Kundesupporter

Er det dit DNA at være hjælpsom og yde den bedste kundeservice, så kan det være dig, vi skal bruge til dette job, hvor du skal yde kundesupport til brugerne af markedsførende software.

Compusoft Danmark A/S er more faster easier og har derfor succes med vækst til følge. Det giver travlhed hos det danske team, der derfor nu udvides med en supporter mere.

Om jobbet
Som kundesupporter rådgiver du om anvendelsen af Compusofts software til køkken- og badbranchen. Du rådgiver og løser supportopgaver for kunderne gennem telefonsupport, mailsupport eller måske kobler du op på TeamViewer og hjælper kunden videre. Opgaverne kan være relateret til brugen af systemet, optimering af processer, indlæsning af nye varianter til kundens produktsortiment eller lignende. Du registrerer og dokumenterer kundehenvendelsen og den valgte løsning, så der skabes historik og basis for eventuel videreudvikling. Opgaverne kan desuden være vedligeholdelse og udarbejdelse af supportdokumenter til både intern og ekstern brug. Dine opgaver er derfor dels kommunikative og serviceorienterede og dels skriftlige administrative.

Om dig
Du behøver ikke være den store IT ekspert for at kunne give den rette rådgivning. Du bliver naturligvis trænet i programmerne og får hjælpeværktøjer til rådighed, så med en god portion nysgerrighed og lærevillighed vil du hurtigt mestre jobbet. Almindelig god flair for IT er tilstrækkelig. Det er meget vigtigere, at du er ekspert i kundeservice og forstår at give en værdiskabende rådgivning, som hjælper kunderne hurtigt videre. Du skal derfor være dygtig til kommunikation, have let til smil – også i telefonen – og du elsker at hjælpe andre. Du forstår at mennesker er forskellige, og det betyder noget for din måde at tilgå kunden.

Du kommer til at arbejde selvstændigt med dine opgaver og får selv indflydelse på planlægningen af din dag og opgaveløsningen. Du bliver en del af et team på 6 personer, som står klar til at hjælpe dig. Du kommer til at arbejde parallelt med mange opgaver på samme tid, og derfor skal du være struktureret og en god afslutter. Du skal endvidere kunne holde overblikket, også når der er travlt. Det er et krav, at du har nogen års erfaring på arbejdsmarkedet, og at du kan begå dig på engelsk såvel skriftligt som mundtligt, da engelsk er koncernsprog.

Du tilbydes
Et attraktivt og ansvarsfuldt job med selvstændige og udfordrende arbejdsopgaver i et inspirerende miljø med højt tempo. Konkurrencedygtig løn, pension, forsikring og kantineordning.

Compusoft-koncernen er med sine 24 selskaber og mere end 400 ansatte markedsledende i softwareløsninger til interiørplanlægning til køkken- og badbranchen i Europa. Compusoft Danmark A/S markedsfører og supporterer programmerne på det danske marked. Virksomheden er beliggende i Herning og har 5 ansatte. Se mere på www.compusoftgroup.com

Send din ansøgning til pro&co hurtigst muligt via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330002012Phoenix-c45d790412019-04-05T00:00:00Kundesupporter

Er det dit DNA at være hjælpsom og yde den bedste kundeservice, så kan det være dig, vi skal bruge til dette job, hvor du skal yde kundesupport til brugerne af markedsførende software.

Compusoft Danmark A/S er more faster easier og har derfor succes med vækst til følge. Det giver travlhed hos det danske team, der derfor nu udvides med en supporter mere.

Om jobbet
Som kundesupporter rådgiver du om anvendelsen af Compusofts software til køkken- og badbranchen. Du rådgiver og løser supportopgaver for kunderne gennem telefonsupport, mailsupport eller måske kobler du op på TeamViewer og hjælper kunden videre. Opgaverne kan være relateret til brugen af systemet, optimering af processer, indlæsning af nye varianter til kundens produktsortiment eller lignende. Du registrerer og dokumenterer kundehenvendelsen og den valgte løsning, så der skabes historik og basis for eventuel videreudvikling. Opgaverne kan desuden være vedligeholdelse og udarbejdelse af supportdokumenter til både intern og ekstern brug. Dine opgaver er derfor dels kommunikative og serviceorienterede og dels skriftlige administrative.

Om dig
Du behøver ikke være den store IT ekspert for at kunne give den rette rådgivning. Du bliver naturligvis trænet i programmerne og får hjælpeværktøjer til rådighed, så med en god portion nysgerrighed og lærevillighed vil du hurtigt mestre jobbet. Almindelig god flair for IT er tilstrækkelig. Det er meget vigtigere, at du er ekspert i kundeservice og forstår at give en værdiskabende rådgivning, som hjælper kunderne hurtigt videre. Du skal derfor være dygtig til kommunikation, have let til smil – også i telefonen – og du elsker at hjælpe andre. Du forstår at mennesker er forskellige, og det betyder noget for din måde at tilgå kunden.

Du kommer til at arbejde selvstændigt med dine opgaver og får selv indflydelse på planlægningen af din dag og opgaveløsningen. Du bliver en del af et team på 6 personer, som står klar til at hjælpe dig. Du kommer til at arbejde parallelt med mange opgaver på samme tid, og derfor skal du være struktureret og en god afslutter. Du skal endvidere kunne holde overblikket, også når der er travlt. Det er et krav, at du har nogen års erfaring på arbejdsmarkedet, og at du kan begå dig på engelsk såvel skriftligt som mundtligt, da engelsk er koncernsprog.

Du tilbydes
Et attraktivt og ansvarsfuldt job med selvstændige og udfordrende arbejdsopgaver i et inspirerende miljø med højt tempo. Konkurrencedygtig løn, pension, forsikring og kantineordning.

Compusoft-koncernen er med sine 24 selskaber og mere end 400 ansatte markedsledende i softwareløsninger til interiørplanlægning til køkken- og badbranchen i Europa. Compusoft Danmark A/S markedsfører og supporterer programmerne på det danske marked. Virksomheden er beliggende i Herning og har 5 ansatte. Se mere på www.compusoftgroup.com

Send din ansøgning til pro&co hurtigst muligt via knappen "Søg stillingen". Ansøgningerne behandles løbende.

Er det dit DNA at være hjælpsom og yde den bedste kundeservice, så kan det være dig, vi skal bruge til dette job, hvor du skal yde kundesupport til brugerne af markedsførende software. Compusoft Danmark A S er more faster easier og har derfor succes med vækst til følge. Det giver travlhed hos det danske team, der derfor nu udvides med en supporter mere. Om jobbet Som kundesupporter rådgiver du om anvendelsen af Compusofts software til køkken- og badbranchen. Du rådgiver og løser supportopgaver for kunderne gennem telefonsupport, mailsupport eller måske kobler du op på TeamViewer og hjælper kunden videre. Opgaverne kan være relateret til brugen af systemet, optimering af processer, indlæsning af nye varianter til kundens produktsortiment eller lignende. Du registrerer og dokumenterer kundehenvendelsen og den valgte løsning, så der skabes historik og basis for eventuel videreudvikling. Opgaverne kan desuden være vedligeholdelse og udarbejdelse af supportdokumenter til både intern og ekstern brug. Dine opgaver er derfor dels kommunikative og serviceorienterede og dels skriftlige administrative. Om dig Du behøver ikke være den store IT ekspert for at kunne give den rette rådgivning. Du bliver naturligvis trænet i programmerne og får hjælpeværktøjer til rådighed, så med en god portion nysgerrighed og lærevillighed vil du hurtigt mestre jobbet. Almindelig god flair for IT er tilstrækkelig. Det er meget vigtigere, at du er ekspert i kundeservice og forstår at give en værdiskabende rådgivning, som hjælper kunderne hurtigt videre. Du skal derfor være dygtig til kommunikation, have let til smil også i telefonen og du elsker at hjælpe andre. Du forstår at mennesker er forskellige, og det betyder noget for din måde at tilgå kunden. Du kommer til at arbejde selvstændigt med dine opgaver og får selv indflydelse på planlægningen af din dag og opgaveløsningen. Du bliver en del af et team på 6 personer, som står klar til at hjælpe dig. Du kommer til at arbejde parallelt med mange opgaver på samme tid, og derfor skal du være struktureret og en god afslutter. Du skal endvidere kunne holde overblikket, også når der er travlt. Det er et krav, at du har nogen års erfaring på arbejdsmarkedet, og at du kan begå dig på engelsk såvel skriftligt som mundtligt, da engelsk er koncernsprog. Du tilbydes Et attraktivt og ansvarsfuldt job med selvstændige og udfordrende arbejdsopgaver i et inspirerende miljø med højt tempo. Konkurrencedygtig løn, pension, forsikring og kantineordning. Compusoft-koncernen er med sine 24 selskaber og mere end 400 ansatte markedsledende i softwareløsninger til interiørplanlægning til køkken- og badbranchen i Europa. Compusoft Danmark A S markedsfører og supporterer programmerne på det danske marked. Virksomheden er beliggende i Herning og har 5 ansatte. Se mere på www.compusoftgroup.com Send din ansøgning til pro co hurtigst muligt via knappen Søg stillingen . Ansøgningerne behandles løbende.11jobnetc45d7904100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000000http://www.proogco.dk/til-kandidater/jobs?hr=show-job/420420EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3502879pro&co a/s11Lollandsvej 47400HerningDKDanmark0
kr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent740864JobNet4971146497114610005-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c45d7904https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c45d7904https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c45d7904&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c45d7904&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos pro&co a/s er dette netop hvad du bliver mødt af.12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361331304Kristiankr@proogco.dkDKDanmarkDKDanmark330029620KundeservicemedarbejderRobot Kundeservicemedarbejder søges til dynamisk organisation Hornsyld Købmandsgaard A S, Hornsyld Yder du en fantastisk service i telefonen, og har du forståelsen for vigtigheden af at være omhyggelig og gøre tingene rigtigt første gang? Så er det måske dig, vi mangler i vores ordregruppeteam. Vi har mange bolde i luften på Ordrekontoret hos Hornsyld Købmandsgaard, og derfor søger vi endnu en fuldtidsmedarbejder. Du bliver en del af en dynamisk og alsidig virksomhed i et engageret team af gode kolleger. Ordregruppen består af 5 dedikerede medarbejdere. Vi har et dejligt kontorfælleskab på Nørregade i Hornsyld. Vi vægter en god tone, humor og hjælpsomhed i dagligdagen og står klar til at tage imod dig med åbne arme. God oplæring af dig sørger vi naturligvis for. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.: Ordremodtagelse telefonisk og på mail Betjening af kunder, som kommer på kontoret Ad hoc opgaver såsom fakturering, kornprøver, kasseopgørelse, udlevering af planteværnsmidler Telefonisk omstilling af kunder, samarbejdspartnere og kollegaer Diverse forefaldende opgaver Din adgangsbillet til jobbet: Du har en alsidig kontorbaggrund og er fleksibel ift. arbejdstider, særligt i vores højsæson. Har du kendskab til grovvare- eller landbrugsbranchen, er det en fordel, men ikke et krav. Du har smil i stemmen, flair for at servicere kunder i telefonen og har gode IT-kundskaber. Har du kendskab til Microsoft Dynamics NAV, er det en fordel, men heller ikke et krav. Det er mere vigtigt, at du er omhyggelig, imødekommende, fleksibel og serviceminded samt har masser af gå-på-mod og er en god holdspiller. Tiltrædelse snarest muligt. Ansøg nu vi mangler dig på holdet: Din ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter uddannelsesbeviser sendes til Ordregruppeleder Brian Gaarde på bga@hk-hornsyld.dk. Bemærk at dit ansøgningsmateriale ikke må indeholde dit cpr.nr., helbredsoplysninger eller andre personfølsomme oplysninger. Ansøgninger vurderes løbende, og stillingsannoncen fjernes, når jobbet er besat. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brian Gaarde på tlf. 72 14 70 34 eller 61 36 69 79. Vi glæder os til at høre fra dig. Om virksomheden: Hornsyld Købmandsgaard er en familieejet virksomhed med en professionel og uafhængig bestyrelse. Vi opererer indenfor forretningsområderne: grovvarer agro, energi, byggemarkeder og trælast, fremstilling af proteinkoncentrater, skadedyrsservice, projektudvikling og investering. Hvert forretningsområde er organiseret i særskilte selskaber, og den samlede koncernomsætning udgør knap 2 mia. kr. Vi er ca. 175 engagerede medarbejdere i Købmandsgaarden. Du kan læse mere om os på hk-hornsyld.dk.

Kundeservicemedarbejder søges til dynamisk organisation

Hornsyld Købmandsgaard A/S, Hornsyld

Yder du en fantastisk service i telefonen, og har du forståelsen for vigtigheden af at være omhyggelig og gøre tingene rigtigt første gang? Så er det måske dig, vi mangler i vores ordregruppeteam.

Vi har mange bolde i luften på Ordrekontoret hos Hornsyld Købmandsgaard, og derfor søger vi endnu en fuldtidsmedarbejder.

Du bliver en del af en dynamisk og alsidig virksomhed i et engageret team af gode kolleger. Ordregruppen består af 5 dedikerede medarbejdere. Vi har et dejligt kontorfælleskab på Nørregade i Hornsyld. Vi vægter en god tone, humor og hjælpsomhed i dagligdagen og står klar til at tage imod dig med åbne arme. God oplæring af dig sørger vi naturligvis for.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Ordremodtagelse telefonisk og på mail
  • Betjening af kunder, som kommer på kontoret
  • Ad hoc opgaver såsom fakturering, kornprøver, kasseopgørelse, udlevering af planteværnsmidler
  • Telefonisk omstilling af kunder, samarbejdspartnere og kollegaer
  • Diverse forefaldende opgaver

 

Din adgangsbillet til jobbet:

Du har en alsidig kontorbaggrund og er fleksibel ift. arbejdstider, særligt i vores højsæson. Har du kendskab til grovvare- eller landbrugsbranchen, er det en fordel, men ikke et krav. Du har smil i stemmen, flair for at servicere kunder i telefonen og har gode IT-kundskaber. Har du kendskab til Microsoft Dynamics NAV, er det en fordel, men heller ikke et krav. Det er mere vigtigt, at du er omhyggelig, imødekommende, fleksibel og serviceminded samt har masser af gå-på-mod og er en god holdspiller.

Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøg nu – vi mangler dig på holdet:

Din ansøgning, CV samt øvrige relevante dokumenter/uddannelsesbeviser sendes til Ordregruppeleder Brian Gaarde på bga@hk-hornsyld.dk. Bemærk at dit ansøgningsmateriale ikke må indeholde dit cpr.nr., helbredsoplysninger eller andre personfølsomme oplysninger. Ansøgninger vurderes løbende, og stillingsannoncen fjernes, når jobbet er besat.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Brian Gaarde på tlf. 72 14 70 34 eller 61 36 69 79.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Om virksomheden:

Hornsyld Købmandsgaard er en familieejet virksomhed med en professionel og uafhængig bestyrelse. Vi opererer indenfor forretningsområderne: grovvarer/agro, energi, byggemarkeder og trælast, fremstilling af proteinkoncentrater, skadedyrsservice, projektudvikling og investering. Hvert forretningsområde er organiseret i særskilte selskaber, og den samlede koncernomsætning udgør knap 2 mia. kr. Vi er ca. 175 engagerede medarbejdere i Købmandsgaarden. Du kan læse mere om os på hk-hornsyld.dk.

HORNSYLD KØBMANDSGAARD A/SHornsyld2019-05-22T00:00:002019-06-12T00:00:00
330030325Er du vores nye Brander til vores brandcrew i Glostrup?Robot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg pa° tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg pa° tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SGlostrup2019-05-23T00:00:002019-07-18T00:00:00
330020250KundemodtagerRobot For vores kunde i Holstebro Kommune søger vi en dygtig og serviceminded kundemodtager. Som kundemodtager er du vores ansigt udadtil, og det er derfor vigtigt at du er istand til at møde vores kunder med et smil og har en udadvendt profil. Om dig: Du har erfaring som værkførerassistent, indskriver eller kundeservicemedarbejder Du har en relevant faglig baggrund der gør dig istand til at løse de stillede opgaver Du har disciplin, arbejder struktureret og præcist og kan følge procedurer Du har gode kommunikative evner Du trives med et højt arbejdstempo og lader dig ikke stresse af mange og forskellige opgaver Du har et godt humør, har let til smil (også i telefonen) og ved hvordan man begår sig overfor kunder Du har et højt servicegen og det falder dig naturligt at servicere kunder Du har evnen til at kunne kommunikere både internt og eksternt Du har evnen til naturligt at falde ind i et team Du behersker IT på et fagligt godt niveau, har du kendskab til Dracar vil det være en fordel Du behersker dansk i skrift og tale Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Kundekontakt, kommunikation med kunder Indskrivning og aflevering til kunder Kommunikation med værkstedet Rapportering til værksted og leverandører Ad-hoc opgaver i kundemodtagelsen Stillingen forventes besat på fuldtid, 37 timer. Løn efter aftale og kvalifikationer. Der tilbydes job i en spændende virksomhed hvor du vil blive en del af et velfungerende team. For den rette kandidat vil der være gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Ansættelse snarest muligt. Der afholdes samtaler løbende. Kan du se dig selv i dette job og har den rette baggrund og indstilling, så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til Afdelingschef Steen Steensgaard Andersen på mail steen@aktivpersonale.dk Har du ikke den rette baggrund og uddannelse til dette job har din ansøgning ikke vores interesse. Du er istedet meget velkommen til at søge andre jobs ledige stillinger gennem vores hjemmeside www.aktivpersonale.dk

For vores kunde i Holstebro Kommune søger vi en dygtig og serviceminded kundemodtager.

Som kundemodtager er du vores ansigt udadtil, og det er derfor vigtigt at du er istand til at møde vores kunder med et smil og har en udadvendt profil.

Om dig:

  • Du har erfaring som værkførerassistent, indskriver eller kundeservicemedarbejder
  • Du har en relevant faglig baggrund der gør dig istand til at løse de stillede opgaver
  • Du har disciplin, arbejder struktureret og præcist og kan følge procedurer
  • Du har gode kommunikative evner
  • Du trives med et højt arbejdstempo og lader dig ikke stresse af mange og forskellige opgaver
  • Du har et godt humør, har let til smil (også i telefonen) og ved hvordan man begår sig overfor kunder
  • Du har et højt servicegen og det falder dig naturligt at servicere kunder
  • Du har evnen til at kunne kommunikere både internt og eksternt
  • Du har evnen til naturligt at falde ind i et team
  • Du behersker IT på et fagligt godt niveau, har du kendskab til Dracar vil det være en fordel
  • Du behersker dansk i skrift og tale

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Kundekontakt, kommunikation med kunder
  • Indskrivning og aflevering til kunder
  • Kommunikation med værkstedet
  • Rapportering til værksted og leverandører
  • Ad-hoc opgaver i kundemodtagelsen

Stillingen forventes besat på fuldtid, 37 timer.

Løn efter aftale og kvalifikationer.

Der tilbydes job i en spændende virksomhed hvor du vil blive en del af et velfungerende team.

For den rette kandidat vil der være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Ansættelse snarest muligt. Der afholdes samtaler løbende.

Kan du se dig selv i dette job og har den rette baggrund og indstilling, så send hurtigst muligt din ansøgning og CV til Afdelingschef Steen Steensgaard Andersen på mail steen@aktivpersonale.dk

Har du ikke den rette baggrund og uddannelse til dette job har din ansøgning ikke vores interesse. Du er istedet meget velkommen til at søge andre jobs/ledige stillinger gennem vores hjemmeside www.aktivpersonale.dk

AKTIVPERSONALE A/SHolstebro2019-05-08T00:00:002019-05-26T00:00:00
330018546Customer Service Specialist (Dutch Speaking), PART/FULL-TIMERobot Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion? We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one of Europe s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges. Our department the position Our customer service team is fundamental to the success of our business. Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK JONES, VERO MODA, ONLY and many more). As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the BENE markets and make sure they always receive first class treatment. Specific responsibilities Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email Work with your team to ensure customer happiness across all our brands Juggle 7 different information system to find answers for your customers Contribute to a positive and supportive team spirit In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way Skills Experience Fluent in Dutch and English Fluency in other European language(s) is a plus Excellent communication and interpersonal skills Team player Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper We offer: Health insurance Pension Scheme 27 holidays and ability to purchase more flexible public holiday policy Daily lunch and breakfast, unlimited coffee tea and fruit Regular events with your colleagues Personal development track Discount on gym membership Ability to work abroad in our other offices (Netherlands or Denmark) Your profile At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for minimum of 20 hours per week. This position will be working in the customer service team for the BENE market in either Brande (Denmark) or Amsterdam office (Netherlands). Interested? We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone 31208909537. About BESTSELLER E-commerce More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide. BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http: www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam.

Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion?  We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level.  

Who we are 

BESTSELLER is one of Europe’s largest fashion companies with a wide variety of brands, including VERO MODA, ONLY, SELECTED and JACK & JONES. From Amsterdam, we support all BESTSELLER brands in growing and optimizing their E-commerce activities. You will be part of an open, dynamic and international environment, where every day brings new and interesting challenges.    

Our department & the position 

Our customer service team is fundamental to the success of our business.  Via phone, email and chat, they serve and support customers across Europe, in 10 different languages. They take pride in ensuring a seamless and quality focused process and constantly work to improve and create a better customer experience across all the BESTSELLER brands (JACK& JONES, VERO MODA, ONLY and many more).  

As a Customer Service Specialist, you will be part of an energetic and international team. You will assist and help our E-commerce customers for the BENE markets and make sure they always receive first class treatment.  

Specific responsibilities 

  • Answer all kinds of inquiries from our customers, via chat, phone and email  
  • Work with your team to ensure customer happiness across all our brands   
  • Juggle 7 different information system to find answers for your customers   
  • Contribute to a positive and supportive team spirit  
  • In a positive manner engage with our brands and external partners, and represent the customer service team in a serious, professional and welcoming way  

 Skills & Experience 

  • Fluent in Dutch and English  
  • Fluency in other European language(s) is a plus
  • Excellent communication and interpersonal skills 
  • Team player
  • Interest in fashion and you are preferably an experienced online shopper  

We offer: 

  • Health insurance
  • Pension Scheme
  • 27 holidays and ability to purchase more + flexible public holiday policy
  • Daily lunch and breakfast, unlimited coffee/tea and fruit
  • Regular events with your colleagues
  • Personal development track
  • Discount on gym membership
  • Ability to work abroad in our other offices (Netherlands or Denmark)

Your profile   

At BESTSELLER people are the key and it is crucial that you thrive in our dynamic and international environment. As we emphasize on great teamwork, the right candidate will be loyal, helpful and enjoy being part of a strong and fun team where we are always ready to make an extra effort when needed. You have an optimistic mindset and manage to keep up the good spirit in a busy and sometimes unpredictable work environment and you are available for minimum of 20 hours per week.   

This position will be working in the customer service team for the BENE market in either Brande (Denmark) or Amsterdam office (Netherlands).  

Interested?  

We look forward to hearing from you! Please apply directly using the apply button below or via our website. In case you have any further questions about the role, you are welcome to contact Essi Lahti, Recruitment Specialist on phone +31208909537.   

About BESTSELLER E-commerce  

More than 15,000 people work at BESTSELLER worldwide.   

BESTSELLER is a family-owned clothing and accessories company founded in Denmark in 1975, providing fast affordable fashion for women, men, teenagers and children under brands such as JACK & JONES, SELECTED, VERO MODA, ONLY, PIECES, VILA, OBJECT, JUNAROSE, MAMALICIOUS, NAME IT, Y.A.S, ADPT. and more. Products are available online, in branded chain stores, in multi brand and department stores. For more information, visit http://www.bestseller.com. The multi brand company of BESTSELLER is selling through more than 3000 retail stores and globally through E-commerce. The entrepreneurial spirit back in 1975 is still very much alive, and that is why BESTSELLER recently decided to relocate its E-commerce headquarter in Amsterdam. 

BESTSELLER A/SBrande2019-05-07T00:00:002019-06-28T00:00:00
330018108Svensktalende kundeservicemedarbejderRobot Vill du arbeta med kundservice och e-handel i Skandinaviens b sta SkidShop? F rest ll dig tiotusentals av varor f r skidresan, fantastiska kl desplagg och skidutrustning, 100.000-tals av glada svenskar som ska iv g på v rldens b sta semester, men som saknar utrustning. r du redo f r att hj lpa och rådge dem med ett av Skandinaviens st rsta och b sta utbud av skidgrejer?SkidShoppen på Skidresor.com blev lanserad 2008. Vi forts tter vår positiva utveckling och s ker d rf r nnu en svensktalande kollega till vårt kontor i Sabro, som vill vara med och vidareutveckla Skandinaviens b sta SkidShop.Om jobbetDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:- Rådgivning till våra kunder via mejl, chatt och telefon- vers ttning av varutexter, nyhetsbrev, Facebook-uppslag, produktguider etc.- Pris- och konkurrens vervakning- Ad hoc-uppgifterVi arbetar med moderna och anv ndarv nliga IT-l sningar n r vi behandlar h nv ndelser från våra kunder, så vi anv nder oss av Freshdesk och Freshchat f r mejl och chatt, samt FAQ sidor inne på vår webshop.Tj nsten r på heltid (37 timmar) men vi kan ven vara flexibla g llande antal timmar, så om du t ex r intresserad av en deltidstj nst på 30 timmar så r du också v lkommen till att ans ka. Skriv i din ans kan om du s ker en heltidstj nst eller ett visst antal timmar.Lite om dig- Flytande svenska i tal och skrift- Danska och eller norska r ett plus- Glad, positiv och kundorienterad- Utåtriktad och god social f rmåga- Intresse f r f rs ljning och marknadsf ring- L sningsorienterad, sj lvst ndig och flexibel- Du ser en h nv ndelse från en kund som en m jlighetTidigare erfarenhet av kundservice och e-handel r givetvis en f rdel, men inte ett krav. Det viktigaste r att du brinner f r god service, att du tar ansvar samt att du har bra IT-vana. Om du ven gillar skidåkning så r det också ett plus!Vi erbjuderEn plats i ett fantastiskt team av skandinaviska kollegor som alla brinner f r e-handel, kundservice och att driva webshoppar. Då det r h gt i tak och verksamheten forts tter att v xa, så kan vi ven erbjuda dig en god personlig utveckling. Men vi brinner också f r en god arbetsmilj och en bra sammanhållning hela v gen runt. Vi ser d rf r fram emot att v lkomna dig till vårt team d r lagandan spelar en nyckelroll.Personalerbjudanden- Mycket attraktiva personalpriser- M jlighet f r att ta del i frokostordning - 2-4 popul ra sociala arrangemang per år- Fussball-spel- Gratis parkering direkt utanf r d rrenAns kningsfrist r du den vi s ker? Ans k redan idag, vi rekryterar l pande.Mejla din ans kan till kundservicechef Danni Rasmussen på dra@skisport.dk snarast m jligt, vi håller intervjuer l pande fram tills dess att vi har hittat den r tta kollegan.Om du har frågor om tj nsten så r du v lkommen till att ringa oss på 87 300 634 (tryck 1).Skidresor.com r en systersida till www.skisport.dk som ppnade 1998 i Danmark, och som ha drivit webshop i Danmark sedan 2003. Sedan dess har ven www.AktivVinter.no tillkommit, d r vi driver en webshop f r våra norska kunder. Arbetsplatsen ligger i Sabro, 14 km v ster om Århus, med goda transportf rbindelser - ven n r det inte finns sn nog f r anv nda dina l ngdåkningsskidor.

Vill du arbeta med kundservice och e-handel i Skandinaviens bästa SkidShop? Föreställ dig tiotusentals av varor för skidresan, fantastiska klädesplagg och skidutrustning, 100.000-tals av glada svenskar som ska iväg på världens bästa semester, men som saknar utrustning. Är du redo för att hjälpa och rådge dem med ett av Skandinaviens största och bästa utbud av skidgrejer?

SkidShoppen på Skidresor.com blev lanserad 2008. Vi fortsätter vår positiva utveckling och söker därför ännu en svensktalande kollega till vårt kontor i Sabro, som vill vara med och vidareutveckla Skandinaviens bästa SkidShop.

Om jobbet
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
- Rådgivning till våra kunder via mejl, chatt och telefon
- Översättning av varutexter, nyhetsbrev, Facebook-uppslag, produktguider etc.
- Pris- och konkurrensövervakning
- Ad hoc-uppgifter

Vi arbetar med moderna och användarvänliga IT-lösningar när vi behandlar hänvändelser från våra kunder, så vi använder oss av Freshdesk och Freshchat för mejl och chatt, samt FAQ sidor inne på vår webshop.

Tjänsten är på heltid (37 timmar) men vi kan även vara flexibla gällande antal timmar, så om du t ex är intresserad av en deltidstjänst på 30 timmar så är du också välkommen till att ansöka. Skriv i din ansökan om du söker en heltidstjänst eller ett visst antal timmar.

Lite om dig
- Flytande svenska i tal och skrift
- Danska och/eller norska är ett plus
- Glad, positiv och kundorienterad
- Utåtriktad och god social förmåga
- Intresse för försäljning och marknadsföring
- Lösningsorienterad, självständig och flexibel
- Du ser en hänvändelse från en kund som en möjlighet

Tidigare erfarenhet av kundservice och e-handel är givetvis en fördel, men inte ett krav. Det viktigaste är att du brinner för god service, att du tar ansvar samt att du har bra IT-vana. Om du även gillar skidåkning så är det också ett plus!

Vi erbjuder
En plats i ett fantastiskt team av skandinaviska kollegor som alla brinner för e-handel, kundservice och att driva webshoppar. Då det är högt i tak och verksamheten fortsätter att växa, så kan vi även erbjuda dig en god personlig utveckling. Men vi brinner också för en god arbetsmiljö och en bra sammanhållning hela vägen runt. Vi ser därför fram emot att välkomna dig till vårt team där lagandan spelar en nyckelroll.

Personalerbjudanden
- Mycket attraktiva personalpriser
- Möjlighet för att ta del i “frokostordning”
- 2-4 populära sociala arrangemang per år
- Fussball-spel
- Gratis parkering direkt utanför dörren

Ansökningsfrist
Är du den vi söker? Ansök redan idag, vi rekryterar löpande.

Mejla din ansökan till kundservicechef Danni Rasmussen på dra@skisport.dk snarast möjligt, vi håller intervjuer löpande fram tills dess att vi har hittat den rätta kollegan.

Om du har frågor om tjänsten så är du välkommen till att ringa oss på 87 300 634 (tryck 1).

Skidresor.com är en systersida till www.skisport.dk som öppnade 1998 i Danmark, och som ha drivit webshop i Danmark sedan 2003. Sedan dess har även www.AktivVinter.no tillkommit, där vi driver en webshop för våra norska kunder. Arbetsplatsen ligger i Sabro, 14 km väster om Århus, med goda transportförbindelser - även när det inte finns snö nog för använda dina längdåkningsskidor.

EPORTALER ApSSabro2019-05-06T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kundeservicemedarbejder

HORNSYLD KØBMANDSGAARD A/S

Hornsyld
Kundeservicemedarbejder søges til dynamisk organisation Hornsyld Købmandsgaard A S, Hornsyld Yder du en fantastisk service i telefonen, og har du forståelsen for vigtigheden af at være omhyggelig og gøre tingene rigtigt første gang? Så er det måske ...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:12. juni 2019

Er du vores nye Brander til vores brandcrew i Glostrup?

RELATIONMEDIA A/S

Glostrup
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:18. juli 2019

Kundemodtager

AKTIVPERSONALE A/S

Holstebro
For vores kunde i Holstebro Kommune søger vi en dygtig og serviceminded kundemodtager. Som kundemodtager er du vores ansigt udadtil, og det er derfor vigtigt at du er istand til at møde vores kunder med et smil og har en udadvendt profil. Om dig: Du...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Customer Service Specialist (Dutch Speaking), PART/FULL-TIME

BESTSELLER A/S

Brande
Do you enjoy helping others? Are you passionate about E-commerce and Fashion? We are currently looking for an optimistic and dedicated team member, who wants to bring our E-commerce customer experience to the next level. Who we are BESTSELLER is one...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Svensktalende kundeservicemedarbejder

EPORTALER ApS

Sabro
Vill du arbeta med kundservice och e-handel i Skandinaviens b sta SkidShop? F rest ll dig tiotusentals av varor f r skidresan, fantastiska kl desplagg och skidutrustning, 100.000-tals av glada svenskar som ska iv g på v rldens b sta semester, men so...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:1. juli 2019