Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejder til Klarna

I forbindelse med samarbejdet imellem Teleperformance Danmark og Klarna, søger vi erfarne kundeservicemedarbejdere til vores klient Klarna.

Klarna er en svensk virksomhed, som sikrer nemme og trygge betalingsløsninger på internettet for både sælger og køber ved fakturabaserede betalinger.

Stillingen

Som kundeservicemedarbejder er det dit job at betjene Klarnas kunder aktivt via telefon, e-mail og chat. Opgaverne omfatter kundeservice og vejledning omkring abonnementsspørgsmål, betalingsløsninger og fakturaspørgsmål samt håndtering af henvendelser fra forhandlere/webshops på telefon og mail.

Startdato: 24. juni 2019

Arbejdstider: Hverdage mellem 9.00 – 17.00

Arbejdssted: Business Center Øresund, med hav- og strandudsigt, tæt ved Femøren Station, København

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • er kundefokuseret
  • er kommunikativ stærk både mundtligt og skriftligt
  • har flair for at arbejde med administrative opgaver
  • har en økonomisk forståelse
  • er vant til at arbejde med PC og lærer nye systemer hurtigt
  • er kvalitetsbevidst og det kommer til udtryk i dit arbejde
  • motiveres ved at hjælpe hver enkelt kunde og herved skabe unikke kundeoplevelser
  • taler dansk på modersmålsniveau

Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med ledelsen og kollegerne og samarbejdspartnere hos Teleperformance, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen hos Teleperformance er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Stillingen er en fastansættelse på 30 timer per uge med mulighed for flere timer med en timeløn på 125,00 kroner.

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og det er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks via linket, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Supervisor Kasper Andreasen på telefon 31122015 eller e-mail kasper.andreasen@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedabejder - Abbott Diabetes Care

SITEL DENMARK ApS

København SV
Kundeservicemedabejder - Abbott Diabetes Care Til vores team Abbott Diabetes Care søger vi lige nu en ny kollega. Sitel Denmark er en Business Process Outsourcing virksomhed, som leverer kundecenter løsninger til andre firmaer. I team Abbott hjælper...
Indrykket:5. juni 2020

Danish Speaking Customer Service Agent - Work From Home!

Aurora Financial ApS

København K
This is the perfect opportunity for you - working from home as a customer service agent. No more long commute, no more noisy office - just a job you love! Important Things to Start This is a full time job, it s hard work and only people with a great...
Indrykket:5. juni 2020

Heste-kendere til kundesupport for Agria Dyreforsikring

SITEL DENMARK ApS

København SV
Vi søger en passioneret heste-kender, der kan varetage kundeservice, support og mersalg via telefon og mail for vores kunde. Agria Dyreforsikring tilbyder fleksible forsikringsløsninger, hvor dyrs sundhed og velvære er i højsædet, og dette understeg...
Indrykket:2. juli 2020

Work@Home - Finnish-speaking Customer Service Agent

SITEL DENMARK ApS

København SV
Sitel Work@Home Sitel Group is a global leader in customer experience management with 80.000 people around the globe redefining the way brands connect with their customers. We are committed to transforming the contact center industry. Our work from ...
Indrykket:18. maj 2020

Work@Home - Norwegian-speaking Customer Service Agent

SITEL DENMARK ApS

København SV
Sitel Work@Home Sitel Group is a global leader in customer experience management with 80.000 people around the globe redefining the way brands connect with their customers. We are committed to transforming the contact center industry. Our work from ...
Indrykket:18. maj 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedabejder - Abbott Diabetes Care

SITEL DENMARK ApS

København SV
Kundeservicemedabejder - Abbott Diabetes Care Til vores team Abbott Diabetes Care søger vi lige nu en ny kollega. Sitel Denmark er en Business Process Outsourcing virksomhed, som leverer kundecenter løsninger til andre firmaer. I team Abbott hjælper...
Indrykket:5. juni 2020

Danish Speaking Customer Service Agent - Work From Home!

Aurora Financial ApS

København K
This is the perfect opportunity for you - working from home as a customer service agent. No more long commute, no more noisy office - just a job you love! Important Things to Start This is a full time job, it s hard work and only people with a great...
Indrykket:5. juni 2020

Heste-kendere til kundesupport for Agria Dyreforsikring

SITEL DENMARK ApS

København SV
Vi søger en passioneret heste-kender, der kan varetage kundeservice, support og mersalg via telefon og mail for vores kunde. Agria Dyreforsikring tilbyder fleksible forsikringsløsninger, hvor dyrs sundhed og velvære er i højsædet, og dette understeg...
Indrykket:2. juli 2020

Work@Home - Finnish-speaking Customer Service Agent

SITEL DENMARK ApS

København SV
Sitel Work@Home Sitel Group is a global leader in customer experience management with 80.000 people around the globe redefining the way brands connect with their customers. We are committed to transforming the contact center industry. Our work from ...
Indrykket:18. maj 2020

Work@Home - Norwegian-speaking Customer Service Agent

SITEL DENMARK ApS

København SV
Sitel Work@Home Sitel Group is a global leader in customer experience management with 80.000 people around the globe redefining the way brands connect with their customers. We are committed to transforming the contact center industry. Our work from ...
Indrykket:18. maj 2020