Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder Studiemedhjælper

Kan du levere en femstjernet kundeservice og trives du med ansvar? Så har vi jobbet til dig!

Vi er et mindre energiselskab med base i Aarhus C. Hver dag udfordrer vi de store spillere i branchen ved at levere billig el til hele Danmark. En af vores vigtigste opgaver er at levere en femstjernet kundeservice til alle vores kunder. Vi måler ikke på, hvor lang tid et opkald tager eller, hvor mange opkald man kan tage på én dag - vi måler udelukkende på om vores kunder er tilfredse. Det betyder også, at vi søger en medarbejder, som har lyst til at tage sig tid til at snakke med vores kunder, og som sætter en ære i følge alle opgaver helt til dørs. 

 

Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå af: 

  • Telefonisk support
  • Email support 
  • Support på Facebook/Twitter

Hvad kan vi tilbyde?

  • 12 timer om ugen
  • Arbejdstiden er hver onsdag og enten tirsdag/fredag mellem 09:00 og 15:00
  • Et godt og fleksibelt studiejob, som du kan have resten af din studietid hvis du ønsker det. 
  • En spændende arbejdsplads med uformel omgangstone og iværksætter ånd    

Det er ikke et krav, at du har erfaring med kundeservice. Vi skal nok stå for grundig oplæring. Efter oplæringsperioden vil du som udgangspunkt være den eneste i kundeservice de dage, hvor du er på arbejde. I spidsperioder vil du være godt hjulpet af dine to kompetente og engagerede kollegaer. Da du for det meste kommer til at arbejde alene med at dække kundeservice er det derfor vigtigt at du er indstillet på at kunne håndtere pressede situationer og trives med en stor portion ansvar.

Vigtigt: Vi forventer at du har mulighed for at tage din egen computer med på arbejde. 

Tiltrædelse: april/maj. 

Deadline: Vi ansætter når vi har fundet den rette.

Sådan ansøger du:

Send din ansøgning med et kort CV til job@nettopower.dk. Der indkaldes løbende til samtaler. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brand & Community Manager Andreas Kristensen på akr@nettopower.dk.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329771920Phoenix-b59a6e9012018-03-08T13:04:25.960Kundeservicemedarbejder Studiemedhjælper

Kan du levere en femstjernet kundeservice og trives du med ansvar? Så har vi jobbet til dig!

Vi er et mindre energiselskab med base i Aarhus C. Hver dag udfordrer vi de store spillere i branchen ved at levere billig el til hele Danmark. En af vores vigtigste opgaver er at levere en femstjernet kundeservice til alle vores kunder. Vi måler ikke på, hvor lang tid et opkald tager eller, hvor mange opkald man kan tage på én dag - vi måler udelukkende på om vores kunder er tilfredse. Det betyder også, at vi søger en medarbejder, som har lyst til at tage sig tid til at snakke med vores kunder, og som sætter en ære i følge alle opgaver helt til dørs. 

 

Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå af: 

  • Telefonisk support
  • Email support 
  • Support på Facebook/Twitter

Hvad kan vi tilbyde?

  • 12 timer om ugen
  • Arbejdstiden er hver onsdag og enten tirsdag/fredag mellem 09:00 og 15:00
  • Et godt og fleksibelt studiejob, som du kan have resten af din studietid hvis du ønsker det. 
  • En spændende arbejdsplads med uformel omgangstone og iværksætter ånd    

Det er ikke et krav, at du har erfaring med kundeservice. Vi skal nok stå for grundig oplæring. Efter oplæringsperioden vil du som udgangspunkt være den eneste i kundeservice de dage, hvor du er på arbejde. I spidsperioder vil du være godt hjulpet af dine to kompetente og engagerede kollegaer. Da du for det meste kommer til at arbejde alene med at dække kundeservice er det derfor vigtigt at du er indstillet på at kunne håndtere pressede situationer og trives med en stor portion ansvar.

Vigtigt: Vi forventer at du har mulighed for at tage din egen computer med på arbejde. 

Tiltrædelse: april/maj. 

Deadline: Vi ansætter når vi har fundet den rette.

Sådan ansøger du:

Send din ansøgning med et kort CV til job@nettopower.dk. Der indkaldes løbende til samtaler. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brand & Community Manager Andreas Kristensen på akr@nettopower.dk.  

2018-05-01T00:51:01.717 Kan du levere en femstjernet kundeservice og trives du med ansvar? Så har vi jobbet til dig! Vi er et mindre energiselskab med base i Aarhus C. Hver dag udfordrer vi de store spillere i branchen ved at levere billig el til hele Danmark. En af vores vigtigste opgaver er at levere en femstjernet kundeservice til alle vores kunder. Vi måler ikke på, hvor lang tid et opkald tager eller, hvor mange opkald man kan tage på n dag - vi måler udelukkende på om vores kunder er tilfredse. Det betyder også, at vi søger en medarbejder, som har lyst til at tage sig tid til at snakke med vores kunder, og som sætter en ære i følge alle opgaver helt til dørs. Dine arbejdsopgaver kommer til at bestå af: Telefonisk support Email support Support på Facebook Twitter Hvad kan vi tilbyde? 12 timer om ugen Arbejdstiden er hver onsdag og enten tirsdag fredag mellem 09:00 og 15:00 Et godt og fleksibelt studiejob, som du kan have resten af din studietid hvis du ønsker det. En spændende arbejdsplads med uformel omgangstone og iværksætter ånd Det er ikke et krav, at du har erfaring med kundeservice. Vi skal nok stå for grundig oplæring. Efter oplæringsperioden vil du som udgangspunkt være den eneste i kundeservice de dage, hvor du er på arbejde. I spidsperioder vil du være godt hjulpet af dine to kompetente og engagerede kollegaer. Da du for det meste kommer til at arbejde alene med at dække kundeservice er det derfor vigtigt at du er indstillet på at kunne håndtere pressede situationer og trives med en stor portion ansvar.Vigtigt: Vi forventer at du har mulighed for at tage din egen computer med på arbejde. Tiltrædelse: april maj. Deadline: Vi ansætter når vi har fundet den rette. Sådan ansøger du: Send din ansøgning med et kort CV til job@nettopower.dk. Der indkaldes løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brand Community Manager Andreas Kristensen på akr@nettopower.dk.11Jobnetb59a6e90100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3129876NETTOPOWER ApS11Rosenkrantzgade 238000Aarhus CDKDanmark156.1519926010.20587880
akr@nettopower.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent535272JobNet47926921000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59a6e90https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59a6e90https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59a6e90&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b59a6e90&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgMed et job indenfor Salg får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg353546877Andreas Kristensenakr@nettopower.dkDKDanmarkDKDanmark329900590Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329905372Norwegian speaking customer advisor for the biggest online Skate Shop in The NorthRobot Hos SkatePro er vores mål at blive Europas foretrukne online skateshop. Så vil du være med til at definere standarden for god kunderådgivning i Norge? Så se mere her. Hos SkatePro fokuserer vi på én ting: glade kunder igennem kompetent og ærlig rådgivning. Vi leder derfor efter en norsktalende kollega, der er passioneret omkring at skabe glade relationer med vores kunder over telefon, e-mail og chat til at hjælpe os på vores voksende norske marked. Du skal kunne: Tale og skrive flydende norsk, da vores kunder forventer det Arbejde hurtigt uden at miste dit overblik eller gode humør Er lyttende, ydmyg men også modig Er dygtig til at kommunikere både skriftligt og mundtligt Kan fungere sammen med mange forskellige mennesker Er proaktiv og fokuseret Have forståelse for, hvordan din kundebehandling påvirker vores brand Vi tilbyder et job hvor du: Kommer i kontakt med en masse forskellige norske mennesker, der vil ud og skate Er med til at nå målet om at være den mest foretrukne skateshop i Europa Får god indsigt i, hvordan man driver en succesrig webshop Arbejder sammen med kolleger fra hele Europa Sørger for at kunderne kan få mulighed for at komme ud og dyrke sin passion indenfor skating bliver givet en stor grad frihed i at løse dine opgaver Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Arbejdet udføres på vores hovedkontor i Søften, lidt nord fra Aarhus. Her vil du sidde på et dynamisk og energirigt kontor med en masse kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, vi stræber efter at give kunden den bedste oplevelse ved at være i kontakt med os. Atmosfæren er uformel og afslappet, og vi elsker at have det sjovt med hinanden imens vi er på arbejde. Det er ikke et krav, at du kender til vores produkter, men det er en klar fordel for dig, hvis du gør. Den interne kommunikation foregår på engelsk, so a good understanding of this is definetly a strenght. Derudover skader det heller ikke, at du forstår de andre skandinaviske sprog eller dem syd for grænsen. Lyder det som noget, du kan identificere dig med, så kontakt kundeservicechef Phillip Sønderskov på tlf. 70 500 333 på hverdage fra 10-16 eller send din ansøgning på job@skatepro.dk Stillingen tiltrædes hurtigst muligt. English summary: At SkatePro our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service, then look here. At SkatePro we focus on 1 thing in our customer service: Getting happy customers through competent and honest advising. Therefore we are looking for a Norwegian speaking colleague, who is passionate about created good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Norway. The position is for 37 hours a week. The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us. Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our customer service manager, Phillip Sønderskov on telephone: 70 500 333 or send an application to job@skatepro.dk Starting date is as soon as possible.

Hos SkatePro er vores mål at blive Europas foretrukne online skateshop. Så vil du være med til at definere standarden for god kunderådgivning i Norge? Så se mere her.

Hos SkatePro fokuserer vi på én ting: glade kunder igennem kompetent og ærlig rådgivning.

Vi leder derfor efter en norsktalende kollega, der er passioneret omkring at skabe glade relationer med vores kunder over telefon, e-mail og chat til at hjælpe os på vores voksende norske marked.

Du skal kunne:

  • Tale og skrive flydende norsk, da vores kunder forventer det
  • Arbejde hurtigt uden at miste dit overblik eller gode humør
  • Er lyttende, ydmyg men også modig
  • Er dygtig til at kommunikere både skriftligt og mundtligt
  • Kan fungere sammen med mange forskellige mennesker
  • Er proaktiv og fokuseret
  • Have forståelse for, hvordan din kundebehandling påvirker vores brand

Vi tilbyder et job hvor du:

  • Kommer i kontakt med en masse forskellige norske mennesker, der vil ud og skate
  • Er med til at nå målet om at være den mest foretrukne skateshop i Europa
  • Får god indsigt i, hvordan man driver en succesrig webshop
  • Arbejder sammen med kolleger fra hele Europa
  • Sørger for at kunderne kan få mulighed for at komme ud og dyrke sin passion indenfor skating
  • bliver givet en stor grad frihed i at løse dine opgaver

Stillingen lyder på 37 timer om ugen. Arbejdet udføres på vores hovedkontor i Søften, lidt nord fra Aarhus. Her vil du sidde på et dynamisk og energirigt kontor med en masse kolleger med vidt forskellige baggrunde. Fælles for os alle er, vi stræber efter at give kunden den bedste oplevelse ved at være i kontakt med os. 

Atmosfæren er uformel og afslappet, og vi elsker at have det sjovt med hinanden imens vi er på arbejde. 

Det er ikke et krav, at du kender til vores produkter, men det er en klar fordel for dig, hvis du gør. Den interne kommunikation foregår på engelsk, so a good understanding of this is definetly a strenght. Derudover skader det heller ikke, at du forstår de andre skandinaviske sprog eller dem syd for grænsen.

Lyder det som noget, du kan identificere dig med, så kontakt kundeservicechef Phillip Sønderskov på tlf. 70 500 333 på hverdage fra 10-16 eller send din ansøgning på job@skatepro.dk

Stillingen tiltrædes hurtigst muligt.

 

English summary:

At SkatePro our goal is to be the most preferred online skate shop in Europe. So if you want to be a part of setting a new standard for good customer service, then look here.

At SkatePro we focus on 1 thing in our customer service: Getting happy customers through competent and honest advising.

Therefore we are looking for a Norwegian speaking colleague, who is passionate about created good customer relations through phone, e-mail and chat with our customers in Norway. 

The position is for 37 hours a week.
The work is executed at our headquarters in Søften, a little north of Aarhus. Here you will be part of a dynamic and energetic team with various cultural and educational background. Common for us all is that we strive to give the customer the best experience possible by being in touch with us.

Does this sound like something you can identify yourself with, then contact our customer service manager, Phillip Sønderskov on telephone: 70 500 333 or send an application to job@skatepro.dk

Starting date is as soon as possible.

SKATEPRO ApSAarhus2018-11-02T00:00:002018-12-27T00:00:00
329900644Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329920312Webshop supporterRobot Vil du hjælpe webshopkunderne i n af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S n af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder. I Zitcom A S tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på. Til at understøtte vores webshopejere er det vigtigt, at de altid har adgang til et kompetent supportteam, der kan rådgive om deres forretninger og handle på de udfordringer, som de måtte opleve. Det er her, at du som vores nye webshop supporter kommer ind i billedet. Dine opgaver Som webshop supporter skal du sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i udviklingsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support ticket-system. Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de løsninger vi tilbyder. I første omgang kommer du dog til at fokusere på webshopkunderne i vores DanDomain-brand. Din baggrund og profil Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Har du praktisk erfaring med it-support, e-handel eller webdesign, er det også en fordel. Vi ser også gerne, at: Du taler skriver flydende dansk og har et godt kendskab til engelsk (og gerne norsk) Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19 Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus også når der er travlt Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs Din (måske) kommende arbejdsgiver Zitcom blev kåret til Danmarks bedste it-virksomhed i 2017 af Computerworld, men hviler ikke på laurbærrene af den grund. Vi elsker at have fart på og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Omgangstonen i virksomheden er uformel og med et glimt i øjet. Strukturen er flad og uden direktørkontorer. Som ansat i Zitcom A S tilbyder vi: Fast lønpakke og pension Løbende uddannelse Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau. Information og ansøgning Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Maik Kassis på mmk@zitcom.dk. Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen søg jobbet . Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Arbejdssted: Zitcom A S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Vil du hjælpe webshopkunderne i én af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig.

Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A/S én af landets førende hosting- og cloudleverandører for små- og mellemstore virksomheder.

I Zitcom A/S tilbyder vi to af Danmarks førende SaaS webshopplatforme, som flere tusinde webshops har valgt at bygge deres onlineforretninger på.

Til at understøtte vores webshopejere er det vigtigt, at de altid har adgang til et kompetent supportteam, der kan rådgive om deres forretninger og handle på de udfordringer, som de måtte opleve.

Det er her, at du som vores nye webshop supporter kommer ind i billedet.

 

Dine opgaver

Som webshop supporter skal du sætte dig ind i kundernes it-udfordringer og sørge for, at der bliver taget hånd om dem – enten via egen afhjælpning eller via eskalering til dine kolleger i udviklingsafdelingen. Dialogen med kunderne kommer primært til at køre over telefon, men du kommer også til at besvare mails via vores support ticket-system.

Alt efter dine interesser og kompetencer er der gode muligheder for at blive specialiseret i de løsninger vi tilbyder. I første omgang kommer du dog til at fokusere på webshopkunderne i vores DanDomain-brand.

 

Din baggrund og profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke så vigtig. Det vigtigste for os er, at du er nysgerrig, fokuseret og indstillet på en høj læringskurve. Har du praktisk erfaring med it-support, e-handel eller webdesign, er det også en fordel.

Vi ser også gerne, at:  

  • Du taler/skriver flydende dansk og har et godt kendskab til engelsk (og gerne norsk)   
  • Du kan arbejde 37 timer om ugen i tidsrummet 7-19    
  • Du er udadvendt, serviceminded, hjælpsom og har altid kunden i fokus – også når der er travlt    
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og følger dine opgaver til dørs 

 

Din (måske) kommende arbejdsgiver

Zitcom blev kåret til Danmarks bedste it-virksomhed i 2017 af Computerworld, men hviler ikke på laurbærrene af den grund. Vi elsker at have fart på og brænder for at levere de bedste løsninger til vores mange kunder. Omgangstonen i virksomheden er uformel og med et glimt i øjet. Strukturen er flad og uden direktørkontorer.

Som ansat i Zitcom A/S tilbyder vi:    

  • Fast lønpakke og pension    
  • Løbende uddannelse    
  • Rabatordninger og medarbejdertilbud som fx fitness, massage og bilvask    
  • Et væld af sociale arrangementer og personaleture - også på afdelingsniveau.  

 

Information og ansøgning 

Lyder det som noget for dig, og har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til at kontakte Kundeservicechef Maik Kassis på mmk@zitcom.dk.

Ønsker du at søge stillingen, kan du bruge ansøgningsknappen ”søg jobbet”.

Vi evaluerer og interviewer løbende kandidater til stillingen, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Arbejdssted: Zitcom A/S, Højvangen 4, 8660 Skanderborg

Tiltrædelse: Hurtigst muligt  

ZITCOM A/S2018-11-30T00:00:002019-01-07T00:00:00
329920620Tysktalende kundeservicemedarbejderRobot Er du en flydende i tysk, og har du lyst til at arbejde med en bred vifte af kundeserviceopgaver? Så er det dig, vi søger til en stilling hos Anodyne . Anodyne ApS er Europas største producent og distributør af holdningskorrigerende tøj, en speciel type beklædning der er beregnet til at reducere smerter og spændinger og forbedre folks kropsholdning. Vi sælger vores produkter i pt. 16 lande og vi servicerer hver dag hundredevis af kunder på tværs af Europa på otte forskellige sprog. Vi er en international arbejdsplads med højt til loftet og tæller pt. 20 medarbejdere fra ni forskellige lande. Stillingen som kundeservicemedarbejder:Du bliver en del af vores kundeservice-team, hvor du i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere skal servicere vores kunder i primært Schweiz, Tyskland og Østrig via både telefon, chat og E-mail. Der vil også være en del oversættelsesarbejde og derfor er det vigtigt du mestrer den tyske grammatik. Hvem er du? Du er flydende i tysk i både skrift og tale og har et roligt og tålmodigt sind. Du må gerne have erfaring fra lignende stilling, men det er ikke et krav. Du er god til at lytte og vejlede Du er god til at arbejde selvstændigt, systematisk og kan håndtere flere opgaver på samme tid Du kan trives i et travlt iværksættermiljø Du er en åben person, som passer godt ind i et international team Du kan formulere dig godt på både dansk og engelsk Vi tilbyder: En spændende arbejdsplads, hvor tonen er uformel og dine kolleger er ambitiøse, imødekommende og glade for sociale arrangementer.Konkurrencedygtig løn og gode ansættelsesvilkår. Arbejdstid på forventet 28 timer om ugen. Vores kontor ligger i Aarhus N. Kan du se dig selv i stillingen? Så send allerede nu din ansøgning og CV til kenneth@anodyne.dk. Vi afholder løbende samtaler, som vi modtager ansøgninger, men venter gerne på den rigtige medarbejder.

Er du en flydende i tysk, og har du lyst til at arbejde med en bred vifte af kundeserviceopgaver? Så er det dig, vi søger til en stilling hos Anodyne®.

Anodyne ApS er Europas største producent og distributør af holdningskorrigerende tøj, en speciel type beklædning der er beregnet til at reducere smerter og spændinger og forbedre folks kropsholdning. Vi sælger vores produkter i pt. 16 lande og vi servicerer hver dag hundredevis af kunder på tværs af Europa på otte forskellige sprog. Vi er en international arbejdsplads med højt til loftet og tæller pt. 20 medarbejdere fra ni forskellige lande.

Stillingen som kundeservicemedarbejder:
Du bliver en del af vores kundeservice-team, hvor du i samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere skal servicere vores kunder i primært Schweiz, Tyskland og Østrig via både telefon, chat og E-mail. Der vil også være en del oversættelsesarbejde og derfor er det vigtigt du mestrer den tyske grammatik.

Hvem er du?
Du er flydende i tysk i både skrift og tale og har et roligt og tålmodigt sind.

  • Du må gerne have erfaring fra lignende stilling, men det er ikke et krav.
  • Du er god til at lytte og vejlede
  • Du er god til at arbejde selvstændigt, systematisk og kan håndtere flere opgaver på samme tid
  • Du kan trives i et travlt iværksættermiljø
  • Du er en åben person, som passer godt ind i et international team
  • Du kan formulere dig godt på både dansk og engelsk

Vi tilbyder:
En spændende arbejdsplads, hvor tonen er uformel og dine kolleger er ambitiøse, imødekommende og glade for sociale arrangementer.

Konkurrencedygtig løn og gode ansættelsesvilkår.

Arbejdstid på forventet 28 timer om ugen. Vores kontor ligger i Aarhus N.

Kan du se dig selv i stillingen? Så send allerede nu din ansøgning og CV til kenneth@anodyne.dk. Vi afholder løbende samtaler, som vi modtager ansøgninger, men venter gerne på den rigtige medarbejder.

Anodyne ApSAarhus2018-11-30T00:00:002018-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Norwegian speaking customer advisor for the biggest online Skate Shop in The North

SKATEPRO ApS

Aarhus
Hos SkatePro er vores mål at blive Europas foretrukne online skateshop. Så vil du være med til at definere standarden for god kunderådgivning i Norge? Så se mere her. Hos SkatePro fokuserer vi på én ting: glade kunder igennem kompetent og ærlig rådg...
Indrykket:2. november 2018
Udløbsdato:27. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Webshop supporter

ZITCOM A/S

Vil du hjælpe webshopkunderne i n af Danmarks bedste it-virksomheder med rådgivning og dygtig teknisk support? Så har vi jobbet til dig. Med 190 medarbejdere og mere end 250.000 kunder er Zitcom A S n af landets førende hosting- og cloudleverandører...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Tysktalende kundeservicemedarbejder

Anodyne ApS

Aarhus
Er du en flydende i tysk, og har du lyst til at arbejde med en bred vifte af kundeserviceopgaver? Så er det dig, vi søger til en stilling hos Anodyne . Anodyne ApS er Europas største producent og distributør af holdningskorrigerende tøj, en speciel ...
Indrykket:30. november 2018
Udløbsdato:31. december 2018