Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder Studiemedhjælper

Kan du levere en femstjernet kundeservice og trives du med ansvar? Så har vi jobbet til dig!

Vi er et mindre energiselskab med base i Aarhus C. Hver dag udfordrer vi de store spillere i branchen ved at levere billig el til hele Danmark. En af vores vigtigste opgaver er at levere en femstjernet kundeservice til alle vores kunder. Vi måler ikke på, hvor lang tid et opkald tager eller, hvor mange opkald man kan tage på én dag - vi måler udelukkende på om vores kunder er tilfredse. Det betyder også, at vi søger en medarbejder, som har lyst til at tage sig tid til at snakke med vores kunder, og som sætter en ære i følge alle opgaver helt til dørs. 

 

Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå af: 

  • Telefonisk support
  • Email support 
  • Support på Facebook/Twitter

Hvad kan vi tilbyde?

  • 12 timer om ugen
  • Arbejdstiden er hver onsdag og enten tirsdag/fredag mellem 09:00 og 15:00
  • Et godt og fleksibelt studiejob, som du kan have resten af din studietid hvis du ønsker det. 
  • En spændende arbejdsplads med uformel omgangstone og iværksætter ånd    

Det er ikke et krav, at du har erfaring med kundeservice. Vi skal nok stå for grundig oplæring. Efter oplæringsperioden vil du som udgangspunkt være den eneste i kundeservice de dage, hvor du er på arbejde. I spidsperioder vil du være godt hjulpet af dine to kompetente og engagerede kollegaer. Da du for det meste kommer til at arbejde alene med at dække kundeservice er det derfor vigtigt at du er indstillet på at kunne håndtere pressede situationer og trives med en stor portion ansvar.

Vigtigt: Vi forventer at du har mulighed for at tage din egen computer med på arbejde. 

Tiltrædelse: april/maj. 

Deadline: Vi ansætter når vi har fundet den rette.

Sådan ansøger du:

Send din ansøgning med et kort CV til job@nettopower.dk. Der indkaldes løbende til samtaler. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brand & Community Manager Andreas Kristensen på akr@nettopower.dk.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329771920Phoenix-b59a6e9012018-03-08T13:04:25.960Kundeservicemedarbejder Studiemedhjælper

Kan du levere en femstjernet kundeservice og trives du med ansvar? Så har vi jobbet til dig!

Vi er et mindre energiselskab med base i Aarhus C. Hver dag udfordrer vi de store spillere i branchen ved at levere billig el til hele Danmark. En af vores vigtigste opgaver er at levere en femstjernet kundeservice til alle vores kunder. Vi måler ikke på, hvor lang tid et opkald tager eller, hvor mange opkald man kan tage på én dag - vi måler udelukkende på om vores kunder er tilfredse. Det betyder også, at vi søger en medarbejder, som har lyst til at tage sig tid til at snakke med vores kunder, og som sætter en ære i følge alle opgaver helt til dørs. 

 

Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå af: 

  • Telefonisk support
  • Email support 
  • Support på Facebook/Twitter

Hvad kan vi tilbyde?

  • 12 timer om ugen
  • Arbejdstiden er hver onsdag og enten tirsdag/fredag mellem 09:00 og 15:00
  • Et godt og fleksibelt studiejob, som du kan have resten af din studietid hvis du ønsker det. 
  • En spændende arbejdsplads med uformel omgangstone og iværksætter ånd    

Det er ikke et krav, at du har erfaring med kundeservice. Vi skal nok stå for grundig oplæring. Efter oplæringsperioden vil du som udgangspunkt være den eneste i kundeservice de dage, hvor du er på arbejde. I spidsperioder vil du være godt hjulpet af dine to kompetente og engagerede kollegaer. Da du for det meste kommer til at arbejde alene med at dække kundeservice er det derfor vigtigt at du er indstillet på at kunne håndtere pressede situationer og trives med en stor portion ansvar.

Vigtigt: Vi forventer at du har mulighed for at tage din egen computer med på arbejde. 

Tiltrædelse: april/maj. 

Deadline: Vi ansætter når vi har fundet den rette.

Sådan ansøger du:

Send din ansøgning med et kort CV til job@nettopower.dk. Der indkaldes løbende til samtaler. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brand & Community Manager Andreas Kristensen på akr@nettopower.dk.  

2018-05-01T00:51:01.717 Kan du levere en femstjernet kundeservice og trives du med ansvar? Så har vi jobbet til dig! Vi er et mindre energiselskab med base i Aarhus C. Hver dag udfordrer vi de store spillere i branchen ved at levere billig el til hele Danmark. En af vores vigtigste opgaver er at levere en femstjernet kundeservice til alle vores kunder. Vi måler ikke på, hvor lang tid et opkald tager eller, hvor mange opkald man kan tage på n dag - vi måler udelukkende på om vores kunder er tilfredse. Det betyder også, at vi søger en medarbejder, som har lyst til at tage sig tid til at snakke med vores kunder, og som sætter en ære i følge alle opgaver helt til dørs. Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå af: Telefonisk support Email support Support på Facebook Twitter Hvad kan vi tilbyde? 12 timer om ugen Arbejdstiden er hver onsdag og enten tirsdag fredag mellem 09:00 og 15:00 Et godt og fleksibelt studiejob, som du kan have resten af din studietid hvis du ønsker det. En spændende arbejdsplads med uformel omgangstone og iværksætter ånd Det er ikke et krav, at du har erfaring med kundeservice. Vi skal nok stå for grundig oplæring. Efter oplæringsperioden vil du som udgangspunkt være den eneste i kundeservice de dage, hvor du er på arbejde. I spidsperioder vil du være godt hjulpet af dine to kompetente og engagerede kollegaer. Da du for det meste kommer til at arbejde alene med at dække kundeservice er det derfor vigtigt at du er indstillet på at kunne håndtere pressede situationer og trives med en stor portion ansvar.Vigtigt: Vi forventer at du har mulighed for at tage din egen computer med på arbejde. Tiltrædelse: april maj. Deadline: Vi ansætter når vi har fundet den rette. Sådan ansøger du: Send din ansøgning med et kort CV til job@nettopower.dk. Der indkaldes løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brand Community Manager Andreas Kristensen på akr@nettopower.dk.11Jobnetb59a6e90100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3129876NETTOPOWER ApS11Rosenkrantzgade 238000Aarhus CDKDanmark156.1519926010.20587880
akr@nettopower.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent535272JobNet47926921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59a6e90https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59a6e90https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59a6e90&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59a6e90&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg353546877Andreas Kristensenakr@nettopower.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK