Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder med mulighed for kundeservice leder

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails i et team med 3-4 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329743001Phoenix-8f8796b912018-01-18T04:20:53.540Kundeservicemedarbejder med mulighed for kundeservice leder

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails i et team med 3-4 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

2018-03-15T00:50:34.560 Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails i et team med 3-4 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver flydende dansk og behersker EngelskEr mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system,Besvare opkald på telefon fra vores kunderBesvare e-mailsVære mellemled imellem tekniker og kunderne Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.11Jobnet8f8796b9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-14T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3079887MENTECH A/S11Falkoner Alle 672000FrederiksbergDKDanmark155.6860608012.53917660
info@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent510317JobNet47420301000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f8796b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f8796b9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f8796b9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8f8796b9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352348536Charlotte Minfo@mentech.dkDKDanmarkDKDanmark329917303Vil du med på kundeteamet i København?Basic Et fast job, hvor du passer på kunderne!Har du lidt erfaring med kundeservice måske fra en butik?Kan du lide at være på telefonen?Kigger du efter et fast job, hvor du kan starte meget snart?Vil du gerne være en del af et team med masser af energi og fællesskab? Så er dette job noget for dig: Vi søger efter flere kundeservicemedarbejdere til vores kunde i Storkøbenhavn en telekommunikationskoncern, som har fokus på at give kunderne god service og de bedste mobiler og abonnementer. Det er faste stillinger med opstart snarest muligt. Det praktiske: Jobbet er på fuldtid, og arbejdstiden er kl. 8:00-16:00 på hverdage. Du får en fast grundløn, men der er også bonus-, provisions- og pensionsordning. Opgaven:Sammen med kundeserviceteamet modtager du opkald fra virksomhedens kunder. Du hjælper kunderne med deres spørgsmål. Når du har kunderne i røret, kommer du hele vejen rundt om deres aftaler og sikrer dig, at kunderne har de produkter, de har brug for. Du besvarer også i mindre grad mails og håndterer enkelte administrative opgaver. Fællesskab og udvikling:Du får en god oplæring, når du starter i jobbet, så du kan hjælpe kunderne. 1 gang om ugen deltager du i et afdelingsmøde her kan du få og give feedback. Har du ambitionerne, er der god mulighed for udvikling og uddannelse i virksomheden. Du får en arbejdsdag sammen med et team, som har det sjovt sammen og arbejder med masser af energi og fællesskab. Dine kvalifikationer: Du har lidt erfaring med kundeservice, fx fra en butikDu er god til at formulere dig og går efter at finde den bedste løsning til kunderneDu kender gerne lidt til mobiltelefonerDu har et godt, basis-kendskab til itDu taler og skriver flydende dansk og kan kommunikere på engelskDu kan fremvise straffeattestDine personlige egenskaber: Du har gode kommunikationsevner, er tålmodig og kan lide at tale med kunderDu giver kunderne oplevelsen af rigtig god serviceDu møder hver dag med masser af energiDu kan lide at arbejde, hvor der er masser af aktivitet omkring digDu er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigtHvis du vil videre: Lyder det som noget for dig? Giv os et kald, hvis du har spørgsmål ring til Helle Sand på tlf.:33 24 40 80. Send os din ansøgning og dit CV gerne i Word via dette link:https: centrum-personale.dk ledige-stillinger kundeserviceordrebehandling ledig-stilling ?refid 3850-03379Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dkEt fast job, hvor du passer på kunderne!
  • Har du lidt erfaring med kundeservice – måske fra en butik?
  • Kan du lide at være på telefonen?
  • Kigger du efter et fast job, hvor du kan starte meget snart?
  • Vil du gerne være en del af et team med masser af energi og fællesskab?
Så er dette job noget for dig:
Vi søger efter flere kundeservicemedarbejdere til vores kunde i Storkøbenhavn – en telekommunikationskoncern, som har fokus på at give kunderne god service og de bedste mobiler og abonnementer.

Det er faste stillinger med opstart snarest muligt.

Det praktiske:
Jobbet er på fuldtid, og arbejdstiden er kl. 8:00-16:00 på hverdage. Du får en fast grundløn, men der er også bonus-, provisions- og pensionsordning.

Opgaven:
Sammen med kundeserviceteamet modtager du opkald fra virksomhedens kunder. Du hjælper kunderne med deres spørgsmål. Når du har kunderne i røret, kommer du hele vejen rundt om deres aftaler og sikrer dig, at kunderne har de produkter, de har brug for. Du besvarer også – i mindre grad – mails og håndterer enkelte administrative opgaver.

Fællesskab og udvikling:
Du får en god oplæring, når du starter i jobbet, så du kan hjælpe kunderne. 1 gang om ugen deltager du i et afdelingsmøde – her kan du få og give feedback. Har du ambitionerne, er der god mulighed for udvikling og uddannelse i virksomheden.

Du får en arbejdsdag sammen med et team, som har det sjovt sammen og arbejder med masser af energi og fællesskab.

Dine kvalifikationer:

  • Du har lidt erfaring med kundeservice, fx fra en butik
  • Du er god til at formulere dig og går efter at finde den bedste løsning til kunderne
  • Du kender gerne lidt til mobiltelefoner
  • Du har et godt, basis-kendskab til it
  • Du taler og skriver flydende dansk og kan kommunikere på engelsk
  • Du kan fremvise straffeattest

Dine personlige egenskaber:
  • Du har gode kommunikationsevner, er tålmodig og kan lide at tale med kunder
  • Du giver kunderne oplevelsen af rigtig god service
  • Du møder hver dag med masser af energi
  • Du kan lide at arbejde, hvor der er masser af aktivitet omkring dig
  • Du er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt

Hvis du vil videre:
Lyder det som noget for dig? Giv os et kald, hvis du har spørgsmål – ring til Helle Sand på tlf.:33 24 40 80.

Send os din ansøgning og dit CV – gerne i Word – via dette link:
https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/kundeserviceordrebehandling/ledig-stilling/?refid=3850-03379

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

ORS/Small/2d688e69_logo.pngCentrum Personale A/SFrederiksberg C2018-11-23T16:00:50.5802019-01-21T00:00:00
329926931Kundeservicerådgiver - e-Boks/KMDRobot Er du problemknuser og elsker at overgå kundernes forventninger? Ønsker du at blive en del af et stærkt team og en dynamisk arbejdsplads? Så har vi jobbet til dig! Om dig: Vi leder efter de allerbedste kundeservicerådgivere til at matche vores kunders forventninger. At yde førsteklasses service vil altid være en vigtig del af den du er og det du gør. Hvis du besidder kommunikationsevner og har en fantastisk tilgang til arbejdet, så kan vi lære dig resten! Hvorfor Sitel? Hos Sitel mener vi at vores medarbejdere er vores største styrke, hvilket betyder at vi sætter en ære i at finde de bedste, mest talentfulde og motiverede medarbejdere som vil blive gode kollegaer. Blandt fordelene ved at arbejde hos os, kan nævnes det gode sociale sammenhold, med en atmosfære af glæde, fart og ambitioner. Stillingen Som Kundekonsulent vil du løse kundehenvendelser via telefon og mail. Stillingen omfatter blandt andet behandling af klager, produktspørgsmål, tekniske løsninger, produktbestillinger samt spørgsmål om returnering. Du vil som kundekonsulent skulle: Yde kundeservice i høj kvalitet Løbende assistere i forbindelse med projektforbedringer for at sikre effektive processer og glade kunder Yde administrativ support til vores management team ved at påtage sig eventuelle ad-hoc-opgaver når der anmodes herom f.eks. oversættelser, retning af sprogtests Sikre at du arbejder inden for fastsatte målsætninger i forbindelse med f.eks. opkaldslængde, kvalitet, samt rettidig løsning af henvendelser Sikre at produktviden er løbende opdateret og deltage i yderligere træning når det anmodes Vi kan tilbyde dig Hos Sitel har du mulighed for en karriere i en global og ekspanderende virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du bliver omgivet af engagerede kollegaer, der er med til at sikre din succes. Vi lægger mange ressourcer i at udvikle vores medarbejdere gennem kontinuerlig opkvalificering. Arbejdsplads, ansøgning og kontakt Arbejdstiden er 37 timer ugentligt i tidsrummet 06.00-20.00, mandag til søndag, og 09:00 20:00 på weekendvagter. Du bliver ansat på HKs overenskomst for Handel, Viden Service, og lønnen er DKK 118,00 timen. Lyder det som stillingen for dig, så send din ansøgning til os hurtigst muligt, da vi løbende indkalder kandidater til samtale. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR Generalist Christina Sonne på telefon 81405801 eller mail christina.sonne@sitel.com

Er du problemknuser og elsker at overgå kundernes forventninger? Ønsker du at blive en del af et stærkt team og en dynamisk arbejdsplads?

Så har vi jobbet til dig!

 

Om dig:

Vi leder efter de allerbedste kundeservicerådgivere til at matche vores kunders forventninger. At yde førsteklasses service vil altid være en vigtig del af den du er og det du gør. Hvis du besidder kommunikationsevner og har en fantastisk tilgang til arbejdet, så kan vi lære dig resten!

Hvorfor Sitel?

Hos Sitel mener vi at vores medarbejdere er vores største styrke, hvilket betyder at vi sætter en ære i at finde de bedste, mest talentfulde og motiverede medarbejdere som vil blive gode kollegaer.

Blandt fordelene ved at arbejde hos os, kan nævnes det gode sociale sammenhold, med en atmosfære af glæde, fart og ambitioner.

Stillingen

Som Kundekonsulent vil du løse kundehenvendelser via telefon og mail. Stillingen omfatter blandt andet behandling af klager, produktspørgsmål, tekniske løsninger, produktbestillinger samt spørgsmål om returnering.

Du vil som kundekonsulent skulle:

  • Yde kundeservice i høj kvalitet
  • Løbende assistere i forbindelse med projektforbedringer for at sikre effektive processer og glade kunder
  • Yde administrativ support til vores management team ved at påtage sig eventuelle ad-hoc-opgaver når der anmodes herom f.eks. oversættelser, retning af sprogtests
  • Sikre at du arbejder inden for fastsatte målsætninger i forbindelse med f.eks. opkaldslængde, kvalitet, samt rettidig løsning af henvendelser
  • Sikre at produktviden er løbende opdateret og deltage i yderligere træning når det anmodes

 

Vi kan tilbyde dig

Hos Sitel har du mulighed for en karriere i en global og ekspanderende virksomhed, hvor ansvar, performance og socialt samvær vægtes højt. Vi tilbyder en spændende rolle i et udfordrende miljø, hvor du har rig mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt, og hvor vi sætter en ære i at sikre både teamets og den enkeltes trivsel. Du bliver omgivet af engagerede kollegaer, der er med til at sikre din succes. Vi lægger mange ressourcer i at udvikle vores medarbejdere gennem kontinuerlig opkvalificering.

 

Arbejdsplads, ansøgning og kontakt

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt i tidsrummet 06.00-20.00, mandag til søndag, og 09:00 – 20:00 på weekendvagter.

Du bliver ansat på HKs overenskomst for Handel, Viden & Service, og lønnen er DKK 118,00/timen.

Lyder det som stillingen for dig, så send din ansøgning til os hurtigst muligt, da vi løbende indkalder kandidater til samtale.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR Generalist Christina Sonne på telefon 81405801 eller mail christina.sonne@sitel.com

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-01-07T00:00:002019-02-10T00:00:00
329921464Kunderådgiver, KøbenhavnRobot PersonaleBørsen søger kunderådgivere. For vores kunde 3 søger vi kunderådgiver til større callcenter i København. Kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk salgs- og serviceorienteret team, så er det måske dig vi søger. Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service og salg. Du vil komme til at indgå i et team på 15 personer, der i dag servicerer og rådgiver virksomhedens mange skønne kunder. Din primære opgave Som kunderådgiver sikre du dig, at kunderne får den bedste service og mest optimale løsninger. Det handler om at skabe gode oplevelser og sikre, at kunderne får et produkt som er tilpasset dem. Dine opgaver og ansvarsområder vil være alsidige og blandt andet indeholde: Svare indgående kald, mails og chats Sikre at kunderne får det helt rigtige abonnement Via en nærværende dialog hjælpe kunderne med at få det optimale ud af deres valgte løsninger Sikre at alle kunderne er korrekt registrerede i systemet Kunderådgivning og fastholdelse Sammen med din nærmeste leder, vil I sikre din videre udvikling. Dette så du hele tiden vil være optimalt klædt på til at kunne rådgive kunderne i alle produkter. Har du teknisk flair er det et klar plus. Kandidaten Vi forestiller os, at du allerede i dag har erfaring fra en servicefunktion med tæt kontakt til andre mennesker. Den ideelle kandidat har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget kompetencer indenfor kunderådgivning, -salg og -service. Derudover er du: udadvendt og nærværende god til at afdække kundernes behov og rådgive disse på en konstruktiv og professionel måde i besiddelse af et godt overblik og robust når tingene går stærkt mødestabil og altid klar til at møde næste kunde med et smil i telefonen af den holdning, at det skal være sjovt at komme på arbejde hver dag. Endvidere er du velformuleret i tale såvel som på skrift. Du er ambitiøs og ønsker at være med til at gøre en forskel for kunderne og dine kollegaer. Virksomheden tilbyder Jobbet der tilbydes er et udfordrende job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og smil. Hvis du trives i jobbet, er der også rigtig gode karrieremuligheder. Du vil modtage oplæring i produkter og rådgivning, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet. Jobbet er på 37 timer ugen, i dagtimerne. Løn Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning. Ansøgningsfrist Snarest muligt Sprog Dansk

PersonaleBørsen søger kunderådgivere.

For vores kunde 3 søger vi kunderådgiver til større callcenter i København. Kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk salgs- og serviceorienteret team, så er det måske dig vi søger.

Du trives i et miljø med højt tempo, smil, positiv energi og ikke mindst passion for god service og salg.

Du vil komme til at indgå i et team på 15 personer, der i dag servicerer og rådgiver virksomhedens mange skønne kunder.

Din primære opgave

Som kunderådgiver sikre du dig, at kunderne får den bedste service og mest optimale løsninger. Det handler om at skabe gode oplevelser og sikre, at kunderne får et produkt som er tilpasset dem.

Dine opgaver og ansvarsområder vil være alsidige og blandt andet indeholde:

  • Svare indgående kald, mails og chats

  • Sikre at kunderne får det helt rigtige abonnement

  • Via en nærværende dialog hjælpe kunderne med at få det optimale ud af deres valgte løsninger

  • Sikre at alle kunderne er korrekt registrerede i systemet

  • Kunderådgivning og –fastholdelse

Sammen med din nærmeste leder, vil I sikre din videre udvikling. Dette så du hele tiden vil være optimalt klædt på til at kunne rådgive kunderne i alle produkter.

Har du teknisk flair er det et klar plus.

Kandidaten

Vi forestiller os, at du allerede i dag har erfaring fra en servicefunktion med tæt kontakt til andre mennesker. Den ideelle kandidat har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har opbygget kompetencer indenfor kunderådgivning, -salg og -service.

Derudover er du:

  • udadvendt og nærværende

  • god til at afdække kundernes behov og rådgive disse på en konstruktiv og professionel måde

  • i besiddelse af et godt overblik og robust når tingene går stærkt

  • mødestabil og altid klar til at møde næste kunde med et smil i telefonen

  • af den holdning, at det skal være sjovt at komme på arbejde hver dag.

Endvidere er du velformuleret i tale såvel som på skrift. Du er ambitiøs og ønsker at være med til at gøre en forskel for kunderne og dine kollegaer.

Virksomheden tilbyder

Jobbet der tilbydes er et udfordrende job, i et uformelt og innovativt miljø i et team fyldt med energi og smil. Hvis du trives i jobbet, er der også rigtig gode karrieremuligheder.

Du vil modtage oplæring i produkter og rådgivning, så du ved præcis, hvad der skal til for at få succes i jobbet.

Jobbet er på 37 timer/ugen, i dagtimerne.

Løn

Du vil blive tilbudt en god lønpakke inklusiv pension, sundhedsforsikring og frokostordning.

Ansøgningsfrist

Snarest muligt

Sprog

Dansk

PersonaleBørsenKøbenhavn SV2018-12-03T00:00:002019-01-28T00:00:00
329919856Are you our next Finnish speaking colleague?Robot As an advisor in Webhelp you will support both private and commercial clients for Phillips Lightning. You will be a part of a nordic and conjoint team located in Copenhagen. Which very much describes the rest of Webhelp nordic, conjoint, young and vibrant. You need to be fluent in Finnish. The position is fulltime, monday-friday 09.00-17.00, with weekends and holidays off. We employ continuously, so dont stall - Send your application today. Etsimme palveluneuvojia älykkäitä valaistusratkaisuja tuottavan kansainvälisen toimeksiantajamme tiimiin. Työskentelet Webhelpin Kööpenhaminan toimipisteessä 250 sitoutuneen ja sosiaalisen kollegan kanssa. Webhelp on Euroopan johtavia contact center alan yrityksiä. Teemme työtä erinomaisin tuloksin, räätälöidyillä prosesseilla, kokemuksella ja halulla olla kaikkein paras alallamme. Teemme työtä tunnetuille brändeille, missä odotetaan kaikkein parasta palvelua ja siten odotamme, että sinäkin olet valmis panostamaan oman osasi menestykseemme! Tiimissä tuotamme asiakaspalvelua ja teknistä tukea toimeksiantajamme B2B-asiakkaille Pohjoismaissa. Me luotamme kykyysi kuunnella asiakasta ja kykyysi käyttää teknistä asiantuntemustasi, luovuuttasi ja ihmistuntemustasi kyetäksesi selvittämään heidän tarpeensa. Pärjäät tehtävässä, mikäli: Olet empaattinen ja pystyt sopeuttamaan itsesi asiakkaan tilanteeseen Olet hyvä kuuntelemaan, olet kärsivällinen ja pystyt käsittelemään samanaikaisesti useita eri asioita Olet nopea kirjoittamaan Olet oma-aloitteinen, itsenäinen ja sopeutuvainen Olet johdonmukainen ja pystyt käsittelemään sekä ymmärtämään monimutkaisia tilanteita sekä ongelmia Intohimosi on hyvän palvelun tuottaminen ja pyrit korkeaan asiakastyytyväisyyteen Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9.00-17.00. Tehtävä alkaa 7 viikon palkallisella koulutusjaksolla heti sopivan hakijan löytyessä. Koulutusjakso sisältää tuote- ja palvelukoulutuksen sekä kommunikaatiotaitoihin liittyvää valmennusta. Työn edellyttämät tiedot ja taidot: Suomen ja englannin kielen osaaminen sekä suullisesti että kirjallisesti Tutkinto sähköalasta, IT:stä tai vastaavasta on eduksi, mutta ei välttämätöntä.Kokemus sähköalasta, asiakaspalvelusta tai B2B-toiminnoista on eduksi MS Officen osaaminen Tarjoamme sinulle: Ammattimaisen perehdytyksen ja valmennuksen sekä ammattimaiset järjestelmät ja palvelut. Olet osa reilua ja sosiaalista työympäristöä, missä on tilaa erilaisuuksille ja missä työskentelemme yhdessä yhteisten asioiden eteen vahvasti sitoutuneina. Lupauksemme työnantajana: Fun Social We are happy in our interactions with colleagues, customers and clients Learning Growing We love to develop and learn new things Challenges Recognition We believe in giving, receiving and confirming our results Tehtävä on vakituinen ja tuntimäärä on 37,5 tuntia viikko. Odotamme, että näet itsesi kasvavan organisaatiossamme ja viihtyvän työsuhteessa pitkään. Rekrytointiprosessi: Lähetäthän hakemuksesi englanniksi. Kun olet rekisteröinyt hakemuksesi, saat linkin soveltuvuustestiin. On tärkeätä, että teet testin mahdollisimman nopeasti, jotta saamme sinut mukaan varsinaiseen rekrytointiprosessiin. Haastatteluun saakka etenevät tekevät myös teknisen soveltuvuustestin. Ei syrjintää: Me Webhelpissä näemme monimuotoisuuden rikkautena ja voimavarana ja rohkaisemme kaikkia riippumatta sukupuolesta, iästä, uskonnosta tai etnisestä alkuperästä hakemaan meiltä työtä. Jäämme odottamaan hakemustasi!

As an advisor in Webhelp you will support both private and commercial clients for Phillips Lightning. You will be a part of a nordic and conjoint team located in Copenhagen. Which very much describes the rest of Webhelp; nordic, conjoint, young and vibrant. You need to be fluent in Finnish. The position is fulltime, monday-friday 09.00-17.00, with weekends and holidays off. We employ continuously, so dont stall - Send your application today.  

Etsimme palveluneuvojia älykkäitä valaistusratkaisuja tuottavan kansainvälisen toimeksiantajamme tiimiin. Työskentelet Webhelpin Kööpenhaminan toimipisteessä 250 sitoutuneen ja sosiaalisen kollegan kanssa. Webhelp on Euroopan johtavia contact center –alan yrityksiä. Teemme työtä erinomaisin tuloksin, räätälöidyillä prosesseilla, kokemuksella ja halulla olla kaikkein paras alallamme. Teemme työtä tunnetuille brändeille, missä odotetaan kaikkein parasta palvelua ja siten odotamme, että sinäkin olet valmis panostamaan oman osasi menestykseemme!  Tiimissä tuotamme asiakaspalvelua ja teknistä tukea toimeksiantajamme B2B-asiakkaille Pohjoismaissa. Me luotamme kykyysi kuunnella asiakasta ja kykyysi käyttää teknistä asiantuntemustasi, luovuuttasi ja ihmistuntemustasi kyetäksesi selvittämään heidän tarpeensa.  

Pärjäät tehtävässä, mikäli: 
Olet empaattinen ja pystyt sopeuttamaan itsesi asiakkaan tilanteeseen Olet hyvä kuuntelemaan, olet kärsivällinen ja pystyt käsittelemään samanaikaisesti useita eri asioita Olet nopea kirjoittamaan Olet oma-aloitteinen, itsenäinen ja sopeutuvainen Olet johdonmukainen ja pystyt käsittelemään sekä ymmärtämään monimutkaisia tilanteita sekä ongelmia Intohimosi on hyvän palvelun tuottaminen ja pyrit korkeaan asiakastyytyväisyyteen  Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9.00-17.00. Tehtävä alkaa 7 viikon palkallisella koulutusjaksolla heti sopivan hakijan löytyessä. Koulutusjakso sisältää tuote- ja palvelukoulutuksen sekä kommunikaatiotaitoihin liittyvää valmennusta.  

Työn edellyttämät tiedot ja taidot: Suomen ja englannin kielen osaaminen sekä suullisesti että kirjallisesti  Tutkinto sähköalasta, IT:stä tai vastaavasta on eduksi, mutta ei välttämätöntä.Kokemus sähköalasta, asiakaspalvelusta tai B2B-toiminnoista on eduksi  MS Officen osaaminen   

Tarjoamme sinulle:                               
Ammattimaisen perehdytyksen ja valmennuksen sekä ammattimaiset järjestelmät ja palvelut. Olet osa reilua ja sosiaalista työympäristöä, missä on tilaa erilaisuuksille ja missä työskentelemme yhdessä yhteisten asioiden eteen vahvasti sitoutuneina.  

Lupauksemme työnantajana: 
Fun & Social – We are happy in our interactions with colleagues, customers and clients  Learning & Growing – We love to develop and learn new things Challenges & Recognition – We believe in giving, receiving and confirming our results      Tehtävä on vakituinen ja tuntimäärä on 37,5 tuntia/viikko. Odotamme, että näet itsesi kasvavan organisaatiossamme ja viihtyvän työsuhteessa pitkään.   

Rekrytointiprosessi: 
Lähetäthän hakemuksesi englanniksi. Kun olet rekisteröinyt hakemuksesi, saat linkin soveltuvuustestiin. On tärkeätä, että teet testin mahdollisimman nopeasti, jotta saamme sinut mukaan varsinaiseen rekrytointiprosessiin. Haastatteluun saakka etenevät tekevät myös teknisen soveltuvuustestin.  

Ei syrjintää: 
Me Webhelpissä näemme monimuotoisuuden rikkautena ja voimavarana ja rohkaisemme kaikkia riippumatta sukupuolesta, iästä, uskonnosta tai etnisestä alkuperästä hakemaan meiltä työtä.  Jäämme odottamaan hakemustasi! 

Webhelp Denmark A/SValby2018-11-29T00:00:002019-01-24T00:00:00
329918872Finnish Speaking Customer Service Advisor - Abbott Diabetes CareRobot Do you speak Finnish fluently? Do you love exceeding customers expectations? Do you want to be part of a strong team at a dynamic workplace? Then we have the role for you! We are looking for the very best customer service talent to match our customers expectations. Providing a first class service will always be at the forefront of who you are and what you do. If you possess the communication skills and have a great attitude to teamwork, we will teach you the rest! The Work This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, Web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry ordering and product return exchange inquiries. Provide high quality, premium customer service via chat, telephone and email in Finnish Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. Translations To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries Record accurately the outcome of your contact into the database Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required Understand and comply with all company and client security requirements, Policies, and Procedures To support customers and respond to queries such as returns process, product enquires, questions regarding orders etc. Workplace, Contact Applying The workplace is Sitel s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV. Working hours on the Finnish line are Monday to Friday from 07:00-15:00. Salary is DKK 118.00 and hour and in addition, Sitel pays an amount that equals 3.4 of the monthly salary to a Free Choice Account every month. Furthermore, Sitel pays the amount that equals 8 of the monthly salary to a Pension Plan every month and as an employee, you pay 4 yourself. We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions.

Do you speak Finnish fluently? Do you love exceeding customers’ expectations? Do you want to be part of a strong team at a dynamic workplace?

Then we have the role for you!

We are looking for the very best customer service talent to match our customers' expectations. Providing a first class service will always be at the forefront of who you are and what you do. If you possess the communication skills and have a great attitude to teamwork, we will teach you the rest!

 

 The Work

This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, Web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry/ordering and product return/exchange inquiries.

  • Provide high quality, premium customer service via chat, telephone and email in Finnish
  • Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy
  • Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. Translations
  • To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries
  • Record accurately the outcome of your contact into the database
  • Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required
  • Understand and comply with all company and client security requirements, Policies, and Procedures
  • To support customers and respond to queries such as returns process, product enquires, questions regarding orders etc.

 

Workplace, Contact & Applying

The workplace is Sitel’s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV.

Working hours on the Finnish line are Monday to Friday from 07:00-15:00.

Salary is DKK 118.00 and hour and in addition, Sitel pays an amount that equals 3.4 % of the monthly salary to a Free Choice Account every month. Furthermore, Sitel pays the amount that equals 8 % of the monthly salary to a Pension Plan every month and as an employee, you pay 4 % yourself.

We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. 

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2018-12-07T00:00:002019-01-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vil du med på kundeteamet i København?

Centrum Personale A/S

Frederiksberg C
Et fast job, hvor du passer på kunderne!Har du lidt erfaring med kundeservice måske fra en butik?Kan du lide at være på telefonen?Kigger du efter et fast job, hvor du kan starte meget snart?Vil du gerne være en del af et team med masser af energi og...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:21. januar 2019

Kundeservicerådgiver - e-Boks/KMD

SITEL DENMARK ApS

København SV
Er du problemknuser og elsker at overgå kundernes forventninger? Ønsker du at blive en del af et stærkt team og en dynamisk arbejdsplads? Så har vi jobbet til dig! Om dig: Vi leder efter de allerbedste kundeservicerådgivere til at matche vores kunde...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:10. februar 2019

Kunderådgiver, København

PersonaleBørsen

København SV
PersonaleBørsen søger kunderådgivere. For vores kunde 3 søger vi kunderådgiver til større callcenter i København. Kunne du tænke dig at blive en del af et fantastisk salgs- og serviceorienteret team, så er det måske dig vi søger. Du trives i et milj...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019

Are you our next Finnish speaking colleague?

Webhelp Denmark A/S

Valby
As an advisor in Webhelp you will support both private and commercial clients for Phillips Lightning. You will be a part of a nordic and conjoint team located in Copenhagen. Which very much describes the rest of Webhelp nordic, conjoint, young and v...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:24. januar 2019

Finnish Speaking Customer Service Advisor - Abbott Diabetes Care

SITEL DENMARK ApS

København SV
Do you speak Finnish fluently? Do you love exceeding customers expectations? Do you want to be part of a strong team at a dynamic workplace? Then we have the role for you! We are looking for the very best customer service talent to match our custome...
Indrykket:7. december 2018
Udløbsdato:26. januar 2019