Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder til internetvirksomhed i vækst

Kan du lide at tale med kunder? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst?

Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau.

Som en del af Pakkelabels-teamet er dit daglige arbejde og indsats med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder.

 

Om Pakkelabels

Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen.

Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser.

Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 15.000 virksomheder.

Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder.

Dine opgaver:

  • Yde kundeservice på højt plan på telefon, e-mail og chat
  • Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk’s produkter og services
  • Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder
  • Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores løsning

 

Om dig:

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer
  • Du har en glad og energisk telefonstemme
  • Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice
  • Du har gå-på-mod og arbejder effektivt
  • Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab
  • Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret
  • Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt

 

For den rette person kan vi tilbyde:

  • En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet
  • En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker
  • Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel
  • En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort
  • Løn efter kvalifikationer

 

Arbejdssted og -tid:

  • Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense
  • Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16)
  • Opstart: Hurtigst muligt

 

Ansøgning:

Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende

  • Dit CV
  • Karakterbeviser fra dine studier
  • Din ansøgning
  • til Nicklas Nguyen på e-mail adressen job@pakkelabels.dk.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329785545Phoenix-47000c3612018-03-30T00:00:00Kundeservicemedarbejder til internetvirksomhed i vækst

Kan du lide at tale med kunder? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst?

Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau.

Som en del af Pakkelabels-teamet er dit daglige arbejde og indsats med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder.

 

Om Pakkelabels

Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen.

Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser.

Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 15.000 virksomheder.

Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder.

Dine opgaver:

  • Yde kundeservice på højt plan på telefon, e-mail og chat
  • Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk’s produkter og services
  • Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder
  • Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores løsning

 

Om dig:

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer
  • Du har en glad og energisk telefonstemme
  • Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice
  • Du har gå-på-mod og arbejder effektivt
  • Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab
  • Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret
  • Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt

 

For den rette person kan vi tilbyde:

  • En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet
  • En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker
  • Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel
  • En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort
  • Løn efter kvalifikationer

 

Arbejdssted og -tid:

  • Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense
  • Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16)
  • Opstart: Hurtigst muligt

 

Ansøgning:

Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende

  • Dit CV
  • Karakterbeviser fra dine studier
  • Din ansøgning
  • til Nicklas Nguyen på e-mail adressen job@pakkelabels.dk.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.

2018-05-29T08:50:06.817 Kan du lide at tale med kunder? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst? Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau. Som en del af Pakkelabels-teamet er dit daglige arbejde og indsats med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder. Om Pakkelabels Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen. Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser. Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 15.000 virksomheder. Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder. Dine opgaver: Yde kundeservice på højt plan på telefon, e-mail og chat Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk s produkter og services Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores løsning Om dig: Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer Du har en glad og energisk telefonstemme Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice Du har gå-på-mod og arbejder effektivt Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt For den rette person kan vi tilbyde: En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort Løn efter kvalifikationer Arbejdssted og -tid: Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16) Opstart: Hurtigst muligt Ansøgning: Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende Dit CV Karakterbeviser fra dine studier Din ansøgning til Nicklas Nguyen på e-mail adressen job@pakkelabels.dk. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.11Jobnet47000c36100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-29T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3200549NOVITAS A/S11Strandvejen 65240Odense NØDKDanmark155.4240220010.44216610
job@pakkelabels.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent547591JobNet48026851000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47000c36https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=47000c36https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47000c36&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=47000c36&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos NOVITAS A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008221Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg354038626Nicklas Nguyenjob@pakkelabels.dkDKDanmarkDKDanmark329943336Mødebooker / KundekonsulentRobot Salgsbureauet Aps udvider samarbejdet med en af vores kunder, og har derfor brug for flere fantastiske kollegaer. Dine primære opgaver vil være mødebooking for vores kunde, samt rådgivning til eksisterende og potentielt nye kunder. Din profil Relevant erfaring er altid en fordel, men bestemt intet krav. For os er det vigtigt at vores næste kollega er udadvendt, selvstændig, proaktiv og ambitiøs. Du skal kunne trives på et team i et ungdommeligt miljø, men samtidig evne at fokusere, se indad, og levere på opstillede forventninger. Det kan være svært at lære noget nyt, og der har vi stor tålmodighed og tror på at gode ting tager tid. Tilgengæld forventer vi at man fra dag ét leverer på mødestabilitet og de holdninger og værdier. Salgsbureauet Aps Vi ligger i Odense C, og har 8 års eraring i brancen. Vi er en del af 5R Marketing, og er en af Danmarks største inden for arbejde med outbound call aktiviteter, med en samlet erfaring på 13 år. Ordentlighed, Nærvær, Karriere og Netværk er nogle af de værdier vi især arbejder med. Vi løser opgaver for helt små erhvervsdrivende til nogle af landets største virksomheder. Stillingen Stillingen er fuldtid (32 timer), og arbejdstiden er 09 - 16:00. Der er valgfri mulighed for overarbejde hver uge. Lønnen er fast med en tilknyttet provisionsordning. Opstart er hurtigst muligt. Har ovenstående vakt din interesse, så smid en ansøgning og så invitere vi til en god snak og en god kop kaffe :)

Salgsbureauet Aps udvider samarbejdet med en af vores kunder, og har derfor brug for flere fantastiske kollegaer. 

Dine primære opgaver vil være mødebooking for vores kunde, samt rådgivning til eksisterende og potentielt nye kunder. 

Din profil

Relevant erfaring er altid en fordel, men bestemt intet krav. 

For os er det vigtigt at vores næste kollega er udadvendt, selvstændig, proaktiv og ambitiøs. Du skal kunne trives på et team i et ungdommeligt miljø, men samtidig evne at fokusere, se indad, og levere på opstillede forventninger. 

Det kan være svært at lære noget nyt, og der har vi stor tålmodighed og tror på at gode ting tager tid. Tilgengæld forventer vi at man fra dag ét leverer på mødestabilitet og de holdninger og værdier. 

Salgsbureauet Aps

Vi ligger i Odense C, og har 8 års eraring i brancen. Vi er en del af 5R Marketing, og er en af Danmarks største inden for arbejde med outbound call aktiviteter, med en samlet erfaring på 13 år. 

Ordentlighed, Nærvær, Karriere og Netværk er nogle af de værdier vi især arbejder med.

Vi løser opgaver for helt små erhvervsdrivende til nogle af landets største virksomheder. 

Stillingen

Stillingen er fuldtid (32 timer), og arbejdstiden er 09 - 16:00. Der er valgfri mulighed for overarbejde hver uge. 

Lønnen er fast med en tilknyttet provisionsordning.

Opstart er hurtigst muligt. 

 

Har ovenstående vakt din interesse, så smid en ansøgning og så invitere vi til en god snak og en god kop kaffe :)

SALGSBUREAUET ApSOdense C2019-01-16T00:00:002019-03-12T00:00:00
329942259Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SOdense C2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
329942250Storyteller til events i detailbutikkerRobot Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under Jobs . Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie. Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr. DIN PROFIL Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig Kan agere i rollen som en moderne fisker med et snert af et vildt og naturligt look Menneskekender til fingerspidserne Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt Fleksibel i forhold til arbejdstider Har kørekort VI TILBYDER Arbejde i ugerne 14, 15 og 16 10-20 timer i ugen Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet Attraktiv løn med mulighed for bonus Et alsidigt og selvstændigt job Ansvar for egne opgaver Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands. LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet Storyteller til events .Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør!

Vi søger freelance medarbejdere, der kan arbejde i ugerne 14, 15 og 16.Der vil dog være mulighed for at kunne starte allerede nu eller efterfølgende fortsætte i RelationMedias øvrige afdelinger, som enten smagsprøveuddeler, merchandiser eller mystery shopper. Se mere på vores hjemmeside under "Jobs".

Hos RelationMedia er vi på udkig efter energiske, dygtige og troværdige Brandambassadører, der naturligt kan gå i dialog med forbrugerne i supermarkeder og sælge brandets historie.

Du skal være menneskekender til fingerspidserne og have en indre skuespiller gemt i dig, så du kan leve dig ind i rollen som en moderne Fisker. Via dine kommunikationsevner inddrager du forbrugerne i brandets historie, værdier og kvailteter. 

Som Brandambassdør vil din opgave bestå i at skabe en unik oplevelse omkring produktet, samt formidle et konkret budskab ved hjælp af den gode historie, og derigennem øge salget af produktet. Du vil have meget kontakt med forbrugerne og være med til at inspirere dem til at lave vildt nemme, lækre og sunde retter med fisk og skaldyr.

DIN PROFIL

  • Udadvendt, imødekommende, autentisk og troværdig
  • Kan agere i rollen som en moderne fisker – med et snert af et vildt og naturligt look
  • Menneskekender til fingerspidserne 
  • Dygtig til at inddrage forbrugeren i brandets storytelling 
  • Serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt
  • Fleksibel i forhold til arbejdstider  
  • Har kørekort 

VI TILBYDER

  • Arbejde i ugerne 14, 15 og 16
  • 10-20 timer i ugen
  • Tilknytning til et fast ambassadørteam med grundig oplæring i brandet
  • Attraktiv løn med mulighed for bonus
  • Et alsidigt og selvstændigt job 
  • Ansvar for egne opgaver 
  • Varierende arbejdsdage, hvor to dage sjældent er ens
  • En udfordrende hverdag med kontakt til mange mennesker 
  • Ansættelse i en organisation præget af engagement, kreativitet, åbenhed og humor
  • Mulighed for freelance ansættelse i vores øvrige afdelinger

HVEM ER VI?Vi er Danmarks førende fuldservicebureau indenfor detailbranchen; shopper promotion, events og grafisk design, sales forces, merchandising og dataindsamling. Vi sidder 35 fuldtidsansatte på kontoret i Skanderborg, hvor vi arbejder med idé og konceptgenerering af events og varetager projektledelse fra A-Z. Vores fokus er at skabe positive oplevelser, der overrasker og overgår forbrugerens forventning. Herudover varetagervi hele datahåndteringsprocessen for vores kunder lige fra dataindsamlingen, datavalidering, til den endelige rapportering og visualisering af data. Sluttteligt planlægger, koordinerer, afvikler og evaluerer vi aktiviteter og events for nogle af landets største brands.

LYDER DET SOM NOGET FOR DIG?Send din ansøgning, CV og billede til job@relationmedia.dk og mærk emnefeltet ”Storyteller til events”.Da vi søger de helt rette kandidater til jobbet, vil vi allerede nu, løbende indkalde kandidater til samtale. Bemærk at stillingen er i ugerne 14, 15 og 16 - dog har vi, som nævnt, mulighed for at tilbyde dig øvrige jobs i RelationMedia.Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os.

RELATIONMEDIA A/SSvendborg2019-01-14T00:00:002019-03-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Mødebooker / Kundekonsulent

SALGSBUREAUET ApS

Odense C
Salgsbureauet Aps udvider samarbejdet med en af vores kunder, og har derfor brug for flere fantastiske kollegaer. Dine primære opgaver vil være mødebooking for vores kunde, samt rådgivning til eksisterende og potentielt nye kunder. Din profil Releva...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:12. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Odense C
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019

Storyteller til events i detailbutikker

RELATIONMEDIA A/S

Svendborg
Kunne du tænke dig at være ansigtet udadtil og repræsentere et stort brand i fødevarebranchen? Har du interesse for salg, storytelling og kontakt med forskellige mennesker? Så har vi jobbet til dig som Brandambassadør! Vi søger freelance medarbejder...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:11. marts 2019