Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kunstfaglig studentermedhjælper

 
Med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter søger Viborg Kunsthal en dynamisk og alsidig studentermedarbejder. Stillingen er i gennemsnit på 7 timer om ugen fordelt efter behov og aftale.                       
 
Viborg Kunsthal er en mindre arbejdsplads med et lille passioneret team, der arbejder tæt sammen. I perioder er det et intenst arbejdsmiljø med mange forskellige opgaver. Årligt vises omkring 8-10 udstillinger med danske og internationale kunstnere, ligesom der til kunsthallen er tilknyttet et velfungerende artist residency. I forbindelse med udstillingerne er der omvisninger og andre tiltag som foredrag, artists taks og musikaftner, som profilerer den enkelte udstilling. Der lægges vægt på, at formidlingen af samtidskunsten når bredt ud til alle aldersgrupper.
 
 
Som studentermedhjælper på Viborg Kunsthal bliver du en del af det daglige arbejde med udstillinger, aktiviteter og events. Du kommer blandt andet, i samarbejde med kunsthallens ansatte, til at arbejde med følgende opgaver:
 

  • Planlægning og gennemførelse af omvisninger, events og aktiviteter til mange forskellige målgrupper, bl.a. til børn og unge.
  • Diverse kommunikations- og koordineringsopgaver i forbindelse med vores residency-program
  • Skrive og redigere tekster til bl.a. nyhedsbrev, hjemmeside mm.
  • Lave historier og tage billeder/ video til Facebook, Instagram og LinkedIn
  • Læse korrektur og omskrive/forbedre tekster, som andre har skrevet
  • Diverse ad hoc-opgaver
     
Kvalifikationer
  • Du har gode samarbejdsevner og diplomatisk sans
  • Du har interesse for samtidskunsten på den danske og internationale scene
  • Du er åben over for nye opgaver og udfordringer og ikke bange for at tage ansvar eller springe med begge ben ud i noget ukendt.
  • Du er ambitiøs, struktureret og kan bevare overblikket over flere opgaver på én gang og er i stand til at føre alle opgaverne i mål til tiden.
  • Har interesse for og erfaring med sociale medier og har øje for motiver til Instagram, videoer, visuelle udtryk og nye tendenser.
  • Du har en skarp pen og skriver et fejlfrit dansk.
     
For at komme i betragtning til stillingen skal du være aktivt studerende ved en lang eller mellemlang videregående uddannelse. Vi forestiller os at du er ÆK-, kunsthistorie- eller kommunikationsstuderende, men dette er ikke et krav.

Passer ovenstående på dig, så glæder vi os til at modtage din ansøgning samt CV senest den 20. oktober 2019.

Samtaler forventes afholdt 24. oktober 2019.
                                                                                 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte udstillingsleder Bodil Johanne Monrad på telefon 87873223 eller formidler Camilla Davidsen på telefon 87873220.

Løn og ansættelsesforhold
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en børneattest / straffeattest.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330092847Phoenix-ce90352612019-09-19T00:00:00Kunstfaglig studentermedhjælper 
Med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter søger Viborg Kunsthal en dynamisk og alsidig studentermedarbejder. Stillingen er i gennemsnit på 7 timer om ugen fordelt efter behov og aftale.                       
 
Viborg Kunsthal er en mindre arbejdsplads med et lille passioneret team, der arbejder tæt sammen. I perioder er det et intenst arbejdsmiljø med mange forskellige opgaver. Årligt vises omkring 8-10 udstillinger med danske og internationale kunstnere, ligesom der til kunsthallen er tilknyttet et velfungerende artist residency. I forbindelse med udstillingerne er der omvisninger og andre tiltag som foredrag, artists taks og musikaftner, som profilerer den enkelte udstilling. Der lægges vægt på, at formidlingen af samtidskunsten når bredt ud til alle aldersgrupper.
 
 
Som studentermedhjælper på Viborg Kunsthal bliver du en del af det daglige arbejde med udstillinger, aktiviteter og events. Du kommer blandt andet, i samarbejde med kunsthallens ansatte, til at arbejde med følgende opgaver:
 
  • Planlægning og gennemførelse af omvisninger, events og aktiviteter til mange forskellige målgrupper, bl.a. til børn og unge.
  • Diverse kommunikations- og koordineringsopgaver i forbindelse med vores residency-program
  • Skrive og redigere tekster til bl.a. nyhedsbrev, hjemmeside mm.
  • Lave historier og tage billeder/ video til Facebook, Instagram og LinkedIn
  • Læse korrektur og omskrive/forbedre tekster, som andre har skrevet
  • Diverse ad hoc-opgaver
     
Kvalifikationer
  • Du har gode samarbejdsevner og diplomatisk sans
  • Du har interesse for samtidskunsten på den danske og internationale scene
  • Du er åben over for nye opgaver og udfordringer og ikke bange for at tage ansvar eller springe med begge ben ud i noget ukendt.
  • Du er ambitiøs, struktureret og kan bevare overblikket over flere opgaver på én gang og er i stand til at føre alle opgaverne i mål til tiden.
  • Har interesse for og erfaring med sociale medier og har øje for motiver til Instagram, videoer, visuelle udtryk og nye tendenser.
  • Du har en skarp pen og skriver et fejlfrit dansk.
     
For at komme i betragtning til stillingen skal du være aktivt studerende ved en lang eller mellemlang videregående uddannelse. Vi forestiller os at du er ÆK-, kunsthistorie- eller kommunikationsstuderende, men dette er ikke et krav.

Passer ovenstående på dig, så glæder vi os til at modtage din ansøgning samt CV senest den 20. oktober 2019.

Samtaler forventes afholdt 24. oktober 2019.
                                                                                 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte udstillingsleder Bodil Johanne Monrad på telefon 87873223 eller formidler Camilla Davidsen på telefon 87873220.

Løn og ansættelsesforhold
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en børneattest / straffeattest.

 

2019-10-21T00:56:41.323 Med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter søger Viborg Kunsthal en dynamisk og alsidig studentermedarbejder. Stillingen er i gennemsnit på 7 timer om ugen fordelt efter behov og aftale. Viborg Kunsthal er en mindre arbejdsplads med et lille passioneret team, der arbejder tæt sammen. I perioder er det et intenst arbejdsmiljø med mange forskellige opgaver. Årligt vises omkring 8-10 udstillinger med danske og internationale kunstnere, ligesom der til kunsthallen er tilknyttet et velfungerende artist residency. I forbindelse med udstillingerne er der omvisninger og andre tiltag som foredrag, artists taks og musikaftner, som profilerer den enkelte udstilling. Der lægges vægt på, at formidlingen af samtidskunsten når bredt ud til alle aldersgrupper. Som studentermedhjælper på Viborg Kunsthal bliver du en del af det daglige arbejde med udstillinger, aktiviteter og events. Du kommer blandt andet, i samarbejde med kunsthallens ansatte, til at arbejde med følgende opgaver: Planlægning og gennemførelse af omvisninger, events og aktiviteter til mange forskellige målgrupper, bl.a. til børn og unge.Diverse kommunikations- og koordineringsopgaver i forbindelse med vores residency-programSkrive og redigere tekster til bl.a. nyhedsbrev, hjemmeside mm.Lave historier og tage billeder video til Facebook, Instagram og LinkedInLæse korrektur og omskrive forbedre tekster, som andre har skrevetDiverse ad hoc-opgaver KvalifikationerDu har gode samarbejdsevner og diplomatisk sansDu har interesse for samtidskunsten på den danske og internationale sceneDu er åben over for nye opgaver og udfordringer og ikke bange for at tage ansvar eller springe med begge ben ud i noget ukendt.Du er ambitiøs, struktureret og kan bevare overblikket over flere opgaver på én gang og er i stand til at føre alle opgaverne i mål til tiden.Har interesse for og erfaring med sociale medier og har øje for motiver til Instagram, videoer, visuelle udtryk og nye tendenser.Du har en skarp pen og skriver et fejlfrit dansk. For at komme i betragtning til stillingen skal du være aktivt studerende ved en lang eller mellemlang videregående uddannelse. Vi forestiller os at du er ÆK-, kunsthistorie- eller kommunikationsstuderende, men dette er ikke et krav. Passer ovenstående på dig, så glæder vi os til at modtage din ansøgning samt CV senest den 20. oktober 2019. Samtaler forventes afholdt 24. oktober 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte udstillingsleder Bodil Johanne Monrad på telefon 87873223 eller formidler Camilla Davidsen på telefon 87873220. Løn og ansættelsesforhold Løn i henhold til gældende overenskomst. Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en børneattest straffeattest.11jobnetce903526100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-20T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=c1af863f-008b-4c2a-aec2-a7c34a8b78050EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3615156Kultur & Udvikling11Riddergade 88800ViborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent826251JobNet5046859504685910019-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ce903526https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ce903526https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ce903526&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ce903526&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgKunstfaglig studentermedhjælper12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362775633noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330127204Studentermedhjælpere til S & A sekretariatetetRobot Bliv en del af et fagligt udfordrende miljø, hvor du får mulighed for at prøve teori af i praksis på et spændende fagområde. Du vil opnå indsigt i den kommunale forvaltning af centrale velfærdsområder, få relevant faglig erfaring og mulighed for at etablere netværk. Der søges 2 studentermedhjælpere, hvor den ene studentermedhjælper er til Politik og Udvikling, som er den del af Social- og arbejdsmarkedssekretariatet, som bl.a. varetager den politiske betjening af socialudvalget og beskæftigelsesudvalget og understøtter projekter og udvikling i øvrigt på fagområderne i forvaltningen. Endvidere søges en studentermedhjælper til Økonomi og Styring, som er den del af Social- og arbejdsmarkedssekretariatet, som løser opgaver i forhold til budget og regnskab, økonomiske analyser og ledelsesinformation på social- og arbejdsmarkedsområdet. Som studentermedhjælp arbejder du på lige fod med dine kolleger i Social- og arbejdsmarkedssekretariatet, og du vil kunne modtage sparring og dele dine egne idéer til det daglige arbejde med ledelsen og dine kollegaer. Du vil blive koblet på arbejdsområder, som nærmere aftales ud fra dit interessefelt og med udgangspunkt i de opgaver, som kræver løsninger i din ansættelsesperiode. Eksempler på mulige arbejdsområder I Politik og UdviklingServicere konsulentgruppen og sekretariatschefen gennem klassiske konsulentopgaver som f.eks. udarbejdelse af notater, dagsordener og referater.Udarbejde analyser og sagsfremstillinger sammen med konsulentgruppen til de politiske udvalgDeltage i samarbejder med fagområder om workshops og projekterIndgå i diverse sekretariatsopgaver, f.eks. behandling af ansøgninger om støtte til frivilligt socialt arbejde (efter servicelovens § 18)I Økonomi og StyringLedelsesinformation til den politiske og administrative ledelse i Social og ArbejdsmarkedBudgetopfølgningOpfølgning på virksomhedsplanerAnalyser af ressourcer og aktivitetTværkommunale projekter på det specialiserede socialområdeAdministrativ bistand til centerledere på socialområdet Vi forventer, at du har en samfundsvidenskabelig baggrund (bachelor i statskundskab eller lign.)har interesse for offentlig styring og ledelsekan arbejde selvstændigt, struktureret og samtidig er god til at samarbejdehar stærke formidlingsevner og analytiske kompetencer og ikke mindsthar godt humør og gåpåmod Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med mange muligheder for at præge opgaveløsningenspændende, udfordrende og varierende arbejdsopgaver i en politisk styret organisationen uhøjtidelig omgangstone Løn og ansættelsesforhold Ansættelsen vil være for perioden 1. februar 2020 til 30. juni 2020 med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden vil være 14 timer ugentligt. Lønnen for bachelorstuderende (HK-overenskomst) er 128,68 pr. time. Indbetaling til pensionsordning på 15,95 . For kandidatstuderende (AC-overenskomst) er lønnen på 147,92 pr. time. Indbetaling til pensionsordning på 18,63 . Satserne er de pr. 1. oktober 2019 gældende. Der ydes ikke kørselsgodtgørelse i forbindelse med ansættelsen. Arbejdssted Social og Arbejdsmarkedssekretariatet på Laksetorvet, som ligger i centrum af Randers. Der er gode muligheder for offentlig transport til Randers. F.eks. varer den offentlige transport mellem Randers og Aarhus ca. 45 minutter hver vej, enten med tog eller bus. Ansøgningsfrist Onsdag den 11. december 2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 19. december 2019. Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til sekretariatschef Katrine Axél, tlf. 30 34 26 87 eller chefkonsulent Mette Holst-Langberg, tlf. 89 15 16 35. Ansættelsesforhold Deltidsstilling, tidsbegrænset stilling. Tiltrædelse 01-02-2020 Ansøgningsfrist 11-12-2019 23:59 Virksomhedens oplysninger Social og Arbejdsmarked Kontaktperson Sekretariatschef Katrine Axél, tlf. 30 34 26 87 eller chefkonsulent Mette Holst-Langberg, tlf. 89 15 16 35Bliv en del af et fagligt udfordrende miljø, hvor du får mulighed for at prøve teori af i praksis på et spændende fagområde.

Du vil opnå indsigt i den kommunale forvaltning af centrale velfærdsområder, få relevant faglig erfaring og mulighed for at etablere netværk.

Der søges 2 studentermedhjælpere, hvor den ene studentermedhjælper er til Politik og Udvikling, som er den del af Social- og arbejdsmarkedssekretariatet, som bl.a. varetager den politiske betjening af socialudvalget og beskæftigelsesudvalget og understøtter projekter og udvikling i øvrigt på fagområderne i forvaltningen. Endvidere søges en studentermedhjælper til Økonomi og Styring, som er den del af Social- og arbejdsmarkedssekretariatet, som løser opgaver i forhold til budget og regnskab, økonomiske analyser og ledelsesinformation på social- og arbejdsmarkedsområdet.

Som studentermedhjælp arbejder du på lige fod med dine kolleger i Social- og arbejdsmarkedssekretariatet, og du vil kunne modtage sparring og dele dine egne idéer til det daglige arbejde med ledelsen og dine kollegaer. Du vil blive koblet på arbejdsområder, som nærmere aftales ud fra dit interessefelt og med udgangspunkt i de opgaver, som kræver løsninger i din ansættelsesperiode.

Eksempler på mulige arbejdsområder
  • I Politik og Udvikling
    • Servicere konsulentgruppen og sekretariatschefen gennem klassiske konsulentopgaver som f.eks. udarbejdelse af notater, dagsordener og referater.
    • Udarbejde analyser og sagsfremstillinger sammen med konsulentgruppen til de politiske udvalg
    • Deltage i samarbejder med fagområder om workshops og projekter
    • Indgå i diverse sekretariatsopgaver, f.eks. behandling af ansøgninger om støtte til frivilligt socialt arbejde (efter servicelovens § 18)
  • I Økonomi og Styring
    • Ledelsesinformation til den politiske og administrative ledelse i Social og Arbejdsmarked
    • Budgetopfølgning
    • Opfølgning på virksomhedsplaner
    • Analyser af ressourcer og aktivitet
    • Tværkommunale projekter på det specialiserede socialområde
    • Administrativ bistand til centerledere på socialområdet

Vi forventer, at du
  • har en samfundsvidenskabelig baggrund (bachelor i statskundskab eller lign.)
  • har interesse for offentlig styring og ledelse
  • kan arbejde selvstændigt, struktureret og samtidig er god til at samarbejde
  • har stærke formidlingsevner og analytiske kompetencer og ikke mindst
  • har godt humør og gåpåmod

Vi tilbyder
  • et godt arbejdsmiljø med mange muligheder for at præge opgaveløsningen
  • spændende, udfordrende og varierende arbejdsopgaver i en politisk styret organisation
  • en uhøjtidelig omgangstone

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelsen vil være for perioden 1. februar 2020 til 30. juni 2020 med mulighed for forlængelse. Arbejdstiden vil være 14 timer ugentligt.
Lønnen for bachelorstuderende (HK-overenskomst) er 128,68 pr. time. Indbetaling til pensionsordning på 15,95 %. For kandidatstuderende (AC-overenskomst) er lønnen på 147,92 pr. time. Indbetaling til pensionsordning på 18,63 %. Satserne er de pr. 1. oktober 2019 gældende.
Der ydes ikke kørselsgodtgørelse i forbindelse med ansættelsen.

Arbejdssted
Social og Arbejdsmarkedssekretariatet på Laksetorvet, som ligger i centrum af Randers. Der er gode muligheder for offentlig transport til Randers. F.eks. varer den offentlige transport mellem Randers og Aarhus ca. 45 minutter hver vej, enten med tog eller bus.

Ansøgningsfrist
Onsdag den 11. december 2019.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt torsdag den 19. december 2019.

Yderligere oplysninger
om stillingerne kan fås ved henvendelse til sekretariatschef Katrine Axél, tlf. 30 34 26 87 eller chefkonsulent Mette Holst-Langberg, tlf. 89 15 16 35.

Ansættelsesforhold
Deltidsstilling, tidsbegrænset stilling.

Tiltrædelse
01-02-2020

Ansøgningsfrist
11-12-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Social og Arbejdsmarked

Kontaktperson
Sekretariatschef Katrine Axél, tlf. 30 34 26 87 eller chefkonsulent Mette Holst-Langberg, tlf. 89 15 16 35

 

Randers KommuneRanders C2019-11-19T00:00:002019-12-11T00:00:00
330135837Studentermedhjælpere til RKKP - Regionernes Kliniske KvalitetsudviklingsprogramBasic Vi søger 1 eller 2 studentermedhjælpere med et veludviklet servicegen og flair for databehandling til vores kontor i Aarhus ca. 7-14 timer om ugen.Vil du være med til at skabe viden til et bedre sundhedsvæsen og forbedre befolkningens sundhed og livskvalitet gennem datastøttet udvikling?Har du lyst til at få erfaringer med mange forskellige datamæssige og administrative opgaver? Så er du måske vores nye studentermedhjælper. Din uddannelse er ikke afgørende, så længe du er dygtig, engageret og nysgerrig.Om jobbetDu vil få et tæt samarbejde med RKKP s databaseteams, it- og systemfunktion og sekretariater, hvor du arbejder med forskningsudtræk fra kliniske kvalitetsdatabaser, andre data-relaterede opgaver samt administrative opgaver, herunder brugeradministration for vores centrale IT-systemer, indtastning og sagsbehandlingData-relaterede opgaverI RKKP har vi ansvar for 85 nationale kliniske kvalitetsdatabaser. Data er placeret i et SAS datavarehus, og vi anvender SAS som programmeringssprog. Data i de kliniske kvalitetsdatabaser bruges primært til at monitorere kvaliteten af patientbehandling. Derudover anvendes data også i stor udstrækning i forskningsprojekter. En væsentlig opgave for dig vil være at hjælpe RKKPs databaseteams med at foretage de dataudtræk fra databaserne, som forskerne har behov for.En anden væsentlig opgave er brugeradministration for nogle af RKKP s nøgle IT-systemer: Topica, KliniskMåleSystem, Opus Consult og rkkp-forskningsadgang.dk .Administrative opgaverVi har også brug for hjælp til at gennemgå forskningsansøgninger, bestille varer via Region Midtjyllands indkøbssystem, indtaste data samt vedligeholde forskellige oversigter. Derudover vil der være ad hoc opgaver, når vi afholder konferencer møder.Om digDu er i gang med en relevant akademisk uddannelse, fx inden for det samfundsvidenskabelige, tekniske, naturvidenskabelige eller sundhedsvidenskabelige område, og du har teknisk flair måske erfaring med SAS-programmering eller andet programmeringssprog en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver og er grundig i din løsning af opgaverne et godt humør, er imødekommende og positiv. Vi tilbyder en dynamisk organisation i rivende udvikling med strategiske mål for 2019-2022, hvor der er: høj faglighed, og stærk kollegial støtte og sparring tværfagligt samarbejde en uhøjtidelig omgangstone mulighed for faglig og personlig udvikling nødvendig oplæring fleksibilitet i forhold til eksamensperioder m.m. Arbejdstid, vilkår og ansøgningsfristArbejdstiden er ca. 7-14 timer pr. uge.Du ansættes som timelønnet efter gældende overenskomst, og ansættelsen løber til den dato, du er færdiguddannet eller ikke længere er studerende.Arbejdsstedet er Olof Palmes All 25A, 8200 Aarhus N.Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Anne-Marie Sigsgaard Hansen pr. mail: annhan@rkkp.dkSend din ansøgning, dit CV og eksamensudskrifter via & 39 Send ansøgning& 39 . Vi glæder os til at høre fra dig senest den fredag den 31. januar 2020.Vi indkalder løbende til samtale. Bliver du ikke kaldt til samtale, får du en mail herom, når vi har besat stillingen.Om RKKPVi leverer viden til et bedre sundhedsvæsen. I RKKP stræber vi efter høj og ensartet kvalitet i sundhedsvæsnet til gavn for borgere og patienter. Vi understøtter, at der skabes enighed om, hvad der er god behandling , vi analyserer data og producerer viden i et tæt samarbejde med klinikere, patienter og ledelser i regionerne og på hospitalerne. Se mere om RKKP på www.rkkp.dk om-rkkp.Samvirker ? troværdighed ? engagement ? meningsfuldhedDa Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger 1 eller 2 studentermedhjælpere med et veludviklet servicegen og flair for databehandling til vores kontor i Aarhus ca. 7-14 timer om ugen.
Vil du være med til at skabe viden til et bedre sundhedsvæsen og forbedre befolkningens sundhed og livskvalitet gennem datastøttet udvikling?
Har du lyst til at få erfaringer med mange forskellige datamæssige og administrative opgaver? Så er du måske vores nye studentermedhjælper.
Din uddannelse er ikke afgørende, så længe du er dygtig, engageret og nysgerrig.


Om jobbet
Du vil få et tæt samarbejde med RKKP’s databaseteams,  it- og systemfunktion og sekretariater, hvor du arbejder med forskningsudtræk fra kliniske kvalitetsdatabaser, andre data-relaterede opgaver samt administrative opgaver, herunder brugeradministration for vores centrale IT-systemer, indtastning og sagsbehandling

Data-relaterede opgaver
I RKKP har vi ansvar for 85 nationale kliniske kvalitetsdatabaser. Data er placeret i et SAS datavarehus, og vi anvender SAS som programmeringssprog. Data i de kliniske kvalitetsdatabaser bruges primært til at monitorere kvaliteten af patientbehandling. Derudover anvendes data også i stor udstrækning i forskningsprojekter. En væsentlig opgave for dig vil være at hjælpe RKKPs databaseteams med at foretage de dataudtræk fra databaserne, som forskerne har behov for.
En anden væsentlig opgave er brugeradministration for nogle af RKKP’s nøgle IT-systemer: Topica, KliniskMåleSystem, Opus Consult og ”rkkp-forskningsadgang.dk”.

Administrative opgaver
Vi har også brug for hjælp til at gennemgå forskningsansøgninger, bestille varer via Region Midtjyllands indkøbssystem, indtaste data samt vedligeholde forskellige oversigter. Derudover vil der være ad hoc opgaver, når vi afholder konferencer/møder.

Om dig
Du er i gang med en relevant akademisk uddannelse, fx inden for det samfundsvidenskabelige, tekniske, naturvidenskabelige eller sundhedsvidenskabelige område, og du har 
  • teknisk flair
  • måske erfaring med SAS-programmering eller andet programmeringssprog
  • en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver og er grundig i din løsning af opgaverne
  • et godt humør, er imødekommende og positiv.

Vi tilbyder en dynamisk organisation i rivende udvikling med strategiske mål for 2019-2022, hvor der er:
  • høj faglighed, og stærk kollegial støtte og sparring
  • tværfagligt samarbejde
  • en uhøjtidelig omgangstone
  • mulighed for faglig og personlig udvikling
  • nødvendig oplæring
  • fleksibilitet i forhold til eksamensperioder m.m.

Arbejdstid, vilkår og ansøgningsfrist
Arbejdstiden er ca. 7-14 timer pr. uge.
Du ansættes som timelønnet efter gældende overenskomst, og ansættelsen løber til den dato, du er færdiguddannet eller ikke længere er studerende.

Arbejdsstedet er Olof Palmes Allé 25A, 8200 Aarhus N.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Anne-Marie Sigsgaard Hansen pr. mail: annhan@rkkp.dk

Send din ansøgning, dit CV og eksamensudskrifter via 'Send ansøgning'. Vi glæder os til at høre fra dig senest den fredag den 31. januar 2020.
Vi indkalder løbende til samtale. Bliver du ikke kaldt til samtale, får du en mail herom, når vi har besat stillingen.

Om RKKP
Vi leverer viden til et bedre sundhedsvæsen. I RKKP stræber vi efter høj og ensartet kvalitet i sundhedsvæsnet – til gavn for borgere og patienter. Vi understøtter, at der skabes enighed om, hvad der er ”god behandling”, vi analyserer data og producerer viden i et tæt samarbejde med klinikere, patienter og ledelser i regionerne og på hospitalerne. Se mere om RKKP på www.rkkp.dk/om-rkkp.

Samvirker ? troværdighed ? engagement ? meningsfuldhed



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/6e5615a2_logo.gifRKKP StabAarhus N2019-12-05T11:01:25.5932020-01-09T00:00:00
330136436Studentermedhjælper til content marketing-bureauRobot Er du skarp og hurtig til at forfatte tekster om alverdens emner, og kender du ovenikøbet til det der SEO? Så er det måske dig, vi er på udkig efter som vores nye copywriter. Vi er hos TEXTA ApS et ungt content marketing-bureau i vækst, og vi står nu og mangler flere hænder på vores skribenthold. Arbejdstiderne er ekstremt fleksible, og der er mulighed for både at arbejde hjemmefra og på vores kontor på Klamsagervej i Åbyhøj. Vi forestiller os, at din profil ser nogenlunde sådan ud: Du skriver fejlfrit på dansk og har styr på de grammatiske regler. Du går gerne på en kommunikations- eller marketinguddannelse, men autodidakte diamanter er også mere end velkomne. Du er hurtig på tasterne, men går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde. Du er grundig og omhyggelig i dit arbejde og tager gerne imod feedback. Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og hjælper gerne med korte deadlines. Du kan arbejde 10-15 timer om ugen og gerne mere i spidsbelastede perioder. Lidt om studiejobbet: Vores kunder spænder bredt, og du vil derfor komme til at skrive om mange forskellige emner fra tømrerarbejde til modetøj og alt derimellem. Du skal derfor være god til og have lyst til at sætte dig ind i forskellige emner og formidle disse med målgruppen for øje. Du vil primært komme til at skrive SEO-tekster, linkbuilding-artikler og affiliate-tekster. Det er derfor en fordel, hvis du i forvejen har kendskab til disse teksttyper. Vi tilbyder stor fleksibilitet i forbindelse med eksaminer og ferie. Du starter så tidligt som muligt. Passer ovenstående på din profil? Så send en kort ansøgning og CV til job@texta.dk senest d. 20. december 2019. Vedhæft ansøgning og CV som pdf, og skriv Copywriter i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Kim Søgaard på kim@texta.dk eller 51 44 40 06. Vi rekrutterer løbende og ansætter, når vi finder den rette kandidat. Der er 2-3 ledige stillinger.

Er du skarp og hurtig til at forfatte tekster om alverdens emner, og kender du ovenikøbet til det der SEO? Så er det måske dig, vi er på udkig efter som vores nye copywriter.

Vi er hos TEXTA ApS et ungt content marketing-bureau i vækst, og vi står nu og mangler flere hænder på vores skribenthold. Arbejdstiderne er ekstremt fleksible, og der er mulighed for både at arbejde hjemmefra og på vores kontor på Klamsagervej i Åbyhøj.

Vi forestiller os, at din profil ser nogenlunde sådan ud:

  • Du skriver fejlfrit på dansk og har styr på de grammatiske regler.
  • Du går gerne på en kommunikations- eller marketinguddannelse, men autodidakte diamanter er også mere end velkomne.
  • Du er hurtig på tasterne, men går ikke på kompromis med kvaliteten af dit arbejde.
  • Du er grundig og omhyggelig i dit arbejde og tager gerne imod feedback.
  • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider og hjælper gerne med korte deadlines.
  • Du kan arbejde 10-15 timer om ugen og gerne mere i spidsbelastede perioder.

Lidt om studiejobbet:

  • Vores kunder spænder bredt, og du vil derfor komme til at skrive om mange forskellige emner – fra tømrerarbejde til modetøj og alt derimellem. Du skal derfor være god til og have lyst til at sætte dig ind i forskellige emner og formidle disse med målgruppen for øje.
  • Du vil primært komme til at skrive SEO-tekster, linkbuilding-artikler og affiliate-tekster. Det er derfor en fordel, hvis du i forvejen har kendskab til disse teksttyper.
  • Vi tilbyder stor fleksibilitet i forbindelse med eksaminer og ferie.
  • Du starter så tidligt som muligt.

Passer ovenstående på din profil? Så send en kort ansøgning og CV til job@texta.dk senest d. 20. december 2019. Vedhæft ansøgning og CV som pdf, og skriv ”Copywriter” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Kim Søgaard på kim@texta.dk eller 51 44 40 06.

Vi rekrutterer løbende og ansætter, når vi finder den rette kandidat.

Der er 2-3 ledige stillinger.

TEXTA ApSAarhus C2019-12-06T00:00:002019-12-20T00:00:00
330134601Studentermedhjælper til SciTech-Tinget på STRobot Science Technology (ST) søger en studentermedhjælper til SciTech-Tinget (STT). SciTech-Tinget er en sammenslutning af samtlige foreninger på ST og har som formål at give foreningerne en mulighed for at søge hjælp, støtte og inspiration hos andre foreninger, hvad enten det omhandler studenterpolitik, studieliv eller noget helt tredje. SciTech-Tinget er desuden bindeleddet mellem de studerende og administrationen dekanatet på ST AU. Stillingen omfatter 30-50 arbejdstimer årligt (svarende til 1-2 timer om ugen). Arbejdet vil ikke være ligeligt fordelt hen over året, men samlet i klumper. Opgaverne består hovedsageligt afHolde SciTech-Tingets facebookside opdateretPlanlægning og forberedelse af SciTech-Tingets fire årlige møderInvitere alle studenterforeningerne på ST til SciTech-Tingets møderTage referat til de fire årlige SciTech-Tinget møderLøbende sparring med studieadministration på STDeltage i et 1½ times møde omkring studieliv og sociale medier en gang om måneden KvalifikationerDet er en fordel, at du læser på Faculty of Technical Sciences på Aarhus Universitet (efter 1.1.2020)Det er en fordel, at du er aktiv i forening- eller studielivet på STDu har mindst ½ års studieanciennitet på STDet er en fordel, at du har erfaring med koordineringsarbejdeDu er udadvendt, selvkørende og initiativrigDu er åben og tillidsvækkendeDu er fleksibel og god til at samarbejdeDu er interesseret i studiemæssige forhold Hvis du kan svare JA til ovenstående, så send os en ansøgning. Ved vurderingen af ansøgningerne lægger vi vægt på studieforløb, tidligere relevant erhvervsarbejde samt socialt og fagligt engagement både på og uden for studiet. Ansættelsen sker fra ca. 15. januar 2020. Stillingen aflønnes efter gældende takst for studentermedhjælpere. Arbejdsstedet er Ny Munkegade 120, 8000 Aarhus C. Har du brug for flere oplysninger, kan du kontakte prodekan for uddannelse Finn Borchsenius på telefon 2381 5322 eller mail finn.borchsenius@au.dk. Din ansøgning skal indeholde CV og en kort motiveret ansøgning, hvor du beskriver, hvordan du kan bidrage til SciTech-Tinget, særligt inden for ovennævnte opgaver. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgningsfrist Ansøgningen skal stiles til prodekan for uddannelse på ST Finn Borchsenius finn.borchsenius@au.dk med cc til Katrine Bilberg kbs@au.dk. Ansøgningsfristen er den 31. december 2019. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 31. december 2019Science & Technology (ST) søger en studentermedhjælper til SciTech-Tinget (STT). SciTech-Tinget er en sammenslutning af samtlige foreninger på ST og har som formål at give foreningerne en mulighed for at søge hjælp, støtte og inspiration hos andre foreninger, hvad enten det omhandler studenterpolitik, studieliv eller noget helt tredje. SciTech-Tinget er desuden bindeleddet mellem de studerende og administrationen/dekanatet på ST/AU. Stillingen omfatter 30-50 arbejdstimer årligt (svarende til 1-2 timer om ugen). Arbejdet vil ikke være ligeligt fordelt hen over året, men samlet i klumper.

Opgaverne består hovedsageligt af
  • Holde SciTech-Tingets facebookside opdateret
  • Planlægning og forberedelse af SciTech-Tingets fire årlige møder
  • Invitere alle studenterforeningerne på ST til SciTech-Tingets møder
  • Tage referat til de fire årlige SciTech-Tinget møder
  • Løbende sparring med studieadministration på ST
  • Deltage i et 1½ times møde omkring studieliv og sociale medier en gang om måneden

Kvalifikationer
  • Det er en fordel, at du læser på Faculty of Technical Sciences på Aarhus Universitet (efter 1.1.2020)
  • Det er en fordel, at du er aktiv i forening- eller studielivet på ST
  • Du har mindst ½ års studieanciennitet på ST
  • Det er en fordel, at du har erfaring med koordineringsarbejde
  • Du er udadvendt, selvkørende og initiativrig
  • Du er åben og tillidsvækkende
  • Du er fleksibel og god til at samarbejde
  • Du er interesseret i studiemæssige forhold

Hvis du kan svare JA til ovenstående, så send os en ansøgning. Ved vurderingen af ansøgningerne lægger vi vægt på studieforløb, tidligere relevant erhvervsarbejde samt socialt og fagligt engagement både på og uden for studiet.

Ansættelsen sker fra ca. 15. januar 2020. Stillingen aflønnes efter gældende takst for studentermedhjælpere. Arbejdsstedet er Ny Munkegade 120, 8000 Aarhus C.

Har du brug for flere oplysninger, kan du kontakte prodekan for uddannelse Finn Borchsenius på telefon 2381 5322 eller mail finn.borchsenius@au.dk.

Din ansøgning skal indeholde CV og en kort motiveret ansøgning, hvor du beskriver, hvordan du kan bidrage til SciTech-Tinget, særligt inden for ovennævnte opgaver. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgningsfrist
Ansøgningen skal stiles til prodekan for uddannelse på ST Finn Borchsenius; finn.borchsenius@au.dk med cc til Katrine Bilberg; kbs@au.dk.

Ansøgningsfristen er den 31. december 2019.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
31. december 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-12-03T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælpere til S & A sekretariatetet

Randers Kommune

Randers C
Bliv en del af et fagligt udfordrende miljø, hvor du får mulighed for at prøve teori af i praksis på et spændende fagområde. Du vil opnå indsigt i den kommunale forvaltning af centrale velfærdsområder, få relevant faglig erfaring og mulighed for at ...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:11. december 2019

Studentermedhjælpere til RKKP - Regionernes Kliniske Kvalitetsudviklingsprogram

RKKP Stab

Aarhus N
Vi søger 1 eller 2 studentermedhjælpere med et veludviklet servicegen og flair for databehandling til vores kontor i Aarhus ca. 7-14 timer om ugen.Vil du være med til at skabe viden til et bedre sundhedsvæsen og forbedre befolkningens sundhed og liv...
Indrykket:5. december 2019
Udløbsdato:9. januar 2020

Studentermedhjælper til content marketing-bureau

TEXTA ApS

Aarhus C
Er du skarp og hurtig til at forfatte tekster om alverdens emner, og kender du ovenikøbet til det der SEO? Så er det måske dig, vi er på udkig efter som vores nye copywriter. Vi er hos TEXTA ApS et ungt content marketing-bureau i vækst, og vi står n...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Studentermedhjælper til SciTech-Tinget på ST

Aarhus Universitet

Aarhus C
Science Technology (ST) søger en studentermedhjælper til SciTech-Tinget (STT). SciTech-Tinget er en sammenslutning af samtlige foreninger på ST og har som formål at give foreningerne en mulighed for at søge hjælp, støtte og inspiration hos andre for...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:31. december 2019