Gem job

Kundeservicemedarbejder med flair for IT

Kundeservicemedarbejder med flair for IT
Hos ParkZone søger vi en kollega til vores kundeserviceafdelingen, der både kan udøve en fantastisk kundeservice og hjælpe med lettere tekniske opgaver.

Har du et stort servicegen, et glimt i øjet og flair for IT? Så er det måske dig, vi mangler i vores kundeserviceafdeling. I afdelingen er der fart over feltet, og til tider løber vi rigtig stærkt. Du vil indgå i et stærkt og åbent team, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden.

Dine arbejdsopgaver
Som vores nye kollega, vil du få et alsidigt job med en internt udadvendt rolle i et dynamisk miljø.

Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt og bl.a. bestå af:

  • Besvare opkald og henvendelser
  • Klargøre hardware og software på arbejdsstationer
  • Undervise i brugen af vores systemer
  • Opsætning og support af udstyr og mødelokaler
  • Deltagelse i automatisering af processer internt i afdelingen og på tværs af organisationen.
Din arbejdstid er 37 timer om ugen fordelt i tidsrummet 8-18.

Du er serviceminded og proaktiv
Det er vigtigt for os at yde en høj, effektiv og hurtig service. Vi forventer derfor, at du er proaktiv og imødekommende. Det er afgørende, at du er handlekraftig, løsningsorienteret og fleksibel.

Vi forestiller os, at du:
  • Besidder en stærk analytisk tilgang til at yde support og kundeservice
  • Har et højt servicegen og kan smile igennem telefonen
  • Har gode kommunikationsevner på skrift og i tale på dansk og engelsk
  • Har flair for IT og interesse i software og hardware
  • Kan arbejde selvstændigt, men samtidig trives i at være en del af et team
  • Kan gribe boldene, mens de stadig hænger i luften
  • Kan gennemskue it-tekniske problemstillinger og forklare/løse disse internt i virksomheden
  • Har kørekort B

Vi tilbyder dig
Som vores nye kollega bliver du en del af en virksomhed, der først og fremmest er ambitiøs, har klare vækstmål og er økonomisk velfunderet. Virksomheden har et godt og åbent arbejdsmiljø, der er præget af en uformel omgangstone.

Desuden tilbydes du:
  • Et job i en vækstorienteret virksomhed med et stærkt koncept
  • En spændende og alsidig hverdag med stor frihedsgrad til selv at planlægge din arbejdsdag
  • Løn inkl. pension efter kvalifikationer
  • Ansvar og indflydelse
  • En god opstartsplan inkl. oplæring og uddannelse i ParkZones processer og systemer          
  • Et professionelt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og faglig sparring
Vores hovedkontor ligger i Rødovre. 

Om ParkZone
ParkZone er en danskejet servicevirksomhed, der tilbyder parkeringsløsninger til bilister, grundejere og virksomheder. Med en daglig administration af over 1.000 parkeringsanlæg i hele Danmark er ParkZone en af de største aktører i branchen. Virksomheden blev etableret i 2003 og ekspanderede i 2018 til Norge.

ParkZone ser parkering som en service, og tager altid udgangspunkt i kunders ønsker og udfordringer. Vores slogan, »vi skaber plads«, er kernen i vores arbejde. Plads til at de, der skal parkere, har mulighed for det, og plads til at kunder kan fokusere på andet end parkering og parkeringsadministration.

Som medarbejder i vores kundeserviceafdeling vil du få reference til Diana Rasmussen.

Tiltrædelse er hurtigst muligt, og vi ansætter så snart, vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte Diana Rasmussen på tlf. 30 63 65 60.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Kundeservicemedarbejder til serviceafdeling i stor...

Adecco

Frederiksberg
Kundeservicemedarbejder med teknisk forståelse søges til et 10-måneders vikariat i Hørsholm Vi søger lige nu en kundeservicemedarbejder til vores kunde, en international virksomhed i Hørsholm, hvor du vil blive en del af et specialiseret team i serv...
13. maj 2022

KUNDESERVICEMEDARBEJDER MED DET STORE SERVICEGEN

Medarbejderne ApS

Taastrup
Nyder du at jonglere med mange bolde, har du flair for tal og nyder du at yde god Service både til kunder og til kollegaer Så vil vi glæde os til at høre fra dig hurtigt. For vores kunde i Taastrup søger vi en administrativ og om stillingsparat bl...
4. maj 2022

Kundeservicemedarbejdere til Allente i København

MOMENT A/S

København V
Job nr. 171763 Er du positivt anlagt, har du en god fornemmelse for mennesker og er dit servicegen i top? Så søg jobbet som kundeservicemedarbejder hos Allente på Amager. Opstart d. 31/5. Vi er på udkig efter nye medarbejdere til Allentes kundeserv...
7. maj 2022

Kundeservicemedarbejder med flair for IT

Kundeservicemedarbejder med flair for IT
Hos ParkZone søger vi en kollega til vores kundeserviceafdelingen, der både kan udøve en fantastisk kundeservice og hjælpe med lettere tekniske opgaver.

Har du et stort servicegen, et glimt i øjet og flair for IT? Så er det måske dig, vi mangler i vores kundeserviceafdeling. I afdelingen er der fart over feltet, og til tider løber vi rigtig stærkt. Du vil indgå i et stærkt og åbent team, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden.

Dine arbejdsopgaver
Som vores nye kollega, vil du få et alsidigt job med en internt udadvendt rolle i et dynamisk miljø.

Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt og bl.a. bestå af:

  • Besvare opkald og henvendelser
  • Klargøre hardware og software på arbejdsstationer
  • Undervise i brugen af vores systemer
  • Opsætning og support af udstyr og mødelokaler
  • Deltagelse i automatisering af processer internt i afdelingen og på tværs af organisationen.
Din arbejdstid er 37 timer om ugen fordelt i tidsrummet 8-18.

Du er serviceminded og proaktiv
Det er vigtigt for os at yde en høj, effektiv og hurtig service. Vi forventer derfor, at du er proaktiv og imødekommende. Det er afgørende, at du er handlekraftig, løsningsorienteret og fleksibel.

Vi forestiller os, at du:
  • Besidder en stærk analytisk tilgang til at yde support og kundeservice
  • Har et højt servicegen og kan smile igennem telefonen
  • Har gode kommunikationsevner på skrift og i tale på dansk og engelsk
  • Har flair for IT og interesse i software og hardware
  • Kan arbejde selvstændigt, men samtidig trives i at være en del af et team
  • Kan gribe boldene, mens de stadig hænger i luften
  • Kan gennemskue it-tekniske problemstillinger og forklare/løse disse internt i virksomheden
  • Har kørekort B

Vi tilbyder dig
Som vores nye kollega bliver du en del af en virksomhed, der først og fremmest er ambitiøs, har klare vækstmål og er økonomisk velfunderet. Virksomheden har et godt og åbent arbejdsmiljø, der er præget af en uformel omgangstone.

Desuden tilbydes du:
  • Et job i en vækstorienteret virksomhed med et stærkt koncept
  • En spændende og alsidig hverdag med stor frihedsgrad til selv at planlægge din arbejdsdag
  • Løn inkl. pension efter kvalifikationer
  • Ansvar og indflydelse
  • En god opstartsplan inkl. oplæring og uddannelse i ParkZones processer og systemer          
  • Et professionelt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer og faglig sparring
Vores hovedkontor ligger i Rødovre. 

Om ParkZone
ParkZone er en danskejet servicevirksomhed, der tilbyder parkeringsløsninger til bilister, grundejere og virksomheder. Med en daglig administration af over 1.000 parkeringsanlæg i hele Danmark er ParkZone en af de største aktører i branchen. Virksomheden blev etableret i 2003 og ekspanderede i 2018 til Norge.

ParkZone ser parkering som en service, og tager altid udgangspunkt i kunders ønsker og udfordringer. Vores slogan, »vi skaber plads«, er kernen i vores arbejde. Plads til at de, der skal parkere, har mulighed for det, og plads til at kunder kan fokusere på andet end parkering og parkeringsadministration.

Som medarbejder i vores kundeserviceafdeling vil du få reference til Diana Rasmussen.

Tiltrædelse er hurtigst muligt, og vi ansætter så snart, vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte Diana Rasmussen på tlf. 30 63 65 60.
 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Kundeservicemedarbejder til serviceafdeling i stor...

Adecco

Frederiksberg
Kundeservicemedarbejder med teknisk forståelse søges til et 10-måneders vikariat i Hørsholm Vi søger lige nu en kundeservicemedarbejder til vores kunde, en international virksomhed i Hørsholm, hvor du vil blive en del af et specialiseret team i serv...
13. maj 2022

KUNDESERVICEMEDARBEJDER MED DET STORE SERVICEGEN

Medarbejderne ApS

Taastrup
Nyder du at jonglere med mange bolde, har du flair for tal og nyder du at yde god Service både til kunder og til kollegaer Så vil vi glæde os til at høre fra dig hurtigt. For vores kunde i Taastrup søger vi en administrativ og om stillingsparat bl...
4. maj 2022

Kundeservicemedarbejdere til Allente i København

MOMENT A/S

København V
Job nr. 171763 Er du positivt anlagt, har du en god fornemmelse for mennesker og er dit servicegen i top? Så søg jobbet som kundeservicemedarbejder hos Allente på Amager. Opstart d. 31/5. Vi er på udkig efter nye medarbejdere til Allentes kundeserv...
7. maj 2022