Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder søges

Kundeservicemedarbejder

Vi søger en ny kollega der brænder for at yde kunderne den bedst service, bevarer det gode humør når det går stærkt

Du bliver en del af et team, hvor der er fokus på service, salg, professionalitet og det gode samarbejde.

I jobbet skal du bl.a. tilsikre et ensartet og højt serviceniveau til kunder, der ringer ind i kundecentret samt opsamle og kvalitetssikre kundeordre.

En stor del af jobbet vil være indtastning af ordrer, og du brænder for de varer, vi har på lager, og du kan slet ikke lade være med at fortælle kunderne om alle de daglige god tilbud.

Du vil møde klare forventninger til dine løsninger og resultater, og din succes afhænger af din evne til at tænke forretning og kundeperspektiv på samme tid. Vi forventer, at du kender hvordan du bidrager til vækst og mere salg.

Vores forventninger til dig

  • Du har erfaring fra tidligere jobs indenfor kundeservice, salg og telesalg? Og dygtig til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt i klare, gode vendinger på dansk, engelsk og tyrkisk
  • Du kan smiler igennem telefonen og bruger din humor intuitivt og du kan arbejde hurtigt uden at miste, hverken overblik eller det gode humør
  • Bliver ved med at tage telefonen igen og igen med det tålmodigste smil i stemmen
  • Du er den der holder hovedet koldt og søger for den bedst service til vores kunder.
  • Din uddannelse er ikke det vigtigste, det er derimod vigtigt, at du er en rutineret bruger af IT.

OM FULLHOUSE

Gennem høj service, et bredt sortiment, tæt kundekontakt og konkurrencedygtige priser, gør Fullhouse det nemt og fordelagtigt og dermed attraktivt for vores kunder at have Fullhouse som foretrukne leverandør og samarbejdspartner. Vi byder dig velkommen i Fullhouse, der er totalleverandør til fødevarebranchen med mere end 15.000 disponible varenumre. Det samlede sortiment dækkes af mejeriprodukter, kød & pålæg, frugt & grønt, køl & frost, frisk fisk, kolonialvarer, vin & spiritus samt isenkram & storkøkken udstyr. Mere end 75 medarbejdere sørger for den daglige drift og står alle ugens syv dage klar til at servicere vores kunder samt hjælpe med råd og vejledning.

Stillingen er en fuldtidsstilling og arbejdstiderne er placeret indenfor tidsrummet kl. 14.00 - 23.00 søndag til torsdag.

Interesseret?

 

Så send din ansøgning og CV. til vores Drift chef: Erhan Sekman , e-mail: hr@fullhouse.dk snarest muligt, da samtaler afholdes løbende og annoncen fjernes når den rette kandidat er fundet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027672Phoenix-bc7190eb12019-06-03T00:00:00Kundeservicemedarbejder søges

Kundeservicemedarbejder

Vi søger en ny kollega der brænder for at yde kunderne den bedst service, bevarer det gode humør når det går stærkt

Du bliver en del af et team, hvor der er fokus på service, salg, professionalitet og det gode samarbejde.

I jobbet skal du bl.a. tilsikre et ensartet og højt serviceniveau til kunder, der ringer ind i kundecentret samt opsamle og kvalitetssikre kundeordre.

En stor del af jobbet vil være indtastning af ordrer, og du brænder for de varer, vi har på lager, og du kan slet ikke lade være med at fortælle kunderne om alle de daglige god tilbud.

Du vil møde klare forventninger til dine løsninger og resultater, og din succes afhænger af din evne til at tænke forretning og kundeperspektiv på samme tid. Vi forventer, at du kender hvordan du bidrager til vækst og mere salg.

Vores forventninger til dig

  • Du har erfaring fra tidligere jobs indenfor kundeservice, salg og telesalg? Og dygtig til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt i klare, gode vendinger på dansk, engelsk og tyrkisk
  • Du kan smiler igennem telefonen og bruger din humor intuitivt og du kan arbejde hurtigt uden at miste, hverken overblik eller det gode humør
  • Bliver ved med at tage telefonen igen og igen med det tålmodigste smil i stemmen
  • Du er den der holder hovedet koldt og søger for den bedst service til vores kunder.
  • Din uddannelse er ikke det vigtigste, det er derimod vigtigt, at du er en rutineret bruger af IT.

OM FULLHOUSE

Gennem høj service, et bredt sortiment, tæt kundekontakt og konkurrencedygtige priser, gør Fullhouse det nemt og fordelagtigt og dermed attraktivt for vores kunder at have Fullhouse som foretrukne leverandør og samarbejdspartner. Vi byder dig velkommen i Fullhouse, der er totalleverandør til fødevarebranchen med mere end 15.000 disponible varenumre. Det samlede sortiment dækkes af mejeriprodukter, kød & pålæg, frugt & grønt, køl & frost, frisk fisk, kolonialvarer, vin & spiritus samt isenkram & storkøkken udstyr. Mere end 75 medarbejdere sørger for den daglige drift og står alle ugens syv dage klar til at servicere vores kunder samt hjælpe med råd og vejledning.

Stillingen er en fuldtidsstilling og arbejdstiderne er placeret indenfor tidsrummet kl. 14.00 - 23.00 søndag til torsdag.

Interesseret?

 

Så send din ansøgning og CV. til vores Drift chef: Erhan Sekman , e-mail: hr@fullhouse.dk snarest muligt, da samtaler afholdes løbende og annoncen fjernes når den rette kandidat er fundet.

2019-07-16T00:51:23.070 Kundeservicemedarbejder Vi søger en ny kollega der brænder for at yde kunderne den bedst service, bevarer det gode humør når det går stærkt Du bliver en del af et team, hvor der er fokus på service, salg, professionalitet og det gode samarbejde. I jobbet skal du bl.a. tilsikre et ensartet og højt serviceniveau til kunder, der ringer ind i kundecentret samt opsamle og kvalitetssikre kundeordre. En stor del af jobbet vil være indtastning af ordrer, og du brænder for de varer, vi har på lager, og du kan slet ikke lade være med at fortælle kunderne om alle de daglige god tilbud. Du vil møde klare forventninger til dine løsninger og resultater, og din succes afhænger af din evne til at tænke forretning og kundeperspektiv på samme tid. Vi forventer, at du kender hvordan du bidrager til vækst og mere salg. Vores forventninger til dig Du har erfaring fra tidligere jobs indenfor kundeservice, salg og telesalg? Og dygtig til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt i klare, gode vendinger på dansk, engelsk og tyrkisk Du kan smiler igennem telefonen og bruger din humor intuitivt og du kan arbejde hurtigt uden at miste, hverken overblik eller det gode humør Bliver ved med at tage telefonen igen og igen med det tålmodigste smil i stemmen Du er den der holder hovedet koldt og søger for den bedst service til vores kunder. Din uddannelse er ikke det vigtigste, det er derimod vigtigt, at du er en rutineret bruger af IT. OM FULLHOUSE Gennem høj service, et bredt sortiment, tæt kundekontakt og konkurrencedygtige priser, gør Fullhouse det nemt og fordelagtigt og dermed attraktivt for vores kunder at have Fullhouse som foretrukne leverandør og samarbejdspartner. Vi byder dig velkommen i Fullhouse, der er totalleverandør til fødevarebranchen med mere end 15.000 disponible varenumre. Det samlede sortiment dækkes af mejeriprodukter, kød pålæg, frugt grønt, køl frost, frisk fisk, kolonialvarer, vin spiritus samt isenkram storkøkken udstyr. Mere end 75 medarbejdere sørger for den daglige drift og står alle ugens syv dage klar til at servicere vores kunder samt hjælpe med råd og vejledning. Stillingen er en fuldtidsstilling og arbejdstiderne er placeret indenfor tidsrummet kl. 14.00 - 23.00 søndag til torsdag. Interesseret? Så send din ansøgning og CV. til vores Drift chef: Erhan Sekman , e-mail: hr@fullhouse.dk snarest muligt, da samtaler afholdes løbende og annoncen fjernes når den rette kandidat er fundet.11jobnetbc7190eb100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3530662FULL HOUSE A/S11Sydholmen 12650HvidovreDKDanmark0hr@fullhouse.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764042JobNet4992238499223810020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7190ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7190ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7190eb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7190eb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonKundeservicemedarbejder søges1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361843739hr@fullhouse.dkhr@fullhouse.dkDKDanmarkDKDanmark330068527Tysktalende kundeservicemedarbejder - deltidRobot Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Vi søger deltidsmedarbejdere i Group Buy. Group Buy ApS i Brøndby søger en deltids kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ansigt udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam. Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden. Sammen med teamlederen tilrettelægger du din arbejdstid. Vi er fleksible i forhold til antal timer og placeringen af din arbejdstid, så det f.eks. kan passe med dit studie, eller anden beskræftigelse. Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubberne Pluus, Savye og Buuks, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 120.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge. Arbejdsopgaver: Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab Rådgivning i brug af vores webshop Rådgivning i forbindelse med returnering af varer Håndtering af reklamationer Mersalg over telefonen Jobbet vil være selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal tyske og danske kunder. Egenskaber Du taler og skriver Dansk og Tysk, så sprogene ikke er en hindring for god kundeservice Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidig Du kan lide at arbejde på en arbejdsplads med fart på Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen Du har erfaring med telefonisk kundeservice Du har et højt energiniveau og kan holde dig motiveret også i modgang Er god til rådgivning og mersalg over telefonen Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum Er en holdspiller og en god kollega Du er glad og positiv Om virksomheden Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge. Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning. Arbejdet udføres som udgangspunkt på hverdage i tidsrummet 9-16 resten fleksibelt efter parternes nærmere aftale. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 26. august 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Vi søger deltidsmedarbejdere i Group Buy.

Group Buy ApS i Brøndby søger en deltids kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du bliver vores ”ansigt” udadtil i forhold til vores tyske og danske kunder sammen med det øvrige kundeserviceteam.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os, skal have en excellent kundeoplevelse. Du får hver dag ansvaret for din egen portefølje af opgaver, så du ved hvad du skal nå. Vi arbejder sammen som et team i kundeservice og hjælper hinanden.

Sammen med teamlederen tilrettelægger du din arbejdstid. Vi er fleksible i forhold til antal timer og placeringen af din arbejdstid, så det f.eks. kan passe med dit studie, eller anden beskræftigelse.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi blandt andre fordelsklubberne; Pluus, Savye og Buuks, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 120.000 produkter til indkøbspris. Vi vil være den foretrukne fordelsklub, hvor alle uanset alder eller interesser kan spare mange penge.

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer
  • Mersalg over telefonen

Jobbet vil være selvstændigt, men du har altid adgang til coaching fra teamlederen og sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores voksende antal tyske og danske kunder.

Egenskaber

  • Du taler og skriver Dansk og Tysk, så sprogene ikke er en hindring for god kundeservice
  • Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidig
  • Du kan lide at arbejde på en arbejdsplads med fart på
  • Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen
  • Du har erfaring med telefonisk kundeservice
  • Du har et højt energiniveau og kan holde dig motiveret – også i modgang
  • Er god til rådgivning og mersalg over telefonen
  • Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende
  • Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral
  • Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum
  • Er en holdspiller og en god kollega
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en yngre, men solid virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et stærkt fundament og har på kort tid etableret et velfungerende team med lagerfunktion, indkøb, marketing og kundeservice. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund og vi har en fantastisk frokostordning. Arbejdet udføres som udgangspunkt på hverdage i tidsrummet 9-16 resten fleksibelt efter parternes nærmere aftale.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 26. august 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@voksewerk.dk

 

VoksewerkBrøndby2019-08-06T00:00:002019-09-27T00:00:00
330066574Vagtassistenter til kontrolcentralen i GlostrupRobot Verisure A S er inde i en rivende udvikling Vi søger lige nu nye kolleger til vores team på kontrolcentralen i Glostrup bestående af flere engagerede og dedikerede vagtassistenter. Vi søger både deltidsansatte og fuldtidsansatte, der har gennemført det obligatoriske vagtkursus (eller er ved at afslutte kurset snarest) og som kan indgå med større fleksibilitet i vagtplanen. Vores kontrolcentral er bemandet 24 timer i døgnet, 365 dage om året, og du skal indgå i en fastlagt vagtplan Der også omfatter vagter i weekend og på helligdage. Du vil få ansvar for at sikkerhedsovervåge alle alarmsignaler, tilkalde vægtere og montører og gribe den gode dialog med kunder rundt omkring i landet. Udover alarmbehandlingen fra vores kunders alarmer vil du få mulighed for at indgå i projektarbejde, således at din erfaring og dine kompetencer medvirker til forbedring af vores eksisterende arbejdsmetoder. For at vi sammen kan få succes Du har et stærkt talent for excellent kundeservice og gerne erfaring fra en serviceorganisation. Du trives som en del af et selvstyrende team, hvor ansvar, fleksibilitet og respekt for hinanden er grundlæggende for vores adfærd og relationer. Vores systemer og procedurer kræver, at du kan arbejde struktureret og vedholdende med dine opgaver. Du har grundlæggende viden om IT og en stærk forståelse for tekniske problemløsninger. Har du kendskab til alarmanlæg, er det en fordel, men ikke et krav. Du trives med telefonen som dit væsentligste redskab, hvor dit kundefokus og din overbevisende stemme leveres med høj kundeservice, kvalitet og troværdighed, således at vores kunder kan se værdien i vores ydelser. Vi arbejder løbende på at højne vores performance, for at blive endnu bedre i vores samarbejde med kunderne. Derfor søger vi kandidater, der trives med at der fokus på kvalitet og udvikling, både personligt og teamorienteret. Du behersker IT og er erfaren bruger af PC. Da koncernsproget er engelsk, er et grundlæggende kendskab til skriftlig og mundtlig engelsk en fordel. Da vi følger Vagtloven, er ansættelse betinget af, at du kan politi-godkendes og allerede har gennemført det obligatoriske vagtkursus, eller består kurset snarest muligt. Som medarbejder hos os vil du opleve Du bliver en del af en stærk team-ånd og en performance kultur, hvor forandringer, entreprenørskab og en god portion humor er en naturlig del af hverdagen. Vi tilstræber et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, vidensdeling og kompetenceudvikling er grundlæggende forudsætninger for at have engagerede medarbejdere. Ligeledes får man medansvar for den fortsatte udvikling af arbejdsgange og processer i afdelingen. I denne video kan du se lidt mere om, hvor stor en forskel vores Vagtassistenter gør for vores kunder. Er du interesseret? Søg gerne med det samme via nedenstående link, vi ansætter løbende. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR Business Partner Caroline Møller på caroline.moeller@verisure.com. Vi glæder os til at høre fra dig.

Verisure A/S er inde i en rivende udvikling…

Vi søger lige nu nye kolleger til vores team på kontrolcentralen i Glostrup bestående af flere engagerede og dedikerede vagtassistenter. Vi søger både deltidsansatte og fuldtidsansatte, der har gennemført det obligatoriske vagtkursus (eller er ved at afslutte kurset snarest) og som kan indgå med større fleksibilitet i vagtplanen.

Vores kontrolcentral er bemandet 24 timer i døgnet, 365 dage om året, og du skal indgå i en fastlagt vagtplan – Der også omfatter vagter i weekend og på helligdage.

Du vil få ansvar for at sikkerhedsovervåge alle alarmsignaler, tilkalde vægtere og montører og gribe den gode dialog med kunder rundt omkring i landet. Udover alarmbehandlingen fra vores kunders alarmer vil du få mulighed for at indgå i projektarbejde, således at din erfaring og dine kompetencer medvirker til forbedring af vores eksisterende arbejdsmetoder.

For at vi sammen kan få succes…

Du har et stærkt talent for excellent kundeservice og gerne erfaring fra en serviceorganisation. Du trives som en del af et selvstyrende team, hvor ansvar, fleksibilitet og respekt for hinanden er grundlæggende for vores adfærd og relationer. Vores systemer og procedurer kræver, at du kan arbejde struktureret og vedholdende med dine opgaver. Du har grundlæggende viden om IT og en stærk forståelse for tekniske problemløsninger. Har du kendskab til alarmanlæg, er det en fordel, men ikke et krav.

Du trives med telefonen som dit væsentligste redskab, hvor dit kundefokus og din overbevisende stemme leveres med høj kundeservice, kvalitet og troværdighed, således at vores kunder kan se værdien i vores ydelser. Vi arbejder løbende på at højne vores performance, for at blive endnu bedre i vores samarbejde med kunderne. Derfor søger vi kandidater, der trives med at der fokus på kvalitet og udvikling, både personligt og teamorienteret.

Du behersker IT og er erfaren bruger af PC. Da koncernsproget er engelsk, er et grundlæggende kendskab til skriftlig og mundtlig engelsk en fordel. Da vi følger Vagtloven, er ansættelse betinget af, at du kan politi-godkendes og allerede har gennemført det obligatoriske vagtkursus, eller består kurset snarest muligt.

Som medarbejder hos os vil du opleve…

Du bliver en del af en stærk team-ånd og en performance kultur, hvor forandringer, entreprenørskab og en god portion humor er en naturlig del af hverdagen. Vi tilstræber et arbejdsmiljø, hvor samarbejde, vidensdeling og kompetenceudvikling er grundlæggende forudsætninger for at have engagerede medarbejdere. Ligeledes får man medansvar for den fortsatte udvikling af arbejdsgange og processer i afdelingen. I denne video kan du se lidt mere om, hvor stor en forskel vores Vagtassistenter gør for vores kunder.

Er du interesseret?

Søg gerne med det samme via nedenstående link, vi ansætter løbende. Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte HR Business Partner Caroline Møller på caroline.moeller@verisure.com.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Verisure A/SGlostrup2019-09-17T00:00:002019-09-28T00:00:00
330075433Førstemand til Euromaster BrøndbyRobot Ønsker du at være en del af en virksomhed i vækst med højt til loftet og plads til visioner? Er du en person, der tør tage ansvar, vægter kvalitet og kundeservice højt? Hvis du kan svare JA til ovenstående, så er du måske vores nye førstemand til teamet i Brøndby. OM JOBBET Du bliver en nøgleperson i teamet af 7 medarbejdere, hvor du er centerlederens højre hånd. Du er udadvendt og positiv, går forrest og viser det gode eksempel - både over for kunder og kolleger. DINE OPGAVER Dine daglige opgaver vil bl.a. være følgende: Salg, betjening og servicering af kunder. Administrative opgaver. Planlægning af arbejdsopgaverne. Deltagelse i arbejdet på værkstedet. Ad hoc opgaver. LIDT OM DIG Du er arbejdsom, fleksibel og fagligt stærk. Du er positiv og smilende. Du er en god kollega og en udpræget holdspiller. Du har fokus på kvalitet og kundetilfredshed. Du har ledelseserfaring. Du er erfaren i brugen af IT i dit arbejde. Det er et plus, hvis du er faglært mekaniker. Salgserfaring vil være en fordel. Erfaring med dæk til store hjul . master Danmark A S er en af de førende virksomheder i dæk- og autoservicebranchen med 35 centre fordelt over hele landet. Vi har mange års erfaring med at sammnsætte løsninger, der er skræddersyede til kundernes behov - og servicerer alt fra private bilejere og mindre, lokale virksomhedr til store, europæiske selskaber med store vognparker. Euromaster Danmark A S er et datterselskab i Euromaster, ejet af Michelin, med over 2300 centre i 17 lande. I GODE H NDER euromaster.dk VI TILBYDER DIG Et fagligt udfordrende job, hvor kun evner og ambitioner sætter grænsen for dine muligheder. Mulighed for at skabe en karriere inden for en international virksomhed ejet af Michelin. Et tæt samarbejde med gode kolleger - i et godt og sikkert arbejdsmiljø. Løn efter kvalifikationer, pensionsordning sundhedsforsikring.

Ønsker du at være en del af en virksomhed i vækst med højt til loftet og plads til visioner? Er du en person, der tør tage ansvar, vægter kvalitet og kundeservice højt? Hvis du kan svare JA til ovenstående, så er du måske vores nye førstemand til teamet i Brøndby.


OM JOBBET
Du bliver en nøgleperson i teamet af 7 medarbejdere, hvor du er centerlederens højre hånd. Du er udadvendt og positiv, går forrest og viser det gode eksempel - både over for kunder og kolleger.


DINE OPGAVER
Dine daglige opgaver vil bl.a. være følgende:

>>> Salg, betjening og servicering af kunder.
>>> Administrative opgaver.
>>> Planlægning af arbejdsopgaverne.
>>> Deltagelse i arbejdet på værkstedet.
>>> Ad hoc opgaver.


LIDT OM DIG
>>> Du er arbejdsom, fleksibel og fagligt stærk.
>>> Du er positiv og smilende.
>>> Du er en god kollega og en udpræget holdspiller.
>>> Du har fokus på kvalitet og kundetilfredshed.
>>> Du har ledelseserfaring.
>>> Du er erfaren i brugen af IT i dit arbejde.
>>> Det er et plus, hvis du er faglært mekaniker.
>>> Salgserfaring vil være en fordel.
>>> Erfaring med dæk til ”store hjul”. master Danmark A/S er en af de førende virksomheder i dæk- og autoservicebranchen med 35 centre fordelt over hele landet. Vi har mange års erfaring med at sammnsætte løsninger, der er skræddersyede til kundernes behov - og servicerer alt fra private bilejere og mindre, lokale virksomhedr til store, europæiske selskaber med store vognparker. Euromaster Danmark A/S er et datterselskab i Euromaster, ejet af Michelin, med over 2300 centre i 17 lande.

I GODE HÆNDER euromaster.dk

VI TILBYDER DIG >>> Et fagligt udfordrende job, hvor kun evner og ambitioner sætter grænsen for dine muligheder. >>> Mulighed for at skabe en karriere inden for en international virksomhed ejet af Michelin. >>> Et tæt samarbejde med gode kolleger - i et godt og sikkert arbejdsmiljø. >>> Løn efter kvalifikationer, pensionsordning & sundhedsforsikring.

Euromaster Danmark A/SBrøndby2019-08-20T00:00:002019-10-15T00:00:00
330089398Group Buy ApS i Brøndby søger kundeservicemedarbejderRobot KUNDESERVICEMEDARBEJDER Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ansigt udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal være de foretrukne i markedet. Hvis du også taler svensk eller tysk, vil det være en fordel. Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os skal have en excellent kundeoplevelse. Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling Hos Group Buy driver og udvikler vi et antal fordelsklubber, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 350.000 produkter til indkøbspris. Ambitionerne er tårnhøje og inden længe udvider vi vores sortiment yderligere og åbner flere fordelsklubber. Arbejdsopgaver: Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab Rådgivning i brug af vores webshop Rådgivning i forbindelse med returnering af varer Håndtering af reklamationer på produkter Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores danske og svenske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept. Egenskaber Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidig Du kan lide at arbejde på en arbejdsplads med fart på Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen Du har erfaring med telefonisk kundeservice Du har et højt energiniveau og kan holde dig motiveret også i modgang Er god til rådgivning og mersalg over telefonen Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum Er en holdspiller og en god kollega Du er glad og positiv Om virksomheden Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge. Vi tilbyder ansættelse i en ung virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et solidt fundament og har på kort tid etableret et stærkt team. Du vil få alle de udfordringer du har lyst til og vi vil glæde os over at se dig udvikle dig yderligere hos os. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er 26. september 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks. Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@group-buy.dk

KUNDESERVICEMEDARBEJDER

Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ”ansigt” udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal være de foretrukne i markedet. Hvis du også taler svensk eller tysk, vil det være en fordel.

Du skal have god kundeservice som en del af din personlighed og du er opsat på, at hver kunde, der er i kontakt med os skal have en excellent kundeoplevelse.

Bliv en del af en virksomhed i spirende udvikling

Hos Group Buy driver og udvikler vi et antal fordelsklubber, som giver vores kunder muligheden for at vælge imellem ca. 350.000 produkter til indkøbspris. Ambitionerne er tårnhøje og inden længe udvider vi vores sortiment yderligere og åbner flere fordelsklubber.

 

Arbejdsopgaver:

  • Besvarelse af forespørgsler pr. telefon og e-mail om koncept og medlemskab
  • Rådgivning i brug af vores webshop
  • Rådgivning i forbindelse med returnering af varer
  • Håndtering af reklamationer på produkter

Jobbet vil være meget selvstændigt, men du har altid adgang til sparring med kolleger, der sidder med de samme opgaver som dig. Vi er ambitiøse og har fart på i udviklingen af virksomheden og realisering af dens potentiale. Vi glæder os til du kommer og hjælper os med at betjene vores danske og svenske kunder og bidrager med dine idéer til vores koncept.

Egenskaber

  • Du er dygtig til multitasking og kan holde styr på mange bolde i luften samtidig
  • Du kan lide at arbejde på en arbejdsplads med fart på
  • Du er en fighter, der kæmper målrettet på at opnå dine mål i hverdagen
  • Du har erfaring med telefonisk kundeservice
  • Du har et højt energiniveau og kan holde dig motiveret – også i modgang
  • Er god til rådgivning og mersalg over telefonen
  • Er stabil, løsningsorienteret og pligtopfyldende
  • Besidder stor selvstændighed og høj arbejdsmoral
  • Ved hvordan man smiler gennem telefonen og har altid kunden i centrum
  • Er en holdspiller og en god kollega
  • Du er glad og positiv

Om virksomheden

Group Buy ApS driver et antal fordelsklubber i Danmark, Tyskland og Sverige og er på vej til at starte op på andre markeder, hvor vi gør det muligt for vores kunder at spare penge.

Vi tilbyder ansættelse i en ung virksomhed, der er ejet af erfarne folk. Vi har et solidt fundament og har på kort tid etableret et stærkt team. Du vil få alle de udfordringer du har lyst til og vi vil glæde os over at se dig udvikle dig yderligere hos os. Vi skaber et godt arbejdsmiljø og insisterer på at det skal være sjovt og rart at gå på arbejde. Du vil få en god løn, der matcher din erfaring og din baggrund.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen er 26. september 2019. Vi besætter stillingen når vi har fundet den rette medarbejder, så send gerne din ansøgning straks.

Spørgsmål stilles til John Martinussen på telefon 27508868 eller mail jm@group-buy.dk

 

VoksewerkBrøndby2019-09-13T00:00:002019-11-06T00:00:00
330088221Kan du skabe smil og yde verdensklasse service igennem vores digitale kanaler? Så kig med herProfile At A Glance Joining the TUI Experience Centre as TUI Contact Centre Agent, you will be based in our Palma Office playing your part to provide multi-channel customer service that includes contact via phone, SMS and other digital channels. You will be providing both customer service and problem resolution to our guests both before and during their holiday when the service is operational 24hours a day. Your service will help you to build excellent relationships and provide sales through customer service on an individual basis. Please note: You have selected a position that requires an EU passport at time of travel What You Will Be Doing As a TUI Contact Centre Agent, your role in our 24 7 Contact Centre is to provide a high level of customer service in response to an interesting variety of enquiries and customer complaints. You will be talking to guests both before and during their holiday all over the world with the aim to do everything possible to resolve all enquiries during your first contact with them. You will be supportive and empathetic with every guest and ensure that more complex or sensitive situations are investigated and resolved in full. You will be empowered to act in the best interests of the guest and will receive the necessary support when required from a member of the management team. Furthermore, you will also be a contact point for your destination colleagues to help and respond to their enquiries. Your service will also help you to recommend and sell a wide range of products and excursions to our customers. You will be target driven and genuinely enjoy building up relationships and providing sales through service on an individual basis. You will build up operational and company knowledge and there will be modern technology to work with, all of which will help you to exceed any targets. You will of course enjoy change and challenges such as assisting with occasional emergencies during your working days. Finally, you will ensure that your work is fully compliant with all legislative and internal business processes and show a flexible attitude that will see you willing and able to undertake any other responsibilities that may be reasonably requested. What We Are Looking For Exceptional administration skills, strong planning, organisation and computer literacy A service orientated mind-set that will deliver our customer promise Discover your Smile Able to work fully flexible shift patterns that include rotating shifts throughout the day, including nights Experience of working within a customer service tourism role advantageous Confident and positive with the commitment to achieve sales through service targets Willing to work with colleagues and customers with varying nationalities High personal standards, behaviours and a professional attitude Strong verbal & written Danish and English. Any additional European language advantageous Comfortable working with modern technology, as well as the internet and social media Working Within TUI Group Being a valuable team member of TUI, the No.1 global travel company We offer a competitive salary and benefits Private Health Insurance is provided along with all visas work permits and criminal check costs All training days are fully paid by us we are proud of our free-to-all global learning and development programme including online language lessons and on-the-job Junior Management Development Programme TUI DX operate in 115 destinations offering more career opportunities than any other travel company How To Apply Apply fast and easy by uploading your CV or answer a few application questions. If your application is successful, we will invite you to an online fun recruitment journey before meeting in person in Copenhagen. If you are interested in more than one role for TUI Destination Experiences, please anyway only apply for the role you believe you are most suitable for and let us know when we invite you to meet us in person what other roles you are open to. tuijobsabroad tuidxjobs For more info, check out our career site https: tuijobsabroad.brandero.com
At A Glance
Joining the TUI Experience Centre as TUI Contact Centre Agent, you will be based in our Palma Office playing your part to provide multi-channel customer service that includes contact via phone, SMS and other digital channels. You will be providing both customer service and problem resolution to our guests both before and during their holiday when the service is operational 24hours a day. Your service will help you to build excellent relationships and provide sales through customer service on an individual basis.

Please note: You have selected a position that requires an EU passport at time of travel
 
What You Will Be Doing
As a TUI Contact Centre Agent, your role in our 24/7 Contact Centre is to provide a high level of customer service in response to an interesting variety of enquiries and customer complaints. You will be talking to guests both before and during their holiday all over the world with the aim to do everything possible to resolve all enquiries during your first contact with them. You will be supportive and empathetic with every guest and ensure that more complex or sensitive situations are investigated and resolved in full. You will be empowered to act in the best interests of the guest and will receive the necessary support when required from a member of the management team. Furthermore, you will also be a contact point for your destination colleagues to help and respond to their enquiries.
 
Your service will also help you to recommend and sell a wide range of products and excursions to our customers. You will be target driven and genuinely enjoy building up relationships and providing sales through service on an individual basis. You will build up operational and company knowledge and there will be modern technology to work with, all of which will help you to exceed any targets. You will of course enjoy change and challenges such as assisting with occasional emergencies during your working days.
 
Finally, you will ensure that your work is fully compliant with all legislative and internal business processes and show a flexible attitude that will see you willing and able to undertake any other responsibilities that may be reasonably requested.
 
What We Are Looking For
  • Exceptional administration skills, strong planning, organisation and computer literacy
  • A service orientated mind-set that will deliver our customer promise Discover your Smile
  • Able to work fully flexible shift patterns that include rotating shifts throughout the day, including nights
  • Experience of working within a customer service / tourism role advantageous
  • Confident and positive with the commitment to achieve sales through service targets
  • Willing to work with colleagues and customers with varying nationalities
  • High personal standards, behaviours and a professional attitude
  • Strong verbal & written Danish and English. Any additional European language advantageous
  • Comfortable working with modern technology, as well as the internet and social media
Working Within TUI Group
  • Being a valuable team member of TUI, the No.1 global travel company
  • We offer a competitive salary and benefits
  • Private Health Insurance is provided along with all visas/work permits and criminal check costs
  • All training days are fully paid by us we are proud of our free-to-all global learning and development programme including online language lessons and on-the-job Junior Management Development Programme
  • TUI DX operate in 115 destinations offering more career opportunities than any other travel company
How To Apply
Apply fast and easy by uploading your CV or answer a few application questions. If your application is successful, we will invite you to an online fun recruitment journey before meeting in person in Copenhagen.
 
If you are interested in more than one role for TUI Destination Experiences, please anyway only apply for the role you believe you are most suitable for and let us know when we invite you to meet us in person what other roles you are open to.
 
#tuijobsabroad #tuidxjobs


For more info, check out our career site https://tuijobsabroad.brandero.com

ORS/Small/6650256c_logo.pngTUI Destination ExperiencesPalma de Mallorca2019-09-11T15:02:00.2002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tysktalende kundeservicemedarbejder - deltid

Voksewerk

Brøndby
Taler du tysk på modersmålsniveau? Yder du kundeservice med hjertet? Vi søger deltidsmedarbejdere i Group Buy. Group Buy ApS i Brøndby søger en deltids kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores team, der betjener det tyske og danske marked. Du ...
Indrykket:6. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Vagtassistenter til kontrolcentralen i Glostrup

Verisure A/S

Glostrup
Verisure A S er inde i en rivende udvikling Vi søger lige nu nye kolleger til vores team på kontrolcentralen i Glostrup bestående af flere engagerede og dedikerede vagtassistenter. Vi søger både deltidsansatte og fuldtidsansatte, der har gennemført ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:28. september 2019

Førstemand til Euromaster Brøndby

Euromaster Danmark A/S

Brøndby
Ønsker du at være en del af en virksomhed i vækst med højt til loftet og plads til visioner? Er du en person, der tør tage ansvar, vægter kvalitet og kundeservice højt? Hvis du kan svare JA til ovenstående, så er du måske vores nye førstemand til te...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019

Group Buy ApS i Brøndby søger kundeservicemedarbejder

Voksewerk

Brøndby
KUNDESERVICEMEDARBEJDER Group Buy ApS i Brøndby søger en kundeservicemedarbejder til styrkelse af vores kundeserviceteam. Du bliver vores ansigt udadtil og skal sammen med dine nye kolleger medvirke til vores mål om, at vores fordelsklubber skal vær...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:6. november 2019

Kan du skabe smil og yde verdensklasse service igennem vores digitale kanaler? Så kig med her

TUI Destination Experiences

Palma de Mallorca
At A Glance Joining the TUI Experience Centre as TUI Contact Centre Agent, you will be based in our Palma Office playing your part to provide multi-channel customer service that includes contact via phone, SMS and other digital channels. You will be...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019