Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægemiddelstyrelsens Centrale journal og Informationscenter søger nye kollegaer

Er du dygtig til skriftlig og mundtlig kommunikation? Er du servicemindet? Har du lyst til at arbejde med direkte dialog med borgerne? Og har du gode administrative kompetencer?

Vi søger en hjælpsom og videbegærlig kollega, som kan indgå i vores team af kompetente medarbejdere, der besvarer og visiterer henvendelser til Lægemiddelstyrelsen og Sundhedsstyrelsen på telefon og mail, og har ansvaret for god journalisering i Lægemiddelstyrelsen.

Om os
I Lægemiddelstyrelsens Centrale journal og Informationscenter svarer vi på henvendelser om alt fra Coronavirus til regler for receptudstedelser. Vi gør os hver dag umage for at finde brugbare og saglige svar til borgere, sundhedsprofessionelle og virksomhedsansatte om Lægemiddelstyrelsens og Sundhedsstyrelsens opgaver. Og borgerne må gerne mærke, at der er en person bag svaret. Vi svarer på mange af henvendelserne selv, så de der ringer ind får hurtigt svar, og så hjælper vi også vores kolleger i Lægemiddelstyrelsen eller Sundhedsstyrelsen.

I den centrale journal og informationscenter er vi pt. 7 fastansatte medarbejdere og søger 2 nye kolleger, da vi har fået en ny vigtig opgave med at sikre gode processer i journaliseringen af sager i Lægemiddelstyrelsen.

Dine opgaver
I cirka halvdelen af din arbejdstid skal du svare på telefoner til Lægemiddelstyrelsens og Sundhedsstyrelsens hovednummer. Ca. en dag om ugen kommer du til at behandle mails sendt til Sundhedsstyrelsens og Lægemiddelstyrelsens institutionspostkasser. Herudover skal du indgå i vores nye opgaver med opbygning og drift af en central journal i Lægemiddelstyrelsen.

Din Profil
Du har en administrativ uddannelse, fx lægesekretær, du trives med at hjælpe folk og er god til følgende:

  • At give god service i telefonen
  • at formulere dig på dansk og engelsk – mundtligt såvel som skriftligt
  • at opsøge og videreformidle viden om komplekse områder
  • at arbejde systematisk med administrative opgaver i forskellige IT-systemer
Hvis du har kendskab til sundhedsvæsenet eller lægemiddelområdet er det en fordel, men det er ikke et krav.

Det tilbyder vi

  • Et arbejde, hvor du gør en forskel for andre
  • Hjælpsomme kolleger og god stemning
  • Samarbejde med rigtig mange dygtige kolleger i de to styrelser
  • Stor variation i de spørgsmål, der skal findes svar på, og afvekslende arbejdsopgaver
  • En styrelse, der arbejder målrettet for at være en fantastisk arbejdsplads
Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S (Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område) samt gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til teamleder Thor Svendsen, 9359 6423.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 3. Du kan læse mere om os på www.laegemiddelstyrelsen.dk.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.