Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær - barselsvikar, Infektionsmedicinsk Afdeling, AalborgUH

Barselsvikariat i perioden 1.4.18 til 31.3.19 på 30 timer om ugen.
 
Du kommer blandt andet til at have følgende opgaver:

   • Stuegangsskrivning
   • Skrivning af journalnotater på ambulante patienter
   • Skrivning af tilsyn



   •  Registrering af patientdata
   • Skrivning af korrespondance
   • Booking af ambulante tider
   • Bestilling af tolke
   • Telefonbetjening

 
Om Infektionsmedicinsk Afdeling:
Infektionsmedicinsk Afdeling fungerer som specialafdeling for Region Nordjylland samt i enkelte tilfælde for andre regioner, når det gælder behandling og udredning af infektionssygdomme på højt niveau. Det omhandler blandt andet: livstruende bakterieinfektioner, immundefektsygdomme, HIV/AIDS, alvorlige eller sjældne infektioner, resistente bakterieinfektioner, smitsomme kønssygdomme og feber af ukendt årsag
Afdelingen modtager også patienter med særligt smitsomme sygdomme, der kræver isolation.
Infektionsmedicinsk Afdeling har et sengeafsnit samt et ambulatorium og daghospital.  
 
Muligheder:
Infektionsmedicinsk sekretariat er et lille, velfungerende sekretariat, hvor man kommer ind over stort set alle sekretæropgaver i afdelingen.
Der er p.t. en normering på 3,8.
Den fysiske placering er i et sekretariat beliggende på 9. etage i Medicinerhuset.
 
Sekretariaterne på Endokrinologisk, Infektionsmedicinsk og Medicinsk Gastroenterologisk Afdeling i Medicinerhuset samt medicinsk sekretariat i Farsø refererer til den samme ledende sekretær. Desuden er der en afsnitssekretærer, som varetager den daglige koordinering af arbejdsopgaver i Endokrinologisk sekretariat
 
Vi søger en lægesekretær, der har følgende kompetencer:

   • Fleksibel, da det ofte er nødvendigt at ændre på arbejdsgange og opgaver.
   • Selvstændighed og fleksibilitet pga. sekretariatets lille størrelse
   • Godt humør, så man kan bidrage til det gode arbejdsmiljø



   • Serviceminded, da både vores patienter og samarbejdspartnere altid skal føle sig godt serviceret.
   • gode IT-kundskaber og kendskab til de IT-systemer, som hospitalet anvender (Clinical, Officepakken, PAS, Bookplan, digital diktering (Mirsk) m.v.)
   • Godkendt lægesekretæruddannelse i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og DL/HK.

 
 
Om Klinik Medicin:
Du kan læse mere om Klinik Medicin her:
http://personalenet.rn.dk/AndreIntranet/AalborgUH/KlinikMedicin/Sider/default.aspx
 
Du er velkommen til at ringe til ledende sekretær Elisabeth Knorr, tlf. 9766 3590, hvis du ønsker at komme på et uforpligtende besøg i afdelingen og/eller for uddybende oplys­ninger om stillingen.
 
 
Vi forventer at holde jobsamtaler i uge 9
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her