Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær med lyst til at forbedre Sundhedsplatformen









Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig!



Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen.



Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer – ”bygger” – systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.



Om arbejdsopgaverne

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • opbygning/vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl.
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
  • gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter


Om dig

Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende:

  • kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • erfaring med at registrere diagnoser og procedurer
  • stor indsigt i Sundhedsplatformen
  • erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken
  • viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
  • erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
  • faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt


Endvidere forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • er god til engelsk både i skrift og tale


Vi tilbyder

  • opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
  • tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
  • certificering i Epic (systemleverandør)
  • professionel og faglig kompetenceudvikling
  • mulighed for at præge sektionens udvikling
  • en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv


Om os

Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland.

Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.



Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere.



Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.



Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.



Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019.



Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk



Ansøgningsprocedure

Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august.









Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk/imt



Se, hvad regionen laver.





Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049677Phoenix-a1658cbf12019-06-27T00:00:00Lægesekretær med lyst til at forbedre Sundhedsplatformen







Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig!



Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen.



Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer – ”bygger” – systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.



Om arbejdsopgaverne

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • opbygning/vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl.
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
  • gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter


Om dig

Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende:

  • kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • erfaring med at registrere diagnoser og procedurer
  • stor indsigt i Sundhedsplatformen
  • erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken
  • viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
  • erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
  • faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt


Endvidere forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • er god til engelsk både i skrift og tale


Vi tilbyder

  • opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
  • tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
  • certificering i Epic (systemleverandør)
  • professionel og faglig kompetenceudvikling
  • mulighed for at præge sektionens udvikling
  • en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv


Om os

Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland.

Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.



Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere.



Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.



Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.



Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019.



Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk



Ansøgningsprocedure

Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august.









Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk/imt



Se, hvad regionen laver.




2019-08-11T00:50:33.057 Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig! Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen. Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer bygger systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic. Om arbejdsopgaverne Dine arbejdsopgaver indebærer: opbygning vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl. medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen udførelse af support (3rd level) medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering projektdeltagelse i udviklingsprojekter Om dig Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende: kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer erfaring med at registrere diagnoser og procedurer stor indsigt i Sundhedsplatformen erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support erfaring med projekter og formidling af fagligt stof faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt Endvidere forventer vi, at du: kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering er god til engelsk både i skrift og tale Vi tilbyder opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler certificering i Epic (systemleverandør) professionel og faglig kompetenceudvikling mulighed for at præge sektionens udvikling en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv Om os Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland. Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden. Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø. Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk Ansøgningsprocedure Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august. Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk imt Se, hvad regionen laver.11jobneta1658cbf100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219074&DepartmentId=11912&MediaId=4723&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553180It- medico og telefoni11Borgervænget 72100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent783596JobNet5009709500970910025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1658cbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1658cbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1658cbf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1658cbf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgLægesekretær med lyst til at forbedre Sundhedsplatformen12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362145736noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330115220Lægesekretær - måske er det lige dig vi søger ?Robot Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet søger en lægesekretær i et vikariat til udgangen af 2020. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger. Vi er en klinik i rivende udvikling og udvidet efter fusion. Du kommer til at indgå i et team på 5 sekretærer og 2 receptionister i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier. Klinikprofil Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens (NVD), som er forankret i Neurologisk Klinik. NVD består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en hukommelsesklinik. I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med de praktiserende læger, øvrige Hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens (www.regionh.dk til-fagfolk Sundhed kronisk-sygdom Sider Forloebsprogram-for-demens). Klinikken har regionsfunktion og højt specialiserede funktioner vedrørende demens og neurogenetik. Vi har tilbud om genetisk rådgivning til raske slægtninge til patienter med eller mistanke om en arvelig sygdom. Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer. Læs mere på www.videnscenterfordemens.dk Dine opgaver bliver bl.a.: Personlig og telefonisk kontakt med patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere Håndtering og koordinering af patientforløb Booking og indkaldelse af patienter Bestilling af transport Registrerings- og kodningsopgaver Mange af opgaverne foregår med brug af Sundhedsplatformen. Vi tilbyder: Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov Mulighed for udvikling og uddannelse Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer Kvalifikationer: Du er uddannet lægesekretær Har erfaring med ambulatoriefunktion samt Sundhedsplatformen Fakta: Har lyst til at lære og selv videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb Er god til at kommunikere med patienter og pårørende Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde Arbejdstider: Stillingen er 37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst Stillingen er et vikariat frem til udgangen af 2020 med evt. mulighed for forlængelse Yderligere oplysninger: Kan indhentes hos Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 08 Ansøgningsfrist: Send ansøgning med CV, stilet til Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen, via link senest tirsdag den 19. november 2019 kl. 12.00Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet søger en lægesekretær i et vikariat til udgangen af 2020. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger. Vi er en klinik i rivende udvikling og udvidet efter fusion.
Du kommer til at indgå i et team på 5 sekretærer og 2 receptionister i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier.

Klinikprofil
Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens (NVD), som er forankret i Neurologisk Klinik. NVD består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en hukommelsesklinik.
I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med de praktiserende læger, øvrige Hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens
(www.regionh.dk/til-fagfolk/Sundhed/kronisk-sygdom/Sider/Forloebsprogram-for-demens).
Klinikken har regionsfunktion og højt specialiserede funktioner vedrørende demens og neurogenetik. Vi har tilbud om genetisk rådgivning til raske slægtninge til patienter med eller mistanke om en arvelig sygdom.
Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer.
Læs mere på www.videnscenterfordemens.dk

Dine opgaver bliver bl.a.:

  • Personlig og telefonisk kontakt med patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
  • Håndtering og koordinering af patientforløb
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Bestilling af transport
  • Registrerings- og kodningsopgaver
  • Mange af opgaverne foregår med brug af Sundhedsplatformen.
Vi tilbyder:

  • Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger
  • Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver
  • Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov
  • Mulighed for udvikling og uddannelse
  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer
Kvalifikationer:

  • Du er uddannet lægesekretær
  • Har erfaring med ambulatoriefunktion samt Sundhedsplatformen
Fakta:

  • Har lyst til at lære og selv videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område
  • Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb
  • Er god til at kommunikere med patienter og pårørende
  • Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver
  • Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde
Arbejdstider:
Stillingen er 37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst
Stillingen er et vikariat frem til udgangen af 2020 med evt. mulighed for forlængelse

Yderligere oplysninger:

Kan indhentes hos Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 08

Ansøgningsfrist:
Send ansøgning med CV, stilet til Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen, via link senest tirsdag den 19. november 2019 kl. 12.00


RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-10-30T00:00:002019-11-19T00:00:00
330109833Uddannet lægesekretær til ambulatoriet Videncenter for Reumatologi og RygsygdommeRobot Vi søger en uddannet lægesekretær hurtigst muligt i et 6 måneders vikariat. Vikariatet er på 37 timer ugentlig med start snarest muligt. Arbejdstid uden vagter. Arbejdsopgaverne drejer sig primært om receptionen og telefonbetjening, så du skal have flair for- og lyst til disse arbejdsopgaver. Ambulatoriet er beliggende på Frederiksberg Hospital, og er en del af Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme under Rigshospitalets HovedOrtoCenter. Du bliver en del af et engageret, tværfagligt ambulatoriteam. Vi lægger stor vægt på høj faglighed og kvalitet i arbejdet med naturligt fokus på at yde optimal patientservice, så det samlede forløb fremstår professionelt og velkoordineret. Vi har en positiv tilgang til såvel kendte som nye opgaver. Vi kan tilbyde dig Individuelt tilrettelagt introduktions- og oplæringsprogram Et spændende tværfagligt miljø med fokus på det gode samarbejde og den gode tone Engagerede og hjælpsomme kolleger Frihed under ansvar Vi har brug for, at du Er uddannet lægesekretær Har lyst til at have direkte patientkontakt via telefon og receptionsarbejde. Vi forventer at du er erfaren bruger af Sundhedsplatformen, hvilket er et krav. Er udadvendt og imødekommende Evner samarbejdets kunst Har udpræget ordenssans og arbejder struktureret og effektivt. Løn og ansættelsesforhold ifølge gældende overenskomst. Er du ikke uddannet lægesekretær, vil din ansøgning ikke komme i betragtning. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kathe Christiansen på telefon 3816 4194 eller lægesekretær Britta Damgaard på telefonnr. 38164185. Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt og senest den 18.11.19. kl. 12.00. Samtaler afholdes løbende Kun elektroniske ansøgninger via nedenstående link.Vi søger en uddannet lægesekretær hurtigst muligt i et 6 måneders vikariat.

Vikariatet er på 37 timer ugentlig med start snarest muligt. Arbejdstid uden vagter.

Arbejdsopgaverne drejer sig primært om receptionen og telefonbetjening, så du skal have flair for- og lyst til disse arbejdsopgaver.

Ambulatoriet er beliggende på Frederiksberg Hospital, og er en del af Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme under Rigshospitalets HovedOrtoCenter.

Du bliver en del af et engageret, tværfagligt ambulatoriteam. Vi lægger stor vægt på høj faglighed og kvalitet i arbejdet med naturligt fokus på at yde optimal patientservice, så det samlede forløb fremstår professionelt og velkoordineret. Vi har en positiv tilgang til såvel kendte som nye opgaver.

Vi kan tilbyde dig

  • Individuelt tilrettelagt introduktions- og oplæringsprogram
  • Et spændende tværfagligt miljø med fokus på det gode samarbejde og den gode tone
  • Engagerede og hjælpsomme kolleger
  • Frihed under ansvar
Vi har brug for, at du

  • Er uddannet lægesekretær
  • Har lyst til at have direkte patientkontakt via telefon og receptionsarbejde.
  • Vi forventer at du er erfaren bruger af Sundhedsplatformen, hvilket er et krav.
  • Er udadvendt og imødekommende
  • Evner samarbejdets kunst
  • Har udpræget ordenssans og arbejder struktureret og effektivt.
Løn og ansættelsesforhold ifølge gældende overenskomst.

Er du ikke uddannet lægesekretær, vil din ansøgning ikke komme i betragtning.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kathe Christiansen på telefon 3816 4194 eller lægesekretær Britta Damgaard på telefonnr. 38164185.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning hurtigst muligt og senest den 18.11.19. kl. 12.00.

Samtaler afholdes løbende

Kun elektroniske ansøgninger via nedenstående link.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-10-21T00:00:002019-11-18T00:00:00
330118696Lægepraksis Amager søger 1 sekretær på deltidRobot Vi søger en sekretær til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis hurtigst muligt. Vi er: Et lægehus i Amager med 1 praktiserende læge, og 1 sekretær, der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vores patienter. Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt. Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og email- kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken. Dine arbejdsopgaver kan f.eks. være: Selvstændige konsultationer under supervision, telefonvisitation, tidsbestillinger, medicinbestillinger, administrative opgaver samt lettere rengøring. Du er: -Mødestabil -Du behøver ikke have erfaring fra et andet lægehus. -God til at have mange bolde i luften høj stresstærskel. -Omstillingsparat. -God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab. -Serviceminded -God til IT. Om stillingen: Stillingen er generelt på 10 timer om ugen. Arbejdstiden er fra kl.09-11 mandag til fredag. Dog ønsker vi at du arbejder fuldtid sammen med en lægevikar, når vi går på ferie. Løn- og ansættelsesvilkår er efter den gældende overenskomst. Samtaler kan aftales, når du kontakter os på email: ash@laegehusetamagerbrogade100.dk med din ansøgning og CV. Lægehuset Amagerbrogade 100 Amagerbrogade 100, 1.tv 2300 København S

Vi søger en sekretær til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis hurtigst muligt.

Vi er:

Et lægehus i Amager med 1 praktiserende læge, og 1 sekretær, der samarbejder om at yde god

service, omsorg og høj faglig standard for vores patienter.

Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt.

Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og email-

kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken.

Dine arbejdsopgaver kan f.eks. være:

Selvstændige konsultationer under supervision, telefonvisitation, tidsbestillinger,

medicinbestillinger, administrative opgaver samt lettere rengøring.

Du er:

-Mødestabil

-Du behøver ikke have erfaring fra et andet lægehus.

-God til at have mange bolde i luften – høj stresstærskel.

-Omstillingsparat.

-God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab.

-Serviceminded

-God til IT.

Om stillingen:

Stillingen er generelt på 10 timer om ugen. Arbejdstiden er fra kl.09-11 mandag til fredag.

Dog ønsker vi at du arbejder fuldtid sammen med en lægevikar, når vi går på ferie.

Løn- og ansættelsesvilkår er efter den gældende overenskomst.

Samtaler kan aftales, når du kontakter os på email:

ash@laegehusetamagerbrogade100.dk med din ansøgning og CV.

Lægehuset Amagerbrogade 100

Amagerbrogade 100, 1.tv

2300 København S

Lægehuset amagerbrogade 100København S2019-11-06T00:00:002019-12-30T00:00:00
330116594Klinik for Blodsygdomme RH søger lægesekretær til Team 1Robot Stillingen er på 32-37 timer uge med start efter aftale. Om afdelingen: Klinikken er en international anerkendt og højt specialiseret afdeling, som behandler alle typer blodsygdomme. Klinikken består af 3 teams, hvor der er 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit, hvor vi i alt er 15 sekretærer. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende behandlingsforløb. I øjeblikket arbejder vi med et projekt: Fremtidens ambulatorium, som har fokus på, at alle forandringer skal være til gavn for patienterne Vi er ved at implementere PRO-skemaer, hvor du som sekretær vil få en central rolle Om Team 1: Her varetages udredning og behandling af lymfeknudekræft, myelomatose og kronisk lymfatisk leukæmi. Du vil opleve en professionel arbejdsplads med fokus på optimal patientbehandling. Du bliver en del af et team med et godt tværfagligt samarbejde. Du vil få et tæt samarbejde med de læger, du er sekretær for. Sekretærgruppen i teamet består af 5 sekretærer Vi kan tilbyde: Job i en klinik der har fokus på at gøre det bedste for vores patienter En arbejdsplads, der satser på et velfungerende tværfagligt samarbejde Mange alsidige og vekslende ambulatorieopgaver, med fokus på korrekt brug af SP. Gode kollegaer der hjælper hinanden på tværs af de 3 teams En grundig introduktion til stillingen Mulighed for udvikling, og en hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne Vi forventer du er: Uddannet lægesekretær Rutineret IT-bruger med erfaring fra Sundhedsplatformen Mødestabil Serviceminded og engageret Målrettet og professionel i dit arbejde Interesseret i at bidrage positivt til arbejdsmiljøet i klinikken Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomsten mellem Regionernes Løn- og Takstnævn og HK-Kommunal for lægesekretærer m.fl. Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgith Skovsgaard Beyer for yderligere information. Telefon: 35451151 Mail: birgith@rh.dk Ansøgningen sendes via link. Ansøgningsfrist d. 18. november kl. 12:00.Stillingen er på 32-37 timer/uge med start efter aftale.

Om afdelingen:

Klinikken er en international anerkendt og højt specialiseret afdeling, som behandler alle typer blodsygdomme.

Klinikken består af 3 teams, hvor der er 3 ambulatorier og 2 sengeafsnit, hvor vi i alt er 15 sekretærer.

Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende

behandlingsforløb.

I øjeblikket arbejder vi med et projekt: Fremtidens ambulatorium, som har fokus på, at alle forandringer skal være til gavn for patienterne

Vi er ved at implementere PRO-skemaer, hvor du som sekretær vil få en central rolle

Om Team 1:

Her varetages udredning og behandling af lymfeknudekræft, myelomatose og kronisk lymfatisk leukæmi.

Du vil opleve en professionel arbejdsplads med fokus på optimal patientbehandling.

Du bliver en del af et team med et godt tværfagligt samarbejde.

Du vil få et tæt samarbejde med de læger, du er sekretær for.

Sekretærgruppen i teamet består af 5 sekretærer

Vi kan tilbyde:

  • Job i en klinik der har fokus på at gøre det bedste for vores patienter
  • En arbejdsplads, der satser på et velfungerende tværfagligt samarbejde
  • Mange alsidige og vekslende ambulatorieopgaver, med fokus på korrekt brug af SP.
  • Gode kollegaer der hjælper hinanden på tværs af de 3 teams
  • En grundig introduktion til stillingen
  • Mulighed for udvikling, og en hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne
Vi forventer du er:

  • Uddannet lægesekretær
  • Rutineret IT-bruger med erfaring fra Sundhedsplatformen
  • Mødestabil
  • Serviceminded og engageret
  • Målrettet og professionel i dit arbejde
  • Interesseret i at bidrage positivt til arbejdsmiljøet i klinikken
Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomsten mellem Regionernes Løn- og Takstnævn og HK-Kommunal for lægesekretærer m.fl.

Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Birgith Skovsgaard Beyer for yderligere information.
Telefon: 35451151
Mail: birgith@rh.dk

Ansøgningen sendes via link.

Ansøgningsfrist d. 18. november kl. 12:00.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-11-01T00:00:002019-11-18T00:00:00
330116232Pr. 1. januar 2020 2 lægesekretærer på 32 timer til nyetableret, fælles sekretariatsfunktion mellem Center for Kønsidentitet (CKI) og unge og voksenteamet i Center for seksuelle overgreb (CSO), organiseret under Gynækologisk KlinikRobot Juliane Marie Centret Kunne du tænke dig at arbejde sammen med din gode kollega? Vi søger netop nu 2 erfarne lægesekretærer, der har lyst til arbejde selvstændigt og tværfagligt med mange forskellige opgaver i to alsidige centre. Du vil som udgangspunkt blive dagligt ansvarlig for de administrative opgaver i et af centrene, men skal kunne løse de samlede opgaver, i perioder med ferie eller andet fravær. For begge stillinger gælder at du I skal være alsidig i din arbejdstilgang, have interesse for eller erfaring fra arbejde med patientgrupperne og være god til at kommunikere med patienter, både ved personlig og telefonisk henvendelse. Du skal have lyst til at bidrage til, at patienter, såvel som samarbejdspartnere og medarbejdere, oplever god service, sammenhæng og dialog i og udenfor centeret. CKI får årligt henvist ca. 300 patienter, der søger hjælp i relation til deres kønsidentitet fra Region Hovedstaden, Region Sjælland og Region Syd. Udredning og behandling varetages af et multidisciplinært team bestående af psykologer, psykiatere, gynækologer samt plastikkirurger og planlægges af en patientansvarlig koordinator. Den gynækologiske samt plastikkirurgiske behandling foregår i de respektive klinikker mens samtaler med behandlere foregår i CKI. Til centeret er desuden tilknyttet en koordinerende sekretær samt en forskningsmedarbejder. CSO modtager årligt ca. 500 akutte og herudover et antal henviste unge og voksne, der har været udsat for seksuelle overgreb, fra Region Hovedstaden og Region Sjælland. Den daglige patientkontakt varetages af et team bestående af sygeplejersker, læge, psykologer, socialrådgivere og lægesekretær. Centeret fungerer herudover som videnscenter på området og til funktionen er der ansat en videncentermedarbejder. Det daglige arbejde består bl.a. i: Tæt patientkontakt, telefonisk og ved personlig henvendelse Håndtere henvisninger og indkalde patienter Modtage og registrere patienter Kodning og registrering af patientforløb Praktisk forberedelse til bl.a. interne konferencer, møder og ved eksterne besøg mm. Deltage i og skrive referater fra relevante interne møder og møder med brugere Diverse ad hoc-opgaver som indtastning i databaser, håndtere attester, mindre undervisningsopgaver af kollegaer i SP mm. Vi tilbyder dig: Et varieret arbejde med forskellige funktioner og egne ansvarsområder i to alsidige Centre Medindflydelse på din arbejdsdag Et tæt og godt samarbejde på tværs af faggrupper Introduktion og oplæring til arbejdsområdet Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Christine Lysholt på telefon 35 45 40 05 eller oversygeplejerske Charlotte Strømberg på telefon 35 45 84 76. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Angiv meget gerne i ansøgningen, hvis du søger en af stillingerne sammen med en kollega. Ansøgningsfrist: 18. november kl. 12.00. Samtaler forventer vi at holde i uge 48. Søg stillingerne via linket. Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger. Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads. Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.Juliane Marie Centret

Kunne du tænke dig at arbejde sammen med din gode kollega? Vi søger netop nu 2 erfarne lægesekretærer, der har lyst til arbejde selvstændigt og tværfagligt med mange forskellige opgaver i to alsidige centre. Du vil som udgangspunkt blive dagligt ansvarlig for de administrative opgaver i et af centrene, men skal kunne løse de samlede opgaver, i perioder med ferie eller andet fravær.

For begge stillinger gælder at du/I skal være alsidig i din arbejdstilgang, have interesse for eller erfaring fra arbejde med patientgrupperne og være god til at kommunikere med patienter, både ved personlig og telefonisk henvendelse.

Du skal have lyst til at bidrage til, at patienter, såvel som samarbejdspartnere og medarbejdere, oplever god service, sammenhæng og dialog i og udenfor centeret.

CKI får årligt henvist ca. 300 patienter, der søger hjælp i relation til deres kønsidentitet fra Region Hovedstaden, Region Sjælland og Region Syd. Udredning og behandling varetages af et multidisciplinært team bestående af psykologer, psykiatere, gynækologer samt plastikkirurger og planlægges af en patientansvarlig koordinator. Den gynækologiske samt plastikkirurgiske behandling foregår i de respektive klinikker mens samtaler med behandlere foregår i CKI. Til centeret er desuden tilknyttet en koordinerende sekretær samt en forskningsmedarbejder.

CSO modtager årligt ca. 500 akutte og herudover et antal henviste unge og voksne, der har været udsat for seksuelle overgreb, fra Region Hovedstaden og Region Sjælland. Den daglige patientkontakt varetages af et team bestående af sygeplejersker, læge, psykologer, socialrådgivere og lægesekretær. Centeret fungerer herudover som videnscenter på området og til funktionen er der ansat en videncentermedarbejder.

Det daglige arbejde består bl.a. i:

  • Tæt patientkontakt, telefonisk og ved personlig henvendelse
  • Håndtere henvisninger og indkalde patienter
  • Modtage og registrere patienter
  • Kodning og registrering af patientforløb
  • Praktisk forberedelse til bl.a. interne konferencer, møder og ved eksterne besøg mm.
  • Deltage i og skrive referater fra relevante interne møder og møder med brugere
  • Diverse ad hoc-opgaver som indtastning i databaser, håndtere attester, mindre undervisningsopgaver af kollegaer i SP mm.
Vi tilbyder dig:

  • Et varieret arbejde med forskellige funktioner og egne ansvarsområder i to alsidige Centre
  • Medindflydelse på din arbejdsdag
  • Et tæt og godt samarbejde på tværs af faggrupper
  • Introduktion og oplæring til arbejdsområdet
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte lægesekretær Christine Lysholt på telefon 35 45 40 05 eller oversygeplejerske Charlotte Strømberg på telefon 35 45 84 76.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

Angiv meget gerne i ansøgningen, hvis du søger en af stillingerne sammen med en kollega.

Ansøgningsfrist: 18. november kl. 12.00.

Samtaler forventer vi at holde i uge 48.

Søg stillingerne via linket.

Stillinger i Juliane Marie Centret er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Centret indhenter børneattesten hos Rigspolitiet, efter samtykke fra ansøger.

Rigshospitalet er en røgfri arbejdsplads.

Rigshospitalet er en del af Region Hovedstaden.



RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-11-01T00:00:002019-11-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær - måske er det lige dig vi søger ?

Rigshospitalet

København Ø
Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet søger en lægesekretær i et vikariat til udgangen af 2020. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger. Vi er en klinik i rivende udvikling og ...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:19. november 2019

Uddannet lægesekretær til ambulatoriet Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme

Rigshospitalet

København Ø
Vi søger en uddannet lægesekretær hurtigst muligt i et 6 måneders vikariat. Vikariatet er på 37 timer ugentlig med start snarest muligt. Arbejdstid uden vagter. Arbejdsopgaverne drejer sig primært om receptionen og telefonbetjening, så du skal have ...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Lægepraksis Amager søger 1 sekretær på deltid

Lægehuset amagerbrogade 100

København S
Vi søger en sekretær til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis hurtigst muligt. Vi er: Et lægehus i Amager med 1 praktiserende læge, og 1 sekretær, der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vores patienter. Pers...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:30. december 2019

Klinik for Blodsygdomme RH søger lægesekretær til Team 1

Rigshospitalet

København Ø
Stillingen er på 32-37 timer uge med start efter aftale. Om afdelingen: Klinikken er en international anerkendt og højt specialiseret afdeling, som behandler alle typer blodsygdomme. Klinikken består af 3 teams, hvor der er 3 ambulatorier og 2 senge...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Pr. 1. januar 2020 2 lægesekretærer på 32 timer til nyetableret, fælles sekretariatsfunktion mellem Center for Kønsidentitet (CKI) og unge og voksenteamet i Center for seksuelle overgreb (CSO), organiseret under Gynækologisk Klinik

Rigshospitalet

København Ø
Juliane Marie Centret Kunne du tænke dig at arbejde sammen med din gode kollega? Vi søger netop nu 2 erfarne lægesekretærer, der har lyst til arbejde selvstændigt og tværfagligt med mange forskellige opgaver i to alsidige centre. Du vil som udgangsp...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:18. november 2019