Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder til AB Catering København A/S

AB Catering København A/S, søger kundeservicemedarbejder.

 

Er du drevet af lysten til at yde kunderne den bedste service og kvalitet. Trives du i en hverdag, hvor personlig, telefonisk betjening er i højsædet – så er denne ledige stilling noget for dig.

 

AB Catering København A/S søger en udadvendt og serviceminded medarbejder til vores kundeservice pr. 1. april 2018.

I vores kundeservice betjener vi alle typer af kunder inden for fødevarebranchen, det være sig alt fra daginstitutioner, skoler, kantiner, restauranter, cafeer, bagere, slagtere mm.

 

Jobbet:

Du bliver en del af et team, hvor fleksibilitet, godt humør og omstillingsparathed er en vigtig faktor.

Dine primære opgaver vil være:

  • Besvarelse af telefoniske henvendelser.
  • En travl hverdag, hvor den gode kundeservice betyder alt.
  • Kundeservice har åbent fra 7.00 til 15.00, arbejdstiden vil ligge i tidsrummet fra kl. 6.30 til 16.00 og der vil blive tale om weekend arbejde i en fast turnus.

 

Din baggrund:

  • Du har en relevant faglig uddannelse inden for fødevarebranchen.
  • Du har kendskab til It og er ikke bange for at lære nyt.
  • Du er glad for at kommunikere med alle typer af kunder, både på dansk og engelsk.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i et travlt og uformelt arbejdsmiljø
  • En grundig oplæring
  • En varieret arbejdsdag i et levende miljø  

Vi håber, at dette har vagt din interesse og at du er klar til nye udfordringer. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV mm. på e-mail: lja@ab-kbh.dk – For yderligere information kan du kontakte: Salgschef Lotte Jacobsen på telefon 25 51 00 32 – Besøg vores hjemmeside www.abcatering.dk hvis du vil vide mere om os.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753230Phoenix-2d377b4212018-02-01T20:28:40.860Kundeservicemedarbejder til AB Catering København A/S

AB Catering København A/S, søger kundeservicemedarbejder.

 

Er du drevet af lysten til at yde kunderne den bedste service og kvalitet. Trives du i en hverdag, hvor personlig, telefonisk betjening er i højsædet – så er denne ledige stilling noget for dig.

 

AB Catering København A/S søger en udadvendt og serviceminded medarbejder til vores kundeservice pr. 1. april 2018.

I vores kundeservice betjener vi alle typer af kunder inden for fødevarebranchen, det være sig alt fra daginstitutioner, skoler, kantiner, restauranter, cafeer, bagere, slagtere mm.

 

Jobbet:

Du bliver en del af et team, hvor fleksibilitet, godt humør og omstillingsparathed er en vigtig faktor.

Dine primære opgaver vil være:

  • Besvarelse af telefoniske henvendelser.
  • En travl hverdag, hvor den gode kundeservice betyder alt.
  • Kundeservice har åbent fra 7.00 til 15.00, arbejdstiden vil ligge i tidsrummet fra kl. 6.30 til 16.00 og der vil blive tale om weekend arbejde i en fast turnus.

 

Din baggrund:

  • Du har en relevant faglig uddannelse inden for fødevarebranchen.
  • Du har kendskab til It og er ikke bange for at lære nyt.
  • Du er glad for at kommunikere med alle typer af kunder, både på dansk og engelsk.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job i et travlt og uformelt arbejdsmiljø
  • En grundig oplæring
  • En varieret arbejdsdag i et levende miljø  

Vi håber, at dette har vagt din interesse og at du er klar til nye udfordringer. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV mm. på e-mail: lja@ab-kbh.dk – For yderligere information kan du kontakte: Salgschef Lotte Jacobsen på telefon 25 51 00 32 – Besøg vores hjemmeside www.abcatering.dk hvis du vil vide mere om os.

2018-03-01T01:02:37.867 AB Catering København A S, søger kundeservicemedarbejder. Er du drevet af lysten til at yde kunderne den bedste service og kvalitet. Trives du i en hverdag, hvor personlig, telefonisk betjening er i højsædet så er denne ledige stilling noget for dig. AB Catering København A S søger en udadvendt og serviceminded medarbejder til vores kundeservice pr. 1. april 2018. I vores kundeservice betjener vi alle typer af kunder inden for fødevarebranchen, det være sig alt fra daginstitutioner, skoler, kantiner, restauranter, cafeer, bagere, slagtere mm. Jobbet: Du bliver en del af et team, hvor fleksibilitet, godt humør og omstillingsparathed er en vigtig faktor. Dine primære opgaver vil være: Besvarelse af telefoniske henvendelser. En travl hverdag, hvor den gode kundeservice betyder alt. Kundeservice har åbent fra 7.00 til 15.00, arbejdstiden vil ligge i tidsrummet fra kl. 6.30 til 16.00 og der vil blive tale om weekend arbejde i en fast turnus. Din baggrund: Du har en relevant faglig uddannelse inden for fødevarebranchen. Du har kendskab til It og er ikke bange for at lære nyt. Du er glad for at kommunikere med alle typer af kunder, både på dansk og engelsk. Vi tilbyder: Et spændende job i et travlt og uformelt arbejdsmiljø En grundig oplæring En varieret arbejdsdag i et levende miljø Vi håber, at dette har vagt din interesse og at du er klar til nye udfordringer. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, CV mm. på e-mail: lja@ab-kbh.dk For yderligere information kan du kontakte: Salgschef Lotte Jacobsen på telefon 25 51 00 32 Besøg vores hjemmeside www.abcatering.dk hvis du vil vide mere om os.11Jobnet2d377b42100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3096923AB CATERING København A/S11Park Allé 3622605BrøndbyDKDanmark155.6512180012.37847100
lja@ab-kbh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519032JobNet47589851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d377b42https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d377b42https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d377b42&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2d377b42&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352695360Flemming Nielsenlja@ab-kbh.dkDKDanmarkDKDanmark329909357Costumer advisor/FrontdeskRobot Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger. Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. Derudover er der alm forefaldende arbejde. Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted Vi forventer at du: Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. Er nærværende. Er resultatorienteret. Er fleksibel og forandringsparat. Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk Er mødestabil og ansvarsbevidst IT Teknsik flair: Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt. Praktiske opgaver: Modtage og oprette reperationer i vores system, Besvare opkald på telefon fra vores kunder Besvare e-mails Være mellemled imellem tekniker og kunderne Modtage og sende pakker Vi Tilbyder: En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer. En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT (Apple certified Mac techincan) uddannelse. Mulighed for indkøb af It Udstyr til special priser. Send din ansøgning pr. email. NB : Husk at vedhæfte billede.

Jobbets indhold:

Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre.

Vores typiske kunde henvendelser drejer sig for eksempel om, indlevering/indsendelse af IT udstyr, afklaring af kundens IT problem, videregivelse af tilbud og vejledning i løsninger.

Det er super vigtigt at vores kunder føler sig velkomne og bliver modtaget med et smil og en absolut førsteklasses service. 

Derudover er der alm forefaldende arbejde.

  • Du skal have lyst til at arbejde med kundekontakt i et dynamisk miljø, hvor tempoet er højt, og der er stort fokus på glade kunder hver eneste dag. 
  • Du har et solidt kendskab til og interesse for IT, specielt Apple og Samsung produkter da vi er Apple og Samsung autoriseret værksted

Vi forventer at du:

  • Er imødekommende, smilende vejledende, informativ, ernergisk og løsningsorienteret. 
  • Er nærværende. 
  • Er resultatorienteret. 
  • Er fleksibel og forandringsparat. 
  • Taler og skriver flydende dansk og behersker Engelsk
  • Er mødestabil og ansvarsbevidst 

IT Teknsik flair:

Vi forventer at du har IT teknisk flair, både på PC, Bærbar, mobil udstyr og Apple. Vi søger en energisk person med et godt drive, der kan lide at have travlt.

Praktiske opgaver:

  • Modtage og oprette reperationer i vores system,
  • Besvare opkald på telefon fra vores kunder
  • Besvare e-mails 
  • Være mellemled imellem tekniker og kunderne
  • Modtage og sende pakker

Vi Tilbyder:

En dynamisk nytænkende virksomhed med stort fukus på god service og et godt samarbejde iblandt gode kollegaer.

En attraktiv provisions ordning. Mulighed for tekniske kurser og oplæring, b.la ACMT  (Apple certified Mac techincan) uddannelseMulighed for indkøb af It Udstyr til special priser.

Send din ansøgning pr. email.

NB : Husk at vedhæfte billede.

MENTECH GLOSTRUP A/SGlostrup2018-11-08T00:00:002019-01-03T00:00:00
329918542Shiftleader til IshøjRobot Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fødselsdage eller køkkenet. Arbejdsopgaver Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand Indkøb Planlægning og afholdelse af fødselsdage Tilberedning og servering af enklere madretter Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team. Dine kvalifikationer Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger! Øvrigt om stillingen Stillingen er som udgangspunkt 25 time uge. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret for legelandet, når legelandslederen ikke er til stede. Derudover vil du eventuelt blive ansvarlig for et eller flere områder, som fx fødselsdage eller køkkenet.

Arbejdsopgaver

  • Drift af virksomheden efter Leos nøgleprincipper: sikkerhed, service, rengøring og salg

  • Arbejde efter virksomhedens koncept og grundlag

  • Ansvar for, at legelandet altid er i optimal stand

  • Indkøb

  • Planlægning og afholdelse af fødselsdage

  • Tilberedning og servering af enklere madretter

Arbejdet er operativt, hvor du er en del af dit team.

Dine kvalifikationer

Du skal have tidligere erhvervserfaring, og det er en fordel at have arbejdet inden for service- eller restaurationsbranchen, gerne med køkkenerfaring. Du er selvkørende, fleksibel og struktureret i dit arbejde. Du trives med at arbejde i et højt tempo og har ingen problemer med at håndtere stressede situationer. Vi søger en medarbejder, der er positiv som person, og som sammen med teamet vil arbejde for at nå de fastlagte mål. Sidst, men ikke mindst elsker du kontakten med gæster og stræber altid efter at overgå gæstens forventninger!

Øvrigt om stillingen

Stillingen er som udgangspunkt 25 time uge. Arbejdstiderne varierer, men det er et krav, at du kan arbejde hver anden weekend.

Leos Legeland IshøjIshøj2018-11-27T00:00:002019-01-22T00:00:00
329928157Service ConsultantRobot Jobbeskrivelse Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Og trives du med at skabe resultater og sælge den bedste løsning, der passer til kundens behov? Bliver du motiveret af at performe i samarbejde med dine kolleger? - Så er det lige dig vi står og mangler! Vi søger lige nu konsulenter, som vil være en del af et team, hvor der er fokus på at levere resultater samt gode kundeoplevelser. Afdelingen, du vil blive en del af, tager imod henvendelser fra virksomheder, som ønsker at indgå i et samarbejde med vores kunde. Det kan både være små forretninger og større virksomheder. Afdelingens fornemmeste opgave er at give vores kunder den bedste service, samt sikre at få solgt kunderne den bedste løsning. Vil du være vores nye kollega og udfylde en vigtig rolle? Det sociale i vores afdeling bliver vægtet meget højt, da vi ønsker en arbejdsplads, hvor det er sjovt at være, men det er aldrig på bekostning af professionalismen. Vi sparrer og videndeler meget med hinanden, for at sikrer vi sammen yder kunderne den bedste service. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Inbound kald og mails, men også outbound dog kun i forbindelse med ved skriftlige henvendelser Rådgivning og servicering af eksisterende kunder Mersalg til eksisterende kunder Vi er på udkig efter talenter med ambitioner og passion for det de laver! Vi tror på, at din baggrund og professionelle erfaringer former de fleste af dine kvalifikationer ift. at blive en succes i rollen. Det er også vigtigt for os, at du er passioneret ift. det du gør i dit daglige arbejde og at du tager ansvar for at drive tingene fremad med henblik på både at udvikle virksomheden og dig selv. Vi søger dig, som har erfaring med, eller interesse for servicering og salg. Derudover forventer vi, at du: Har erfaring med at servicere kunder over telefon og mail Har stærke kommunikative evner i dansk og engelsk og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt Har salgserfaring fra tidligere jobs Har en teknisk interesse og kan navigere i forskellige systemer På den personlige side forventer vi, at du er resultatorienteret og trives med at blive målt på din indsats og har et stort servicegen. Du skal have vilje og motivation og så skal du kunne trives i et til tider hektisk miljø. Du bliver tilbudt et vikariat på 1 år, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse for den rette. Opstart slut januar start februar 2019. Ansøgningsfrist: Er du interesseret i stillingen, så søg via Easy Apply hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale. Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at tage fat i Torben Morgengaard, e-mail torben.morgengaard@dk.experis.com, 45 27780421 Vi har brug for dit samtykke til at behandle dine persondata. På vores hjemmeside kan du læse vores privatlivspolitik: https: www.experis.dk dnk information data-privacy Vi gør opmærksom på, at når du sender en ansøgning CV til os, giver du samtidig dit samtykke til, at vi kan behandle dine persondata som beskrevet i vores brugervilkår samtykkeerklæring: https: www.experis.dk dnk information brugervilkar Du kan til hver en tid tilbagekalde sit samtykke, ved at skrive til os på privacy@dk.experis.com

Jobbeskrivelse

Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Og trives du med at skabe resultater og sælge den bedste løsning, der passer til kundens behov? Bliver du motiveret af at performe i samarbejde med dine kolleger? - Så er det lige dig vi står og mangler!

Vi søger lige nu konsulenter, som vil være en del af et team, hvor der er fokus på at levere resultater samt gode kundeoplevelser. Afdelingen, du vil blive en del af, tager imod henvendelser fra virksomheder, som ønsker at indgå i et samarbejde med vores kunde. Det kan både være små forretninger og større virksomheder.

Afdelingens fornemmeste opgave er at give vores kunder den bedste service, samt sikre at få solgt kunderne den bedste løsning.

Vil du være vores nye kollega og udfylde en vigtig rolle?

Det sociale i vores afdeling bliver vægtet meget højt, da vi ønsker en arbejdsplads, hvor det er sjovt at være, men det er aldrig på bekostning af professionalismen. Vi sparrer og videndeler meget med hinanden, for at sikrer vi sammen yder kunderne den bedste service.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Inbound kald og mails, men også outbound dog kun i forbindelse med ved skriftlige henvendelser
  • Rådgivning og servicering af eksisterende kunder
  • Mersalg til eksisterende kunder
  • Vi er på udkig efter talenter med ambitioner – og passion for det de laver!

Vi tror på, at din baggrund og professionelle erfaringer former de fleste af dine kvalifikationer ift. at blive en succes i rollen. Det er også vigtigt for os, at du er passioneret ift. det du gør i dit daglige arbejde og at du tager ansvar for at drive tingene fremad med henblik på både at udvikle virksomheden og dig selv.

Vi søger dig, som har erfaring med, eller interesse for servicering og salg.

Derudover forventer vi, at du:

  • Har erfaring med at servicere kunder over telefon og mail
  • Har stærke kommunikative evner i dansk og engelsk og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt
  • Har salgserfaring fra tidligere jobs
  • Har en teknisk interesse og kan navigere i forskellige systemer
  • På den personlige side forventer vi, at du er resultatorienteret og trives med at blive målt på din indsats og har et stort servicegen. Du skal have vilje og motivation og så skal du kunne trives i et til tider hektisk miljø.

Du bliver tilbudt et vikariat på 1 år, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse for den rette.

Opstart slut januar/start februar 2019.

Ansøgningsfrist:

Er du interesseret i stillingen, så søg via "Easy Apply" hurtigst muligt, da vi løbende indkalder til samtale.

Hvis du vil høre mere om stillingen er du velkommen til at tage fat i Torben Morgengaard, 

e-mail torben.morgengaard@dk.experis.com, +45 27780421

Vi har brug for dit samtykke til at behandle dine persondata. På vores hjemmeside kan du læse vores privatlivspolitik: https://www.experis.dk/dnk/information/data-privacy/ ;

Vi gør opmærksom på, at når du sender en ansøgning/CV til os, giver du samtidig dit samtykke til, at vi kan behandle dine persondata som beskrevet i vores brugervilkår/samtykkeerklæring:  https://www.experis.dk/dnk/information/brugervilkar/

Du kan til hver en tid tilbagekalde sit samtykke, ved at skrive til os på privacy@dk.experis.com

MANPOWER EUROPE HOLDINGS ApSBallerup2018-12-14T00:00:002019-01-15T00:00:00
329928550KundeservicemedarbejderBasic Hos BASF skaber vi kemi for en bæredygtig fremtid. Vi kombinerer økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. De ca. 115.000 ansatte i BASF-koncernen arbejder for at bidrage til succes for vore kunder, som man finder i næsten alle brancher og i næsten ethvert land over hele verden. Vores produkter er opdelt i fem segmenter: Chemicals, Performance Products, Functional Materials Solutions, Agricultural Solutions og Oil Gas. BTC Chemical Distribution Unit, en enhed i BASF, sælger og markedsfører et fuldt sortiment af BASF specialkemikalier og performance polymerer samt udvalgte produkter fra andre leverandører. Vi dækker de nordiske lande samt den baltiske region og arbejder efter vores PACE Values : Passionate, Agile, Customer Focused and Entrepreneurial.Vi er nu på udkig efter en kundeservicemedarbejder til vores hovedkontor i København.Der er tale om en stilling på 30 timer pr. uge. Hvad du kan forvente:Som kundeservicemedarbejder bliver du bindeled mellem vores kunder i hele Norden, BTC Europe GmbH, BASF s interne afdelinger og vores eksterne sælgere. Du skal sikre gennemførslen af hele ordreprocessen (OTC) og yde kundeservice på højeste niveau. Du bliver en del af et velfungerende kundeserviceteam. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Besvare indkomne opkald og e-mails. Ordrebehandling (OTC), pris- og tilbudshåndtering, reklamationsbehandling, samt dunning. Kontakt med logistikafdelingen, lager- og transportpartnere. Opdatering af kundedatabase (CRM) og stamdata i SAP. Salgssupport til både interne og eksterne kollegaer. Hvad vi forventer: Du har en relevant uddannelse samt minimum 2-3 års erfaring fra en lignende stilling. Du er en serviceminded, struktureret person, der er i stand til at kommunikere med forskellige typer mennesker. Du har et godt overblik, bevarer roen og trives med et til tider hektisk arbejdstempo med korte deadlines. Du taler og skriver et af de skandinaviske sprog flydende og du har gode engelskkundskaber. I salgssituationer er du udadvendt, opsøgende og god til at afslutte en handel. Du er fortrolig med MS Office, og vi ser gerne, at du har erfaring med et CRM system. Kendskab til SAP er en fordel men ikke et krav. Hvad vi tilbyder:Ansvar fra første dag i et udfordrende arbejdsmiljø og med læring i jobbet som del af et engageret team. En konkurrencedygtig lønpakke, der inkluderer attraktive goder og fremragende karrieremuligheder i en international virksomhed.Hos BASF skaber vi kemi for en bæredygtig fremtid. Vi kombinerer økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. De ca. 115.000 ansatte i BASF-koncernen arbejder for at bidrage til succes for vore kunder, som man finder i næsten alle brancher og i næsten ethvert land over hele verden. Vores produkter er opdelt i fem segmenter: Chemicals, Performance Products, Functional Materials & Solutions, Agricultural Solutions og Oil & Gas.
 
BTC Chemical Distribution Unit, en enhed i BASF, sælger og markedsfører et fuldt sortiment af BASF specialkemikalier og performance polymerer samt udvalgte produkter fra andre leverandører. Vi dækker de nordiske lande samt den baltiske region og arbejder efter vores ”PACE Values”: Passionate, Agile, Customer Focused and Entrepreneurial.
Vi er nu på udkig efter en kundeservicemedarbejder til vores hovedkontor i København.
Der er tale om en stilling på 30 timer pr. uge.
 
Hvad du kan forvente:
Som kundeservicemedarbejder bliver du bindeled mellem vores kunder i hele Norden, BTC Europe GmbH, BASF’s interne afdelinger og vores eksterne sælgere. Du skal sikre gennemførslen af hele ordreprocessen (OTC) og yde kundeservice på højeste niveau. Du bliver en del af et velfungerende kundeserviceteam.
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Besvare indkomne opkald og e-mails.
  • Ordrebehandling (OTC), pris- og tilbudshåndtering, reklamationsbehandling, samt dunning.
  • Kontakt med logistikafdelingen, lager- og transportpartnere.
  • Opdatering af kundedatabase (CRM) og stamdata i SAP.
  • Salgssupport til både interne og eksterne kollegaer. 
Hvad vi forventer:
  • Du har en relevant uddannelse samt minimum 2-3 års erfaring fra en lignende stilling.
  • Du er en serviceminded, struktureret person, der er i stand til at kommunikere med forskellige typer mennesker.
  • Du har et godt overblik, bevarer roen og trives med et til tider hektisk arbejdstempo med korte deadlines.
  • Du taler og skriver et af de skandinaviske sprog flydende og du har gode engelskkundskaber.
  • I salgssituationer er du udadvendt, opsøgende og god til at afslutte en handel.
  • Du er fortrolig med MS Office, og vi ser gerne, at du har erfaring med et CRM system. Kendskab til SAP er en fordel men ikke et krav.
Hvad vi tilbyder:
Ansvar fra første dag i et udfordrende arbejdsmiljø og med læring i jobbet som del af et engageret team. En konkurrencedygtig lønpakke, der inkluderer attraktive goder og fremragende karrieremuligheder i en international virksomhed.

BASF A/SCopenhagen V.2018-12-17T10:00:00.9402019-01-10T00:00:00
329911251KUNDESERVICEMEDARBEJDERE - SVENSK-, NORSK- OG/ELLER FINSKTALENDERobot Vi søger motiverede kundeservicemedarbejdere, som behersker et eller to af ovenstående sprog flydende Virksomhedsbeskrivelse:Flere af vores kunder efterspørger kundeservicemedarbejdere supportere der taler svensk, norsk og eller finsk. Kontakt Profilpartners på 43434060 for yderligere information. Stillingsbeskrivelse:Er du god til sprog og trives du med at tale med mange kunder hele dagen og alligevel yde et højt serviceniveau til alle dine kunder, så har vi måske lige den rette stilling til dig. Flere af vores kunder efterspørger nemlig medarbejdere med gode sprogkundskaber i enten svensk, norsk og eller finsk.I de fleste af stillingerne vil du blive tilknyttet en intern salgsafdeling, fordi vores kunder typisk har centraliseret deres nordiske supportfunktion og placeret intern kundeservice i Danmark. Din primære opgave bliver typisk at håndtere kundehenvendelser pr telefon, indtastning af ordrer, og lettere teknisk support pr. telefon til både kunder, forhandlere og servicecentre.Du kommer til at beskæftige dig med servicering af kunder pr. telefon. Hvilket betyder, at du vil stå for modtagelse af ordrer, ordrebehandling og opfølgning. I nogle af stillingerne fungerer man samtidig som salgsbackup for virksomhedens sælgere og er dagligt i dialog med lager- og logistikfunktionen. Egenskaber:Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der har styr på sine ting og flair for god service, og som derfor kan lide at yde en god kundeservice. Du tilbydes:At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen. Sprogkundskaber IT:Du kan begå dig på engelsk og er flydende i svensk, norsk eller finsk. Du har godt kendskab til MS Office pakken, og har du kendskab til SAP er det en fordel. Løn:Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet og serviceret kunder på dansk og et eller flere af de andre sprog. Uddannelser:Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, det vigtigste er dine gode sprogkundskaber.

Vi søger motiverede kundeservicemedarbejdere, som behersker et eller to af ovenstående sprog flydende

Virksomhedsbeskrivelse:
Flere af vores kunder efterspørger kundeservicemedarbejdere/supportere der taler svensk, norsk og/eller finsk. Kontakt Profilpartners på 43434060 for yderligere information.

Stillingsbeskrivelse:
Er du god til sprog og trives du med at tale med mange kunder hele dagen og alligevel yde et højt serviceniveau til alle dine kunder, så har vi måske lige den rette stilling til dig. Flere af vores kunder efterspørger nemlig medarbejdere med gode sprogkundskaber i enten svensk, norsk og/eller finsk.

I de fleste af stillingerne vil du blive tilknyttet en intern salgsafdeling, fordi vores kunder typisk har centraliseret deres nordiske supportfunktion og placeret intern kundeservice i Danmark. Din primære opgave bliver typisk at håndtere kundehenvendelser pr telefon, indtastning af ordrer, og lettere teknisk support pr. telefon til både kunder, forhandlere og servicecentre.

Du kommer til at beskæftige dig med servicering af kunder pr. telefon. Hvilket betyder, at du vil stå for modtagelse af ordrer, ordrebehandling og opfølgning. I nogle af stillingerne fungerer man samtidig som salgsbackup for virksomhedens sælgere og er dagligt i dialog med lager- og logistikfunktionen.

Egenskaber:
Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person, der har styr på sine ting og flair for god service, og som derfor kan lide at yde en god kundeservice.

Du tilbydes:
At blive en del af et motiveret team, der arbejder godt sammen.

Sprogkundskaber / IT:
Du kan begå dig på engelsk og er flydende i svensk, norsk eller finsk. Du har godt kendskab til MS Office pakken, og har du kendskab til SAP er det en fordel.

Løn:
Du får en fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer samt pensionsordning.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet og serviceret kunder på dansk og et eller flere af de andre sprog.

Uddannelser:
Der stilles ingen specielle krav til din uddannelsesmæssige baggrund, det vigtigste er dine gode sprogkundskaber.

PROFILPARTNERS ApSHerlev2018-11-13T00:00:002019-01-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Costumer advisor/Frontdesk

MENTECH GLOSTRUP A/S

Glostrup
Jobbets indhold: Som kundeservice medarbejder i Mentech yder du direkte support til vores kunder, Erhverv, offentlige, private og forsikringskunder pr. telefon, sms og e-mails og ved frontdesk i receptionen i et team med ca 10-12 andre. Vores typisk...
Indrykket:8. november 2018
Udløbsdato:3. januar 2019

Shiftleader til Ishøj

Leos Legeland Ishøj

Ishøj
Er du en person, som trives med at arbejde i et højt tempo og brænder for at levere god service? Så er det måske dig, vi søger! Sammen med legelandschefen spiller du en nøglerolle i forhold til at lede og drive legelandet. Du vil også få ansvaret fo...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:22. januar 2019

Service Consultant

MANPOWER EUROPE HOLDINGS ApS

Ballerup
Jobbeskrivelse Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice? Og trives du med at skabe resultater og sælge den bedste løsning, der passer til kundens behov? Bliver du motiveret af at performe i samarbejde med dine kolleger? - Så er det lige di...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:15. januar 2019

Kundeservicemedarbejder

BASF A/S

Copenhagen V.
Hos BASF skaber vi kemi for en bæredygtig fremtid. Vi kombinerer økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. De ca. 115.000 ansatte i BASF-koncernen arbejder for at bidrage til succes for vore kunder, som man finder i næsten alle b...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:10. januar 2019

KUNDESERVICEMEDARBEJDERE - SVENSK-, NORSK- OG/ELLER FINSKTALENDE

PROFILPARTNERS ApS

Herlev
Vi søger motiverede kundeservicemedarbejdere, som behersker et eller to af ovenstående sprog flydende Virksomhedsbeskrivelse:Flere af vores kunder efterspørger kundeservicemedarbejdere supportere der taler svensk, norsk og eller finsk. Kontakt Profi...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:8. januar 2019