Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder søges til Teknisk Support i Irland

Vi søger tekniske fagfolk der er flydende i dansk og engelsk. Du er positiv, venlig og kan få kunderne til at smile! Hvis det lyder som dig, så er det din chance for at komme med på et IT-orienteret support hold dedikeret til at passe vores kunder.

Du vil modtage førsteklasses træning, og mulighed for at fremme dine færdigheder inden for kundeservice og informationsteknologi. Du bliver en del af et prisvindende team som giver dig gode karrieremuligheder.

Du vil drage fordel af 20 dage betalt ferie, tilbud, rabatter, restaurant på stedet samt gratis parkering. Der er også masser af sjove sociale aktiviteter og teambuilding arrangementer.

Rolle og ansvar:

• Sørge for effektiv teknisk support til grundlæggende og rutinemæssige indkommende serviceforespørgsler (svare på spørgsmål, løse problemer og udføre grundlæggende fejlfinding ved hjælp af scripts og materialer) 

• Levere rettidig og præcis kundesupport med høj grad af kundeservicetilfredshed 

• Dokumentere kundeinteraktioner med nøjagtig opkaldslogning 

• Leverer teknisk assistance baseret på vejledning og forudbestemte retningslinjer 

• Levere individuelle resultater baseret på mål 

• Være en central del i at identificere og udvikle arbejdsgange

• Gennemføre uddannelsesaktiviteterne succesfuldt for at opretholde teknisk- og produktkendskab

• Deltage i coaching og demonstrere engagement til personlig forbedring 

• Prioritere daglige opgaver, udarbejde personlig planlægning og overvåge og justerer for at kunne fuldføre dine opgaver

Krav:

• Skriftlig og mundtlig flydende på engelsk og dansk 

• Fremragende kommunikationsfærdigheder både i skrift og tale

• Evnen til at kunne kommunikere og til at bevæge dig ud over kundenes frustrationer for at løse kundeproblemer 

• Evnen til at forholde dig rolig og selvkontrolleret ved håndtering af ophidsede kunder 

• Evnen til at følge procedurer og arbejde inden for etablerede retningslinjer 

• Analytiske problemløsnings færdigheder; lineære og logiske fejlfindings færdigheder  

• Evne til at kunne sætte sig ind i kundens forventninger og give information på en positiv måde 

• Tilpasningsparat til ændrede omstændigheder, retning og strategi 

• Vilje til selvudvikling, med evnen til at lære hurtigt og tilpasse sig i et højt forandringsmiljø 

• Kunne lide at arbejde i et miljø, hvor tempoet kan ændre sig, men kunderne altid forbliver i fokus, og holde dig ajour med relevant industriteknologi, 

• Kunne arbejde som led i et stærkt samarbejdende hold

Fordele:

• 20 dages årlig ferie + 9 offentlige fridage 

• Spillerum / Breakout område 

• Bonusordning  • Rabatter med forskellige high-street brands/mærker

Om Convergys:
Convergys er en global kontaktcenter-forretning med mere end 125.000 medarbejdere, der arbejder ud fra mere end 150 lokationer i 31 lande rundt om i verden. Vore kunder er mange af de mest genkendelige mærker i verden, og vores succes er takket være vore folk, som administrerer milliarder af kundeinteraktioner hvert år. 

Vi søger altid at føje positive, motiverede personer til vores team - folk, der er ivrige efter at lære om vores forretning, vokse i deres karriere, og avancere i vores virksomhed.

Lyder det som dig? - så ansøg gerne stillingen ved at klikke her - https://goo.gl/Tuzy1o

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her