Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder til administrationen ved AffaldGenbrug

Vil du være med til at give Vejle Kommunes kunder den bedste service på AffaldGenbrugs området?  
 
Er du vores nye ansigt udadtil, og har du stor erfaring med at yde den bedste service med kunden i centrum? AffaldGenbrug i Vejle Kommune søger en kundeservicemedarbejder, der brænder for at give kunderne i Vejle Kommune en god oplevelse, hver gang de kontakter AffaldGenbrug – personligt, telefonisk eller pr. mail. 
 
Du indgår i et team, hvor et stærkt sammenhold og tæt samarbejde er utroligt vigtigt for at løse hverdagens mangeartede opgaver. Din fornemmeste opgave er at hjælpe vores kunder med den bedst mulige vejledning og rådgivning inden for affald.  
 
Det er vigtigt for os, at du har lyst til og mod på at arbejde med kunder. Du har stor erfaring med at yde den bedste service. Du bidrager til den gode stemning med din positive og samarbejdsorienterede indstilling, og din selvstændige og målrettede personlighed passer godt ind i en afdeling, der hele tiden arbejder på at blive endnu bedre. 
 
Om jobbet  
 
Du vil komme til at arbejde sammen med andre erfarne og kompetente kollegaer, som alle arbejder for at give vores kunder den bedst mulige service. 
 
Dine arbejdsområder vil bl.a. være: 
  • dialog med AffaldGenbrugs kunder – både private og virksomheder 
  • rådgivning og vejledning af kunderne – både personligt, telefonisk og via mail 
  • sagsbehandling i vores IT-system AffaldOnline 
  • receptionistopgaver herunder modtagelse af kunder og gæster  
  • backup i forhold til erhvervskunder, som kommer ind med affald, som skal vejes  
  • lettere administrative opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, sikre service på vores printere mv. 
  • bestilling af forplejning til møder mv.  
  • udføre stikprøvekontrol af vejninger og udtræk af ind-og udvejninger efter behov   
  • ad hoc opgaver bl.a. yde hjælp på tværs af afdelingerne i AffaldGenbrug
Kvalifikationer 
 
Fagligt forventer vi, at du: 
  • har en kontoruddannelse eller lignede 
  • har stor erfaring med telefonbetjening 
  • har solid erfaring som receptionist eller lignede  
  • helt naturligt kan arbejde digitalt og behersker diverse IT-værktøjer og programmer 
  • er stærk i dialogen med kunderne 
  • har let ved at indgå i dialog og løse også de svære samtaler 
  • kommunikerer klart og tydeligt såvel mundtligt som skriftligt på dansk og gerne flere sprog  
  • altid har fokus på at yde den bedste service for vores kunder 
Personligt forventer vi, at du: 
  • er kundeorienteret i tilgangen til vore kunder, som ringer og mailer  
  • er imødekommende og smilende 
  • har en tilgang til dine opgaver, hvor kunderne sættes i centrum 
  • har gode kommunikationsegenskaber 
  • arbejder selvstændigt, struktureret og både tør og er villig til at tage ansvar 
  • kan lide en travl hverdag med skiftende opgaver 
  • evner at spille dine kollegaer, samarbejdspartnere og kommunen gode 
Vi tilbyder dig 
  • en spændende kundeorienteret stilling, hvor du er tæt på kunderne 
  • direkte medindflydelse og ansvar for udviklingen inden for dit felt 
  • gode muligheder for samarbejde og faglig sparring 
  • en arbejdsplads, der til stadighed har fokus på udvikling af de rette kompetencer 
  • et godt arbejdsklima med gode, hjælpsomme og kompetente kollegaer, hvor vi arbejder på tværs i hele afdelingen og forvaltningen. 
  • en arbejdsplads der hele tiden har fokus på at være de bedste på området 
Ansættelsesvilkår 
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og Ny løn.  
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt. 
 
Om os
 
Hos AffaldGenbrug har vi blandt andet fokus på borgernes muligheder for at sortere deres affald i hjemmet, og på hvordan affaldsløsninger passer ind i bybilledet. I 2016 indførte Vejle Kommune nye affaldsordninger, der gør mængden af restaffald i husstanden mindre. Vi har et ambitiøst mål om, at mest muligt affald bliver genanvendt. Vi vejleder borgere, boligforeninger og virksomheder om, hvordan de sorterer deres affald og udnytter vores byrum bedst muligt. Desuden udvikler vi den fremtidige behandling af affald i kommunen.     
 
Vi lægger vægt på et godt samarbejde med borgere, foreninger og virksomheder, og vi har fokus på at tænke ude fra og ind. 
 
Vejle Kommune har i mere end 25 år været blandt Danmarks førende kommuner, når det handler om at udnytte de værdifulde ressourcer i affaldet. Det vil vi også være i de næste 25 år. 
 
AffaldGenbrug er en del af Teknik & Miljø i Vejle Kommune. I AffaldGenbrug er vi ca. 22 administrative medarbejdere og ca. 33 driftsmedarbejdere. Vi forestår planlægning, udvikling og drift af affaldsindsamling fra kommunens ca. 110.000 indbyggere og ca. 13.000 virksomheder, drift af 4 genbrugspladser samt behandling og bortskaffelse af affald. Læs mere om os på www.affaldgenbrug.vejle.dk 
 
Flere oplysninger 
 
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder af Administration og Kundeservice, Tina Skadkjær på tlf. 51 51 91 18.  
Tjek også vores hjemmeside www.affaldgenbrug.vejle.dk, hvor du kan læse mere om os. 
 
Ansøgningsfrist 
 
Vi skal have din ansøgning senest den 19. februar 2018 
Vi har ansættelsessamtaler den 22. februar, og evt. 2. samtale den 26.februar 
 
Send din ansøgning  
 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. 
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. 
  
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. 
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329751948Phoenix-548024e912018-01-31T21:15:40.507Kundeservicemedarbejder til administrationen ved AffaldGenbrug
Vil du være med til at give Vejle Kommunes kunder den bedste service på AffaldGenbrugs området?  
 
Er du vores nye ansigt udadtil, og har du stor erfaring med at yde den bedste service med kunden i centrum? AffaldGenbrug i Vejle Kommune søger en kundeservicemedarbejder, der brænder for at give kunderne i Vejle Kommune en god oplevelse, hver gang de kontakter AffaldGenbrug – personligt, telefonisk eller pr. mail. 
 
Du indgår i et team, hvor et stærkt sammenhold og tæt samarbejde er utroligt vigtigt for at løse hverdagens mangeartede opgaver. Din fornemmeste opgave er at hjælpe vores kunder med den bedst mulige vejledning og rådgivning inden for affald.  
 
Det er vigtigt for os, at du har lyst til og mod på at arbejde med kunder. Du har stor erfaring med at yde den bedste service. Du bidrager til den gode stemning med din positive og samarbejdsorienterede indstilling, og din selvstændige og målrettede personlighed passer godt ind i en afdeling, der hele tiden arbejder på at blive endnu bedre. 
 
Om jobbet  
 
Du vil komme til at arbejde sammen med andre erfarne og kompetente kollegaer, som alle arbejder for at give vores kunder den bedst mulige service. 
 
Dine arbejdsområder vil bl.a. være: 
  • dialog med AffaldGenbrugs kunder – både private og virksomheder 
  • rådgivning og vejledning af kunderne – både personligt, telefonisk og via mail 
  • sagsbehandling i vores IT-system AffaldOnline 
  • receptionistopgaver herunder modtagelse af kunder og gæster  
  • backup i forhold til erhvervskunder, som kommer ind med affald, som skal vejes  
  • lettere administrative opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, sikre service på vores printere mv. 
  • bestilling af forplejning til møder mv.  
  • udføre stikprøvekontrol af vejninger og udtræk af ind-og udvejninger efter behov   
  • ad hoc opgaver bl.a. yde hjælp på tværs af afdelingerne i AffaldGenbrug
Kvalifikationer 
 
Fagligt forventer vi, at du: 
  • har en kontoruddannelse eller lignede 
  • har stor erfaring med telefonbetjening 
  • har solid erfaring som receptionist eller lignede  
  • helt naturligt kan arbejde digitalt og behersker diverse IT-værktøjer og programmer 
  • er stærk i dialogen med kunderne 
  • har let ved at indgå i dialog og løse også de svære samtaler 
  • kommunikerer klart og tydeligt såvel mundtligt som skriftligt på dansk og gerne flere sprog  
  • altid har fokus på at yde den bedste service for vores kunder 
Personligt forventer vi, at du: 
  • er kundeorienteret i tilgangen til vore kunder, som ringer og mailer  
  • er imødekommende og smilende 
  • har en tilgang til dine opgaver, hvor kunderne sættes i centrum 
  • har gode kommunikationsegenskaber 
  • arbejder selvstændigt, struktureret og både tør og er villig til at tage ansvar 
  • kan lide en travl hverdag med skiftende opgaver 
  • evner at spille dine kollegaer, samarbejdspartnere og kommunen gode 
Vi tilbyder dig 
  • en spændende kundeorienteret stilling, hvor du er tæt på kunderne 
  • direkte medindflydelse og ansvar for udviklingen inden for dit felt 
  • gode muligheder for samarbejde og faglig sparring 
  • en arbejdsplads, der til stadighed har fokus på udvikling af de rette kompetencer 
  • et godt arbejdsklima med gode, hjælpsomme og kompetente kollegaer, hvor vi arbejder på tværs i hele afdelingen og forvaltningen. 
  • en arbejdsplads der hele tiden har fokus på at være de bedste på området 
Ansættelsesvilkår 
 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og Ny løn.  
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt. 
 
Om os
 
Hos AffaldGenbrug har vi blandt andet fokus på borgernes muligheder for at sortere deres affald i hjemmet, og på hvordan affaldsløsninger passer ind i bybilledet. I 2016 indførte Vejle Kommune nye affaldsordninger, der gør mængden af restaffald i husstanden mindre. Vi har et ambitiøst mål om, at mest muligt affald bliver genanvendt. Vi vejleder borgere, boligforeninger og virksomheder om, hvordan de sorterer deres affald og udnytter vores byrum bedst muligt. Desuden udvikler vi den fremtidige behandling af affald i kommunen.     
 
Vi lægger vægt på et godt samarbejde med borgere, foreninger og virksomheder, og vi har fokus på at tænke ude fra og ind. 
 
Vejle Kommune har i mere end 25 år været blandt Danmarks førende kommuner, når det handler om at udnytte de værdifulde ressourcer i affaldet. Det vil vi også være i de næste 25 år. 
 
AffaldGenbrug er en del af Teknik & Miljø i Vejle Kommune. I AffaldGenbrug er vi ca. 22 administrative medarbejdere og ca. 33 driftsmedarbejdere. Vi forestår planlægning, udvikling og drift af affaldsindsamling fra kommunens ca. 110.000 indbyggere og ca. 13.000 virksomheder, drift af 4 genbrugspladser samt behandling og bortskaffelse af affald. Læs mere om os på www.affaldgenbrug.vejle.dk 
 
Flere oplysninger 
 
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder af Administration og Kundeservice, Tina Skadkjær på tlf. 51 51 91 18.  
Tjek også vores hjemmeside www.affaldgenbrug.vejle.dk, hvor du kan læse mere om os. 
 
Ansøgningsfrist 
 
Vi skal have din ansøgning senest den 19. februar 2018 
Vi har ansættelsessamtaler den 22. februar, og evt. 2. samtale den 26.februar 
 
Send din ansøgning  
 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. 
 
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. 
Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. 
  
Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. 
 
Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter 
 
2018-02-20T00:01:38.037 Vil du være med til at give Vejle Kommunes kunder den bedste service på AffaldGenbrugs området? Er du vores nye ansigt udadtil, og har du stor erfaring med at yde den bedste service med kunden i centrum? AffaldGenbrug i Vejle Kommune søger en kundeservicemedarbejder, der brænder for at give kunderne i Vejle Kommune en god oplevelse, hver gang de kontakter AffaldGenbrug personligt, telefonisk eller pr. mail. Du indgår i et team, hvor et stærkt sammenhold og tæt samarbejde er utroligt vigtigt for at løse hverdagens mangeartede opgaver. Din fornemmeste opgave er at hjælpe vores kunder med den bedst mulige vejledning og rådgivning inden for affald. Det er vigtigt for os, at du har lyst til og mod på at arbejde med kunder. Du har stor erfaring med at yde den bedste service. Du bidrager til den gode stemning med din positive og samarbejdsorienterede indstilling, og din selvstændige og målrettede personlighed passer godt ind i en afdeling, der hele tiden arbejder på at blive endnu bedre. Om jobbet Du vil komme til at arbejde sammen med andre erfarne og kompetente kollegaer, som alle arbejder for at give vores kunder den bedst mulige service. Dine arbejdsområder vil bl.a. være: dialog med AffaldGenbrugs kunder både private og virksomheder rådgivning og vejledning af kunderne både personligt, telefonisk og via mail sagsbehandling i vores IT-system AffaldOnline receptionistopgaver herunder modtagelse af kunder og gæster backup i forhold til erhvervskunder, som kommer ind med affald, som skal vejes lettere administrative opgaver som f.eks. bestilling af kontorartikler, sikre service på vores printere mv. bestilling af forplejning til møder mv. udføre stikprøvekontrol af vejninger og udtræk af ind-og udvejninger efter behov ad hoc opgaver bl.a. yde hjælp på tværs af afdelingerne i AffaldGenbrug Kvalifikationer Fagligt forventer vi, at du: har en kontoruddannelse eller lignede har stor erfaring med telefonbetjening har solid erfaring som receptionist eller lignede helt naturligt kan arbejde digitalt og behersker diverse IT-værktøjer og programmer er stærk i dialogen med kunderne har let ved at indgå i dialog og løse også de svære samtaler kommunikerer klart og tydeligt såvel mundtligt som skriftligt på dansk og gerne flere sprog altid har fokus på at yde den bedste service for vores kunder Personligt forventer vi, at du: er kundeorienteret i tilgangen til vore kunder, som ringer og mailer er imødekommende og smilende har en tilgang til dine opgaver, hvor kunderne sættes i centrum har gode kommunikationsegenskaber arbejder selvstændigt, struktureret og både tør og er villig til at tage ansvar kan lide en travl hverdag med skiftende opgaver evner at spille dine kollegaer, samarbejdspartnere og kommunen gode Vi tilbyder dig en spændende kundeorienteret stilling, hvor du er tæt på kunderne direkte medindflydelse og ansvar for udviklingen inden for dit felt gode muligheder for samarbejde og faglig sparring en arbejdsplads, der til stadighed har fokus på udvikling af de rette kompetencer et godt arbejdsklima med gode, hjælpsomme og kompetente kollegaer, hvor vi arbejder på tværs i hele afdelingen og forvaltningen. en arbejdsplads der hele tiden har fokus på at være de bedste på området Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og Ny løn. Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse snarest muligt. Om os Hos AffaldGenbrug har vi blandt andet fokus på borgernes muligheder for at sortere deres affald i hjemmet, og på hvordan affaldsløsninger passer ind i bybilledet. I 2016 indførte Vejle Kommune nye affaldsordninger, der gør mængden af restaffald i husstanden mindre. Vi har et ambitiøst mål om, at mest muligt affald bliver genanvendt. Vi vejleder borgere, boligforeninger og virksomheder om, hvordan de sorterer deres affald og udnytter vores byrum bedst muligt. Desuden udvikler vi den fremtidige behandling af affald i kommunen. Vi lægger vægt på et godt samarbejde med borgere, foreninger og virksomheder, og vi har fokus på at tænke ude fra og ind. Vejle Kommune har i mere end 25 år været blandt Danmarks førende kommuner, når det handler om at udnytte de værdifulde ressourcer i affaldet. Det vil vi også være i de næste 25 år. AffaldGenbrug er en del af Teknik & Miljø i Vejle Kommune. I AffaldGenbrug er vi ca. 22 administrative medarbejdere og ca. 33 driftsmedarbejdere. Vi forestår planlægning, udvikling og drift af affaldsindsamling fra kommunens ca. 110.000 indbyggere og ca. 13.000 virksomheder, drift af 4 genbrugspladser samt behandling og bortskaffelse af affald. Læs mere om os på www.affaldgenbrug.vejle.dk Flere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder af Administration og Kundeservice, Tina Skadkjær på tlf. 51 51 91 18. Tjek også vores hjemmeside www.affaldgenbrug.vejle.dk, hvor du kan læse mere om os. Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest den 19. februar 2018 Vi har ansættelsessamtaler den 22. februar, og evt. 2. samtale den 26.februar Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning og jobsøgning til din evt. partner. Se mere på www.vejle.dk tilflytter10Phoenix548024e9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1377&ProjectId=144740&DepartmentId=20089&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedensted3095358AffaldGenbrug11Vestre Engvej 707100VejleDKDanmarkORS/548024e9_logo.pngORS/Small/548024e9_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent517330VejleMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=548024e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=548024e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=548024e9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=548024e9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgEr Salg noget for dig? Søg jobbet som Kundeservicemedarbejder i dag.12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg352657669importimport_548024e9DKDanmarkDKDanmark329900578Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329900611Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
329913236Svensktalende kundeservicemedarbejderRobot Til vores kontor i Billund søger vi en svensktalende kundeservicemedarbejder med teknisk forståelse. Som kundeservicemedarbejder bliver du den person vores svenske kunder får fat i når de ringer til os. Jobbet består i salg via telefon og rådgivning af vores svenske kunder. Du bliver en del af et velfungerende team, hvor omgangstonen er humoristisk og hvor det til tider kan gå rigtig hurtigt. Virksomheden er en stabil men hastigt voksende iværksættervirksomhed, så der vil være rig mulighed for udvikling. Dine primære opgaver vil være: Kundekontakt i forbindelse med rådgivning og salg Planlægning af monteringsopgaver Koordinering med servicefirmaer Afgive tilbud ved forespørgsler Service, til tidligere kunder Vore forventninger: Teknisk forståelse Erfaring med kundeservice i Sverige Du har kendskab til Office-pakken Du kan arbejde selvstændigt Du er service- og kundeminded Du har gode samarbejdsevner Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst Vi tilbyder dig: Lønpakke med pensionsordning Fleksibelt og uformelt arbejdsmiljø Gode personalemæssige forhold Firmatelefon og computer En grundig introduktion til dine opgaver Frokostordning Har du spørgsmål til stillingen, så skriv til Salgschef Mads Brink på mb@nimalift.dk Send din ansøgning hurtigst muligt til job@nimalift.dk Ansøgningsfrist: 31 12 2018 Om Nimalift Nimalift blev startet i 2012 af Mads og Niklas. Virksomheden har oplevet en enorm vækst og er i dag i blandt de førende inden for salg af billigt værkstedsudstyr.

Til vores kontor i Billund søger vi en svensktalende kundeservicemedarbejder med teknisk forståelse.

 

Som kundeservicemedarbejder bliver du den person vores svenske kunder får fat i når de ringer til os. Jobbet består i salg via telefon og rådgivning af vores svenske kunder.

 

Du bliver en del af et velfungerende team, hvor omgangstonen er humoristisk og hvor det til tider kan gå rigtig hurtigt.

Virksomheden er en stabil men hastigt voksende iværksættervirksomhed, så der vil være rig mulighed for udvikling.

Dine primære opgaver vil være:

  • Kundekontakt i forbindelse med rådgivning og salg
  • Planlægning af monteringsopgaver
  • Koordinering med servicefirmaer
  • Afgive tilbud ved forespørgsler
  • Service, til tidligere kunder

 

Vore forventninger:

  • Teknisk forståelse
  • Erfaring med kundeservice i Sverige
  • Du har kendskab til Office-pakken
  • Du kan arbejde selvstændigt
  • Du er service- og kundeminded
  • Du har gode samarbejdsevner
  • Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst

 

Vi tilbyder dig: 

  • Lønpakke med pensionsordning
  • Fleksibelt og uformelt arbejdsmiljø
  • Gode personalemæssige forhold
  • Firmatelefon og computer
  • En grundig introduktion til dine opgaver
  • Frokostordning

 

Har du spørgsmål til stillingen, så skriv til Salgschef Mads Brink på mb@nimalift.dk

Send din ansøgning hurtigst muligt til job@nimalift.dk

Ansøgningsfrist: 31/12 – 2018 

Om Nimalift 

Nimalift blev startet i 2012 af Mads og Niklas. Virksomheden har oplevet en enorm vækst og er i dag i blandt de førende inden for salg af billigt værkstedsudstyr.

NM GROUP ApS2018-11-22T00:00:002018-12-31T00:00:00
329925195Salgschauffør / skadedyrsbekæmper - tiltrædelse marts / aprilRobot Er du typen, der kan arbejde selvstændigt og planlægge din egen dag ? Din arbejdsdag foregår ud fra egen bopæl på Sjælland, hvor du skal servicere vore kunder med akutte problemer som f.eks. myrer hvepsebo. Derudover vil der være opgaver, hvor du skal hjælpe til med ordremodtagelse pr. telefon og salgsrelaterede opgaver. Vi forventer ikke, at du har erfaring indenfor branchen, da vi giver en grundig oplæring. Der er ikke tale om decideret fysisk krævende arbejde, så stillingen kan bestrides af både kvinder mænd unge som ældre. Vær OBS på at der ikke gives ferie i perioden April September !!! Men for at kunne komme i betragtning til stillingen, SKAL du have følgende egenskaber: Mødestabil Præsentabel Flair for salg Bosiddende max. 60 minutter fra Storkøbenhavn God til at planlægge Vi kan tilbyde en helt unik stilling, hvor frihed under ansvar er nøgleordet. Derudover vil du få en spændende hverdag, hvor 2 dage aldrig er ens. For den rette findes der ydermere karrieremuligheder. Du får: Bil telefon Fast grundløn ( kr. 23.000,- ) provision bonus Vi du være vort ansigt udadtil, så send din velbegrundede ansøgning med foto på en mail til os. Du kan læse mere om din arbejdsdag og vort firma på https: chrisal.dk ledige-stillinger .

Er du typen, der kan arbejde selvstændigt og planlægge din egen dag ?

Din arbejdsdag foregår ud fra egen bopæl på Sjælland, hvor du skal servicere vore kunder med akutte problemer som f.eks. myrer & hvepsebo.  Derudover vil der være opgaver, hvor du skal hjælpe til med ordremodtagelse pr. telefon og salgsrelaterede opgaver.

Vi forventer ikke, at du har erfaring indenfor branchen, da vi giver en grundig oplæring.

Der er ikke tale om decideret fysisk krævende arbejde, så stillingen kan bestrides af både kvinder / mænd – unge som ældre.

Vær OBS på at der ikke gives ferie i perioden April – September !!!

Men for at kunne komme i betragtning til stillingen, SKAL du have følgende egenskaber:

  • Mødestabil
  • Præsentabel
  • Flair for salg
  • Bosiddende max. 60 minutter fra Storkøbenhavn
  • God til at planlægge

 

Vi kan tilbyde en helt unik stilling, hvor frihed under ansvar er nøgleordet.  Derudover vil du få en spændende hverdag, hvor 2 dage aldrig er ens.  For den rette findes der ydermere karrieremuligheder.

Du får:

  • Bil / telefon
  • Fast grundløn ( kr. 23.000,- ) + provision / bonus

 

Vi du være vort ansigt udadtil, så send din velbegrundede ansøgning med foto på en mail til os.

Du kan læse mere om ”din” arbejdsdag og vort firma på https://chrisal.dk/ledige-stillinger .

CHRISAL SKADEDYRSSERVICE A/SHedensted2018-12-10T00:00:002019-02-02T00:00:00
329900590Fleksibelt job som Mystery ShopperRobot Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod. Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler. Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet!

Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du:

  • Selv er med til at påvirke din arbejdstid?
  • Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver?
  • Hjælper virksomheder med at højne deres service?

Vi søger lige nu friske, åbne og kommunikative Mystery Shoppere. Som Mystery Shopper vil du blive tilbudt opgaver, hvor du skal besøge butikker og vurdere serviceniveauet. Det kan være alt fra besøg hos restauranter, optikerkæder og bilforhandlere, og du får løn alt efter opgavens omfang.Det er vigtigt, at du er god til at skabe kontakt, er smilende og fyldt af gå på mod.

Hvad forventer vi af dig? At du kan tale og skrive korrekt dansk, da der skal udfyldes spørgeskemaer online. At du er pligtopfyldende og overholder aftaler.

Der vil være tale om en freelanceansættelse, hvor du kan blive tildelt opgaver, som er ledige i dit område, og som du har tid til at påtage dig. Kan du se dig selv i denne stilling, og har du lyst til at være vores ansigt udadtil? Så send en anøgning til vores mail: shopper@servicemind.com.

TELEMIND ApS2018-10-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018

Svensktalende kundeservicemedarbejder

NM GROUP ApS

Til vores kontor i Billund søger vi en svensktalende kundeservicemedarbejder med teknisk forståelse. Som kundeservicemedarbejder bliver du den person vores svenske kunder får fat i når de ringer til os. Jobbet består i salg via telefon og rådgivning...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:31. december 2018

Salgschauffør / skadedyrsbekæmper - tiltrædelse marts / april

CHRISAL SKADEDYRSSERVICE A/S

Hedensted
Er du typen, der kan arbejde selvstændigt og planlægge din egen dag ? Din arbejdsdag foregår ud fra egen bopæl på Sjælland, hvor du skal servicere vore kunder med akutte problemer som f.eks. myrer hvepsebo. Derudover vil der være opgaver, hvor du sk...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:2. februar 2019

Fleksibelt job som Mystery Shopper

TELEMIND ApS

Vi søger lige nu Mystery Shoppere i hele landet! Kan du se fordelene ved et freelancejob, hvor du: Selv er med til at påvirke din arbejdstid? Får en afvekslende dag med masser af forskellige opgaver? Hjælper virksomheder med at højne deres service? ...
Indrykket:26. oktober 2018
Udløbsdato:19. december 2018