Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær

Lægesekretær søges til velfungerende sekretariat, Ortopædkirurgisk afdeling i Aabenraa.

Lægesekretær søges til velfungerende sekretariat på Ortopædkirurgisk afdeling i Aabenraa.

Lægesekretærvikar 32-37 t/uge, fra 01.08.19-31.08.20, søges til ambulatorieteamet i Aabenraa.

Vi er i alt 25 sekretærer på Ortopædkirurgisk afdeling fordelt på matriklerne Aabenraa og Sønderborg. Alle sekretærer er tilknyttet et team og vi mangler en kollega til ambulatorieteamet i Aabenraa.

 

Dine arbejdsopgaver er:

Afvekslende og består af administrative funktioner i forbindelse med patienters forløb i afdelingen - eksempelvis:

• Indkalde patienter

• Skrivning af ambulante notater

• Ydelsesregistrering

• Telefonbetjening

• Rette fejl i Cosmic

• Minimalt receptionsarbejde, da vi har elektronisk ankomstregistrering

 

Vi forventer at du:

• Er uddannet lægesekretær

• Er ansvarsbevidst

• Er erfaren bruger af COSMIC og har flair for IT

• Trives med en travl hverdag, hvor patienten er i fokus

• Er god til tværfagligt samarbejde

• Er serviceminded

• Du bidrager med arbejdsglæde og humor

 

Vi tilbyder dig:

• En spændende arbejdsplads hvor der er stor udvikling

• Hjælpsomme og gode kolleger

• Et godt arbejdsmiljø, hvor arbejdsglæde vægtes højt

• Udfordrende opgaver

• Mulighed for fleksordning

 

Praktiske oplysninger:

Ansøgningsfrist d. 17.06.19 og ansættelsessamtaler er planlagt til den 24.06.2019 i Aabenraa.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.  

 

Du er velkommen til at kontakte koordinator Ann Refsing Andersen tlf. 79975679 eller oversygeplejerske Merete Hellerup tlf. 27118877.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029469Phoenix-c43caeef12019-05-22T17:06:33.473LægesekretærLægesekretær søges til velfungerende sekretariat, Ortopædkirurgisk afdeling i Aabenraa.

Lægesekretær søges til velfungerende sekretariat på Ortopædkirurgisk afdeling i Aabenraa.

Lægesekretærvikar 32-37 t/uge, fra 01.08.19-31.08.20, søges til ambulatorieteamet i Aabenraa.

Vi er i alt 25 sekretærer på Ortopædkirurgisk afdeling fordelt på matriklerne Aabenraa og Sønderborg. Alle sekretærer er tilknyttet et team og vi mangler en kollega til ambulatorieteamet i Aabenraa.

 

Dine arbejdsopgaver er:

Afvekslende og består af administrative funktioner i forbindelse med patienters forløb i afdelingen - eksempelvis:

• Indkalde patienter

• Skrivning af ambulante notater

• Ydelsesregistrering

• Telefonbetjening

• Rette fejl i Cosmic

• Minimalt receptionsarbejde, da vi har elektronisk ankomstregistrering

 

Vi forventer at du:

• Er uddannet lægesekretær

• Er ansvarsbevidst

• Er erfaren bruger af COSMIC og har flair for IT

• Trives med en travl hverdag, hvor patienten er i fokus

• Er god til tværfagligt samarbejde

• Er serviceminded

• Du bidrager med arbejdsglæde og humor

 

Vi tilbyder dig:

• En spændende arbejdsplads hvor der er stor udvikling

• Hjælpsomme og gode kolleger

• Et godt arbejdsmiljø, hvor arbejdsglæde vægtes højt

• Udfordrende opgaver

• Mulighed for fleksordning

 

Praktiske oplysninger:

Ansøgningsfrist d. 17.06.19 og ansættelsessamtaler er planlagt til den 24.06.2019 i Aabenraa.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.  

 

Du er velkommen til at kontakte koordinator Ann Refsing Andersen tlf. 79975679 eller oversygeplejerske Merete Hellerup tlf. 27118877.

 

2019-06-18T00:51:29.537 Lægesekretær søges til velfungerende sekretariat, Ortopædkirurgisk afdeling i Aabenraa. Lægesekretær søges til velfungerende sekretariat på Ortopædkirurgisk afdeling i Aabenraa. Lægesekretærvikar 32-37 t uge, fra 01.08.19-31.08.20, søges til ambulatorieteamet i Aabenraa. Vi er i alt 25 sekretærer på Ortopædkirurgisk afdeling fordelt på matriklerne Aabenraa og Sønderborg. Alle sekretærer er tilknyttet et team og vi mangler en kollega til ambulatorieteamet i Aabenraa. Dine arbejdsopgaver er: Afvekslende og består af administrative funktioner i forbindelse med patienters forløb i afdelingen - eksempelvis: • Indkalde patienter • Skrivning af ambulante notater • Ydelsesregistrering • Telefonbetjening • Rette fejl i Cosmic • Minimalt receptionsarbejde, da vi har elektronisk ankomstregistrering Vi forventer at du: • Er uddannet lægesekretær • Er ansvarsbevidst • Er erfaren bruger af COSMIC og har flair for IT • Trives med en travl hverdag, hvor patienten er i fokus • Er god til tværfagligt samarbejde • Er serviceminded • Du bidrager med arbejdsglæde og humor Vi tilbyder dig: • En spændende arbejdsplads hvor der er stor udvikling • Hjælpsomme og gode kolleger • Et godt arbejdsmiljø, hvor arbejdsglæde vægtes højt • Udfordrende opgaver • Mulighed for fleksordning Praktiske oplysninger: Ansøgningsfrist d. 17.06.19 og ansættelsessamtaler er planlagt til den 24.06.2019 i Aabenraa. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du er velkommen til at kontakte koordinator Ann Refsing Andersen tlf. 79975679 eller oversygeplejerske Merete Hellerup tlf. 27118877.10Phoenixc43caeef101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207644&DepartmentId=6812&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3532115Ortopædkirurgi11Kresten Philipsens Vej 156200AabenraaDKDanmarkORS/c43caeef_logo.pngORS/Small/c43caeef_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset765654RegionSyddanmarkMinimum20764400022-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c43caeefhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c43caeefhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c43caeef&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c43caeef&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361849597ann.refsing.andersen@rsyd.dkDanmarkDanmark330033680Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.Basic Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa. Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, Aabenraa søger en lægesekretær fra den 1. september 2019, eller efter aftale, til en fast stilling på 37 timer uge. Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, har sekretærfunktioner i Aabenraa, Sønderborg og Tønder. I Røntgen og Skanning udføres der konventionelle røntgenundersøgelser, CT-, Ultralyd- og MR-skanninger. I Aabenraa udføres også mammografiundersøgelser. Afdelingen anvender IT-systemet GE RIS PACS. Der er talegenkendelse og derfor ingen journalskrivning. I booking og sekretariatet arbejder 9 sekretærer i et team med forskellige funktioner. Der arbejdes i et 12-ugers rul, mandag-fredag i tidsrummet 07.00-15.00. Der udføres ugentligt ambulante undersøgelser i aftenprogram, hvilket betyder at der skal påregnes sekretærtjeneste enkelte dage i tidsrummet 15.00-21.00. Tilrettelæggelse af arbejdsopgaver og ferie ligger i teamet. Der er et godt arbejdsmiljø i såvel teamet som i hele afsnittet. Dine primære opgaver vil være: Modtagelse af patienter i venteværelset Opsætning til konferencer Forberede ressourceprogram (mammografipatienter) Telefonpasning og tilhørende ekspeditioner Forsendelse af røntgenmateriale, digitalt og pr. post Booking Patientobservation og fjernelse af venflon. Vi forventer, at du: Er uddannet lægesekretær Har kendskab til Sygehus Sønderjyllands kliniske systemer (bl.a. Cosmic) Har let ved at tilegne dig kendskab til nye IT-systemer (RIS PACS) Er serviceminded overfor patienter, personale og samarbejdspartnere Er ansvarsbevidst og omhyggelig i dit arbejde Kan arbejde både selvstændigt og i teams Er positiv, engageret og motiveret Har lyst til at udvikle faget og dele viden med kollegaer og elever Er fleksibel og imødekommende Er god til at strukturere og organisere, samt kan bevare overblikket i travle situationer. Yderligere oplysninger kan indhentes hos: Afdelingsradiograf Mark Jensen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79976743, mail: Mark.Jensen2@rsyd.dk eller Afdelingsradiograf Dorthe Lund Jessen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79975106, mail: Dorthe.Lund.Jessen@rsyd.dk Løn- og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: 18. juni 2019. Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt mandag den 24. juni 2019 torsdag 27.juni 2019.Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.

Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, Aabenraa søger en lægesekretær fra den 1. september 2019, eller efter aftale, til en fast stilling på 37 timer/uge. 

 

Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, har sekretærfunktioner i Aabenraa, Sønderborg og Tønder. I Røntgen og Skanning udføres der konventionelle røntgenundersøgelser, CT-, Ultralyd- og MR-skanninger. I Aabenraa udføres også mammografiundersøgelser. Afdelingen anvender IT-systemet GE RIS/PACS. Der er talegenkendelse og derfor ingen journalskrivning.  

 

I booking og sekretariatet arbejder 9 sekretærer i et team med forskellige funktioner. Der arbejdes i et 12-ugers rul, mandag-fredag i tidsrummet 07.00-15.00. Der udføres ugentligt ambulante undersøgelser i aftenprogram, hvilket betyder at der skal påregnes sekretærtjeneste enkelte dage i tidsrummet 15.00-21.00. Tilrettelæggelse af arbejdsopgaver og ferie ligger i teamet. Der er et godt arbejdsmiljø i såvel teamet som i hele afsnittet.  

 

Dine primære opgaver vil være:  

  • Modtagelse af patienter i venteværelset  
  • Opsætning til konferencer  
  • Forberede ressourceprogram (mammografipatienter)  
  • Telefonpasning og tilhørende ekspeditioner  
  • Forsendelse af røntgenmateriale, digitalt og pr. post  
  • Booking  
  • Patientobservation og fjernelse af venflon.  

 

Vi forventer, at du:  

  • Er uddannet lægesekretær  
  • Har kendskab til Sygehus Sønderjyllands kliniske systemer (bl.a. Cosmic)  
  • Har let ved at tilegne dig kendskab til nye IT-systemer (RIS/PACS)  
  • Er serviceminded overfor patienter, personale og samarbejdspartnere  
  • Er ansvarsbevidst og omhyggelig i dit arbejde  
  • Kan arbejde både selvstændigt og i teams  
  • Er positiv, engageret og motiveret
  • Har lyst til at udvikle faget og dele viden med kollegaer og elever  
  • Er fleksibel og imødekommende
  • Er god til at strukturere og organisere, samt kan bevare overblikket i travle situationer.  

 

Yderligere oplysninger kan indhentes hos:

Afdelingsradiograf Mark Jensen, Røntgen og Skanning,  Aabenraa, tlf. 79976743, mail: Mark.Jensen2@rsyd.dk eller

Afdelingsradiograf Dorthe Lund Jessen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79975106, mail: Dorthe.Lund.Jessen@rsyd.dk

Løn- og ansættelsesforhold:

 Efter gældende overenskomst.  

 

Ansøgningsfrist:

18. juni 2019.  

 

Ansættelsessamtaler:

Forventes afholdt mandag den 24. juni 2019/torsdag 27.juni 2019.  

 

ORS/Small/2282d5cc_logo.pngRøntgen AabenraaAabenraa2019-05-28T18:00:35.7132019-06-18T00:00:00
330040921Lægesekretær til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, AabenraaBasic Lægesekretær søges til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, Aabenraa Vi søger en lægesekretærkollega til vores sengeafsnit Er du en dygtig og engageret lægesekretær, som gerne vil arbejde 32-37 timer uge og som vil være med til at skabe rammen om det gode patientforløb og det gode arbejdsmiljø i vores sengeafsnit, er det dig vi søger. Ansættelse fra 1. september 2019 eller efter aftale. Vi har brug for en sekretær, der brænder for faglig udvikling og har lyst til at arbejde tværfagligt, på tværs af vores sengeafsnit og ambulatorium. Er det lige netop dig og trives du i en travl hverdag så er du hjertelig velkommen hos os. Afdeling for Hjertesygdomme består af et hjertemedicinsk sengeafsnit med 18 sengepladser og et stort hjertemedicinsk ambulatorie med ca 28.000 besøgende år. Der er et tæt tværfagligt samarbejde omkring patientforløbene og der er høj faglig koordinering af flow mellem sengeafsnittet og ambulatoriet. Sengeafsnittet får patienter indlagt via FAM, overflytninger fra OUH Kardiologisk Afdeling og fra vores eget ambulatorium. Vi varetager udredning, observation og behandling af alle typer hjertemedicinske patienter under indlæggelse og i ambulante forløb, her foretages også pacemakerimplantationer samt KAG-undersøgelser. Lægesekretærernes arbejdsopgaver Sekretariatet i Afdeling for Hjertesygdomme er fremover bemandet med 7 sekretærstillinger i ambulatoriet og denne nye funktion i sengeafsnittet. Skrivearbejde i forbindelse med akutte indlæggelser varetages af Akutsekretariatet i Fælles Akut Modtagelsen. Sekretæropgaverne udføres i et tæt samarbejde med ambulatoriets og sengeafsnittets læger og sygeplejersker. Arbejdsopgaverne er afvekslende og består af: administrative funktioner i forbindelse med indlagte patienter opfølgning på patientforløb fra indlæggelse til udskrivelse overflytning og evt. palliative forløb ambulante forløb primærsektor forløb. Du er med til at samle og sikre den administrative røde tråd i forløbene varetagelse af journalskrivning, blodprøvebestilling, registreringsopgaver, telefonbetjening, samt forefaldende støttende opgaver i samarbejde med stuegangsteamet i sengeafsnittet og et af afsnittets ansigter udadtil, når patienter og pårørende møder ind i afdelingen Opgavebeskrivelse fås ved henvendelse til afdelingssygeplejersken. Arbejdet tilrettelægges i samarbejde med de øvrige sekretærer i Afdeling for Hjertesygdomme. Du indgår i en vagtplan, hvor arbejdstiden ligger mellem kl. 07.30 og 15.00, samt enkelte hverdage med evt. aften ambulatorium til kl 20.00 og på sigt evt. lørdagsvagt hver 7. weekend. Vi tilbyder: en spændende arbejdsplads, hvor et kollegialt samarbejde vægtes meget højt en uformel omgangstone i et tværfagligt miljø et selvstændigt job med mange afvekslende arbejdsopgaver og udviklingsmuligheder mulighed for fleksaftale for møde gå tid (før kl. 7.30 og efter kl. 14) ergonomiske arbejdsstationer og godt grej Vi forventer, at du: er uddannet lægesekretær og lægger en høj faglig standard i dit daglige arbejde har kendskab til og har arbejdet med Cosmic har et godt overblik og kan prioritere dine opgaver er glad for at skrive journalnotater til tider lange notater har kendskab til kardiologiske fagudtryk tager ansvar og bevarer overblikket i en travl hverdag og med afbrydelser og højt arbejdstempo er fleksibel og omstillingsparat med gode samarbejdsevner Ansøgningsfrist: 24. juni 2019 Ansættelsessamtale: forventes afholdt 26. juni 2019 Ansættelse: Efter gældende overenskomst Yderligere oplysninger kan får ved henvendelse til Afd. Sygeplejerske Lone B. Lauritzen, tlf. 7997 2602 Lægesekretær Anja Davidsen, tlf. 7997 2620 Oversygeplejerske Bente Holm Ravn, tlf. 7997 6778Lægesekretær søges til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, Aabenraa

Vi søger en lægesekretærkollega til vores sengeafsnit

Er du en dygtig og engageret lægesekretær, som gerne vil arbejde 32-37 timer/uge og som vil være med til at skabe rammen om det gode patientforløb og det gode arbejdsmiljø i vores sengeafsnit, er det dig vi søger. Ansættelse fra 1. september 2019 eller efter aftale.

Vi har brug for en sekretær, der brænder for faglig udvikling og har lyst til at arbejde tværfagligt, på tværs af vores sengeafsnit og ambulatorium.  Er det lige netop dig og trives du i en travl hverdag – så er du hjertelig velkommen hos os.

Afdeling for Hjertesygdomme består af et hjertemedicinsk sengeafsnit med 18 sengepladser og et stort hjertemedicinsk ambulatorie med ca 28.000 besøgende/år.

Der er et tæt tværfagligt samarbejde omkring patientforløbene og der er høj faglig koordinering af flow mellem sengeafsnittet og ambulatoriet. 

Sengeafsnittet får patienter indlagt via FAM, overflytninger fra OUH Kardiologisk Afdeling og fra vores eget ambulatorium. Vi varetager udredning, observation og behandling af alle typer hjertemedicinske patienter under indlæggelse og i ambulante forløb, her foretages også pacemakerimplantationer samt KAG-undersøgelser.

Lægesekretærernes arbejdsopgaver

Sekretariatet i Afdeling for Hjertesygdomme er fremover bemandet med 7 sekretærstillinger i ambulatoriet og denne nye funktion i sengeafsnittet.

Skrivearbejde i forbindelse med akutte indlæggelser varetages af Akutsekretariatet i Fælles Akut Modtagelsen.

Sekretæropgaverne udføres i et tæt samarbejde med ambulatoriets og sengeafsnittets læger og sygeplejersker.

Arbejdsopgaverne er afvekslende og består af:

  • administrative funktioner i forbindelse med indlagte patienter 
  • opfølgning på patientforløb fra indlæggelse til udskrivelse/overflytning og evt. palliative forløb/ambulante forløb/primærsektor forløb. Du er med til at samle og sikre den administrative røde tråd i forløbene
  • varetagelse af journalskrivning, blodprøvebestilling, registreringsopgaver, telefonbetjening, samt forefaldende støttende opgaver i samarbejde med stuegangsteamet i sengeafsnittet og
  • et af afsnittets ansigter udadtil, når patienter og pårørende møder ind i afdelingen

Opgavebeskrivelse fås ved henvendelse til afdelingssygeplejersken.

Arbejdet tilrettelægges i samarbejde med de øvrige sekretærer i Afdeling for Hjertesygdomme.

Du indgår i en vagtplan, hvor arbejdstiden ligger mellem kl. 07.30 og 15.00, samt enkelte hverdage med evt. aften ambulatorium til kl 20.00 og på sigt evt. lørdagsvagt hver 7. weekend.

Vi tilbyder:

  • en spændende arbejdsplads, hvor et kollegialt samarbejde vægtes meget højt
  • en uformel omgangstone i et tværfagligt miljø
  • et selvstændigt job med mange afvekslende arbejdsopgaver og udviklingsmuligheder
  • mulighed for fleksaftale for møde/gå tid (før kl. 7.30 og efter kl. 14)
  • ergonomiske arbejdsstationer og godt grej

Vi forventer, at du:

  • er uddannet lægesekretær og lægger en høj faglig standard i dit daglige arbejde
  • har kendskab til og har arbejdet med Cosmic
  • har et godt overblik og kan prioritere dine opgaver
  • er glad for at skrive journalnotater – til tider lange notater
  • har kendskab til kardiologiske fagudtryk
  • tager ansvar og bevarer overblikket i en travl hverdag og med afbrydelser og højt arbejdstempo
  • er fleksibel og omstillingsparat med gode samarbejdsevner

Ansøgningsfrist: 24. juni 2019

Ansættelsessamtale: forventes afholdt 26. juni 2019

Ansættelse: Efter gældende overenskomst

Yderligere oplysninger kan får ved henvendelse til

Afd. Sygeplejerske Lone B. Lauritzen, tlf. 7997 2602

Lægesekretær Anja Davidsen, tlf. 7997 2620

Oversygeplejerske Bente Holm Ravn, tlf. 7997 6778

 

ORS/Small/54ebd79c_logo.pngHjertesygdommeAabenraa2019-06-11T15:01:37.7932019-06-24T00:00:00
330034193Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding SygehusBasic Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september. Om afdelingen Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt. Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper. Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden. Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider. Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen. Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver. Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler. Vi kan tilbyde Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene 30 timer om ugen Vi søger en kollega, der er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav) er god til at koordinere og prioritere opgaverne har gode tværfaglige samarbejdsevner kan bevare overblikket når der er travlt er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans Løn og ansættelsesforhold Efter gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810 24 87 28 34 Ansøgningsfrist 18.06.19 Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19 Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.

Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september.

 

Om afdelingen 

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. Vi er en klinisk serviceafdeling og undersøger, behandler og træner patienter fra alle sygehusets kliniske afdelinger. Kolding Sygehus er akutsygehus og vi har et højt tempo og aktivitetsniveau. Vi varetager uddannelse af fysioterapeut- og ergoterapeutstuderende. Vi vægter forskning og uddannelse højt.

Sekretariatet består af 2 lægesekretærer, som refererer direkte til chefterapeuten. Lægesekretærerne sidder sammen i et fælles kontor, og det sociale samarbejde vægtes højt på tværs af alle faggrupper.

 

Medarbejderne i Fysio- og Ergoterapi har det godt sammen og er gode til at tage hensyn til hinanden.

Lægesekretærerne arbejder alle hverdage mellem 07.30 – 15.00, så der er bemanding i telefonens åbningstider.

Lægesekretærernes opgaver er mangfoldige med blandt andet patientrelaterede administrative opgaver f.eks. udlån af hjælpemidler, booking og bestilling af kørsel og andre generelle administrative opgaver f.eks. arbejdstidsregistrering for afdelingens personale samt assistance til ledergruppen.

Arbejdet er meget afvekslende med mange administrative opgaver.

Kan du lide at have mange bolde i luften på én gang, og er du god til at bevare overblikket, så er det lige dig, vi mangler.

 

Vi kan tilbyde 

  • Et spændende arbejdsmiljø, hvor vi har et rigtig godt tværfagligt samarbejde  
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og indflydelse på egne arbejdsopgaver  
  • En afvekslende hverdag, hvor alle arbejdsopgaver kan varetages af begge sekretærer  
  • Gode kolleger i en serviceminded afdeling, som vægter kvaliteten af arbejdet højt, og som har det godt sammen på tværs af fagene
  • 30 timer om ugen

Vi søger en kollega, der  

  • er uddannet lægesekretær (ufravigeligt krav)  
  • er god til at koordinere og prioritere opgaverne
  • har gode tværfaglige samarbejdsevner  
  • kan bevare overblikket når der er travlt  
  • er fleksibel, ansvarsbevidst og selvstændig med lyst til nye udfordringer  
  • har en positiv og imødekommende adfærd, og helst med god humoristisk sans  

 

Løn og ansættelsesforhold 

Efter gældende overenskomst. 

 

Yderligere oplysninger 

Kan fås hos Chefterapeut Deirdre Maguire Toft på tlf.7636 2810/24 87 28 34 

 

Ansøgningsfrist 18.06.19

Ansættelsessamtaler afholdes d. 27.06.19

https://recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=6a8342e8-dbd5-43e1-8072-9c747f565941&cid=1129

Er vi din kommende arbejdsplads? Så overvejer du måske også at flytte til dit nye job. Læs her hvad Sygehus Lillebælt og Trekantområdets kommuner kan tilbyde dig og din familie.


ORS/Small/311f2319_logo.pngFysio- og Ergoterapi, Kolding SygehusKolding2019-05-29T13:00:41.5572019-06-18T00:00:00
330029500Genopslag: Lægesekretær, er DU den helt rigtige?Robot Lægesekretær søges til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. september Vi vil gerne finde den helt rigtige makker til vores dygtige lægesekretær. Vi prøver derfor igen at søge en lægesekretær til at dække 28 timer fordelt på 4 korte dage og 1 lang dag. Vi er: Et lægehus i Vamdrup med 4 faste læger og et team af sekretærer, sygeplejersker, bioanalytikere og uddannelseslæger, der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vore patienter. Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt. Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og email-kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken. Sekretariatet er hjertet af huset og sekretærerne er ofte de første patienterne møder, enten i skranken eller telefonen. Det er sekretærernes opgave at visitere patienterne og vurdere om de har brug for at blive set akut eller om de kan vente. Sekretærerne står for tidsbestillinger, medicinbestillinger og andre administrative opgaver. Du er: Uddannet lægesekretær meget gerne med erfaring fra et andet lægehus. Fagligt kompetent til at visitere patienter. God til at have mange bolde i luften høj stresstærskel. Omstillingsparat. God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab. Serviceminded God til IT gerne bekendt med lægesystemet XMO. God til at lære nye og udvikle egne arbejdsgange. Samtaler afholdes onsdag den 26. juni fra kl. 14.00. Spørgsmål kan rettes til Anne Vittrup tlf. 21 24 79 66

Lægesekretær søges til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. september

Vi vil gerne finde den helt rigtige makker til vores dygtige lægesekretær. Vi prøver derfor igen at søge en lægesekretær til at dække 28 timer fordelt på 4 korte dage og 1 lang dag.

Vi er:

Et lægehus i Vamdrup med 4 faste læger og et team af sekretærer, sygeplejersker, bioanalytikere og uddannelseslæger, der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vore patienter.

Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt.

Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og email-kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken.

Sekretariatet er hjertet af huset og sekretærerne er ofte de første patienterne møder, enten i skranken eller telefonen. Det er sekretærernes opgave at visitere patienterne og vurdere om de har brug for at blive set akut eller om de kan vente.

Sekretærerne står for tidsbestillinger, medicinbestillinger og andre administrative opgaver.

 

Du er:

  • Uddannet lægesekretær – meget gerne med erfaring fra et andet lægehus.
  • Fagligt kompetent til at visitere patienter.
  • God til at have mange bolde i luften – høj stresstærskel.
  • Omstillingsparat.
  • God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab.
  • Serviceminded
  • God til IT – gerne bekendt med lægesystemet XMO.
  • God til at lære nye og udvikle egne arbejdsgange.

 

Samtaler afholdes onsdag den 26. juni fra kl. 14.00.

Spørgsmål kan rettes til Anne Vittrup tlf. 21 24 79 66

LÆGERNE I VAMDRUP I/SVamdrup2019-05-22T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.

Røntgen Aabenraa

Aabenraa
Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa. Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, Aabenraa søger en lægesekretær fra den 1. september 2019, eller efter aftale, til en fast stilling på 37 timer uge. Røntgen og Skanning, ...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019

Lægesekretær til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, Aabenraa

Hjertesygdomme

Aabenraa
Lægesekretær søges til sengeafsnit i Afdeling for Hjertesygdomme, Aabenraa Vi søger en lægesekretærkollega til vores sengeafsnit Er du en dygtig og engageret lægesekretær, som gerne vil arbejde 32-37 timer uge og som vil være med til at skabe rammen...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:24. juni 2019

Lægesekretær til Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus

Kolding
Fleksibel LÆGESEKRETÆR med blik for tværfaglighed SØGES fra d. 01. september. Om afdelingen Fysio- og Ergoterapi, Kolding Sygehus, er en dynamisk afdeling med ca. 60 medarbejdere bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter og et hjælpemiddeldepot. ...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:18. juni 2019

Genopslag: Lægesekretær, er DU den helt rigtige?

LÆGERNE I VAMDRUP I/S

Vamdrup
Lægesekretær søges til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. september Vi vil gerne finde den helt rigtige makker til vores dygtige lægesekretær. Vi prøver derfor igen at søge en lægesekretær til at dække 28 timer fordelt på 4 korte da...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019