Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundesupport-medarbejder med flair for IT

Har du flair for IT? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst?

Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen.

Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser.

Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 15.000 virksomheder.

Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder.

Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega med teknisk baggrund, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau.

 

Dine opgaver:

  • Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail
  • Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk's produkter og services
  • Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder
  • Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform

 

Om dig:

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en it/teknisk baggrund eller hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer
  • Du har en glad og energisk telefonstemme
  • Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice 
  • Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab
  • Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret
  • Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt

 

For den rette person kan vi tilbyde:

  • En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet
  • En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker
  • Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel
  • En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort
  • Løn efter kvalifikationer

 

Arbejdssted og -tid:

  • Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense
  • Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16)
  • Opstart: Hurtigst muligt

 

Ansøgning:

Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende

  • Dit CV
  • Karakterbeviser fra dine studier
  • Din ansøgning

til Nicklas Nguyen på e-mailadressen: job@pakkelabels.dk.

Har du spørgsmål til stillingen kan du også skrive til os på job@pakkelabels.dk.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329821205Phoenix-9e7815ca12018-05-29T00:00:00Kundesupport-medarbejder med flair for IT

Har du flair for IT? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst?

Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen.

Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser.

Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 15.000 virksomheder.

Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder.

Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega med teknisk baggrund, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau.

 

Dine opgaver:

  • Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail
  • Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk's produkter og services
  • Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder
  • Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform

 

Om dig:

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en it/teknisk baggrund eller hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer
  • Du har en glad og energisk telefonstemme
  • Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice 
  • Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab
  • Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret
  • Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt

 

For den rette person kan vi tilbyde:

  • En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet
  • En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker
  • Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel
  • En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort
  • Løn efter kvalifikationer

 

Arbejdssted og -tid:

  • Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense
  • Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16)
  • Opstart: Hurtigst muligt

 

Ansøgning:

Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende

  • Dit CV
  • Karakterbeviser fra dine studier
  • Din ansøgning

til Nicklas Nguyen på e-mailadressen: job@pakkelabels.dk.

Har du spørgsmål til stillingen kan du også skrive til os på job@pakkelabels.dk.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.

2018-07-25T00:50:19.197 Har du flair for IT? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst? Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen. Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser. Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 15.000 virksomheder. Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder. Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega med teknisk baggrund, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau. Dine opgaver: Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk s produkter og services Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform Om dig: Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en it teknisk baggrund eller hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer Du har en glad og energisk telefonstemme Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt For den rette person kan vi tilbyde: En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort Løn efter kvalifikationer Arbejdssted og -tid: Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16) Opstart: Hurtigst muligt Ansøgning: Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende Dit CV Karakterbeviser fra dine studier Din ansøgning til Nicklas Nguyen på e-mailadressen: job@pakkelabels.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan du også skrive til os på job@pakkelabels.dk. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.11Jobnet9e7815ca100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-24T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3271872NOVITAS A/S11Strandvejen 65240Odense NØDKDanmark0
job@pakkelabels.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent579926JobNet48316481000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e7815cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e7815cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e7815ca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e7815ca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor IT?12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT355287748Nicklas Nguyenjob@pakkelabels.dkDKDanmarkDKDanmark329950402Samsung Mobil TeknikerRobot Brænder du for at arbejde med Samsung Telefoner og tablets? Vi søger en energisk og ambitiøs tekniker til vores nye Samsung og Apple autoriserede værksted i Odense. Vi forventer at : - Du er udadvendt og præsentabel - Du har gerne erfaring med hardware reparationer og kundeservice. - Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt - Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. - Du skal være god til administrative tunge systemer. - Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for certificering og oplæring. Det er vigtigt at du har erfaring med reparationer af mobil telefoner. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - Gode kollegaer i et ungt glad og energisk team hvor forskellighederne spiller godt sammen - En god løn, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - At som tekniker hos os arbejder du med de bedste kollegaer og det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Gode udviklings muligheder og videre uddannelse. Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at arbejde med Samsung Telefoner og tablets?

Vi søger en energisk og ambitiøs  tekniker til vores nye Samsung og Apple autoriserede værksted i Odense.

Vi forventer at :

- Du er udadvendt og præsentabel 

- Du har gerne erfaring med hardware reparationer og kundeservice.

- Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt 

- Du skal kunne tale og skrive flydende dansk.

- Du skal være god til administrative tunge systemer.

- Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for certificering og oplæring.

 Det er vigtigt at du har erfaring med reparationer af mobil telefoner. 

 

Vi tilbyder :

- En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed

- Gode kollegaer i et ungt glad og energisk team hvor forskellighederne spiller godt sammen

- En god løn, og fordelagtige arbejdstider

- En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø

 - At som tekniker hos os arbejder du med de bedste kollegaer og det nyeste udstyr og teknologi på markedet

- Gode udviklings muligheder og videre uddannelse.

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SOdense C2019-01-29T00:00:002019-03-26T00:00:00
329950386Apple Tekniker TraineeRobot Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark Vi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark. Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT ACMT). Mentech s Nye IT værksted, i Odense, søger Apple teknikere. Vi forventer at : Du er udadvendt og præsentabel Du er ambitiøs, stræber efter resultater. Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs Du har gerne ACIT ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os. Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. Du skal være god til administrative tunge systemer. Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk. Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. Vi tilbyder : - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed - En ungt team af gode kollegaer og højt humør - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø - Gode udviklingsmuligheder - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. - En del af oplæringen foregår i Glostrup Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail.

Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark
Vi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider for Apple, så vores Team består af de bedste og top engagerede teknikere i Danmark.

Skal du være vores nye Apple certificeret tekniker (ACIT/ACMT). 

Mentech’s Nye IT værksted, i Odense, søger Apple teknikere.

Vi forventer at :

  • Du er udadvendt og præsentabel  
  • Du er ambitiøs, stræber efter resultater.
  • Du har meget gerne erfaring med at yde kundeservice fra tidligere jobs 
  • Du har gerne ACIT/ACMT certificering eller ønsker at tage den hos os.  
  • Du skal kunne holde flere bolde i luften og lide at have travlt  
  • Du skal kunne tale og skrive flydende dansk. 
  • Du skal være god til administrative tunge systemer. 
  • Du skal være god til engelsk da en del af oplæring foregår på engelsk.
  • Du skal være god til kundeservice og ønske at yde den bedste service

Vi sørger vi for uddannelse og certificering hos Apple og hjælp til, at din drøm som Apple tekniker bliver en virkelighed. 

Vi tilbyder :

  • - En arbejdsplads i en forandringsskabende virksomhed 
  • - En ungt team af gode kollegaer og højt humør
  • - En god løn til den rette, og fordelagtige arbejdstider
  • - En arbejdsplads der vægter det positive over det stressede miljø 
  • - Gode udviklingsmuligheder
  • - At som tekniker arbejder du med det nyeste udstyr og teknologi på markedet 
  • - Certificering som Apple tekniker, hvis du ikke allerede er det. 
  • - En del af oplæringen foregår i Glostrup

Send din ansøgning, inkl. billede til vores mail. 

MENTECH GLOSTRUP A/SOdense C2019-02-05T00:00:002019-03-26T00:00:00
329980936Data engineers til Data ManagementRobot Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt? Vi er på en ambitiøs rejse i forhold til en transformationsproces, der skal imødekomme skatteforvaltningens fremtidige data- og informationsbehov, og hvor vi skal støtte skatteforvaltningens vision om at være en datadreven organisation. Har du en ambition om at udvikle løsninger og metoder på innovative big data teknologier for at transformere data til aktiv information, der understøtter forretningens behov - både indenfor og udenfor skatteforvaltningen? Så søg stillingen som data engineer hos os. Datagrundlag for den data- og analysedrevne skatteforvaltning I kontoret Data Management arbejder vi med at transformere data til information. Vi sikrer datakvalitet, datasikkerhed, brugervenlighed, performance, standardiseringer og implementering af skattevæsenets samlede data, herunder masterdata. Som data engineer arbejder du sammen med bl.a. dataarkitekter og frontend udviklere om at skabe sammenhæng og integration mellem kildesystemer, data warehouse eller andre dataløsninger og brugerrettede frontend løsninger. Vores dataplatform er i dag bygget op omkring et data warehouse og en big data platform. Data warehouse er bygget på relationelle databaser med Informatica som datatransformationsværktøj. Til big data anvendes Hadoop med bl.a. HDFS, NiFi, HBase og Hive. Som frontend værktøjer benyttes R, BusinessObject og Qlik. Nogle af dine arbejdsopgaver kan f.eks. være at: udvikle ETL-processer til at transformere data fra skatteforvaltningens grundsystemer til information for vores samarbejdspartnere hjemtage data fra kildesystemer etablere standarder for data warehouse arbejde med løsningsdesign på tværs af BI-funktionen udvikle API og services til udstilling af løsninger Kvalifikationer Du kan være cand.merc.it, cand.it, datamatiker eller have en anden IT-faglig uddannelse. Vi søger både nyuddannede og erfarne kollegaer i henholdsvis København og Middelfart. Er du nyuddannet forventer vi en stor interesse og gode kompetencer i forhold til at arbejde med store datamængder, databaser og datamodeller. Har du erfaring fra andre job kigger vi både på interesse, kompetencer og praktisk erfaring. Som erfaren ansøger forventer vi, at du har stærke kompetencer indenfor et eller flere af nedenstående områder: ETL-udvikling Datarens datakvalitet og profilering Datamodellering E R og dimensionel modellering SQL Master Data Management Python Java REST og SOAP service interface XML JSON Som person er du nysgerrig, god til formidling og networking. I dit arbejde har du fokus på at samarbejde på tværs og at sikre den fornødne koordinering og videndeling i de teams, du indgår i, og endelig har du har sans for at skabe relationer. Grundig introduktion og onboarding Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk miljø med god mulighed for videndeling. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone, samtidig med at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne. Om Data og Analyse Stillingen er forankret i fagdirektørområdet Data og Analyse, som består af en række kontorer med i alt ca. 230 medarbejdere. Stillingen er placeret i kontoret Data Management 1, hvor du bliver en del af et team af udviklere. Du refererer til kontorchefen i Data Management 1 og kommer til at arbejde med kolleger på tværs af organisationen og kontorerne i Data og Analyse. Du vil desuden indgå i vores tværgående netværk af udviklere. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis via linket nedenfor senest den 3. april 2019 Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at henvende dig til kontorchef Recep Yandim på tlf. 72 37 62 84 eller på mail: recep.yandim@ufst.dk eller fuldmægtig Gitte Christoffersen på telefon 72 37 03 65 eller på mail:gittte.christoffersen@ufst.dk. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Vi afholder samtaler løbende. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil enten være Østbanegade 123, 2100 København Ø eller Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart. På sigt vil Østbanegade skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt?

Vi er på en ambitiøs rejse i forhold til en transformationsproces, der skal imødekomme skatteforvaltningens fremtidige data- og informationsbehov, og hvor vi skal støtte skatteforvaltningens vision om at være en datadreven organisation.

Har du en ambition om at udvikle løsninger og metoder på innovative big data teknologier for at transformere data til aktiv information, der understøtter forretningens behov - både indenfor og udenfor skatteforvaltningen? Så søg stillingen som data engineer hos os.

Datagrundlag for den data- og analysedrevne skatteforvaltning
I kontoret Data Management arbejder vi med at transformere data til information. Vi sikrer datakvalitet, datasikkerhed, brugervenlighed, performance, standardiseringer og implementering af skattevæsenets samlede data, herunder masterdata. Som data engineer arbejder du sammen med bl.a. dataarkitekter og frontend udviklere om at skabe sammenhæng og integration mellem kildesystemer, data warehouse eller andre dataløsninger og brugerrettede frontend løsninger.

Vores dataplatform er i dag bygget op omkring et data warehouse og en big data platform. Data warehouse er bygget på relationelle databaser med Informatica som datatransformationsværktøj. Til big data anvendes Hadoop med bl.a. HDFS, NiFi, HBase og Hive. Som frontend værktøjer benyttes R, BusinessObject og Qlik.

Nogle af dine arbejdsopgaver kan f.eks. være at:

  • udvikle ETL-processer til at transformere data fra skatteforvaltningens grundsystemer til information for vores samarbejdspartnere
  • hjemtage data fra kildesystemer
  • etablere standarder for data warehouse
  • arbejde med løsningsdesign på tværs af BI-funktionen
  • udvikle API og services til udstilling af løsninger

Kvalifikationer
Du kan være cand.merc.it, cand.it, datamatiker eller have en anden IT-faglig uddannelse. Vi søger både nyuddannede og erfarne kollegaer i henholdsvis København og Middelfart.

Er du nyuddannet forventer vi en stor interesse og gode kompetencer i forhold til at arbejde med store datamængder, databaser og datamodeller.

Har du erfaring fra andre job kigger vi både på interesse, kompetencer og praktisk erfaring. Som erfaren ansøger forventer vi, at du har stærke kompetencer indenfor et eller flere af nedenstående områder:

  • ETL-udvikling
  • Datarens/datakvalitet og profilering
  • Datamodellering – E/R og dimensionel modellering
  • SQL
  • Master Data Management
  • Python/Java
  • REST og SOAP service interface
  • XML/JSON

Som person er du nysgerrig, god til formidling og networking. I dit arbejde har du fokus på at samarbejde på tværs og at sikre den fornødne koordinering og videndeling i de teams, du indgår i, og endelig har du har sans for at skabe relationer.

Grundig introduktion og onboarding
Du kan se frem til at arbejde i et dynamisk miljø med god mulighed for videndeling. Vi har et godt sammenhold med plads til humor og en uformel omgangstone, samtidig med at vi tager ansvar og har ambitioner om hele tiden at forbedre os. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.

Om Data og Analyse
Stillingen er forankret i fagdirektørområdet Data og Analyse, som består af en række kontorer med i alt ca. 230 medarbejdere. Stillingen er placeret i kontoret Data Management 1, hvor du bliver en del af et team af udviklere. Du refererer til kontorchefen i Data Management 1 og kommer til at arbejde med kolleger på tværs af organisationen og kontorerne i Data og Analyse. Du vil desuden indgå i vores tværgående netværk af udviklere.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning sammen med CV og eksamensbevis via linket nedenfor senest den 3. april 2019 Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved at henvende dig til kontorchef Recep Yandim på tlf. 72 37 62 84 eller på mail: recep.yandim@ufst.dk eller fuldmægtig Gitte Christoffersen på telefon 72 37 03 65 eller på mail:gittte.christoffersen@ufst.dk. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Vi afholder samtaler løbende.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil enten være Østbanegade 123, 2100 København Ø eller Teglgårdsparken 19, 5500 Middelfart. På sigt vil Østbanegade skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.
Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 19Middelfart2019-03-19T00:00:002019-04-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Samsung Mobil Tekniker

MENTECH GLOSTRUP A/S

Odense C
Brænder du for at arbejde med Samsung Telefoner og tablets? Vi søger en energisk og ambitiøs tekniker til vores nye Samsung og Apple autoriserede værksted i Odense. Vi forventer at : - Du er udadvendt og præsentabel - Du har gerne erfaring med hardw...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019

Apple Tekniker Trainee

MENTECH GLOSTRUP A/S

Odense C
Brænder du for at blive uddannet tekniker og arbejde med Apple Produkter som Macbook, iMac, iPhone og iPad?Brænder du for at være med i et team af de bedste teknikere i Danmark Vi er de eneste i Danmark der er Autoriseret Premium Service provider fo...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:26. marts 2019

Data engineers til Data Management

Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 19

Middelfart
Drømmer du om at gøre en forskel og udnytte værdien af store datamængder optimalt? Vi er på en ambitiøs rejse i forhold til en transformationsproces, der skal imødekomme skatteforvaltningens fremtidige data- og informationsbehov, og hvor vi skal stø...
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:3. april 2019