Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter.

Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt).

Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc.

Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene.

Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne.

Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken.  

Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket.

Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01/10-2019 eller efter aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA).

Ansøgningsfristen er d. 01/08-2019.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15/08-2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk

 

Med venlig hilsen

Lægerne Nordås

Att. Læge Stina Halbirk /Lægesekretær Anja Hegested

Boulevarden 19G, 2. sal

7100 Vejle  

www.nordaas.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045406Phoenix-bfcd759812019-06-20T00:00:00Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter.

Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt).

Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc.

Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene.

Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne.

Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken.  

Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket.

Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01/10-2019 eller efter aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA).

Ansøgningsfristen er d. 01/08-2019.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15/08-2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk

 

Med venlig hilsen

Lægerne Nordås

Att. Læge Stina Halbirk /Lægesekretær Anja Hegested

Boulevarden 19G, 2. sal

7100 Vejle  

www.nordaas.dk

2019-08-02T00:51:31.927 Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01 10-2019 eller efter aftale. Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter. Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt). Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc. Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene. Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne. Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken. Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket. Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01 10-2019 eller efter aftale. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA). Ansøgningsfristen er d. 01 08-2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15 08-2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk Med venlig hilsen Lægerne Nordås Att. Læge Stina Halbirk Lægesekretær Anja Hegested Boulevarden 19G, 2. sal 7100 Vejle www.nordaas.dk11jobnetbfcd7598100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3549138Lægerne Nordås11Boulevarden 19G7100VejleDKDanmark0info@nordaas.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent780018JobNet5006347500634710018-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfcd7598https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfcd7598https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfcd7598&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bfcd7598&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgLægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362106656info@nordaas.dkinfo@nordaas.dkDKDanmarkDKDanmark330117240Er du lægesekretær og søger du faglige udfordringer i et lille velfungerende team?Basic Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag Vi har en fast stilling i det gastroenterologiske reumatologiske speciale, hvor vi udreder og behandler patienter med mave-tarm sygdomme og gigtsygdomme. Vi søger desuden barselsvikar for lægesekretær til Medicinsk Ambulatorium, med tilknytning til det endokrinologiske speciale, hvor vi udreder og behandler patienter med diabetes og stofskiftesygdomme. Du vil få fagligt dygtige kolleger, som varetager alle opgaver indenfor patientforløbet. Sekretæren har en nøglefunktion i planlægningen af det gode patientforløb, med fokus på Patienten først . Vi arbejder meget selvstændigt under ansvar og har stor grad af indflydelse på opgaveløsningen i hverdagen. Du vil hos os indgå i et rul, da vi prioriterer at vi kan løfte alle opgaver indenfor vort speciale - det betyder at vi altid har fokus på at hjælpe hinanden internt, men også at vi kan have fokus på kolleger i de øvrige specialer i Medicinsk Ambulatorium. Vi tilbyder: god introduktion og oplæring et dynamisk arbejdsmiljø og fagligt stolte sekretærer, som lægger vægt på korrekt registrering og fleksibilitet i opgaveløsningen en hverdag fyldt med udfordringer, hvor der er tæt tværfagligt samarbejde omkring patienten refleksionsmøder hver 14. dag med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet i opgaveløsningen vi spænder vidt, fra garantiklinik i lungemedicin til kræftpakker i lungepakken Vi søger en kollega: der er uddannet lægesekretær der kan lide faglige udfordringer der kan lide tæt tværfagligt samarbejde der er i stand til at prioritere der brænder for at løse kerneopgaven der har begge ben på jorden og kan se muligheder når nye tiltag skal realiseres som en del af vores hverdag Hvem er vi: vi har årligt ca. 50.000 ambulante konsultationer vi modtager og behandler patienter indenfor følgende specialer: endokrinologi, gastroenterologi, reumatologi og lungemedicin inkl. lungekræftudredning Du kan læse mere om vores spændende afdeling her, og se afsnitprofilen her, samt se funktionsbeskrivelsen her. Stillingerne er på 30-34 timer uge, alt efter hvad du ønsker. Den fast stilling ønsker vi at du kan tiltræde den 1. februar 2020 eller efter aftale. Barselsvikariatet ønsker vi besat hurtigst muligt, og du kan forvente en ansættelse i op til 12-14 måneder, så skynd dig og send en ansøgning hvis du er interesseret i at prøve kræfter med det endokrinologiske speciale. Vi holder løbende samtaler til denne stilling. Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Gitte Danielsen tlf. 7940 6741. Du er også velkommen til at aftale et visit i vores afsnit. Vi holder ansættelsessamtaler den 16. december 2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 12. december 2019.

Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først 

På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag  

Vi har en fast stilling i det gastroenterologiske/reumatologiske speciale, hvor vi udreder og behandler patienter med mave-tarm sygdomme og gigtsygdomme.

Vi søger desuden barselsvikar for lægesekretær til Medicinsk Ambulatorium, med tilknytning til det endokrinologiske speciale, hvor vi udreder og behandler patienter med diabetes og stofskiftesygdomme.

Du vil få fagligt dygtige kolleger, som varetager alle opgaver indenfor patientforløbet.

Sekretæren har en nøglefunktion i planlægningen af det gode patientforløb, med fokus på ’Patienten først’.

Vi arbejder meget selvstændigt under ansvar og har stor grad af indflydelse på opgaveløsningen i hverdagen.

Du vil hos os indgå i et rul, da vi prioriterer at vi kan løfte alle opgaver indenfor vort speciale - det betyder at vi altid har fokus på at hjælpe hinanden internt, men også at vi kan have fokus på kolleger i de øvrige specialer i Medicinsk Ambulatorium.

Vi tilbyder: 

  • god introduktion og oplæring 
  • et dynamisk arbejdsmiljø og fagligt stolte sekretærer, som lægger vægt på korrekt registrering og fleksibilitet i opgaveløsningen 
  • en hverdag fyldt med udfordringer, hvor der er tæt tværfagligt samarbejde omkring patienten 
  • refleksionsmøder hver 14. dag med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet i opgaveløsningen 
  • vi spænder vidt, fra garantiklinik i lungemedicin til kræftpakker i lungepakken 

 Vi søger en kollega: 

  • der er uddannet lægesekretær 
  • der kan lide faglige udfordringer 
  • der kan lide tæt tværfagligt samarbejde
  • der er i stand til at prioritere 
  • der brænder for at løse kerneopgaven 
  • der har begge ben på jorden og kan se muligheder når nye tiltag skal realiseres som en del af vores hverdag

 Hvem er vi:

  • vi har årligt ca. 50.000 ambulante konsultationer 
  • vi modtager og behandler patienter indenfor følgende specialer: endokrinologi, gastroenterologi, reumatologi og lungemedicin inkl. lungekræftudredning 

Du kan læse mere om vores spændende afdeling her, og se afsnitprofilen her,  samt se funktionsbeskrivelsen her.

Stillingerne er på 30-34 timer/uge, alt efter hvad du ønsker. Den fast stilling ønsker vi at du kan tiltræde den 1. februar 2020 eller efter aftale.

Barselsvikariatet ønsker vi besat hurtigst muligt, og du kan forvente en ansættelse i op til 12-14 måneder, så skynd dig og send en ansøgning hvis du er interesseret i at prøve kræfter med det endokrinologiske speciale.

Vi holder løbende samtaler til denne stilling.

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Gitte Danielsen tlf. 7940 6741. Du er også velkommen til at aftale et visit i vores afsnit.

Vi holder ansættelsessamtaler den 16. december 2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 12. december 2019.

 

ORS/Small/6378e241_logo.pngMedicinsk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-11-04T14:00:05.4272019-12-10T00:00:00
330133043Hæmatologisk Ambulatorium søger uddannet lægesekretær til fast stillingBasic Hæmatologisk ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling pr 1. januar 2020 eller efter aftale. Der tilbydes ansættelse på 37 timer, men et lavere timeantal kan aftales. Hvem er vi: Hæmatologisk Ambulatorium modtager patienter til udredning, diagnosticering og behandling af hæmatologiske lidelser såsom leukæmi, lymfekræft, knoglemarvskræft og andre sygdomme i knoglemarven Sekretærteamet består af 3 sekretærer, som i Hæmatologisk Ambulatorium roterer mellem gængse sekretæropgaver og modtagelse af patienter. Derudover varetager sekretærerne også opgaver i Hæmatologisk Sengeafsnit På Sygehus Lillebælt benytter lægerne TGK (talegenkendelse), og vi har derfor begrænsede skriveopgaver ? Vi tilbyder: God introduktion og oplæring Et dynamisk og til tider travlt arbejdsmiljø hvor ikke to dage er ens. Fagligt stolte sekretærer, som lægger stor vægt på korrekt registrering, høj faglighed og fleksibilitet i opgaveløsningen Engagerede og dygtige kollegaer Et job med mange aspekter af sekretæropgaver (ex. kræftpakker, udredning, skrankearbejde) Reflektionsmøder hver 14. dag med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet ? Vi søger en kollega: Der er uddannet lægesekretær Der er åben, positiv og imødekommende i den direkte kontakt med såvel patienter som kolleger Der er engageret og trives i en uforudsigelig hverdag fyldt med udfordringer og forskelligartede opgaver Der er i stand til at have overblik over flere opgaver på en gang og kan prioritere og arbejde selvstændigt Der er udviklingsorienteret og har høj faglig kvalitet i arbejdet Kendskab til kræftpakker er en fordel ?? Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Britt Overgaard eller souschef AnneLouise Nørgaard, telefon 79 40 67 51 ?Læs mere om Medicinsk Afdeling og Hæmatologisk Ambulatorium her og se funktionsbeskrivelsen her. Vi holder ansættelsessamtaler torsdag den 19. december 2019. ?Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 17. december 2019 via nedenstående link. ? ? ?

Hæmatologisk ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling pr 1. januar 2020 eller efter aftale. Der tilbydes ansættelse på 37 timer, men et lavere timeantal kan aftales.

Hvem er vi: 

  • Hæmatologisk Ambulatorium modtager patienter til udredning, diagnosticering og behandling af hæmatologiske lidelser såsom leukæmi, lymfekræft, knoglemarvskræft og andre sygdomme i knoglemarven
  • Sekretærteamet består af 3 sekretærer, som i Hæmatologisk Ambulatorium roterer mellem gængse sekretæropgaver og modtagelse af patienter. Derudover varetager sekretærerne også opgaver i Hæmatologisk Sengeafsnit  
  • På Sygehus Lillebælt benytter lægerne TGK (talegenkendelse), og vi har derfor begrænsede skriveopgaver 

?

Vi tilbyder: 

  • God introduktion og oplæring 
  • Et dynamisk og til tider travlt arbejdsmiljø hvor ikke to dage er ens.
  • Fagligt stolte sekretærer, som lægger stor vægt på korrekt registrering, høj faglighed og fleksibilitet i opgaveløsningen 
  • Engagerede og dygtige kollegaer 
  • Et job med mange aspekter af sekretæropgaver (ex. kræftpakker, udredning, skrankearbejde) 
  • Reflektionsmøder hver 14. dag med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet 

?

Vi søger en kollega: 

  • Der er uddannet lægesekretær 
  • Der er åben, positiv og imødekommende i den direkte kontakt med såvel patienter som kolleger 
  • Der er engageret og trives i en uforudsigelig hverdag fyldt med udfordringer og forskelligartede opgaver 
  • Der er i stand til at have overblik over flere opgaver på en gang og kan prioritere og arbejde selvstændigt 
  • Der er udviklingsorienteret og har høj faglig kvalitet i arbejdet 
  • Kendskab til kræftpakker er en fordel 

??

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Britt Overgaard eller souschef AnneLouise Nørgaard, telefon 79 40 67 51 

?Læs mere om Medicinsk Afdeling og Hæmatologisk Ambulatorium her og se funktionsbeskrivelsen her.

Vi holder ansættelsessamtaler torsdag  den 19. december 2019.

?Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 17. december 2019 via nedenstående link.

?

?

?

 

ORS/Small/401fa16b_logo.pngMedicinsk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-11-29T17:00:56.3902019-12-17T00:00:00
330134286Spændende stilling som Sundheds-IT koordinator (registreringsansvarlig) på Regionshospitalet HorsensBasic Vi søger en erfaren kollega til Sundheds-IT-teamet, som brænder for at arbejde med kvalitet i registrering og indberetning af data fra den elektroniske patientjournal (MidtEPJ). Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2020 eller tidligere. Vi tilbyder en spændende hverdag med gode kolleger i et tværfagligt team, hvor der er plads til ambitioner, gode ideer, humor, faglighed og udfordringer. Vi vægter fleksibilitet, et godt arbejdsmiljø og der er gode muligheder for selv at påvirke opgaver og arbejdsdag. Vi er et mindre hospital, hvor der er kort fra aftale til handling og vi sætter en ære i at finde fleksible løsninger til gavn for klinikken og i sidste ende patienterne. Vi er tæt på klinikken, og kan derfor hurtigt vise vores ansigt og tilbyde hjælp ude i klinikken. Hos os vil du få en grundig oplæring, hvor vi i dagligdagen vægter sparring mellem kolleger højt. RegistreringDet har stor betydning, at der er høj kvalitet i registreringen. Kvalitetssikring af registreringen er en hjørnesten i dokumentationen af pleje og behandling, og det har desuden betydning for kvaliteten af data til bl.a. kliniske databaser samt betydning for dataleverancer til nationale registre m.v. Som Sundheds-IT koordinator med særligt ansvar for registreringspraksis, er det en primær opgave at understøtte de kliniske afdelinger i de forskellige dele af registreringsprocessen samt have det overordnede overblik over korrekt registrering på hospitalet. ArbejdsområderDe konkrete arbejdsområder består bl.a. af: Registreringsansvarlig på Sundhedsdatastyrelsens LPR-platform. Understøtte hospitalets overordnede implementering af LPR3. Understøtte klinikeres og lægesekretæres arbejdsgange i forhold til LPR3. Yde sparring, støtte og rådgivning til hospitalets superbrugere i forbindelse med indberetningsfejl. Undervisning og formidling af god registreringspraksis tvær- og monofagligt, bl.a. til superbrugere på hospitalets afdelinger med henblik på implementering af god registreringspraksis. Monitorering af kvaliteten af registreringspraksis. Fejlsøgning i systemerne samt rådgivning og bidrag til kvalificering af løsninger. Sammen med resten af Sundheds-IT-teamet stå for undervisning af nyansatte læger og sygeplejersker i brugen af MidtEPJ. Support af hospitalets brugere ad hoc. Sundheds-IT-teamet skiftes til at bemande supporttelefon, der er åben alle hverdage kl. 08.00 15.30. Kort om Sundheds-ITSundheds-IT varetager implementering af kliniske og tekniske it-systemer på Regionshospitalet Horsens. Der arbejdes med anvendelse og implementering af kliniske it-systemer (f.eks. MidtEPJ, Klinisk Logistik, digital diktering), der understøtter det kliniske arbejde.Kollegerne i Sundheds-IT kommer med forskellig baggrund som f.eks. sygeplejersker, lægesekretærer, It-ingeniører. Sundheds-IT-teamet er en del af afdelingen for Kvalitet- og Sundheds-IT, som er et af fire funktionsområder i Administrationen. Dine kvalifikationerVores ønske er, at du: Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, f.eks. lægesekretær Har erfaring med registreringspraksis og kliniske arbejdsgange i sundhedsvæsnet Har kendskab til patientregistreringsområdet, herunder Sundhedsdatastyrelsens LPR-platform og LPR3 Er en erfaren bruger af MidtEPJ Gerne må have stor interesse for data og formidling af data (registreringsdata) Er struktureret og kan have flere bolde i luften samtidigt Er god til at skabe samarbejdsrelationer med mange forskellige faggrupper Kan formidle et budskab i større og mindre forsamlinger Er fleksibel og kan arbejde både selvstændigt og i teams Vi forventer ikke, du nødvendigvis har alle disse kvalifikationer, men vi forventer ved samtalen, at du er tydelig på, hvad du som person konkret kan byde ind med. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til chef for Kvalitet og Sundheds-IT Helle Lindkvist, tlf. 6161 4433, mail: helkjl@rm.dkDu kan læse mere om hospitalet og administrationen på www.regionshospitalet-horsens.dk Tiltrædelse: 1. marts 2020 eller tidligereAnsøgningsfrist: 31. december 2019Samtaler forventes afholdt i uge 4.Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Arbejdstid: Fuld tid.Arbejdssted: Horsens FAKTA:RH Horsens primære optageområde er borgere bosiddende i Horsens, Hedensted, Skanderborg og Odder kommuner. Samlet er optageområdet pt. på 220.000 borgere. Det forventes, at Regionshospitalet Horsens optageområde frem mod 2030 vil stige med 18.000 borgere svarende til 8 . Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en erfaren kollega til Sundheds-IT-teamet, som brænder for at arbejde med kvalitet i registrering og indberetning af data fra den elektroniske patientjournal (MidtEPJ). Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2020 eller tidligere.
 
Vi tilbyder en spændende hverdag med gode kolleger i et tværfagligt team, hvor der er plads til ambitioner, gode ideer, humor, faglighed og udfordringer. Vi vægter fleksibilitet, et godt arbejdsmiljø og der er gode muligheder for selv at påvirke opgaver og arbejdsdag. Vi er et mindre hospital, hvor der er kort fra aftale til handling og vi sætter en ære i at finde fleksible løsninger til gavn for klinikken og i sidste ende patienterne. Vi er tæt på klinikken, og kan derfor hurtigt vise vores ansigt og tilbyde hjælp ude i klinikken. Hos os vil du få en grundig oplæring, hvor vi i dagligdagen vægter sparring mellem kolleger højt.
 
Registrering
Det har stor betydning, at der er høj kvalitet i registreringen. Kvalitetssikring af registreringen er en hjørnesten i dokumentationen af pleje og behandling, og det har desuden betydning for kvaliteten af data til bl.a. kliniske databaser samt betydning for dataleverancer til nationale registre m.v.
 
Som Sundheds-IT koordinator med særligt ansvar for registreringspraksis, er det en primær opgave at understøtte de kliniske afdelinger i de forskellige dele af registreringsprocessen samt have det overordnede overblik over korrekt registrering på hospitalet. 
 
Arbejdsområder
De konkrete arbejdsområder består bl.a. af: 
  • Registreringsansvarlig på Sundhedsdatastyrelsens LPR-platform.
  • Understøtte hospitalets overordnede  implementering af LPR3.
  • Understøtte klinikeres og lægesekretæres arbejdsgange i forhold til LPR3.
  • Yde sparring, støtte og rådgivning til hospitalets superbrugere i forbindelse med indberetningsfejl.
  • Undervisning og formidling af god registreringspraksis tvær- og monofagligt, bl.a. til superbrugere på hospitalets afdelinger med henblik på implementering af god registreringspraksis.
  • Monitorering af kvaliteten af registreringspraksis.
  • Fejlsøgning i systemerne samt rådgivning og bidrag til kvalificering af løsninger.
  • Sammen med resten af Sundheds-IT-teamet stå for undervisning af nyansatte læger og sygeplejersker i brugen af MidtEPJ.
  • Support af hospitalets brugere ad hoc. Sundheds-IT-teamet skiftes til at bemande supporttelefon, der er åben alle hverdage kl. 08.00 – 15.30.
 
Kort om Sundheds-IT
Sundheds-IT varetager implementering af kliniske og tekniske it-systemer på Regionshospitalet Horsens. Der arbejdes med anvendelse og implementering af kliniske it-systemer (f.eks. MidtEPJ, Klinisk Logistik, digital diktering), der understøtter det kliniske arbejde.
Kollegerne i Sundheds-IT kommer med forskellig baggrund som f.eks. sygeplejersker, lægesekretærer, It-ingeniører. Sundheds-IT-teamet er en del af afdelingen for Kvalitet- og Sundheds-IT, som er et af fire funktionsområder i Administrationen.
 
Dine kvalifikationer
Vores ønske er, at du:
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, f.eks. lægesekretær
  • Har erfaring med registreringspraksis og kliniske arbejdsgange i sundhedsvæsnet
  • Har kendskab til patientregistreringsområdet, herunder Sundhedsdatastyrelsens LPR-platform og LPR3
  • Er en erfaren bruger af MidtEPJ
  • Gerne må have stor interesse for data og formidling af data (registreringsdata)
  • Er struktureret og kan have flere bolde i luften samtidigt
  • Er god til at skabe samarbejdsrelationer med mange forskellige faggrupper
  • Kan formidle et budskab i større og mindre forsamlinger
  • Er fleksibel og kan arbejde både selvstændigt og i teams
 
Vi forventer ikke, du nødvendigvis har alle disse kvalifikationer, men vi forventer ved samtalen, at du er tydelig på, hvad du som person konkret kan byde ind med.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til chef for Kvalitet og Sundheds-IT Helle Lindkvist, tlf. 6161 4433, mail: helkjl@rm.dk
Du kan læse mere om hospitalet og administrationen på www.regionshospitalet-horsens.dk
 
Tiltrædelse: 1. marts 2020 eller tidligere
Ansøgningsfrist: 31. december 2019
Samtaler forventes afholdt i uge 4.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Arbejdstid: Fuld tid.
Arbejdssted: Horsens
 
FAKTA:
RH Horsens primære optageområde er borgere bosiddende i Horsens, Hedensted, Skanderborg og Odder kommuner. Samlet er optageområdet pt. på 220.000 borgere. Det forventes, at Regionshospitalet Horsens optageområde frem mod 2030 vil stige med 18.000 borgere svarende til 8 %.
 
 


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/ede98986_logo.gifKvalitet og Sundheds-itHorsens2019-12-03T10:00:12.8772019-12-31T00:00:00
330136587På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdagBasic Til en nyoprettet stilling søger vi en lægesekretær til spændende og vekslende opgaver på Medicinsk Sengeafsnit A120 A220 og i det ambulante patientforløb. Du vil få, en nøglefunktion i planlægningen af det gode patientforløb, med fokus på Patienten først . Sammen med to sekretærkollegaer og en lægesekretærelev får du det administrative ansvar for: Skadestuen, Diagnostisk Center, Medicinsk Sengeafsnit A120, A220 samt Medicinsk Daghospital A320 og Afsnit for Funktionelle Lidelser Fagligt vil opgaverne derfor spænde vidt i form af ambulante forløb indkaldelser, booking, procedureregistrering, skrivning. Men også arbejdet omkring den indlagte patient, herunder f.eks. skrivning, åbne indlæggelser og epikriser. Alt sammen i overensstemmelse med patientrettigheder og gældende servicemål. Du vil få høj grad af indflydelse på opgaveløsningen i hverdagen, og vi forventer at du kan løse opgaverne selvstændigt under ansvar. Vi tilbyder God introduktion og oplæring i en lille uformel velfungerende enhed Et varieret og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø En afdeling der værdsætter høj faglighed og et godt samarbejde Fleksibilitet i arbejdstidstilrettelæggelsen Refleksionsmøder hver 14. dag for alle ca. 30 lægesekretærer på Medicinsk Afdeling med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet i opgaveløsningen Vi forventer en kollega der: Er uddannet lægesekretær Kan tage ejerskab i forhold til opgaveløsningerne Har eller gerne vil have kompetencer i administration af kræftpakker Er med til at skabe høj faglig kvalitet i det daglige arbejde Har lysten til at være med til at uddanne lægesekretærelever Arbejder med overblik, høj fleksibilitet og ansvarsfølelse Der brænder for at løse kerneopgaven Hvem er vi En Afdeling der har fokus på patienten Vi griber de opgaver der kommer Der årligt har ca. 2.500 indlæggelser og ca.5.900 ambulante konsultationer Vi holder fagligheden i hævd Der arbejdes godt sammen på tværs af afsnit Du kan læse mere om vores spændende afdeling her, samt se afsnitsprofil for sengeafsnittet her. Stillingen er på 37 timer uge eller efter aftale. Arbejdstiden er som udgangspunkt hverdage og dagstid. Stillingen er forankret under ledelse af Afdelingssygeplejerske Lone Oehlenschlaeger og fysisk lokaliseret på Medicinsk Sengeafsnit A120 A220. Mangler du yderligere information? Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Lone Oehlenschlaeger tlf. 7940 6425, eller hvis du har lyst, komme på besøg i afdelingen. Vi glæder os til at modtage en ansøgning senest den 20. december 2019. Vi holder ansættelsessamtaler den 27. december 2019.

Til en nyoprettet stilling søger vi en lægesekretær til spændende og vekslende opgaver på Medicinsk Sengeafsnit A120/A220 og i det ambulante patientforløb.

Du vil få, en nøglefunktion i planlægningen af det gode patientforløb, med fokus på ’Patienten først’.

Sammen med to sekretærkollegaer og en lægesekretærelev får du det administrative ansvar for: Skadestuen, Diagnostisk Center, Medicinsk Sengeafsnit A120, A220 samt Medicinsk Daghospital A320 og Afsnit for Funktionelle Lidelser

Fagligt vil opgaverne derfor spænde vidt i form af ambulante forløb; indkaldelser, booking, procedureregistrering, skrivning. Men også arbejdet omkring den indlagte patient, herunder f.eks. skrivning, åbne indlæggelser og epikriser. Alt sammen i overensstemmelse med patientrettigheder og gældende servicemål.

Du vil få høj grad af indflydelse på opgaveløsningen i hverdagen, og vi forventer at du kan løse opgaverne selvstændigt under ansvar.

Vi tilbyder

  • God introduktion og oplæring i en lille uformel velfungerende enhed
  • Et varieret og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø
  • En afdeling der værdsætter høj faglighed og et godt samarbejde
  • Fleksibilitet i arbejdstidstilrettelæggelsen
  • Refleksionsmøder hver 14. dag for alle ca. 30 lægesekretærer på Medicinsk Afdeling med fokus på fælles læring, så vi sikrer højeste faglige kvalitet i opgaveløsningen 

Vi forventer en kollega der:

  • Er uddannet lægesekretær 
  • Kan tage ejerskab i forhold til opgaveløsningerne
  • Har eller gerne vil have kompetencer i administration af kræftpakker
  • Er med til at skabe høj faglig kvalitet i det daglige arbejde
  • Har lysten til at være med til at uddanne lægesekretærelever
  • Arbejder med overblik, høj fleksibilitet og ansvarsfølelse
  • Der brænder for at løse kerneopgaven 

Hvem er vi

  • En Afdeling der har fokus på patienten
  • Vi griber de opgaver der kommer
  • Der årligt har ca. 2.500 indlæggelser og ca.5.900 ambulante konsultationer 
  • Vi holder fagligheden i hævd
  • Der arbejdes godt sammen på tværs af afsnit

Du kan læse mere om vores spændende afdeling her, samt se afsnitsprofil for sengeafsnittet her.

Stillingen er på 37 timer/uge eller efter aftale. Arbejdstiden er som udgangspunkt hverdage og dagstid. Stillingen er forankret under ledelse af Afdelingssygeplejerske Lone Oehlenschlaeger og fysisk lokaliseret på Medicinsk Sengeafsnit A120/A220.

Mangler du yderligere information?

Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Lone Oehlenschlaeger tlf. 7940 6425, eller hvis du har lyst, komme på besøg i afdelingen.

Vi glæder os til at modtage en ansøgning senest den 20. december 2019. 

Vi holder ansættelsessamtaler den 27. december 2019.

ORS/Small/5bc8bcbb_logo.pngMedicinsk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-12-06T12:01:19.1872019-12-20T00:00:00
330134140Vikar søges hurtigst muligtRobot Da vores ene sekretær er blevet sygemeldt, ønsker vi hurtigst muligt at ansætte en sekretær på deltid til at udfylde hendes funktioner. Du vil indgå i et team med 2 andre sekretærer. I står for telefonvisitation, skrankearbejde og administrativt arbejde. Skrivning efter diktat er minimalt. Vi er et lægehus bestående af 5 læger, 2 uddannelseslæger, 2 sygeplejersker, en laborant og 3 sekretærer hvoraf den ene sekretær er sygemeldt foreløbig en måned. Vi har 6700 patienter tilknyttet vores praksis. Erfaring med EG Clinea er en fordel. Timeantal forventeligt 30 timer ugl men aftales ved ansættelse. Løn efter overenskomst

Da vores ene sekretær er blevet sygemeldt, ønsker vi hurtigst muligt at ansætte en sekretær på deltid til at udfylde hendes funktioner. Du vil indgå i et team med 2 andre sekretærer. I står for telefonvisitation, skrankearbejde og administrativt arbejde. Skrivning efter diktat er minimalt.

Vi er et lægehus bestående af 5 læger, 2 uddannelseslæger, 2 sygeplejersker, en laborant og 3 sekretærer hvoraf den ene sekretær er sygemeldt foreløbig en måned. Vi har 6700 patienter tilknyttet vores praksis. 

Erfaring med EG Clinea er en fordel.

Timeantal forventeligt 30 timer/ugl men aftales ved ansættelse.

Løn efter overenskomst

Lægerne Sundhedshuset 2. sal I/SHorsens2019-12-03T00:00:002019-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du lægesekretær og søger du faglige udfordringer i et lille velfungerende team?

Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Medicinsk Afdeling, det naturlige valg, patienten først På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag Vi har en fast stilling i det gastroenterologiske reumatologiske speciale, hvor vi udreder og behandler pa...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Hæmatologisk Ambulatorium søger uddannet lægesekretær til fast stilling

Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Hæmatologisk ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling pr 1. januar 2020 eller efter aftale. Der tilbydes ansættelse på 37 timer, men et lavere timeantal kan aftales. Hvem er vi: Hæmatologisk Ambulatorium modtager patienter til udredning,...
Indrykket:29. november 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Spændende stilling som Sundheds-IT koordinator (registreringsansvarlig) på Regionshospitalet Horsens

Kvalitet og Sundheds-it

Horsens
Vi søger en erfaren kollega til Sundheds-IT-teamet, som brænder for at arbejde med kvalitet i registrering og indberetning af data fra den elektroniske patientjournal (MidtEPJ). Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2020 eller tidligere. Vi tilbyder ...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:31. december 2019

På Medicinsk Afdeling er lægesekretæren et vigtigt omdrejningspunkt i en travl hverdag

Medicinsk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Til en nyoprettet stilling søger vi en lægesekretær til spændende og vekslende opgaver på Medicinsk Sengeafsnit A120 A220 og i det ambulante patientforløb. Du vil få, en nøglefunktion i planlægningen af det gode patientforløb, med fokus på Patienten...
Indrykket:6. december 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Vikar søges hurtigst muligt

Lægerne Sundhedshuset 2. sal I/S

Horsens
Da vores ene sekretær er blevet sygemeldt, ønsker vi hurtigst muligt at ansætte en sekretær på deltid til at udfylde hendes funktioner. Du vil indgå i et team med 2 andre sekretærer. I står for telefonvisitation, skrankearbejde og administrativt arb...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:13. december 2019