Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kundesupport-medarbejder med flair for IT

Har du flair for IT? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst?

Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen.

Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser.

Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 15.000 virksomheder.

Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder.

Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega med teknisk baggrund, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau.

 

Dine opgaver:

  • Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail
  • Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk's produkter og services
  • Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder
  • Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform

 

Om dig:

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en it/teknisk baggrund eller hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer
  • Du har en glad og energisk telefonstemme
  • Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice 
  • Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab
  • Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret
  • Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt

 

For den rette person kan vi tilbyde:

  • En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet
  • En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker
  • Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel
  • En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort
  • Løn efter kvalifikationer

 

Arbejdssted og -tid:

  • Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense
  • Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16)
  • Opstart: Hurtigst muligt

 

Ansøgning:

Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende

  • Dit CV
  • Karakterbeviser fra dine studier
  • Din ansøgning

til Nicklas Nguyen på e-mailadressen: job@pakkelabels.dk.

Har du spørgsmål til stillingen kan du også skrive til os på job@pakkelabels.dk.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329821205Phoenix-9e7815ca12018-05-29T00:00:00Kundesupport-medarbejder med flair for IT

Har du flair for IT? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst?

Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen.

Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser.

Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 15.000 virksomheder.

Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder.

Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega med teknisk baggrund, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau.

 

Dine opgaver:

  • Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail
  • Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk's produkter og services
  • Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder
  • Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform

 

Om dig:

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en it/teknisk baggrund eller hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer
  • Du har en glad og energisk telefonstemme
  • Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice 
  • Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab
  • Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret
  • Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt

 

For den rette person kan vi tilbyde:

  • En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet
  • En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker
  • Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel
  • En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort
  • Løn efter kvalifikationer

 

Arbejdssted og -tid:

  • Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense
  • Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16)
  • Opstart: Hurtigst muligt

 

Ansøgning:

Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende

  • Dit CV
  • Karakterbeviser fra dine studier
  • Din ansøgning

til Nicklas Nguyen på e-mailadressen: job@pakkelabels.dk.

Har du spørgsmål til stillingen kan du også skrive til os på job@pakkelabels.dk.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.

2018-07-25T00:50:19.197 Har du flair for IT? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst? Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen. Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser. Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 15.000 virksomheder. Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder. Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega med teknisk baggrund, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau. Dine opgaver: Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk s produkter og services Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform Om dig: Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en it teknisk baggrund eller hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer Du har en glad og energisk telefonstemme Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt For den rette person kan vi tilbyde: En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort Løn efter kvalifikationer Arbejdssted og -tid: Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16) Opstart: Hurtigst muligt Ansøgning: Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende Dit CV Karakterbeviser fra dine studier Din ansøgning til Nicklas Nguyen på e-mailadressen: job@pakkelabels.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan du også skrive til os på job@pakkelabels.dk. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.11Jobnet9e7815ca100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-24T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3271872NOVITAS A/S11Strandvejen 65240Odense NØDKDanmark0
job@pakkelabels.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent579926JobNet48316481000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e7815cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e7815cahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e7815ca&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9e7815ca&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor IT?12008011Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT355287748Nicklas Nguyenjob@pakkelabels.dkDKDanmarkDKDanmark329943345IT-supporter til IT-serviceRobot Vi søger en IT-supporter som kan indgå i vores afdeling i IT-service.Hvis- du er en super dygtig supporter og du en fantastisk kollega - du kunne godt tænke dig at blive en del af en stor og professionel organisation og indgå i en travl og spændende hverdag- du elsker at blive udfordret både fagligt og personligt, og være med til at yde support til alle universitetets medarbejdere og studerende Så læs videre IT-support servicerer medarbejdere og studerende på Syddansk Universitet. Vi gør vores yderste for at organisationen får hurtig og kvalificeret problemløsning og vejledning.Du vil med udgangspunkt i vores Servicedesk få opgaver omkring brugersupport. Vi tilbyder:- en afvekslende arbejdsdag hvor du skal være en del af Servicedesken i Odense. Du skal her yde telefonisk support og vejledning. Du skal løse opgaver on-site og yde fjernsupport med brug af remote-control værktøjer hvor det er muligt og du vil have direkte kundekontakt ved vores skranke- gode kollegaer med stor faglig viden, gode sociale relationer og en hverdag med humor og uformel omgangstone. Du vil blive en del af et fællesskab med andre IT professionelle. Vores målsætning er at løse så mange henvendelser og opgaver første gang supporteren tager fat i sagen, som muligt. Du får derfor mulighed for at bruge al den IT-viden du har- stor variation i opgaver hvor både dine tekniske kvalifikationer og dine evner til at kommunikere på en god og konstruktiv måde kommer i spil- opgaver med klargøring og installation af nye klienter og mobiltelefoner samt deltage i fejldiagnosticering og fejludbedring af IT-udstyrVi forventer:- du er en god og hjælpsom kollegaer der kan udvise fleksibilitet og ansvarlighed i det daglige arbejde - du er udadvendt, serviceminded, velformuleret og kan lide at arbejde sammen med andre mennesker - du kan arbejde struktureret, er god til at indkredse problemstillingen i en henvendelse og kan holde en professionel dialog - du er ikke bange for at gribe telefonen og tage kontakt til brugeren hvis det kræves for en effektiv og hurtig løsning af sagen - du har et bredt og solidt teknisk kendskab til klient operativsystemer og gængse softwareløsninger - du er pragmatisk, realistisk og forstår at prioritere mellem de opgaver som kommer ind - du kan følge regler og procedurer, du kan hurtigt sætte dig ind i og forstå tekniske problemstillinger og du kan dokumentere løsninger overfor andre kollegaer og brugere - du kan supportere på engelsk både mundtligt og skriftligt. Vores primære sprog er dansk. Vi har en forventning om at du er uddannet IT-supporter eller har en anden relevant erhvervsfaglig erfaring fra lignende stilling.IT-support er en del af IT-service på Syddansk Universitet, og er geografisk fordelt på lokationer i Odense, Esbjerg, Kolding, Sønderborg, Slagelse og København. Der er tale om 2 årig tidsbegrænset fuldtidsstilling (37 timer), med tjenestested på Syddansk Universitet, Campusvej 55, 5230 Odense M. Tiltrædelse 1. marts 2019 eller snarest derefter. Vi har brug for dig, men venter også på den rette nye kollega.Har du spørgsmål kan du kontakte IT-Supportchef Claus Trap Christensen ctc@sdu.dk eller Teamleder Lars Kraght lkr@sdu.dk. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Prosa. Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Vi søger en IT-supporter som kan indgå i vores afdeling i IT-service.

Hvis

- du er en super dygtig supporter og du en fantastisk kollega
- du kunne godt tænke dig at blive en del af en stor og professionel
  organisation og indgå i en travl og spændende hverdag
- du elsker at blive udfordret både fagligt og personligt, og være med til
  at yde support til alle universitetets medarbejdere og studerende

Så læs videre

IT-support servicerer medarbejdere og studerende på Syddansk Universitet. Vi gør vores yderste for at organisationen får hurtig og kvalificeret problemløsning og vejledning.
Du vil med udgangspunkt i vores Servicedesk få opgaver omkring brugersupport.

Vi tilbyder:

- en afvekslende arbejdsdag hvor du skal være en del af Servicedesken i
  Odense. Du skal her yde telefonisk support og vejledning. Du skal løse
  opgaver on-site og yde fjernsupport med brug af remote-control
  værktøjer hvor det er muligt og du vil have direkte kundekontakt ved
  vores skranke
- gode kollegaer med stor faglig viden, gode sociale relationer og en
  hverdag med humor og uformel omgangstone. Du vil blive en del af et
  fællesskab med andre IT professionelle. Vores målsætning er at løse så
  mange henvendelser og opgaver første gang supporteren tager fat i
  sagen, som muligt. Du får derfor mulighed for at bruge al den IT-viden
  du har
- stor variation i opgaver hvor både dine tekniske kvalifikationer og dine
  evner til at kommunikere på en god og konstruktiv måde kommer i spil
- opgaver med klargøring og installation af nye klienter og mobiltelefoner
  samt deltage i fejldiagnosticering og fejludbedring af IT-udstyr

Vi forventer:

- du er en god og hjælpsom kollegaer der kan udvise fleksibilitet og
  ansvarlighed i det daglige arbejde
- du er udadvendt, serviceminded, velformuleret og kan lide at arbejde
  sammen med andre mennesker
- du kan arbejde struktureret, er god til at indkredse problemstillingen i
  en henvendelse og kan holde en professionel dialog
- du er ikke bange for at gribe telefonen og tage kontakt til brugeren hvis
  det kræves for en effektiv og hurtig løsning af sagen
- du har et bredt og solidt teknisk kendskab til klient operativsystemer og
  gængse softwareløsninger
- du er pragmatisk, realistisk og forstår at prioritere mellem de opgaver
  som kommer ind
- du kan følge regler og procedurer, du kan hurtigt sætte dig ind i og
  forstå tekniske problemstillinger og du kan dokumentere løsninger
  overfor andre kollegaer og brugere
- du kan supportere på engelsk – både mundtligt og skriftligt. Vores
  primære sprog er dansk.
 
Vi har en forventning om at du er uddannet IT-supporter eller har en anden relevant erhvervsfaglig erfaring fra lignende stilling.

IT-support er en del af IT-service på Syddansk Universitet, og er geografisk fordelt på lokationer i Odense, Esbjerg, Kolding, Sønderborg, Slagelse og København.
Der er tale om 2 årig tidsbegrænset fuldtidsstilling (37 timer), med tjenestested på Syddansk Universitet, Campusvej 55, 5230 Odense M.
Tiltrædelse 1. marts 2019 eller snarest derefter. Vi har brug for dig, men venter også på den rette nye kollega.

Har du spørgsmål kan du kontakte IT-Supportchef Claus Trap Christensen
ctc@sdu.dk  eller Teamleder Lars Kraght lkr@sdu.dk.
Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Prosa.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-01-16T00:00:002019-02-04T00:00:00
329937824Tekniker hos iRep i Odense (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i Odense på Vestergade 91. iRep er en ung og dynamisk virksomhed i eksplosiv vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere, og servicerer privatkunder der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation og brug af teknik er et stort plus, og vi forventer, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Vi vil sørge for den nødvendige oplæring i reparationerne. Din profil Du har gerne flere års erfaring med IT service og eller reparation. Du har en naturlig teknisk interesse, er vant til at arbejde i teams og kan fungere i en kultur hvor der konstant er travlt og meget at lave. Om iRep Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.irep.dk miljo Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Det er ligeledes vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv venligst Tekniker Odense i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https://irep.dk/karriere/

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i Odense på Vestergade 91.

iRep er en ung og dynamisk virksomhed i eksplosiv vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på seks butikker i Aalborg, Aarhus, Odense, Vejle og København samt et hovedkontor ligeledes i København.

Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets  og computere, og servicerer privatkunder der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation og brug af teknik er et stort plus, og vi forventer, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Vi vil sørge for den nødvendige oplæring i reparationerne.

Din profil
Du har gerne flere års erfaring med IT service og / eller reparation. Du har en naturlig teknisk interesse, er vant til at arbejde i teams og kan fungere i en kultur hvor der konstant er travlt og meget at lave.

Om iRep
Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vi har siden 2009 foretaget over 200.000 reparationer af smartphones, tablets og computere og er Danmarks største uafhængige reparatør med seks butikker fordelt over hele Danmark. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

Det er ligeledes vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 samt nogle lørdage kl. 10-16

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv venligst ”Tekniker Odense” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du vil i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

iRep.DK - OdenseOdense C2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
329935235Kundesupport-medarbejder med flair for ITRobot Har du flair for IT? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst? Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen. Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser. Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 20.000 virksomheder. Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder. Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega med teknisk baggrund, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau. Dine opgaver: Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk s produkter og services Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform Om dig: Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en it teknisk baggrund eller hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer Du har en glad og energisk telefonstemme Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt For den rette person kan vi tilbyde: En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort Løn efter kvalifikationer Arbejdssted og -tid: Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16) Opstart: Hurtigst muligt Ansøgning: Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende Dit CV Karakterbeviser fra dine studier Din ansøgning til Jelena Hansen på e-mailadressen: job@pakkelabels.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan du også skrive til os på job@pakkelabels.dk. Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.

Har du flair for IT? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst?

Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen.

Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med et online fragtkoncept, der gør det både nemmere, hurtigere og billigere for virksomheder at håndtere fragt og forsendelser.

Pakkelabels.dk webbaseret fragtportal gik i luften i midten af 2014 og har i dag en brugerbase bestående af mere end 20.000 virksomheder.

Hos Pakkelabels.dk får vi hver dag mange henvendelser fra eksisterende, som nye kunder.

Til vores team søger vi en stærk serviceminded kollega med teknisk baggrund, der har lyst til at være med på vores rejse og tage vores service til det næste niveau.

 

Dine opgaver:

  • Yde kundeservice på højt plan på telefon og e-mail
  • Introducere nye kunder omkring Pakkelabels.dk's produkter og services
  • Afdække kunders behov og rådgive kunder omkring løsningsmuligheder
  • Hjælpe kunder med opsætning og tekniske udfordringer på vores platform

 

Om dig:

  • Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det vil være en fordel med en it/teknisk baggrund eller hvis du har arbejdet med webshop og CMS-systemer
  • Du har en glad og energisk telefonstemme
  • Du er serviceminded og kan se vigtigheden i en god kundeservice 
  • Fortrolig med IT og software som arbejdsredskab
  • Som person er du ansvarsbevidst, selvstændig og struktureret
  • Du er velformuleret, både mundtligt og skriftligt

 

For den rette person kan vi tilbyde:

  • En arbejdsplads uden overarbejdstimer som tager hensyn til din familie og livet udenfor arbejdet
  • En teamorienteret arbejdsmiljø, hvor du hver dag er med til at gøre forskel for mange tusinde virksomheder og mennesker
  • Et arbejde i en organisation, der stiller krav men samtidig også lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel
  • En dynamisk arbejdsplads med en flad organisationsstruktur, hvor vejen fra beslutning til handling er kort
  • Løn efter kvalifikationer

 

Arbejdssted og -tid:

  • Fast arbejdssted fra vores kontor i Odense
  • Arbejdstiden er 37,5 timer ugentligt (hverdage mellem 8-16)
  • Opstart: Hurtigst muligt

 

Ansøgning:

Lyder ovenstående interessant, så bedes du sende

  • Dit CV
  • Karakterbeviser fra dine studier
  • Din ansøgning

til Jelena Hansen på e-mailadressen: job@pakkelabels.dk.

Har du spørgsmål til stillingen kan du også skrive til os på job@pakkelabels.dk.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest.

NOVITAS A/SOdense NØ2019-01-03T00:00:002019-02-28T00:00:00
329916545Software tekniker til serviceafdelingRobot Har du erfaring som tekniker og lyst til at arbejde med robotter? Vil du være en del af en innovativ virksomhed med kvalitet i højsæde? Stortrives du i et dynamisk miljø og med en uformel kultur og omgangstone? Så er du muligvis den robottekniker, vi leder efter. Gibotech udvikler, opbygger og servicerer højteknologiske automations- og maskinløsninger til et bredt udvalg af brancher, hvor robotteknologi indgår. Produktprogrammet omfatter robotter, CNC-maskiner og AGV& 39 er. Gibotechs løsninger bygger på solide komponenter og maskiner og et innovativt samarbejde mellem kundernes tekniske stab og Gibotechs konstruktører, programmører og tekniske sælgere. Om stillingen: Din væsentligste opgave bliver fejlsøgning af anlæg med Fanuc robotter og Allen-Bradley PLCer. Du vil komme til at arbejde selvstændigt såvel som i teams og du vil blive stillet overfor faglige udfordringer, hvor al din viden og ekspertise vil blive anvendt, udfordret og udviklet. Du og dine kolleger har en indgående interesse for mekanik og produktion, samt et engagement og en høj faglighed som dagligt kommer i spil i forhold til udvikling og design af kundetilpassede løsninger af høj kvalitet. Stillingen refererer til afdelingslederen for service. Dine væsentligste opgaver: Hjælp vores kunder med fejlfinding af robot anlæg Implementere nye funktioner i kørende anlæg Du skal både arbejde selvstændigt og i teams med vores øvrige service-teknikere Du vil komme til at arbejde med programmering af Allen-Bradley PLCer (Studio5000 og RSLogix5000), programmering af andre PLCer kan forekomme (Siemens, Omron og Beckhoff) Du vil komme til at arbejde med programmering af Fanuc og Kuka industrirobotter Den ideelle kandidat har følgende baggrund: En uddannelsesmæssig baggrund som PLC og eller robot programmør eller har en uddannelse hvor dette indgår f.eks. softwareingeniør Indgående viden om PLC styring og industrirobotter Er god til at danne sig teknisk indsigt og overblik. Kan lave både elektrisk- og software-fejlsøgning. Kendskab til PC programmering i Delphi vil være en stor fordel. Interesse i at arbejde i en veletableret virksomhed med mulighed for personlig udvikling i en fremadstormende branche Om dig: Du trives i en flad organisation Du arbejder struktureret, seriøst og med fokus på kvalitet Du skaber tillid blandt kolleger og samarbejdspartnere gennem en løsningsorienteret og forudsigelig tilgang til opgaver og udfordringer Du elsker den faglige stolthed, når løsningerne spiller hos kunderne Du tilbydes: En spændende position med meget varierende arbejdsopgaver i en virksomhed med succes og med mange projekter undervejs Gode muligheder for personlig og faglig udvikling igennem tilknytning til en branche i fremgang En dynamisk hverdag med fleksible arbejdstider Hverdagen i Gibotech er præget af en uformel kultur, der skaber glæde og innovation, og som afføder store ambitioner og stolthed over vores arbejde. Gennem samarbejde mellem vores forskellige afdelinger forsøger vi konstant at få det bedste ud af vores medarbejdere ved at udvikle og udfordre deres kompetencer. Om virksomheden: Gibotech udvikler, installerer og servicerer højteknologiske automationsanlæg, og vores ekspertise og erfaring gennem over 30 år har givet os en stærk position på markedet. Vi har leveret utallige maskiner og anlæg til vidt forskellige brancher, virksomheder og produktionsformer, og vi er stolte over, at mange af vores maskiner fra opstarten i 1984 stadig er i drift. Med uundværlig viden og erfaring, såvel som løbende udvikling fra enkeltstående maskiner til totalløsninger, er Gibotech en nytænkende og innovativ samarbejdspartner med fokus på kunden, kvalitet og design, når vi udvikler og levere robuste, kundetilpassede løsninger. Kunderne er velkendte virksomheder på tværs af brancher i både den private og offentlige sektor i Danmark og på udvalgte eksportmarkeder.

Har du erfaring som tekniker og lyst til at arbejde med robotter? Vil du være en del af en innovativ virksomhed med kvalitet i højsæde? Stortrives du i et dynamisk miljø og med en uformel kultur og omgangstone? Så er du muligvis den robottekniker, vi leder efter.

Gibotech udvikler, opbygger og servicerer højteknologiske automations- og maskinløsninger til et bredt udvalg af brancher, hvor robotteknologi indgår. Produktprogrammet omfatter robotter, CNC-maskiner og AGV'er. Gibotechs løsninger bygger på solide komponenter og maskiner og et innovativt samarbejde mellem kundernes tekniske stab og Gibotechs konstruktører, programmører og tekniske sælgere.

Om stillingen:

Din væsentligste opgave bliver fejlsøgning af anlæg med Fanuc robotter og Allen-Bradley PLCer.

Du vil komme til at arbejde selvstændigt såvel som i teams og du vil blive stillet overfor faglige udfordringer, hvor al din viden og ekspertise vil blive anvendt, udfordret og udviklet.

Du og dine kolleger har en indgående interesse for mekanik og produktion, samt et engagement og en høj faglighed som dagligt kommer i spil i forhold til udvikling og design af kundetilpassede løsninger af høj kvalitet.

Stillingen refererer til afdelingslederen for service.

Dine væsentligste opgaver:
  • Hjælp vores kunder med fejlfinding af robot anlæg

  • Implementere nye funktioner i kørende anlæg

  • Du skal både arbejde selvstændigt og i teams med vores øvrige service-teknikere

  • Du vil komme til at arbejde med programmering af Allen-Bradley PLCer (Studio5000 og RSLogix5000), programmering af andre PLCer kan forekomme (Siemens, Omron og Beckhoff)

  • Du vil komme til at arbejde med programmering af Fanuc og Kuka industrirobotter

Den ideelle kandidat har følgende baggrund:
  • En uddannelsesmæssig baggrund som PLC og/eller robot programmør eller har en uddannelse hvor dette indgår f.eks. softwareingeniør

  • Indgående viden om PLC styring og industrirobotter

  • Er god til at danne sig teknisk indsigt og overblik.

  • Kan lave både elektrisk- og software-fejlsøgning.

  • Kendskab til PC programmering i Delphi vil være en stor fordel.

  • Interesse i at arbejde i en veletableret virksomhed med mulighed for personlig udvikling i en fremadstormende branche

Om dig:
  • Du trives i en flad organisation

  • Du arbejder struktureret, seriøst og med fokus på kvalitet

  • Du skaber tillid blandt kolleger og samarbejdspartnere gennem en løsningsorienteret og forudsigelig tilgang til opgaver og udfordringer

  • Du elsker den faglige stolthed, når løsningerne spiller hos kunderne

Du tilbydes:
  • En spændende position med meget varierende arbejdsopgaver i en virksomhed med succes og med mange projekter undervejs

  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling igennem tilknytning til en branche i fremgang

  • En dynamisk hverdag med fleksible arbejdstider

Hverdagen i Gibotech er præget af en uformel kultur, der skaber glæde og innovation, og som afføder store ambitioner og stolthed over vores arbejde. Gennem samarbejde mellem vores forskellige afdelinger forsøger vi konstant at få det bedste ud af vores medarbejdere ved at udvikle og udfordre deres kompetencer.

Om virksomheden:

Gibotech udvikler, installerer og servicerer højteknologiske automationsanlæg, og vores ekspertise og erfaring gennem over 30 år har givet os en stærk position på markedet. Vi har leveret utallige maskiner og anlæg til vidt forskellige brancher, virksomheder og produktionsformer, og vi er stolte over, at mange af vores maskiner fra opstarten i 1984 stadig er i drift. Med uundværlig viden og erfaring, såvel som løbende udvikling fra enkeltstående maskiner til totalløsninger, er Gibotech en nytænkende og innovativ samarbejdspartner med fokus på kunden, kvalitet og design, når vi udvikler og levere robuste, kundetilpassede løsninger. Kunderne er velkendte virksomheder på tværs af brancher i både den private og offentlige sektor i Danmark og på udvalgte eksportmarkeder.

Gibotech A/SOdense SØ2018-12-11T00:00:002019-01-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-supporter til IT-service

Syddansk Universitet

Odense M
Vi søger en IT-supporter som kan indgå i vores afdeling i IT-service.Hvis- du er en super dygtig supporter og du en fantastisk kollega - du kunne godt tænke dig at blive en del af en stor og professionel organisation og indgå i en travl og spændende...
Indrykket:16. januar 2019
Udløbsdato:4. februar 2019

Tekniker hos iRep i Odense (fuldtid)

iRep.DK - Odense

Odense C
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i Odense på Vestergade 91. iRep er en ung og dynamisk virksomhed i eksplosiv vækst med c...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Kundesupport-medarbejder med flair for IT

NOVITAS A/S

Odense NØ
Har du flair for IT? Vil du arbejde i en innovativ virksomhed, der er i vækst? Høje fragtomkostninger gør det svært for mindre virksomheder og webshops at overleve konkurrencen. Pakkelabels.dk er en iværksættervirksomhed, som løser udfordringen med ...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:28. februar 2019

Software tekniker til serviceafdeling

Gibotech A/S

Odense SØ
Har du erfaring som tekniker og lyst til at arbejde med robotter? Vil du være en del af en innovativ virksomhed med kvalitet i højsæde? Stortrives du i et dynamisk miljø og med en uformel kultur og omgangstone? Så er du muligvis den robottekniker, v...
Indrykket:11. december 2018
Udløbsdato:21. januar 2019