Kundesupporter til Lampemesteren.dk søges

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vild med at have kundekontakt både i forhold til at tale og skrive med kunder, og samtidig yde et højt serviceniveau?

Er du vild med at yde salg og service og hjælpe kunder med deres køb, samt deres problemer i forbindelse med eller efter et køb? Så er det måske dig vi leder efter.

Det er vigtigt for os, at vores kunder får den bedste kundeservice oplevelse, uanset hvad deres henvendelse drejer sig om. Så det skal falde dig naturligt, at gøre det bedste for, at kunderne får en professionel behandling og en fantastisk oplevelse hver gang, de er i kontakt med os.

Du vil blive en del af et team i en virksomhed, som er under stor vækst, men som vægter sammenhold og samarbejde på kryds og tværs af afdelinger meget højt. Du vil arbejde tæt sammen med dine nærmeste kollegaer, men det er også vigtigt at du kan samarbejde med andre afdelinger – det være sig lager, reklamation, indkøb osv.

Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: 

  • Daglig kundesupport via telefon, chat og mail i alt fra salg, råd og vejledning, hjælp til reservedele og til reklamationer.
  • Oprettelse og opfølgning på reklamationssager.
  • Opfølgning på ordrer fra kunderne og kontakt til leverandørerne.
  • Løbende opbygning af produktkendskab, for at kunne yde den bedste service for kunderne.

Personlige og faglige kvalifikationer: 

  • Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person. Du har styr på dine ting og flair for god service, og kan derfor lide at yde den bedste kundeservice.
  • Generelt god med en computer og god til at lære nye systemer og gerne erfaring med økonomisystemet C5 eller lign.
  • Du er god til at formulere dig godt i både skrift og tale.
  • At kunne andre sprog (engelsk, tysk, norsk eller svensk) vil være en fordel.
  • Du er god til at møde alle typer kunder med et smil i stemmen uanset hvad deres henvendelse drejer sig om.
  • Du har et godt og positivt humør som bevares i pressede situationer og du trives i en hverdag, hvor der er travlt og hvor man kan have mange bolde i luften på samme tid.
  • Du er en teamplayer, der gerne giver en hånd med, der hvor der er behov.
  • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling, hvor du har serviceret kunder, hjulpet med salg og givet råd og vejledning. Dette er dog ikke et krav.

Vi forventer:

  • At du er engageret i virksomheden og dine kollegaer.
  • At du er selvstændig og har lyst til at tilegne dig viden om vores produkter.
  • At du er loyal.
  • At du er tålmodig og rationel i din kontakt med kunder.

Lidt om os:

Vi ligger fysisk i Ringkøbing hvor vi driver 17 webshops fordelt på Lampemesteren og Designlite med salg af designerlamper i 13 lande og med 3 butikker – i Ringkøbing, Holstebro og København.

Lampemesteren og Designlites webshops er tilstede i både Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, Finland, Holland, Frankrig, Schweiz, Østrig, Spanien, Belgien, Irland og .Com (engelsk).

Vi har en arbejdsplads med hastig vækst og vi vægter det sociale sammenhold enormt højt og vores klare mål er, at være de bedste i branchen indenfor vores felt.

Webshoppen består af ca. 90 medarbejdere, som både varetager pakning og forsendelse, kundesupport og udvikling samt vedligeholdelse af vores webshops (SEO og markedsføring). 

Yderligere informationer:

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, og arbejdstiden vil typisk være mandag til fredag i tidsrummet fra 8-16. Det kræves i denne stilling at man er på kontoret i Ringkøbing hver dag, da der er meget sparring på kryds og tværs af afdelinger og kollegaer. Opstarten vil være hurtigst muligt.

Lyder dette som det perfekte job for dig skal du sende din ansøgning samt CV til gitte@lampemesteren.dk

Hvis du vil vide mere om Lampemesteren og Designlite – så kan du finde det på nettet www.lampemesteren.dk eller www.designlite.dk .

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Kundesupporter til Lampemesteren.dk søges

Er du vild med at have kundekontakt både i forhold til at tale og skrive med kunder, og samtidig yde et højt serviceniveau?

Er du vild med at yde salg og service og hjælpe kunder med deres køb, samt deres problemer i forbindelse med eller efter et køb? Så er det måske dig vi leder efter.

Det er vigtigt for os, at vores kunder får den bedste kundeservice oplevelse, uanset hvad deres henvendelse drejer sig om. Så det skal falde dig naturligt, at gøre det bedste for, at kunderne får en professionel behandling og en fantastisk oplevelse hver gang, de er i kontakt med os.

Du vil blive en del af et team i en virksomhed, som er under stor vækst, men som vægter sammenhold og samarbejde på kryds og tværs af afdelinger meget højt. Du vil arbejde tæt sammen med dine nærmeste kollegaer, men det er også vigtigt at du kan samarbejde med andre afdelinger – det være sig lager, reklamation, indkøb osv.

Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: 

  • Daglig kundesupport via telefon, chat og mail i alt fra salg, råd og vejledning, hjælp til reservedele og til reklamationer.
  • Oprettelse og opfølgning på reklamationssager.
  • Opfølgning på ordrer fra kunderne og kontakt til leverandørerne.
  • Løbende opbygning af produktkendskab, for at kunne yde den bedste service for kunderne.

Personlige og faglige kvalifikationer: 

  • Du er en selvstændig, initiativrig og ansvarsbevidst person. Du har styr på dine ting og flair for god service, og kan derfor lide at yde den bedste kundeservice.
  • Generelt god med en computer og god til at lære nye systemer og gerne erfaring med økonomisystemet C5 eller lign.
  • Du er god til at formulere dig godt i både skrift og tale.
  • At kunne andre sprog (engelsk, tysk, norsk eller svensk) vil være en fordel.
  • Du er god til at møde alle typer kunder med et smil i stemmen uanset hvad deres henvendelse drejer sig om.
  • Du har et godt og positivt humør som bevares i pressede situationer og du trives i en hverdag, hvor der er travlt og hvor man kan have mange bolde i luften på samme tid.
  • Du er en teamplayer, der gerne giver en hånd med, der hvor der er behov.
  • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling, hvor du har serviceret kunder, hjulpet med salg og givet råd og vejledning. Dette er dog ikke et krav.

Vi forventer:

  • At du er engageret i virksomheden og dine kollegaer.
  • At du er selvstændig og har lyst til at tilegne dig viden om vores produkter.
  • At du er loyal.
  • At du er tålmodig og rationel i din kontakt med kunder.

Lidt om os:

Vi ligger fysisk i Ringkøbing hvor vi driver 17 webshops fordelt på Lampemesteren og Designlite med salg af designerlamper i 13 lande og med 3 butikker – i Ringkøbing, Holstebro og København.

Lampemesteren og Designlites webshops er tilstede i både Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, Finland, Holland, Frankrig, Schweiz, Østrig, Spanien, Belgien, Irland og .Com (engelsk).

Vi har en arbejdsplads med hastig vækst og vi vægter det sociale sammenhold enormt højt og vores klare mål er, at være de bedste i branchen indenfor vores felt.

Webshoppen består af ca. 90 medarbejdere, som både varetager pakning og forsendelse, kundesupport og udvikling samt vedligeholdelse af vores webshops (SEO og markedsføring). 

Yderligere informationer:

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen, og arbejdstiden vil typisk være mandag til fredag i tidsrummet fra 8-16. Det kræves i denne stilling at man er på kontoret i Ringkøbing hver dag, da der er meget sparring på kryds og tværs af afdelinger og kollegaer. Opstarten vil være hurtigst muligt.

Lyder dette som det perfekte job for dig skal du sende din ansøgning samt CV til gitte@lampemesteren.dk

Hvis du vil vide mere om Lampemesteren og Designlite – så kan du finde det på nettet www.lampemesteren.dk eller www.designlite.dk .

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.