Gem job

Kundeservicemedarbejder søges til Scale-up i København K

Er du teknisk skarp, struktureret og god til at holde overblik i travle situationer? Så læs med her! 
Blue Energy søger lige nu en kunderådgiver til vores kundeservice afdeling – Customer Success 

Hvem er vi?
Vi er en del af en koncern, der har mange kunder på tværs af mange forskellige produktgrupper, 
herunder forsikring, bredbånd og strøm. Vi er en samlet afdeling, der kombinerer salg, 
kundeservice og godt humør, for at sikre vores kunder den absolut bedste oplevelse. 

Hvad tilbyder vi?
• Grundig og god oplæring, mentorordning, løbende sparring og coaching.
• En fast løn med mulighed for provision og bonus.
• Kantineordning, sundhedsforsikring og masser af fede personalearrangementer.
• Fantastisk placering i hjertet af København. 
• Et dejligt fællesskab i en virksomhed som bestræber sig efter gode resultater. 
• Mulighed for hurtig opstart.
• Mulighed for hjemmearbejde efter nærmere aftale.
• Mulighed for støtte og fleksibilitet til efteruddannelse, aftenskole mm. 

Hvad kræver stillingen? 
• Evnen til at tilegne sig en teknisk forståelse af vores produkter, kundens behov og 
vores interne systemer. 
• At du er mødestabil, grundig og kan holde overblik. 
• Stillingen er fuldtid på 37 t. ekskl. pauser. 
• Erfaring indenfor salg & service er et plus. – Vi skal nok gøre dig til ekspert i vores 
produkter og branche.

Hvis det lyder spændende og som noget for dig så send endelig en mail til job@blueenergy.dk med din ansøgning og CV og eventuelle spørgsmål.

De bedste hilsner 
Magnus Colding Madsen
Partner
Blue Energy A/

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Success Architect

MuleSoft

Hellerup
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Mulesoft - Customer Success Group Job Details The Customer Success Strategy and Architect...
17. maj 2022

Spændende stilling som kundeservicemedarbejder til...

Hartmanns A/S

Ballerup
Til spændende international virksomhed på Amager søges der nu efter dig som brænder for at give en god kundeservice Brænder du for give en god kundeservice og kan sætte dig i kundens sted, så er dette det helt rette job for dig. Om jobbet Vi søge...
24. maj 2022

Customer Service Representative

Global Exchange Denmark Kastrup

Kastrup
The Global Exchange Group is a Spanish multinational Company specialised in foreign currency exchange services for tourists at International Airports. We operate in 21 countries and 5 continents, and have a branch-network with over 240 branches. www....
4. maj 2022

Kundeservicemedarbejder søges til Scale-up i København K

Er du teknisk skarp, struktureret og god til at holde overblik i travle situationer? Så læs med her! 
Blue Energy søger lige nu en kunderådgiver til vores kundeservice afdeling – Customer Success 

Hvem er vi?
Vi er en del af en koncern, der har mange kunder på tværs af mange forskellige produktgrupper, 
herunder forsikring, bredbånd og strøm. Vi er en samlet afdeling, der kombinerer salg, 
kundeservice og godt humør, for at sikre vores kunder den absolut bedste oplevelse. 

Hvad tilbyder vi?
• Grundig og god oplæring, mentorordning, løbende sparring og coaching.
• En fast løn med mulighed for provision og bonus.
• Kantineordning, sundhedsforsikring og masser af fede personalearrangementer.
• Fantastisk placering i hjertet af København. 
• Et dejligt fællesskab i en virksomhed som bestræber sig efter gode resultater. 
• Mulighed for hurtig opstart.
• Mulighed for hjemmearbejde efter nærmere aftale.
• Mulighed for støtte og fleksibilitet til efteruddannelse, aftenskole mm. 

Hvad kræver stillingen? 
• Evnen til at tilegne sig en teknisk forståelse af vores produkter, kundens behov og 
vores interne systemer. 
• At du er mødestabil, grundig og kan holde overblik. 
• Stillingen er fuldtid på 37 t. ekskl. pauser. 
• Erfaring indenfor salg & service er et plus. – Vi skal nok gøre dig til ekspert i vores 
produkter og branche.

Hvis det lyder spændende og som noget for dig så send endelig en mail til job@blueenergy.dk med din ansøgning og CV og eventuelle spørgsmål.

De bedste hilsner 
Magnus Colding Madsen
Partner
Blue Energy A/

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Customer Success Architect

MuleSoft

Hellerup
To get the best candidate experience, please consider applying for a maximum of 3 roles within 12 months to ensure you are not duplicating efforts. Job Category Mulesoft - Customer Success Group Job Details The Customer Success Strategy and Architect...
17. maj 2022

Spændende stilling som kundeservicemedarbejder til...

Hartmanns A/S

Ballerup
Til spændende international virksomhed på Amager søges der nu efter dig som brænder for at give en god kundeservice Brænder du for give en god kundeservice og kan sætte dig i kundens sted, så er dette det helt rette job for dig. Om jobbet Vi søge...
24. maj 2022

Customer Service Representative

Global Exchange Denmark Kastrup

Kastrup
The Global Exchange Group is a Spanish multinational Company specialised in foreign currency exchange services for tourists at International Airports. We operate in 21 countries and 5 continents, and have a branch-network with over 240 branches. www....
4. maj 2022