Kundeservicemedarbejder til telefonsupport søges til SwipBox i Sønderborg

SwipBox er i en større udvikling, og derfor søges en telefonsupporter, som kan lide at arbejde fast om aftenen.

SwipBox er i en større udvikling og derfor søges en telefonsupporter som kan lide at arbejde fast om aftenen.

 

Om jobbet

Jobbet består i at yde telefonsupport på vores SwipBoxe, som står rundt omkring i hele verden. Vores kunder forventer at blive serviceret af dygtige og IT-kyndige personer, som kan hjælpe dem igennem de udfordringer, de kan stå med. Selv i travle tider er det vigtigt, at man har is i maven og yder en god service med en behagelig stemme.

Telefonsupporten kan omhandle softwarefejl, hardwarefejl eller generelle spørgsmål fra kunder, som kan have problemer ude ved en af vores SwipBoxe. Du vil derfor få mange forskelligartede opgaver i løbet af en vagt.

Vagterne er om aftenen og i tidsrummet 16.00-22.00 mandag til fredag, og der vil være en vagtordning, som skal dækkes lørdag fra 8.00-21.00. Arbejdet udføres fra vores kontor i Sønderborg.

 

Om dig

  • Du skal kunne lide at tale i telefon, da dette er dit vigtigste redskab
  • Du kan holde hovedet koldt, selvom der er flere som ringer ind
  • Du har en god IT forståelse. Har du også forstand på hardware er dette en fordel
  • Du kan yde en fantastisk support med en behagelig telefonstemme
  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke det afgørende. Har du erfaring med kundeservice er det dog et plus
  • Du skal være fleksibel og kunne arbejde struktureret
  • Du skal kunne tale dansk og engelsk

 

Vi tilbyder

  • En fast stilling på 37 timer pr. uge
  • En uformel arbejdsplads med gode kollegaer
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Et arbejdsplads med ordnede forhold

 

Ansøgning
Vi kalder løbende ind til samtale. JKS står for ansøgningsprocessen og ved spørgsmål kontaktes kunde- og personalekonsulent Marc Gregersen på tlf. 73 32 57 57. Kun ansøgninger, der er sendt ind via linket nedenfor vil komme i betragtning.

 

Om virksomheden

Helt tilbage i 2003 så og tænkte SwipBox’ grundlægger, Allan Kaczmarek, first- og last mile fra et helt nyt perspektiv. Allan startede udviklingen og produktionen i sin fars garage, med ét overvejende formål i sigte – at gøre det nemmere for kunden at hente sine pakker.

I 2012 så SwipBox dagens lys, og de første 400 pakkebokse blev stillet op i Danmark inden for kun to uger. I dag har SwipBox tusindvis af pakkebokse rundt omkring i hele verden.

Når vi udvikler nye løsninger, er det altid med udgangspunkt i kundens behov og krav. Det betyder, at alle dele af SwipBox løsningen skal tilføje et element af bekvemmelighed for kunden, samtidig med at det reducerer driftsomkostningerne for vores samarbejdspartnere.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.