Lægesekretær, 37 timer, vagtfri. Afdelingen for Depression og Angst, Skejby

Klinik for PTSD og Angst søger en lægesekretær pr. 1. juli eller snarest muligt derefter. Opgaven er, sammen med de øvrige lægesekretærer, at koordinere og servicere i forhold til klinikkens behandlingsopgaver. 
 
Klinikken er en spændende arbejdsplads, som organisatorisk hører under Afdeling for Depression og Angst (ADA), Psykiatrisk Center, Skejby. Klinikken består af to enheder: Enhed for PTSD og Enhed for Angst og OCD. Stillingen er primært tilknyttet Enhed for Angst og OCD. Der er ialt 6 sekretærer i klinikken - heraf de 2 i Enhed for Angst og OCD.
 
Vi forventer, at du:

  • er serviceminded og fleksibel      
  • har et godt kendskab til EPJ
  • har gode samarbejdsevner
  • er omhyggelig og har sans for det vigtige i detaljen
  • bevarer overblikket i travle situationer
     
    Vi har desuden brug for, at du har en god sans for logistik, da en primær arbejdsopgave er, at booke forløb ved hjælp af koordinering mellem  EPJ og den enkeltes Outlook kalender. Det er helt centralt, at du har erfaring med håndtering af henvisninger, epikriser, afviklingslister m.v.
 Vi kan tilbyde:
  • et selvstændigt og spændende arbejde
  • gode kolleger
  • mulighed for oplæring og undervisning
  • indflydelse på tilrettelæggelse arbejdsopgaverne.
 
Ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019.

Ansættelsesamtaler vil foregå om eftermiddagen fredag den 21. juni 2019.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til koordinerende lægesekretær Malene Vestergaard, tlf. 78472410. 

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330034184Phoenix-e0dd985012019-05-29T13:00:21.010Lægesekretær, 37 timer, vagtfri. Afdelingen for Depression og Angst, SkejbyKlinik for PTSD og Angst søger en lægesekretær pr. 1. juli eller snarest muligt derefter. Opgaven er, sammen med de øvrige lægesekretærer, at koordinere og servicere i forhold til klinikkens behandlingsopgaver. 
 
Klinikken er en spændende arbejdsplads, som organisatorisk hører under Afdeling for Depression og Angst (ADA), Psykiatrisk Center, Skejby. Klinikken består af to enheder: Enhed for PTSD og Enhed for Angst og OCD. Stillingen er primært tilknyttet Enhed for Angst og OCD. Der er ialt 6 sekretærer i klinikken - heraf de 2 i Enhed for Angst og OCD.
 
Vi forventer, at du:
  • er serviceminded og fleksibel      
  • har et godt kendskab til EPJ
  • har gode samarbejdsevner
  • er omhyggelig og har sans for det vigtige i detaljen
  • bevarer overblikket i travle situationer
     
    Vi har desuden brug for, at du har en god sans for logistik, da en primær arbejdsopgave er, at booke forløb ved hjælp af koordinering mellem  EPJ og den enkeltes Outlook kalender. Det er helt centralt, at du har erfaring med håndtering af henvisninger, epikriser, afviklingslister m.v.
 Vi kan tilbyde:
  • et selvstændigt og spændende arbejde
  • gode kolleger
  • mulighed for oplæring og undervisning
  • indflydelse på tilrettelæggelse arbejdsopgaverne.
 
Ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019.

Ansættelsesamtaler vil foregå om eftermiddagen fredag den 21. juni 2019.

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til koordinerende lægesekretær Malene Vestergaard, tlf. 78472410. 

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Klinik for PTSD og Angst søger en lægesekretær pr. 1. juli eller snarest muligt derefter. Opgaven er, sammen med de øvrige lægesekretærer, at koordinere og servicere i forhold til klinikkens behandlingsopgaver. Klinikken er en spændende arbejdsplads, som organisatorisk hører under Afdeling for Depression og Angst (ADA), Psykiatrisk Center, Skejby. Klinikken består af to enheder: Enhed for PTSD og Enhed for Angst og OCD. Stillingen er primært tilknyttet Enhed for Angst og OCD. Der er ialt 6 sekretærer i klinikken - heraf de 2 i Enhed for Angst og OCD. Vi forventer, at du: er serviceminded og fleksibel har et godt kendskab til EPJ har gode samarbejdsevner er omhyggelig og har sans for det vigtige i detaljen bevarer overblikket i travle situationer Vi har desuden brug for, at du har en god sans for logistik, da en primær arbejdsopgave er, at booke forløb ved hjælp af koordinering mellem EPJ og den enkeltes Outlook kalender. Det er helt centralt, at du har erfaring med håndtering af henvisninger, epikriser, afviklingslister m.v. Vi kan tilbyde: et selvstændigt og spændende arbejde gode kolleger mulighed for oplæring og undervisning indflydelse på tilrettelæggelse arbejdsopgaverne. Ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019.Ansættelsesamtaler vil foregå om eftermiddagen fredag den 21. juni 2019.Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til koordinerende lægesekretær Malene Vestergaard, tlf. 78472410. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.10Phoenixe0dd9850101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=2edb39c9-36a7-4130-a938-a4aa090e98a20EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3537282ADA Klinik for PTSD og Angst11Palle Juul-Jensens Boulevard 175, kl.8200Aarhus NDKDanmarkORS/e0dd9850_logo.gifORS/Small/e0dd9850_logo.gif0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent769952EmplyMinimum pakken - 35 dage22530efc-15d3-46da-a1fc-987113ada181_11313400029-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0dd9850https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0dd9850https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0dd9850&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0dd9850&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361950883annegott@rm.dkDanmarkDanmark330036073Lægesekretær søges til Mave- og TarmkirurgiBasic Mave- og Tarmkirurgi søger en ny lægesekretærkollega pr. 1. august 2019.Grundet ændring af arbejdsgange, har sekretærerne fået nye ekstra opgaver. Vi søger derfor en uddannet lægesekretær med humor, godt humør og høj arbejdsmoral, der har mod på at arbejde med mange facetter af lægesekretærfaget.Stillingen er oprettet i rul, hvor der vil være en funktion i Klinik for Kikkertundersøgelser samt vores Bookingenhed, begge steder vil du indgå i et rul med tre kollegaer. Din primære funktion vil være at booke i både KFK og Bookingenheden. Derudover almene opgaver som skriv, koordinering af pt. forløb m.m. Der vil være tæt tværfagligt samarbejde med sekretærkollegaer, sygeplejersker og læger. Det er en fælles opgave at få den rette patient, i den rette seng på det rette tidspunkt!På Mave- og Tarmkirurgi lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet i en helhedsorienteret behandling samt at være i fremdrift og skabe resultater gennem samarbejde.Vi er ca. 350 ansatte på Mave- og Tarmkirurgi, heraf 24 i sekretærgruppen samt to lægesekretærelever. Du kan se frem til at blive en del af en højt specialiseret afdeling, hvor vi er stolte af at udfylde en vigtig funktion, der gør en forskel for mange tusinde patienter hvert år. Lægesekretærerne på afdelingen har en nøgleposition som afdelingens ansigt udadtil, og er således en vigtig brik i puslespillet for at sikre patienten det bedst mulige forløb. Du får et lærende miljø, hvor sekretærernes faglige og personlige egenskaber er betydningsfulde for hele afdelingen et varieret job med daglig kontakt til tværfaglige kollegaer, samarbejdspartnere, patienter og pårørende et arbejde, hvor du kan få indsigt i nogle spændende specialer og være med til at sikre gode forløb for vores patienter et uformelt arbejdsmiljø, hvor du er en del af et stærkt team Vi søger en uddannet lægesekretær som er faglig dygtig og glad for sit fag har gode samarbejdsevner og arbejder selvstændigt og struktureret vil arbejde i en organisation, der hele tiden forandrer sig er imødekommende, og serviceminded har solid erfaring med EPJ og gerne OP-booking (ikke et krav) har mod på at tage første spadestik i en ny retning Der er tale om en fast stilling på 37 timer uge Der indgår en eftermiddagsvagt ca. hver 2. uge til kl. 16.30 samt hver 8. fredag, ligeledes til 16.30. Derudover helligdagsvagter. Arbejdstiden vil være fra kl. 8.00-15.30, fredag 8.00-15.00.Løn-og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Kunne du tænke dig at vide mere, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Winnie Nielsen på 2499 5581.Send din ansøgning og CV via nedenstående link senest den 21. juni 2019. Der afholdes samtaler den 27. juni 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Mave- og Tarmkirurgi søger en ny lægesekretærkollega pr. 1. august 2019.

Grundet ændring af arbejdsgange, har sekretærerne fået nye ekstra opgaver. Vi søger derfor en uddannet lægesekretær med humor, godt humør og høj arbejdsmoral, der har mod på at arbejde med mange facetter af lægesekretærfaget.

Stillingen er oprettet i rul, hvor der vil være en funktion i Klinik for Kikkertundersøgelser samt vores Bookingenhed, begge steder vil du indgå i et rul med tre kollegaer. Din primære funktion vil være at booke i både KFK og Bookingenheden. Derudover almene opgaver som skriv, koordinering af pt. forløb m.m. Der vil være tæt tværfagligt samarbejde med sekretærkollegaer, sygeplejersker og læger. Det er en fælles opgave at få den rette patient, i den rette seng på det rette tidspunkt!

På Mave- og Tarmkirurgi lægger vi vægt på et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet i en helhedsorienteret behandling samt at være i fremdrift og skabe resultater gennem samarbejde.

Vi er ca. 350 ansatte på Mave- og Tarmkirurgi, heraf 24 i sekretærgruppen samt to lægesekretærelever. Du kan se frem til at blive en del af en højt specialiseret afdeling, hvor vi er stolte af at udfylde en vigtig funktion, der gør en forskel for mange tusinde patienter hvert år. Lægesekretærerne på afdelingen har en nøgleposition som afdelingens ansigt udadtil, og er således en vigtig brik i puslespillet for at sikre patienten det bedst mulige forløb.
  
Du får
  • et lærende miljø, hvor sekretærernes faglige og personlige egenskaber er betydningsfulde for hele afdelingen
  • et varieret job med daglig kontakt til tværfaglige kollegaer, samarbejdspartnere, patienter og pårørende
  • et arbejde, hvor du kan få indsigt i nogle spændende specialer og være med til at sikre gode forløb for vores patienter
  • et uformelt arbejdsmiljø, hvor du er en del af et stærkt team 

Vi søger en uddannet lægesekretær som
  • er faglig dygtig og glad for sit fag
  • har gode samarbejdsevner og arbejder selvstændigt og struktureret
  • vil arbejde i en organisation, der hele tiden forandrer sig
  • er imødekommende, og serviceminded
  • har solid erfaring med EPJ og gerne OP-booking (ikke et krav)
  • har mod på at tage første spadestik i en ny retning
 
Der er tale om en fast stilling på 37 timer/uge 

Der indgår en eftermiddagsvagt ca. hver 2. uge til kl. 16.30 samt hver 8. fredag, ligeledes til 16.30. Derudover helligdagsvagter. Arbejdstiden vil være fra kl. 8.00-15.30, fredag 8.00-15.00.

Løn-og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Kunne du tænke dig at vide mere, er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Winnie Nielsen på 2499 5581.

Send din ansøgning og CV via nedenstående link senest den 21. juni 2019. Der afholdes samtaler den 27. juni 2019.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/8decbba8_logo.gifMave- og TarmkirurgiAarhus N2019-06-03T16:33:30.5772019-06-21T00:00:00
330035792Er du lægesekretær og måske vores kommende kollega?Basic Hjerne- og Rygkirurgi har brug for endnu en dygtig lægesekretær Vi kan tilbyde en attraktiv fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig med spændende funktioner tilknyttet vores klinik sekretariat og sengeafsnit med start 1. september 2019. Du vil få base i vores sekretariat, hvor du sammen med et team på 5 sekretærer får ansvaret for de opgaver, der hører med til driften af teamets patienter samt vores sengeafsnit. Da vi pr. 1. marts 2019 flyttede ind i nye lokaler i område J delte vi os op i diagnoseteams. Vi arbejder i rul mellem funktionspladser, så alle bliver oplært og bekendt med alle teamets opgaver. Primært vil du blive oplært i sengeafsnitsfunktioner. Sekundært bliver opgaverne telefon, visitation, booking indkaldelse, registrering og skrivning. Herudover deltager sekretærer i tværfaglige konferencer.Alle teams i afdelingen indgår i løsningen af fælles opgaver reception i klinikken, skrivning af operationer (i turnus) samt lørdags- helligdagsvagter med efterfølgende hverdagsfri. Du skal regne med ca. 3-4 lørdage årligt samt enkelte helligdagsvagter. Hvad tilbyder viUdover 20 dygtige kolleger, fællesskab, højt fagligt niveau tilbyder vi dig et varieret og selvstændigt job i en dynamisk afdeling grundig introduktion og oplæring en hverdag med høj aktivitet og alsidige opgaver mono- og tværfagligt samarbejde gode muligheder for faglig og personlig udvikling Hvad forventer vi af digUdover, at du har godkendt lægesekretæruddannelse, et positivt livssyn og en fleksibel tilgang til dit arbejde, forventer vi at du har god prioriteringsevne, arbejder fokuseret og struktureret med sans for detaljen lyst til og flair for ny teknologi og gerne kendskab til EPJ mod på forandringer du ser og griber de muligheder, forandringerne skaber engagement i faget og dets udvikling gode samarbejdsevner er imødekommende og professionel i kontakten med patienter og pårørende Lidt om Hjerne- og RygkirurgiHjerne- og Rygkirurgi modtager børn og voksne til udredning, behandling og pleje af medfødte og erhvervede sygdomme i kranie, hjerne, hjernens kar og hinder, nerver og ryg. Endvidere behandler vi patienter, der har pådraget sig læsioner af hjernen og på rygsøjlen. Afdelingen varetager næsten udelukkende lands- og landsdelsfunktioner. Vi er ca. 200 medarbejdere i afdelingen, hvoraf de 20 er lægesekretærer.Stillingsbeskrivelse kan se her.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.Ønsker du yderligere informationEr du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pia Klitgaard på 2460 4983 eller en af sekretærerne i teamet på 7845 4430. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Hjerne- og Rygkirurgi har brug for endnu en dygtig lægesekretær
 
Vi kan tilbyde en attraktiv fuldtidsstilling på 37 timer/ugentlig med spændende funktioner tilknyttet vores klinik/sekretariat og sengeafsnit med start 1. september 2019.
 
Du vil få base i vores sekretariat, hvor du sammen med et team på 5 sekretærer får ansvaret for de opgaver, der hører med til driften af teamets patienter samt vores sengeafsnit.
 
Da vi pr. 1. marts 2019 flyttede ind i nye lokaler i område J delte vi os op i diagnoseteams. Vi arbejder i rul mellem funktionspladser, så alle bliver oplært og bekendt med alle teamets opgaver. Primært vil du blive oplært i sengeafsnitsfunktioner. Sekundært bliver opgaverne telefon, visitation, booking/indkaldelse, registrering og skrivning. Herudover deltager sekretærer i tværfaglige konferencer.

Alle teams i afdelingen indgår i løsningen af fælles opgaver; reception i klinikken, skrivning af operationer (i turnus) samt lørdags-/helligdagsvagter med efterfølgende hverdagsfri. Du skal regne med ca. 3-4 lørdage årligt samt enkelte helligdagsvagter.
 

Hvad tilbyder vi
Udover 20 dygtige kolleger, fællesskab, højt fagligt niveau tilbyder vi dig
  • et varieret og selvstændigt job i en dynamisk afdeling
  • grundig introduktion og oplæring
  • en hverdag med høj aktivitet og alsidige opgaver
  • mono- og tværfagligt samarbejde
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling

Hvad forventer vi af dig
Udover, at du har godkendt lægesekretæruddannelse, et positivt livssyn og en fleksibel tilgang til dit arbejde, forventer vi at du har;
  • god prioriteringsevne, arbejder fokuseret og struktureret med sans for detaljen
  • lyst til og flair for ny teknologi og gerne kendskab til EPJ
  • mod på forandringer; du ser og griber de muligheder, forandringerne skaber
  • engagement i faget og dets udvikling
  • gode samarbejdsevner
  • er imødekommende og professionel i kontakten med patienter og pårørende

Lidt om Hjerne- og Rygkirurgi
Hjerne- og Rygkirurgi modtager børn og voksne til udredning, behandling og pleje af medfødte og erhvervede sygdomme i kranie, hjerne, hjernens kar og hinder, nerver og ryg. Endvidere behandler vi patienter, der har pådraget sig læsioner af hjernen og på rygsøjlen. Afdelingen varetager næsten udelukkende lands- og landsdelsfunktioner. Vi er ca. 200 medarbejdere i afdelingen, hvoraf de 20 er lægesekretærer.

Stillingsbeskrivelse kan se her.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.

Ønsker du yderligere information
Er du meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pia Klitgaard på 2460 4983 eller en af sekretærerne i teamet på 7845 4430.
 


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/c2141eca_logo.gifHjerne- og RygkirurgiAarhus N2019-06-03T09:00:59.7602019-06-18T00:00:00
330038833Lægesekretær til Børn og Unge - Gastroenterologi, Aarhus UniversitetshospitalBasic Vi søger en ny kollega til en fast stilling (30-37 timer) i Børn og Unge. Din arbejdstid fordeler sig på dagtid og cirka to senvagter weekendvagter pr. fire uger. Arbejdstiden i dagtid skal som hovedregel placeres mellem klokken 07:00 og 17:00 og kan indenfor denne ramme aftales mellem dig og dine nærmeste kolleger. Vi er 25 fagligt engagerede lægesekretærer i Børn og Unge fordelt på t to teams i klinikken og et team i afdelingens ledelsessekretariat. Du vil blive tilknyttet et fast team i klinikken og få selvstændigt ansvar for sekretæropgaver relateret til det gastroenterologiske speciale. Børn og Unge er en universitetsafdeling med forskningsaktivitet på internationalt niveau. Afdelingen har tre sengeafsnit med hver deres forskellige fagområder og en fælles Børn og Unge Klinik. Som sekretær i afdelingen arbejder du på tværs af Sengeafsnit og Klinik. Dine opgaver vil være at skrive indlæggelses- og ambulante notater samt øvrig korrespondance at booke ambulante tider og telefontider til børn i gastroenterologi, herunder sørge for koordinering med øvrige afdelinger omkring forskellige undersøgelser fx billeddiagnostiske undersøgelser og lignende telefonpasning og i mindre omfang skrankefunktion at være tæt samarbejdspartner med læger og sygeplejersker i fagområdet afsnittet at have medansvar for kodning, registrering, og indberetning til landsregistre at afløse kollegaer i eget team ved ferie, sygdom etc. samt hjælpe på tværs efter behov Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær og fagligt dygtig har kendskab til og forståelse for DRG-registreringen har erfaring med MidtEPJ kan arbejde yderst selvstændigt kan indgå i et konstruktivt samarbejde med både egen og andre faggrupper kan give børn og forældre en professionel behandling med høj kvalitet er udadvendt, positiv, humoristisk, fleksibel og åben overfor forandringer kan bevare overblikket også i pressede situationer kan trives på en arbejdsplads med mange forstyrrelser Vi kan tilbyde dig ansættelse i en spændende, travl og dynamisk afdeling, som er kendetegnet ved et godt og tæt samarbejde mellem dygtige og engagerede medarbejdere i alle faggrupper høj grad af fleksibilitet, indflydelse, medbestemmelse og ansvar for egne opgaver mulighed for faglig og personlig udvikling Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. Du må påregne tre måneders prøvetid. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. . For yderligere oplysninger om Børn og Unge, Aarhus Universitetshospital, se mere på vores hjemmeside. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en ny kollega til en fast stilling (30-37 timer) i Børn og Unge. 

Din arbejdstid fordeler sig på dagtid og cirka to senvagter/weekendvagter pr. fire uger.  Arbejdstiden i dagtid skal som hovedregel placeres mellem  klokken   07:00 og 17:00 og kan indenfor denne ramme aftales mellem dig og dine nærmeste kolleger. 
 
Vi er 25 fagligt engagerede lægesekretærer i Børn og Unge fordelt på t to teams i klinikken og et team i afdelingens ledelsessekretariat. Du vil blive tilknyttet et fast team i klinikken og få selvstændigt ansvar for sekretæropgaver relateret til det gastroenterologiske speciale.
 
Børn og Unge er en universitetsafdeling med forskningsaktivitet på internationalt niveau. Afdelingen har tre sengeafsnit med hver deres forskellige fagområder og en fælles Børn og Unge Klinik. Som sekretær i afdelingen arbejder du på tværs af Sengeafsnit og Klinik.
 
Dine opgaver vil være
  • at skrive indlæggelses- og ambulante notater samt øvrig korrespondance
  • at booke ambulante tider og telefontider til børn i gastroenterologi, herunder sørge for koordinering med øvrige afdelinger omkring forskellige undersøgelser fx billeddiagnostiske undersøgelser og lignende
  • telefonpasning og i mindre omfang skrankefunktion
  • at være tæt samarbejdspartner med læger og sygeplejersker i fagområdet/afsnittet
  • at have medansvar for kodning, registrering, og indberetning til landsregistre
  • at afløse kollegaer i eget team ved ferie, sygdom etc. samt hjælpe på tværs efter behov
 
Vi forventer, at du
  • er uddannet lægesekretær og fagligt dygtig
  • har kendskab til og forståelse for DRG-registreringen
  • har erfaring med MidtEPJ
  • kan arbejde yderst selvstændigt
  • kan indgå i et konstruktivt samarbejde med både egen og andre faggrupper
  • kan give børn og forældre en professionel behandling med høj kvalitet
  • er udadvendt, positiv, humoristisk, fleksibel og åben overfor forandringer
  • kan bevare overblikket også i pressede situationer
  • kan trives på en arbejdsplads med mange forstyrrelser 

Vi kan tilbyde dig
  • ansættelse i en spændende, travl og dynamisk afdeling, som er kendetegnet ved et godt og tæt samarbejde mellem dygtige og engagerede medarbejdere i alle faggrupper
  • høj grad af fleksibilitet, indflydelse, medbestemmelse og ansvar for egne opgaver 
  • mulighed for faglig og personlig udvikling

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. Du må påregne tre måneders prøvetid. 

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. .
 
For yderligere oplysninger om Børn og Unge, Aarhus Universitetshospital, se mere på vores hjemmeside


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/8ce60019_logo.gifBørn og UngeAarhus N2019-06-06T15:01:51.8532019-06-23T00:00:00
330039400Lægesekretær med flair for vagtplanlægning til Øre-, Næse- og Halskirurgi, Aarhus UniversitetshospitalBasic Har du lyst til at være en del af en engageret sekretærgruppe, der arbejder med faglig kvalitet, tværfagligt samarbejde og har et godt, uformelt arbejdsmiljø og trives du med en blanding af administration og patientkontakt?Kan du svare ja til det, så har vi en stilling til dig!Pr. 1. august 2019 eller snarest derefter søger vi til Øre-, Næse- og Halskirurgi en uddannet lægesekretær 37 timer ugentligt i en kombineret stilling som lægesekretær i vores sekretariatsteam samt vagtplanlægger for lægegruppen.Arbejdsopgaver og ansvarsområde du bliver en del af afdelingens sekretariatsteam med dertilhørende opgaver i såvel klinikken, vores sengeafsnit som sekretariat efter rul i samarbejde med ledende overlæge ansvarlig for vagtplanlægning for lægegruppen, herunder også på vores audiologiske klinik ansvarlig for implementering af Optima vagtplanlægningssystem i afdelingen. øvrige lægesekretæropgaver såsom journalskrivning, fejllister, håndtering af korrespondancer m.m. deltage i oplæring af lægesekretærelever og tilsvarende undervisningsopgaver relevant for egne og andre faggrupper på lige fod med øvrige kolleger deltage i senvagt til kl. 17.00 med skrivning af fortrinsvis operations- og hastenotater ca. 2 gange om måneden øvrige lægesekretæropgaver såsom journalskrivning, fejllister, håndtering af korrespondancer m.m. Om dig, du er uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav) og har en positiv tilgang til forandringer, der giver mening for det tværfaglige samarbejde i patientforløbene en aktiv medspiller i udviklingen i sekretærgruppen, er fleksibel og har gode samarbejdsevner har kendskab til vagtplanlægning interesseret i nye opgaver, der også kan udvikle dine egne kompetencer og kvalifikationer trives med patientkontakt og god til at kommunikere mundtligt og skriftligt ansvarlig, serviceminded og imødekommende fortrolig med Bookplan og MidtEpj kan anvende Outlook, eDok m.m. Sekretærgruppen består af ca. 18 sekretærer, fordelt på hhv. klinik, sengeafsnit og sekretariat. Arbejdstiden er mandag-torsdag 8-15.30, fredag 8-15.00.Øre-, Næse- og Halskirurgi har både højt specialiseret, regional- og hovedfunktion indenfor specialet. Afdelingen er karakteriseret ved et højt aktivitetsniveau. Vi samarbejder med de øvrige øre-næse-halsafdelinger i Region Midt, andre specialer på AUH samt privatpraktiserende otologer.Vi har fokus på det gode patient forløb og de relationer af fagpersoner der involveres i dette, her også som sekretær. Sekretærarbejdet er kendetegnende ved stor ansvarlighed, travlhed og mange bolde i luften på samme tid udfordringer hver dag.For mere information og spørgsmål er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sickan Hvass på 5135 9265.Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Ansøgningsfristen er søndag den 23. juni 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 26.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Har du lyst til at være en del af en engageret sekretærgruppe, der arbejder med faglig kvalitet, tværfagligt samarbejde og har et godt, uformelt arbejdsmiljø og trives du med en blanding af administration og patientkontakt?

Kan du svare ja til det, så har vi en stilling til dig!


Pr. 1. august 2019 eller snarest derefter søger vi til Øre-, Næse- og Halskirurgi en uddannet lægesekretær 37 timer/ugentligt i en kombineret stilling som lægesekretær i vores sekretariatsteam samt vagtplanlægger for lægegruppen.

Arbejdsopgaver og ansvarsområde
  • du bliver en del af afdelingens sekretariatsteam med dertilhørende opgaver i såvel klinikken, vores sengeafsnit som sekretariat efter rul
  • i samarbejde med ledende overlæge ansvarlig for vagtplanlægning for lægegruppen, herunder også på vores audiologiske klinik
  • ansvarlig for implementering af Optima vagtplanlægningssystem i afdelingen.
  • øvrige lægesekretæropgaver såsom journalskrivning, fejllister, håndtering af korrespondancer m.m.
  • deltage i oplæring af lægesekretærelever og tilsvarende undervisningsopgaver relevant for egne og andre faggrupper
  • på lige fod med øvrige kolleger deltage i senvagt til kl. 17.00 med skrivning af fortrinsvis operations- og hastenotater ca. 2 gange om måneden
  • øvrige lægesekretæropgaver såsom journalskrivning, fejllister, håndtering af korrespondancer m.m.

Om dig, du er  
  • uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav) og har en positiv tilgang til forandringer, der giver mening for det tværfaglige samarbejde i patientforløbene
  • en aktiv medspiller i udviklingen i sekretærgruppen, er fleksibel og har gode samarbejdsevner
  • har kendskab til vagtplanlægning
  • interesseret i nye opgaver, der også kan udvikle dine egne kompetencer og kvalifikationer
  • trives med patientkontakt og god til at kommunikere mundtligt og skriftligt
  • ansvarlig, serviceminded og imødekommende
  • fortrolig med Bookplan og MidtEpj
  • kan anvende Outlook, eDok m.m.

Sekretærgruppen består af ca. 18 sekretærer, fordelt på hhv. klinik, sengeafsnit og sekretariat. Arbejdstiden er mandag-torsdag 8-15.30, fredag 8-15.00.

Øre-, Næse- og Halskirurgi har både højt specialiseret, regional- og hovedfunktion indenfor specialet. Afdelingen er karakteriseret ved et højt aktivitetsniveau. Vi samarbejder med de øvrige øre-næse-halsafdelinger i Region Midt, andre specialer på AUH samt privatpraktiserende otologer.

Vi har fokus på det gode patient forløb og de relationer af fagpersoner der involveres i dette, her også som sekretær. Sekretærarbejdet er kendetegnende ved stor ansvarlighed, travlhed og mange bolde i luften på samme tid – udfordringer hver dag.

For mere information og spørgsmål er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sickan Hvass på 5135 9265.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Ansøgningsfristen er søndag den 23. juni 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 26.




Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/59adccee_logo.gifØre-, Næse- og HalskirurgiAarhus N2019-06-07T12:01:04.0102019-06-23T00:00:00
330039402Lægesekretær til Hjerte-, Lunge- og Karkirurgi, Aarhus UniversitetshospitalBasic Har du lyst til at være en del af et robust og velfungerende sekretærteam? En af vores sekretærer går på barsel og vi søger derfor en ny kollega 37 timer uge i Hjerte-, Lunge- og Karkirurgi pr. 1. september 2019 og et år frem. Så drømmer du om et job, hvor du kan bruge din faglige viden og bidrage til at løse kerneopgaven med patienten i centrum og samtidig vægter et godt arbejdsmiljø og tværfagligt samarbejde højt? Så er du måske vores nye kollega!Vi er en velfungerende og engageret sekretærgruppe med i alt 11 sekretærer fordelt i henholdsvis Lungekirurgisk-, Karkirurgisk- og Hjertekirurgisk Afsnit. Du vil fortrinsvis blive tilknyttet Lungekirurgisk Afsnit, men vi skriver på tværs af specialerne og arbejder på også at kunne booke på tværs af specialerne.Vi tilbyder høj faglighed og engagerede kolleger med god ledelsesopbakning godt arbejdsmiljø, hvor en god omgangstone er en selvfølge en spændende arbejdsplads med tæt tværfagligt samarbejde en arbejdsdag med varierende arbejdsopgaver og uden bunker af uskrevne notater eller lange fejllister Og forventer, at du er uddannet lægesekretær, stabil og med stor lyst til tæt tværfagligt samarbejde har erfaring med Midt EPJ samt booking og visitation kan lide at tage ansvar og være med, hvor tingene sker kan bevare venlighed og overblik i en travl hverdag Arbejdsopgaverne består bland andet i visitation, booking og indkaldelse af patienter til både operation og ambulante besøg samt diverse øvrige sekretæropgaver i forbindelse med dette.Desuden deltager du i et rul med opgaver i forhold til sengeafsnit og klinik og fælles skrivning på tværs af alle tre specialer. Arbejdstiden er som udgangspunkt fra kl. 8.00-15.30 med deltagelse i et vagtrul med ca. en senvagt fra 10.30-18.00 hver anden uge og vagt hver 8. fredag og lørdag.Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.Du er meget velkommen til at søge yderligere oplysninger om stillingen ved ledende lægesekretær Dorte Hindby på 2477 8775.Vi glæder os til at modtage din ansøgning!Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. juni 2019.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Har du lyst til at være en del af et robust og velfungerende sekretærteam?
 
En af vores sekretærer går på barsel og vi søger derfor en ny kollega 37 timer/uge i Hjerte-, Lunge- og Karkirurgi pr. 1. september 2019 og et år frem. 

Så drømmer du om et job, hvor du kan bruge din faglige viden og bidrage til at løse kerneopgaven med patienten i centrum og samtidig vægter et godt arbejdsmiljø og tværfagligt samarbejde højt? Så er du måske vores nye kollega!

Vi er en velfungerende og engageret sekretærgruppe med i alt 11 sekretærer fordelt i henholdsvis Lungekirurgisk-, Karkirurgisk- og Hjertekirurgisk Afsnit. Du vil fortrinsvis blive tilknyttet Lungekirurgisk Afsnit, men vi skriver på tværs af specialerne og arbejder på også at kunne booke på tværs af specialerne.

Vi tilbyder  
  • høj faglighed og engagerede kolleger med god ledelsesopbakning
  • godt arbejdsmiljø, hvor en god omgangstone er en selvfølge
  • en spændende arbejdsplads med tæt tværfagligt samarbejde
  • en arbejdsdag med varierende arbejdsopgaver og uden bunker af uskrevne notater eller lange fejllister

Og forventer, at du
  • er uddannet lægesekretær, stabil og med stor lyst til tæt tværfagligt samarbejde
  • har erfaring med Midt EPJ samt booking og visitation 
  • kan lide at tage ansvar og være med, hvor tingene sker
  • kan bevare venlighed og overblik i en travl hverdag         

Arbejdsopgaverne består bland andet i visitation, booking og indkaldelse af patienter til både operation og ambulante besøg samt diverse øvrige sekretæropgaver i forbindelse med dette.

Desuden deltager du i et rul med opgaver i forhold til sengeafsnit og klinik og fælles skrivning på tværs af alle tre specialer. Arbejdstiden er som udgangspunkt fra kl. 8.00-15.30 med deltagelse i et vagtrul med ca. en senvagt fra 10.30-18.00 hver anden uge og vagt hver 8. fredag og lørdag.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Du er meget velkommen til at søge yderligere oplysninger om stillingen ved ledende lægesekretær Dorte Hindby på 2477 8775.


Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den  27. juni 2019.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/7f928605_logo.gifHjerte-, Lunge- og KarkirurgiAarhus N2019-06-07T12:01:09.6202019-06-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær søges til Mave- og Tarmkirurgi

Mave- og Tarmkirurgi

Aarhus N
Mave- og Tarmkirurgi søger en ny lægesekretærkollega pr. 1. august 2019.Grundet ændring af arbejdsgange, har sekretærerne fået nye ekstra opgaver. Vi søger derfor en uddannet lægesekretær med humor, godt humør og høj arbejdsmoral, der har mod på at ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Er du lægesekretær og måske vores kommende kollega?

Hjerne- og Rygkirurgi

Aarhus N
Hjerne- og Rygkirurgi har brug for endnu en dygtig lægesekretær Vi kan tilbyde en attraktiv fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig med spændende funktioner tilknyttet vores klinik sekretariat og sengeafsnit med start 1. september 2019. Du vil få base...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:18. juni 2019

Lægesekretær til Børn og Unge - Gastroenterologi, Aarhus Universitetshospital

Børn og Unge

Aarhus N
Vi søger en ny kollega til en fast stilling (30-37 timer) i Børn og Unge. Din arbejdstid fordeler sig på dagtid og cirka to senvagter weekendvagter pr. fire uger. Arbejdstiden i dagtid skal som hovedregel placeres mellem klokken 07:00 og 17:00 og ka...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Lægesekretær med flair for vagtplanlægning til Øre-, Næse- og Halskirurgi, Aarhus Universitetshospital

Øre-, Næse- og Halskirurgi

Aarhus N
Har du lyst til at være en del af en engageret sekretærgruppe, der arbejder med faglig kvalitet, tværfagligt samarbejde og har et godt, uformelt arbejdsmiljø og trives du med en blanding af administration og patientkontakt?Kan du svare ja til det, s...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Lægesekretær til Hjerte-, Lunge- og Karkirurgi, Aarhus Universitetshospital

Hjerte-, Lunge- og Karkirurgi

Aarhus N
Har du lyst til at være en del af et robust og velfungerende sekretærteam? En af vores sekretærer går på barsel og vi søger derfor en ny kollega 37 timer uge i Hjerte-, Lunge- og Karkirurgi pr. 1. september 2019 og et år frem. Så drømmer du om et jo...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:24. juni 2019