Kundeservicemedarbejdere til virksomhed i vækst

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SALESCORP vækster og vi udvider derfor vores kundeserviceteam - så er du verdensmester i god kundeservice via telefon, mail og sociale medier, og vil du være en del af et team, hvor vi sammen har den gode kundeoplevelse som vores første prioritet? Så læs med her.

SALESCORP sælger el-, gas-, mobil- og bredbåndsløsninger og rådgiver om forsikringer. Vi oplever en positiv vækst og får flere kunder, og derfor udvider vi nu vores kundeservice med flere dedikerede kundeservicemedarbejdere.

"I vores team vil du få en spændende og varierende hverdag, hvor vi løser mange forskellige opgaver. Vi hjælper vores kunder ved at besvare deres spørgsmål, og vi byder nye kunder velkommen med al relevant information, så kunden får mest muligt ud af sine aftaler" fortæller William, der er kundeservicemedarbejder og din nye kollega.

I vores kundeserviceteam taler vi dagligt med mange forskellige typer mennesker, hvorfor det er vigtigt, at du forstår at tilpasse din kommunikation til modtageren, og du formår at skabe tillid og troværdighed, ved at lytte, afdække og forstå kundens behov og spørgsmål. Du skal brænde for at yde den bedst tænkelige kundeservice - hver gang.

"I teamet deler vi relevant viden, så vi på den måde udvikler os fagligt og personligt. Og sammen afslutter vi arbejdsdagen med et "deep brief" og følger op på dagens indhold, henvendelser og aktiviteter" fortsætter William.

Vores forventninger til dig

  • Du er fleksibel, serviceminded og klar til at være lige præcis, hvor der er brug for dig
  • Du har gode kommunikative evner - både på skrift og i tale
  • Du motiveres af den gode kundeservice og er villig til at gå langt for denne
  • Du har gå-på mod og motiveres af mål og præstationer
  • Du har et friskt og ungdommeligt sind - da vi arbejder i et ungt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone

Vi sørger naturligvis for, at du får den nødvendige oplæring, så du er klar til at møde vores kunder og yde den bedst tænkelige kundeservice.

"Vi dyrker det sociale både på og uden for arbejdspladsen. Vores sociale sammenhold bringer os ofte på café- eller restaurantbesøg - nogle gange endda finansieret af virksomheden, hvis vi fx har vundet en intern konkurrence" fortsætter William.

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en fast timeløn med en meget fordelagtig provision. Din arbejdstid er 37 timer ugentligt, mandag til fredag i tidsrummet 8.45-20.00.

Din arbejdsplads er på Amager i lækre faciliteter tæt ved Lergravsparken metrostation. Vi har en lækker frokostordning, en uformel omgangstone, og foruden William vil du får en masse søde andre kollegaer, som alle glæder sig til at tage godt imod dig.

Vil du være vores nye kollega?

Hvis vi har fanget din interesse, så tøv ikke med at sende din ansøgning via knappen "Send ansøgning" her på siden. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter snarest.


Se mere på vores ansøgersite: https://salescorp.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundeservicemedarbejdere til virksomhed i vækst

SALESCORP vækster og vi udvider derfor vores kundeserviceteam - så er du verdensmester i god kundeservice via telefon, mail og sociale medier, og vil du være en del af et team, hvor vi sammen har den gode kundeoplevelse som vores første prioritet? Så læs med her.

SALESCORP sælger el-, gas-, mobil- og bredbåndsløsninger og rådgiver om forsikringer. Vi oplever en positiv vækst og får flere kunder, og derfor udvider vi nu vores kundeservice med flere dedikerede kundeservicemedarbejdere.

"I vores team vil du få en spændende og varierende hverdag, hvor vi løser mange forskellige opgaver. Vi hjælper vores kunder ved at besvare deres spørgsmål, og vi byder nye kunder velkommen med al relevant information, så kunden får mest muligt ud af sine aftaler" fortæller William, der er kundeservicemedarbejder og din nye kollega.

I vores kundeserviceteam taler vi dagligt med mange forskellige typer mennesker, hvorfor det er vigtigt, at du forstår at tilpasse din kommunikation til modtageren, og du formår at skabe tillid og troværdighed, ved at lytte, afdække og forstå kundens behov og spørgsmål. Du skal brænde for at yde den bedst tænkelige kundeservice - hver gang.

"I teamet deler vi relevant viden, så vi på den måde udvikler os fagligt og personligt. Og sammen afslutter vi arbejdsdagen med et "deep brief" og følger op på dagens indhold, henvendelser og aktiviteter" fortsætter William.

Vores forventninger til dig

  • Du er fleksibel, serviceminded og klar til at være lige præcis, hvor der er brug for dig
  • Du har gode kommunikative evner - både på skrift og i tale
  • Du motiveres af den gode kundeservice og er villig til at gå langt for denne
  • Du har gå-på mod og motiveres af mål og præstationer
  • Du har et friskt og ungdommeligt sind - da vi arbejder i et ungt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone

Vi sørger naturligvis for, at du får den nødvendige oplæring, så du er klar til at møde vores kunder og yde den bedst tænkelige kundeservice.

"Vi dyrker det sociale både på og uden for arbejdspladsen. Vores sociale sammenhold bringer os ofte på café- eller restaurantbesøg - nogle gange endda finansieret af virksomheden, hvis vi fx har vundet en intern konkurrence" fortsætter William.

Ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en fast timeløn med en meget fordelagtig provision. Din arbejdstid er 37 timer ugentligt, mandag til fredag i tidsrummet 8.45-20.00.

Din arbejdsplads er på Amager i lækre faciliteter tæt ved Lergravsparken metrostation. Vi har en lækker frokostordning, en uformel omgangstone, og foruden William vil du får en masse søde andre kollegaer, som alle glæder sig til at tage godt imod dig.

Vil du være vores nye kollega?

Hvis vi har fanget din interesse, så tøv ikke med at sende din ansøgning via knappen "Send ansøgning" her på siden. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi løbende holder samtaler og ansætter snarest.


Se mere på vores ansøgersite: https://salescorp.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.