Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicemedarbejdere til MobilePay Business

MobilePay's team består af afdelingens skarpeste tekniske hjerner. Vi er et dynamisk team, som sætter en ære i at skabe ny viden og dele denne med resten af afdelingen.
Teamet holder til i Høje Taastrup, og dagligdagen er præget af en humoristisk og uformel omgangstone.

Om jobbet:

Manpower søger på vegne af Danske Bank i Høje Taastrup 3 kundeservicemedarbejdere.

Du vil i samarbejde med de øvrige kollegaer i MobilePay få til opgave at håndtere opkald fra kunder, der har brug for hjælp til MobilePay. Det er derfor vigtigt, at du er god til at sætte dig i kundens sted og evner at sætte kundens oplevelse i højsædet.

Der er vigtigt at understrege, at der er tale om en stilling der udelukkende beskæftiger indgående telefonopkald.
Du skal derfor være indstillet på, at tale i telefon med en masse forskellige mennesker i løbet af din arbejdsdag.

Du er:

  • Kommunikativ stærk
  • Evner at tale i telefon med alle typer kunder
  • Serviceminded og har stærke administrative evner
  • Udadvendt, tålmodighed og omgængelig
  • Arbejder effektivt i en hektisk hverdag
  • Har gode IT-kundskaber og kan hurtigt sætte dig ind i nye systemer


Vi tilbyder:

Du bliver tilbudt et vikariat på 2 måneder med mulighed for forlængelse.

Stillingen er på 37 timer ugentligt i tidsrummet 8-17, mandag til fredag.
Lønnen er fast og ligger på 149,50 pr. time.

Du skal kunne starte i stillingen i starten af uge 8.
Det er ikke muligt at afholde ferie.



Lyder denne stilling som noget for dig?

Send din ansøgning allerede i dag, da vi løbende screener.

Registrér dit CV på www.manpower.dk og søg job ID 1158346


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her