Kundeservicemedarbejder søges

Kundeservicemedarbejder

Vi søger en ny kollega der brænder for at yde kunderne den bedst service, bevarer det gode humør når det går stærkt

Du bliver en del af et team, hvor der er fokus på service, salg, professionalitet og det gode samarbejde.

I jobbet skal du bl.a. tilsikre et ensartet og højt serviceniveau til kunder, der ringer ind i kundecentret samt opsamle og kvalitetssikre kundeordre.

En stor del af jobbet vil være indtastning af ordrer, og du brænder for de varer, vi har på lager, og du kan slet ikke lade være med at fortælle kunderne om alle de daglige god tilbud.

Du vil møde klare forventninger til dine løsninger og resultater, og din succes afhænger af din evne til at tænke forretning og kundeperspektiv på samme tid. Vi forventer, at du kender hvordan du bidrager til vækst og mere salg.

Vores forventninger til dig

  • Du har erfaring fra tidligere jobs indenfor kundeservice, salg og telesalg? Og dygtig til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt i klare, gode vendinger på dansk, engelsk og tyrkisk
  • Du kan smiler igennem telefonen og bruger din humor intuitivt og du kan arbejde hurtigt uden at miste, hverken overblik eller det gode humør
  • Bliver ved med at tage telefonen igen og igen med det tålmodigste smil i stemmen
  • Du er den der holder hovedet koldt og søger for den bedst service til vores kunder.
  • Din uddannelse er ikke det vigtigste, det er derimod vigtigt, at du er en rutineret bruger af IT.

OM FULLHOUSE

Gennem høj service, et bredt sortiment, tæt kundekontakt og konkurrencedygtige priser, gør Fullhouse det nemt og fordelagtigt og dermed attraktivt for vores kunder at have Fullhouse som foretrukne leverandør og samarbejdspartner. Vi byder dig velkommen i Fullhouse, der er totalleverandør til fødevarebranchen med mere end 15.000 disponible varenumre. Det samlede sortiment dækkes af mejeriprodukter, kød & pålæg, frugt & grønt, køl & frost, frisk fisk, kolonialvarer, vin & spiritus samt isenkram & storkøkken udstyr. Mere end 75 medarbejdere sørger for den daglige drift og står alle ugens syv dage klar til at servicere vores kunder samt hjælpe med råd og vejledning.

Stillingen er en fuldtidsstilling og arbejdstiderne er placeret indenfor tidsrummet kl. 14.00 - 23.00 søndag til torsdag.

Interesseret?

 

Så send din ansøgning og CV. til vores Drift chef: Erhan Sekman , e-mail: hr@fullhouse.dk snarest muligt, da samtaler afholdes løbende og annoncen fjernes når den rette kandidat er fundet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027672Phoenix-bc7190eb12019-06-03T00:00:00Kundeservicemedarbejder søges

Kundeservicemedarbejder

Vi søger en ny kollega der brænder for at yde kunderne den bedst service, bevarer det gode humør når det går stærkt

Du bliver en del af et team, hvor der er fokus på service, salg, professionalitet og det gode samarbejde.

I jobbet skal du bl.a. tilsikre et ensartet og højt serviceniveau til kunder, der ringer ind i kundecentret samt opsamle og kvalitetssikre kundeordre.

En stor del af jobbet vil være indtastning af ordrer, og du brænder for de varer, vi har på lager, og du kan slet ikke lade være med at fortælle kunderne om alle de daglige god tilbud.

Du vil møde klare forventninger til dine løsninger og resultater, og din succes afhænger af din evne til at tænke forretning og kundeperspektiv på samme tid. Vi forventer, at du kender hvordan du bidrager til vækst og mere salg.

Vores forventninger til dig

  • Du har erfaring fra tidligere jobs indenfor kundeservice, salg og telesalg? Og dygtig til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt i klare, gode vendinger på dansk, engelsk og tyrkisk
  • Du kan smiler igennem telefonen og bruger din humor intuitivt og du kan arbejde hurtigt uden at miste, hverken overblik eller det gode humør
  • Bliver ved med at tage telefonen igen og igen med det tålmodigste smil i stemmen
  • Du er den der holder hovedet koldt og søger for den bedst service til vores kunder.
  • Din uddannelse er ikke det vigtigste, det er derimod vigtigt, at du er en rutineret bruger af IT.

OM FULLHOUSE

Gennem høj service, et bredt sortiment, tæt kundekontakt og konkurrencedygtige priser, gør Fullhouse det nemt og fordelagtigt og dermed attraktivt for vores kunder at have Fullhouse som foretrukne leverandør og samarbejdspartner. Vi byder dig velkommen i Fullhouse, der er totalleverandør til fødevarebranchen med mere end 15.000 disponible varenumre. Det samlede sortiment dækkes af mejeriprodukter, kød & pålæg, frugt & grønt, køl & frost, frisk fisk, kolonialvarer, vin & spiritus samt isenkram & storkøkken udstyr. Mere end 75 medarbejdere sørger for den daglige drift og står alle ugens syv dage klar til at servicere vores kunder samt hjælpe med råd og vejledning.

Stillingen er en fuldtidsstilling og arbejdstiderne er placeret indenfor tidsrummet kl. 14.00 - 23.00 søndag til torsdag.

Interesseret?

 

Så send din ansøgning og CV. til vores Drift chef: Erhan Sekman , e-mail: hr@fullhouse.dk snarest muligt, da samtaler afholdes løbende og annoncen fjernes når den rette kandidat er fundet.

Kundeservicemedarbejder Vi søger en ny kollega der brænder for at yde kunderne den bedst service, bevarer det gode humør når det går stærkt Du bliver en del af et team, hvor der er fokus på service, salg, professionalitet og det gode samarbejde. I jobbet skal du bl.a. tilsikre et ensartet og højt serviceniveau til kunder, der ringer ind i kundecentret samt opsamle og kvalitetssikre kundeordre. En stor del af jobbet vil være indtastning af ordrer, og du brænder for de varer, vi har på lager, og du kan slet ikke lade være med at fortælle kunderne om alle de daglige god tilbud. Du vil møde klare forventninger til dine løsninger og resultater, og din succes afhænger af din evne til at tænke forretning og kundeperspektiv på samme tid. Vi forventer, at du kender hvordan du bidrager til vækst og mere salg. Vores forventninger til dig Du har erfaring fra tidligere jobs indenfor kundeservice, salg og telesalg? Og dygtig til at kommunikere - både mundtligt og skriftligt i klare, gode vendinger på dansk, engelsk og tyrkisk Du kan smiler igennem telefonen og bruger din humor intuitivt og du kan arbejde hurtigt uden at miste, hverken overblik eller det gode humør Bliver ved med at tage telefonen igen og igen med det tålmodigste smil i stemmen Du er den der holder hovedet koldt og søger for den bedst service til vores kunder. Din uddannelse er ikke det vigtigste, det er derimod vigtigt, at du er en rutineret bruger af IT. OM FULLHOUSE Gennem høj service, et bredt sortiment, tæt kundekontakt og konkurrencedygtige priser, gør Fullhouse det nemt og fordelagtigt og dermed attraktivt for vores kunder at have Fullhouse som foretrukne leverandør og samarbejdspartner. Vi byder dig velkommen i Fullhouse, der er totalleverandør til fødevarebranchen med mere end 15.000 disponible varenumre. Det samlede sortiment dækkes af mejeriprodukter, kød pålæg, frugt grønt, køl frost, frisk fisk, kolonialvarer, vin spiritus samt isenkram storkøkken udstyr. Mere end 75 medarbejdere sørger for den daglige drift og står alle ugens syv dage klar til at servicere vores kunder samt hjælpe med råd og vejledning. Stillingen er en fuldtidsstilling og arbejdstiderne er placeret indenfor tidsrummet kl. 14.00 - 23.00 søndag til torsdag. Interesseret? Så send din ansøgning og CV. til vores Drift chef: Erhan Sekman , e-mail: hr@fullhouse.dk snarest muligt, da samtaler afholdes løbende og annoncen fjernes når den rette kandidat er fundet.11jobnetbc7190eb100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3530662FULL HOUSE A/S11Sydholmen 12650HvidovreDKDanmark0hr@fullhouse.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764042JobNet4992238499223810020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7190ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7190ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7190eb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bc7190eb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361843739hr@fullhouse.dkhr@fullhouse.dkDKDanmarkDKDanmark330030643Customer Success (Italian Native Speaker)Robot Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a Native Italian speaker for our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues. Hobbii is the leading online yarn shop in Scandinavia. The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide. Customer Success is paramount in reaching this goal. We are looking for a happy and smiling person, who speaks and writes fluent Italian and most importantly: You should LOVE to be in contact with customers. What you will be doing... The job involves taking care of our lovely Italian customers on Hobbii.it by phone and email. We want the best customer service and you will, therefore, play a key role to achieve that. It would be a great advantage if you already have a good knowledge of yarn, knitting and or crocheting, in order to provide the best possible service to our customers Working hours will usually be on weekdays, somewhere between 8-18 o clock. However, we expect you to also be able to work either on a Saturday or Sunday every second week. You will be working with our awesome team located at our warehouse in Rødovre. We would like you to be... A people person who LOVES speaking to our customers A strong communicator who writes and speaks fluent Italian An independent thinker who takes ownership of tasks Bonus if you have strong know-how of knitting and crocheting Our promise to you... We believe in a culture of constant learning and as a part of the Customer Success Team, you will be enrolled in the Customer Experience Academy. At Hobbii we have the ambition of being the place where going to work doesn t suck. This is achieved by having a talented team who are dedicated and fundamentally believe that we re better together. We have breakfast, lunch, Friday bars and great parties to name a few perks. If that s not enough. We are a dog-friendly company and have the nicest customers in the world. The position is full time and will be from our HQ in Rødovre. Interested? Hit the apply button. Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn or anything else you find relevant. No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a Native Italian speaker for our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues.  

Hobbii is the leading online yarn shop in Scandinavia. The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide. Customer Success is paramount in reaching this goal. 

We are looking for a happy and smiling person, who speaks and writes fluent Italian and most importantly: You should LOVE to be in contact with customers.

What you will be doing...

The job involves taking care of our lovely Italian customers on Hobbii.it by phone and email. We want the best customer service and you will, therefore, play a key role to achieve that. It would be a great advantage if you already have a good knowledge of yarn, knitting and/or crocheting, in order to provide the best possible service to our customers

Working hours will usually be on weekdays, somewhere between 8-18 o'clock. However, we expect you to also be able to work either on a Saturday or Sunday every second week. You will be working with our awesome team located at our warehouse in Rødovre. 

We would like you to be...

  • A people person who LOVES speaking to our customers 
  • A strong communicator who writes and speaks fluent Italian
  • An independent thinker who takes ownership of tasks 
  • Bonus if you have strong know-how of knitting  and crocheting  

Our promise to you...

We believe in a culture of constant learning and as a part of the Customer Success Team, you will be enrolled in the Customer Experience Academy. 

At Hobbii we have the ambition of being the place where going to work doesn't suck. This is achieved by having a talented team who are dedicated and fundamentally believe that we're better together. We have breakfast, lunch, Friday bars and great parties to name a few perks.  

If that's not enough. We are a dog-friendly company and have the nicest customers in the world. The position is full time and will be from our HQ in Rødovre.

Interested?

Hit the apply button. 

Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn or anything else you find relevant.  

No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Garnio ApSRødovre2019-06-03T00:00:002019-07-18T00:00:00
330027550Customer Success (German Native Speaker)Robot Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a Native German speaker for our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues. Hobbii is the leading online yarn shop in Scandinavia. The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide. Customer Success is paramount in reaching this goal. We are looking for a happy and smiling person, who speaks and writes fluent German and most importantly: You should LOVE to be in contact with customers. What you will be doing... The job involves taking care of our lovely German customers on Hobbii.de by phone and email. We want the best customer service and you will, therefore, play a key role to achieve that. It would be a great advantage if you already have a good knowledge of yarn, knitting and or crocheting, in order to provide the best possible service to our customers Working hours will usually be on weekdays, somewhere between 8-18 o clock. However, we expect you to also be able to work either on a Saturday or Sunday every second week. You will be working with our awesome team located at our warehouse in Rødovre. We would like you to be... A people person who LOVES speaking to our customers A strong communicator who writes and speaks fluent German An independent thinker who takes ownership of tasks Bonus if you have strong know-how of knitting and crocheting Our promise to you... We believe in a culture of constant learning and as a part of the Customer Success Team, you will be enrolled in the Customer Experience Academy. At Hobbii we have the ambition of being the place where going to work doesn t suck. This is achieved by having a talented team who are dedicated and fundamentally believe that we re better together. We have breakfast, lunch, Friday bars and great parties to name a few perks. If that s not enough. We are a dog-friendly company and have the nicest customers in the world. The position is full time and will be from our HQ in Rødovre. Interested? Hit the apply button. Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn or anything else you find relevant. No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a Native German speaker for our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues.  

Hobbii is the leading online yarn shop in Scandinavia. The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide. Customer Success is paramount in reaching this goal. 

We are looking for a happy and smiling person, who speaks and writes fluent German and most importantly: You should LOVE to be in contact with customers.

What you will be doing...

The job involves taking care of our lovely German customers on Hobbii.de by phone and email. We want the best customer service and you will, therefore, play a key role to achieve that. It would be a great advantage if you already have a good knowledge of yarn, knitting and/or crocheting, in order to provide the best possible service to our customers

Working hours will usually be on weekdays, somewhere between 8-18 o'clock. However, we expect you to also be able to work either on a Saturday or Sunday every second week. You will be working with our awesome team located at our warehouse in Rødovre. 

We would like you to be...

  • A people person who LOVES speaking to our customers 
  • A strong communicator who writes and speaks fluent German
  • An independent thinker who takes ownership of tasks 
  • Bonus if you have strong know-how of knitting  and crocheting  

Our promise to you...

We believe in a culture of constant learning and as a part of the Customer Success Team, you will be enrolled in the Customer Experience Academy. 

At Hobbii we have the ambition of being the place where going to work doesn't suck. This is achieved by having a talented team who are dedicated and fundamentally believe that we're better together. We have breakfast, lunch, Friday bars and great parties to name a few perks.  

If that's not enough. We are a dog-friendly company and have the nicest customers in the world. The position is full time and will be from our HQ in Rødovre.

Interested?

Hit the apply button. 

Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn or anything else you find relevant.  

No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Garnio ApSRødovre2019-06-03T00:00:002019-07-15T00:00:00
330022980Kundeserviceprofiler med IT-flairRobot Er du teknisk stærk, serviceminded og brænder du for at hjælpe andre og give kunderne den bedst mulige oplevelse? Så er du måske en af vores nye kollegaer til vores internationale team i København. ER DU SERVICEMINDED MED TEKNISK INDSIGT OG KAN DU HOLDE HOVEDET KOLDT OG BEVARE OVERBLIKKET I PRESSEDE SITUATIONER SÅ ER DETTE EN FANTASTISK MULIGHED FOR AT BLIVE EN DEL AF EN STRUKTURERET ORGANISATION I VORES HURTIGT VOKSENDE VIRKSOMHED. JOBBETVi søger engagerede og servicemindede profiler. Din primære opgave består i at besvare og håndtere telefoniske kundehenvendelser og sikre den samlede kundeoplevelse ved at: Besvare forespørgsler Assistere og supportere Registrere sager i forskellige systemer Sikre samarbejdet og dialogen med dine kollegaer og andre teams KVALIFIKATIONER Interesse og evner for IT og teknik Gymnasial uddannelse - matematisk eller teknisk linje foretrækkes, men ikke et krav Sprog: Dansk, flydende i skrift og tale Engelsk, højt niveau i skrift og tale Yderligere nordiske sprog er et plus, men ikke et krav ERFARING 6-12 måneders erfaring inden for serviceområdet, kundeservice, support eller lignende. Du er en team player, der både samarbejder med dine kollegaer i teamet samt med de øvrige afdelinger i virksomheden. Det vigtigste er, at du har lyst til at gøre en forskel og derigennem sikrer, at teamet når sine mål. VI TILBYDER Fuldtids- og eller deltidsstilling, Social Club, attraktiv lønpakke bestående af timeløn, pension og sundhedsordning. Dertil kommer en fantastisk mulighed for at blive en del af et dynamisk team i en spændende og hurtigt voksende virksomhed, med højt til loftet og hvor 2 dage aldrig er ens. Interesseret? Vi afholder løbende samtaler, så send allerede din ansøgning og CV i dag til jobhr@moranti.com

Er du teknisk stærk, serviceminded og brænder du for at hjælpe andre og give kunderne den bedst mulige oplevelse? er du måske en af vores nye kollegaer til vores internationale team i København.

ER DU SERVICEMINDED MED TEKNISK INDSIGT – OG KAN DU HOLDE HOVEDET KOLDT OG BEVARE OVERBLIKKET I PRESSEDE SITUATIONER – SÅ ER DETTE EN FANTASTISK MULIGHED FOR AT BLIVE EN DEL AF EN STRUKTURERET ORGANISATION I VORES HURTIGT VOKSENDE VIRKSOMHED.

JOBBET

Vi søger engagerede og servicemindede profiler. Din primære opgave består i at besvare og håndtere telefoniske kundehenvendelser – og sikre den samlede kundeoplevelse ved at:

  • Besvare forespørgsler
  • Assistere og supportere
  • Registrere sager i forskellige systemer
  • Sikre samarbejdet og dialogen med dine kollegaer og andre teams

KVALIFIKATIONER

  • Interesse og evner for IT og teknik
  • Gymnasial uddannelse - matematisk eller teknisk linje foretrækkes, men ikke et krav

Sprog:

  • Dansk, flydende i skrift og tale
  • Engelsk, højt niveau i skrift og tale
  • Yderligere nordiske sprog er et plus, men ikke et krav

ERFARING

  • 6-12 måneders erfaring inden for serviceområdet, kundeservice, support eller lignende.

Du er en team player, der både samarbejder med dine kollegaer i teamet samt med de øvrige afdelinger i virksomheden. Det vigtigste er, at du har lyst til at gøre en forskel og derigennem sikrer, at teamet når sine mål.

VI TILBYDER

Fuldtids- og / eller deltidsstilling, Social Club, attraktiv lønpakke bestående af timeløn, pension og sundhedsordning.

Dertil kommer en fantastisk mulighed for at blive en del af et dynamisk team i en spændende og hurtigt voksende virksomhed, med ”højt til loftet” og hvor 2 dage aldrig er ens.

Interesseret?

Vi afholder løbende samtaler, så send allerede din ansøgning og CV i dag til jobhr@moranti.com

Moranti Services A/SKøbenhavn SV2019-05-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330030095Kundeservice / Rengørings job hver anden weekend.Robot Rengørings- kundeservice job tilbydes i 2-4 weekender om måneden, samt helligdage, fra 28 til maksimalt 56 timer om måneden, alt efter dine ønsker og vores behov. Vi er rigtigt glade for mange henvendelser på stillingsopslaget, men vi får ofte så mange, at det ikke er muligt, at modtage personlig eller telefonisk henvendelse, eller E mail i første omgang, så send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse. Dette er desværre nødvendigt, da vi erfarinsgmæssig får op imod 800 E mails og det kan vi simpelthen ikke håndtere, men det skal forhåbentligt ikke afholde dig fra at ansøge. Kondigrafen livsstilscenter er ikke en del af en stor fitnesskæde, men stedet vi brænder for at være. Centret er 19 år gammelt. Kondigrafen trænings- og livsstilscenter omfatter 1657m² aerobic-, foredrags-, og cykelsal, stor fitnessafdeling med 100 af de bedste træningsmaskiner i verden, samt massør og tilknyttet kiropraktorer mm. Dette danner ramme for et spændende og meget anderledes livsstilscenter, der ikke kun inspirerer til fysisk udfoldelse. I Kondigrafen livsstilscenter er det vigtigt, at der altid er pænt og rent. Derfor søger Kondigrafen en til to dygtige og engageret medarbejder, der har lyst og evner til at gøre rent og passe vores hyggelige livsstilscenter lørdage og søndage 2-4 weekender om måneden, samt evt. helligdage alt efter, hvad der passer dig bedst. Arbejdstiden i weekenderne er fra Kl. 09-16 og helligdagene fra 9-15. Arbejdet omfatter i hovedtræk følgende: rengøring, støvsugning, gulvvask, aftørring af træningsmaskiner, forefaldende kontor arbejde, samt sørge for, at vores motionister føler sig godt hjemme i Kondigrafen. Vi forventer at du: Er mødestabil og ansvarsbevidst. Kan arbejde selvstændigt. Kan beherske dansk i skrift og tale på modersmålsniveau. Du kan være i gang med en videregående uddannelse, eller have afsluttet en grund-uddannelse inden for butik eller kontor, hvor et weekend job, vil passe dig og evt. familien fint. Det er en fordel, at du har en sund livsstil, med motion og sund kost, som en naturlig del af din hverdag, da du kommer til, at arbejde blandt Kondigrafens motionister. Hvis du er til et kortvarigt job, så skal du ikke tænke på os. Hvis du derimod ønsker at engagere dig i Kondigrafen, så kan Kondigrafen være stedet, hvor en spændende arbejdsplads venter på dig. Det er mest praktisk, at du har bopæl i lokalområdet inden for en radius af maksimum 15 kilometer fra Brønshøj, da vi ikke kan tilbyde så mange timer pr. gang, og det giver mulighed for evt. tilkaldevagter. Er du interesseret i at se og høre mere om Kondigrafen, så se venligst på vores hjemmeside http: www.Kondigrafen.dk Send venligst en skriftlig ansøgning med almindelig post, eller læg den i vores postkasse. Gerne med foto, din adresse og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Der ønskes ingen henvendelser fra firmaer eller momsregistrerede. Send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse. Vi glæder os til at høre fra dig, hurtigst muligt. Kondigrafen trænings livsstilscenter Frederikssundsvej 304 2700 Brønshøj

Rengørings- / kundeservice job tilbydes i 2-4 weekender om måneden, samt helligdage, fra 28 til maksimalt 56 timer om måneden, alt efter dine ønsker og vores behov.

Vi er rigtigt glade for mange henvendelser på stillingsopslaget, men vi får ofte så mange, at det ikke er muligt, at modtage personlig eller telefonisk henvendelse, eller E mail i første omgang, så send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse. Dette er desværre nødvendigt, da vi erfarinsgmæssig får op imod 800 E mails og det kan vi simpelthen ikke håndtere, men det skal forhåbentligt ikke afholde dig fra at ansøge.

Kondigrafen livsstilscenter er ikke en del af en stor fitnesskæde, men stedet vi brænder for at være. Centret er 19 år gammelt. Kondigrafen trænings- og livsstilscenter omfatter 1657m² aerobic-, foredrags-, og cykelsal, stor fitnessafdeling med 100 af de bedste træningsmaskiner i verden, samt massør og tilknyttet kiropraktorer mm. Dette danner ramme for et spændende og meget anderledes livsstilscenter, der ikke kun inspirerer til fysisk udfoldelse.

I Kondigrafen livsstilscenter er det vigtigt, at der altid er pænt og rent. Derfor søger Kondigrafen en til to dygtige og engageret medarbejder, der har lyst og evner til at gøre rent og passe vores hyggelige livsstilscenter lørdage og søndage 2-4 weekender om måneden, samt evt. helligdage alt efter, hvad der passer dig bedst. Arbejdstiden i weekenderne er fra Kl. 09-16 og helligdagene fra 9-15.

Arbejdet omfatter i hovedtræk følgende: rengøring, støvsugning, gulvvask, aftørring af træningsmaskiner, forefaldende kontor arbejde, samt sørge for, at vores motionister føler sig godt hjemme i Kondigrafen.

Vi forventer at du:

  • Er mødestabil og ansvarsbevidst.
  • Kan arbejde selvstændigt.
  • Kan beherske dansk i skrift og tale på modersmålsniveau.

Du kan være i gang med en videregående uddannelse, eller have afsluttet en grund-uddannelse inden for butik eller kontor, hvor et weekend job, vil passe dig og evt. familien fint.  

Det er en fordel, at du har en sund livsstil, med motion og sund kost, som en naturlig del af din hverdag, da du kommer til, at arbejde blandt Kondigrafens motionister.  

Hvis du er til et kortvarigt job, så skal du ikke tænke på os. Hvis du derimod ønsker at engagere dig i Kondigrafen, så kan Kondigrafen være stedet, hvor en spændende arbejdsplads venter på dig.

Det er mest praktisk, at du har bopæl i lokalområdet inden for en radius af maksimum 15 kilometer fra Brønshøj, da vi ikke kan tilbyde så mange timer pr. gang, og det giver mulighed for evt. tilkaldevagter.  

Er du interesseret i at se og høre mere om Kondigrafen, så se venligst på vores hjemmeside http://www.Kondigrafen.dk

Send venligst en skriftlig ansøgning med almindelig post, eller læg den i vores postkasse. Gerne med foto, din adresse og telefonnummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Der ønskes ingen henvendelser fra firmaer eller momsregistrerede.

Send venligst, ansøgning med almindelig brev post eller læg den i vores postkasse.

Vi glæder os til at høre fra dig, hurtigst muligt.

Kondigrafen trænings & livsstilscenter

Frederikssundsvej 304

2700 Brønshøj 

KONDIGRAFEN ApSBrønshøj2019-05-23T00:00:002019-07-16T00:00:00
330028723Finnish Speaking Customer Service Advisor - supporting Abbott Diabetes Care - CopenhagenRobot Do you speak Finnish? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia and make their equipment work. The job consists in supporting people who need help with life-changing equipment made by Abbott. Why you should join Sitel At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues. Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions. Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme. The Work This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry ordering and product return exchange inquiries. Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Finnish. Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy. Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations. To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries. Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures Workplace, Contact Applying The workplace is Sitel s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV. Working hours on the Finnish speaking line are Monday to Friday from 07:00-15:00. We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

Do you speak Finnish? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you!

In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia and make their equipment work.

The job consists in supporting people who need help with life-changing equipment made by Abbott.

Why you should join Sitel

At Sitel we believe our staff is our most important asset which means that we take pride in finding the best, most talented, and driven employees who will make great colleagues.

Among the benefits of working with us is a great social environment with an atmosphere of joy, pace and ambitions.

Our office is nice and spacious with open working stations. We have health insurance and a great pension scheme.

The Work

This role consists of resolving customer enquiries via telephone, email, web chat and Social Media. The CSR customer interactions will include (but not limited to) complaint resolution, product inquiry/ordering and product return/exchange inquiries.

  • Provide high quality premium customer service via chat, telephone and email in Finnish.
  • Assist in continuous improvement projects to help keep processes efficient and customers happy.
  • Provide administrative support to Management team and supervisor, covering off any ad hoc tasks when requested e.g. translations.
  • To ensure you are working within the required targets e.g. call length, quality, speed of answering queries.
  • Ensure product knowledge is kept up to date and to participate in ongoing refresher training when required
  • Understand and comply with all company and client security requirements and Policies and Procedures

 

Workplace, Contact & Applying

The workplace is Sitel’s office in Copenhagen, Sluseholmen 2-4, 3rd floor, 2450 Kbh. SV.

Working hours on the Finnish speaking  line are Monday to Friday from 07:00-15:00.

We are looking to fill the position as soon as possible so do not hesitate to apply if you feel that this ad sums up your character and ambitions. 

For more information about Sitel go to www.sitel.com, or have a look at our FaceBook page.

SITEL DENMARK ApSKøbenhavn SV2019-05-21T00:00:002019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Customer Success (Italian Native Speaker)

Garnio ApS

Rødovre
Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a Native Italian speaker for our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues. Hobbii is the leading online yarn...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Customer Success (German Native Speaker)

Garnio ApS

Rødovre
Do you want to help the nicest customers in the world? Hobbii is looking for a Native German speaker for our Customer Success team. You will join a vibrant international team of 20 dedicated and helpful colleagues. Hobbii is the leading online yarn ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Kundeserviceprofiler med IT-flair

Moranti Services A/S

København SV
Er du teknisk stærk, serviceminded og brænder du for at hjælpe andre og give kunderne den bedst mulige oplevelse? Så er du måske en af vores nye kollegaer til vores internationale team i København. ER DU SERVICEMINDED MED TEKNISK INDSIGT OG KAN DU H...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Kundeservice / Rengørings job hver anden weekend.

KONDIGRAFEN ApS

Brønshøj
Rengørings- kundeservice job tilbydes i 2-4 weekender om måneden, samt helligdage, fra 28 til maksimalt 56 timer om måneden, alt efter dine ønsker og vores behov. Vi er rigtigt glade for mange henvendelser på stillingsopslaget, men vi får ofte så ma...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:16. juli 2019

Finnish Speaking Customer Service Advisor - supporting Abbott Diabetes Care - Copenhagen

SITEL DENMARK ApS

København SV
Do you speak Finnish? Do you want a meaningful job in a global company? Then we have the role for you! In our Copenhagen-office at Sluseholmen, we have international teams that are daily doing their best to assist diabetics in Scandinavia and make t...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:30. juni 2019