Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder - løntilskud

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.

Jyllands-Postens erhvervsafdeling søger en ny dygtig medarbejder, der skal indgå i et dynamisk team med fokus på fastholdelse af vores digitale abonnenter. Vi er et hold på 10 medarbejdere i alle aldre, der arbejder for at sælge erhvervsprodukter på print, ligeså vel som digitalt, til vores eksisterende, samt nye kunder. Disse kunder skal vi tilsikre kommer i gang med deres produkt eller fortsætter med at udnytte de muligheder produktet kan.

Det vigtigste er, at du er serviceminded og har fokus på både kundeservice og fastholdelse af abonnenter. - Jobbet består af alle former for kundebehandling.

Der vil der ud over løbende være ad-hoc opgaver som gives fra dag til dag.

 

Din profil:

  • Du er selvstændig og sætter en ære i at yde den bedste service til hver eneste kunde.
  • Du er ikke bange for at tale i telefon og ringe kunderne op
  • Du er engageret og stabil.
  • Du kan arbejde 30 timer om ugen.
  • Du er veltalende, udadvendt og kan lide at tale med mange forskellige mennesker med henblik på fastholdelse af vores abonnenter samt servicering og digital support.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med IT systemer af forskellig art, men ikke et krav.
  • Gage kr. 17.850,00 + Pension og fritvalgsordning
  • Og evt. Helbredssikring

 

Ansøgningen sendes til Julie.heramb@jp.dk – Ved yderligere spørgsmål kan du ringe til Salgschef Julie på tlf. 20194217

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329773347Phoenix-8690d03c12018-03-12T13:00:23.207Kundeservicemedarbejder - løntilskud

Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud.

Jyllands-Postens erhvervsafdeling søger en ny dygtig medarbejder, der skal indgå i et dynamisk team med fokus på fastholdelse af vores digitale abonnenter. Vi er et hold på 10 medarbejdere i alle aldre, der arbejder for at sælge erhvervsprodukter på print, ligeså vel som digitalt, til vores eksisterende, samt nye kunder. Disse kunder skal vi tilsikre kommer i gang med deres produkt eller fortsætter med at udnytte de muligheder produktet kan.

Det vigtigste er, at du er serviceminded og har fokus på både kundeservice og fastholdelse af abonnenter. - Jobbet består af alle former for kundebehandling.

Der vil der ud over løbende være ad-hoc opgaver som gives fra dag til dag.

 

Din profil:

  • Du er selvstændig og sætter en ære i at yde den bedste service til hver eneste kunde.
  • Du er ikke bange for at tale i telefon og ringe kunderne op
  • Du er engageret og stabil.
  • Du kan arbejde 30 timer om ugen.
  • Du er veltalende, udadvendt og kan lide at tale med mange forskellige mennesker med henblik på fastholdelse af vores abonnenter samt servicering og digital support.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med IT systemer af forskellig art, men ikke et krav.
  • Gage kr. 17.850,00 + Pension og fritvalgsordning
  • Og evt. Helbredssikring

 

Ansøgningen sendes til Julie.heramb@jp.dk – Ved yderligere spørgsmål kan du ringe til Salgschef Julie på tlf. 20194217

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.

2018-05-01T00:51:08.470 Inden du søger dette job, skal du undersøge, om du er berettiget til at få et job med løntilskud. Hvis du er i tvivl, skal du kontakte dit lokale jobcenter. Hvis du er blevet henvist til en af jobcentrets samarbejdspartnere, er det dem, du skal spørge. Din arbejdsgiver skal have jobbet godkendt skriftligt af jobcentret, inden du påbegynder en ansættelse med løntilskud. Jyllands-Postens erhvervsafdeling søger en ny dygtig medarbejder, der skal indgå i et dynamisk team med fokus på fastholdelse af vores digitale abonnenter. Vi er et hold på 10 medarbejdere i alle aldre, der arbejder for at sælge erhvervsprodukter på print, ligeså vel som digitalt, til vores eksisterende, samt nye kunder. Disse kunder skal vi tilsikre kommer i gang med deres produkt eller fortsætter med at udnytte de muligheder produktet kan. Det vigtigste er, at du er serviceminded og har fokus på både kundeservice og fastholdelse af abonnenter. - Jobbet består af alle former for kundebehandling. Der vil der ud over løbende være ad-hoc opgaver som gives fra dag til dag. Din profil: Du er selvstændig og sætter en ære i at yde den bedste service til hver eneste kunde. Du er ikke bange for at tale i telefon og ringe kunderne op Du er engageret og stabil. Du kan arbejde 30 timer om ugen. Du er veltalende, udadvendt og kan lide at tale med mange forskellige mennesker med henblik på fastholdelse af vores abonnenter samt servicering og digital support. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde med IT systemer af forskellig art, men ikke et krav. Gage kr. 17.850,00 Pension og fritvalgsordning Og evt. Helbredssikring Ansøgningen sendes til Julie.heramb@jp.dk Ved yderligere spørgsmål kan du ringe til Salgschef Julie på tlf. 20194217 Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.11Jobnet8690d03c100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3132523JYLLANDS-POSTEN A/S11Grøndalsvej 38260Viby JDKDanmark0
Julie.Heramb@jp.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent536407JobNet47911571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8690d03chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8690d03chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8690d03c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8690d03c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Salg?12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg353640412Julie Zina HerambJulie.Heramb@jp.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK