Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær - måske er det lige dig vi søger ?

Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet - Blegdamsvej søger pr. 1. august eller før hvis det er muligt, lægesekretær til en 30-37 timers stilling. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger.

Du kommer til at indgå i et team på 5 sekretærer og 2 receptionister og i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier.

Klinikprofil
Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens (NVD), som er forankret i Neurologisk Klinik. NVD består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en hukommelsesklinik.
I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med praktiserende læger, øvrige Hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens
(www.regionh.dk/til-fagfolk/Sundhed/kronisk-sygdom/Sider/Forloebsprogram-for-demens).

Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer.

Dine opgaver bliver f.eks.:

  • telefonisk kontakt med patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • Visitation (håndtering af henvisninger)
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Registrerings- og kodningsopgaver
  • Sekretær for faste læger
Mange af opgaverne foregår med brug af Sundhedsplatformen.

Vi tilbyder:
  • Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger
  • Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver
  • Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov
  • Mulighed for udvikling og diverse kursus
  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer

Kvalifikationer:
  • Du er uddannet lægesekretær
  • Har gerne erfaring fra ambulatoriefunktion og med Sundhedsplatformen

Fakta
  • Har lyst til at lære og selv videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område
  • Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb
  • Er god til at kommunikerer med patienter og pårørende
  • Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver
  • Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde
Arbejdstider
Stillingen er 30-37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst

Ansøgning og Ansøgningsfrist
Ansøgningen sendes via link seneste Onsdag den 19. juni 2019 kl.12

Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 08


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026934Phoenix-f7ccd88012019-05-20T00:00:00Lægesekretær - måske er det lige dig vi søger ?Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet - Blegdamsvej søger pr. 1. august eller før hvis det er muligt, lægesekretær til en 30-37 timers stilling. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger.

Du kommer til at indgå i et team på 5 sekretærer og 2 receptionister og i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier.

Klinikprofil
Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens (NVD), som er forankret i Neurologisk Klinik. NVD består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en hukommelsesklinik.
I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med praktiserende læger, øvrige Hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens
(www.regionh.dk/til-fagfolk/Sundhed/kronisk-sygdom/Sider/Forloebsprogram-for-demens).

Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer.

Dine opgaver bliver f.eks.:
  • telefonisk kontakt med patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • Visitation (håndtering af henvisninger)
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Registrerings- og kodningsopgaver
  • Sekretær for faste læger
Mange af opgaverne foregår med brug af Sundhedsplatformen.

Vi tilbyder:
  • Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger
  • Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver
  • Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov
  • Mulighed for udvikling og diverse kursus
  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer

Kvalifikationer:
  • Du er uddannet lægesekretær
  • Har gerne erfaring fra ambulatoriefunktion og med Sundhedsplatformen

Fakta
  • Har lyst til at lære og selv videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område
  • Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb
  • Er god til at kommunikerer med patienter og pårørende
  • Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver
  • Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde
Arbejdstider
Stillingen er 30-37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst

Ansøgning og Ansøgningsfrist
Ansøgningen sendes via link seneste Onsdag den 19. juni 2019 kl.12

Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 08
2019-06-20T00:51:25.480 Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet - Blegdamsvej søger pr. 1. august eller før hvis det er muligt, lægesekretær til en 30-37 timers stilling. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger. Du kommer til at indgå i et team på 5 sekretærer og 2 receptionister og i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier. Klinikprofil Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens (NVD), som er forankret i Neurologisk Klinik. NVD består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en hukommelsesklinik. I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med praktiserende læger, øvrige Hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens (www.regionh.dk til-fagfolk Sundhed kronisk-sygdom Sider Forloebsprogram-for-demens). Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer. Dine opgaver bliver f.eks.: telefonisk kontakt med patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere Visitation (håndtering af henvisninger) Booking og indkaldelse af patienter Registrerings- og kodningsopgaver Sekretær for faste læger Mange af opgaverne foregår med brug af Sundhedsplatformen. Vi tilbyder: Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov Mulighed for udvikling og diverse kursus Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer Kvalifikationer: Du er uddannet lægesekretær Har gerne erfaring fra ambulatoriefunktion og med Sundhedsplatformen Fakta Har lyst til at lære og selv videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb Er god til at kommunikerer med patienter og pårørende Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde Arbejdstider Stillingen er 30-37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst Ansøgning og Ansøgningsfrist Ansøgningen sendes via link seneste Onsdag den 19. juni 2019 kl.12 Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 0811jobnetf7ccd880100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218501&DepartmentId=17200&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3530080Rigshospitalet11Blegdamsvej 92100København Ø35458408DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent763325JobNet4991705499170510020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f7ccd880https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f7ccd880https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f7ccd880&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f7ccd880&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLægesekretær - måske er det lige dig vi søger ?1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361843150noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330084243Ledende lægesekretær til TraumeCenter og Akutmodtagelse i HovedOrtoCentret, RigshospitaletRobot TraumeCentret søger en visionær, dynamisk og engageret ledende lægesekretær til en fast stilling pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale. I Traumecentret er der ansat ca. 55 medarbejdere, heraf 14 lægesekretærer, der har brug for en leder, der er velfunderet i både ledelse og faglighed. Som ledende lægesekretær skal du, dels beskæftige dig med ledelsesopgaverne, dels klinisk arbejde i samarbejde med lægesekretærerne og derudover være sekretær for klinikledelsen. Traumecentret har lægesekretær dækning døgnet rundt og lægesekretærerne har særlige arbejdsopgaver i forhold til akutte meldinger, akut koordination, sekretærfunktioner i forbindelse med traumemodtagelse og beredskabet. Vi søger en ledende lægesekretær, der er uddannet lægesekretær har fokus på patientsikkerhed samt kvalitets- og udviklingsarbejdet det gode sammenhængende patientforløb. sikrer den daglige opgaveløsning herunder vagtplanlægning. har kendskab til eller er indstillet på oplæring i de kliniske IT-systemer ser service som en naturlig del af arbejdet kan kommunikere og skabe følgeskab til strategier og forandringer via inddragelse og kompetenceudvikling. bidrager til god trivsel og godt arbejdsmiljø via åbenhed og tillid. håndterer konflikter rettidigt og med en anerkendende tilgang. har fokus på egen udvikling i ledelse og deltager aktivt i ledelsesgruppens udvikling. har relevant lederuddannelse, men det er ikke noget krav. Vi kan tilbyde: Et spændende og udfordrende job med rig mulighed for faglig og personlig udvikling. Et godt fagligt og tværfagligt miljø, med dygtige, erfarne og engagerede kollegaer. En unik arbejdsplads, der har et meget bredt og tværfagligt samarbejde og som hver eneste dag gør en forskel. Et tæt samarbejde med øvrige ledere i klinikken. Fakta om Traumecentret: TraumeCentret har optageområde for traumepatienter i Region H og Region Sjælland. Der modtages ca. 1.000 traumepatienter, ca. 700 akutkald til medicinske ustabile patienter, modtagelse af ca. 250 brandsårspatienter og 12.000 skadestuepatienter årligt. Du kan læse mere om klinikken på vores hjemmeside: TraumeCentret Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, så kan du kontakte: Ledende oversygeplejerske Hanne Folden Lindholdt tlf. 3545 8006 eller mobil 2178 8998, mail: hanne.folden.lindholdt.02@regionh.dk eller klinikchef Henrik Grønborg tlf. 3545 8005 eller mobil 3061 2214, mail: henrik.groenborg@regionh.dk Du er meget velkommen til at aftale et uforpligtigende besøg. Ansøgningsfrist: Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som skal være os i hænde senest torsdag den 19. september 2019, kl. 12.00. Vi afvikler ansættelsessamtaler mandag den 23. september 2019. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Stillinger i TraumeCentret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.TraumeCentret søger en visionær, dynamisk og engageret ledende lægesekretær til en fast stilling pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale.

I Traumecentret er der ansat ca. 55 medarbejdere, heraf 14 lægesekretærer, der har brug for en leder, der er velfunderet i både ledelse og faglighed.

Som ledende lægesekretær skal du, dels beskæftige dig med ledelsesopgaverne, dels klinisk arbejde i samarbejde med lægesekretærerne og derudover være sekretær for klinikledelsen.

Traumecentret har lægesekretær dækning døgnet rundt og lægesekretærerne har særlige arbejdsopgaver i forhold til akutte meldinger, akut koordination, sekretærfunktioner i forbindelse med traumemodtagelse og beredskabet.

Vi søger en ledende lægesekretær, der

  • er uddannet lægesekretær
  • har fokus på patientsikkerhed samt kvalitets- og udviklingsarbejdet – det gode sammenhængende patientforløb.
  • sikrer den daglige opgaveløsning – herunder vagtplanlægning.
  • har kendskab til eller er indstillet på oplæring i de kliniske IT-systemer
  • ser service som en naturlig del af arbejdet
  • kan kommunikere og skabe følgeskab til strategier og forandringer via inddragelse og kompetenceudvikling.
  • bidrager til god trivsel og godt arbejdsmiljø via åbenhed og tillid.
  • håndterer konflikter rettidigt og med en anerkendende tilgang.
  • har fokus på egen udvikling i ledelse og deltager aktivt i ledelsesgruppens udvikling.
  • har relevant lederuddannelse, men det er ikke noget krav.
Vi kan tilbyde:

  • Et spændende og udfordrende job med rig mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et godt fagligt og tværfagligt miljø, med dygtige, erfarne og engagerede kollegaer.
  • En unik arbejdsplads, der har et meget bredt og tværfagligt samarbejde – og som hver eneste dag gør en forskel.
  • Et tæt samarbejde med øvrige ledere i klinikken.
Fakta om Traumecentret:

TraumeCentret har optageområde for traumepatienter i Region H og Region Sjælland. Der modtages ca. 1.000 traumepatienter, ca. 700 akutkald til medicinske ustabile patienter, modtagelse af ca. 250 brandsårspatienter og 12.000 skadestuepatienter årligt.

Du kan læse mere om klinikken på vores hjemmeside: TraumeCentret

Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, så kan du kontakte:

Ledende oversygeplejerske Hanne Folden Lindholdt tlf. 3545 8006 eller mobil 2178 8998, mail: hanne.folden.lindholdt.02@regionh.dk eller klinikchef Henrik Grønborg tlf. 3545 8005 eller mobil 3061 2214, mail: henrik.groenborg@regionh.dk

Du er meget velkommen til at aftale et uforpligtigende besøg.

Ansøgningsfrist:

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, som skal være os i hænde senest torsdag den 19. september 2019, kl. 12.00.

Vi afvikler ansættelsessamtaler mandag den 23. september 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Stillinger i TraumeCentret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-09-04T00:00:002019-09-19T00:00:00
330083216Lægesekretær til Klinik for gigt- og rygsygdomme, Gentofte Hospital.Robot I Klinik for gigt- og rygsygdomme på Gentofte Hospital søger vi en lægesekretær til fast stilling 34 timer ugtl. i dagvagt. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019. Vi er en del af Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme (VRR) i HovedOrtoCentret på Rigshospitalet, som også har funktioner på Blegdamsvej, Frederiksberg, Hillerød og Glostrup. Vi varetager udredning, pleje og behandling på patienter i ambulante forløb med diagnoser indenfor gigt- og rygsygdomme, og behandlingen af patienterne foregår i tværfaglige teams med fysioterapeuter, sekretærer, læger og sygeplejersker. I VRR arbejder vi ud fra visionen om at udvikle Værdiskabende, Rigtige og Rettidige patientforløb for og med patienten. I 2018 igangsatte vi et større projekt Tværfaglig artritklinik , med fokus på det tværfaglige teamarbejde, patientinddragelse og værdibaseret styring, hvor fokus er værdien set ud fra et patientoplevet perspektiv. Projektet er medarbejderstyret. Vi er i alt 11 sekretærer, 11 sygeplejersker, 18 læger og 5 fysioterapeuter. Klinikken er velfungerende med mange varierende sekretæropgaver. Vi afholder sekretærmøder ugentligt og en gang om måneden afholdes der tværfagligt teammøde og tværfagligt fællesmøde. Den første fredag i måneden har vi fælles morgenkaffe. Vi kan tilbyde: Et godt tværfagligt arbejdsmiljø, hvor vi vægter samarbejde og åben dialog højt. Varierende arbejdsopgaver i Sundhedsplatformen såsom journalskrivning, visitation, indkaldelse af patienter mm. Patientkontakt, både telefonisk og personligt Grundig oplæring Skønne kolleger med godt humør og stærkt sammenhold Vores ambulatorium har eftermiddagsåbent hver onsdag og man skal derfor forvente at have en onsdagsvagt til kl. 18 hver anden måned ellers vil arbejdstiden være i tidsrummet 8-15:30 mandag til fredag og fri i weekenden. Vi forventer: At du er uddannet lægesekretær At du er fleksibel og motiveret for at lære nyt At du har gode samarbejdsevner At du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar At du har erfaring med Sundhedsplatformen At du har et godt humør, selv når der er travlt Har ovenstående vakt interesse eller ønsker du at få mere at vide om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Pernille Lyngsie, på telefon 3867 3225. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV. Ansøgningsfrist fredag d. 20. september 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler finder sted tirsdag d. 24. september 2019.I Klinik for gigt- og rygsygdomme på Gentofte Hospital – søger vi en lægesekretær til fast stilling 34 timer ugtl. i dagvagt. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019.



Vi er en del af Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme (VRR) i HovedOrtoCentret på Rigshospitalet, som også har funktioner på Blegdamsvej, Frederiksberg, Hillerød og Glostrup.

Vi varetager udredning, pleje og behandling på patienter i ambulante forløb med diagnoser indenfor gigt- og rygsygdomme, og behandlingen af patienterne foregår i tværfaglige teams med fysioterapeuter, sekretærer, læger og sygeplejersker.



I VRR arbejder vi ud fra visionen om at udvikle Værdiskabende, Rigtige og Rettidige patientforløb for og med patienten. I 2018 igangsatte vi et større projekt ”Tværfaglig artritklinik”, med fokus på det tværfaglige teamarbejde, patientinddragelse og værdibaseret styring, hvor fokus er værdien set ud fra et patientoplevet perspektiv. Projektet er medarbejderstyret.



Vi er i alt 11 sekretærer, 11 sygeplejersker, 18 læger og 5 fysioterapeuter. Klinikken er velfungerende med mange varierende sekretæropgaver. Vi afholder sekretærmøder ugentligt og en gang om måneden afholdes der tværfagligt teammøde og tværfagligt fællesmøde. Den første fredag i måneden har vi fælles morgenkaffe.



Vi kan tilbyde:

  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø, hvor vi vægter samarbejde og åben dialog højt.
  • Varierende arbejdsopgaver i Sundhedsplatformen såsom journalskrivning, visitation, indkaldelse af patienter mm.
  • Patientkontakt, både telefonisk og personligt
  • Grundig oplæring
  • Skønne kolleger med godt humør og stærkt sammenhold


Vores ambulatorium har eftermiddagsåbent hver onsdag og man skal derfor forvente at have en onsdagsvagt til kl. 18 hver anden måned ellers vil arbejdstiden være i tidsrummet 8-15:30 mandag til fredag og fri i weekenden.



Vi forventer:

  • At du er uddannet lægesekretær
  • At du er fleksibel og motiveret for at lære nyt
  • At du har gode samarbejdsevner
  • At du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • At du har erfaring med Sundhedsplatformen
  • At du har et godt humør, selv når der er travlt




Har ovenstående vakt interesse eller ønsker du at få mere at vide om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Pernille Lyngsie, på telefon 3867 3225.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV. Ansøgningsfrist fredag d. 20. september 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler finder sted tirsdag d. 24. september 2019.



RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-09-03T00:00:002019-09-20T00:00:00
330081322Uddannet lægesekretær til fast stilling i Neurologisk AmbulatoriumRobot Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af. I Neurologisk Ambulatorium ser vi patienter med bl.a. Parkinsons sygdom, Tourette, hovedpine, hjernetumorer og andre neurologiske lidelser. Vi ser både kroniske patienter, der har lange forløb hos os og patienter med korte og hurtige forløb. Hos os får du et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for empati og overblik. Du forventes at have et højt serviceniveau overfor patienter og pårørende, men også i forhold til dine kollegaer. Vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø og er en lille gruppe på 8 lægesekretærer, der passer på hinanden og arbejder tæt sammen i hverdagen. I hele Neurologisk Afdeling er vi 21 sekretærer fordelt på tre sengeafsnit, et daghospital og tre ambulatorier. Du skal være uddannet lægesekretær og brænde for ambulatorieopgaver samt have erfaring med Sundhedsplatformen. Vi sørger selvfølgelig for god oplæring i vores arbejdsgange. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være afrunding af patientbesøg, telefonpasning, modtagelse af patienter, bestilling af undersøgelser, journalskrivning, redigering af breve til patienter samt LÆ-attester. Personlige kvalifikationer Du er fleksibel, robust og serviceminded, og samtidig god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne. Du er omhyggelig med sans for detaljer, og samtidig besidder du et godt energiniveau og overblik. Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner. Du har mod på mange faglige udfordringer og kan arbejde selvstændigt. Du er en god og loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger. Du er en teamplayer, der sætter fællesskabet højt. Vi kan tilbyde En 30-37-timers ansættelse med start den 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Et spændende og alsidigt job, hvor to dage ikke er ens. Du vil komme til at indgå i et team bestående af lægesekretærer i et ambulatorium med mange varierende opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø. Et stærkt tværfagligt samarbejde, som vi værner om. Har vi fanget din interesse? Har du spørgsmål, og ønsker du at vide mere inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte os: Lægesekretær Gro Vejlø på telefon 3863 5236 eller via mail gro.vejloe@regionh.dk Ledende oversygeplejerske Marlene Fleischer på telefon 2448 9291 Ansøgningsfristen er fredag den 20. september 2019 kl. 08.00.Vi søger en ny kollega, der – ligesom os – er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden.

Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af.

I Neurologisk Ambulatorium ser vi patienter med bl.a. Parkinsons sygdom, Tourette, hovedpine, hjernetumorer og andre neurologiske lidelser. Vi ser både kroniske patienter, der har lange forløb hos os og patienter med korte og hurtige forløb.

Hos os får du et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for empati og overblik. Du forventes at have et højt serviceniveau overfor patienter og pårørende, men også i forhold til dine kollegaer.

Vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø og er en lille gruppe på 8 lægesekretærer, der passer på hinanden og arbejder tæt sammen i hverdagen.

I hele Neurologisk Afdeling er vi 21 sekretærer fordelt på tre sengeafsnit, et daghospital og tre ambulatorier.

Du skal være uddannet lægesekretær og brænde for ambulatorieopgaver samt have erfaring med Sundhedsplatformen. Vi sørger selvfølgelig for god oplæring i vores arbejdsgange.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være afrunding af patientbesøg, telefonpasning, modtagelse af patienter, bestilling af undersøgelser, journalskrivning, redigering af breve til patienter samt LÆ-attester.

Personlige kvalifikationer

  • Du er fleksibel, robust og serviceminded, og samtidig god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne.
  • Du er omhyggelig med sans for detaljer, og samtidig besidder du et godt energiniveau og overblik.
  • Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner.
  • Du har mod på mange faglige udfordringer og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er en god og loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Du er en teamplayer, der sætter fællesskabet højt.
Vi kan tilbyde

  • En 30-37-timers ansættelse med start den 1. oktober 2019 eller snarest derefter.
  • Et spændende og alsidigt job, hvor to dage ikke er ens.
  • Du vil komme til at indgå i et team bestående af lægesekretærer i et ambulatorium med mange varierende opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø.
  • Et stærkt tværfagligt samarbejde, som vi værner om.
Har vi fanget din interesse?

Har du spørgsmål, og ønsker du at vide mere inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte os:

Lægesekretær Gro Vejlø på telefon 3863 5236 eller via mail gro.vejloe@regionh.dk

Ledende oversygeplejerske Marlene Fleischer på telefon 2448 9291

Ansøgningsfristen er fredag den 20. september 2019 kl. 08.00.

Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-08-30T00:00:002019-09-20T00:00:00
330085832Lægesekretær til Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Bispebjerg MatriklenRobot Kan du lide varierede opgaver og tværfagligt samarbejde? Og er du positiv, selvstændig og ansvarsfuld, så er du måske vores nye kollega. Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling på Bispebjerg Hospital søger en lægesekretær til en fast stilling 37 timer om ugen på hverdage i dagtiden. Vi tilbyder En bred vifte af patientrelaterede opgaver i afdelingens klinik samt administrative opgaver som bl.a. organisering af afdelingens studenterundervisning to gange årligt og personaleadministrative opgaver. Det særlige ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling er, at ca. 80 af patienterne kun kommer hos os én gang. Til gengæld er den arbejdsmedicinske udredning ganske omfattende, og vores læger har fået dispensation til at diktere i Sundhedsplatformen (SP). Det skal derfor nævnes, at en arbejdsopgave også er at skrive journaler i SP. Endelig er vi et velfungerende sekretariat med sekretariatsleder, otte lægesekretærer og en lægesekretærelev. I sekretariatet sætter vi kvaliteten i arbejdet højt. Vi har et godt samarbejde, hvor vi lægger vægt på at være gode kolleger, der videndeler, sparrer og giver konstruktiv feedback. Vi forventer At du er uddannet lægesekretær og rutineret bruger af SP. Du skal også udover de patientrelaterede opgaver i høj grad trives med andre organisatoriske og administrative opgaver. Du er proaktiv og løsningsorienteret, og du tager selvstændigt ansvar for dine arbejdsområder. Du kan lide at kommunikere med patienterne både ved fremmødet i ambulatoriet og i telefonen. Du er i høj grad serviceminded og imødekommende overfor patienter såvel som dine samarbejdspartnere. Om afdelingen Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling på Bispebjerg Hospital er den eneste arbejdsmedicinske afdeling i Region Hovedstaden. Afdelingen udreder personer for arbejds- og miljørelaterede helbredsgener, vejleder bl.a. gravide og har en stressreduktionsklinik. Afdelingen deltager i Giftlinjen, og varetager herudover forskning og udvikling indenfor det arbejds- og miljømedicinske område. Afdelingen består af et ambulatorium, en forskningsenhed og sekretariat. Vi er ca. 55 ansatte med ledende overlæge, professor, sekretariatsleder, 18 læger, 3 psykologer, 8 lægesekretærer og ca. 23 post doc er og ph.d.-studerende m.fl. Sekretariatets patientrelaterede opgaver er bl.a. visitation, booking, skrivning, kodning og færdigregistrering, telefonpasning, klargøring af undersøgelsesrum og modtagelse i ambulatoriet. Sekretariatets øvrige administrative opgaver omfatter økonomi- og personaleadministration, sekretariatsbetjening af ledelse og udvalg, web- og kommunikationsopgaver, superbrugerfunktion, elevansvarlig, møde- og arrangementsplanlægning og indkøb. Patientrelaterede opgaver varetages af alle lægesekretærerne i et ugerul, hvorimod de øvrige opgaver er fordelt som selvstændige ansvarsområder. I afdelingen som helhed er der høj faglig kvalitet og et godt arbejdsmiljø, hvor der både er travlhed og tid til patienten. Løn- og ansættelsesvilkår: Stillingen er på 37 timer og til besættelse 1. november 2019. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Du kan finde yderligere oplysninger på www.bispebjerghospital.dk eller ved henvendelse til sekretariatsleder Hanne Bovbjerg, tlf. nr. 29 46 07 83. Er du interesseret, kan du sende en ansøgning og CV via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 23. og 24. september 2019.Kan du lide varierede opgaver og tværfagligt samarbejde? Og er du positiv, selvstændig og ansvarsfuld, så er du måske vores nye kollega.

Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling på Bispebjerg Hospital søger en lægesekretær til en fast stilling 37 timer om ugen på hverdage i dagtiden.

Vi tilbyder

En bred vifte af patientrelaterede opgaver i afdelingens klinik samt administrative opgaver som bl.a. organisering af afdelingens studenterundervisning to gange årligt og personaleadministrative opgaver.

Det særlige ved Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling er, at ca. 80 % af patienterne kun kommer hos os én gang. Til gengæld er den arbejdsmedicinske udredning ganske omfattende, og vores læger har fået dispensation til at diktere i Sundhedsplatformen (SP). Det skal derfor nævnes, at en arbejdsopgave også er at skrive journaler i SP.

Endelig er vi et velfungerende sekretariat med sekretariatsleder, otte lægesekretærer og en lægesekretærelev. I sekretariatet sætter vi kvaliteten i arbejdet højt. Vi har et godt samarbejde, hvor vi lægger vægt på at være gode kolleger, der videndeler, sparrer og giver konstruktiv feedback.

Vi forventer

At du er uddannet lægesekretær og rutineret bruger af SP. Du skal også udover de patientrelaterede opgaver i høj grad trives med andre organisatoriske og administrative opgaver. Du er proaktiv og løsningsorienteret, og du tager selvstændigt ansvar for dine arbejdsområder. Du kan lide at kommunikere med patienterne både ved fremmødet i ambulatoriet og i telefonen. Du er i høj grad serviceminded og imødekommende overfor patienter såvel som dine samarbejdspartnere.

Om afdelingen

Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling på Bispebjerg Hospital er den eneste arbejdsmedicinske afdeling i Region Hovedstaden. Afdelingen udreder personer for arbejds- og miljørelaterede helbredsgener, vejleder bl.a. gravide og har en stressreduktionsklinik. Afdelingen deltager i Giftlinjen, og varetager herudover forskning og udvikling indenfor det arbejds- og miljømedicinske område. Afdelingen består af et ambulatorium, en forskningsenhed og sekretariat. Vi er ca. 55 ansatte med ledende overlæge, professor, sekretariatsleder, 18 læger, 3 psykologer, 8 lægesekretærer og ca. 23 post doc’er og ph.d.-studerende m.fl.

Sekretariatets patientrelaterede opgaver er bl.a. visitation, booking, skrivning, kodning og færdigregistrering, telefonpasning, klargøring af undersøgelsesrum og modtagelse i ambulatoriet. Sekretariatets øvrige administrative opgaver omfatter økonomi- og personaleadministration, sekretariatsbetjening af ledelse og udvalg, web- og kommunikationsopgaver, superbrugerfunktion, elevansvarlig, møde- og arrangementsplanlægning og indkøb. Patientrelaterede opgaver varetages af alle lægesekretærerne i et ugerul, hvorimod de øvrige opgaver er fordelt som selvstændige ansvarsområder.

I afdelingen som helhed er der høj faglig kvalitet og et godt arbejdsmiljø, hvor der både er travlhed og tid til patienten.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Stillingen er på 37 timer og til besættelse 1. november 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Du kan finde yderligere oplysninger på www.bispebjerghospital.dk eller ved henvendelse til sekretariatsleder Hanne Bovbjerg, tlf. nr. 29 46 07 83.

Er du interesseret, kan du sende en ansøgning og CV via nedenstående link senest fredag den 20. september 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 23. og 24. september 2019.













Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-09-06T00:00:002019-09-20T00:00:00
330085923Lægesekretærspecialist i SundhedsplatformenRobot Juliane Marie Centret BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet varetager højt specialiseret behandling inden for fagområderne børnekardiologi, neuropædiatri, cystisk fibrose, kroniske lungesygdomme, nefrologi, hæmatologi onkologi, knoglemarvstransplantation, immunologi, hepatologi, gastroenterologi, reumatologi, infektionsmedicin, semi-intensiv terapi, seksuelle overgreb på børn & unge og international pædiatri samt behandling af almindelige børnesygdomme. BørneUngeKlinikken er således et lille hospital i det store hospital og det afspejler sig også i brugen af Sundhedsplatformen idet alle moduler bruges Beacon, AKA, Cupid, Indlagt, Ambulant, Optime og Cadence. Opgaver Vi har brug for en medarbejder, som kan optimere SP arbejdsgange inden for alle de forskellige fagområder som kan hjælpe lægesekretærer og klinikere med kodningsproblematikker og registrering som kan være tovholder på løsning af udfordringer omkring funktionaliteter i Sundhedsplatformen som kan fungere som ressourceperson overfor det kliniske personale ift opfølgning på arbejdsgange herunder kræftpakker og udredningsretten Vi søger en kollega som Er uddannet lægesekretær Har erfaring med anvendelse af SP på højt niveau Er involverende og åben samt god til at samarbejde Har personligt drive og kan udtrykke sig tydeligt i både skrift og tale Kan sætte mål og løse problemer Kan understøtte klinikerne i optimering af deres administrative arbejdsgange Har erfaring med arbejde i Excel Vi tilbyder Et varieret og udfordrende job, hvor du indgår i et samarbejde med dedikerede og engagerede lægesekretærer, læger og sygeplejersker i BørneUngeKlinikken Et godt arbejdsmiljø Fokusområder og udfordringer i nærmeste fremtid Holde fremdrift i SP-relaterede udfordringer med henblik på retvisende data og aktivitet Tilpasning af arbejdsgange i forbindelsen med Sundhedsplatformen Opfølgning og optimering ift registrering af kræftpakker, udredningsret og Bekendtgørelsen om Maksimale Ventetider Stillingen er på 30- 37 timer efter ønske. Sekretæren refererer til Klinikledelsen. Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Klinikchef Karen Vitting Andersen Tlf. 3545 1349 og fungerende ledende lægesekretær Lone Sparrevohn Tlf. 3545 6514. Uddybende oplysninger om Juliane Marie Centret kan ses på hjemmeside: https: www.rigshospitalet.dk afdelinger-og-klinikker julianemarie Sider default.aspx Ansøgning med relevante oplysninger og CV sendes via linket senest d. 23. september 2019 kl. 12.00. Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger. Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads. Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.Juliane Marie Centret

BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet varetager højt specialiseret behandling inden for fagområderne børnekardiologi, neuropædiatri, cystisk fibrose, kroniske lungesygdomme, nefrologi, hæmatologi/onkologi, knoglemarvstransplantation, immunologi, hepatologi, gastroenterologi, reumatologi, infektionsmedicin, semi-intensiv terapi, seksuelle overgreb på børn & unge og international pædiatri samt behandling af almindelige børnesygdomme.

BørneUngeKlinikken er således et lille hospital i det store hospital og det afspejler sig også i brugen af Sundhedsplatformen idet alle moduler bruges Beacon, AKA, Cupid, Indlagt, Ambulant, Optime og Cadence.

Opgaver

Vi har brug for en medarbejder,

  • som kan optimere SP arbejdsgange inden for alle de forskellige fagområder
  • som kan hjælpe lægesekretærer og klinikere med kodningsproblematikker og registrering
  • som kan være tovholder på løsning af udfordringer omkring funktionaliteter i Sundhedsplatformen
  • som kan fungere som ressourceperson overfor det kliniske personale ift opfølgning på arbejdsgange herunder kræftpakker og udredningsretten


Vi søger en kollega som

  • Er uddannet lægesekretær
  • Har erfaring med anvendelse af SP på højt niveau
  • Er involverende og åben samt god til at samarbejde
  • Har personligt drive og kan udtrykke sig tydeligt i både skrift og tale
  • Kan sætte mål og løse problemer
  • Kan understøtte klinikerne i optimering af deres administrative arbejdsgange
  • Har erfaring med arbejde i Excel
Vi tilbyder

  • Et varieret og udfordrende job, hvor du indgår i et samarbejde med dedikerede og engagerede lægesekretærer, læger og sygeplejersker i BørneUngeKlinikken
  • Et godt arbejdsmiljø


Fokusområder og udfordringer i nærmeste fremtid

  • Holde fremdrift i SP-relaterede udfordringer med henblik på retvisende data og aktivitet
  • Tilpasning af arbejdsgange i forbindelsen med Sundhedsplatformen
  • Opfølgning og optimering ift registrering af kræftpakker, udredningsret og Bekendtgørelsen om Maksimale Ventetider
Stillingen er på 30- 37 timer efter ønske. Sekretæren refererer til Klinikledelsen.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.



Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Klinikchef Karen Vitting Andersen Tlf. 3545 1349 og fungerende ledende lægesekretær Lone Sparrevohn Tlf. 3545 6514.



Uddybende oplysninger om Juliane Marie Centret kan ses på hjemmeside:

https://www.rigshospitalet.dk/afdelinger-og-klinikker/julianemarie/Sider/default.aspx



Ansøgning med relevante oplysninger og CV sendes via linket senest d. 23. september 2019 kl. 12.00.



Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.



Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.



Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.





RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-09-06T00:00:002019-09-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ledende lægesekretær til TraumeCenter og Akutmodtagelse i HovedOrtoCentret, Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
TraumeCentret søger en visionær, dynamisk og engageret ledende lægesekretær til en fast stilling pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale. I Traumecentret er der ansat ca. 55 medarbejdere, heraf 14 lægesekretærer, der har brug for en leder, der er vel...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:19. september 2019

Lægesekretær til Klinik for gigt- og rygsygdomme, Gentofte Hospital.

Rigshospitalet

København Ø
I Klinik for gigt- og rygsygdomme på Gentofte Hospital søger vi en lægesekretær til fast stilling 34 timer ugtl. i dagvagt. Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2019. Vi er en del af Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme (VRR) i HovedOr...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Uddannet lægesekretær til fast stilling i Neurologisk Ambulatorium

Bispebjerg Hospital

København NV
Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af. I Neurologisk ...
Indrykket:30. august 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Lægesekretær til Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling, Bispebjerg og Frederiksberg Hospital, Bispebjerg Matriklen

Bispebjerg Hospital

København NV
Kan du lide varierede opgaver og tværfagligt samarbejde? Og er du positiv, selvstændig og ansvarsfuld, så er du måske vores nye kollega. Arbejds- og Miljømedicinsk Afdeling på Bispebjerg Hospital søger en lægesekretær til en fast stilling 37 timer o...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Lægesekretærspecialist i Sundhedsplatformen

Rigshospitalet

København Ø
Juliane Marie Centret BørneUngeKlinikken på Rigshospitalet varetager højt specialiseret behandling inden for fagområderne børnekardiologi, neuropædiatri, cystisk fibrose, kroniske lungesygdomme, nefrologi, hæmatologi onkologi, knoglemarvstransplanta...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019