Kundeservicemedarbejdere til Nets i Ballerup (HURTIG OPSTART)

Vi søger friske og fleksible kundeservicemedarbejdere til Nets i Ballerup. Elsker du god service og vil du godt bruge sommeren på at arbejde, så kig nærmere her.

 

Jobbet

Til Nets døgnåbne kundecenter i Ballerup søger vi friske og fleksible kundeservicemedarbejdere.

Din primære opgave vil være at sidde på telefonen og yde sublim kundesupport til dine kunder, som er bankerne.De kan ringe ind omkring spærring af kort, afvisninger, udfordringer med terminaler m.m.

I det store hele handler det om at finde løsningen på problemet.

Dig

Da kundecenteret har åbent 24/7/365, så søger vi dig som er fleksibel og indforstået med at arbejde på forskellige tider af døgnet.

Vi forestiller os, at du:

  • Kan lide at arbejde selvstændigt, men elsker at være en del af et godt team
  • Har erfaring fra kundesupport tidligere
  • Elsker at tale i telefon
  • Har erfaring med brug af mange IT-systemer på én gang

Vi vægter din personlighed og dit drive højt - så skriv til os hvorfor vi skal vælge netop dig!

Din kommende arbejdsplads

Du vil få omkring 30 skønne kolleger, 2 ledere og en plads i et team som vil dig det bedste. Sammen står i stærkest, og du vil arbejde i en kultur hvor fleksibilitet, nysgerrighed for hinanden og high-fives vil præge arbejdsdagen.

Praktisk

Der er opstart mandag den 13. maj 2019 eller mandag den 20. maj 2019, og i de første 2-4 uger vil du modtage oplæring fra mandag-fredag 08:00-16:00. Herefter vil du indgå i vagtrullet med dine kolleger.

Du kan blive vagtfastsat alle ugens dage og enten få morgen-, dag-, aften- eller nattevagter.Du kan altid se din vagtplan i 5 uger frem, så du har god mulighed for at planlægge i god tid.

Vagtlængden kan variere fra 4,5 -10,5 timer pr. dag. Du har altid to dage fri i løbet af ugen, så timerne er fordelt ud på 5 arbejdsdag.

Grundlønnen er 125 kr. i timen indenfor almindelig arbejdstid, som er mandag-fredag fra 08:00 til 16:00.

Arbejder du i ydertimerne eller på weekend- og helligdage, er der oveni lønnen tillæg fra 25% til 100%.

Varigheden er indtil videre til 16. august, da I skal dække ind for kolleger der afholder sommerferie. Derfor skal du være indforstået med først at kunne holde ferie efter den 16. august.

Der er mulighed for fastansættelse. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330009959Phoenix-7485e50812019-04-23T00:00:00Kundeservicemedarbejdere til Nets i Ballerup (HURTIG OPSTART)

Vi søger friske og fleksible kundeservicemedarbejdere til Nets i Ballerup. Elsker du god service og vil du godt bruge sommeren på at arbejde, så kig nærmere her.

 

Jobbet

Til Nets døgnåbne kundecenter i Ballerup søger vi friske og fleksible kundeservicemedarbejdere.

Din primære opgave vil være at sidde på telefonen og yde sublim kundesupport til dine kunder, som er bankerne.De kan ringe ind omkring spærring af kort, afvisninger, udfordringer med terminaler m.m.

I det store hele handler det om at finde løsningen på problemet.

Dig

Da kundecenteret har åbent 24/7/365, så søger vi dig som er fleksibel og indforstået med at arbejde på forskellige tider af døgnet.

Vi forestiller os, at du:

  • Kan lide at arbejde selvstændigt, men elsker at være en del af et godt team
  • Har erfaring fra kundesupport tidligere
  • Elsker at tale i telefon
  • Har erfaring med brug af mange IT-systemer på én gang

Vi vægter din personlighed og dit drive højt - så skriv til os hvorfor vi skal vælge netop dig!

Din kommende arbejdsplads

Du vil få omkring 30 skønne kolleger, 2 ledere og en plads i et team som vil dig det bedste. Sammen står i stærkest, og du vil arbejde i en kultur hvor fleksibilitet, nysgerrighed for hinanden og high-fives vil præge arbejdsdagen.

Praktisk

Der er opstart mandag den 13. maj 2019 eller mandag den 20. maj 2019, og i de første 2-4 uger vil du modtage oplæring fra mandag-fredag 08:00-16:00. Herefter vil du indgå i vagtrullet med dine kolleger.

Du kan blive vagtfastsat alle ugens dage og enten få morgen-, dag-, aften- eller nattevagter.Du kan altid se din vagtplan i 5 uger frem, så du har god mulighed for at planlægge i god tid.

Vagtlængden kan variere fra 4,5 -10,5 timer pr. dag. Du har altid to dage fri i løbet af ugen, så timerne er fordelt ud på 5 arbejdsdag.

Grundlønnen er 125 kr. i timen indenfor almindelig arbejdstid, som er mandag-fredag fra 08:00 til 16:00.

Arbejder du i ydertimerne eller på weekend- og helligdage, er der oveni lønnen tillæg fra 25% til 100%.

Varigheden er indtil videre til 16. august, da I skal dække ind for kolleger der afholder sommerferie. Derfor skal du være indforstået med først at kunne holde ferie efter den 16. august.

Der er mulighed for fastansættelse. 

Vi søger friske og fleksible kundeservicemedarbejdere til Nets i Ballerup. Elsker du god service og vil du godt bruge sommeren på at arbejde, så kig nærmere her. Jobbet Til Nets døgnåbne kundecenter i Ballerup søger vi friske og fleksible kundeservicemedarbejdere. Din primære opgave vil være at sidde på telefonen og yde sublim kundesupport til dine kunder, som er bankerne.De kan ringe ind omkring spærring af kort, afvisninger, udfordringer med terminaler m.m. I det store hele handler det om at finde løsningen på problemet. Dig Da kundecenteret har åbent 24 7 365, så søger vi dig som er fleksibel og indforstået med at arbejde på forskellige tider af døgnet. Vi forestiller os, at du: Kan lide at arbejde selvstændigt, men elsker at være en del af et godt team Har erfaring fra kundesupport tidligere Elsker at tale i telefon Har erfaring med brug af mange IT-systemer på n gang Vi vægter din personlighed og dit drive højt - så skriv til os hvorfor vi skal vælge netop dig! Din kommende arbejdsplads Du vil få omkring 30 skønne kolleger, 2 ledere og en plads i et team som vil dig det bedste. Sammen står i stærkest, og du vil arbejde i en kultur hvor fleksibilitet, nysgerrighed for hinanden og high-fives vil præge arbejdsdagen. Praktisk Der er opstart mandag den 13. maj 2019 eller mandag den 20. maj 2019, og i de første 2-4 uger vil du modtage oplæring fra mandag-fredag 08:00-16:00. Herefter vil du indgå i vagtrullet med dine kolleger. Du kan blive vagtfastsat alle ugens dage og enten få morgen-, dag-, aften- eller nattevagter.Du kan altid se din vagtplan i 5 uger frem, så du har god mulighed for at planlægge i god tid. Vagtlængden kan variere fra 4,5 -10,5 timer pr. dag. Du har altid to dage fri i løbet af ugen, så timerne er fordelt ud på 5 arbejdsdag. Grundlønnen er 125 kr. i timen indenfor almindelig arbejdstid, som er mandag-fredag fra 08:00 til 16:00. Arbejder du i ydertimerne eller på weekend- og helligdage, er der oveni lønnen tillæg fra 25 til 100 . Varigheden er indtil videre til 16. august, da I skal dække ind for kolleger der afholder sommerferie. Derfor skal du være indforstået med først at kunne holde ferie efter den 16. august. Der er mulighed for fastansættelse.11jobnet7485e508100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000https://job.moment.dk/job-opslag?id=35358&title=Kundeservicemedarbejdere-til-Nets0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3512033MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.2750BallerupDKDanmark0
acl@moment.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent747937JobNet4977478497747810023-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7485e508https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7485e508https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7485e508&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7485e508&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSom Kundeservicemedarbejder hos MOMENT A/S bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361555538Amalieacl@moment.dkDKDanmarkDKDanmark330018179Kundesupportere til international virksomhed i Ballerup (OPSTART SNAREST)Robot Er du udkig efter et job med en bred kontaktflade, og vil du bruge dit naturlige servicegen i en international virksomhed? Så har vi jobbet til dig i Ballerup. Jobbet Som kundesupporter bliver du en del af en international virksomhed i vækst. Du kommer til at yde værdifuld kundesupport via telefonen til både private- og erhvervskunder. På sigt vil du også have mulighed for at besvare e-mails og chat samt lave andet administrativt arbejde. Kundesupporten har åbent fra kl. 08.30 til 20.00 i hverdagene, samt kl. 10.00 til 16.00 i weekender og helligdage. Som kundesupporter får du tilbudt: Gode muligheder for videreuddannelse Fleksible arbejdstider Et stærkt sammenhold i teamet Attraktive arbejdsvilkår herunder pension Fredagsbarer og en lækker kantineordning, der inkluderer morgenmad, frokost og frugt Din profil I dit arbejde er telefonen dit vigtigste redskab. Det er derfor vigtigt, at du er kommunikativ stærk og bevidst om dit toneleje og sprogbrug. Du har flair for kundeservice og forstår vigtigheden i at indgå i dialog med kunderne og at afdække deres behov med overskud og venlighed. Det er ikke et krav, at du har erfaring med telefonisk kundekontakt. Derudover er du udadvendt, imødekommende og har en smilende telefonstemme. Du er forandringsparat, overbevisende i din tale og er god til at bevare roen og overblikket i tilspidsede situationer. Det er et krav, at du mestrer skriftligt og mundtligt dansk og har gode engelsk-kundskaber, da der dagligt vil være henvendelser fra internationale borgere, der har brug for assistance. Arbejdstider og løn Der er opstart den 11. juni 2019. For at komme i betragtning til jobbet skal du kunne deltage i et lønnet uddannelsesforløb, som ligger tirsdag, onsdag, torsdag og fredag i uge 24 samt mandag og tirsdag i uge 25 i tidsrummet 8.00-16.30. Hvis du består uddannelsen forventer vi, at du arbejder mindst 25 timer om ugen - men gerne mere. Det er vigtigt, at du fungerer i et fleksibelt job med et skiftende timeantal. I perioder med mindre behov bookes du til en blanding af almindelige vagter og tilkaldevagter. Vagtplanen laves 4 uger frem via Moments onlinesystem. Du er selv med til at planlægge dine vagter udfra hvilke tider der passer dig bedst. Lønnen stiger med ancienniteten, og kontrakten følger HK s landsoverenskomst. Inklusiv fritvalglønnen får du 116,43 kr. i timen i de første 481 timer. Derefter stiger lønnen til 124,90 kr. de følgende 961 timer. Efter 1443 timer får du 126,94 kr. Arbejdspladsen er placeret i Ballerup. Processen Hvis du går videre i proces, vil du blive inviteret til et infomøde hos Moment den 28 maj, hvor der også vil være en personlig samtale. Såfremt vi finder din profil interessant til dette job, vil du først blive kontaktet telefonisk med henblik på en kort samtale. Vi kontakter kandidater løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du udkig efter et job med en bred kontaktflade, og vil du bruge dit naturlige servicegen i en international virksomhed? Så har vi jobbet til dig i Ballerup.

 

Jobbet

Som kundesupporter bliver du en del af en international virksomhed i vækst. Du kommer til at yde værdifuld kundesupport via telefonen til både private- og erhvervskunder. På sigt vil du også have mulighed for at besvare e-mails og chat samt lave andet administrativt arbejde. Kundesupporten har åbent fra kl. 08.30 til 20.00 i hverdagene, samt kl. 10.00 til 16.00 i weekender og helligdage.

Som kundesupporter får du tilbudt:

  • Gode muligheder for videreuddannelse
  • Fleksible arbejdstider
  • Et stærkt sammenhold i teamet
  • Attraktive arbejdsvilkår – herunder pension
  • Fredagsbarer og en lækker kantineordning, der inkluderer morgenmad, frokost og frugt

Din profil

I dit arbejde er telefonen dit vigtigste redskab. Det er derfor vigtigt, at du er kommunikativ stærk og bevidst om dit toneleje og sprogbrug. Du har flair for kundeservice og forstår vigtigheden i at indgå i dialog med kunderne og at afdække deres behov med overskud og venlighed. Det er ikke et krav, at du har erfaring med telefonisk kundekontakt.

Derudover er du udadvendt, imødekommende og har en smilende telefonstemme. Du er forandringsparat, overbevisende i din tale og er god til at bevare roen og overblikket i tilspidsede situationer. Det er et krav, at du mestrer skriftligt og mundtligt dansk og har gode engelsk-kundskaber, da der dagligt vil være henvendelser fra internationale borgere, der har brug for assistance.

Arbejdstider og løn

Der er opstart den 11. juni 2019.

For at komme i betragtning til jobbet skal du kunne deltage i et lønnet uddannelsesforløb, som ligger tirsdag, onsdag, torsdag og fredag i uge 24 samt mandag og tirsdag i uge 25 i tidsrummet 8.00-16.30. Hvis du består uddannelsen forventer vi, at du arbejder mindst 25 timer om ugen - men gerne mere.

Det er vigtigt, at du fungerer i et fleksibelt job med et skiftende timeantal. I perioder med mindre behov bookes du til en blanding af almindelige vagter og tilkaldevagter. Vagtplanen laves 4 uger frem via Moments onlinesystem. Du er selv med til at planlægge dine vagter udfra hvilke tider der passer dig bedst.

Lønnen stiger med ancienniteten, og kontrakten følger HK’s landsoverenskomst. Inklusiv fritvalglønnen får du 116,43 kr. i timen i de første 481 timer. Derefter stiger lønnen til 124,90 kr. de følgende 961 timer. Efter 1443 timer får du 126,94 kr.

Arbejdspladsen er placeret i Ballerup.

Processen

Hvis du går videre i proces, vil du blive inviteret til et infomøde hos Moment den 28 maj, hvor der også vil være en personlig samtale.

Såfremt vi finder din profil interessant til dette job, vil du først blive kontaktet telefonisk med henblik på en kort samtale. Vi kontakter kandidater løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig! 

 

MOMENT A/SBallerup2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
330015361Salg- og kundeservicemedarbejder.Robot Til at nå vores ambitiøse vækst mål søger vi en dedikeret salg- og kundeservicemedarbejder, som skal være med til at udvikle eksisterende markeder til nye højder! Bookingabus.com er verdens første og førende portal inden for booking og reservation af busser på nettet og er i rivende udvikling. Visionen er klar Vi vil være de bedste til salg og udlejning af busser på nettet i Europa, og vi er godt på vej skal du med? Din hverdag hos Bookingabus.com Med kontorplads i vores lokaler på Østerbro, skal du være med til at øge vores salgstal. Du vil fra dag et få ansvar, som løbende vil blive større i forbindelse med din personlige udvikling. Du vil blive tilkoblet et team af kompetente kollegaer. Dine primære arbejdsopgaver vil ligge indenfor: Besvarelse af kundehenvendelser i vores CRM-system, telefon eller mail Koordinering mellem kunder og leverandører Opsøgende salg til nye samarbejdspartnere og leverandører Kontraktsalg til nye og eksisterende kunder Du vil selv være med til at forme din hverdag. Har du ideerne, og kan du selv føre det ud i livet kommer du langt hos os! Det er vigtigt, at du er dedikeret, ambitiøs og sulten efter resultater. Hvad vi forventer af dig: Du er handlingsorienteret, kan lide at tage ansvar, analyserer, kommer med løsningsforslag og fører dem ud i livet. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er at du har et salgs- og kundeservicegen og kan lide at skabe resultater i samarbejde med dine kollegaer. Vi forventer at du har følgende kvalifikationer: 2-3 års erfaring med salg og kundeservice Kan arbejde struktureret og have mange bolde i luften Resultatorienteret og selvkørende Dansk og engelsk er et MUST! Tredje sprog er en stor fordel, men ikke et krav Bookingabus.com kan tilbyde dig: En legeplads hvor du får mulighed for at gøre en forskel, så længe du vil lære, har ambitioner og formål med dit valg. Du kan forvente at få et stort ansvarsområde, hvor du vil kunne udvikle dig selv og dine evner indenfor salg betydeligt. Løn forhandles efter kvalifikationer, og består af en fast løn forbundet med en bonus provision ordning. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og få dig med på bussen mod nye markeder! HRpeople står for rekrutteringen. Du kan ringe til Anettes Lund på 28560903, hvis du har spørgsmål til stillingen. HRpeople er et moderne mindre rekrutterings- og HR konsulenthus, hvis formål er at hjælpe virksomheder med rekrutteringer og HR opgaver, både på det strategiske og operationelle niveau. Vores kernekompetencer er at indgå som professionel HR partner for mindre mellemstore virksomheder, være med til at etablere HR-funktionen eller at assistere den eksisterende HR-afdeling.

Til at nå vores ambitiøse vækst mål søger vi en dedikeret salg- og kundeservicemedarbejder, som skal være med til at udvikle eksisterende markeder til nye højder!

Bookingabus.com er verdens første og førende portal inden for booking og reservation af busser på nettet og er i rivende udvikling. Visionen er klar – Vi vil være de bedste til salg og udlejning af busser på nettet i Europa, og vi er godt på vej – skal du med?

Din hverdag hos Bookingabus.com

Med kontorplads i vores lokaler på Østerbro, skal du være med til at øge vores salgstal. Du vil fra dag et få ansvar, som løbende vil blive større i forbindelse med din personlige udvikling. Du vil blive tilkoblet et team af kompetente kollegaer.

  • Dine primære arbejdsopgaver vil ligge indenfor:
  • Besvarelse af kundehenvendelser i vores CRM-system, telefon eller mail
  • Koordinering mellem kunder og leverandører
  • Opsøgende salg til nye samarbejdspartnere og leverandører
  • Kontraktsalg til nye og eksisterende kunder

Du vil selv være med til at forme din hverdag. Har du ideerne, og kan du selv føre det ud i livet kommer du langt hos os! Det er vigtigt, at du er dedikeret, ambitiøs og sulten efter resultater.  

Hvad vi forventer af dig:

Du er handlingsorienteret, kan lide at tage ansvar, analyserer, kommer med løsningsforslag og fører dem ud i livet. Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Vigtigst er at du har et salgs- og kundeservicegen og kan lide at skabe resultater i samarbejde med dine kollegaer. 

Vi forventer at du har følgende kvalifikationer:

  • 2-3 års erfaring med salg og kundeservice 
  • Kan arbejde struktureret og have mange bolde i luften
  • Resultatorienteret og selvkørende
  • Dansk og engelsk er et MUST! Tredje sprog er en stor fordel, men ikke et krav

Bookingabus.com kan tilbyde dig:

En legeplads hvor du får mulighed for at gøre en forskel, så længe du vil lære, har ambitioner og formål med dit valg. Du kan forvente at få et stort ansvarsområde, hvor du vil kunne udvikle dig selv og dine evner indenfor salg betydeligt.

Løn forhandles efter kvalifikationer, og består af en fast løn forbundet med en bonus/provision ordning. 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og få dig med på bussen mod nye markeder!

HRpeople står for rekrutteringen. Du kan ringe til Anettes Lund på 28560903, hvis du har spørgsmål til stillingen.

HRpeople er et moderne mindre rekrutterings- og HR konsulenthus, hvis formål er at hjælpe virksomheder med rekrutteringer og HR opgaver, både på det strategiske og operationelle niveau. Vores kernekompetencer er at indgå som professionel HR partner for mindre/mellemstore virksomheder, være med til at etablere HR-funktionen eller at assistere den eksisterende HR-afdeling. 

HRpeopleKøbenhavn Ø2019-05-02T00:00:002019-06-25T00:00:00
330013597Kundesupport til webbureauRobot Kundesupport til webbureau (Del gerne) Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i København. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal stå for at hjælpe vores kunder med deres ønsker og spørgsmål. Vores mål har fra starten været, at give den bedste service i branchen, og det er derfor meget vigtigt at du er udadvendt og elsker at hjælpe. Man vil blandt andet skulle tale guide vores kunder over telefonen. Arbejdsdagen vil bestå af grafiske tilføjelser og rettelser til vores kunders sider, samt vejledning over telefonen. Til dette vil man komme til at arbejde i photoshop, WordPress og lign. programmer.Alle vores hjemmesider er lavet med Wordpress som grund platform, og det en klar fordel hvis man har noget erfaring med Wordpress i forvejen. Det er også vigtigt, at man har et godt grafisk øje, og det er en fordel af man kender til photoshop, men ikke et krav. Vi har brug for en person som kan starte snarest. Vores forventninger til dig - At du har interesse for IT og Web- Gerne erfaring for web og hjemmesider, men ikke nødvendigt- At du kan tage ansvar for dine opgaver- At du er struktureret- At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald- At du har masser af overskud i dit arbejde selvom du bliver presset- At du bidrager til en god atmosfære på kontoret Vi kan tilbyde - Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer- En personlig virksomhed med en flad organisation- Fast løn- En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events.- Sparring med dygtige kollegaer- Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser. Att. Benjamin Jensenkontakt@web-koncept.dk Kort om Web-Koncept:Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling. Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering SEO og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed. Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

Kundesupport til webbureau (Del gerne)

Web-Koncept A/S søger en ny medarbejder til vores kontor i København. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team.

Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode kollegaer, skal stå for at hjælpe vores kunder med deres ønsker og spørgsmål. Vores mål har fra starten været, at give den bedste service i branchen, og det er derfor meget vigtigt at du er udadvendt og elsker at hjælpe. Man vil blandt andet skulle tale/guide vores kunder over telefonen. Arbejdsdagen vil bestå af grafiske tilføjelser og rettelser til vores kunders sider, samt vejledning over telefonen. Til dette vil man komme til at arbejde i photoshop, WordPress og lign. programmer.
Alle vores hjemmesider er lavet med Wordpress som grund platform, og det en klar fordel hvis man har noget erfaring med Wordpress i forvejen.

Det er også vigtigt, at man har et godt grafisk øje, og det er en fordel af man kender til photoshop, men ikke et krav.


Vi har brug for en person som kan starte snarest.

Vores forventninger til dig

- At du har interesse for IT og Web
- Gerne erfaring for web og hjemmesider, men ikke nødvendigt
- At du kan tage ansvar for dine opgaver
- At du er struktureret
- At du ikke er bange for at tale i telefon og kan tage alle slags opkald
- At du har masser af overskud i dit arbejde selvom du bliver presset
- At du bidrager til en god atmosfære på kontoret

Vi kan tilbyde

- Et ungt og sjovt arbejdsmiljø med gode kollegaer
- En personlig virksomhed med en flad organisation
- Fast løn
- En lækker arbejdsplads med unge kollegaer og masser af sjove events.
- Sparring med dygtige kollegaer
- Gode fremtidsmuligheder hos en organisation i rivende udvikling

Tror du stillingen er noget for dig, så send os meget gerne en ansøgning med lidt information om dig selv og dine kompetencer, samt eventuelle referencer til dine tidligere arbejdspladser.

Att. Benjamin Jensen
kontakt@web-koncept.dk

Kort om Web-Koncept:
Web-Koncept fokuserer på at levere flotte og brugervenlige hjemmesider til danske virksomheder, med en supportløsning der giver vores kunder en stærk tryghed ved deres hjemmesides drift og udvikling.

Alle vores hjemmesider tilpasser sig mobilplatforme såvel som computere. Vi har mange års erfaring med hjemmesider, sociale medier, søgemaskineoptimering “SEO” og design. Vi arbejder støt på, at forbedre vores måde at arbejde på for at optimere virksomhedens drift og herved vores kunders tilfredshed.

Vi udvider hele tiden vores afdelinger, da vi gradvist får brug for mere mandskab til vores stigende antal kunder.

WEB-KONCEPT A/SKøbenhavn S2019-04-30T00:00:002019-05-31T00:00:00
330012028Finnish-speaking part-time customer service consultant for financeRobot Nordiccom Communications in Copenhagen is looking for a Finnish-speaking part-time customer service consultant for finance Nordiccom Communications is expanding our customer service team and therefore looking for a new collegue to our projects within the financial business. The task consists of contacting our current Finnish bank customers with a service call. The job is suitable for students and all who want to earn extra. You will work indepently but within the team with mutual goals and helpful collegues in an international environment. We expect you to be commited, disciplined, result orientated and with a good energetic personality. Working hours will be certain days a month as agreed. We offer fixed salary, good collegues and attractive facilities in the middle of Copenhagen, in Gammeltorv. You will recieve a thorough training. Nordiccom Communications ApS is a Nordic company in growth placed in the heart of Copenhagen. In Nordiccom we are specialized in customer service and advising existing customers over the phone. Here you will meet both Danes, Swedes and Finns. Nordiccom consists of about 90 employees devided into different teams. Our projects are primarily within B2C customer service and sales in banking and finance. In Nordiccom we emphasize professionalism, but it is also important that we enjoy our work. Our goal is that our employees become skilled at their work and achieve good results and high customer satisfaction, therefore there will be thorough training of new employees. Are you interested, please contact us by mail hr@nordiccom.dk or by phone 45 88 77 68 00. Hanne speaks Finnish.

Nordiccom Communications in Copenhagen is looking for a Finnish-speaking part-time customer service consultant for finance

Nordiccom Communications is expanding our customer service team and therefore looking for a new collegue to our projects within the financial business.

The task consists of contacting our current Finnish bank customers  with a service call. The job is suitable for students and all who want to earn extra.

You will work indepently but within the team with mutual goals and helpful collegues in an international environment.

We expect you to be commited, disciplined, result orientated and with a good energetic personality.

Working hours will be certain days a month as agreed. We offer fixed salary, good collegues and attractive facilities in the middle of Copenhagen, in Gammeltorv.  You will recieve a thorough training.

Nordiccom Communications ApS is a Nordic company in growth placed in the heart of Copenhagen. In Nordiccom we are specialized in customer service and advising existing customers over the phone. Here you will meet both Danes, Swedes and Finns. Nordiccom consists of about 90 employees devided into different teams. Our projects are primarily within B2C customer service and sales in banking and finance. In Nordiccom we emphasize professionalism, but it is also important that we enjoy our work. Our goal is that our employees become skilled at their work and achieve good results and high customer satisfaction, therefore there will be thorough training of new employees.

Are you interested, please contact us by mail hr@nordiccom.dk or by phone+45 88 77 68 00. Hanne speaks Finnish.

NORDICCOM ApSKøbenhavn K2019-04-26T00:00:002019-05-24T00:00:00
330010559Teleperformance søger erfarne kundeservicemedarbejdere til Klarna.Robot I forbindelse med samarbejdet imellem Teleperformance Danmark og Klarna, søger vi erfarne kundeservicemedarbejdere til vores klient Klarna. Klarna er en svensk virksomhed, som sikrer nemme og trygge betalingsløsninger på internettet for både sælger og køber ved fakturabaserede betalinger. Stillingen Som kundeservicemedarbejder er det dit job at betjene Klarnas kunder aktivt via telefon, e-mail og chat. Opgaverne omfatter kundeservice og vejledning omkring abonnementsspørgsmål, betalingsløsninger og fakturaspørgsmål samt håndtering af henvendelser fra forhandlere webshops på telefon og mail. Startdato: 16. maj 2019 Arbejdstider: Hverdage mellem 9.00 17.00 Arbejdssted: Business Center Øresund, med hav- og strandudsigt, tæt ved Femøren Station, København Du er den person, vi leder efter, hvis du: er kundefokuseret er kommunikativ stærk både mundtligt og skriftligt har flair for at arbejde med administrative opgaver har en økonomisk forståelse er vant til at arbejde med PC og lærer nye systemer hurtigt er kvalitetsbevidst og det kommer til udtryk i dit arbejde motiveres ved at hjælpe hver enkelt kunde og herved skabe unikke kundeoplevelser taler dansk på modersmålsniveau Teleperformance tilbyder Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med ledelsen og kollegerne og samarbejdspartnere hos Teleperformance, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent. Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs. Tonen hos Teleperformance er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet. Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt. Stillingen er en fastansættelse på 30 timer per uge med mulighed for flere timer med en timeløn på 125,00 kroner. Personalegoder Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og det er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med. Ansøgning Interesseret? Søg straks via linket, da vi afholder samtaler og ansætter løbende. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte HR Konsulent Jannicke Jenssen på telefon 31223648 eller e-mail jannicke.jenssen@teleperformance.com Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction

I forbindelse med samarbejdet imellem Teleperformance Danmark og Klarna, søger vi erfarne kundeservicemedarbejdere til vores klient Klarna.

Klarna er en svensk virksomhed, som sikrer nemme og trygge betalingsløsninger på internettet for både sælger og køber ved fakturabaserede betalinger.

Stillingen

Som kundeservicemedarbejder er det dit job at betjene Klarnas kunder aktivt via telefon, e-mail og chat. Opgaverne omfatter kundeservice og vejledning omkring abonnementsspørgsmål, betalingsløsninger og fakturaspørgsmål samt håndtering af henvendelser fra forhandlere/webshops på telefon og mail.

Startdato: 16. maj 2019

Arbejdstider: Hverdage mellem 9.00 – 17.00

Arbejdssted: Business Center Øresund, med hav- og strandudsigt, tæt ved Femøren Station, København

Du er den person, vi leder efter, hvis du:

  • er kundefokuseret
  • er kommunikativ stærk både mundtligt og skriftligt
  • har flair for at arbejde med administrative opgaver
  • har en økonomisk forståelse
  • er vant til at arbejde med PC og lærer nye systemer hurtigt
  • er kvalitetsbevidst og det kommer til udtryk i dit arbejde
  • motiveres ved at hjælpe hver enkelt kunde og herved skabe unikke kundeoplevelser
  • taler dansk på modersmålsniveau

Teleperformance tilbyder

Vi sikrer, at du får den træning og uddannelse, der skal til, så du hele tiden udvikler dig og skaber succes i dit job. Det betyder, at du arbejder tæt sammen med ledelsen og kollegerne og samarbejdspartnere hos Teleperformance, hvor I løbende er i dialog om, hvordan du kan udvikle dit talent.

Vi tror på, at glade medarbejdere skaber de bedste resultater. Derfor har vi stort fokus på en god og motiverende arbejdskultur, hvor der er plads til forskellighed, og hvor der samarbejdes på kryds og tværs.

Tonen hos Teleperformance er uformel, og du vil opleve, at du hurtigt kan gøre en forskel og sætte dit individuelle præg på arbejdet og fællesskabet.

Du får en arbejdsplads, der investerer i din professionelle og personlige udvikling. Du vil få en række værktøjer og kompetencer, som du kan bruge i hele dit liv og din karriere. Der er også mulighed for at følge en af de forskellige karriereveje i virksomheden, både nationalt og internationalt.

Stillingen er en fastansættelse på 30 timer per uge med mulighed for flere timer med en timeløn på 125,00 kroner.

Personalegoder

Hos Teleperformance tilbyder vi dig en række personalegoder, som eksempelvis mulighed for frivillig pension, gratis sundhedssikring, kantineordning hos Meyers kantine, og det er naturligvis altid gratis frugt og kaffe du kan forsyne dig med.

Ansøgning

Interesseret? Søg straks via linket, da vi afholder samtaler og ansætter løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte HR Konsulent Jannicke Jenssen på telefon 31223648 eller e-mail jannicke.jenssen@teleperformance.com

Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction

Teleperformance DanmarkKøbenhavn S2019-04-24T00:00:002019-06-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundesupportere til international virksomhed i Ballerup (OPSTART SNAREST)

MOMENT A/S

Ballerup
Er du udkig efter et job med en bred kontaktflade, og vil du bruge dit naturlige servicegen i en international virksomhed? Så har vi jobbet til dig i Ballerup. Jobbet Som kundesupporter bliver du en del af en international virksomhed i vækst. Du kom...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019

Salg- og kundeservicemedarbejder.

HRpeople

København Ø
Til at nå vores ambitiøse vækst mål søger vi en dedikeret salg- og kundeservicemedarbejder, som skal være med til at udvikle eksisterende markeder til nye højder! Bookingabus.com er verdens første og førende portal inden for booking og reservation a...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:25. juni 2019

Kundesupport til webbureau

WEB-KONCEPT A/S

København S
Kundesupport til webbureau (Del gerne) Web-Koncept A S søger en ny medarbejder til vores kontor i København. Vi søger en ny medarbejder, som kan indgå som en del af vores kundesupport team. Vi har brug for en ny medarbejder, som sammen med gode koll...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Finnish-speaking part-time customer service consultant for finance

NORDICCOM ApS

København K
Nordiccom Communications in Copenhagen is looking for a Finnish-speaking part-time customer service consultant for finance Nordiccom Communications is expanding our customer service team and therefore looking for a new collegue to our projects withi...
Indrykket:26. april 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Teleperformance søger erfarne kundeservicemedarbejdere til Klarna.

Teleperformance Danmark

København S
I forbindelse med samarbejdet imellem Teleperformance Danmark og Klarna, søger vi erfarne kundeservicemedarbejdere til vores klient Klarna. Klarna er en svensk virksomhed, som sikrer nemme og trygge betalingsløsninger på internettet for både sælger ...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:15. juni 2019