Gem job

Kundeservicemedarbejder til afdelingen for værdipapirer ved Skattestyrelsen i Odense

Er du vores nye kollega i Skattestyrelsens Kundecenter i Odense?

Har du lyst til at blive en del af en myndighed som sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund. Er du faglig dygtig og kan du tackle at have en travl hverdag og fortsat have et smil i stemmen, så er det dig, vi hos Adecco søger, på vegne af Skattestyrelsen.  

 

Vejledning med et smil - Gør en stor forskel   Skattestyrelsens Kundecenter besvarer alle generelle henvendelser på skatte-, moms- og afgiftsområdet og yder én til én vejledning til borgere og virksomheder pr. telefon, mail og chat samt vejledning på Facebook og Twitter. Din kerneopgave bliver at besvare telefoniske henvendelser og give borgerne faglig vejledning indenfor værdipapirområdet.

 

Dine arbejdsopgaver Opgaverne i forhold til værdipapirområdet er besvarelse af henvendelser på 1. level indenfor følgende fagspecifikke områder;

  • Vejledning til TastSelv i VærdiPapirSystemet
  • Vejledning indenfor Aktieavancebeskatningsloven
  • Vejledning indenfor Kursgevinstloven

 

Kontakten med borgere foregår primært pr. telefon, hvorfor det er vigtigt, at du gør det nemt og trygt for borgere og virksomheder at være i kontakt med Skatteforvaltningen. Vi vægter retssikkerheden højt således at borgerne kan mærke at vi er til for dem. 

 

Forandringsparat, serviceminded og lyst til at lære nyt   Vi forventer, at du som minimum har en relevant kortere videregående uddannelse, hvor du for eksempel har haft fokus på økonomiske og juridiske områder. Du kan eventuelt være uddannet finansøkonom, professionsbachelor eller lignende.  

 

Erfaring med kundebetjening, samt erfaring med at vejlede pr. telefon er en fordel, men ikke et krav. Du er en habil IT bruger og har en god talforståelse, så du er i stand til at forholde dig til forskellige beregninger i forhold til henvendelserne.  

 

Som person udviser du en professionel adfærd, du er empatisk og forstår at udtrykke dig klart og præcist i tale og skrift. Du besidder personlige kompetencer som sikrer en venlig og imødekommende myndighedsbetjening.   

 

Du har i din opgaveløsning fokus på kvalitet. Således arbejder du målrettet og detaljeorienteret både selvstændigt og i teams, hvor du trives med at videndele med dine kollegaer. Du motiveres af at vejlede borgere i forhold til en myndighedsopgave og har et ønske om at blive faglig stærk indenfor fagområdet.

 

Dit nye team   Vi er et team, der prioriterer høj faglighed, et stort engagement og et godt socialt sammenhold. Du kan derfor se frem til at få brugt og udfordret dine faglige og personlige kompetencer. Din dagligdag vil foregå i et uformelt miljø hvor trivsel og arbejdsglæde er vigtigt.  

Du vil sammen med andre nyansatte vikarer blive klædt godt på i form af et tilrettelagt oplæringsforløb, herunder sidemandsoplæring.  

 

 

Ansøgning, kontakt og ansættelsesvilkår 

Hvis du har erfaring med ovenstående og er interesseret i stillingen, bedes du oprette profil via www.adecco.dk og uploade dit CV og eksamensbevis. Herefter skal jeg bede dig fremsende en mail om din interesse for stillingen til  Henrik.Jepsen@Adecco.dk noter i emnefeltet ”Værdipapirer, Odense”.

 

Vi afholder samtaler løbende. Der er tale om et vikariat med forventet tiltrædelse pr. 3. maj og året ud med mulighed for fastansættelse.

 

I oplæringsperioden, de første 5 uger, vil man være på en 30-33 timers kontrakt.

Efter oplæringsperioden vil arbejdstiden udgøre 37 timer ugentligt.

 

Lønniveau: kr. 151,25 kr i timen (dertil kommer pension, feriepenge mv. iht. gældende overenskomst). Desuden er der betalt frokostpause.

 

Dit arbejdssted bliver Dannebrogsgade 2, 5000 Odense C.  

 

Om Skattestyrelsen    ’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’ 

 

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.  

 

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.  

 

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk  

 

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen. 


Gem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

YouSee søger kunderådgivere til vores kundecenter i Odense

youSee

Odense C
Kan du godt lide at se resultatet af dine indsatser? Kan du hjælpe kunder på en uformel, imødekommende måde - samtidig med at du sikrer det gode salg?Så er det lige dig, vi står og mangler!Som kunderådgiver hos YouSee vil du arbejde med indgående op...
Indrykket:19. marts 2021

Onboarding specialist

Shipmondo ApS

Odense NØ
Kan man høre smilet i din stemme og er dit servicegen veludviklet? Vi leder efter to onboarding specialister, der kan give den bedste service og hjælpe vores kunder godt i gang med vores løsninger og services. Shipmondo-teamet er ungt, og vi brænder...
Indrykket:26. marts 2021

Kontormedarbejder til ordrebehandling, besvarelse af kundehenvendelser pr. mail og telefon

XL Møbler Odense ApS

Odense M
Trives du med at hjælpe kunder i et travlt og hektisk miljø og er du samtidig typen der kan have mange bolde i luften og sætter en ære i at sikre tilfredse kunder, så er du måske netop den, vi mangler til vores kundeserviceafdeling på vores kontor i...
Indrykket:13. april 2021

Kundeservicemedarbejder

SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS

Odense SØ
På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale SYKES er en global spiller, der varetager kundeservicefunktioner for flere større virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat...
Indrykket:13. april 2021

Deltidsmedarbejder til Kundesupport på INTERSPORTs hovedkontor søges

Intersport Group Denmark A/S - administration

Odense SØ
15 timer om ugen. 37 timer i ugerne 25-31(inklusive). Hos INTERSPORT leder vi efter nye og friske kræfter til vores kundeteam, som kan hjælpe, støtte og vejlede alle vores skønne kunder. Du kommer til at arbejde på vores Kædekontor i Odense i Tietge...
Indrykket:15. april 2021
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

YouSee søger kunderådgivere til vores kundecenter i Odense

youSee

Odense C
Kan du godt lide at se resultatet af dine indsatser? Kan du hjælpe kunder på en uformel, imødekommende måde - samtidig med at du sikrer det gode salg?Så er det lige dig, vi står og mangler!Som kunderådgiver hos YouSee vil du arbejde med indgående op...
Indrykket:19. marts 2021

Onboarding specialist

Shipmondo ApS

Odense NØ
Kan man høre smilet i din stemme og er dit servicegen veludviklet? Vi leder efter to onboarding specialister, der kan give den bedste service og hjælpe vores kunder godt i gang med vores løsninger og services. Shipmondo-teamet er ungt, og vi brænder...
Indrykket:26. marts 2021

Kontormedarbejder til ordrebehandling, besvarelse af kundehenvendelser pr. mail og telefon

XL Møbler Odense ApS

Odense M
Trives du med at hjælpe kunder i et travlt og hektisk miljø og er du samtidig typen der kan have mange bolde i luften og sætter en ære i at sikre tilfredse kunder, så er du måske netop den, vi mangler til vores kundeserviceafdeling på vores kontor i...
Indrykket:13. april 2021

Kundeservicemedarbejder

SYKES ENTERPRISES DENMARK ApS

Odense SØ
På vegne af luftfartselskabet SAS, søger SYKES i Odense ekstra personale SYKES er en global spiller, der varetager kundeservicefunktioner for flere større virksomheder. Firmaet er noteret på NASDAQ børsen og har nu mere end 50.000 medarbejdere ansat...
Indrykket:13. april 2021

Deltidsmedarbejder til Kundesupport på INTERSPORTs hovedkontor søges

Intersport Group Denmark A/S - administration

Odense SØ
15 timer om ugen. 37 timer i ugerne 25-31(inklusive). Hos INTERSPORT leder vi efter nye og friske kræfter til vores kundeteam, som kan hjælpe, støtte og vejlede alle vores skønne kunder. Du kommer til at arbejde på vores Kædekontor i Odense i Tietge...
Indrykket:15. april 2021