Gem job

Kundeservicemedarbejdere til DSB Rejsekort

Er du den fødte serviceperson, som vi lige nu leder efter til DSB Rejsekort?

DSB Rejsekort har lige nu brug for en kundeservicemedarbejdere, som sætter en dyd i at følge den gode kundeoplevelse til dørs. Du vil rådgive, vejlede og informere kunder, som henvender sig med diverse spørgsmål og problemer.

Du vil derfor komme til at lære Rejsekortets regler, funktioner og vilkår at kende - vi sørger selvfølgelig for, at du bliver grundigt uddannet! Selve arbejdet foregår i vores professionelle Call Center med en høj diversitet af kollegaer, som favner bredt på både alder, baggrund og personlighed. Vi sørger for, at du kommer ind i et professionelt, mangfoldigt og livligt miljø, hvor vi hjælper hinanden med at komme i mål med vores opgaver samtidigt med vi dyrker det gode kollegaskab. Det vigtigste for os er, at du har den rette motivation til at yde en verdensklasse service overfor vores kunder!

Din fornemmeste opgave er at levere telefonisk rådgivning omkring rejsekort, samtidigt med at du vil skulle lave sagsregistrering i vores IT

Hvad forventer vi af dig?
  • Du er i stand til at sætte dig i kundens sted
  • Du skal kunne lide at tale i telefon
  • Du har gå-på mod og forstår at følge kundens henvendelse til dørs
  • Har kundeservice-erfaring fra et tidligere job
  • Er i stand til at håndtere den svære samtale, og få vendt en uheldig oplevelse til en god
  • Har et smil i stemmen, og er god til at vise nærvær over telefonen
  • Har flair for IT
  • Er stærk i engelsk, da vi har mange udenlandske kunder

Vi tilbyder, at du bliver en del af et veletableret team, hvor grin, smil og den gode stemning er en fast del af dagligdagen, samtidigt med, at vi alle arbejder professionelt omkring at give kunderne den bedste oplevelse.

Løn- og ansættelsesvilkår

Opstart: 01/06-2022 til 30/09-2022

Arbejdssted: DSB Hovedkontor, Taastrup (med mulighed for hjemmearbejde op til 3 dage ugentligt efter du er færdigoplært)

Arbejdstid: Mandag-lørdag i tidsrummet mellem kl. 07.45 - 18.09 (vagtplan udarbejdes løbende)

Ferie: Der vil være mulighed for at holde forlængede weekender, samt en uges ferie i perioden.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Kundesupporter med web erfaring

Web-Koncept København

Ballerup
Kundesupport til Danmarks fedeste arbejdsplads Vi søger en ny kollega, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vores mål har fra starten været og er stadig, at give den bedste service i branchen. Derfor meget vigtigt, at du er udadvendt...
19. maj 2022

OTIS søger fleksibel deltidsansat som nattevagt

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Om stillingen: Leder du efter et fleksibelt deltidsjob, hvor frihed under ansvar er nøglebegrebet? Trives du i de sene nattetimer og nyder du at skabe tillid og tryghed for mennesker omkring dig? Som nattevagt hos OTIS er din primære arbejdsopgave a...
28. april 2022

Customer Relationship Management (CRM) Student sup...

iAgora Europa

København K
Descripción del puesto: It takes the brightest minds to be a technology leader. It takes imagination to create green energy for the generations to come. At Siemens Gamesa we make real what matters, join our global team. Siemens Gamesa has a vision...
29. april 2022

Kundeservicemedarbejdere til DSB Rejsekort

Er du den fødte serviceperson, som vi lige nu leder efter til DSB Rejsekort?

DSB Rejsekort har lige nu brug for en kundeservicemedarbejdere, som sætter en dyd i at følge den gode kundeoplevelse til dørs. Du vil rådgive, vejlede og informere kunder, som henvender sig med diverse spørgsmål og problemer.

Du vil derfor komme til at lære Rejsekortets regler, funktioner og vilkår at kende - vi sørger selvfølgelig for, at du bliver grundigt uddannet! Selve arbejdet foregår i vores professionelle Call Center med en høj diversitet af kollegaer, som favner bredt på både alder, baggrund og personlighed. Vi sørger for, at du kommer ind i et professionelt, mangfoldigt og livligt miljø, hvor vi hjælper hinanden med at komme i mål med vores opgaver samtidigt med vi dyrker det gode kollegaskab. Det vigtigste for os er, at du har den rette motivation til at yde en verdensklasse service overfor vores kunder!

Din fornemmeste opgave er at levere telefonisk rådgivning omkring rejsekort, samtidigt med at du vil skulle lave sagsregistrering i vores IT

Hvad forventer vi af dig?
  • Du er i stand til at sætte dig i kundens sted
  • Du skal kunne lide at tale i telefon
  • Du har gå-på mod og forstår at følge kundens henvendelse til dørs
  • Har kundeservice-erfaring fra et tidligere job
  • Er i stand til at håndtere den svære samtale, og få vendt en uheldig oplevelse til en god
  • Har et smil i stemmen, og er god til at vise nærvær over telefonen
  • Har flair for IT
  • Er stærk i engelsk, da vi har mange udenlandske kunder

Vi tilbyder, at du bliver en del af et veletableret team, hvor grin, smil og den gode stemning er en fast del af dagligdagen, samtidigt med, at vi alle arbejder professionelt omkring at give kunderne den bedste oplevelse.

Løn- og ansættelsesvilkår

Opstart: 01/06-2022 til 30/09-2022

Arbejdssted: DSB Hovedkontor, Taastrup (med mulighed for hjemmearbejde op til 3 dage ugentligt efter du er færdigoplært)

Arbejdstid: Mandag-lørdag i tidsrummet mellem kl. 07.45 - 18.09 (vagtplan udarbejdes løbende)

Ferie: Der vil være mulighed for at holde forlængede weekender, samt en uges ferie i perioden.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Kundesupporter med web erfaring

Web-Koncept København

Ballerup
Kundesupport til Danmarks fedeste arbejdsplads Vi søger en ny kollega, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vores mål har fra starten været og er stadig, at give den bedste service i branchen. Derfor meget vigtigt, at du er udadvendt...
19. maj 2022

OTIS søger fleksibel deltidsansat som nattevagt

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

København V
Om stillingen: Leder du efter et fleksibelt deltidsjob, hvor frihed under ansvar er nøglebegrebet? Trives du i de sene nattetimer og nyder du at skabe tillid og tryghed for mennesker omkring dig? Som nattevagt hos OTIS er din primære arbejdsopgave a...
28. april 2022

Customer Relationship Management (CRM) Student sup...

iAgora Europa

København K
Descripción del puesto: It takes the brightest minds to be a technology leader. It takes imagination to create green energy for the generations to come. At Siemens Gamesa we make real what matters, join our global team. Siemens Gamesa has a vision...
29. april 2022