Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder søges til Danmarks største formidler af byggeopgaver (deltid)

En del af vores strategi hos AB Gruppen er at skabe gode oplevelser for både brugere og samarbejdspartnere i hele landet. Derfor søger vi endnu en dygtig kundeservicemedarbejder (deltid) til vores team for opgavesupport.

Din arbejdsdag i service

Telefoner og tastatur står sjældent stille i serviceafdelingen, hvor du sammen med fem fuldtidsansatte og tre studentermedhjælpere skal servicere opgaver indsendt via portalerne 3byggetilbud.dk, Energihjem.dk, Andelsportal.dk og Ejerportal.dk. Selvom der er travlt er humøret altid højt i serviceteamet, hvor vi med ægte holdånd hjælper hinanden godt i mål med arbejdsopgaverne.

Som kundeservicemedarbejder er du i dialog med bygherrer og håndværkere fra hele Danmark. Et kald til en entreprenør, der skal tilbydes en god byggesag, eller en bygherre, der ønsker at renovere køkkenet bliver faste elementer i din arbejdsdag. Du kommer med andre ord til at prøve kræfter med en bred vifte af opgaver. Du vil blive grundigt oplært, og stillingen kræver derfor ikke byggeteknisk erfaring eller kendskab til branchen.

”Det er så fedt at sidde i en afdeling, hvor kommunikationen er så god, og hvor vi alle kender hinandens kompetencer, styrker og svagheder. Det gør, at vi altid kan yde den bedste service for vores brugere og kunder. Og så har vi det virkelig sjovt imens.” - Tara, servicemedarbejder hos AB Gruppen

Uden kage og drikke dur helten ikke

High fives, rekordkage og en kold fredagsøl er noget, som kendetegner kulturen hos AB Gruppen. På vores åbne kontor ved Kongens Nytorv er vi i alt 45 medarbejdere, som beskæftiger sig med alt fra salg, service, kommunikation, IT og økonomi, og på tværs af alle afdelinger har vi et godt sammenhold.

Nu leder vi efter dig, der er:

  • Serviceminded, imødekommende og omstillingsparat
  • Ikke bange for at tale i telefon og klar på at tale med bygherrer og?håndværkere fra hele landet
  • God til at bevare overblikket i travle perioder

Vi tilbyder:

Stillingen er på ca. 10-20 timer ugentligt + ekstra timer i ferieperioder. Der vil især være flere timer i sommerperioden. Timerne vil primært være i fordelt i tidsperioden 09.00-17.00 i hverdagene. Du skal have mulighed for at arbejde ca. hver anden søndag i tidsrummet 10.00-16.00.

Vil du være vores nye kollega?

Så skynd dig at sende ansøgning med cv (i pdf) til mr@abgruppen.dk og skriv ”servicemedarbejder deltid” i emnefeltet. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og der vil blive afholdt samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Malene Redøn på 77334009.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Persondatapolitik: https://www.abgruppen.dk/persondatapolitik-rekruttering/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166687Phoenix-ee77bb9412020-01-29T00:00:00Kundeservicemedarbejder søges til Danmarks største formidler af byggeopgaver (deltid)

En del af vores strategi hos AB Gruppen er at skabe gode oplevelser for både brugere og samarbejdspartnere i hele landet. Derfor søger vi endnu en dygtig kundeservicemedarbejder (deltid) til vores team for opgavesupport.

Din arbejdsdag i service

Telefoner og tastatur står sjældent stille i serviceafdelingen, hvor du sammen med fem fuldtidsansatte og tre studentermedhjælpere skal servicere opgaver indsendt via portalerne 3byggetilbud.dk, Energihjem.dk, Andelsportal.dk og Ejerportal.dk. Selvom der er travlt er humøret altid højt i serviceteamet, hvor vi med ægte holdånd hjælper hinanden godt i mål med arbejdsopgaverne.

Som kundeservicemedarbejder er du i dialog med bygherrer og håndværkere fra hele Danmark. Et kald til en entreprenør, der skal tilbydes en god byggesag, eller en bygherre, der ønsker at renovere køkkenet bliver faste elementer i din arbejdsdag. Du kommer med andre ord til at prøve kræfter med en bred vifte af opgaver. Du vil blive grundigt oplært, og stillingen kræver derfor ikke byggeteknisk erfaring eller kendskab til branchen.

”Det er så fedt at sidde i en afdeling, hvor kommunikationen er så god, og hvor vi alle kender hinandens kompetencer, styrker og svagheder. Det gør, at vi altid kan yde den bedste service for vores brugere og kunder. Og så har vi det virkelig sjovt imens.” - Tara, servicemedarbejder hos AB Gruppen

Uden kage og drikke dur helten ikke

High fives, rekordkage og en kold fredagsøl er noget, som kendetegner kulturen hos AB Gruppen. På vores åbne kontor ved Kongens Nytorv er vi i alt 45 medarbejdere, som beskæftiger sig med alt fra salg, service, kommunikation, IT og økonomi, og på tværs af alle afdelinger har vi et godt sammenhold.

Nu leder vi efter dig, der er:

  • Serviceminded, imødekommende og omstillingsparat
  • Ikke bange for at tale i telefon og klar på at tale med bygherrer og?håndværkere fra hele landet
  • God til at bevare overblikket i travle perioder

Vi tilbyder:

Stillingen er på ca. 10-20 timer ugentligt + ekstra timer i ferieperioder. Der vil især være flere timer i sommerperioden. Timerne vil primært være i fordelt i tidsperioden 09.00-17.00 i hverdagene. Du skal have mulighed for at arbejde ca. hver anden søndag i tidsrummet 10.00-16.00.

Vil du være vores nye kollega?

Så skynd dig at sende ansøgning med cv (i pdf) til mr@abgruppen.dk og skriv ”servicemedarbejder deltid” i emnefeltet. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og der vil blive afholdt samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Malene Redøn på 77334009.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Persondatapolitik: https://www.abgruppen.dk/persondatapolitik-rekruttering/

2020-02-17T20:50:45.060 En del af vores strategi hos AB Gruppen er at skabe gode oplevelser for både brugere og samarbejdspartnere i hele landet. Derfor søger vi endnu en dygtig kundeservicemedarbejder (deltid) til vores team for opgavesupport. Din arbejdsdag i service Telefoner og tastatur står sjældent stille i serviceafdelingen, hvor du sammen med fem fuldtidsansatte og tre studentermedhjælpere skal servicere opgaver indsendt via portalerne 3byggetilbud.dk, Energihjem.dk, Andelsportal.dk og Ejerportal.dk. Selvom der er travlt er humøret altid højt i serviceteamet, hvor vi med ægte holdånd hjælper hinanden godt i mål med arbejdsopgaverne. Som kundeservicemedarbejder er du i dialog med bygherrer og håndværkere fra hele Danmark. Et kald til en entreprenør, der skal tilbydes en god byggesag, eller en bygherre, der ønsker at renovere køkkenet bliver faste elementer i din arbejdsdag. Du kommer med andre ord til at prøve kræfter med en bred vifte af opgaver. Du vil blive grundigt oplært, og stillingen kræver derfor ikke byggeteknisk erfaring eller kendskab til branchen. Det er så fedt at sidde i en afdeling, hvor kommunikationen er så god, og hvor vi alle kender hinandens kompetencer, styrker og svagheder. Det gør, at vi altid kan yde den bedste service for vores brugere og kunder. Og så har vi det virkelig sjovt imens. - Tara, servicemedarbejder hos AB Gruppen Uden kage og drikke dur helten ikke High fives, rekordkage og en kold fredagsøl er noget, som kendetegner kulturen hos AB Gruppen. På vores åbne kontor ved Kongens Nytorv er vi i alt 45 medarbejdere, som beskæftiger sig med alt fra salg, service, kommunikation, IT og økonomi, og på tværs af alle afdelinger har vi et godt sammenhold. Nu leder vi efter dig, der er: Serviceminded, imødekommende og omstillingsparat Ikke bange for at tale i telefon og klar på at tale med bygherrer og?håndværkere fra hele landet God til at bevare overblikket i travle perioder Vi tilbyder: Stillingen er på ca. 10-20 timer ugentligt ekstra timer i ferieperioder. Der vil især være flere timer i sommerperioden. Timerne vil primært være i fordelt i tidsperioden 09.00-17.00 i hverdagene. Du skal have mulighed for at arbejde ca. hver anden søndag i tidsrummet 10.00-16.00. Vil du være vores nye kollega? Så skynd dig at sende ansøgning med cv (i pdf) til mr@abgruppen.dk og skriv servicemedarbejder deltid i emnefeltet. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og der vil blive afholdt samtaler løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Malene Redøn på 77334009. Vi ser frem til at høre fra dig! Persondatapolitik: https: www.abgruppen.dk persondatapolitik-rekruttering11Jobnetee77bb94100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-21T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3700444AB GRUPPEN A/S11Kristen Bernikows Gade 61105København KDKDanmark0
mr@abgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent10000893165JobNet5106635510663510028-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee77bb94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee77bb94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee77bb94&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ee77bb94&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/913230-33-1.jpgKundeservicemedarbejder søges til Danmarks største formidler af byggeopgaver (deltid)12008011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg364040691Malene Redønmr@abgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark330163403Kundeservicekonsulent på telefonen - til erhvervskunder i en større koncern i KøbenhavnBasic En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt. Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at passe kunderne og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når de ringer ind til virksomheden? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt, så erhvervskunderne oplever god service? Så er denne jobmulighed interessant for dig Vi søger en kundeservicemedarbejder til Service Management-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København. Der er tale om et længere vikariat. Det er et job på fuldtid inden for arbejdstiden kl. 8-17. Du får blot ca. 1 arbejdsdag om ugen til kl.17. Ansættelsesstart er snarest muligt. Virksomheden tilbyder fine forhold i form af bl.a. kantine- og fitnessordning og god bonus- og pensionsordning. Faste kunder og løsninger til deres fordel: Du bliver en del af et team på 15 kundeservicemedarbejdere, som sammen modtager opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres spørgsmål og efterspørgsler. Du besvarer også i mindre grad mails og håndterer enkelte administrative opgaver. Teamet arbejder aktivt med at give kunderne en rigtig god serviceoplevelse. Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt rustet til at rådgive kunderne. Du kommunikerer med mange af de samme virksomheder og dermed også kontaktpersoner, og det giver en særlig dialog og mulighed for at finde de rette løsninger til kunderne. Dine kvalifikationer: Du har erfaring med kundeservice på telefonen og kan give kunderne oplevelsen af god serviceDu har et godt, basis-kendskab til it Du er hurtig og præcis til indtastning og kan navigere rundt i flere systemer Du kan fremvise straffeattest Dine personlige egenskaber: Du har gode kommunikative evner og kan tale med erhvervskunder Du er professionel, seriøs og hjælpsom på telefonen Du kan omstille dig til dagens opkald og tager dig tid til at finde den rette løsning til kunderneDu kan lide at arbejde proaktivt, som en del af et team, med aktivitet omkring digDu er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt og byder ind på teamets opgaver Hvis du vil videre: Er du interesseret i at søge jobbet, sender du din ansøgning og dit CV via dette link: https: centrum-personale.dk ledige-stillinger kundeserviceordrebehandling ledig-stilling ?refid 3850-9399 Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80. Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet. Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder – evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt.  

Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at ”passe kunderne” og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når de ringer ind til virksomheden? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt, så erhvervskunderne oplever god service?  

Så er denne jobmulighed interessant for dig; Vi søger en kundeservicemedarbejder til Service Management-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København.

Der er tale om et længere vikariat. Det er et job på fuldtid inden for arbejdstiden kl. 8-17. Du får blot ca. 1 arbejdsdag om ugen til kl.17. Ansættelsesstart er snarest muligt. Virksomheden tilbyder fine forhold i form af bl.a. kantine- og fitnessordning og god bonus- og pensionsordning.

Faste kunder og løsninger til deres fordel: 
Du bliver en del af et team på 15 kundeservicemedarbejdere, som sammen modtager opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres spørgsmål og efterspørgsler. Du besvarer også i mindre grad mails og håndterer enkelte administrative opgaver.   

Teamet arbejder aktivt med at give kunderne en rigtig god serviceoplevelse. Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt rustet til at rådgive kunderne.  

Du kommunikerer med mange af de samme virksomheder og dermed også kontaktpersoner, og det giver en særlig dialog og mulighed for at finde de rette løsninger til kunderne.   

Dine kvalifikationer:   

  • Du har erfaring med kundeservice på telefonen og kan give kunderne oplevelsen af god service
  • Du har et godt, basis-kendskab til it 
  • Du er hurtig og præcis til indtastning og kan navigere rundt i flere systemer 
  • Du kan fremvise straffeattest 

Dine personlige egenskaber:   

  • Du har gode kommunikative evner og kan tale med erhvervskunder 
  • Du er professionel, seriøs og hjælpsom på telefonen 
  • Du kan omstille dig til dagens opkald og tager dig tid til at finde den rette løsning til kunderne
  • Du kan lide at arbejde proaktivt, som en del af et team, med aktivitet omkring dig
  • Du er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt og byder ind på teamets opgaver  

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i at søge jobbet, sender du din ansøgning og dit CV via dette link:

https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/kundeserviceordrebehandling/ledig-stilling/?refid=3850-9399 
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.  

Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet.  

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

ORS/Small/e756a742_logo.pngCentrum Personale A/SKøbenhavn K2020-01-23T15:16:32.2832020-03-22T00:00:00
330179107Svensktalende kundeservicemedarbejder til Try & Hire i Vallensbæk.Robot Til vores kunde i Vallensbæk søges en svensktalende kundeservicemedarbejder med god forståelse for IT til et længerevarende vikariat med henblik på fastansættelse. Arbejdsopgaver: Dine primære opgaver vil bestå at modtage opkald, håndtere internt mail system, snakke med interne sælgere og hjælpe med ad hoc opgaver. Det er et krav, at du har god forståelse for IT, kan navigere dig rundt i Outlook og oprette møder osv. Det er en fordel, hvis du er kontoruddannet eller har erfaring fra et lignende job. Vi forventer at du: •kan snakke flydende svensk •har god forståelse for IT og er skarp i Outlook •kan arbejde selvstændigt og selv tage initiativ •er en teamplayer og fungere godt i et fællesskab •kan fremvise straffeattest •har erfaring med Navision er en fordel, ikke et krav •erfaring fra lignende stilling er en fordel, ikke et krav Arbejdstid: Du kommer til at arbejde på daghold i timerne mandag-torsdag 8-16, fredag 8-15.30 Try Hire: Du bliver ansat i et Try Hire forløb, som strækker sig over 3 måneder, med henblik på fastansættelse. Forløbet er meget attraktivt for både arbejdsgiver og dig, grundet at det giver muligheden for at afprøve samarbejdet over en længere periode, inden i begge forpligter jer til en fastansættelse. Efter 3 måneder tager arbejdsgiver og dig stilling til, hvordan den fælles fremtid skal se ud. Der afholdes individuelle samtaler løbende. Vi tilbyder god overenskomstmæssig løn. Bemærkninger til ansøgningen: Ansøgningen skal indeholde gyldigt telefonnummer og email adresse. Vedlæg et CV for minimum de sidste 6 år med et billede. Send venligst ansøgning på nedenstående formular, herefter vender vi tilbage med svar til den oplyste email adresse.

Til vores kunde i Vallensbæk søges en svensktalende kundeservicemedarbejder med god forståelse for IT til et længerevarende vikariat med henblik på fastansættelse.

 

Arbejdsopgaver: 

Dine primære opgaver vil bestå at modtage opkald, håndtere internt mail system, snakke med interne sælgere og hjælpe med ad hoc opgaver. Det er et krav, at du har god forståelse for IT, kan navigere dig rundt i Outlook og oprette møder osv. Det er en fordel, hvis du er kontoruddannet eller har erfaring fra et lignende job.

 

Vi forventer at du:
•kan snakke flydende svensk
•har god forståelse for IT og er skarp i Outlook
•kan arbejde selvstændigt og selv tage initiativ
•er en teamplayer og fungere godt i et fællesskab
•kan fremvise straffeattest
•har erfaring med Navision er en fordel, ikke et krav
•erfaring fra lignende stilling er en fordel, ikke et krav

 

Arbejdstid:
Du kommer til at arbejde på daghold i timerne mandag-torsdag 8-16, fredag 8-15.30

 

Try & Hire:
Du bliver ansat i et Try & Hire forløb, som strækker sig over 3 måneder, med henblik på fastansættelse. Forløbet er meget attraktivt for både arbejdsgiver og dig, grundet at det giver muligheden for at afprøve samarbejdet over en længere periode, inden i begge forpligter jer til en fastansættelse. Efter 3 måneder tager arbejdsgiver og dig stilling til, hvordan den fælles fremtid skal se ud.

Der afholdes individuelle samtaler løbende.

Vi tilbyder god overenskomstmæssig løn.


Bemærkninger til ansøgningen:
Ansøgningen skal indeholde gyldigt telefonnummer og email adresse.
Vedlæg et CV for minimum de sidste 6 år med et billede.
Send venligst ansøgning på nedenstående formular, herefter vender vi tilbage med svar til den oplyste email adresse.

Ekspres Vikar ApS - Rødovre Afd.Rødovre2020-02-18T00:00:002020-02-29T00:00:00
330169736Kundeservice- og salgsmedarbejdere til SALESCORPRobot Er du vores nye kollega? Vi har brug for ekstra hænder, da vi vækster og derfor har flere henvendelser i vores kundeservice, og det er vigtigt for os at vi får serviceret vores kunder, når de tager kontakt. Der er nu mulighed for at blive en del af vores kundeservice afdeling. SALESCORP sælger mobilabonementer, el-aftaler, testamenter fuldmagter og det er disse kunder du skal hjælpe med at servicere. Er du fleksibel og klar til at blive en del af en dynamisk hverdag, hvor mulighederne er mange og opgaverne favner bredt, og kan du sikre en høj standard for måden vi kommunikere med vores kunder på? Så er det dig vi søger! Hvad vil din jobbeskrivelse lyde på? Fast grundløn med meget fordelagtig provision. Vores mål er at levere Danmarks bedste kundeservice indenfor, telefon, mail og sociale medier Hvad forventer vi af dig? Du er fleksibel, serviceminded og klar til at være lige præcis hvor der er brug for dig Du har gode kommunikative evner både på skrift og tale Du motiveres af den gode kundeoplevelse og er villig til at gå langt for dette Du har gå-på mod og motiveres af mål og præstationer Arbejdstid er i tidsrummet 8-20 samt weekender Vi sikre selvfølgelig den nødvendige oplæring, så du er klar til opgaven. Lyder dette som noget for dig så lad os høre fra dig. Opstart: Snarest Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, da vi ansætter løbende. Send os gerne din jobansøgning samt CV

Er du vores nye kollega?

Vi har brug for ekstra hænder, da vi vækster og derfor har flere henvendelser i vores kundeservice, og det er vigtigt for os at vi får serviceret vores kunder, når de tager kontakt. Der er nu mulighed for at blive en del af vores kundeservice afdeling.

SALESCORP sælger mobilabonementer, el-aftaler, testamenter & fuldmagter og det er disse kunder du skal hjælpe med at servicere.

Er du fleksibel og klar til at blive en del af en dynamisk hverdag, hvor mulighederne er mange og opgaverne favner bredt, og kan du sikre en høj standard for måden vi kommunikere med vores kunder på? Så er det dig vi søger! Hvad vil din jobbeskrivelse lyde på?

Fast grundløn med meget fordelagtig provision.

  • Vores mål er at levere Danmarks bedste kundeservice indenfor, telefon, mail og sociale medier

Hvad forventer vi af dig?

  • Du er fleksibel, serviceminded og klar til at være lige præcis hvor der er brug for dig
  • Du har gode kommunikative evner – både på skrift og tale
  • Du motiveres af den gode kundeoplevelse og er villig til at gå langt for dette
  • Du har gå-på mod og motiveres af mål og præstationer

Arbejdstid er i tidsrummet 8-20 samt weekender

Vi sikre selvfølgelig den nødvendige oplæring, så du er klar til opgaven. Lyder dette som noget for dig – så lad os høre fra dig. Opstart: Snarest Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt, da vi ansætter løbende.

Send os gerne din jobansøgning samt CV

 

Salescorp Denmark ApSKøbenhavn S2020-02-03T00:00:002020-03-12T00:00:00
330169735Service- og salgskonsulenter til Aller Media i København [SØG I DAG)Robot Kan du lide at yde sublim kundeservice over telefon, og trives du med at fortælle kunderne om deres muligheder? Så læs her. Jobbet Vi søger lige nu en superstjerne til Aller Medias kundeservice og vi er på udkig efter dig, som elsker at yde en sublim kundeservice og samtidig fortælle kunden om de mange spændende muligheder, Aller Media kan tilbyde. Aller Media er et stort mediehus, som huser magasiner som IN, ELLE, SPIS BEDRE og DOSSIER. Du vil som kundeservicemedarbejder supportere på tværs af magasinerne, svare på spørgsmål omhandlende levering og fakturering, samt sælge og gensælge alle de spændende ugeblade og magasiner. Da mulighederne er mange i Aller Media, så ved kunderne oftest ikke, hvilke muligheder de har. Derfor har de brug for din hjælp til at ´vise dem rundt i butikken´ over telefonen. Er det dig? Vi søger dig, som har erfaring fra kundeservice og salg og derudover at du: Elsker at tale i telefon Brænder for at yde en suveræn service Trives med at tage ansvar og tilbyde kunderne de mange produkter Du skal kunne se dig selv i jobbet i minimum 1 år - Så hvis du skal ind og studere til sommer, er det ikke relevant at sende din ansøgning. Din kommende arbejdsplads Aller Media er et moderne og innovativt mediehus, der hver måned leverer indhold og underholdning til læsere og brugere i hele Norden. Faktisk er de den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden, mens de i Danmark alene har en markedsandel på ugeblade på 70 og ca. 1 million magasinlæsere. I alt læser 2,3 millioner danskere med hver måned i en af deres titler og 2 millioner bruger et af deres digitale universer. Du bliver en del af et team på cirka 15, hvor værdier som respekt og samarbejdsglæde er i højsædet. Praktisk Opstart er hurtigst muligt - så send os din ansøgning allerede nu. Arbejdstiden er mandag-fredag fra 08:00-16:00. Der tilbydes en timeløn på 143 kr. i timen. Der er tale om en try and hire, hvor du ansættes på en 3 mdrs. ansættelse gennem Moment med henblik på fastansættelse i Aller efterfølgende. Processen er 1. samtale hos Moment og 2. samtale hos Aller Media. Vi ser frem til at høre fra dig!

Kan du lide at yde sublim kundeservice over telefon, og trives du med at fortælle kunderne om deres muligheder? Så læs her.

 

Jobbet

Vi søger lige nu en superstjerne til Aller Medias kundeservice og vi er på udkig efter dig, som elsker at yde en sublim kundeservice og samtidig fortælle kunden om de mange spændende muligheder, Aller Media kan tilbyde.

Aller Media er et stort mediehus, som huser magasiner som IN, ELLE, SPIS BEDRE og DOSSIER. Du vil som kundeservicemedarbejder supportere på tværs af magasinerne, svare på spørgsmål omhandlende levering og fakturering, samt sælge og gensælge alle de spændende ugeblade og magasiner.

Da mulighederne er mange i Aller Media, så ved kunderne oftest ikke, hvilke muligheder de har. Derfor har de brug for din hjælp til at ´vise dem rundt i butikken´ over telefonen.

Er det dig?

Vi søger dig, som har erfaring fra kundeservice og salg og derudover at du:

  • Elsker at tale i telefon
  • Brænder for at yde en suveræn service
  • Trives med at tage ansvar og tilbyde kunderne de mange produkter

Du skal kunne se dig selv i jobbet i minimum 1 år - Så hvis du skal ind og studere til sommer, er det ikke relevant at sende din ansøgning.

Din kommende arbejdsplads

Aller Media er et moderne og innovativt mediehus, der hver måned leverer indhold og underholdning til læsere og brugere i hele Norden.

Faktisk er de den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden, mens de i Danmark alene har en markedsandel på ugeblade på 70 % og ca. 1 million magasinlæsere. I alt læser 2,3 millioner danskere med hver måned i en af deres titler og 2 millioner bruger et af deres digitale universer.

Du bliver en del af et team på cirka 15, hvor værdier som respekt og samarbejdsglæde er i højsædet.

Praktisk

Opstart er hurtigst muligt - så send os din ansøgning allerede nu.

Arbejdstiden er mandag-fredag fra 08:00-16:00.

Der tilbydes en timeløn på 143 kr. i timen. Der er tale om en try and hire, hvor du ansættes på en 3 mdrs. ansættelse gennem Moment med henblik på fastansættelse i Aller efterfølgende.

Processen er 1. samtale hos Moment og 2. samtale hos Aller Media.

Vi ser frem til at høre fra dig!

  

 

MOMENT A/SKøbenhavn V2020-02-03T00:00:002020-03-12T00:00:00
330167303We are looking for Customer Service Specialists in CyprusRobot Do you like sun, and are you open for a new lifestyle? If you have a flair for customer service and if you want to get an insight in a new and fast growing industry, then this is the job for you!We are currently looking for Danish, Swedish, Finnish, Spanish, Portuguese and German Customer Service Specialists in Cyprus.Life on a Greek Island can be very relaxed and like a long holiday. Cyprus offers a brilliant mix between the small island life and the bigger city life, as the cities of Limassol and Ayia Napa offers a rich nightlife and a wealth of shopping and restaurant options. Cyprus is known for white beaches and colorful boats, but it also have a ski slope and beautiful mountains and forrest. Living prices in Cyprus is same as in countryside Greece, and they have a great tax setup, to make it easy to relocate. The company is an interactive online marketing agency, delivering online services in consumer advertising, customer support, customer retention and data analysis. It works with various iGaming customers, and are providing top quality customer service. The company is located in the heart of Limassol. What you will be doing in the job: Answering incoming call, and email, and chat request from players within the market. Verifying clients Creating and updating customer information in CRM(customer relationship management) system. Troubleshooting problem to help out the customers in the best way possible. Provides help and clear direction to consumers on follow-up actions to be taken for resolution Working on personal as well as team-oriented goals We are looking for a candidate with: Great customer support skills Good communication both written and spoken A fixed mindset who sees solutions rather than challenges Native almost native in Swedish, Finnish or German A B2 level in English A true team player A clean police record is a must Working conditions: 22 days holiday per year up to 19,500.00 annual salary is taxed free all positions VIP, Outbound, Customer support contain incentive bonus depending on performance realistically starting after the 3rd month of employment a four weeks paid in house training is provided to all candidates and additional one month on the job training Relocation Package: One month paid shared accommodation Two return flights per year back home up to maximum 250 euros each Transportation from airport to accommodation Monthly Incentive Bonus (realistically after a three months period) Medical insurance covered by the company Rental allowance 300 euros net per month Life on a Greek Island can be very relaxed and like a long holiday. Cyprus offers a brilliant mix between the small island life and the bigger city life, as the cities of Limassol and Ayia Napa offers a rich nightlife and a wealth of shopping and restaurant options.Hours: 40 per week Contact one of our recruiters:- Danish recruiter: Frederik Blangsted - FJB@jobsqd.com- Swedish recruiter: Rosalie Roobol - rr@jobsqd.com - Finnish recruiter: Liisa Mannerkoski - lm@jobsqd.com - German recruiter: Lasse - LB@jobsqd.com

Do you like sun, and are you open for a new lifestyle?

If you have a flair for customer service and if you want to get an insight in a new and fast growing industry, then this is the job for you!We are currently looking for Danish, Swedish, Finnish, Spanish, Portuguese and German Customer Service Specialists in Cyprus.Life on a Greek Island can be very relaxed and like a long holiday. Cyprus offers a brilliant mix between the small island life and the bigger city life, as the cities of Limassol and Ayia Napa offers a rich nightlife and a wealth of shopping and restaurant options.

Cyprus is known for white beaches and colorful boats, but it also have a ski slope and beautiful mountains and forrest.

Living prices in Cyprus is same as in countryside Greece, and they have a great tax setup, to make it easy to relocate. The company is an interactive online marketing agency, delivering online services in consumer advertising, customer support, customer retention and data analysis. It works with various iGaming customers, and are providing top quality customer service.

The company is located in the heart of Limassol.

What you will be doing in the job:

  • Answering incoming call, and email, and chat request from players within the market.
  • Verifying clients
  • Creating and updating customer information in CRM(customer relationship management) system.
  • Troubleshooting problem to help out the customers in the best way possible.
  • Provides help and clear direction to consumers on follow-up actions to be taken for resolution
  • Working on personal as well as team-oriented goals

We are looking for a candidate with:

  • Great customer support skills
  • Good communication both written and spoken
  • A fixed mindset who sees solutions rather than challenges
  • Native/almost native in Swedish, Finnish or German
  • A B2 level in English
  • A true team player
  • A clean police record is a must

Working conditions:

  • 22 days holiday per year
  • up to 19,500.00 annual salary is taxed free
  • all positions VIP, Outbound, Customer support contain incentive bonus depending on performance realistically starting after the 3rd month of employment
  • a four weeks paid in house training is provided to all candidates and additional one month on the job training

Relocation Package:

  • One month paid shared accommodation
  • Two return flights per year back home up to maximum 250 euros each
  • Transportation from airport to accommodation
  • Monthly Incentive Bonus (realistically after a three months period)
  • Medical insurance covered by the company
  • Rental allowance 300 euros net per month

Life on a Greek Island can be very relaxed and like a long holiday. Cyprus offers a brilliant mix between the small island life and the bigger city life, as the cities of Limassol and Ayia Napa offers a rich nightlife and a wealth of shopping and restaurant options.Hours: 40 per week

Contact one of our recruiters:- Danish recruiter: Frederik Blangsted - FJB@jobsqd.com- Swedish recruiter: Rosalie Roobol - rr@jobsqd.com

- Finnish recruiter: Liisa Mannerkoski - lm@jobsqd.com

- German recruiter: Lasse - LB@jobsqd.com

 

 

JobSquad IVSKøbenhavn K2020-01-29T00:00:002020-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicekonsulent på telefonen - til erhvervskunder i en større koncern i København

Centrum Personale A/S

København K
En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt. Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at passe kunderne og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når d...
Indrykket:23. januar 2020

Svensktalende kundeservicemedarbejder til Try & Hire i Vallensbæk.

Ekspres Vikar ApS - Rødovre Afd.

Rødovre
Til vores kunde i Vallensbæk søges en svensktalende kundeservicemedarbejder med god forståelse for IT til et længerevarende vikariat med henblik på fastansættelse. Arbejdsopgaver: Dine primære opgaver vil bestå at modtage opkald, håndtere internt ma...
Indrykket:18. februar 2020

Kundeservice- og salgsmedarbejdere til SALESCORP

Salescorp Denmark ApS

København S
Er du vores nye kollega? Vi har brug for ekstra hænder, da vi vækster og derfor har flere henvendelser i vores kundeservice, og det er vigtigt for os at vi får serviceret vores kunder, når de tager kontakt. Der er nu mulighed for at blive en del af ...
Indrykket:3. februar 2020

Service- og salgskonsulenter til Aller Media i København [SØG I DAG)

MOMENT A/S

København V
Kan du lide at yde sublim kundeservice over telefon, og trives du med at fortælle kunderne om deres muligheder? Så læs her. Jobbet Vi søger lige nu en superstjerne til Aller Medias kundeservice og vi er på udkig efter dig, som elsker at yde en subli...
Indrykket:3. februar 2020

We are looking for Customer Service Specialists in Cyprus

JobSquad IVS

København K
Do you like sun, and are you open for a new lifestyle? If you have a flair for customer service and if you want to get an insight in a new and fast growing industry, then this is the job for you!We are currently looking for Danish, Swedish, Finnish,...
Indrykket:29. januar 2020