Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundeservicerådgivere til peakhåndteringsteam (OPSTART SNAREST)

Vil du udnytte sabbatåret inden studiestart til sommer? Så gør det med et spændende job som rådgiver hos vores kunde i Nordsjælland.

 

Jobbet

Du bliver en del af et nyt team på 10, hvor du og teamet bliver ansvarlige for at besvare mange daglige kald vedrørende ét specifikt emne. Det er et emne, som du helt sikkert kender til, og som vi alle kommer i berøring med i den kommende tid.

Vores kunde forventer at få ekstra travlt henover foråret, og du kan derfor forvente at skulle besvare mellem 140-200 opkald dagligt. Det kan du se frem til at gøre i en dynamisk afdeling, hvor professionalisme og god stemning danner rammerne for arbejdsdagen. Vi sørger for, at du bliver godt klædt på til opgaven, så du er i stand til at give en sublim kundeoplevelse til de kunder, der ringer ind. Til gengæld forventer vi, at du kommer med et åbent sind, masser energi og en lyst til at blive en del af et high performance-team.

Som en kommende del af holdet bliver du en del af et team hvor højt humør og godt arbejdsmiljø er helt centrale.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor du bliver en del af et high-performance team, hvor alle går til arbejdsopgaverne med god energi og hvor alle løfter i flok.

Bliv en del af holdet

For at blive en del af holdet skal du have erfaring med at levere god kundeservice – enten fra et job i en kundeservice eller en butik. Det vigtigste er, at du ved hvad der skal til for, at kunden får en god oplevelse. Det handler om at kunne bevare roen, være positiv og skarp - også når der er travlt. Med sikre svar, store smil og kæmpe gåpåmod når du i mål sammen med dine nye holdkammerater.

Vi håber, at du kan svare ja til at kunne:

• Fremvise straffeattest

• Starte den 13. februar 2020 og forventeligt kunne arbejde til 31. august 2020

• Bidrage med relevant erhvervserfaring og lyst til at være en del af et team, som står sammen

• Besvare opkald på engelsk

Derudover skal du have et minimum af fravær planlagt i perioden, du arbejder.

Det praktiske

Der er opstart torsdag den 13. februar 2020, og der vil efterfølgende være oplæring torsdag, fredag og mandag.

Vi søger medarbejdere, som kan arbejde i én af følgende perioder:

• 13. februar til 13. juli (5 mdr.)

• 13. februar til 13. juni (4 mdr.)

• 13. februar til 13. maj (3 mdr.)

Da der er god mulighed for forlængelse, er det selvfølgelig et plus, at du i princippet kan arbejde til 31. august.

Arbejdslokationen er i 3450 Allerød.

Arbejdstiden er mandag til torsdag fra 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-15:30. Du vil indgå i vagtplan, hvor teamet på skift skal arbejde mandage + torsdage fra 10:00-18:00.

Processen

Processen er således, at du vil blive kontaktet løbende og frem til vi holder assessment den 4. februar 2020 k0l. 9.30-11.30 , hvis du vurderes egnet. Vi håber du kan deltage i hele tidsrummet den 4. februar. 

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168367Phoenix-aa28b30412020-01-30T00:00:00Kundeservicerådgivere til peakhåndteringsteam (OPSTART SNAREST)

Vil du udnytte sabbatåret inden studiestart til sommer? Så gør det med et spændende job som rådgiver hos vores kunde i Nordsjælland.

 

Jobbet

Du bliver en del af et nyt team på 10, hvor du og teamet bliver ansvarlige for at besvare mange daglige kald vedrørende ét specifikt emne. Det er et emne, som du helt sikkert kender til, og som vi alle kommer i berøring med i den kommende tid.

Vores kunde forventer at få ekstra travlt henover foråret, og du kan derfor forvente at skulle besvare mellem 140-200 opkald dagligt. Det kan du se frem til at gøre i en dynamisk afdeling, hvor professionalisme og god stemning danner rammerne for arbejdsdagen. Vi sørger for, at du bliver godt klædt på til opgaven, så du er i stand til at give en sublim kundeoplevelse til de kunder, der ringer ind. Til gengæld forventer vi, at du kommer med et åbent sind, masser energi og en lyst til at blive en del af et high performance-team.

Som en kommende del af holdet bliver du en del af et team hvor højt humør og godt arbejdsmiljø er helt centrale.

Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor du bliver en del af et high-performance team, hvor alle går til arbejdsopgaverne med god energi og hvor alle løfter i flok.

Bliv en del af holdet

For at blive en del af holdet skal du have erfaring med at levere god kundeservice – enten fra et job i en kundeservice eller en butik. Det vigtigste er, at du ved hvad der skal til for, at kunden får en god oplevelse. Det handler om at kunne bevare roen, være positiv og skarp - også når der er travlt. Med sikre svar, store smil og kæmpe gåpåmod når du i mål sammen med dine nye holdkammerater.

Vi håber, at du kan svare ja til at kunne:

• Fremvise straffeattest

• Starte den 13. februar 2020 og forventeligt kunne arbejde til 31. august 2020

• Bidrage med relevant erhvervserfaring og lyst til at være en del af et team, som står sammen

• Besvare opkald på engelsk

Derudover skal du have et minimum af fravær planlagt i perioden, du arbejder.

Det praktiske

Der er opstart torsdag den 13. februar 2020, og der vil efterfølgende være oplæring torsdag, fredag og mandag.

Vi søger medarbejdere, som kan arbejde i én af følgende perioder:

• 13. februar til 13. juli (5 mdr.)

• 13. februar til 13. juni (4 mdr.)

• 13. februar til 13. maj (3 mdr.)

Da der er god mulighed for forlængelse, er det selvfølgelig et plus, at du i princippet kan arbejde til 31. august.

Arbejdslokationen er i 3450 Allerød.

Arbejdstiden er mandag til torsdag fra 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-15:30. Du vil indgå i vagtplan, hvor teamet på skift skal arbejde mandage + torsdage fra 10:00-18:00.

Processen

Processen er således, at du vil blive kontaktet løbende og frem til vi holder assessment den 4. februar 2020 k0l. 9.30-11.30 , hvis du vurderes egnet. Vi håber du kan deltage i hele tidsrummet den 4. februar. 

 

 

2020-02-17T22:00:38.533 Vil du udnytte sabbatåret inden studiestart til sommer? Så gør det med et spændende job som rådgiver hos vores kunde i Nordsjælland. Jobbet Du bliver en del af et nyt team på 10, hvor du og teamet bliver ansvarlige for at besvare mange daglige kald vedrørende t specifikt emne. Det er et emne, som du helt sikkert kender til, og som vi alle kommer i berøring med i den kommende tid. Vores kunde forventer at få ekstra travlt henover foråret, og du kan derfor forvente at skulle besvare mellem 140-200 opkald dagligt. Det kan du se frem til at gøre i en dynamisk afdeling, hvor professionalisme og god stemning danner rammerne for arbejdsdagen. Vi sørger for, at du bliver godt klædt på til opgaven, så du er i stand til at give en sublim kundeoplevelse til de kunder, der ringer ind. Til gengæld forventer vi, at du kommer med et åbent sind, masser energi og en lyst til at blive en del af et high performance-team. Som en kommende del af holdet bliver du en del af et team hvor højt humør og godt arbejdsmiljø er helt centrale. Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor du bliver en del af et high-performance team, hvor alle går til arbejdsopgaverne med god energi og hvor alle løfter i flok. Bliv en del af holdet For at blive en del af holdet skal du have erfaring med at levere god kundeservice enten fra et job i en kundeservice eller en butik. Det vigtigste er, at du ved hvad der skal til for, at kunden får en god oplevelse. Det handler om at kunne bevare roen, være positiv og skarp - også når der er travlt. Med sikre svar, store smil og kæmpe gåpåmod når du i mål sammen med dine nye holdkammerater. Vi håber, at du kan svare ja til at kunne: Fremvise straffeattest Starte den 13. februar 2020 og forventeligt kunne arbejde til 31. august 2020 Bidrage med relevant erhvervserfaring og lyst til at være en del af et team, som står sammen Besvare opkald på engelsk Derudover skal du have et minimum af fravær planlagt i perioden, du arbejder. Det praktiske Der er opstart torsdag den 13. februar 2020, og der vil efterfølgende være oplæring torsdag, fredag og mandag. Vi søger medarbejdere, som kan arbejde i n af følgende perioder: 13. februar til 13. juli (5 mdr.) 13. februar til 13. juni (4 mdr.) 13. februar til 13. maj (3 mdr.) Da der er god mulighed for forlængelse, er det selvfølgelig et plus, at du i princippet kan arbejde til 31. august. Arbejdslokationen er i 3450 Allerød. Arbejdstiden er mandag til torsdag fra 08:00-16:00 samt fredag fra 08:00-15:30. Du vil indgå i vagtplan, hvor teamet på skift skal arbejde mandage torsdage fra 10:00-18:00. Processen Processen er således, at du vil blive kontaktet løbende og frem til vi holder assessment den 4. februar 2020 k0l. 9.30-11.30 , hvis du vurderes egnet. Vi håber du kan deltage i hele tidsrummet den 4. februar.11Jobnetaa28b304100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-26T00:00:000000https://job.moment.dk/job-opslag?id=37151&title=R%C3%A5dgivere-til-peakh%C3%A5ndteringsteam0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3702192MOMENT A/S11Vester Farimagsgade 15, 5.1606København VDKDanmark0
info@moment.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000895312JobNet5109317510931710030-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa28b304https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa28b304https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa28b304&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=aa28b304&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/913230-36-1.jpgKundeservicerådgivere til peakhåndteringsteam (OPSTART SNAREST)12007261Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg364063948Andréinfo@moment.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK