Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejdere til Fibia (SØG JOBBET I DAG)

Kan du lide at yde sublim kundeservice og at sikre høj kundetilfredshed? Så har vi stillingen til dig hos Fibia.  

 

Jobbet

Som kundeservicemedarbejder er din fornemmeste opgave, at rådgive og vejlede Fibia´s kunder så de er glade og tilfredse. De kan ringe ind med spørgsmål om tilmelding, hjemmesiden, udstyr, deres regning eller andet og det er her, at du med et smil i stemmen skal sikre, at de bliver efterladt med svar på deres spørgsmål og en god kundeoplevelse.

Du vil derudover få erfaring med at lave behovsanalyse, mersalg og få tilegnet dig nogle gode og brugbare kompetencer i forhold til at vedligeholde kunderelationer.

Som kundeservicemedarbejder i Fibia bliver der også investeret i dig med tæt ledelse, sparring og udviklingsmuligheder indenfor rollen som kundeservicemedarbejder. Fibia´s kundeservice arbejder med Enneagrammet, som er et spændende værktøj i forhold til at blive helt skarp til at yde sublim kundeservice. Du lærer dine kunder og dig selv godt at kende og du får også muligheden for at udfordre dig selv og derved blive endnu bedre.

Du vil indgå i et velfungerende kundeserviceteam med 26 engagerede kollegaer, som alle glæder sig til at tage imod dig. Du vil få oplæring i alt hvad du behøver at vide, og der er tilrettelagt et godt og grundigt oplæringsforløb til dig.

Er det dig vi er på jagt efter?

Vi søger dig, som bare elsker at yde god kundeservice. Du ved, at mersalg er den forlængede arm af god service og du kan næsten ikke lade være med at spørge ind til kunden.

Du har gerne erfaring med telefonisk kundeservice og kender du til salgsværktøjer som BALA, LAER eller andre er det kun en fordel – men ikke et krav.

Derudover håber vi, at du kan nikke genkendende til at du:

  • Har flair for IT og systemer og er god til at multitaske
  • Er i besiddelse af gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
  • Er struktureret og ønsker at gøre tingene ordentligt, men effektivt
  • Trives med at blive målt og få feedback på din performance

Du skal kunne fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Det praktiske

Fibia er beliggende i Svinninge, som er nemmere at komme til end du måske tror.

Kører du i bil, så kører du den rigtige vej ift. trafikken både til og fra arbejde. Kommer du med tog er Svinninge Station lige ved siden af Fibia – som i, at du står af på arbejdslokationen.

Arbejdstiden er mandag til torsdag fra kl. 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-15:30.

Lønnen er en attraktiv og konkurrencedygtig timeløn. Der er mulighed for tilkøb af god frokost og andre personalegoder.

Der er opstart hurtigst muligt og så forventes vikariatet at løbe helt frem til 30. august 2020, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.  


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330159931Phoenix-b840c2f312020-01-17T00:00:00Kundeservicemedarbejdere til Fibia (SØG JOBBET I DAG)

Kan du lide at yde sublim kundeservice og at sikre høj kundetilfredshed? Så har vi stillingen til dig hos Fibia.  

 

Jobbet

Som kundeservicemedarbejder er din fornemmeste opgave, at rådgive og vejlede Fibia´s kunder så de er glade og tilfredse. De kan ringe ind med spørgsmål om tilmelding, hjemmesiden, udstyr, deres regning eller andet og det er her, at du med et smil i stemmen skal sikre, at de bliver efterladt med svar på deres spørgsmål og en god kundeoplevelse.

Du vil derudover få erfaring med at lave behovsanalyse, mersalg og få tilegnet dig nogle gode og brugbare kompetencer i forhold til at vedligeholde kunderelationer.

Som kundeservicemedarbejder i Fibia bliver der også investeret i dig med tæt ledelse, sparring og udviklingsmuligheder indenfor rollen som kundeservicemedarbejder. Fibia´s kundeservice arbejder med Enneagrammet, som er et spændende værktøj i forhold til at blive helt skarp til at yde sublim kundeservice. Du lærer dine kunder og dig selv godt at kende og du får også muligheden for at udfordre dig selv og derved blive endnu bedre.

Du vil indgå i et velfungerende kundeserviceteam med 26 engagerede kollegaer, som alle glæder sig til at tage imod dig. Du vil få oplæring i alt hvad du behøver at vide, og der er tilrettelagt et godt og grundigt oplæringsforløb til dig.

Er det dig vi er på jagt efter?

Vi søger dig, som bare elsker at yde god kundeservice. Du ved, at mersalg er den forlængede arm af god service og du kan næsten ikke lade være med at spørge ind til kunden.

Du har gerne erfaring med telefonisk kundeservice og kender du til salgsværktøjer som BALA, LAER eller andre er det kun en fordel – men ikke et krav.

Derudover håber vi, at du kan nikke genkendende til at du:

  • Har flair for IT og systemer og er god til at multitaske
  • Er i besiddelse af gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
  • Er struktureret og ønsker at gøre tingene ordentligt, men effektivt
  • Trives med at blive målt og få feedback på din performance

Du skal kunne fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Det praktiske

Fibia er beliggende i Svinninge, som er nemmere at komme til end du måske tror.

Kører du i bil, så kører du den rigtige vej ift. trafikken både til og fra arbejde. Kommer du med tog er Svinninge Station lige ved siden af Fibia – som i, at du står af på arbejdslokationen.

Arbejdstiden er mandag til torsdag fra kl. 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-15:30.

Lønnen er en attraktiv og konkurrencedygtig timeløn. Der er mulighed for tilkøb af god frokost og andre personalegoder.

Der er opstart hurtigst muligt og så forventes vikariatet at løbe helt frem til 30. august 2020, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.  

2020-02-17T19:50:47.273 Kan du lide at yde sublim kundeservice og at sikre høj kundetilfredshed? Så har vi stillingen til dig hos Fibia. Jobbet Som kundeservicemedarbejder er din fornemmeste opgave, at rådgive og vejlede Fibia s kunder så de er glade og tilfredse. De kan ringe ind med spørgsmål om tilmelding, hjemmesiden, udstyr, deres regning eller andet og det er her, at du med et smil i stemmen skal sikre, at de bliver efterladt med svar på deres spørgsmål og en god kundeoplevelse. Du vil derudover få erfaring med at lave behovsanalyse, mersalg og få tilegnet dig nogle gode og brugbare kompetencer i forhold til at vedligeholde kunderelationer. Som kundeservicemedarbejder i Fibia bliver der også investeret i dig med tæt ledelse, sparring og udviklingsmuligheder indenfor rollen som kundeservicemedarbejder. Fibia s kundeservice arbejder med Enneagrammet, som er et spændende værktøj i forhold til at blive helt skarp til at yde sublim kundeservice. Du lærer dine kunder og dig selv godt at kende og du får også muligheden for at udfordre dig selv og derved blive endnu bedre. Du vil indgå i et velfungerende kundeserviceteam med 26 engagerede kollegaer, som alle glæder sig til at tage imod dig. Du vil få oplæring i alt hvad du behøver at vide, og der er tilrettelagt et godt og grundigt oplæringsforløb til dig. Er det dig vi er på jagt efter? Vi søger dig, som bare elsker at yde god kundeservice. Du ved, at mersalg er den forlængede arm af god service og du kan næsten ikke lade være med at spørge ind til kunden. Du har gerne erfaring med telefonisk kundeservice og kender du til salgsværktøjer som BALA, LAER eller andre er det kun en fordel men ikke et krav. Derudover håber vi, at du kan nikke genkendende til at du: Har flair for IT og systemer og er god til at multitaske Er i besiddelse af gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner Er struktureret og ønsker at gøre tingene ordentligt, men effektivt Trives med at blive målt og få feedback på din performance Du skal kunne fremvise straffeattest i forbindelse med ansættelse. Det praktiske Fibia er beliggende i Svinninge, som er nemmere at komme til end du måske tror. Kører du i bil, så kører du den rigtige vej ift. trafikken både til og fra arbejde. Kommer du med tog er Svinninge Station lige ved siden af Fibia som i, at du står af på arbejdslokationen. Arbejdstiden er mandag til torsdag fra kl. 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-15:30. Lønnen er en attraktiv og konkurrencedygtig timeløn. Der er mulighed for tilkøb af god frokost og andre personalegoder. Der er opstart hurtigst muligt og så forventes vikariatet at løbe helt frem til 30. august 2020, med mulighed for forlængelse eller fastansættelse.11Jobnetb840c2f3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-13T00:00:000000https://job.moment.dk/job-opslag?id=37016&title=Kundeservicemedarbejdere-til-Fibia0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3693956MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.1606København VDKDanmark0
info@moment.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000887489JobNet5102281510228110017-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b840c2f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b840c2f3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b840c2f3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b840c2f3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgKundeservicemedarbejdere til Fibia (SØG JOBBET I DAG)12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg363949035Andréinfo@moment.dkDKDanmarkDKDanmark330163403Kundeservicekonsulent på telefonen - til erhvervskunder i en større koncern i KøbenhavnBasic En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt. Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at passe kunderne og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når de ringer ind til virksomheden? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt, så erhvervskunderne oplever god service? Så er denne jobmulighed interessant for dig Vi søger en kundeservicemedarbejder til Service Management-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København. Der er tale om et længere vikariat. Det er et job på fuldtid inden for arbejdstiden kl. 8-17. Du får blot ca. 1 arbejdsdag om ugen til kl.17. Ansættelsesstart er snarest muligt. Virksomheden tilbyder fine forhold i form af bl.a. kantine- og fitnessordning og god bonus- og pensionsordning. Faste kunder og løsninger til deres fordel: Du bliver en del af et team på 15 kundeservicemedarbejdere, som sammen modtager opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres spørgsmål og efterspørgsler. Du besvarer også i mindre grad mails og håndterer enkelte administrative opgaver. Teamet arbejder aktivt med at give kunderne en rigtig god serviceoplevelse. Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt rustet til at rådgive kunderne. Du kommunikerer med mange af de samme virksomheder og dermed også kontaktpersoner, og det giver en særlig dialog og mulighed for at finde de rette løsninger til kunderne. Dine kvalifikationer: Du har erfaring med kundeservice på telefonen og kan give kunderne oplevelsen af god serviceDu har et godt, basis-kendskab til it Du er hurtig og præcis til indtastning og kan navigere rundt i flere systemer Du kan fremvise straffeattest Dine personlige egenskaber: Du har gode kommunikative evner og kan tale med erhvervskunder Du er professionel, seriøs og hjælpsom på telefonen Du kan omstille dig til dagens opkald og tager dig tid til at finde den rette løsning til kunderneDu kan lide at arbejde proaktivt, som en del af et team, med aktivitet omkring digDu er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt og byder ind på teamets opgaver Hvis du vil videre: Er du interesseret i at søge jobbet, sender du din ansøgning og dit CV via dette link: https: centrum-personale.dk ledige-stillinger kundeserviceordrebehandling ledig-stilling ?refid 3850-9399 Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80. Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet. Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder – evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt.  

Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at ”passe kunderne” og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når de ringer ind til virksomheden? Kommunikerer du professionelt og hjælpsomt, så erhvervskunderne oplever god service?  

Så er denne jobmulighed interessant for dig; Vi søger en kundeservicemedarbejder til Service Management-teamet i en telekoncern i København. Virksomheden har fokus på at give deres kunder ekstra god service og de bedste mobiler og abonnementer. Du bliver en del af en frisk og uformel stemning og et flot kontormiljø i København.

Der er tale om et længere vikariat. Det er et job på fuldtid inden for arbejdstiden kl. 8-17. Du får blot ca. 1 arbejdsdag om ugen til kl.17. Ansættelsesstart er snarest muligt. Virksomheden tilbyder fine forhold i form af bl.a. kantine- og fitnessordning og god bonus- og pensionsordning.

Faste kunder og løsninger til deres fordel: 
Du bliver en del af et team på 15 kundeservicemedarbejdere, som sammen modtager opkald fra virksomhedens kunder og hjælper dem med deres spørgsmål og efterspørgsler. Du besvarer også i mindre grad mails og håndterer enkelte administrative opgaver.   

Teamet arbejder aktivt med at give kunderne en rigtig god serviceoplevelse. Ved opstarten modtager du en grundig oplæring, så du er godt rustet til at rådgive kunderne.  

Du kommunikerer med mange af de samme virksomheder og dermed også kontaktpersoner, og det giver en særlig dialog og mulighed for at finde de rette løsninger til kunderne.   

Dine kvalifikationer:   

  • Du har erfaring med kundeservice på telefonen og kan give kunderne oplevelsen af god service
  • Du har et godt, basis-kendskab til it 
  • Du er hurtig og præcis til indtastning og kan navigere rundt i flere systemer 
  • Du kan fremvise straffeattest 

Dine personlige egenskaber:   

  • Du har gode kommunikative evner og kan tale med erhvervskunder 
  • Du er professionel, seriøs og hjælpsom på telefonen 
  • Du kan omstille dig til dagens opkald og tager dig tid til at finde den rette løsning til kunderne
  • Du kan lide at arbejde proaktivt, som en del af et team, med aktivitet omkring dig
  • Du er ansvarsbevidst og arbejder selvstændigt og byder ind på teamets opgaver  

Hvis du vil videre: 

Er du interesseret i at søge jobbet, sender du din ansøgning og dit CV via dette link:

https://centrum-personale.dk/ledige-stillinger/kundeserviceordrebehandling/ledig-stilling/?refid=3850-9399 
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Helle Sand på tlf.: 33 24 40 80.  

Vi indkalder kandidater til samtale i en løbende proces og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet.  

Se flere stillinger på: www.centrum-personale.dk

ORS/Small/e756a742_logo.pngCentrum Personale A/SKøbenhavn K2020-01-23T15:16:32.2832020-03-22T00:00:00
330177427Handelselev med interesse for kundeserviceProfile Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering? Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A S - som leverer de bedste jobannonceringsprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet. Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang. Om din rolleDu starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet. Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Hvordan din dag ser ud Din hverdag hos Ofir.dk går ud på at supportere vores voksende salgsafdeling, tage imod henvendelser via telefon, mail og chat, både fra arbejdsgivere og jobsøgere. I kundecenteret opretter og publicerer vi også annoncer for vores kunder, og vi sørger for at de altid går herfra med en god oplevelse. I din hverdag er du også i tæt dialog med både vores marketing- og udviklingsafdeling, hvilket gør, at der altid er noget nyt at lære. Så drives du af dialog med mange forskellige mennesker og god kundeservice, plus en arbejdsplads hvor det er sjovt at møde ind, så er vi virksomheden for dig. Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk :-) Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim serviceTrives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kollegerHar lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevnerEr fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærktKommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelskOm os hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere. Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture ( klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater. Hvad nu?Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Hvis du er rigtig frisk fortæller du lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse! Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgning sendes via funktionen Send ansøgning .Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Tiltrædelse snarest muligt. Se mere på vores awesome ansøgersites: https: elev.ofir.com og https: karriere.ofir.com Ofir.dk er Great Place To Work certificeret i 2019- og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor alle hjælper alle, og hvor der ikke er langt fra idé til eksekvering?

Grib chancen og bliv handelselev med speciale indenfor salg hos Ofir A/S - som leverer de bedste jobannonceringsprodukter til rekrutterende virksomheder i Danmark og i udlandet.

Selvom der selvfølgelig er størst fokus på at gøre dig til en dygtig kundesupporter, så vil din toårige uddannelse også være præget af alsidighed og andre spændende udfordringer end kundeservice og rådgivning. Vi er en del af en stor koncern med hovedsæde i Søborg, hvor du vil få din daglige gang.

Om din rolle
Du starter med at få en grundig oplæring i vores forskellige systemer og produkter, og lærer de enkelte afdelinger at kende. Du bliver en del af Sales, Partners & Customer Success, som også er den afdeling, der har kontakten med kunder og brugere. Du vil få en spændende og alsidig hverdag og uddannelse, hvor fokus på gode kunde- og brugeroplevelser er det helt centrale i alt, hvad vi gør. Du møder vores kunder og brugere via telefon og på mail og chat, og du løser forskelligartede opgaver, som hjælper dem videre, hvad end de søger nye medarbejdere eller er på jagt efter drømmejobbet.

Dine kollegaer brænder alle for den gode kunde- og brugeroplevelse, og vi samarbejder omkring en professionel service. Gennem din uddannelse får du spændende opgaver samt gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Hvordan din dag ser ud
Din hverdag hos Ofir.dk går ud på at supportere vores voksende salgsafdeling, tage imod henvendelser via telefon, mail og chat, både fra arbejdsgivere og jobsøgere. I kundecenteret opretter og publicerer vi også annoncer for vores kunder, og vi sørger for at de altid går herfra med en god oplevelse. I din hverdag er du også i tæt dialog med både vores marketing- og udviklingsafdeling, hvilket gør, at der altid er noget nyt at lære. Så drives du af dialog med mange forskellige mennesker og god kundeservice, plus en arbejdsplads hvor det er sjovt at møde ind, så er vi virksomheden for dig. Mød nogle af vores nuværende elever og hør om deres elevforløb hos Ofir.dk :-)

Om vores kommende stjerne (ja, det er dig!)
Du har gennemført en HHX eller EUD. Derudover lægger vi vægt på, at du:
  • Har en drøm om at arbejde med rådgivning og support, samt yde en sublim service
  • Trives med at være udadvendt da du vil få en bred kontakt til både kunder og kolleger
  • Har lyst til at tage initiativ og handle selvstændigt, men at du samtidig er en teamplayer med gode samarbejdsevner
  • Er fleksibel og formår at prioritere dine opgaver i en dynamisk afdeling, hvor det ofte går stærkt
  • Kommunikerer klart i både skrift og tale på dansk og gerne på engelsk
Om os – hvad kan vi tilbyde vores kommende stjerne?
Vi er et team af 25 dedikerede og dygtige medarbejdere, som elsker at fejre vores succeser og have det sjovt sammen. Vi har en lækker kantineordning fra Meyers og en god sundheds- og pensionsordning, og så ligger vi godt ift. både offentlig og privat transport med parkeringspladser til alle medarbejdere.

Vi kan også tilbyde motionsrum med moderne træningsudstyr, personalerum med bordfodbold og bordtennis samt sjove fester og teamture ( klik her og se lidt fra en af de seneste). Og så skal det da også nævnes, at vi er Great Place To Work-certificerede i 2019 med meget fine resultater.

Hvad nu?
Har du spørgsmål til stillingen, så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04 eller send en mail på psi@ofirjob.dk

Send din ansøgning med en beskrivelse af dig selv og hvorfor vi skal vælge at se netop dig til en samtale. Hvis du er rigtig frisk fortæller du lidt om dig selv eller om den fedeste oplevelse du har haft på din seneste uddannelse! Så længe annoncen er online, har du en chance, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Ansøgning sendes via funktionen ”Send ansøgning”.
Vi gennemgår ansøgninger løbende, hvor vi indkalder til samtale. Tiltrædelse snarest muligt.

Se mere på vores awesome ansøgersites: https://elev.ofir.com og https://karriere.ofir.com

Ofir.dk er "Great Place To Work" certificeret i 2019
- og det gør os rigtig stolte :-)

Læs mere om Great Place To Work her
ORS/Small/82860cdf_logo.pngOfir A/SSøborg2020-02-13T15:14:25.5072020-02-27T00:00:00
330169634Swedish speaking customer/sales representative - svensktalande kundrepresentantRobot Our Swedish team at Nordiccom Communications in Copenhagen is growing and therefore we are looking for Swedish speaking customer sales representative for projects dealing with the Swedish finance market. Here you will be a part of an ambitious and resultoriented company. With the entire North European market as our workplace, and the phone as our tool, we provide solutions for sales, customer service for a wide range of companies in the financial business. Är du bra på kommunikation? Vill du arbeta i en ung och dynamisk miljö? Då kan det vara dig vi söker! Nordiccom Communications, i hjärtat av Köpenhamn, expanderar nu vår svenska marknad och behöver därför en motiverad kundrepresentant försäljningskonsult eller person som har lusten och viljan till att bli det. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av kundservice, vägledning och försäljning till befintliga bankkunder med telefonen som redskap. Vi arbetar med goda, seriösa produkter som skapar värde för våra kunder! Vad vi förväntar av dig: Att du pratar flytande svenska Att du är tävlingsinriktad och arbetar för att se resultat Att du är samarbetsvillig och en team player Att du kan utstråla glädje genom telefonen Att du har viljan att lära och att du önskar att utveckla dina kompetenser inom service Tidigare erfarenheter av kundservice är en merit, men inte ett krav Vi erbjuder dig: Personlig och professionell utveckling Grundlig uppträning och löpande coaching En ung och multi-nationell arbetsmiljö med informell ton och hög trivsel Daglig kontakt och kommunikation med olika typer av människor Roliga tävlingar och trevliga team events Fast grundlön samt bonusar Vem är vi ? Nordiccom ApS är en nordisk verksamhet placerad i hjärtat av Köpenhamn. Hos oss rådgiver, vägleder och säljer vi till befintliga bankkunder med telefonen som redskap. Här möter du både danskar, svenskar och finländare i allt består vi av ca. 90 medarbetare fördelade på olika team. Våra projekt består primärt av B2C-försäljning och kundservice inom bank- och finanssektorn i Skandinavien. På Nordiccom värdesätter vi professionalism, men också att ha det kul när vi kommer till arbetet. Det är viktigt för oss att våra anställda utvecklas, blir duktiga och är med till att skapa goda resultat därför erbjuder vi grundlig utbildning av nya medarbetare. Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan och ditt CV hr@nordiccom.dk och märk den svensk eller ring 4588776800 om du har frågor till tjänsten. Rekrytering och anställning av rätta profiler sker löpande. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Are you up to these new challenges together with our team, please send an application to hr@nordiccom.dk. Please note your application svensk .

Our Swedish team at Nordiccom Communications in Copenhagen is growing and therefore we are looking for Swedish speaking customer/sales representative for projects dealing with the Swedish finance market.

Here you will be a part of an ambitious and resultoriented company. With the entire North European market as our workplace, and the phone as our tool, we provide solutions for sales, customer service for a wide range of companies in the financial business.

Är du bra på kommunikation? Vill du arbeta i en ung och dynamisk miljö? Då kan det vara dig vi söker!  

Nordiccom Communications, i hjärtat av Köpenhamn, expanderar nu vår svenska marknad och behöver därför en motiverad kundrepresentant/försäljningskonsult – eller person som har lusten och viljan till att bli det.  

Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av kundservice, vägledning och försäljning till befintliga bankkunder med telefonen som redskap. Vi arbetar med goda, seriösa produkter som skapar värde för våra kunder!  

Vad vi förväntar av dig:  

  • Att du pratar flytande svenska  
  • Att du är tävlingsinriktad och arbetar för att se resultat  
  • Att du är samarbetsvillig och en team player  
  • Att du kan utstråla glädje genom telefonen  
  • Att du har viljan att lära och att du önskar att utveckla dina kompetenser inom service 
  • Tidigare erfarenheter av kundservice är en merit, men inte ett krav    

Vi erbjuder dig:  

  • Personlig och professionell utveckling  
  • Grundlig uppträning och löpande coaching  
  • En ung och multi-nationell arbetsmiljö med informell ton och hög trivsel  
  • Daglig kontakt och kommunikation med olika typer av människor  
  • Roliga tävlingar och trevliga team events 
  • Fast grundlön samt bonusar      

Vem är vi ?

Nordiccom ApS är en nordisk verksamhet placerad i hjärtat av Köpenhamn. Hos oss rådgiver, vägleder och säljer vi till befintliga bankkunder med telefonen som redskap. Här möter du både danskar, svenskar och finländare; i allt består vi av ca. 90 medarbetare fördelade på olika team. Våra projekt består primärt av B2C-försäljning och kundservice inom bank- och finanssektorn i Skandinavien.    

På Nordiccom värdesätter vi professionalism, men också att ha det kul när vi kommer till arbetet. Det är viktigt för oss att våra anställda utvecklas, blir duktiga och är med till att skapa goda resultat; därför erbjuder vi grundlig utbildning av nya medarbetare.  

Låter detta intressant? Skicka då in din ansökan och ditt CV hr@nordiccom.dk och märk den "svensk" eller ring +4588776800 om du har frågor till tjänsten. Rekrytering och anställning av rätta profiler sker löpande. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! 

Are you up to these new challenges together with our team, please send an application to hr@nordiccom.dk. Please note your application “svensk”.

NORDICCOM ApSKøbenhavn NV2020-02-03T00:00:002020-03-02T00:00:00
330168458Kundeservicemedarbejder til Hørkram (HURTIG OPSTART)Robot Er du serviceminded og trives du i dialogen med kunden. Så har vi et attraktivt job til dig. Jobbet Som kundeservicemedarbejder hos fødevarevirksomheden Hørkram i Hørning vil du blive del af en salg og supportafdelingen. Du vil i stillingen blive ansvarlig for at yde den bedste service for Hørkrams kunder. Du vil blive en del af et fast team med 5 studentermedhjælpere, hvorfor det er vigtigt, at du har lyst til at hjælpe med at tage vagter i forbindelse med sygdom og ferie. Selve jobbet stiller ikke krav til en bestemt uddannelsesmæssig retning, dog forventer vi, at du er opmærksom på, at vagternes placering tidsmæssigt skal kunne harmonere med dit studie - og privatliv. Det forventes, at du kan tage ca. 2 vagter om ugen (6 8 timer om ugen). Når vi nærmer os sommerferien, vil vi have brug for hjælp om dagen, så her forventes det at du kan tage dags vagter i de uger hvor vi afholder meget ferie på kontoret. Dette vil specielt være fra uge 28 til og med uge 32. Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet: Være med på telefonen og service kunder Aflytte telefonsvaren og taste ordre Søgning af varer Diverse administrative ad hoc opgaver Krediteringer Undervejs vil der kunne blive tilført yderligere opgaver, hvilket vurderes undervejs. Hørkram har åbent alle ugens dage - 365 dage om året hvorfor det er vigtigt, at du er indstillet på, at skulle tage vagter på helligdage, i weekender samt enkelte dags vagter, såfremt det måtte være nødvendigt. Din profil Du skal som person være stabil, arbejdsom og villig til at lære. Du tager som person ansvar for de arbejdsopgaver du bliver tildelt og har en tendens til at give lidt ekstra end umiddelbart forventet. Du har tidligere arbejdet i teams og ved derfor hvor vigtigt det er, at alle bidrager og tager ansvar for den daglige drift. Det er vigtigt, at du er god til at stave og er vant til at kommunikere med kunder. Du vil, som en af dine faste arbejdsopgaver skulle tage kontakt til kunder, enten via mail eller telefon. Det er derfor afgørende, at det ikke skræmmer dig at skulle ringe ud og håndtere til tider udfordrende opkald. Vi søger en person, som kan se sig selv i jobbet i minimum et år. Arbejdstid Opstart hurtigst muligt - gerne i uge 8 Arbejdstiden fremgår i nedenstående: Søndag kl. 20.00 24.00 Mandag kl. 20.00 24.00 Tirsdag kl. 20.00 24.00 Onsdag kl. 20.00 24.00 Torsdag kl. 20.00 24.00 Fredag kl. 21.00 01.00 Lørdag kl. 8.00 12.00 Du vil modtage en atrraktiv timeløn.

Er du serviceminded og trives du i dialogen med kunden. Så har vi et attraktivt job til dig.

 

Jobbet

Som kundeservicemedarbejder hos fødevarevirksomheden Hørkram i Hørning vil du blive del af en salg og supportafdelingen. Du vil i stillingen blive ansvarlig for at yde den bedste service for Hørkrams kunder. Du vil blive en del af et fast team med 5 studentermedhjælpere, hvorfor det er vigtigt, at du har lyst til at hjælpe med at tage vagter i forbindelse med sygdom og ferie.

Selve jobbet stiller ikke krav til en bestemt uddannelsesmæssig retning, dog forventer vi, at du er opmærksom på, at vagternes placering tidsmæssigt skal kunne harmonere med dit studie - og privatliv. Det forventes, at du kan tage ca. 2 vagter om ugen (6 – 8 timer om ugen). Når vi nærmer os sommerferien, vil vi have brug for hjælp om dagen, så her forventes det at du kan tage dags vagter i de uger hvor vi afholder meget ferie på kontoret. Dette vil specielt være fra uge 28 til og med uge 32.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Være med på telefonen og service kunder
  • Aflytte telefonsvaren og taste ordre
  • Søgning af varer
  • Diverse administrative ad hoc opgaver
  • Krediteringer

Undervejs vil der kunne blive tilført yderligere opgaver, hvilket vurderes undervejs.

Hørkram har åbent alle ugens dage - 365 dage om året hvorfor det er vigtigt, at du er indstillet på, at skulle tage vagter på helligdage, i weekender samt enkelte dags vagter, såfremt det måtte være nødvendigt.

Din profil

Du skal som person være stabil, arbejdsom og villig til at lære. Du tager som person ansvar for de arbejdsopgaver du bliver tildelt og har en tendens til at give lidt ekstra end umiddelbart forventet. Du har tidligere arbejdet i teams og ved derfor hvor vigtigt det er, at alle bidrager og tager ansvar for den daglige drift.

Det er vigtigt, at du er god til at stave og er vant til at kommunikere med kunder. Du vil, som en af dine faste arbejdsopgaver skulle tage kontakt til kunder, enten via mail eller telefon. Det er derfor afgørende, at det ikke skræmmer dig at skulle ringe ud og håndtere til tider udfordrende opkald.

Vi søger en person, som kan se sig selv i jobbet i minimum et år.

Arbejdstid

Opstart hurtigst muligt - gerne i uge 8

Arbejdstiden fremgår i nedenstående:

  • Søndag kl. 20.00 – 24.00
  • Mandag kl. 20.00 – 24.00
  • Tirsdag kl. 20.00 – 24.00
  • Onsdag kl. 20.00 – 24.00
  • Torsdag kl. 20.00 – 24.00
  • Fredag kl. 21.00 – 01.00
  • Lørdag kl. 8.00 – 12.00

Du vil modtage en atrraktiv timeløn.

 

MOMENT A/SKøbenhavn V2020-01-31T00:00:002020-03-26T00:00:00
330168367Kundeservicerådgivere til peakhåndteringsteam (OPSTART SNAREST)Robot Vil du udnytte sabbatåret inden studiestart til sommer? Så gør det med et spændende job som rådgiver hos vores kunde i Nordsjælland. Jobbet Du bliver en del af et nyt team på 10, hvor du og teamet bliver ansvarlige for at besvare mange daglige kald vedrørende t specifikt emne. Det er et emne, som du helt sikkert kender til, og som vi alle kommer i berøring med i den kommende tid. Vores kunde forventer at få ekstra travlt henover foråret, og du kan derfor forvente at skulle besvare mellem 140-200 opkald dagligt. Det kan du se frem til at gøre i en dynamisk afdeling, hvor professionalisme og god stemning danner rammerne for arbejdsdagen. Vi sørger for, at du bliver godt klædt på til opgaven, så du er i stand til at give en sublim kundeoplevelse til de kunder, der ringer ind. Til gengæld forventer vi, at du kommer med et åbent sind, masser energi og en lyst til at blive en del af et high performance-team. Som en kommende del af holdet bliver du en del af et team hvor højt humør og godt arbejdsmiljø er helt centrale. Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor du bliver en del af et high-performance team, hvor alle går til arbejdsopgaverne med god energi og hvor alle løfter i flok. Bliv en del af holdet For at blive en del af holdet skal du have erfaring med at levere god kundeservice enten fra et job i en kundeservice eller en butik. Det vigtigste er, at du ved hvad der skal til for, at kunden får en god oplevelse. Det handler om at kunne bevare roen, være positiv og skarp - også når der er travlt. Med sikre svar, store smil og kæmpe gåpåmod når du i mål sammen med dine nye holdkammerater. Vi håber, at du kan svare ja til at kunne: Fremvise straffeattest Starte den 13. februar 2020 og forventeligt kunne arbejde til 31. august 2020 Bidrage med relevant erhvervserfaring og lyst til at være en del af et team, som står sammen Besvare opkald på engelsk Derudover skal du have et minimum af fravær planlagt i perioden, du arbejder. Det praktiske Der er opstart torsdag den 13. februar 2020, og der vil efterfølgende være oplæring torsdag, fredag og mandag. Vi søger medarbejdere, som kan arbejde i n af følgende perioder: 13. februar til 13. juli (5 mdr.) 13. februar til 13. juni (4 mdr.) 13. februar til 13. maj (3 mdr.) Da der er god mulighed for forlængelse, er det selvfølgelig et plus, at du i princippet kan arbejde til 31. august. Arbejdslokationen er i 3450 Allerød. Arbejdstiden er mandag til torsdag fra 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-15:30. Du vil indgå i vagtplan, hvor teamet på skift skal arbejde mandage torsdage fra 10:00-18:00. Processen Processen er således, at du vil blive kontaktet løbende og frem til vi holder assessment den 4. februar 2020 k0l. 9.30-11.30 , hvis du vurderes egnet. Vi håber du kan deltage i hele tidsrummet den 4. februar.

Vil du udnytte sabbatåret inden studiestart til sommer? Så gør det med et spændende job som rådgiver hos vores kunde i Nordsjælland.

 

Jobbet

Du bliver en del af et nyt team på 10, hvor du og teamet bliver ansvarlige for at besvare mange daglige kald vedrørende ét specifikt emne. Det er et emne, som du helt sikkert kender til, og som vi alle kommer i berøring med i den kommende tid.

Vores kunde forventer at få ekstra travlt henover foråret, og du kan derfor forvente at skulle besvare mellem 140-200 opkald dagligt. Det kan du se frem til at gøre i en dynamisk afdeling, hvor professionalisme og god stemning danner rammerne for arbejdsdagen. Vi sørger for, at du bliver godt klædt på til opgaven, så du er i stand til at give en sublim kundeoplevelse til de kunder, der ringer ind. Til gengæld forventer vi, at du kommer med et åbent sind, masser energi og en lyst til at blive en del af et high performance-team.

Som en kommende del af holdet bliver du en del af et team hvor højt humør og godt arbejdsmiljø er helt centrale.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor du bliver en del af et high-performance team, hvor alle går til arbejdsopgaverne med god energi og hvor alle løfter i flok.

Bliv en del af holdet

For at blive en del af holdet skal du have erfaring med at levere god kundeservice – enten fra et job i en kundeservice eller en butik. Det vigtigste er, at du ved hvad der skal til for, at kunden får en god oplevelse. Det handler om at kunne bevare roen, være positiv og skarp - også når der er travlt. Med sikre svar, store smil og kæmpe gåpåmod når du i mål sammen med dine nye holdkammerater.

Vi håber, at du kan svare ja til at kunne:

• Fremvise straffeattest

• Starte den 13. februar 2020 og forventeligt kunne arbejde til 31. august 2020

• Bidrage med relevant erhvervserfaring og lyst til at være en del af et team, som står sammen

• Besvare opkald på engelsk

Derudover skal du have et minimum af fravær planlagt i perioden, du arbejder.

Det praktiske

Der er opstart torsdag den 13. februar 2020, og der vil efterfølgende være oplæring torsdag, fredag og mandag.

Vi søger medarbejdere, som kan arbejde i én af følgende perioder:

• 13. februar til 13. juli (5 mdr.)

• 13. februar til 13. juni (4 mdr.)

• 13. februar til 13. maj (3 mdr.)

Da der er god mulighed for forlængelse, er det selvfølgelig et plus, at du i princippet kan arbejde til 31. august.

Arbejdslokationen er i 3450 Allerød.

Arbejdstiden er mandag til torsdag fra 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-15:30. Du vil indgå i vagtplan, hvor teamet på skift skal arbejde mandage + torsdage fra 10:00-18:00.

Processen

Processen er således, at du vil blive kontaktet løbende og frem til vi holder assessment den 4. februar 2020 k0l. 9.30-11.30 , hvis du vurderes egnet. Vi håber du kan deltage i hele tidsrummet den 4. februar. 

 

 

MOMENT A/SKøbenhavn V2020-01-30T00:00:002020-03-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicekonsulent på telefonen - til erhvervskunder i en større koncern i København

Centrum Personale A/S

København K
En jobmulighed i form af et vikariat på 6 måneder evt. med mulighed for fastansættelse. Start snarest muligt. Har du erfaring med kundeservice på telefonen? Kan du lide at passe kunderne og sørge for, at de får de rette produkter og løsninger, når d...
Indrykket:23. januar 2020

Handelselev med interesse for kundeservice

Ofir A/S

Søborg
Vil du starte din karriere et sted, hvor du hurtigt bliver en vigtig del af teamet? Har du mod og lyst til at sætte dit aftryk på en af Danmarks største jobportaler, som tør tænke og gå nye veje? Og kan du genkende dig selv i en organisation, hvor a...
Indrykket:13. februar 2020

Swedish speaking customer/sales representative - svensktalande kundrepresentant

NORDICCOM ApS

København NV
Our Swedish team at Nordiccom Communications in Copenhagen is growing and therefore we are looking for Swedish speaking customer sales representative for projects dealing with the Swedish finance market. Here you will be a part of an ambitious and r...
Indrykket:3. februar 2020

Kundeservicemedarbejder til Hørkram (HURTIG OPSTART)

MOMENT A/S

København V
Er du serviceminded og trives du i dialogen med kunden. Så har vi et attraktivt job til dig. Jobbet Som kundeservicemedarbejder hos fødevarevirksomheden Hørkram i Hørning vil du blive del af en salg og supportafdelingen. Du vil i stillingen blive an...
Indrykket:31. januar 2020

Kundeservicerådgivere til peakhåndteringsteam (OPSTART SNAREST)

MOMENT A/S

København V
Vil du udnytte sabbatåret inden studiestart til sommer? Så gør det med et spændende job som rådgiver hos vores kunde i Nordsjælland. Jobbet Du bliver en del af et nyt team på 10, hvor du og teamet bliver ansvarlige for at besvare mange daglige kald ...
Indrykket:30. januar 2020