Kvantitativ studentermedhjælper til Campbell systematiske reviews

Kvantitativ studentermedhjælper til Campbell systematiske reviews



Har du lyst til at kigge inden for i et af Danmarks stærkeste tværfaglige miljøer inden for velfærdsområderne? Så læs videre; VIVE København søger én eller flere studentermedhjælpere til VIVE Campbell.



I VIVE arbejder vi med forskning og analyser, som giver ny viden om velfærdssamfundet og bidrager til at skabe bedre kvalitet og mere effektiv udnyttelse af ressourcerne i den offentlige sektor. Vores vidensproduktion og vidensformidling er aktuel, relevant og dagsordenssættende - til gavn for udviklingen af det danske velfærdssamfund.



Arbejdet på Campbell-projekterne ledes af forskere og analytikere i VIVE Campbell, som er en del af VIVE. Vi udarbejder og formidler systematiske reviews, der undersøger virkningen af indsatser på social- og velfærdsområdet. Emnemæssigt spænder undersøgelserne bredt; fra socialt udsatte børn og familier over skole og uddannelse til arbejdsmarkedsindsatser og frivilligt arbejde. Fælles for alle emner er vores fokus på den kvantitative metode, effektmåling og en løbende evidensdiskussion.



Dine arbejdsopgaver vil primært være screening af litteratur i forbindelse med udarbejdelsen af systematiske reviews. Du vil også komme til at arbejde med øvrige dele af processen omkring et systematisk review, fx ved at beskrive studier som skal indgå i reviewet.



Din profil: Du har skarpe analytiske evner og kan arbejde selvstændigt, grundigt og systematisk. Du skal være opsøgende og evne at bevare det kølige overblik over store mængder kompleks information. Herud over ønsker vi, at du



  • er studerende med samfundsvidenskabelig baggrund og med minimum ét år tilbage af uddannelsen
  • har interesse for det social- og velfærdspolitiske felt
  • har interesse for evidens og metode
  • har kvantitativt metodekendskab og gerne kendskab til effektmåling
  • har lyst til at medvirke i udarbejdelsen af systematiske forskningsoversigter.


Der er primært tale om Campbell-reviews, dvs. systematiske forskningsoversigter om effekter af interventioner på velfærdsområdet, som kvalitetssikres i det internationale Campbellsamarbejde.



Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø og et godt socialt miljø med højt til loftet. Arbejdet vil også kunne gøre dig klogere på, hvordan forsknings- og analyseopgaver løses på en vidensinstitution som VIVE.



Hvis du vil vide mere om VIVE kan du finde flere oplysninger på vores hjemmeside (www.vive.dk). For yderligere oplysninger om et job som studentermedhjælper kan du kontakte forsker Nina Thorup Dalgaard på tlf.: 33 48 08 51, mail: nitd@vive.dk



VILKÅR

Ansættelsen sker på grundlag af organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT om studentermedhjælpere. Du ansættes som udgangspunkt med en gennemsnitlig arbejdstid på 12 timer om ugen, som kan tilpasses hverdagen som studerende og opgavernes deadlines. Vi forventer fleksibilitet af dig og det modsvares selvfølgelig af fleksibilitet fra VIVEs side, f.eks. i eksamensperioder.



Ansøgning:

Du søger stillingerne via vores elektroniske rekrutteringssystem og bilag uploades sammen med ansøgningen. Ud over en motiveret ansøgning skal du medsende CV og karakterudskrift.



Du finder adgangen til rekrutteringssystemet på feltet ”Søg job” eller via VIVEs hjemmeside www.vive.dk under ”Stillingsopslag”. Ansøgningsfrist: mandag den 24. februar 2020, kl. 12:00.



Vi forventer at afvikle ansættelsessamtaler i uge 11 og ansættelse hurtigst muligt derefter og senest 1. april 2020.





VIVE ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge.



OM VIVE
VIVE – Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd er en uafhængig statslig institution, som producerer og formidler forskning og analyser om velfærdssamfundet og den offentlige sektor. Vi producerer viden inden for socialområdet, sundhed, uddannelse, børn og unge, beskæftigelse, integration, ældrepleje, økonomi, offentlig ledelse og andre emner, der har relevans for borgernes velfærd.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330163071Phoenix-98ee5e1612020-01-23T00:00:00Kvantitativ studentermedhjælper til Campbell systematiske reviewsKvantitativ studentermedhjælper til Campbell systematiske reviews



Har du lyst til at kigge inden for i et af Danmarks stærkeste tværfaglige miljøer inden for velfærdsområderne? Så læs videre; VIVE København søger én eller flere studentermedhjælpere til VIVE Campbell.



I VIVE arbejder vi med forskning og analyser, som giver ny viden om velfærdssamfundet og bidrager til at skabe bedre kvalitet og mere effektiv udnyttelse af ressourcerne i den offentlige sektor. Vores vidensproduktion og vidensformidling er aktuel, relevant og dagsordenssættende - til gavn for udviklingen af det danske velfærdssamfund.



Arbejdet på Campbell-projekterne ledes af forskere og analytikere i VIVE Campbell, som er en del af VIVE. Vi udarbejder og formidler systematiske reviews, der undersøger virkningen af indsatser på social- og velfærdsområdet. Emnemæssigt spænder undersøgelserne bredt; fra socialt udsatte børn og familier over skole og uddannelse til arbejdsmarkedsindsatser og frivilligt arbejde. Fælles for alle emner er vores fokus på den kvantitative metode, effektmåling og en løbende evidensdiskussion.



Dine arbejdsopgaver vil primært være screening af litteratur i forbindelse med udarbejdelsen af systematiske reviews. Du vil også komme til at arbejde med øvrige dele af processen omkring et systematisk review, fx ved at beskrive studier som skal indgå i reviewet.



Din profil: Du har skarpe analytiske evner og kan arbejde selvstændigt, grundigt og systematisk. Du skal være opsøgende og evne at bevare det kølige overblik over store mængder kompleks information. Herud over ønsker vi, at du



  • er studerende med samfundsvidenskabelig baggrund og med minimum ét år tilbage af uddannelsen
  • har interesse for det social- og velfærdspolitiske felt
  • har interesse for evidens og metode
  • har kvantitativt metodekendskab og gerne kendskab til effektmåling
  • har lyst til at medvirke i udarbejdelsen af systematiske forskningsoversigter.


Der er primært tale om Campbell-reviews, dvs. systematiske forskningsoversigter om effekter af interventioner på velfærdsområdet, som kvalitetssikres i det internationale Campbellsamarbejde.



Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø og et godt socialt miljø med højt til loftet. Arbejdet vil også kunne gøre dig klogere på, hvordan forsknings- og analyseopgaver løses på en vidensinstitution som VIVE.



Hvis du vil vide mere om VIVE kan du finde flere oplysninger på vores hjemmeside (www.vive.dk). For yderligere oplysninger om et job som studentermedhjælper kan du kontakte forsker Nina Thorup Dalgaard på tlf.: 33 48 08 51, mail: nitd@vive.dk



VILKÅR

Ansættelsen sker på grundlag af organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT om studentermedhjælpere. Du ansættes som udgangspunkt med en gennemsnitlig arbejdstid på 12 timer om ugen, som kan tilpasses hverdagen som studerende og opgavernes deadlines. Vi forventer fleksibilitet af dig og det modsvares selvfølgelig af fleksibilitet fra VIVEs side, f.eks. i eksamensperioder.



Ansøgning:

Du søger stillingerne via vores elektroniske rekrutteringssystem og bilag uploades sammen med ansøgningen. Ud over en motiveret ansøgning skal du medsende CV og karakterudskrift.



Du finder adgangen til rekrutteringssystemet på feltet ”Søg job” eller via VIVEs hjemmeside www.vive.dk under ”Stillingsopslag”. Ansøgningsfrist: mandag den 24. februar 2020, kl. 12:00.



Vi forventer at afvikle ansættelsessamtaler i uge 11 og ansættelse hurtigst muligt derefter og senest 1. april 2020.





VIVE ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge.



OM VIVE
VIVE – Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd er en uafhængig statslig institution, som producerer og formidler forskning og analyser om velfærdssamfundet og den offentlige sektor. Vi producerer viden inden for socialområdet, sundhed, uddannelse, børn og unge, beskæftigelse, integration, ældrepleje, økonomi, offentlig ledelse og andre emner, der har relevans for borgernes velfærd.

Kvantitativ studentermedhjælper til Campbell systematiske reviews Har du lyst til at kigge inden for i et af Danmarks stærkeste tværfaglige miljøer inden for velfærdsområderne? Så læs videre VIVE København søger én eller flere studentermedhjælpere til VIVE Campbell. I VIVE arbejder vi med forskning og analyser, som giver ny viden om velfærdssamfundet og bidrager til at skabe bedre kvalitet og mere effektiv udnyttelse af ressourcerne i den offentlige sektor. Vores vidensproduktion og vidensformidling er aktuel, relevant og dagsordenssættende - til gavn for udviklingen af det danske velfærdssamfund. Arbejdet på Campbell-projekterne ledes af forskere og analytikere i VIVE Campbell, som er en del af VIVE. Vi udarbejder og formidler systematiske reviews, der undersøger virkningen af indsatser på social- og velfærdsområdet. Emnemæssigt spænder undersøgelserne bredt fra socialt udsatte børn og familier over skole og uddannelse til arbejdsmarkedsindsatser og frivilligt arbejde. Fælles for alle emner er vores fokus på den kvantitative metode, effektmåling og en løbende evidensdiskussion. Dine arbejdsopgaver vil primært være screening af litteratur i forbindelse med udarbejdelsen af systematiske reviews. Du vil også komme til at arbejde med øvrige dele af processen omkring et systematisk review, fx ved at beskrive studier som skal indgå i reviewet. Din profil: Du har skarpe analytiske evner og kan arbejde selvstændigt, grundigt og systematisk. Du skal være opsøgende og evne at bevare det kølige overblik over store mængder kompleks information. Herud over ønsker vi, at du er studerende med samfundsvidenskabelig baggrund og med minimum ét år tilbage af uddannelsen har interesse for det social- og velfærdspolitiske felt har interesse for evidens og metode har kvantitativt metodekendskab og gerne kendskab til effektmåling har lyst til at medvirke i udarbejdelsen af systematiske forskningsoversigter. Der er primært tale om Campbell-reviews, dvs. systematiske forskningsoversigter om effekter af interventioner på velfærdsområdet, som kvalitetssikres i det internationale Campbellsamarbejde. Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø og et godt socialt miljø med højt til loftet. Arbejdet vil også kunne gøre dig klogere på, hvordan forsknings- og analyseopgaver løses på en vidensinstitution som VIVE. Hvis du vil vide mere om VIVE kan du finde flere oplysninger på vores hjemmeside (www.vive.dk). For yderligere oplysninger om et job som studentermedhjælper kan du kontakte forsker Nina Thorup Dalgaard på tlf.: 33 48 08 51, mail: nitd@vive.dk VILKÅR Ansættelsen sker på grundlag af organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT om studentermedhjælpere. Du ansættes som udgangspunkt med en gennemsnitlig arbejdstid på 12 timer om ugen, som kan tilpasses hverdagen som studerende og opgavernes deadlines. Vi forventer fleksibilitet af dig og det modsvares selvfølgelig af fleksibilitet fra VIVEs side, f.eks. i eksamensperioder. Ansøgning: Du søger stillingerne via vores elektroniske rekrutteringssystem og bilag uploades sammen med ansøgningen. Ud over en motiveret ansøgning skal du medsende CV og karakterudskrift. Du finder adgangen til rekrutteringssystemet på feltet Søg job eller via VIVEs hjemmeside www.vive.dk under Stillingsopslag . Ansøgningsfrist: mandag den 24. februar 2020, kl. 12:00. Vi forventer at afvikle ansættelsessamtaler i uge 11 og ansættelse hurtigst muligt derefter og senest 1. april 2020. VIVE ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge. OM VIVE VIVE Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd er en uafhængig statslig institution, som producerer og formidler forskning og analyser om velfærdssamfundet og den offentlige sektor. Vi producerer viden inden for socialområdet, sundhed, uddannelse, børn og unge, beskæftigelse, integration, ældrepleje, økonomi, offentlig ledelse og andre emner, der har relevans for borgernes velfærd.11Jobnet98ee5e16100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129127&DepartmentId=6090&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3696844VIVE - Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd11Herluf Trolles Gade 111052København KDKDanmark0
nitd@vive.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000889360JobNet5103503510350310021-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=98ee5e16https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=98ee5e16https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=98ee5e16&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=98ee5e16&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/419022-150-1.jpgKvantitativ studentermedhjælper til Campbell systematiske reviews12008001Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige363981400Nina Thorupnitd@vive.dkDKDanmarkDKDanmark330175140BEKEY søger salgspraktikant med fokus på det danske og norske marked til efteråret 2020Basic Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsafdeling! BEKEY søger en salgspraktikant med interesse for strategisk salg og forretningsudvikling til et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2020 med opstart i august september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen. BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk. Start din karriere i BEKEY Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende. Som salgspraktikant i BEKEY får du erfaring med strategisk salg, markedsføring og forretningsudvikling i en virksomhed med en stærk entreprenørånd. Du bliver fra starten en del af dagligdagen, hvor du får indblik i arbejdet i en salgsafdeling, og i høj grad får selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte: Identificering og kortlægning af markedspotentialer i Danmark og Norge Segmentering og prospektering Opdatering og optimering af kundeinformationer i vores CRM-system Kontakt til de danske og norske kommuner ifm. informationsindsamling til en markedsundersøgelse trivselsanalyse Deltage i kunde- og statusmøder samt messer, med henblik på præsentation af BEKEYs produkter BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt. Om dig Du er i gang med et relevant studie inden for salg, markedsføring eller international business. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Jobbet er for dig der: Er skarp til at identificere BEKEY s salgsmuligheder Er udadvendt og har et højt drive Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer as-is med nye trends, idéer og metoder Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os. Vi tilbyder Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. Interesseret? Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Success Consultant Majken Præst på 45 6124 9503. BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A S er 100 ejet af det børsnoterede selskab North Media A S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.

Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsafdeling!

BEKEY søger en salgspraktikant med interesse for strategisk salg og forretningsudvikling til et 3-5 måneders praktikforløb i efteråret 2020 med opstart i august/september. Praktikforløbet er ulønnet, og arbejdstiden vil typisk ligge på 37 timer om ugen.

BEKEY er en innovativ virksomhed i rivende udvikling. BEKEY gør det muligt at digitalisere den nøgle man normalt skal låne af borgere, beboere eller ejendomsadministratorer for at få adgang til døre eller opgange. BEKEY leverer en helstøbt løsning som digitaliserer hele arbejdsgangen for at gøre nøglen digital – fra opsætning af de understøttende hardwareenheder til at medarbejderne kan bruge de digitale nøgler i hverdagen til at åbne og låse døre fra en smartphone. Læs mere om det banebrydende produkt på www.bekey.dk.

Start din karriere i BEKEY
Et praktikforløb hos BEKEY styrker dine kompetencer og kickstarter din professionelle karriere. Vores tidligere praktikanter fremhæver, at de hos BEKEY har fået flere spændende arbejdsopgaver end deres medstuderende.

Som salgspraktikant i BEKEY får du erfaring med strategisk salg, markedsføring og forretningsudvikling i en virksomhed med en stærk entreprenørånd. Du bliver fra starten en del af dagligdagen, hvor du får indblik i arbejdet i en salgsafdeling, og i høj grad får selvstændigt ansvar for dine egne opgaver. Hverdagen er alsidig og afvekslende, og dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Identificering og kortlægning af markedspotentialer i Danmark og Norge
  • Segmentering og prospektering
  • Opdatering og optimering af kundeinformationer i vores CRM-system
  • Kontakt til de danske og norske kommuner ifm. informationsindsamling til en markedsundersøgelse/trivselsanalyse
  • Deltage i kunde- og statusmøder samt messer, med henblik på præsentation af BEKEYs produkter

BEKEY har et iværksættermiljø, hvor der er plads til at lære, og hvor du har gode muligheder for at prøve forskellige idéer af. Vi tilbyder et praktikforløb, som du selv kan være med til at præge, og hvor du løbende bliver stillet overfor nye udfordringer både fagligt og personligt.

Om dig
Du er i gang med et relevant studie inden for salg, markedsføring eller international business. Du er initiativrig og kontaktskabende, og du synes en afvekslende hverdag, der både byder på daglige driftsopgaver og ad hoc opgaver, er spændende og udfordrende. Jobbet er for dig der:

  • Er skarp til at identificere BEKEY’s salgsmuligheder
  • Er udadvendt og har et højt drive
  • Tager ansvar og arbejder effektivt og selvstændigt, men også som en aktiv del af et team
  • Er kreativ og tænker ud af boksen og udfordrer ”as-is” med nye trends, idéer og metoder
  • Taler og skriver flydende dansk, og er rutineret i engelsk tale og på skrift

Du er fagligt stærk og arbejdsom, og du arbejder vedholdende med dine opgaver. Den rette indstilling og motivation er dog det vigtigste for at opnå succes hos os.

Vi tilbyder
Et spændende praktikforløb, der styrker dine kompetencer til din fortsatte karriere. Hos BEKEY bliver du en del af et team, der er førende på markedet - en udvikling vi har tænkt os at fastholde og udvikle. Vi har det sjovt, men arbejder hårdt og drives af at vinde.

Arbejdsstedet er i vores kontormiljø i Gladsaxe tæt ved trafikpladsen. Praktikken er ulønnet, men vi betaler offentlig transport til/fra arbejde. Vi sørger selvfølgelig også for forplejning med en lækker frokost- og frugtordning, torsdagskage, kaffe ad libitum, træningsfaciliteter i eget motionsrum samt diverse sociale arrangementer. Vil du lære mere om BEKEY, så klik ind på vores hjemmeside www.bekey.dk. 

Interesseret?
Send en motiveret ansøgning sammen med dit CV, relevante eksamensbeviser og anbefalinger i dag. Samtaler afholdes løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Customer Success Consultant Majken Præst på +45 6124 9503.

BEKEY blev grundlagt i 2009 og åbner i dag døre for både offentlige og private virksomheder med et ærinde hos borgere og beboere, hvor en digital nøgle øger sikkerheden og trygheden, samt reducerer besværet med koordinering af fysiske nøgler. BEKEY A/S er 100 % ejet af det børsnoterede selskab North Media A/S. North Media blev grundlagt i 1965 og er i dag en koncern med 600 ansatte og en omsætning på ca. 1,2 mia. kr.

ORS/Small/727bc41b_logo.pngBEKEYSøborg2020-02-10T16:22:04.9202020-03-16T00:00:00
330171966Fleksibelt studiejob som juniorsælger - telesalg/telemarketingProfile Har du lyst til at lære mere om salgspsykologi og få relevant erhvervserfaring på dit CV ca. 15 timer om ugen? Og vil du være med til at sælge et produkt, som skaber reel værdi for både virksomheder og mennesker? Og nå ja, så er vi i øvrigt A Great Place to Work .Som juniorsælger studentermedhjælper hos os bliver du en del af vores dygtige og engagerede salgsteam, som rådgiver om og sælger vores jobannoncerings produkt til små og mellemstore virksomheder. Vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites er unikke produkter på markedet, og vi oplever derfor stor vækst og efterspørgsel.Vi værdsætter den energi du kommer med ca. 2 gange om ugen, og vi gengælder den både socialt og fagligt. Vi hylder den gode indsats og sætter en ære i at belønne god performance med udviklingsmuligheder og gode ansættelsesforhold, herunder løn.Du får stor opbakningDu vil løbende få salgstræning, sparring og coaching fra både din leder og dine kollegaer, ligesom vores marketingafdeling vil understøtte din salgsindsats med relevante data, som sikrer, at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.Din kommende leder: Vi arbejder hårdt for at udbrede kendskabet til vores unikke annonceringsløsninger, så vi kan hjælpe endnu flere virksomheder med at finde drømmekandidaten og endnu flere jobsøgere med at finde drømmejobbet. Dine kollegaer og jeg vil tage ansvar for din læring og udvikling og sørge for, at du bliver en endnu bedre sælger. Vi har det virkelig sjovt sammen, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Jeg kan både hjælpe med dine skills på telefonen, til bordfodbold eller bordtennis . Thor Høst, Head of Sales.Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.Om digDu synes det er interessant at udfordre beslutningstagere med spørgsmål over telefonenDu arbejder selvstændigt og ved hvordan du motiverer dig selvDu motiveres af mange forskellige spændende kundedialogerDu har gode resultater, med konkrete opgaver og problemstillinger du tidligere har stået overforHos os får du: Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeserEn Great Place To Work-certificeret arbejdspladsEn lækker kantineordning fra MeyersKontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladserMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureSkal du være den heldige?Klik på knappen Send ansøgning . Vi indkalder løbende til samtaler.Spørgsmål?Fang Thor Høst via et kald sms på 42 75 55 57 el. e-mail på t.hoest@ofirjob.dk .Vi glæder os til at modtage din ansøgning som vi behandler yderst fortroligt.
Har du lyst til at lære mere om salgspsykologi og få relevant erhvervserfaring på dit CV ca. 15 timer om ugen? Og vil du være med til at sælge et produkt, som skaber reel værdi for både virksomheder og mennesker? Og nå ja, så er vi i øvrigt ” A Great Place to Work ”.
Som juniorsælger/studentermedhjælper hos os bliver du en del af vores dygtige og engagerede salgsteam, som rådgiver om og sælger vores jobannoncerings produkt til små og mellemstore virksomheder. Vores mediepakker med målrettet jobannoncering på sociale medier og vores jobsøgerrettede ansøgersites er unikke produkter på markedet, og vi oplever derfor stor vækst og efterspørgsel.
Vi værdsætter den energi du kommer med ca. 2 gange om ugen, og vi gengælder den både socialt og fagligt. Vi hylder den gode indsats og sætter en ære i at belønne god performance med udviklingsmuligheder og gode ansættelsesforhold, herunder løn.
Du får stor opbakning
Du vil løbende få salgstræning, sparring og coaching fra både din leder og dine kollegaer, ligesom vores marketingafdeling vil understøtte din salgsindsats med relevante data, som sikrer, at du bruger din tid bedst muligt og får succes med dine opkald.
Din kommende leder:
"Vi arbejder hårdt for at udbrede kendskabet til vores unikke annonceringsløsninger, så vi kan hjælpe endnu flere virksomheder med at finde drømmekandidaten og endnu flere jobsøgere med at finde drømmejobbet. Dine kollegaer og jeg vil tage ansvar for din læring og udvikling og sørge for, at du bliver en endnu bedre sælger. Vi har det virkelig sjovt sammen, men arbejder hårdt og drives af at vinde. Jeg kan både hjælpe med dine skills på telefonen, til bordfodbold eller bordtennis”.
– Thor Høst, Head of Sales.
Du har hele tiden adgang til overblik over indfrielsen af dine succesparametre, hvoraf antal salg og opnået omsætning selvfølgelig er de mest relevante.
Om dig
  • Du synes det er interessant at udfordre beslutningstagere med spørgsmål over telefonen
  • Du arbejder selvstændigt – og ved hvordan du motiverer dig selv
  • Du motiveres af mange forskellige spændende kundedialoger
  • Du har gode resultater, med konkrete opgaver og problemstillinger du tidligere har stået overfor
Hos os får du:
Spændende salgsopgaver i hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • 25 dygtige og engagerede kollegaer, som elsker at fejre succeser
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • En lækker kantineordning fra Meyers
  • Kontor tæt på offentlig transport og med masser af parkeringspladser
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
Skal du være den heldige?
Klik på knappen ”Send ansøgning”. Vi indkalder løbende til samtaler.
Spørgsmål?
Fang Thor Høst via et kald/sms på 42 75 55 57 el. e-mail på t.hoest@ofirjob.dk .
Vi glæder os til at modtage din ansøgning – som vi behandler yderst fortroligt.
ORS/Small/cb2a33ca_logo.pngOfir A/SSøborg2020-02-11T00:00:002020-03-10T00:00:00
330167311Studentermedhjælper til oversættelse og videreformidling på engelskRobot International Enhed i Studieservice søger en ambitiøs studentermedhjælper til oversættelse og videreformidling af interne og eksterne informationer til studerende, ansatte og samarbejdspartnere. Er du dygtig til at oversætte, og har du flair for at omsætte informationer til intranet, hjemmeside og sociale medier, så er du måske vores nye kollega. Ansvarlig for oversættelse og videreformidling Som studentermedhjælper bliver du ansvarlig for oversættelse og videreformidling af en række kommunikationsprodukter målrettet internationale studerende og medarbejdere samt eksterne partnere, interessenter og kommende internationale studerende. Konkrete opgaver omfatter bl.a.: Formidling, oversættelse og koordinering af KPl (Key Performance Indicator) informationer, strategier og nyheder til engelsk. Det kan handle om alt fra service, uddannelse, studenterorganisationer til informationer fra Rektor og Ledelsessekretariatet Intranet webredigering herunder de tilknyttede sociale medier Formidling på KP.dk i tæt samarbejde med kommunikationsafdelingen Hjælp til andre ad hoc opgaver i International Enhed, f.eks. registrering af data på internationale mobiliteter både egne studerende og udvekslingsstuderende, generering af diverse templates på engelsk mv. Flydende engelsk og formidling Du behersker engelsk flydende både i tale og på skrift. Du er studieaktiv på f.eks. KU eller CBS, og du læser engelsk enten som hoved- eller bifag - gerne på kandidatniveau. Du interesserer dig desuden for formidling, og du har erfaring med formidling både via gamle og nye medier. Ved tekstarbejde er du velskrivende, og du evner at gøre det komplekse enkelt. Har du erfaring med redaktionelle processer, herunder skarp korrekturlæsning, er det en fordel, men ikke et krav. Og sidst, men ikke mindst, er du fortrolig med sociale medier. Som person er du en stabil og struktureret holdspiller, som kan holde mange bolde i luften. Du har let ved at etablere kontakt til og samarbejde med nye mennesker, og du forstår at tage hensyn til mange perspektiver og finde løsninger, der tilgodeser mange forskellige behov. Vi tilbyder: Et udfordrende og uformelt miljø med dygtige og engagerede kollegaer. Tempoet er i perioder hektisk med korte deadlines og krav om kreative løsninger. Kontakterne ud i organisationen er mange, og opgaverne er forskellige. Du får mulighed for at præge dit arbejdsområde, hvis du har andre kompetencer som du hen ad vejen viser at mestre. Løn- og ansættelsesvilkår Vi forventer ansættelse omkring 1. marts eller hurtigst muligt. Der er tale om en stilling på 15 ugentlige timer efter aftale. Du bliver ansat som studentermedhjælper og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat. Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget. Arbejdspladsen er beliggende på Humletorvet 3, 1799 København V, men der kan forekomme arbejde på andre af KP s lokationer i København. Vil du vide mere? Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet. Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning Fælles om fremragende undervisning på www.kp.dk. For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Charlotte Staffeldt på tlf.: 5138 0359. Interesseret? Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket nedenfor senest mandag 17. februar. Samtaler vil foregå umiddelbart herefter. Vi forventer ansættelse omkring 1. marts. Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.International Enhed i Studieservice søger en ambitiøs studentermedhjælper til oversættelse og videreformidling af interne og eksterne informationer til studerende, ansatte og samarbejdspartnere. Er du dygtig til at oversætte, og har du flair for at omsætte informationer til intranet, hjemmeside og sociale medier, så er du måske vores nye kollega.

Ansvarlig for oversættelse og videreformidling
Som studentermedhjælper bliver du ansvarlig for oversættelse og videreformidling af en række kommunikationsprodukter målrettet internationale studerende og medarbejdere samt eksterne partnere, interessenter og kommende internationale studerende.

Konkrete opgaver omfatter bl.a.:

  • Formidling, oversættelse og koordinering af KPl (Key Performance Indicator) informationer, strategier og nyheder til engelsk. Det kan handle om alt fra service, uddannelse, studenterorganisationer til informationer fra Rektor og Ledelsessekretariatet
  • Intranet webredigering herunder de tilknyttede sociale medier
  • Formidling på KP.dk i tæt samarbejde med kommunikationsafdelingen
  • Hjælp til andre ad hoc opgaver i International Enhed, f.eks. registrering af data på internationale mobiliteter både egne studerende og udvekslingsstuderende, generering af diverse templates på engelsk mv.
Flydende engelsk og formidling
Du behersker engelsk flydende både i tale og på skrift. Du er studieaktiv på f.eks. KU eller CBS, og du læser engelsk enten som hoved- eller bifag - gerne på kandidatniveau.

Du interesserer dig desuden for formidling, og du har erfaring med formidling både via gamle og nye medier. Ved tekstarbejde er du velskrivende, og du evner at gøre det komplekse enkelt. Har du erfaring med redaktionelle processer, herunder skarp korrekturlæsning, er det en fordel, men ikke et krav. Og sidst, men ikke mindst, er du fortrolig med sociale medier.

Som person er du en stabil og struktureret holdspiller, som kan holde mange bolde i luften. Du har let ved at etablere kontakt til og samarbejde med nye mennesker, og du forstår at tage hensyn til mange perspektiver og finde løsninger, der tilgodeser mange forskellige behov.

Vi tilbyder:
Et udfordrende og uformelt miljø med dygtige og engagerede kollegaer. Tempoet er i perioder hektisk med korte deadlines og krav om kreative løsninger. Kontakterne ud i organisationen er mange, og opgaverne er forskellige. Du får mulighed for at præge dit arbejdsområde, hvis du har andre kompetencer som du hen ad vejen viser at mestre.

Løn- og ansættelsesvilkår
Vi forventer ansættelse omkring 1. marts eller hurtigst muligt.

Der er tale om en stilling på 15 ugentlige timer efter aftale. Du bliver ansat som studentermedhjælper og din ansættelse vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Det er en betingelse, at du er studieaktiv på et videregående studie under hele ansættelsen. Timelønnen afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget.

Arbejdspladsen er beliggende på Humletorvet 3, 1799 København V, men der kan forekomme arbejde på andre af KP’s lokationer i København.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.
Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning ’Fælles om fremragende undervisning’ på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Charlotte Staffeldt på tlf.: 5138 0359.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via linket nedenfor senest mandag 17. februar. Samtaler vil foregå umiddelbart herefter.

Vi forventer ansættelse omkring 1. marts.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.

Københavns Professionshøjskole, Campus CarlsbergKøbenhavn V2020-01-29T00:00:002020-02-17T00:00:00
330149790Udlændingestyrelsen søger dygtige og engagerede studentermedhjælpere til højaktuelle opgaver inden for udlændingeområdetRobot Udlændingestyrelsen søger et antal studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til blandt andet sagsbehandlingen af udlændinges ophold i Danmark. Der er tale om både faste og midlertidige stillinger. Om stillingerne Udlændingestyrelsens hovedområde er administration af lovgivningen om udlændinge. Det vil sige, at styrelsen behandler ansøgninger om familiesammenføring, opholdstilladelser og visum m.m. Fælles for alle områder er, at Udlændingestyrelsen træffer afgørelser om udlændinges ophold i Danmark. Udlændingestyrelsen træffer vigtige afgørelser for ansøgeren, ægtefællen, som ønsker at blive genforenet med sin familie, og for mennesker der gerne vil have mulighed for at opholde sig i Danmark i en periode. Styrelsen varetager også en lang række andre opgaver på udlændingeområdet, f.eks. opgaven med at sørge for indkvartering af asylansøgere og vilkårene for de indkvarterede, herunder sundhed, undervisning og aktivering. Endelig bistår styrelsen departementet i forhold til ministerbetjeningsopgaver og forskellige kommunikationsopgaver, ligesom der deltages i internationalt arbejde på udlændingeområdet. Endelig bistår styrelsen departementet i forhold til ministerbetjeningsopgaver og forskellige kommunikationsopgaver, ligesom der deltages i internationalt arbejde på udlændingeområdet. Som studentermedhjælper i Udlændingestyrelsen vil du varetage lettere sagsbehandling, skrive- og kopieringsopgaver samt andet forefaldende arbejde inden for Udlændingestyrelsens kerneområder. Der er tale om ledige stillinger i Center for Familie og Besøg og Center for Administration og Asylindkvartering, som pt. er beliggende på Østerbro, og som flytter til Næstved den 14. april 2020. Om dig Du læser jura eller en anden relevant samfundsfaglig uddannelse på for eksempel 2. eller 3. år af bacheloruddannelsen. Du har flair for forvaltningsret, og du kunne godt tænke dig at arbejde med udlændingeområdet. Du bliver udfordret fagligt og personligt og bliver en del af et politisk præget miljø, hvor vi forventer, at du: er robust, serviceminded og udadvendt har gode skriftlige dansk- og engelskkundskaber udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden er åben og fleksibel er kvalitetsbevidst og grundig Det er en fordel, hvis du har erfaring med: anden relevant erhvervserfaring f.eks. med kontorarbejde erfaring med Microsoft Office pakken, herunder Excel flair for it Din nye hverdag Du skal arbejde i et af Udlændingestyrelsens kontorer, der sagsbehandler på forskellige områder inden for lovgivning om udlændinge. Du vil indgå i et spændende og fagligt stærkt miljø, hvor kvalitet vægtes højt, og hvor tempoet er højt. I kontorerne bliver du en del af en gruppe engagerende og fagligt dygtige medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Du vil samtidig få godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Udlændingestyrelsens kerneområder. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer. Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt, og at du kan dokumentere dette. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt HR-fuldmægtig Nina Heller Frederiksen på telefonnummer 61 98 33 62 eller på e-mail nhf@uim.dk eller Marie Katrine Dalgaard Jensen på telefonnummer 6198 3394 eller e-mail mkdj@uim.dk . Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest fredag den 17. januar 2020, kl. 12:00. Vi forventer at holde samtaler i uge 4 og 5. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 14. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf.Udlændingestyrelsen søger et antal studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til blandt andet sagsbehandlingen af udlændinges ophold i Danmark. Der er tale om både faste og midlertidige stillinger.

Om stillingerne
Udlændingestyrelsens hovedområde er administration af lovgivningen om udlændinge. Det vil sige, at styrelsen behandler ansøgninger om familiesammenføring, opholdstilladelser og visum m.m. Fælles for alle områder er, at Udlændingestyrelsen træffer afgørelser om udlændinges ophold i Danmark. Udlændingestyrelsen træffer vigtige afgørelser for ansøgeren, ægtefællen, som ønsker at blive genforenet med sin familie, og for mennesker der gerne vil have mulighed for at opholde sig i Danmark i en periode.

Styrelsen varetager også en lang række andre opgaver på udlændingeområdet, f.eks. opgaven med at sørge for indkvartering af asylansøgere og vilkårene for de indkvarterede, herunder sundhed, undervisning og aktivering. Endelig bistår styrelsen departementet i forhold til ministerbetjeningsopgaver og forskellige kommunikationsopgaver, ligesom der deltages i internationalt arbejde på udlændingeområdet. Endelig bistår styrelsen departementet i forhold til ministerbetjeningsopgaver og forskellige kommunikationsopgaver, ligesom der deltages i internationalt arbejde på udlændingeområdet.

Som studentermedhjælper i Udlændingestyrelsen vil du varetage lettere sagsbehandling, skrive- og kopieringsopgaver samt andet forefaldende arbejde inden for Udlændingestyrelsens kerneområder.

Der er tale om ledige stillinger i Center for Familie og Besøg og Center for Administration og Asylindkvartering, som pt. er beliggende på Østerbro, og som flytter til Næstved den 14. april 2020.

Om dig
Du læser jura eller en anden relevant samfundsfaglig uddannelse på for eksempel 2. eller 3. år af bacheloruddannelsen. Du har flair for forvaltningsret, og du kunne godt tænke dig at arbejde med udlændingeområdet.

Du bliver udfordret fagligt og personligt og bliver en del af et politisk præget miljø, hvor vi forventer, at du:

  • er robust, serviceminded og udadvendt
  • har gode skriftlige dansk- og engelskkundskaber
  • udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden
  • er åben og fleksibel
  • er kvalitetsbevidst og grundig
Det er en fordel, hvis du har erfaring med:

  • anden relevant erhvervserfaring – f.eks. med kontorarbejde
  • erfaring med Microsoft Office pakken, herunder Excel
  • flair for it
Din nye hverdag
Du skal arbejde i et af Udlændingestyrelsens kontorer, der sagsbehandler på forskellige områder inden for lovgivning om udlændinge. Du vil indgå i et spændende og fagligt stærkt miljø, hvor kvalitet vægtes højt, og hvor tempoet er højt. I kontorerne bliver du en del af en gruppe engagerende og fagligt dygtige medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Du vil samtidig få godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Udlændingestyrelsens kerneområder.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer.

Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt, og at du kan dokumentere dette.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt HR-fuldmægtig Nina Heller Frederiksen på telefonnummer 61 98 33 62 eller på e-mail nhf@uim.dk eller Marie Katrine Dalgaard Jensen på telefonnummer 6198 3394 eller e-mail mkdj@uim.dk .

Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest fredag den 17. januar 2020, kl. 12:00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 4 og 5.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 14. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf.

US - KøbenhavnKøbenhavn Ø2020-01-06T00:00:002020-02-17T00:00:00
330149081Udlændingestyrelsen søger dygtige og engagerede studentermedhjælpere til højaktuelle opgaver inden for udlændingeområdetRobot Udlændingestyrelsen søger et antal studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til blandt andet sagsbehandlingen af udlændinges ophold i Danmark. Der er tale om både faste og midlertidige stillinger. Om stillingerne Udlændingestyrelsens hovedområde er administration af lovgivningen om udlændinge. Det vil sige, at styrelsen behandler ansøgninger om familiesammenføring, opholdstilladelser og visum m.m. Fælles for alle områder er, at Udlændingestyrelsen træffer afgørelser om udlændinges ophold i Danmark. Udlændingestyrelsen træffer vigtige afgørelser for ansøgeren, ægtefællen, som ønsker at blive genforenet med sin familie, og for mennesker der gerne vil have mulighed for at opholde sig i Danmark i en periode. Styrelsen varetager også en lang række andre opgaver på udlændingeområdet, f.eks. opgaven med at sørge for indkvartering af asylansøgere og vilkårene for de indkvarterede, herunder sundhed, undervisning og aktivering. Endelig bistår styrelsen departementet i forhold til ministerbetjeningsopgaver og forskellige kommunikationsopgaver, ligesom der deltages i internationalt arbejde på udlændingeområdet. Endelig bistår styrelsen departementet i forhold til ministerbetjeningsopgaver og forskellige kommunikationsopgaver, ligesom der deltages i internationalt arbejde på udlændingeområdet. Som studentermedhjælper i Udlændingestyrelsen vil du varetage lettere sagsbehandling, skrive- og kopieringsopgaver samt andet forefaldende arbejde inden for Udlændingestyrelsens kerneområder. Der er tale om ledige stillinger i Center for Familie og Besøg og Center for Administration og Asylindkvartering, som pt. er beliggende på Østerbro, og som flytter til Næstved den 14. april 2020. Om dig Du læser jura eller en anden relevant samfundsfaglig uddannelse på for eksempel 2. eller 3. år af bacheloruddannelsen. Du har flair for forvaltningsret, og du kunne godt tænke dig at arbejde med udlændingeområdet. Du bliver udfordret fagligt og personligt og bliver en del af et politisk præget miljø, hvor vi forventer, at du: er robust, serviceminded og udadvendt har gode skriftlige dansk- og engelskkundskaber udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden er åben og fleksibel er kvalitetsbevidst og grundig Det er en fordel, hvis du har erfaring med: anden relevant erhvervserfaring f.eks. med kontorarbejde erfaring med Microsoft Office pakken, herunder Excel flair for it Din nye hverdag Du skal arbejde i et af Udlændingestyrelsens kontorer, der sagsbehandler på forskellige områder inden for lovgivning om udlændinge. Du vil indgå i et spændende og fagligt stærkt miljø, hvor kvalitet vægtes højt, og hvor tempoet er højt. I kontorerne bliver du en del af en gruppe engagerende og fagligt dygtige medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Du vil samtidig få godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Udlændingestyrelsens kerneområder. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer. Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt, og at du kan dokumentere dette. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt HR-fuldmægtig Nina Heller Frederiksen på telefonnummer 61 98 33 62 eller på e-mail nhf@uim.dk eller Marie Katrine Dalgaard Jensen på telefonnummer 6198 3394 eller e-mail mkdj@uim.dk . Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest fredag den 17. januar 2020, kl. 12:00. Vi forventer at holde samtaler i uge 4 og 5. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 14. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf.Udlændingestyrelsen søger et antal studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til blandt andet sagsbehandlingen af udlændinges ophold i Danmark. Der er tale om både faste og midlertidige stillinger.

Om stillingerne
Udlændingestyrelsens hovedområde er administration af lovgivningen om udlændinge. Det vil sige, at styrelsen behandler ansøgninger om familiesammenføring, opholdstilladelser og visum m.m. Fælles for alle områder er, at Udlændingestyrelsen træffer afgørelser om udlændinges ophold i Danmark. Udlændingestyrelsen træffer vigtige afgørelser for ansøgeren, ægtefællen, som ønsker at blive genforenet med sin familie, og for mennesker der gerne vil have mulighed for at opholde sig i Danmark i en periode.

Styrelsen varetager også en lang række andre opgaver på udlændingeområdet, f.eks. opgaven med at sørge for indkvartering af asylansøgere og vilkårene for de indkvarterede, herunder sundhed, undervisning og aktivering. Endelig bistår styrelsen departementet i forhold til ministerbetjeningsopgaver og forskellige kommunikationsopgaver, ligesom der deltages i internationalt arbejde på udlændingeområdet. Endelig bistår styrelsen departementet i forhold til ministerbetjeningsopgaver og forskellige kommunikationsopgaver, ligesom der deltages i internationalt arbejde på udlændingeområdet.

Som studentermedhjælper i Udlændingestyrelsen vil du varetage lettere sagsbehandling, skrive- og kopieringsopgaver samt andet forefaldende arbejde inden for Udlændingestyrelsens kerneområder.

Der er tale om ledige stillinger i Center for Familie og Besøg og Center for Administration og Asylindkvartering, som pt. er beliggende på Østerbro, og som flytter til Næstved den 14. april 2020.

Om dig
Du læser jura eller en anden relevant samfundsfaglig uddannelse på for eksempel 2. eller 3. år af bacheloruddannelsen. Du har flair for forvaltningsret, og du kunne godt tænke dig at arbejde med udlændingeområdet.

Du bliver udfordret fagligt og personligt og bliver en del af et politisk præget miljø, hvor vi forventer, at du:

  • er robust, serviceminded og udadvendt
  • har gode skriftlige dansk- og engelskkundskaber
  • udviser modenhed og professionalisme i din fremtræden
  • er åben og fleksibel
  • er kvalitetsbevidst og grundig
Det er en fordel, hvis du har erfaring med:

  • anden relevant erhvervserfaring – f.eks. med kontorarbejde
  • erfaring med Microsoft Office pakken, herunder Excel
  • flair for it
Din nye hverdag
Du skal arbejde i et af Udlændingestyrelsens kontorer, der sagsbehandler på forskellige områder inden for lovgivning om udlændinge. Du vil indgå i et spændende og fagligt stærkt miljø, hvor kvalitet vægtes højt, og hvor tempoet er højt. I kontorerne bliver du en del af en gruppe engagerende og fagligt dygtige medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund. Du vil samtidig få godt indblik i arbejdet som fuldmægtig inden for Udlændingestyrelsens kerneområder.

Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og HK-overenskomsten med en ugentlig arbejdstid på 15 timer.

Det er en forudsætning for stillingen, at du er aktiv studerende og indskrevet ved en højere læreanstalt, og at du kan dokumentere dette.

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt HR-fuldmægtig Nina Heller Frederiksen på telefonnummer 61 98 33 62 eller på e-mail nhf@uim.dk eller Marie Katrine Dalgaard Jensen på telefonnummer 6198 3394 eller e-mail mkdj@uim.dk .

Det bemærkes, at der vil blive foretaget en registermæssig undersøgelse af din person af Politiets Efterretningstjeneste med henblik på, at Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Det er samtidig en forudsætning, at du løbende kan bestå en registermæssig undersøgelse under hele din ansættelse.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest fredag den 17. januar 2020, kl. 12:00.

Vi forventer at holde samtaler i uge 4 og 5.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.

Udlændingestyrelsens hoveddomicil ligger på Østerbro i København, men flyttes til Næstved, forventeligt den 14. april 2020. Du vil som medarbejder i Udlændingestyrelsen have forflyttelsespligt mellem styrelsens nuværende arbejdssteder i København og Birkerød og det kommende arbejdssted i Næstved.

Behandling af persondata
Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf.

Udlændinge- og Integrationsministeriet, SlotsholmsgadeKøbenhavn K2020-01-02T00:00:002020-02-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

BEKEY søger salgspraktikant med fokus på det danske og norske marked til efteråret 2020

BEKEY

Søborg
Er du i gang med en uddannelse inden for salg eller markedsføring, og synes du et praktikophold i en innovativ og ambitiøs virksomhed, der arbejder med fremtidens digitale nøgleløsning, lyder spændende? Så tilbyder vi et praktikforløb i vores salgsa...
Indrykket:10. februar 2020

Fleksibelt studiejob som juniorsælger - telesalg/telemarketing

Ofir A/S

Søborg
Har du lyst til at lære mere om salgspsykologi og få relevant erhvervserfaring på dit CV ca. 15 timer om ugen? Og vil du være med til at sælge et produkt, som skaber reel værdi for både virksomheder og mennesker? Og nå ja, så er vi i øvrigt A Great ...
Indrykket:11. februar 2020

Studentermedhjælper til oversættelse og videreformidling på engelsk

Københavns Professionshøjskole, Campus Carlsberg

København V
International Enhed i Studieservice søger en ambitiøs studentermedhjælper til oversættelse og videreformidling af interne og eksterne informationer til studerende, ansatte og samarbejdspartnere. Er du dygtig til at oversætte, og har du flair for at ...
Indrykket:29. januar 2020

Udlændingestyrelsen søger dygtige og engagerede studentermedhjælpere til højaktuelle opgaver inden for udlændingeområdet

US - København

København Ø
Udlændingestyrelsen søger et antal studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til blandt andet sagsbehandlingen af udlændinges ophold i Danmark. Der er tale om både faste og midlertidige stillinger. Om ...
Indrykket:6. januar 2020

Udlændingestyrelsen søger dygtige og engagerede studentermedhjælpere til højaktuelle opgaver inden for udlændingeområdet

Udlændinge- og Integrationsministeriet, Slotsholmsgade

København K
Udlændingestyrelsen søger et antal studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til blandt andet sagsbehandlingen af udlændinges ophold i Danmark. Der er tale om både faste og midlertidige stillinger. Om ...
Indrykket:2. januar 2020