Kundeservicemedarbejder til SAS (Scandinavian Airlines)

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du god til kundeservice & salg?

Som kundeservicemedarbejder hos Sitel sikrer vi dig kompetencer inden for service, kundekontakt og salg via løbende, grundig oplæring, som klæder dig på til at servicere SAS’s skandinaviske kunder. Du vil blive en del af et ungt team, som altid holder humøret højt – også når der er travlt. 

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS’s skandinaviske kunder;

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med ad hoc opgaver inden for SAS’s loyalitetsprogram
  • Med salg af flybilletter

Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer, at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.

 

Vi forventer at du:

  • taler, skriver og læser flydende engelsk og dansk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i flok
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tid

 

En fordel

  • Kan forstå norsk eller svensk
  • Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS
  • Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer
  • Hvis du har arbejdet med salg

 

Vi tilbyder dig

  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • Fast månedsløn, fritvalgskonto, pensionsordning samt en god bonusordning

 

Arbejdstider

37 timers stilling med vagter fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-19.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-18.00. Der vil i oplæringsperioden være tale om vagter fra 8.00-16.00.

Du vil få tildelt vagter ud fra vores behov og indgående ringemønster. Det vil ikke være muligt at afholde ferie før slut august.

 

Starttidspunkt

Opstart den 16. maj 2022

 

Ansøgning

  • For yderligere information eller spørgsmål kontakt Senior Supervisor Henrik Juhl Nielsen på telefon 24 83 23 34 eller HR Assistent Lana Omanovic på telefon 63 16 86 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com hurtigst muligt
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

Arbejdssted:
Odense SØ, Agerhatten 27B

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservicemedarbejder til SAS (Scandinavian Airlines)

Er du god til kundeservice & salg?

Som kundeservicemedarbejder hos Sitel sikrer vi dig kompetencer inden for service, kundekontakt og salg via løbende, grundig oplæring, som klæder dig på til at servicere SAS’s skandinaviske kunder. Du vil blive en del af et ungt team, som altid holder humøret højt – også når der er travlt. 

 

Jobbet

Du vil til dagligt via indgående kald servicere SAS’s skandinaviske kunder;

  • Med besvarelse af diverse spørgsmål
  • Med ad hoc opgaver inden for SAS’s loyalitetsprogram
  • Med salg af flybilletter

Derfor skal du have øje for vigtigheden af salget og totaloplevelsen. Vi forventer, at du udvikler dig og sætter dig grundigt ind i alle vores produkter, så du kan give kunderne en unik oplevelse ved at vejlede og servicere dem.

 

Vi forventer at du:

  • taler, skriver og læser flydende engelsk og dansk
  • er omstillingsparat, rolig, serviceminded og punktlig
  • er dygtig til at kommunikere og skabe kontakt til alle slags kunder
  • kan holde hovedet koldt i et til tider hektisk job
  • engagerer dig og bidrager til en vinderkultur, da vi løfter i flok
  • trives med telefonarbejde og har en god telefonstemme
  • kan arbejde med flere forskellige IT systemer på samme tid

 

En fordel

  • Kan forstå norsk eller svensk
  • Hvis du har erfaring fra rejsebranchen eller med AMADEUS
  • Hvis du er rejsevant og har kendskab til diverse destinationer
  • Hvis du har arbejdet med salg

 

Vi tilbyder dig

  • En levende arbejdsplads med gode kolleger
  • En grundig oplæring
  • Fast månedsløn, fritvalgskonto, pensionsordning samt en god bonusordning

 

Arbejdstider

37 timers stilling med vagter fordelt i tidsrummet imellem kl. 7.00-19.00 på hverdage og weekenderne imellem kl. 9.00-18.00. Der vil i oplæringsperioden være tale om vagter fra 8.00-16.00.

Du vil få tildelt vagter ud fra vores behov og indgående ringemønster. Det vil ikke være muligt at afholde ferie før slut august.

 

Starttidspunkt

Opstart den 16. maj 2022

 

Ansøgning

  • For yderligere information eller spørgsmål kontakt Senior Supervisor Henrik Juhl Nielsen på telefon 24 83 23 34 eller HR Assistent Lana Omanovic på telefon 63 16 86 02
  • Skriftlig ansøgning og CV meget gerne inkl. billede, sendes til: job_odense@sykes.com hurtigst muligt
  • Kandidater vil blive indkaldt til samtale løbende

Arbejdssted:
Odense SØ, Agerhatten 27B

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.