Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

KUNDESUPPORTER TIL DYNAMISK SPÆNDENDE VIRKSOMHED SØGES

Kan du betjene kunder, og udvikle en forretning på verdensplan? Samtidig med, at du er med til at løse problemstillinger for kunder og skabe værdi for dem? 
Så kan du få en afgørende rolle, som kundesupporter med mulighed for personlig udvikling hos os.
Er du struktureret og i stand til, at træffe selvstændige beslutninger der giver værdi for både virksomheden og kunden? Så er det måske dig vi søger!

NAVO Group ApS er en handelsvirksomhed der pt. handler med autodele, sikkerhedsprodukter og healthcare produkter.
Dette sker via. vores 12 forskellige webshops, som vores produkter sælges igennem.

KVALIFIKATIONER:

  • Office pakken
  • Du er fortrolig med en Windows PC og kan betjene den hurtigt
  • Dansk (tale og skrift) krav
  • Engelsk (tale og skrift) krav
  • Kørekort krav

DINE ARBEJDSOPGAVER VIL BL.A. VÆRE:

  • E-mail support
  • Telefonsupport
  • Kundebetjening
  • Ordrebehandling
  • Reklamations håndtering
  • Hjælpe til med den daglige arbejdsgang samt nye tiltag i virksomheden

HOS OS FÅR DU MULIGHED FOR AT:

  • At udvikle en forretning internationalt og teste egne grænser
  • Arbejde på tværs af lande
  • Udvikle din karriere ved blandt andet at deltage på relevante kurser m.m.
  • Sparre og vidensdeling med resten af teamet

VI TILBYDER:

  • En spændende stilling i en travl og dynamisk virksomhed
  • Gode kolleger, hvor omgangstonen er ung og uformel
  • Oplæring og træning i vores produkter
  • 5 ugers ferie + 5 feriefridage
  • Fast god løn
  • Du får den fedeste arbejdsstation 3 X 22? skærme samt high end Dell bærbar
  • Gratis massageordning
  • Frokostordning

Vores arbejdsmiljø er fleksibelt og fyldt med god energi. Vi lytter til dig, og har du en god idé, er der aldrig langt fra idé til handling. Du vil skulle arbejde fra vores kontor hvor der er mange timer foran en PC, og komme til at deltage på messer mm.
Vi afholder firma events et par gange om året. Tidligere har vi bla. har kørt gokart, sejlet med rib båd (med plus 100km/t) og været på rundvisning mm.

Du referer direkte til Direktøren

Ansøgning og tiltrædelse:
Snarest – samtaler afholdes løbende

Stilling:
Kundesupporter

Spørgsmål kan rettes til:
Claus Læssøe – cl@navo.dk

Ansøgning samt CV sendes til:
cl@navo.dk mærket “Kundesupporter”

Arbejdet udføres på:
Glasmagervej 38A – 4684 Holmegaard

NAVO ApS er en virksomhed, som driver flere forskellige online shops i DanDomains shopsystem.
Vores produktsortiment er inden for autoudstyr, hvor vi sælger undervogne, sænkningssæt m.m. gennem flere af vores webshops. Særligt vores autoshops er i stor udvikling og planen er, at der skal åbnes shops i hele verden. Vi lagerfører ikke vores autoprodukter, her benytter vi producentens lager. Dette stiller os rigtigt stærkt da vi har nogle store leverandører i ryggen til at bakke op om konceptet.
Inden for massageudstyr sælger vi massagestole fra IWAO, som er vores eget brand.
Inden for sikkerhedsudstyr sælger vi skud- og stiksikre veste fra Elite-Armor, som ligeledes er vores eget brand.

Se alle vores webshops: www.navo.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015653Phoenix-c6f5b82912019-05-02T00:00:00KUNDESUPPORTER TIL DYNAMISK SPÆNDENDE VIRKSOMHED SØGES

Kan du betjene kunder, og udvikle en forretning på verdensplan? Samtidig med, at du er med til at løse problemstillinger for kunder og skabe værdi for dem? 
Så kan du få en afgørende rolle, som kundesupporter med mulighed for personlig udvikling hos os.
Er du struktureret og i stand til, at træffe selvstændige beslutninger der giver værdi for både virksomheden og kunden? Så er det måske dig vi søger!

NAVO Group ApS er en handelsvirksomhed der pt. handler med autodele, sikkerhedsprodukter og healthcare produkter.
Dette sker via. vores 12 forskellige webshops, som vores produkter sælges igennem.

KVALIFIKATIONER:

  • Office pakken
  • Du er fortrolig med en Windows PC og kan betjene den hurtigt
  • Dansk (tale og skrift) krav
  • Engelsk (tale og skrift) krav
  • Kørekort krav

DINE ARBEJDSOPGAVER VIL BL.A. VÆRE:

  • E-mail support
  • Telefonsupport
  • Kundebetjening
  • Ordrebehandling
  • Reklamations håndtering
  • Hjælpe til med den daglige arbejdsgang samt nye tiltag i virksomheden

HOS OS FÅR DU MULIGHED FOR AT:

  • At udvikle en forretning internationalt og teste egne grænser
  • Arbejde på tværs af lande
  • Udvikle din karriere ved blandt andet at deltage på relevante kurser m.m.
  • Sparre og vidensdeling med resten af teamet

VI TILBYDER:

  • En spændende stilling i en travl og dynamisk virksomhed
  • Gode kolleger, hvor omgangstonen er ung og uformel
  • Oplæring og træning i vores produkter
  • 5 ugers ferie + 5 feriefridage
  • Fast god løn
  • Du får den fedeste arbejdsstation 3 X 22? skærme samt high end Dell bærbar
  • Gratis massageordning
  • Frokostordning

Vores arbejdsmiljø er fleksibelt og fyldt med god energi. Vi lytter til dig, og har du en god idé, er der aldrig langt fra idé til handling. Du vil skulle arbejde fra vores kontor hvor der er mange timer foran en PC, og komme til at deltage på messer mm.
Vi afholder firma events et par gange om året. Tidligere har vi bla. har kørt gokart, sejlet med rib båd (med plus 100km/t) og været på rundvisning mm.

Du referer direkte til Direktøren

Ansøgning og tiltrædelse:
Snarest – samtaler afholdes løbende

Stilling:
Kundesupporter

Spørgsmål kan rettes til:
Claus Læssøe – cl@navo.dk

Ansøgning samt CV sendes til:
cl@navo.dk mærket “Kundesupporter”

Arbejdet udføres på:
Glasmagervej 38A – 4684 Holmegaard

NAVO ApS er en virksomhed, som driver flere forskellige online shops i DanDomains shopsystem.
Vores produktsortiment er inden for autoudstyr, hvor vi sælger undervogne, sænkningssæt m.m. gennem flere af vores webshops. Særligt vores autoshops er i stor udvikling og planen er, at der skal åbnes shops i hele verden. Vi lagerfører ikke vores autoprodukter, her benytter vi producentens lager. Dette stiller os rigtigt stærkt da vi har nogle store leverandører i ryggen til at bakke op om konceptet.
Inden for massageudstyr sælger vi massagestole fra IWAO, som er vores eget brand.
Inden for sikkerhedsudstyr sælger vi skud- og stiksikre veste fra Elite-Armor, som ligeledes er vores eget brand.

Se alle vores webshops: www.navo.dk

2019-05-24T13:50:12.897 Kan du betjene kunder, og udvikle en forretning på verdensplan? Samtidig med, at du er med til at løse problemstillinger for kunder og skabe værdi for dem? Så kan du få en afgørende rolle, som kundesupporter med mulighed for personlig udvikling hos os. Er du struktureret og i stand til, at træffe selvstændige beslutninger der giver værdi for både virksomheden og kunden? Så er det måske dig vi søger! NAVO Group ApS er en handelsvirksomhed der pt. handler med autodele, sikkerhedsprodukter og healthcare produkter. Dette sker via. vores 12 forskellige webshops, som vores produkter sælges igennem. KVALIFIKATIONER: Office pakken Du er fortrolig med en Windows PC og kan betjene den hurtigt Dansk (tale og skrift) krav Engelsk (tale og skrift) krav Kørekort krav DINE ARBEJDSOPGAVER VIL BL.A. VÆRE: E-mail support Telefonsupport Kundebetjening Ordrebehandling Reklamations håndtering Hjælpe til med den daglige arbejdsgang samt nye tiltag i virksomheden HOS OS FÅR DU MULIGHED FOR AT: At udvikle en forretning internationalt og teste egne grænser Arbejde på tværs af lande Udvikle din karriere ved blandt andet at deltage på relevante kurser m.m. Sparre og vidensdeling med resten af teamet VI TILBYDER: En spændende stilling i en travl og dynamisk virksomhed Gode kolleger, hvor omgangstonen er ung og uformel Oplæring og træning i vores produkter 5 ugers ferie 5 feriefridage Fast god løn Du får den fedeste arbejdsstation 3 X 22? skærme samt high end Dell bærbar Gratis massageordning Frokostordning Vores arbejdsmiljø er fleksibelt og fyldt med god energi. Vi lytter til dig, og har du en god idé, er der aldrig langt fra idé til handling. Du vil skulle arbejde fra vores kontor hvor der er mange timer foran en PC, og komme til at deltage på messer mm. Vi afholder firma events et par gange om året. Tidligere har vi bla. har kørt gokart, sejlet med rib båd (med plus 100km t) og været på rundvisning mm. Du referer direkte til Direktøren Ansøgning og tiltrædelse: Snarest samtaler afholdes løbende Stilling: Kundesupporter Spørgsmål kan rettes til: Claus Læssøe cl@navo.dk Ansøgning samt CV sendes til: cl@navo.dk mærket Kundesupporter Arbejdet udføres på: Glasmagervej 38A 4684 Holmegaard NAVO ApS er en virksomhed, som driver flere forskellige online shops i DanDomains shopsystem. Vores produktsortiment er inden for autoudstyr, hvor vi sælger undervogne, sænkningssæt m.m. gennem flere af vores webshops. Særligt vores autoshops er i stor udvikling og planen er, at der skal åbnes shops i hele verden. Vi lagerfører ikke vores autoprodukter, her benytter vi producentens lager. Dette stiller os rigtigt stærkt da vi har nogle store leverandører i ryggen til at bakke op om konceptet. Inden for massageudstyr sælger vi massagestole fra IWAO, som er vores eget brand. Inden for sikkerhedsudstyr sælger vi skud- og stiksikre veste fra Elite-Armor, som ligeledes er vores eget brand. Se alle vores webshops: www.navo.dk11jobnetc6f5b829100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-01T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerSydsjælland inkl. MønFaxe3518610NAVO Group ApS11Glasmagervej 20A4684HolmegaardDKDanmark0
cl@navo.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent753016JobNet4982203498220310002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6f5b829https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6f5b829https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6f5b829&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c6f5b829&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgØnsker du et spændende job som Kundeservicemedarbejder? Hos NAVO Group ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12009011Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg361659663Claus Læssøecl@navo.dkDKDanmarkDKDanmark330026010Kan du tale svensk OG norsk?Basic JKS søger for kunde en svensk OG norsk talende kundeservice medarbejder til længerevarende vikariat. Er du personen der søger nye spændende udfordringer, i en virksomhed hvor 2 dage aldrig er ens......så skynd dig at søge stillingen.Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi SVENSK OG NORSK-TALENDE kundeservicemedarbejder. Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.: Administrative opgaver Tastearbejde Dokumenthåndtering Telefonbetjening Forefaldende kontorarbejde Faglige kompetencer: Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver Du er rutineret IT-bruger Du taler både SVENSK OG NORSK! Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne Om dig: Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines Ansøgning: Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.JKS søger for kunde en svensk OG norsk talende kundeservice medarbejder til længerevarende vikariat. Er du personen der søger nye spændende udfordringer, i en virksomhed hvor 2 dage aldrig er ens......så skynd dig at søge stillingen.Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi SVENSK OG NORSK-TALENDE kundeservicemedarbejder.

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:
  • Administrative opgaver
  • Tastearbejde
  • Dokumenthåndtering
  • Telefonbetjening
  • Forefaldende kontorarbejde

  • Faglige kompetencer:
  • Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du er rutineret IT-bruger
  • Du taler både SVENSK OG NORSK!
  • Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne

  • Om dig:
  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines

  • Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    ORS/Small/b7e969db_logo.pngJKS A/SNæstved2019-05-16T16:01:31.6502019-05-31T00:00:00
    330028604Studenter søges til fuldtidsjob i kundeservicefunktion i NæstvedRobot Er du vild med at tale i telefon og samtidig pligtopfyldende og serviceminded af natur? Mere skal der ikke til. Vi lærer dig resten. TopCall lever af at yde markedets bedste kundeservice. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde. Det vil vi gerne lære dig. Vi søger lige nu studenter med sabbatår, som kan arbejde fuldtid eller næsten fuldtid på hverdage i tidsrummet kl. 08.00 - 16.00. Dit spændende, alsidige studiejob i TopCall Du taler i telefon det meste af din arbejdstid omgivet af dine supersøde og imødekommende kolleger. Med din glade stemme besvarer du opkald på vores mange forskellige kunders vegne. Du tager imod beskeder, booker aftaler i vores kunders kalendere og besvarer deres spørgsmål. Hvert opkald eller opgave er forskellig, fordi de kommer fra personer med vidt forskellige behov. Lige fra den unge mand som gerne vil vide mere om den seneste nye Ferrari, til den ældre dame der har behov for at bestille en tid hos en fysioterapeut. Det er din opgave at tale med dem og med hjælp fra din grundige oplæring og vores fabelagtige it-system at vide, hvad der kræves i hver enkelt situation, så du kan løse kundernes individuelle behov på den bedst mulige måde. Hver gang. Det hjælper vi dig med at få styr på. Vi tilbyder Vi tilbyder studerende med et godt servicegen mulighed for at lære en masse om kundeservice på den gode måde i en kvalitetsbevidst vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere. Ansøgning Send din ansøgning med CV og billede til Kenneth Steen via mail til job@topcall.dk med denne overskrift i emailen Kundeservicemedarbejder - Næstved . Spørgsmål Kontakt gerne Kenneth Steen, hvis du har spørgsmål, på telefon 4822 1000. Andre kvalitetsbevidste receptionister kan blive dine nye kolleger TopCall passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe. Læs mere på http: www.topcall.dk

    Er du vild med at tale i telefon og samtidig pligtopfyldende og serviceminded af natur?  Mere skal der ikke til. Vi lærer dig resten.   

    TopCall lever af at yde markedets bedste kundeservice. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for vores glade stemmer og vores vilje til at gøre vores bedste, hver gang vi servicerer en kunde. Det vil vi gerne lære dig. 

    Vi søger lige nu studenter med sabbatår, som kan arbejde fuldtid eller næsten fuldtid på hverdage i tidsrummet kl. 08.00 - 16.00. 

    Dit spændende, alsidige studiejob i TopCall  

    Du taler i telefon det meste af din arbejdstid omgivet af dine supersøde og imødekommende kolleger. Med din glade stemme besvarer du opkald på vores mange forskellige kunders vegne. Du tager imod beskeder, booker aftaler i vores kunders kalendere og besvarer deres spørgsmål. 

    Hvert opkald eller opgave er forskellig, fordi de kommer fra personer med vidt forskellige behov. Lige fra den unge mand som gerne vil vide mere om den seneste nye Ferrari, til den ældre dame der har behov for at bestille en tid hos en fysioterapeut.   

    Det er din opgave at tale med dem og med hjælp fra din grundige oplæring og vores fabelagtige it-system at vide, hvad der kræves i hver enkelt situation, så du kan løse kundernes individuelle behov på den bedst mulige måde. Hver gang. Det hjælper vi dig med at få styr på.   

    Vi tilbyder  

    Vi tilbyder studerende med et godt servicegen mulighed for at lære en masse om kundeservice på den gode måde i en kvalitetsbevidst vækstvirksomhed, der tager sig ekstra godt af sine kunder og medarbejdere.   

    Ansøgning  

    Send din ansøgning med CV og billede til Kenneth Steen via mail til job@topcall.dk med denne overskrift i emailen "Kundeservicemedarbejder - Næstved".

    Spørgsmål  

    Kontakt gerne Kenneth Steen, hvis du har spørgsmål, på telefon 4822 1000.   

    Andre kvalitetsbevidste receptionister kan blive dine nye kolleger

    TopCall passer telefoner for mere end 650 danske virksomheder i alle brancher og geografiske områder. Vi sørger for, at deres kundeopkald bliver besvaret på præcis den måde, de ønsker det - hver gang. Vi har en skøn arbejdsplads, hvor vi er imødekommende, hjælpsomme og kvalitetsbevidste både over for vores kunder og hinanden. Vi husker at have det sjovt, samtidig med at vi servicerer vores støt voksende kundegruppe. Læs mere på http://www.topcall.dk

    TopCall ApSNæstved2019-05-21T00:00:002019-06-02T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Kan du tale svensk OG norsk?

    JKS A/S

    Næstved
    JKS søger for kunde en svensk OG norsk talende kundeservice medarbejder til længerevarende vikariat. Er du personen der søger nye spændende udfordringer, i en virksomhed hvor 2 dage aldrig er ens......så skynd dig at søge stillingen.Til spændende st...
    Indrykket:16. maj 2019
    Udløbsdato:31. maj 2019

    Studenter søges til fuldtidsjob i kundeservicefunktion i Næstved

    TopCall ApS

    Næstved
    Er du vild med at tale i telefon og samtidig pligtopfyldende og serviceminded af natur? Mere skal der ikke til. Vi lærer dig resten. TopCall lever af at yde markedets bedste kundeservice. Over telefonen, på mail og i chatbeskeder. Vi er kendte for v...
    Indrykket:21. maj 2019
    Udløbsdato:2. juni 2019