Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter.

Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt).

Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc.

Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene.

Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne.

Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken.  

Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket.

Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01/10-2019 eller efter aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA).

Ansøgningsfristen er d. 01/08-2019.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15/08-2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk

 

Med venlig hilsen

Lægerne Nordås

Att. Læge Stina Halbirk /Lægesekretær Anja Hegested

Boulevarden 19G, 2. sal

7100 Vejle  

www.nordaas.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045406Phoenix-bfcd759812019-06-20T00:00:00Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter.

Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt).

Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc.

Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene.

Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne.

Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken.  

Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket.

Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01/10-2019 eller efter aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA).

Ansøgningsfristen er d. 01/08-2019.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15/08-2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk

 

Med venlig hilsen

Lægerne Nordås

Att. Læge Stina Halbirk /Lægesekretær Anja Hegested

Boulevarden 19G, 2. sal

7100 Vejle  

www.nordaas.dk

2019-08-02T00:51:31.927 Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01 10-2019 eller efter aftale. Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter. Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt). Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc. Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene. Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne. Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken. Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket. Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01 10-2019 eller efter aftale. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA). Ansøgningsfristen er d. 01 08-2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15 08-2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk Med venlig hilsen Lægerne Nordås Att. Læge Stina Halbirk Lægesekretær Anja Hegested Boulevarden 19G, 2. sal 7100 Vejle www.nordaas.dk11jobnetbfcd7598100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3549138Lægerne Nordås11Boulevarden 19G7100VejleDKDanmark0info@nordaas.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent780018JobNet5006347500634710018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfcd7598https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfcd7598https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfcd7598&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfcd7598&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgSom Lægesekretær hos Lægerne Nordås kommer du til at gøre en forskel og efterlade et godt indtryk.12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362106656info@nordaas.dkinfo@nordaas.dkDKDanmarkDKDanmark330070054Lægesekretær søges til fast stilling på Klinisk Genetisk Afdeling, Sygehus Lillebælt, VejleBasic Vil du være en del af et velfungerende og visionært sekretariat? Har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du i samarbejde med hjælpsomme, engagerede og erfarne kolleger tilrettelægger dagens arbejde? Har du lyst til at være en del af en aktiv afdeling med tværfagligt og imødekommende personale? Så har vi jobbet til dig. Vi kan tilbyde en attraktiv fuldtidsstilling pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale, som læresekretær på Klinisk Genetisk Afdeling. Du vil, som en del af vores velfungerende sekretariat, være en central aktør i afdelingen og have mange forskelligartede opgaver, som hovedsageligt vil koncentrere sig om følgende: Patientmodtagelse Booking og registrering Skrivning af journaler Telefonbetjening af både patienter og sundhedsfaglige kolleger Håndtering af nyhenviste patienter Forsendelse af analysesvar samt forsendelse af prøver til andre laboratorier Ledelsessupport Kommunikationsopgaver Opfølgning på patientforløb Postbehandling Til løsning af opgaverne, er der behov for at kunne arbejde i mange forskellige systemer, hovedsageligt: Cosmic patientstyringssystem, Microsoft Office og Outlook, BCC lab.system, LIMS labware, PASS-pedigree (stamtræsprogram), GenetikDB (lokal database), Patientbefordring, Tolkecenter og Trirs. Hvad kan vi tilbyde: Et fast vagtfrit udfordrende og alsidigt job, hvor hverdagen er præget af, at arbejdsopgaverne løses gennem et godt socialt kollegialt netværk. Vi har et godt arbejdsmiljø med et fladt hierarki og engagerede kolleger. Vi har respekt for den enkelte og fokus på tværfagligt samarbejde og videreuddannelse. Dine kvalifikationer: Du har en sekretærfaglig baggrund med erfaring indenfor sundhedsvæsenet. Gerne uddannet lægesekretær. Du er god til at kommunikere og koordinere. Du er engageret, ansvarlig, kvalitetsbevidst og omhyggelig i forhold til de opgaver, du stilles overfor. Du trives med selvstændigt arbejde, kan skabe struktur og overblik, mens du holder flere bolde i luften. Du har lyst til nye udfordringer og søger en arbejdsplads i konstant forandring. Du har gode samarbejdsevner og kan bidrage til fleksible tværfaglige arbejdsgange. Som person er du positiv, loyal, åben, imødekommende og nysgerrig med mod på at lære meget mere om klinisk genetik. Generelt om afdelingen: Vi yder genetisk rådgivning til ca. 2400 henviste patienter pr. år, med både klassiske genetiske og onkogenetiske problemstillinger. Vores mål er at yde den bedste service til vores patienter og vi sætter derfor høj faglighed, kort ventetid og kort udredningstid meget højt. Afdelingen har todelt ledelse med en ledende overlæge og en ledende bioanalytiker. Vores afdeling er præget af en høj grad af medindflydelse, ansvarsfølelse, respekt og samarbejde. Afdelingen samarbejder med Klinisk Genetisk Afdeling, Odense Universitetshospital, om den genetiske udredning i Region Syddanmark. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 28. August 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lægesekretær Helen Jeppesen, Lægesekretær Lisbeth Nielsen (79406556) eller Ledende overlæge Mette Warming Jørgensen, (Mette.Warming.Jorgensen@rsyd.dk, tlf. 79406635).
  • Vil du være en del af et velfungerende og visionært sekretariat?

  • Har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du i samarbejde med hjælpsomme, engagerede og erfarne kolleger tilrettelægger dagens arbejde?

  • Har du lyst til at være en del af en aktiv afdeling med tværfagligt og imødekommende personale?

Så har vi jobbet til dig. Vi kan tilbyde en attraktiv fuldtidsstilling pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale, som læresekretær på Klinisk Genetisk Afdeling.

Du vil, som en del af vores velfungerende sekretariat, være en central aktør i afdelingen og have mange forskelligartede opgaver, som hovedsageligt vil koncentrere sig om følgende:

    • Patientmodtagelse

    • Booking og registrering 

    • Skrivning af journaler 

    • Telefonbetjening af både patienter og sundhedsfaglige kolleger

    • Håndtering af nyhenviste patienter 

    • Forsendelse af analysesvar samt forsendelse af prøver til andre laboratorier 

    • Ledelsessupport

    • Kommunikationsopgaver 

    • Opfølgning på patientforløb 

    • Postbehandling

Til løsning af opgaverne, er der behov for at kunne arbejde i mange forskellige systemer, hovedsageligt:

Cosmic patientstyringssystem, Microsoft Office og Outlook, BCC lab.system, LIMS labware, PASS-pedigree (stamtræsprogram), GenetikDB (lokal database), Patientbefordring, Tolkecenter og Trirs.

Hvad kan vi tilbyde: Et fast vagtfrit udfordrende og alsidigt job, hvor hverdagen er præget af, at arbejdsopgaverne løses gennem et godt socialt kollegialt netværk. Vi har et godt arbejdsmiljø med et fladt hierarki og engagerede kolleger. Vi har respekt for den enkelte og fokus på tværfagligt samarbejde og videreuddannelse.

Dine kvalifikationer: Du har en sekretærfaglig baggrund med erfaring indenfor sundhedsvæsenet. Gerne uddannet lægesekretær. Du er god til at kommunikere og koordinere. Du er engageret, ansvarlig, kvalitetsbevidst og omhyggelig i forhold til de opgaver, du stilles overfor. Du trives med selvstændigt arbejde, kan skabe struktur og overblik, mens du holder flere bolde i luften. Du har lyst til nye udfordringer og søger en arbejdsplads i konstant forandring. Du har gode samarbejdsevner og kan bidrage til fleksible tværfaglige arbejdsgange. Som person er du positiv, loyal, åben, imødekommende og nysgerrig med mod på at lære meget mere om klinisk genetik.

Generelt om afdelingen: Vi yder genetisk rådgivning til ca. 2400 henviste patienter pr. år, med både klassiske genetiske og onkogenetiske problemstillinger. Vores mål er at yde den bedste service til vores patienter og vi sætter derfor høj faglighed, kort ventetid og kort udredningstid meget højt.

Afdelingen har todelt ledelse med en ledende overlæge og en ledende bioanalytiker. Vores afdeling er præget af en høj grad af medindflydelse, ansvarsfølelse, respekt og samarbejde. Afdelingen samarbejder med Klinisk Genetisk Afdeling, Odense Universitetshospital, om den genetiske udredning i Region Syddanmark. 

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 28. August 2019.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lægesekretær Helen Jeppesen, Lægesekretær Lisbeth Nielsen (79406556) eller Ledende overlæge Mette Warming Jørgensen, (Mette.Warming.Jorgensen@rsyd.dk, tlf. 79406635).


ORS/Small/c3cf0455_logo.pngKlinisk Genetik, Vejle SygehusVejle2019-08-08T12:00:36.2472019-08-22T00:00:00
330076508Lægesekretær til Onkologisk Ambulatorium, Vejle SygehusBasic Lægesekretær søges til et 1-årigt barselsvikariat med start d. 1. november 2019 Vi er en dynamisk og spændende afdeling, der danner rammen for behandling, pleje, uddannelse og forskning indenfor det onkologiske speciale. Ambulatoriet modtager patienter til information, medicinsk kræftbehandling og opfølgning. Vi modtager patienter med: - bryst-, prostata- og modermærkekræft (Team 1) - lungekræft (Team 2) - tarm- bugspytkirtel- og underlivskræft (Team 3) Daglig åbningstid er 7.30-18.00, du må påregne 1 senvagt om ugen. Vi søger en lægesekretær i Team 2 3 med en ugentlig arbejdstid på 34 timer uge. Vi søger DIG, en kollega som: er uddannet lægesekretær vægter faglighed og har lyst til udfordringer har lysten til at møde patienter med kræft og deres pårørende med høj grad af service - både i telefonen og i skranken har lyst og evne til at arbejde i en spændende og foranderlig hverdag, hvor der er krav til overblik og evnen til at prioritere opgaverne er kyndig i anvendelsen af Cosmic har stor interesse i at være med i front på IT-området har let til smil og godt humør er en god kollega, der vil fastholde et godt arbejdsmiljø bidrager til det gode tværfaglige arbejde Vi tilbyder en afdeling med: struktureret introduktion med sidemandsoplæring gode muligheder for faglig og personlig udvikling et åbent og humørfyldt arbejdsmiljø engagerede, dygtige kollegaer og godt tværfagligt samarbejde fokus på klinisk korrekt registrering stor medindflydelse på planlægning og tilrettelæggelse af arbejdet Yderligere information Link til: Funktionsbeskrivelse for lægesekretær Sygehus Lillebælts virksomhedsgrundlag Sygehus Lillebælts ledelsesgrundlag Sygehus Lillebælts arbejdsmiljøpolitik Spørgsmål kan rettes til afdelingssygeplejerske Dorthe Kronborg, tlf.: 7940 6062 Ansøgningen sendes venligt elektronisk via nedenstående link senest onsdag d. 11. september 2019 Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag d. 18. september 2019
Lægesekretær søges til et 1-årigt barselsvikariat med start d. 1. november 2019
 
Vi er en dynamisk og spændende afdeling, der danner rammen for behandling, pleje, uddannelse og forskning indenfor det onkologiske speciale. Ambulatoriet modtager patienter til information, medicinsk kræftbehandling og opfølgning.
 
Vi modtager patienter med:
- bryst-, prostata- og modermærkekræft (Team 1)
- lungekræft (Team 2)
- tarm- bugspytkirtel- og underlivskræft (Team 3)
 
Daglig åbningstid er 7.30-18.00, du må påregne 1 senvagt om ugen.
 
Vi søger en lægesekretær i Team 2/3 med en ugentlig arbejdstid på 34 timer/uge.

Vi søger DIG, en kollega som: 
  • er uddannet lægesekretær 
  • vægter faglighed og har lyst til udfordringer
  • har lysten til at møde patienter med kræft og deres pårørende med høj grad af service - både i telefonen og i skranken
  • har lyst og evne til at arbejde i en spændende og foranderlig hverdag, hvor der er krav til overblik og evnen til at prioritere opgaverne    
  • er kyndig i anvendelsen af Cosmic   
  • har stor interesse i at være med i front på IT-området   
  • har let til smil og godt humør
  • er en god kollega, der vil fastholde et godt arbejdsmiljø
  • bidrager til det gode tværfaglige arbejde

Vi tilbyder en afdeling med:

  • struktureret introduktion med sidemandsoplæring
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • et åbent og humørfyldt arbejdsmiljø
  • engagerede, dygtige kollegaer og godt tværfagligt samarbejde
  • fokus på klinisk korrekt registrering
  • stor medindflydelse på planlægning og tilrettelæggelse af arbejdet  

 

Yderligere information    
Link til:
 
Spørgsmål kan rettes til afdelingssygeplejerske Dorthe Kronborg, tlf.: 7940 6062
 
Ansøgningen sendes venligt elektronisk via nedenstående link senest onsdag d. 11. september 2019
Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag d. 18. september 2019
ORS/Small/93ac5758_logo.pngOnkologisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-08-21T15:01:39.2132019-09-11T00:00:00
330074652Barselsvikar søges pr.1/1 2020Robot Vi er en lægepraksis beliggende i Horsens Sundhedshus. Vi har åbent alle hverdage imellem kl.8-16. Der er telefontid fra kl 8-14. Patienter kan møde op imellem kl 8-9 uden forudgående tid ved akut sygdom. Vi er 5 faste læger, hvoraf 2 deler en stilling. Herudover har vi 2 uddannelseslæger, 1 laborant, 2 sygeplejesker og 3 sekretærer. Da en af vores tre faste sekretærer er i lykkelige omstændigheder, har vi brug for en barselsvikar pr.1 1 2020 til og med 31 12 2020 Vi forventer at du: Har erfaring med telefonvisitation, både akutte og øvrige patienthenvendelser Er åben, positiv og imødekommende i den direkte kontakt med såvel patienter som kolleger Har flair for IT og gerne har erfaring indenfor almen medicin Kan arbejde selvstændigt og i teams med andre Har erfaring med eller har mod på at lave urinstix, crp og lign. småopgaver i laboratoriet Er fleksibel, iderig og engageret Er uddannet lægesekretær Vi kan tilbyde: En spændende hverdag med søde og engagerede kolleger En mulighed for at arbejde selvstændig i en travl men velfungerende praksis Vi kan ikke tilbyde fastansættelse, når vikariatet ophører. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlfnr. 75625022 eller sende en mail til d396400@dadlnet.dk Samtaler afholdes løbende. Mvh Lægerne Sundhedshuset 2.sal Grøndlandsvej 1, 2.sal,-3 8700 Horsens

Vi er en lægepraksis beliggende i Horsens Sundhedshus.

Vi har åbent alle hverdage imellem kl.8-16. Der er telefontid fra kl 8-14. Patienter kan møde op imellem kl 8-9 uden forudgående tid ved akut sygdom. Vi er 5 faste læger, hvoraf 2 deler en stilling. Herudover har vi 2 uddannelseslæger, 1 laborant, 2 sygeplejesker og 3 sekretærer.

Da en af vores tre faste sekretærer er i lykkelige omstændigheder, har vi brug for en barselsvikar pr.1/1 2020 til og med 31/12 2020

Vi forventer at du:

  • Har erfaring med telefonvisitation, både akutte og øvrige patienthenvendelser
  • Er åben, positiv og imødekommende i den direkte kontakt med såvel patienter som kolleger  
  • Har flair for IT og gerne har erfaring indenfor almen medicin
  • Kan arbejde selvstændigt og i teams med andre
  • Har erfaring med eller har mod på at lave urinstix, crp og lign. småopgaver i laboratoriet
  • Er fleksibel, iderig og engageret
  • Er uddannet lægesekretær

Vi kan tilbyde:

  • En spændende hverdag med søde og engagerede kolleger
  • En mulighed for at arbejde selvstændig i en travl men velfungerende praksis
  • Vi kan ikke tilbyde fastansættelse, når vikariatet ophører.

 

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst

 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlfnr. 75625022 eller sende en mail til d396400@dadlnet.dk

Samtaler afholdes løbende.

Mvh Lægerne Sundhedshuset 2.sal Grøndlandsvej 1, 2.sal,-3 8700 Horsens

 

 

 

Lægerne Sundhedshuset 2. sal I/SHorsens2019-08-19T00:00:002019-09-30T00:00:00
330069981Lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion til Danmarks bedste mindre hospital, Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet SilkeborgBasic Har du lyst til at arbejde som lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion på Danmarks bedste mindre hospital, så har vi en fast stilling i Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, og er ledig til besættelse fra 1.10.2019 Om stillingenHar du lyst til at være med til at udvikle gode patientforløb af høj kvalitet, så er du måske vores nye kollega? Du har en fleksibel tilgang til de opgaver, du løser, da sekretærerne i Røntgen og Skanning bestrider mange forskelligartede funktioner som booking af undersøgelser, opstart af pakkeforløb og vejledning til praktiserende læger, patienter og samarbejdspartnere, receptionsfunktion med modtagelse af patienter, klargøring af konferencer og telefonpasning. Forløbskoordinatorfunktionen indebærer blandt andet, at du er afdelingens kontaktperson for de kliniske afdelinger og praktiserende læger i forbindelse med pakkeforløb. Du koordinerer hensigtsmæssige patientforløb i forbindelse med cancerpakker, det vil sige indkaldelse, bestilling af blodprøver, bestilling af relevante tidligere optagelser til sammenligning. Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her. Vi har brug for dig, hvis du: Har erfaring med IT, og kendskab til RIS, IMPAX og Midt-EPJ er en fordel, men ikke et krav Er fagligt velfunderet og bidrager med en effektiv arbejdsindsats Sætter pris på tværfaglighed, og evner også at indgå i selvstændige team Kan tænke kreativt, prioritere og organisere Er stabil i dit fremmøde og siger ja til udfordringer Viser tillid til dine kolleger, har smil på læben og glimt i øjet Kan håndtere og skabe sig overblik i kritiske pressede situationer Gode samarbejdsevner Tænker vi og ikke jeg Vi tilbyder dig: Introduktion og individuelt tilpasset oplæring Et speciale, der rummer mange forskellige arbejdsopgaver Et travlt, men rart og tværfagligt arbejdsmiljø En hverdag, du selv er med til at præge Mulighed for personlig udvikling Om Røntgen og Skannings profilRøntgen og Skanning er omdrejningspunkt for Diagnostisk Center. Vi modtager hver dag patienter med meget kort ventetid og patienter direkte fra praktiserende læger. Afdelingen er i konstant udvikling for at skabe optimale forløb for patienterne og hurtige svar til vores samarbejdspartnere. Afsnittet Røntgen og Skanning er fuldt digitaliseret og har 3 MR-skannere, 3 CT-skannere, 3 ultralydsrum, 4 knoglestuer og udefotofunktion. Vi er et dynamisk afsnit, hvor kvalitet, kreativitet, samarbejde, selvstændighed og god stemning blandt kolleger er i højsæde. Vi arbejder med teamdannelse på tværs af faggrupper og med deltagere fra samarbejdspartnere. Derfor er vi en attraktiv medspiller i forhold til Diagnostisk Centers udvikling af nye patientforløb. Vi ser os selv som en attraktiv arbejdsplads, hvor der ses muligheder frem for forhindringer. Et sted, hvor der er mulighed for udvikling og hvor alle medarbejdere tager del i at skabe en spændende positiv hverdag. Om Diagnostisk CenterI Diagnostisk Center arbejder 63 lægesekretærer, fordelt i 3 teams med hver sin teamkoordinator. Hvert team aftaler selv varetagelse af opgaver ved ferie og andet fravær, ligesom der efter ønske kan være mulighed for at rotere mellem opgaverne. Diagnostisk Center er af Region Midtjylland udpeget til at være regionens spydspids i udviklingen af innovative patientforløb. Dette udvikler vi bl.a. gennem en ny organiseringsform, hvor Røntgen og Skanning og Medicinsk Afdeling er blevet fusioneret til et - med en fælles ledende lægesekretær og og en lægesekretærsouschef. En af de meget store opgaver i Diagnostisk Center er omlægningen af vores aktivitet fra akutte patientforløb til elektive og subakutte patientforløb. Herved kan mange akutte indlæggelser undgås. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.Se nærmere om Hospitalsenheden Midt på www.hospitalsenheden Midt.dk. om løn- og ansættelsesvilkår. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Diagnostisk Center. Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamkoordinator Maria Randlev på tlf. 7841 7550 eller lægesekretærsouschef Lene Skov Trampedachs Bertel på tlf. 7841 7824. Din ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtil erfaring skal være os i hænde elektronisk senest 23. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 28.8.2019. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Har du lyst til at arbejde som lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion på Danmarks bedste mindre hospital, så har vi en fast stilling i  Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg.
 
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, og er ledig til besættelse fra 1.10.2019
 
Om stillingen
Har du lyst til at være med til at udvikle gode patientforløb af høj kvalitet,  så er du måske vores nye kollega?
 
Du har en fleksibel tilgang  til de opgaver, du løser, da  sekretærerne i Røntgen og Skanning  bestrider mange forskelligartede funktioner som booking af undersøgelser, opstart  af pakkeforløb og vejledning til praktiserende læger, patienter og samarbejdspartnere, receptionsfunktion med modtagelse  af patienter, klargøring af konferencer og telefonpasning.
 
Forløbskoordinatorfunktionen indebærer blandt andet, at du er afdelingens kontaktperson for de kliniske afdelinger og praktiserende læger i forbindelse  med pakkeforløb. Du koordinerer hensigtsmæssige patientforløb i forbindelse med cancerpakker, det vil sige indkaldelse, bestilling  af blodprøver, bestilling af relevante tidligere optagelser  til sammenligning.
 
Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her.
 
Vi har brug for dig, hvis du:
  • Har erfaring med IT, og kendskab til RIS, IMPAX og Midt-EPJ er en fordel, men ikke et krav
  • Er fagligt velfunderet og bidrager  med en effektiv arbejdsindsats
  • Sætter  pris på tværfaglighed, og evner også at indgå i selvstændige team
  • Kan tænke kreativt, prioritere og organisere
  • Er stabil i dit fremmøde og siger ja til udfordringer
  • Viser tillid til dine kolleger, har smil på læben og glimt  i øjet
  • Kan håndtere og skabe sig overblik i kritiske/pressede situationer
  • Gode samarbejdsevner
  • Tænker "vi" og ikke "jeg"
Vi tilbyder dig:
  • Introduktion og individuelt tilpasset oplæring
  • Et speciale, der rummer mange forskellige arbejdsopgaver
  • Et travlt, men rart og tværfagligt arbejdsmiljø
  • En hverdag, du selv er med til at præge
  • Mulighed for personlig  udvikling
Om Røntgen og Skannings profil
Røntgen og Skanning er omdrejningspunkt for Diagnostisk Center. Vi modtager  hver dag patienter med meget kort ventetid og patienter direkte fra praktiserende læger.
 
Afdelingen er i konstant  udvikling for at skabe optimale forløb for patienterne og hurtige svar til vores samarbejdspartnere.
 
Afsnittet Røntgen og Skanning er fuldt  digitaliseret og har 3 MR-skannere, 3 CT-skannere, 3 ultralydsrum, 4 knoglestuer og udefotofunktion.
 
Vi er et dynamisk afsnit, hvor kvalitet, kreativitet, samarbejde, selvstændighed og god stemning  blandt kolleger er i højsæde. Vi arbejder med teamdannelse  på tværs af faggrupper og med deltagere  fra samarbejdspartnere. Derfor er vi en attraktiv medspiller i forhold  til Diagnostisk  Centers udvikling af nye patientforløb.
 
Vi ser os selv som en attraktiv  arbejdsplads, hvor der ses muligheder frem for forhindringer. Et sted, hvor der er mulighed for udvikling og hvor alle medarbejdere tager del i at skabe en spændende  positiv hverdag.
 
Om Diagnostisk Center
I Diagnostisk Center arbejder 63 lægesekretærer, fordelt  i 3 teams med hver sin teamkoordinator. Hvert  team aftaler  selv varetagelse  af opgaver  ved ferie og andet fravær, ligesom der efter  ønske kan være mulighed  for at rotere mellem  opgaverne.
 
Diagnostisk  Center er af Region Midtjylland udpeget  til at være regionens  spydspids  i udviklingen af innovative patientforløb. Dette udvikler  vi bl.a. gennem en ny organiseringsform, hvor Røntgen og Skanning og Medicinsk Afdeling er blevet  fusioneret til et - med en fælles ledende lægesekretær og og en lægesekretærsouschef. En af de meget store opgaver i Diagnostisk  Center er omlægningen af vores aktivitet fra akutte patientforløb til elektive  og subakutte patientforløb. Herved kan mange akutte indlæggelser undgås.
 
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.

De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.

Se nærmere om Hospitalsenheden  Midt på www.hospitalsenheden Midt.dk. om løn- og ansættelsesvilkår. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
 
Om løn-  og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende  overenskomst på området.
 
Med henvisning til Lov om indhentelse  af børneattest i forbindelse  med ansættelse  af personale  m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse  med eventuel  ansættelse.
 
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Diagnostisk Center.
 
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger  om stillingen kan fås ved henvendelse til teamkoordinator Maria Randlev på tlf. 7841 7550 eller  lægesekretærsouschef Lene Skov Trampedachs  Bertel på tlf. 7841 7824.
 
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtil erfaring  skal være os i hænde elektronisk senest 23. august  2019.
 
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 28.8.2019.
 
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/ce73ea28_logo.gifDiagnostisk CenterSilkeborg2019-08-08T09:00:06.6302019-08-23T00:00:00
330072605Lægesekretær til Klinik for Diabetes- og Hormonsygdomme, AUHBasic Ønsker du et job som lægesekretær i en spændende og travl klinik med et godt tværfagligt samarbejde, plads til et godt grin og nogle fantastiske kollegaer, Så er det lige dig, vi står og mangler til vores klinik pr. 1. september 2019 eller efter aftale. Stillingen er et vikariat til og med 31. maj 2020.I Diabetes og Hormonsygdomme har læger, lægesekretærer og plejepersonale et tæt tværfagligt samarbejde. Her foretages udredning og behandling af medicinske og endokrinologiske lidelser. Dagligdagen er præget af et stort patient-flow, travlhed og uforudsigelighed, hvor lægesekretærerne spiller en vigtig rolle i patientforløbene.Vi søger en dygtig lægesekretær, der kan prioritere og bevare overblikket i en travl hverdag med mange mennesker omkring sig har lyst til at arbejde i en medicinsk afdeling, hvor faglig kvalitet og tværfagligt samarbejde er prioriteret højt har en værdsættende og anerkendende tilgang til patienter, kolleger og samarbejdspartnere trives med selvstændige arbejdsopgaver og yder en holdindsats for at holde bunkerne væk Vi kan tilbyde et selvstændigt og udfordrende job i et lærerigt miljø rotationsordning, så du kan varetage alle arbejdsopgaver og funktioner i klinikken et job, hvor lægesekretærarbejdet er værdsat imødekommende og fagligt dygtige kolleger en afdeling, der prioriterer høj faglig kvalitet For at komme i betragtning til stillingen, kræves det at man er uddannet lægesekretær med gode kommunikative evner, da der i opgaven ligger patientkontakt samt et stort tværfagligt samarbejde.Vi forventer, at du har stor erfaring med MidtEPJ har god erfaring i journalskrivning har stort kendskab til kræftpakker har styr på udrednings- og behandlingsret har stort kendskab til booking via detailplanlægning-modulet kan lide IT som arbejdsredskab og har forståelse for, at arbejdsrutiner udvikles og ændres løbende er serviceminded, fleksibel og har situationsfornemmelse ser muligheder i hverdagens udfordringer og kan bevare overblikket trods mange afbrydelser er engageret i den daglige drift i afdelingen er mødestabil og ansvarsbevidst bidrager aktivt og med initiativ til at fremme et godt arbejdsmiljø i afdelingen er god til optimering og kvalitetsforbedring af arbejdsgange Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konstitueret ledende lægesekretær Christina Therkildsen på chther@rm.dk eller på 4049 8620.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 35, 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Ønsker du et job som lægesekretær i en spændende og travl klinik med et godt tværfagligt samarbejde, plads til et godt grin og nogle fantastiske kollegaer, Så er det lige dig, vi står og mangler til vores klinik pr. 1. september 2019 eller efter aftale. Stillingen er et vikariat til og med 31. maj 2020.

I Diabetes og Hormonsygdomme har læger, lægesekretærer og plejepersonale et tæt tværfagligt samarbejde. Her foretages udredning og behandling af medicinske og endokrinologiske lidelser. Dagligdagen er præget af et stort patient-flow, travlhed og uforudsigelighed, hvor lægesekretærerne spiller en vigtig rolle i patientforløbene.

Vi søger en dygtig lægesekretær, der
  • kan prioritere og bevare overblikket i en travl hverdag med mange mennesker omkring sig
  • har lyst til at arbejde i en medicinsk afdeling, hvor faglig kvalitet og tværfagligt samarbejde er prioriteret højt
  • har en værdsættende og anerkendende tilgang til patienter, kolleger og samarbejdspartnere
  • trives med selvstændige arbejdsopgaver og yder en holdindsats for at holde bunkerne væk

Vi kan tilbyde
  • et selvstændigt og udfordrende job i et lærerigt miljø
  • rotationsordning, så du kan varetage alle arbejdsopgaver og funktioner i klinikken
  • et job, hvor lægesekretærarbejdet er værdsat
  • imødekommende og fagligt dygtige kolleger
  • en afdeling, der prioriterer høj faglig kvalitet

For at komme i betragtning til stillingen, kræves det at man er uddannet lægesekretær med gode kommunikative evner, da der i opgaven ligger patientkontakt samt et stort tværfagligt samarbejde.

Vi forventer, at du 
  • har stor erfaring med MidtEPJ
  • har god erfaring i journalskrivning
  • har stort kendskab til kræftpakker
  • har styr på udrednings- og behandlingsret
  • har stort kendskab til booking via detailplanlægning-modulet
  • kan lide IT som arbejdsredskab og har forståelse for, at arbejdsrutiner udvikles og ændres løbende
  • er serviceminded, fleksibel og har situationsfornemmelse
  • ser muligheder i hverdagens udfordringer og kan bevare overblikket trods mange afbrydelser
  • er engageret i den daglige drift i afdelingen
  • er mødestabil og ansvarsbevidst
  • bidrager aktivt og med initiativ til at fremme et godt arbejdsmiljø i afdelingen
  • er god til optimering og kvalitetsforbedring af arbejdsgange

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konstitueret ledende lægesekretær Christina Therkildsen på  chther@rm.dk eller på 4049 8620.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 35, 2019.




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Diabetes og HormonsygdommeAarhus N2019-08-14T12:00:13.5902019-08-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær søges til fast stilling på Klinisk Genetisk Afdeling, Sygehus Lillebælt, Vejle

Klinisk Genetik, Vejle Sygehus

Vejle
Vil du være en del af et velfungerende og visionært sekretariat? Har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du i samarbejde med hjælpsomme, engagerede og erfarne kolleger tilrettelægger dagens arbejde? Har du lyst til at være en del af en aktiv afdeli...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:22. august 2019

Lægesekretær til Onkologisk Ambulatorium, Vejle Sygehus

Onkologisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Lægesekretær søges til et 1-årigt barselsvikariat med start d. 1. november 2019 Vi er en dynamisk og spændende afdeling, der danner rammen for behandling, pleje, uddannelse og forskning indenfor det onkologiske speciale. Ambulatoriet modtager patien...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:11. september 2019

Barselsvikar søges pr.1/1 2020

Lægerne Sundhedshuset 2. sal I/S

Horsens
Vi er en lægepraksis beliggende i Horsens Sundhedshus. Vi har åbent alle hverdage imellem kl.8-16. Der er telefontid fra kl 8-14. Patienter kan møde op imellem kl 8-9 uden forudgående tid ved akut sygdom. Vi er 5 faste læger, hvoraf 2 deler en still...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion til Danmarks bedste mindre hospital, Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg

Diagnostisk Center

Silkeborg
Har du lyst til at arbejde som lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion på Danmarks bedste mindre hospital, så har vi en fast stilling i Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Lægesekretær til Klinik for Diabetes- og Hormonsygdomme, AUH

Diabetes og Hormonsygdomme

Aarhus N
Ønsker du et job som lægesekretær i en spændende og travl klinik med et godt tværfagligt samarbejde, plads til et godt grin og nogle fantastiske kollegaer, Så er det lige dig, vi står og mangler til vores klinik pr. 1. september 2019 eller efter aft...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019