Kundeservicemedarbejdere til DSB Rejsekort

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du den fødte serviceperson, som vi lige nu leder efter til DSB Rejsekort?

DSB Rejsekort har lige nu brug for en kundeservicemedarbejdere, som sætter en dyd i at følge den gode kundeoplevelse til dørs. Du vil rådgive, vejlede og informere kunder, som henvender sig med diverse spørgsmål og problemer.

Du vil derfor komme til at lære Rejsekortets regler, funktioner og vilkår at kende - vi sørger selvfølgelig for, at du bliver grundigt uddannet! Selve arbejdet foregår i vores professionelle Call Center med en høj diversitet af kollegaer, som favner bredt på både alder, baggrund og personlighed. Vi sørger for, at du kommer ind i et professionelt, mangfoldigt og livligt miljø, hvor vi hjælper hinanden med at komme i mål med vores opgaver samtidigt med vi dyrker det gode kollegaskab. Det vigtigste for os er, at du har den rette motivation til at yde en verdensklasse service overfor vores kunder!

Din fornemmeste opgave er at levere telefonisk rådgivning omkring rejsekort, samtidigt med at du vil skulle lave sagsregistrering i vores IT

Hvad forventer vi af dig?
  • Du er i stand til at sætte dig i kundens sted
  • Du skal kunne lide at tale i telefon
  • Du har gå-på mod og forstår at følge kundens henvendelse til dørs
  • Har kundeservice-erfaring fra et tidligere job
  • Er i stand til at håndtere den svære samtale, og få vendt en uheldig oplevelse til en god
  • Har et smil i stemmen, og er god til at vise nærvær over telefonen
  • Har flair for IT
  • Er stærk i engelsk, da vi har mange udenlandske kunder

Vi tilbyder, at du bliver en del af et veletableret team, hvor grin, smil og den gode stemning er en fast del af dagligdagen, samtidigt med, at vi alle arbejder professionelt omkring at give kunderne den bedste oplevelse.

Løn- og ansættelsesvilkår

Opstart: 01/06-2022 til 30/09-2022

Arbejdssted: DSB Hovedkontor, Taastrup (med mulighed for hjemmearbejde op til 3 dage ugentligt efter du er færdigoplært)

Arbejdstid: Mandag-lørdag i tidsrummet mellem kl. 07.45 - 18.09 (vagtplan udarbejdes løbende)

Ferie: Der vil være mulighed for at holde forlængede weekender, samt en uges ferie i perioden.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservicemedarbejdere til DSB Rejsekort

Er du den fødte serviceperson, som vi lige nu leder efter til DSB Rejsekort?

DSB Rejsekort har lige nu brug for en kundeservicemedarbejdere, som sætter en dyd i at følge den gode kundeoplevelse til dørs. Du vil rådgive, vejlede og informere kunder, som henvender sig med diverse spørgsmål og problemer.

Du vil derfor komme til at lære Rejsekortets regler, funktioner og vilkår at kende - vi sørger selvfølgelig for, at du bliver grundigt uddannet! Selve arbejdet foregår i vores professionelle Call Center med en høj diversitet af kollegaer, som favner bredt på både alder, baggrund og personlighed. Vi sørger for, at du kommer ind i et professionelt, mangfoldigt og livligt miljø, hvor vi hjælper hinanden med at komme i mål med vores opgaver samtidigt med vi dyrker det gode kollegaskab. Det vigtigste for os er, at du har den rette motivation til at yde en verdensklasse service overfor vores kunder!

Din fornemmeste opgave er at levere telefonisk rådgivning omkring rejsekort, samtidigt med at du vil skulle lave sagsregistrering i vores IT

Hvad forventer vi af dig?
  • Du er i stand til at sætte dig i kundens sted
  • Du skal kunne lide at tale i telefon
  • Du har gå-på mod og forstår at følge kundens henvendelse til dørs
  • Har kundeservice-erfaring fra et tidligere job
  • Er i stand til at håndtere den svære samtale, og få vendt en uheldig oplevelse til en god
  • Har et smil i stemmen, og er god til at vise nærvær over telefonen
  • Har flair for IT
  • Er stærk i engelsk, da vi har mange udenlandske kunder

Vi tilbyder, at du bliver en del af et veletableret team, hvor grin, smil og den gode stemning er en fast del af dagligdagen, samtidigt med, at vi alle arbejder professionelt omkring at give kunderne den bedste oplevelse.

Løn- og ansættelsesvilkår

Opstart: 01/06-2022 til 30/09-2022

Arbejdssted: DSB Hovedkontor, Taastrup (med mulighed for hjemmearbejde op til 3 dage ugentligt efter du er færdigoplært)

Arbejdstid: Mandag-lørdag i tidsrummet mellem kl. 07.45 - 18.09 (vagtplan udarbejdes løbende)

Ferie: Der vil være mulighed for at holde forlængede weekender, samt en uges ferie i perioden.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.