Vi er 365 engagerede kolleger hos Trelleborg Sealing Solutions Helsingør, der er specialiserede i udvikling og produktion af tætningssystemer til højteknologiske virksomheder. Vi er ikke kendt i den brede befolkning, men vi anerkendes af vores kunder for vores produkter og kvalitet. Derfor leverer vi en solid bundlinje og gode tal år efter år.
Vi er del af Trelleborg Group, med masser af global koordinering og udvikling på alle områder – eksempelvis er SAP S4/Hana implementeret på vores site i Helsingør sidste år, og er ved at blive rullet ud til hele koncernen.
Forandringer, vedligehold og fremtidssikring
Customer Service er et lille, specialiseret team, der varetager ordrer og forespørgsler fra kunderne. Vi har sjældent kontakt til slutkunden, da vores set-up betyder, at vi sælger gennem vores salgsselskaber, der er placeret over hele verden.
Teamet består i dag af 3 medarbejdere, men vi har travlt og søger derfor en ny kollega. Customer Service er en del af Supply Chain organisationen, med i alt 16 engagerede kolleger.
For ca. 1 år siden implementerede vi SAP, som har bevirket nye og ændrede forretningsgange og ikke alt er endnu faldet helt på plads. Vores hverdag er derfor afvekslende med mange udfordringer og i en organisation, som er i konstant bevægelse.
Dine primære ansvarsområder vil være:
Ordrehåndtering & opfølgning Projektledelsesopgaver Opretholde gode og tætte relationer til vores kunder Overholdelse af KPI’er på både firma- og afdelingsniveau Diverse ad hoc-opgaver inden for ordre-håndtering Teknisk forståelse, SAP-kendskab og forandringsparathed
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende - derimod er det en fordel, at du har erfaring med ordrehåndtering af tekniske produkter. Du arbejder ubesværet med IT systemer (MS Office mv.) og har erfaring med SAP.
Du ser værdien af et godt og produktivt samarbejde med øvrige afdelinger – ikke mindst med vores planlægnings-team, for sammen sørger I for, at vores kunder får de rigtige varer på det rigtige tidspunkt i den helt rigtige kvalitet. Du besidder derfor gode koordinerings- og kommunikationsevner.
Det er et ufravigeligt krav, at du er flydende i engelsk i både skrift og tale og har arbejdet på engelsk indenfor de seneste par år. Det er en fordel at kunne dansk, for at kunne begå dig på her på fabrikken.
Som person går du til opgaver og mennesker med et åbent sind. Du har en sund og realistisk indstilling til det at være på en arbejdsplads, og du er villig til at yde en ekstra indsats, når det er påkrævet. Du lader dig ikke vælte af forandringens vinde og formår at navigere mellem mange opgaver på samme tid.
Derudover er du:
Pligtopfyldende og har øje for detaljen Engageret og brænder for at overholde afdelingens deadlines & KPI’er Har fokus på at bevare vores høje standarder for nøjagtighed og kvalitet Proaktiv, struktureret og løsningsorienteret Imødekommende, udadvendt, fleksibel, humoristisk og en teamplayer Vi er i en opbrydnings- og oprydningstid. Vækst, nye systemer og nye måder at arbejde sammen på præger vores hverdag. Du skal derfor have lyst til at være en medvirkende faktor til videreudvikling og optimering af arbejdsgange og systemer. Vi vil gøre tingene bedre i dag end i går – og vi vil være endnu bedre i morgen,
Vi kan tilbyde dig:
En spændende arbejdsdag, fyldt med udfordringer i en stor international koncern Godt arbejdsklima med uformel tone Sparring og støtte fra motiverede og engagerede kolleger Et arbejde i en af de førende virksomheder i branchen, med et anerkendt produkt Personaleforening med mange forskellige tilbud, kunstforening og en helt fantastisk kantine Vil du med på holdet?
Hos os får du mulighed for at være med til fortsat at skabe verdensklasse-produktion i Danmark – og for at have en finger med i spillet mange steder.
Hvis det tænder en gnist i dig, så vil vi glæde os til at modtage din ansøgning
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk