Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kvalitetsmedarbejder

Kunne du tænke dig at blive en del af en international virksomhed, der siden grundlæggelsen i 2005 har oplevet en hastig vækst inden for parallelimport af medicin, og som i dag samlet beskæftiger ca. 220 medarbejdere med afdelinger i Europa? Så kan 2care4 nu tilbyde dig en stilling som kvalitetsmedarbejder til at styrke vores kvalitetsafdeling. En virksomhed hvor der arbejdes effektivt, og hvor dynamik, højt tempo og en stærk vinderkultur er en del af den uformelle hverdag på vores kontor i Esbjerg.

Vi tilbyder
Et fagligt spændende og udfordrende job, hvor hverdagen byder på en god blanding af forskellige opgaver. Du skal i det daglige arbejde medvirke til kvalitetssikring af vores produktportefølje og vil i den forbindelse have en tæt dialog med vores samarbejdspartnere og myndigheder i både Danmark og Europa. Du bidrager til virksomhedens kvalitetsarbejde og vil afhængig af kvalifikationer komme til at beskæftige dig med mange aspekter af virksomhedens kvalitetsarbejde, hvor der vil være følgende primære arbejdsopgaver:

  • Vedligehold af GDP/GMP kvalitetssystemer i koncernens forskellige afdelinger – herunder udarbejdelse af instruktioner i elektroniske systemer.
  • Reklamation- og afvigelseshåndtering.
  • Deltagelse i udarbejdelse af rapporter (eks. selvinspektion og diverse statusrapporter)
  • Godkendelse af nye samarbejdspartnere.
  • Medvirkende til udarbejdelse af kvalitetsaftaler for aktiviteter udlagt i kontrakt
  • Gennemgang af batch dokumentation
  • Diverse administrative og ad hoc opgaver

Vi forventer
Du er udannet farmaceut, farmakonom, laborant eller lignende, hvor du har arbejdet med kvalitetssystemer. Væsentligt er det, at:

  • Du arbejder systematisk, målrettet og trives både med at løse opgaver selvstændigt og som en del af et team.
  • Du er ansvarsbevidst og prioriterer kvalitet i dit arbejde
  • Du er vedholdende, struktureret og har et godt overblik
  • Du er kendt for dit gode humør, og du kan bevare dit overblik og dømmekraft selv i pressede situationer.

Ansøgere med GMP/GDP erfaring vil blive foretrukket. Væsentligt er det endvidere, at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Da vi er en virksomhed i vækst vil det også være væsentligt, at du kan trives på en arbejdsplads med fart på. Derudover drives du af at nå resultater og deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten ligesom du har en positiv indstilling og ikke lader dig slå ud af forhindringer.

Du vil her få en spændende stilling i en europæisk vækstvirksomhed som værdsætter team spirit og besidder en stærk vinderkultur.

Ansøgningsproces
Stillingen er åben for ansøgning frem til 26. februar. Ansættelsessamtaler vil afholdes løbende og ansættelse vil ske, når den rette kandidat er fundet.
Forventet startdato vil være snarest mulig, senest d. 1. april 2018 Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Ansøgning og CV skal sendes på mail til vores HR-afdeling på: job@2care4.dk. Du bedes anføre ’’Kvalitetsmedarbejder’’ i emne feltet.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til HR-ansvarlig Camilla Gode på tlf.: +45 7610 1521

Du kan læse mere om 2care4 på: www.2care4.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753025Phoenix-2b9c383512018-02-01T19:07:49.793Kvalitetsmedarbejder

Kunne du tænke dig at blive en del af en international virksomhed, der siden grundlæggelsen i 2005 har oplevet en hastig vækst inden for parallelimport af medicin, og som i dag samlet beskæftiger ca. 220 medarbejdere med afdelinger i Europa? Så kan 2care4 nu tilbyde dig en stilling som kvalitetsmedarbejder til at styrke vores kvalitetsafdeling. En virksomhed hvor der arbejdes effektivt, og hvor dynamik, højt tempo og en stærk vinderkultur er en del af den uformelle hverdag på vores kontor i Esbjerg.

Vi tilbyder
Et fagligt spændende og udfordrende job, hvor hverdagen byder på en god blanding af forskellige opgaver. Du skal i det daglige arbejde medvirke til kvalitetssikring af vores produktportefølje og vil i den forbindelse have en tæt dialog med vores samarbejdspartnere og myndigheder i både Danmark og Europa. Du bidrager til virksomhedens kvalitetsarbejde og vil afhængig af kvalifikationer komme til at beskæftige dig med mange aspekter af virksomhedens kvalitetsarbejde, hvor der vil være følgende primære arbejdsopgaver:

  • Vedligehold af GDP/GMP kvalitetssystemer i koncernens forskellige afdelinger – herunder udarbejdelse af instruktioner i elektroniske systemer.
  • Reklamation- og afvigelseshåndtering.
  • Deltagelse i udarbejdelse af rapporter (eks. selvinspektion og diverse statusrapporter)
  • Godkendelse af nye samarbejdspartnere.
  • Medvirkende til udarbejdelse af kvalitetsaftaler for aktiviteter udlagt i kontrakt
  • Gennemgang af batch dokumentation
  • Diverse administrative og ad hoc opgaver

Vi forventer
Du er udannet farmaceut, farmakonom, laborant eller lignende, hvor du har arbejdet med kvalitetssystemer. Væsentligt er det, at:

  • Du arbejder systematisk, målrettet og trives både med at løse opgaver selvstændigt og som en del af et team.
  • Du er ansvarsbevidst og prioriterer kvalitet i dit arbejde
  • Du er vedholdende, struktureret og har et godt overblik
  • Du er kendt for dit gode humør, og du kan bevare dit overblik og dømmekraft selv i pressede situationer.

Ansøgere med GMP/GDP erfaring vil blive foretrukket. Væsentligt er det endvidere, at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Da vi er en virksomhed i vækst vil det også være væsentligt, at du kan trives på en arbejdsplads med fart på. Derudover drives du af at nå resultater og deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten ligesom du har en positiv indstilling og ikke lader dig slå ud af forhindringer.

Du vil her få en spændende stilling i en europæisk vækstvirksomhed som værdsætter team spirit og besidder en stærk vinderkultur.

Ansøgningsproces
Stillingen er åben for ansøgning frem til 26. februar. Ansættelsessamtaler vil afholdes løbende og ansættelse vil ske, når den rette kandidat er fundet.
Forventet startdato vil være snarest mulig, senest d. 1. april 2018 Alle ansøgninger behandles fortroligt.

Ansøgning og CV skal sendes på mail til vores HR-afdeling på: job@2care4.dk. Du bedes anføre ’’Kvalitetsmedarbejder’’ i emne feltet.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til HR-ansvarlig Camilla Gode på tlf.: +45 7610 1521

Du kan læse mere om 2care4 på: www.2care4.dk

2018-02-27T01:50:28.757 Kunne du tænke dig at blive en del af en international virksomhed, der siden grundlæggelsen i 2005 har oplevet en hastig vækst inden for parallelimport af medicin, og som i dag samlet beskæftiger ca. 220 medarbejdere med afdelinger i Europa? Så kan 2care4 nu tilbyde dig en stilling som kvalitetsmedarbejder til at styrke vores kvalitetsafdeling. En virksomhed hvor der arbejdes effektivt, og hvor dynamik, højt tempo og en stærk vinderkultur er en del af den uformelle hverdag på vores kontor i Esbjerg. Vi tilbyderEt fagligt spændende og udfordrende job, hvor hverdagen byder på en god blanding af forskellige opgaver. Du skal i det daglige arbejde medvirke til kvalitetssikring af vores produktportefølje og vil i den forbindelse have en tæt dialog med vores samarbejdspartnere og myndigheder i både Danmark og Europa. Du bidrager til virksomhedens kvalitetsarbejde og vil afhængig af kvalifikationer komme til at beskæftige dig med mange aspekter af virksomhedens kvalitetsarbejde, hvor der vil være følgende primære arbejdsopgaver: Vedligehold af GDP GMP kvalitetssystemer i koncernens forskellige afdelinger herunder udarbejdelse af instruktioner i elektroniske systemer. Reklamation- og afvigelseshåndtering. Deltagelse i udarbejdelse af rapporter (eks. selvinspektion og diverse statusrapporter) Godkendelse af nye samarbejdspartnere. Medvirkende til udarbejdelse af kvalitetsaftaler for aktiviteter udlagt i kontrakt Gennemgang af batch dokumentation Diverse administrative og ad hoc opgaver Vi forventer Du er udannet farmaceut, farmakonom, laborant eller lignende, hvor du har arbejdet med kvalitetssystemer. Væsentligt er det, at: Du arbejder systematisk, målrettet og trives både med at løse opgaver selvstændigt og som en del af et team. Du er ansvarsbevidst og prioriterer kvalitet i dit arbejde Du er vedholdende, struktureret og har et godt overblik Du er kendt for dit gode humør, og du kan bevare dit overblik og dømmekraft selv i pressede situationer. Ansøgere med GMP GDP erfaring vil blive foretrukket. Væsentligt er det endvidere, at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale. Da vi er en virksomhed i vækst vil det også være væsentligt, at du kan trives på en arbejdsplads med fart på. Derudover drives du af at nå resultater og deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten ligesom du har en positiv indstilling og ikke lader dig slå ud af forhindringer. Du vil her få en spændende stilling i en europæisk vækstvirksomhed som værdsætter team spirit og besidder en stærk vinderkultur. AnsøgningsprocesStillingen er åben for ansøgning frem til 26. februar. Ansættelsessamtaler vil afholdes løbende og ansættelse vil ske, når den rette kandidat er fundet. Forventet startdato vil være snarest mulig, senest d. 1. april 2018 Alle ansøgninger behandles fortroligt. Ansøgning og CV skal sendes på mail til vores HR-afdeling på: job@2care4.dk. Du bedes anføre Kvalitetsmedarbejder i emne feltet. For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at ringe til HR-ansvarlig Camilla Gode på tlf.: 45 7610 1521 Du kan læse mere om 2care4 på: www.2care4.dk11Jobnet2b9c3835100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-26T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg30968352CARE4 ApS11Tømrervej 96710Esbjerg VDKDanmark155.506803608.40644840
job@2care4.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent518935JobNet47590401000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b9c3835https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b9c3835https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b9c3835&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2b9c3835&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale315218Kvalitetsmedarbejder0Øvrige352695298Camilla Godejob@2care4.dkDKDanmarkDKDanmark329918752LEAN- og HSEQ-koordinatorRobot LEAN- og HSEQ-koordinator søges til el-tavleproduktion i Holsted Vi har en klar målsætning om at blive ISO-9001 certificeret ultimo 2019. Til den nyoprettede stilling søges en dygtig og engageret LEAN- og HSEQ-koordinator til at lede og udvikle LEAN- og kvalitets aktiviteter i Danmarks mest ambitiøse og vækstorienterede el-tavleproduktion. Du kommer til at indgå i et produktionsteam af kolleger, som brænder for at bringe virksomheden op på næste niveau. Du får en varieret hverdag i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og fleksibilitet er nogle af nøgleordene. Den person vi søger, skal have et godt overblik, være struktureret, være resultatorienteret, en god kommunikator samt evne at kunne motivere sig selv og kollegaerne. Vant til at arbejde med forandringsledelse. Du bliver en del af en ledergruppe og refererer til produktionsdirektøren. Opgaver og ansvar Du får en nøglerolle i udviklingen, sikringen og videreudviklingen af virksomhedens kvalitetsledelsessystem og løbende forbedringer, gennem anvendelse af Lean-værktøjerne. Din primære opgave og dit ansvarsområde bliver, at have fokus på at udvikle og forbedre kvalitet, lønsomhed og performance i de opgaver, der løses. Din hverdag vil bl.a. bestå af: Opbygning, implementering og vedligehold af ISO 9001:2015 herunder være ansvarlig for interne audits samt koordinering af eksterne audits. Behandling af reklamationer, afvigelser og udarbejdelse af statistikker, dels for produktionen og dels i henhold til vores kvalitetsmål. Udarbejdelse og vedligeholdelse af rapporter og instruktioner. Oplæring af medarbejdere i kravene fra vores kvalitetsledelsessystem. Koordinering af ledelsens evalueringsmøder og output herfra. Løbende forbedringstiltag efter LEAN principperne. Ansvarlig for implementeringen af LEAN. Udarbejdelse af tidsstudier. Din profil Det forventes, at du brænder for at arbejde med LEAN og kvalitet i en ordreproducerende virksomhed. Du er innovativ og ser muligheder frem for begrænsninger. Du skal være fleksibel og resultatorienteret samt have gode evner til at skabe og bevare overblikket. Erfaring med forandringsledelse. Du skal være teamorienteret og kunne indgå i en dynamisk sammenhæng, hvor tingene til tider går stærkt. Du har en god el-teknisk og mekanisk forståelse og flair for at kunne forstå og optimere processer. Indgangsvinklen til jobbet kan være mange, men det er vigtigt, at du har erfaring med LEAN og kvalitet fra en produktionsvirksomhed. Du har en relevant uddannelse inden for kvalitetsledelse og LEAN og har mindst 5 års erhvervserfaring. Du har meget stærke analytiske- og problemløsningsfærdigheder. Du er fremragende til at organisere og prioritere opgaver og mål, du er meget målrettet, arbejder hårdt, har stærke implementeringsfærdigheder og et stort engagement. Du afslutter dine opgaver, og sikrer at LEAN og procesoptimeringer fastholdes. Du tilbydes Et spændende og udfordrende job i en dynamisk og økonomisk sund virksomhed. Hos Pro Automatic har vi et uformelt miljø, korte beslutningsveje og gode personaleforhold. Løn efter kvalifikationer. Sundhedsforsikring tilbydes.

LEAN- og HSEQ-koordinator søges til el-tavleproduktion i Holsted

Vi har en klar målsætning om at blive ISO-9001 certificeret ultimo 2019. Til den nyoprettede stilling søges en dygtig og engageret LEAN- og HSEQ-koordinator til at lede og udvikle LEAN- og kvalitets aktiviteter i Danmarks mest ambitiøse og vækstorienterede el-tavleproduktion.

Du kommer til at indgå i et produktionsteam af kolleger, som brænder for at bringe virksomheden op på næste niveau. Du får en varieret hverdag i et arbejdsmiljø, hvor samarbejde og fleksibilitet er nogle af nøgleordene. Den person vi søger, skal have et godt overblik, være struktureret, være resultatorienteret, en god kommunikator samt evne at kunne motivere sig selv og kollegaerne. Vant til at arbejde med forandringsledelse. Du bliver en del af en ledergruppe og refererer til produktionsdirektøren.

Opgaver og ansvar

Du får en nøglerolle i udviklingen, sikringen og videreudviklingen af virksomhedens kvalitetsledelsessystem og løbende forbedringer, gennem anvendelse af Lean-værktøjerne. Din primære opgave og dit ansvarsområde bliver, at have fokus på at udvikle og forbedre kvalitet, lønsomhed og performance i de opgaver, der løses. Din hverdag vil bl.a. bestå af:

  • Opbygning, implementering og vedligehold af ISO 9001:2015 – herunder være ansvarlig for interne audits samt koordinering af eksterne audits.
  • Behandling af reklamationer, afvigelser og udarbejdelse af statistikker, dels for produktionen og dels i henhold til vores kvalitetsmål.
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af rapporter og instruktioner.
  • Oplæring af medarbejdere i kravene fra vores kvalitetsledelsessystem.
  • Koordinering af ledelsens evalueringsmøder og output herfra.
  • Løbende forbedringstiltag efter LEAN principperne.
  • Ansvarlig for implementeringen af LEAN.
  • Udarbejdelse af tidsstudier.

Din profil

Det forventes, at du brænder for at arbejde med LEAN og kvalitet i en ordreproducerende virksomhed. Du er innovativ og ser muligheder frem for begrænsninger. Du skal være fleksibel og resultatorienteret samt have gode evner til at skabe og bevare overblikket. Erfaring med forandringsledelse. Du skal være teamorienteret og kunne indgå i en dynamisk sammenhæng, hvor tingene til tider går stærkt. Du har en god el-teknisk og mekanisk forståelse og flair for at kunne forstå og optimere processer.

Indgangsvinklen til jobbet kan være mange, men det er vigtigt, at du har erfaring med LEAN og kvalitet fra en produktionsvirksomhed. Du har en relevant uddannelse inden for kvalitetsledelse og LEAN og har mindst 5 års erhvervserfaring. Du har meget stærke analytiske- og problemløsningsfærdigheder. Du er fremragende til at organisere og prioritere opgaver og mål, du er meget målrettet, arbejder hårdt, har stærke implementeringsfærdigheder og et stort engagement. Du afslutter dine opgaver, og sikrer at LEAN og procesoptimeringer fastholdes.

Du tilbydes

Et spændende og udfordrende job i en dynamisk og økonomisk sund virksomhed. Hos Pro Automatic har vi et uformelt miljø, korte beslutningsveje og gode personaleforhold. Løn efter kvalifikationer. Sundhedsforsikring tilbydes.

PRO-AUTOMATICEsbjerg2018-11-27T00:00:002019-01-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

LEAN- og HSEQ-koordinator

PRO-AUTOMATIC

Esbjerg
LEAN- og HSEQ-koordinator søges til el-tavleproduktion i Holsted Vi har en klar målsætning om at blive ISO-9001 certificeret ultimo 2019. Til den nyoprettede stilling søges en dygtig og engageret LEAN- og HSEQ-koordinator til at lede og udvikle LEAN...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:22. januar 2019