Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær - administrativt bindeled i en tværfaglig hverdag - Hjerteafdelingen

Vil du hjælpe vores hjertepatienter med at få de bedst koordinerede patientforløb? Så bliv lægesekretær i Hjerteafdelingen.

Hjerteafdelingen på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital søger pr. 1.6.2018 en lægesekretærer til vores sekretærteam på Bispebjerg matriklen. Du vil blive en del af en sekretærgruppe, der arbejder dedikeret og professionelt med alle aspekter af opgaver inden for lægesekretærfaget.

Vi kan tilbyde:

  • En bred vifte af opgaver bl.a. koordinering og håndtering af patientforløb, modtagelse af patienter, registrering og telefonbetjening.
  • Imødekommende og servicemindede kolleger med fokus på patientservice af høj kvalitet.
  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø, hvor alle faggrupper byder ind i forhold til deres faglige kompetencer.
  • En arbejdsplads med fokus på tværfagligt samarbejde og læring omkring patientforløbene.
Vi anstrenger os for at skabe en arbejdsdag, der passer til den enkelte medarbejder i det omfang, det overhovedet er muligt. Som en del af teamet på Bispebjerg Hospital vil du indgå i et fast rul mellem sengeafsnit, reception og administrativ koordinator-funktion, hvor du udgør en central rolle i tæt samarbejde med den ansvarshavende sygeplejerske på sengeafsnittet.
Opgaverne løses kun på bedste vis, når man trives i hverdagen. Ordentlighed, omsorg og humor er derfor faste ingredienser i vores forventninger til os selv og hinanden, og det er en tilgang til arbejdet, du skal kunne skrive under på.

Vores forventninger:
Du skal have en baggrund som lægesekretær og meget gerne erfaring fra sengeafsnit. Erfaring fra et ambulatorium med koordinering af patientforløb og arbejdet med ambulante henvisninger vil også være fint.

Vi forestiller os, at du:
  • Trives med en afvekslende hverdag, hvor det tværfaglige samarbejde vægtes højt
  • Er positiv og mødestabil
  • Har en professionel tilgang til dit fag og trives med at løse dine opgaver på et højt administrativt fagligt niveau
  • Har en holdning til, hvad god patientkontakt er, og kan lide at have med patienter at gøre.
  • Som det naturligste i verden hjælper dine kolleger og ser løsning af opgaver som et fælles ansvar.
Det er ikke afgørende, om du har 2 eller 25 års erfaring. Vigtigst er det, at du kommer med nysgerrighed, gå på mod og er stabil i dit fremmøde. Høj faglig stolthed på dit fags vegne er også noget, vi vægter højt.

Hvis du vil være med til arbejdet i Hjerteafdelingens frontlinje, så send os en ansøgning og dit cv via linket her på siden. Fristen er onsdag d. 18. april kl. 12.00.
Vi forventer at holde samtaler 24. og 25. april. Stillingen er på 37 timer ugentligt, kun dagvagter.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og efter nærmere aftale med forhandlingsberettigede organisation.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte sekretariatsleder Pernille Lund Andersen
på 21 38 09 69 / pernille.lund.andersen@regionh.dk eller souschef Lene Bertelsen på 30 52 39 59/ lene.bertelsen@regionh.dk

Hjerteafdelingen
Vi er ca. 300 ansatte, fordelt på to matrikler. Vi har ca. 60 sengepladser og gennemfører omkring 90.0000 ambulante konsultationer hvert år. Vi er en gruppe på godt 30 sekretærer, som er ledet af sekretariatsleder Pernille Lund Andersen og souschef Lene Bertelsen.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her