Gem job

Kundeservicemedarbejder søges til med-tech firmaet Arjo Danmark

Er du dygtig til at håndtere kundehenvendelser i en alsidig hverdag og har du flair for at yde professionel kundeservice? Drømmer du om en fremtid i en virksomhed, hvor du kan få lov til at præge hverdagen både kommunikativt samt administrativt, og hvor du har potentiale til at udvikle dig både fagligt og personligt? Så er en stilling hos Arjo måske noget for dig!

Om stillingen:

På vegne af Arjo leder Academic Work i øjeblikket efter en kundeservicemedarbejder til deres kontor i Lynge. I denne rolle vil du blive en del af en global virksomhed, der leverer medicinsk udstyr, hjælpemidler, serviceydelser samt løsninger, der forbedrer hverdagen for mennesker med nedsat mobilitet og aldersrelaterede helbredsudfordringer. Selvom Arjo er en stor international virksomhed, er deres kontor i Danmark i udvikling, og du har derfor mulighed for at lære samt samarbejde med kundeserviceeksperter inden for Arjo, hvor du på sigt vil have muligheden for at øge dine kompetencer samt få ansvar.

Du bliver en del af et dedikeret team, hvor du blandt andet kommer til at arbejde med besvarelse af forskelligartede serviceopkald samt -e-mails, fakturering og andet administrativt arbejde. Din arbejdsdag vil derfor være præget af travlhed og alsidighed, så overblik er en vigtig egenskab i denne rolle. De dage, hvor telefonen er mindre aktiv, er det ligeledes vigtigt, at du tager initiativ til at igangsætte relevante arbejdsopgaver.

Der er tale om en direkte ansættelse hos Arjo Denmark i en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.

Arbejdsopgaver:

  • Modtage opkald samt e-mails og sikre, at disse besvares rettidigt og professionelt
  • Løse generelle kunde- og fakturaforespørgsler
  • Håndtering af kundeklager, så disse afsluttes korrekt efter retningslinjerne på kontoret
  • Følge ordrer fra modtagelse til fakturering
  • Fakturere salgs- og lejeordrer

Du bliver tilbudt:

  • At blive en del af en ambitiøs med-tech virksomhed i vækst, hvor du selv kan bygge dig en karriere og udvikle dig fagligt
  • Pension samt sundhedsforsikring
  • At være en del af et lille, hyggeligt team, der alle arbejder målrettet mod de samme resultater

Vi søger dig, som:

  • Du har nogen erfaring med kundeservice og forstår, hvordan hverdagen hænger sammen i denne stilling
  • Du er dygtig til at kommunikere både skriftligt samt mundtligt
  • Du er entusiastisk og villig til at lære nye ting
  • Du skal turde at stå på egne ben og tage initiativ
  • Du skal tale og skrive dansk og engelsk på højt niveau (kendskab til andet nordisk sprog er en fordel, men ikke et krav)

Som person er du:

  • Detaljeorienteret
  • Omstillingsparat
  • Selvstændig
  • Tålmodig

Yderligere information:

  • Opstart: Hurtigst muligt
  • Fuldtidsstilling (37 timer om ugen)
  • Lokation: Lynge
  • Fast løn + pension og sundhedsforsikring

Anden information:

Arjo er en global leverandør af medicinsk udstyr, hjælpemidler, serviceydelser samt løsninger, der forbedrer hverdagen for mennesker med aldersrelaterede helbredsudfordringer og nedsat mobilitet. Deres arbejde er baseret på en ægte interesse i menneskers trivsel samt helbred, hvilket bidrager til et bæredygtigt sundhedssystem – altid med mennesket i fokus. Arjos primære kunder er offentlige samt private institutioner i over 100 lande inden for langvarig og akut pleje, og deres tilbud omfatter produkter samt løsninger til plejemodtagerhåndtering, hygiejne, desinfektion, plejesenge, hospitalssenge osv. Arjo har næsten 6.000 ansatte verden over, og deres hovedkontor er placeret i Malmø, Sverige.

Kontaktoplysninger:

Denne rekrutteringsproces udføres af Academic Work. Det er en anmodning fra Arjo, at alle spørgsmål vedrørende stillingen håndteres af mirjeta.elmazi@academicwork.dk

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi har flyttet frem til screenings- eller interviewfasen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

YouSee søger salgskonsulenter til vores kundecente...

youSee

København SV
Kan du ringe til vores kunder og sikre, at de har de rigtige produkter? Måske har du overvejet et job som salgskonsulent før, men du er ikke sikker på, hvad det egentlig går ud på? Hvis du kan nikke genkendende til følgende, så er jobbet i vore...
26. april 2022

Telia søger medarbejdere til Kundeservice

Telia Company Danmark A/S

København S
I Telias Kundeservice hjælper vi vores kunder, som ringer til os med spørgsmål om regninger, abonnementer, netværk, mobiler samt salg af vores produkter. Så hvis du brænder for salg og service, så er det lige dig vi mangler. Vi har brug for dig som...
11. maj 2022

Vi søger to servicekoordinatorer til vores kundece...

SECURITAS A/S

Glostrup
Har du service på hjertet? Og leder du efter dit næste job, hvor dit servicegen bliver foldet helt ud og positivt udfordret? Et job, hvor du skaber den gode og trygge kundeoplevelse og gør en forskel for andre. Så er du måske en af vores to nye servi...
20. april 2022

Kundeservicemedarbejder søges til med-tech firmaet Arjo Danmark

Er du dygtig til at håndtere kundehenvendelser i en alsidig hverdag og har du flair for at yde professionel kundeservice? Drømmer du om en fremtid i en virksomhed, hvor du kan få lov til at præge hverdagen både kommunikativt samt administrativt, og hvor du har potentiale til at udvikle dig både fagligt og personligt? Så er en stilling hos Arjo måske noget for dig!

Om stillingen:

På vegne af Arjo leder Academic Work i øjeblikket efter en kundeservicemedarbejder til deres kontor i Lynge. I denne rolle vil du blive en del af en global virksomhed, der leverer medicinsk udstyr, hjælpemidler, serviceydelser samt løsninger, der forbedrer hverdagen for mennesker med nedsat mobilitet og aldersrelaterede helbredsudfordringer. Selvom Arjo er en stor international virksomhed, er deres kontor i Danmark i udvikling, og du har derfor mulighed for at lære samt samarbejde med kundeserviceeksperter inden for Arjo, hvor du på sigt vil have muligheden for at øge dine kompetencer samt få ansvar.

Du bliver en del af et dedikeret team, hvor du blandt andet kommer til at arbejde med besvarelse af forskelligartede serviceopkald samt -e-mails, fakturering og andet administrativt arbejde. Din arbejdsdag vil derfor være præget af travlhed og alsidighed, så overblik er en vigtig egenskab i denne rolle. De dage, hvor telefonen er mindre aktiv, er det ligeledes vigtigt, at du tager initiativ til at igangsætte relevante arbejdsopgaver.

Der er tale om en direkte ansættelse hos Arjo Denmark i en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.

Arbejdsopgaver:

  • Modtage opkald samt e-mails og sikre, at disse besvares rettidigt og professionelt
  • Løse generelle kunde- og fakturaforespørgsler
  • Håndtering af kundeklager, så disse afsluttes korrekt efter retningslinjerne på kontoret
  • Følge ordrer fra modtagelse til fakturering
  • Fakturere salgs- og lejeordrer

Du bliver tilbudt:

  • At blive en del af en ambitiøs med-tech virksomhed i vækst, hvor du selv kan bygge dig en karriere og udvikle dig fagligt
  • Pension samt sundhedsforsikring
  • At være en del af et lille, hyggeligt team, der alle arbejder målrettet mod de samme resultater

Vi søger dig, som:

  • Du har nogen erfaring med kundeservice og forstår, hvordan hverdagen hænger sammen i denne stilling
  • Du er dygtig til at kommunikere både skriftligt samt mundtligt
  • Du er entusiastisk og villig til at lære nye ting
  • Du skal turde at stå på egne ben og tage initiativ
  • Du skal tale og skrive dansk og engelsk på højt niveau (kendskab til andet nordisk sprog er en fordel, men ikke et krav)

Som person er du:

  • Detaljeorienteret
  • Omstillingsparat
  • Selvstændig
  • Tålmodig

Yderligere information:

  • Opstart: Hurtigst muligt
  • Fuldtidsstilling (37 timer om ugen)
  • Lokation: Lynge
  • Fast løn + pension og sundhedsforsikring

Anden information:

Arjo er en global leverandør af medicinsk udstyr, hjælpemidler, serviceydelser samt løsninger, der forbedrer hverdagen for mennesker med aldersrelaterede helbredsudfordringer og nedsat mobilitet. Deres arbejde er baseret på en ægte interesse i menneskers trivsel samt helbred, hvilket bidrager til et bæredygtigt sundhedssystem – altid med mennesket i fokus. Arjos primære kunder er offentlige samt private institutioner i over 100 lande inden for langvarig og akut pleje, og deres tilbud omfatter produkter samt løsninger til plejemodtagerhåndtering, hygiejne, desinfektion, plejesenge, hospitalssenge osv. Arjo har næsten 6.000 ansatte verden over, og deres hovedkontor er placeret i Malmø, Sverige.

Kontaktoplysninger:

Denne rekrutteringsproces udføres af Academic Work. Det er en anmodning fra Arjo, at alle spørgsmål vedrørende stillingen håndteres af mirjeta.elmazi@academicwork.dk

Vores udvælgelsesproces er kontinuerlig, og annoncen kan lukke inden rekrutteringsprocessen er afsluttet, hvis vi har flyttet frem til screenings- eller interviewfasen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

YouSee søger salgskonsulenter til vores kundecente...

youSee

København SV
Kan du ringe til vores kunder og sikre, at de har de rigtige produkter? Måske har du overvejet et job som salgskonsulent før, men du er ikke sikker på, hvad det egentlig går ud på? Hvis du kan nikke genkendende til følgende, så er jobbet i vore...
26. april 2022

Telia søger medarbejdere til Kundeservice

Telia Company Danmark A/S

København S
I Telias Kundeservice hjælper vi vores kunder, som ringer til os med spørgsmål om regninger, abonnementer, netværk, mobiler samt salg af vores produkter. Så hvis du brænder for salg og service, så er det lige dig vi mangler. Vi har brug for dig som...
11. maj 2022

Vi søger to servicekoordinatorer til vores kundece...

SECURITAS A/S

Glostrup
Har du service på hjertet? Og leder du efter dit næste job, hvor dit servicegen bliver foldet helt ud og positivt udfordret? Et job, hvor du skaber den gode og trygge kundeoplevelse og gør en forskel for andre. Så er du måske en af vores to nye servi...
20. april 2022