Kundeservicemedarbejder til Callcenter

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kan du skabe tillid og sympati igennem telefonen med mange opkald og bolde i luften?
- Så har vi et spændende job med høj intensitet, mange opkald og kontakt med både kunder og montører.

VVS Søberg A/S har behov for at supplere teamet i callcenteret på hovedkontoret i Hammelev mellem Vojens og Haderslev. Hertil søges en stærk profil, der brænder for at yde en god kundeservice og en dag fyldt med indgående telefonopkald.
Samtidig skal du have en vedholdenhed og moral til altid at finde den mest optimale løsning med kunden.

Din store interesse er god kundeservice og planlægning af opgaver. Du motiveres af en arbejdsdag, hvor du får mulighed for at gå foran og tage ansvaret for at følge op, holde styr på og samle alle trådene, så vi sammen får givet kunden en god oplevelse og skabt en længerevarende relation.

Dine opgaver vil kræve stort fokus på:

  • Besvarelse af et stort antal indgående telefonopkald og kundehenvendelser og afdække kundens behov og forventninger.
  • Telefonisk kundeservice
  • Indgå aftaler med kunden om besøg.
  • Booking af VVS-montørernes besøg hos kunden.
  • At sikre en høj grad af kundetilfredshed.

Vores nye kundeservicemedarbejder er vant til at anvende IT som arbejdsredskab og kan lide en ofte hektisk arbejdsdag med mange korte ind- & udgående telefonopkald.
Du er god til at lytte og sætte dig ind i kundens behov og få skabt en troværdig dialog. Med et godt overblik og systematik, sikrer du en optimalt planlægning af arbejdsdagen for vores montører. Du er vedholden og ihærdig, når planerne skal ændres og med din løsningsorienterede tilgang får du planen til at gå op – trods en hektisk hverdag med mange bolde i luften.

Søberg teamet

Som ansat i Søberg Gruppen er du med i et team af dygtige medarbejdere med stor erfaring inden for VVS- og energiservice. Vi har energi og en stor kærlighed til faget og for os er kunden altid i centrum – hvad enten det drejer sig om store opgaver eller mindre reparationer. I teamet bygger vi vores samarbejde op omkring vores fem værdier ansvarlighed, engagement, troværdighed, effektivitet og positivitet. Vi arbejder løbende på at udvikle hinanden og i fællesskab give vores kunder en god oplevelse. I Søberg Gruppen tilbyder vi service og installationsløsninger inden for energi, bad, sanitet samt øvrige VVS-opgaver. Søberg Gruppen, som er grundlagt i 1990, består af VVS Søberg og af energiservicevirksomheden Søberg Energiservice. Der er samlet 180 medarbejdere i Søberg Gruppen. Hovedkontoret er beliggende i Hammelev lige ved motorvejen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservicemedarbejder til Callcenter

Kan du skabe tillid og sympati igennem telefonen med mange opkald og bolde i luften?
- Så har vi et spændende job med høj intensitet, mange opkald og kontakt med både kunder og montører.

VVS Søberg A/S har behov for at supplere teamet i callcenteret på hovedkontoret i Hammelev mellem Vojens og Haderslev. Hertil søges en stærk profil, der brænder for at yde en god kundeservice og en dag fyldt med indgående telefonopkald.
Samtidig skal du have en vedholdenhed og moral til altid at finde den mest optimale løsning med kunden.

Din store interesse er god kundeservice og planlægning af opgaver. Du motiveres af en arbejdsdag, hvor du får mulighed for at gå foran og tage ansvaret for at følge op, holde styr på og samle alle trådene, så vi sammen får givet kunden en god oplevelse og skabt en længerevarende relation.

Dine opgaver vil kræve stort fokus på:

  • Besvarelse af et stort antal indgående telefonopkald og kundehenvendelser og afdække kundens behov og forventninger.
  • Telefonisk kundeservice
  • Indgå aftaler med kunden om besøg.
  • Booking af VVS-montørernes besøg hos kunden.
  • At sikre en høj grad af kundetilfredshed.

Vores nye kundeservicemedarbejder er vant til at anvende IT som arbejdsredskab og kan lide en ofte hektisk arbejdsdag med mange korte ind- & udgående telefonopkald.
Du er god til at lytte og sætte dig ind i kundens behov og få skabt en troværdig dialog. Med et godt overblik og systematik, sikrer du en optimalt planlægning af arbejdsdagen for vores montører. Du er vedholden og ihærdig, når planerne skal ændres og med din løsningsorienterede tilgang får du planen til at gå op – trods en hektisk hverdag med mange bolde i luften.

Søberg teamet

Som ansat i Søberg Gruppen er du med i et team af dygtige medarbejdere med stor erfaring inden for VVS- og energiservice. Vi har energi og en stor kærlighed til faget og for os er kunden altid i centrum – hvad enten det drejer sig om store opgaver eller mindre reparationer. I teamet bygger vi vores samarbejde op omkring vores fem værdier ansvarlighed, engagement, troværdighed, effektivitet og positivitet. Vi arbejder løbende på at udvikle hinanden og i fællesskab give vores kunder en god oplevelse. I Søberg Gruppen tilbyder vi service og installationsløsninger inden for energi, bad, sanitet samt øvrige VVS-opgaver. Søberg Gruppen, som er grundlagt i 1990, består af VVS Søberg og af energiservicevirksomheden Søberg Energiservice. Der er samlet 180 medarbejdere i Søberg Gruppen. Hovedkontoret er beliggende i Hammelev lige ved motorvejen.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.