Kundeservicemedarbejder til Tyrkiet (Istanbul, Konya el. Alanya)

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Info: Du skal kunne tale dansk

Start: Hurtigst muligt

Varighed/type: Fuldtidsstilling  

Sprog: Dansk

Erfaring: ikke nødvendigt 

Krav: Det er vigtigt at du allerede bor i Tyrkiet eller ved præcis, hvornår du flytter til Tyrkiet inden du søger dette job! 

Vores kunde er i rivende udvikling og har netop udvidet med flere afdelinger i Tyrkiet som ligger henholdsvis i Istanbul, Konya og Alanya. 

Kunne du tænke dig et “udfordrende” job i Istanbul, Konya eller Alanya, så skal du bare læse videre. Vi står og mangler flere kundeservicemedarbejdere til de 3 afdelinger i Tyrkiet. 

Arbejdet består af både inbound og outbound servicekald, hvor man skal kontakte kundeemner/virksomheder i Danmark pr. telefon med servicekald og evt. salg, så det er vigtigt at du er komfortabel på telefonen og er god til at opbygge relationer til personer uanset om de er direktører eller andre medarbejdere med væsentlig indflydelse. 

Erfaring med kundeservice/telefonsalg er en fordel men ikke et krav, da firmaet sørger for intensiv træning og en detaljeret gennemgang af opgaverne.  

Om Jobbet:

  • Attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision
  • Introduktionsforløb samt seriøs coaching
  • Jobbet foregår på dansk, da der tages kontakt til “kunder” i Danmark
  • Du er omstillingsparat, da firmaet har flere forskellige opgaver og der er flere nye projekter på vej
  • Tyrkisk id samt arbejdstilladelse sørger arbejdsgiveren for 

Taler du dansk og er du allerede bosat i Tyrkiet og kan arbejde i enten Istanbul, Konya eller Alanya så kan vi sørge for start omgående! 

Jobbet er egnet for alle, også efterlønnere og pensionister.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 210521

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservicemedarbejder til Tyrkiet (Istanbul, Konya el. Alanya)

Info: Du skal kunne tale dansk

Start: Hurtigst muligt

Varighed/type: Fuldtidsstilling  

Sprog: Dansk

Erfaring: ikke nødvendigt 

Krav: Det er vigtigt at du allerede bor i Tyrkiet eller ved præcis, hvornår du flytter til Tyrkiet inden du søger dette job! 

Vores kunde er i rivende udvikling og har netop udvidet med flere afdelinger i Tyrkiet som ligger henholdsvis i Istanbul, Konya og Alanya. 

Kunne du tænke dig et “udfordrende” job i Istanbul, Konya eller Alanya, så skal du bare læse videre. Vi står og mangler flere kundeservicemedarbejdere til de 3 afdelinger i Tyrkiet. 

Arbejdet består af både inbound og outbound servicekald, hvor man skal kontakte kundeemner/virksomheder i Danmark pr. telefon med servicekald og evt. salg, så det er vigtigt at du er komfortabel på telefonen og er god til at opbygge relationer til personer uanset om de er direktører eller andre medarbejdere med væsentlig indflydelse. 

Erfaring med kundeservice/telefonsalg er en fordel men ikke et krav, da firmaet sørger for intensiv træning og en detaljeret gennemgang af opgaverne.  

Om Jobbet:

  • Attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision
  • Introduktionsforløb samt seriøs coaching
  • Jobbet foregår på dansk, da der tages kontakt til “kunder” i Danmark
  • Du er omstillingsparat, da firmaet har flere forskellige opgaver og der er flere nye projekter på vej
  • Tyrkisk id samt arbejdstilladelse sørger arbejdsgiveren for 

Taler du dansk og er du allerede bosat i Tyrkiet og kan arbejde i enten Istanbul, Konya eller Alanya så kan vi sørge for start omgående! 

Jobbet er egnet for alle, også efterlønnere og pensionister.

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 210521

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.