Lægesekretær med lyst til at forbedre Sundhedsplatformen









Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig!



Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen.



Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer – ”bygger” – systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.



Om arbejdsopgaverne

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • opbygning/vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl.
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
  • gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter


Om dig

Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende:

  • kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • erfaring med at registrere diagnoser og procedurer
  • stor indsigt i Sundhedsplatformen
  • erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken
  • viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
  • erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
  • faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt


Endvidere forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • er god til engelsk både i skrift og tale


Vi tilbyder

  • opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
  • tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
  • certificering i Epic (systemleverandør)
  • professionel og faglig kompetenceudvikling
  • mulighed for at præge sektionens udvikling
  • en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv


Om os

Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland.

Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.



Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere.



Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.



Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.



Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019.



Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk



Ansøgningsprocedure

Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august.









Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk/imt



Se, hvad regionen laver.





Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049677Phoenix-a1658cbf12019-06-27T00:00:00Lægesekretær med lyst til at forbedre Sundhedsplatformen







Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig!



Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen.



Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer – ”bygger” – systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic.



Om arbejdsopgaverne

Dine arbejdsopgaver indebærer:

  • opbygning/vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl.
  • medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen
  • udførelse af support (3rd level)
  • medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen
  • gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering
  • projektdeltagelse i udviklingsprojekter


Om dig

Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende:

  • kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer
  • erfaring med at registrere diagnoser og procedurer
  • stor indsigt i Sundhedsplatformen
  • erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken
  • viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support
  • erfaring med projekter og formidling af fagligt stof
  • faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt


Endvidere forventer vi, at du:

  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver
  • har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge
  • har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering
  • er god til engelsk både i skrift og tale


Vi tilbyder

  • opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet
  • tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler
  • certificering i Epic (systemleverandør)
  • professionel og faglig kompetenceudvikling
  • mulighed for at præge sektionens udvikling
  • en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv


Om os

Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland.

Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden.



Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere.



Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.



Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.



Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019.



Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk



Ansøgningsprocedure

Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august.









Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk/imt



Se, hvad regionen laver.




Er du lægesekretær med stor indsigt i anvendelsen af Sundhedsplatformen og de krav den kliniske hverdag stiller til den? Og vil du bruge denne viden til at forbedre Sundhedsplatformen? Så har vi brug for dig! Vi er et lille dedikeret team, der arbejder målrettet for at få kodningsarbejdet i de administrative arbejdsgange til at fungere så gnidningsfrit og præcist som muligt. Vi har nu fået mulighed for at udvide Koder og Validerings teamet og håber, at du vil berige os med din viden og din lyst til at videreudvikle Sundhedsplatformen. Region Hovedstaden og Region Sjælland driver den fælles elektroniske patientjournal, Sundhedsplatformen. Vi vedligeholder og konfigurerer bygger systemet selv, så det passer i den kliniske og administrative hverdag. Det betyder også, at vi løbende skal tilrette systemet i takt med ændrede arbejdsgange, og nye nationale krav. Derudover skal vi også sikrer succesfuld implementering af de store såvel som små opgraderinger leveret af systemleverandøren Epic. Om arbejdsopgaverne Dine arbejdsopgaver indebærer: opbygning vedligeholdelse af løsninger i Sundhedsplatformen til It-understøttelse af hospitalernes administrative arbejde i samarbejde med interessenter, herunder faglige eksperter, koordinatorer af relaterede applikationer, leverandører m.fl. medvirken til kvalitetssikring og test i forbindelse med ændringer i løsningen udførelse af support (3rd level) medvirken til opsamling, prioritering, specificering og gennemførelse af ændringer i løsningen gennemførelse af analyser af kliniske og administrative arbejdsgange, herunder afdækning af behov for dataregistrering og rapportering projektdeltagelse i udviklingsprojekter Om dig Vi lægger vægt på, at du kan nikke genkendende til flere af følgende: kendskab til indberetning af SKS-koder til landspatientregistret (LPR) og andre 3. parts systemer erfaring med at registrere diagnoser og procedurer stor indsigt i Sundhedsplatformen erfaring med anvendelse af Microsoft Office-pakken viden om og forståelse for sammenhæng mellem udvikling, organisatorisk implementering samt drift og support erfaring med projekter og formidling af fagligt stof faglig diversitet, erfaring, motivation og vilje vægtes højt Endvidere forventer vi, at du: kan arbejde selvstændigt og struktureret og tager ansvar for dine opgaver har blik for detaljen og lysten til at gennemskue de store sammenhænge har gode samarbejdsevner og en positiv og proaktiv tilgang til opgavehåndtering er god til engelsk både i skrift og tale Vi tilbyder opgaver, som er meget varierede i sværhedsgrad og kompleksitet tværfagligt samarbejde mellem regioner, styrelser og hospitaler certificering i Epic (systemleverandør) professionel og faglig kompetenceudvikling mulighed for at præge sektionens udvikling en arbejdsplads med gode muligheder for at kombinere arbejdsliv og familieliv Om os Sundhedsplatformens drift- og udviklingsorganisation blev oprettet d. 1. januar 2018 efter endt implementering og spænder over flere organisatoriske enheder i såvel Region Hovedstaden som i Region Sjælland. Systemforvaltninger er primært forankret i enheden Sundhedsplatformen, Center for It, Medico og Telefoni (CIMT), Region Hovedstaden. Sundhedsplatformen består af otte sektioner med i alt ca. 200 medarbejdere. Ansættelse finder sted i sektionen Patientadministration med 37 medarbejdere. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og dit ansættelsessted vil være på vores kontor, Lyngbyvej 28, 2100 København Ø. Tiltrædelse snarest muligt og senest 1. oktober 2019. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Kitta Lawton på telefon 3054 8205 eller mail: kitta.lawton@regionh.dk Ansøgningsprocedure Du søger jobbet ved at sende din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis gennem vores online rekrutteringssystem senest d. 10. august. Du kan læse mere om os her:www.regionh.dk imt Se, hvad regionen laver.11jobneta1658cbf100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-10T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219074&DepartmentId=11912&MediaId=4723&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3553180It- medico og telefoni11Borgervænget 72100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent783596JobNet5009709500970910025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1658cbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1658cbfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1658cbf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1658cbf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/1.jpgHos It- medico og telefoni søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362145736noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330053450Uddannet lægesekretær med teamlederfunktion 0 1.09.2019 eller snarest derefter, til Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme, Reumatologisk Klinik, Blegdamsvej, RigshospitaletRobot Trives du med tværfaglighed, samarbejde og indflydelse? Har du en klar forståelse af at ledelse er at facilitere til …. og understøtte at..….samt en god portion vedholdenhed Har du lyst til at prøve kræfter med ledelse i en lille funktion? så er du måske den nye teamleder hos os? Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme, Reumatologisk Klinik består af et lille sengeafsnit og dagafsnit med fælles reception samt ambulatorie med egen reception. Vi udreder og behandler komplekse patienter med sjældne bindevævs- og immunologiske sygdomme. Vi har landsdelsfunktion og modtager patienter fra hele landet inklusive Grønland og Færøerne. Vi har i afsnittet stor forskningsaktivitet. Om klinikken Vi er en højt specialiseret reumatologisk klinik, som ser patienten som den nærmeste samarbejdspartner. Vi arbejder tæt sammen med mange andre specialer i huset for sammen at skabe et godt patientforløb. Vi har en positiv og uformel atmosfære, der understøtter et godt arbejdsmiljø. Vi forstår, at tværfaglighed er vejen til den gode opgaveløsning, og samtidig tager vi ansvar for vores egen monofaglighed. Vi ser faglig kvalitet som en selvfølgelighed, derfor arbejder vi kontinuerligt med optimering af patientforløb og målretter kompetenceudvikling for og med personalet. Vi er normeret til 4 lægesekretærer, som dækker de forskellige funktioner. Arbejdsfordelingen varetages af teamlederen. Vores vision i Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme er: Vi er stolte af sammen at udvikle: Værdiskabende Rigtige Rettidige patientforløb for og med patienten. Dine opgaver Som teamleder er din opgave at: Være ansvarlig for den daglige ledelse af teamet og teamets medarbejdere Være medansvarlig for personaleledelsen af sekretærgruppen Sørge for den daglige drift og opgaveløsningen i sekretærgruppen sker i overensstemmelse med de givne ressourcer Tage medansvar for udvikling af sekretærgruppen, dennes kompetencer og arbejdsområder i takt med efterspørgsel og krav. Sikre fokus på et godt arbejdsmiljø Tage medansvar for gode patientforløb på tværs af faggrupper og funktioner i klinikken Tage ansvar for, i samarbejde med afsnitsledelsen, at lede optimale patientforløb Tage ansvar for, i samarbejde med afsnitsledelsen, at sikre at regionale og lokale kvalitetstiltag implementeres Være ansvarlig for kvaliteten af sekretærarbejdet Indgå i den daglige drift i en del af arbejdstiden Vi tilbyder Oplæring, så du føler dig klædt på til opgaverne Supervisering i ledelsesopgaverne Fokus på løbende kompetenceudvikling herunder deltagelse i relevante interne og eksterne kurser Et sekretærteam med fagligt engagerede, kompetente, erfarne kollegaer i et varmt arbejdsmiljø Et spændende afsnit med en varieret hverdag med mange alsidige sekretæropgaver Ugentligt ledelsesmøde Teamleder møder på tværs af funktioner i Videncenter for reumatologi og rygsygdomme Synlig ledelse Tværfaglige driftstavlemøder på henholdsvis sengeafsnittet, dagafsnit og ambulatoriet Om dig Er nysgerrig på nye opgaver og på at bidrage til arbejdet med optimering og udvikling af patientforløb og arbejdsgange Måske har du erfaring fra lignende stilling Du har et godt overblik Du har mod på at tage ansvar og finde frem til de gode løsninger Du er en dygtig kommunikator Trives med mange forskellige arbejdsopgaver Kan holde hovedet koldt i travle perioder Har evnen til at arbejde selvstændigt samt ansvarsfuldt Kender dine egne kompetencer og tør byde ind med nye idéer Vi har 5 Reumatologiske afsnit i Region Hovedstaden fordelt på 5 matrikler, som i 2016 blev samlet i en organisation, VRR: Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme, under ledelse fra Glostrup, hvor klinikledelsen har hovedsæde. Den Højt specialiserede Reumatologi er et af de fem afsnit og ligger på Rigshospitalet, Blegdamsvej. Sekretærgruppen ledes af afsnitsledelsen og teamlederen. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Timeantal er som udgangspunkt 37 timer ugl. Ansøgningsfrist torsdag den 08.08.2019 kl.12:00 samtaler afholdes i uge 33. Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Ann Mosegaard Johansen Telefon: 3545-1889 eller Mail: Ann.Mosegaard.Johansen@regionh.dk eller Funktionsansvarlig overlæge, ph.d. Mikkel Faurschou Telefon: 35450642Trives du med tværfaglighed, samarbejde og indflydelse?

Har du en klar forståelse af at ledelse er ”at facilitere til …. og understøtte at..….samt en god portion vedholdenhed ”

Har du lyst til at prøve kræfter med ledelse i en lille funktion? så er du måske den nye teamleder hos os?





Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme, Reumatologisk Klinik består af et lille sengeafsnit og dagafsnit med fælles reception samt ambulatorie med egen reception. Vi udreder og behandler komplekse patienter med sjældne bindevævs- og immunologiske sygdomme. Vi har landsdelsfunktion og modtager patienter fra hele landet inklusive Grønland og Færøerne. Vi har i afsnittet stor forskningsaktivitet.



Om klinikken

  • Vi er en højt specialiseret reumatologisk klinik, som ser patienten som den nærmeste samarbejdspartner.
  • Vi arbejder tæt sammen med mange andre specialer i huset for sammen at skabe et godt patientforløb.
  • Vi har en positiv og uformel atmosfære, der understøtter et godt arbejdsmiljø.
  • Vi forstår, at tværfaglighed er vejen til den gode opgaveløsning, og samtidig tager vi ansvar for vores egen monofaglighed.
  • Vi ser faglig kvalitet som en selvfølgelighed, derfor arbejder vi kontinuerligt med optimering af patientforløb og målretter kompetenceudvikling for og med personalet.
  • Vi er normeret til 4 lægesekretærer, som dækker de forskellige funktioner. Arbejdsfordelingen varetages af teamlederen.




Vores vision i Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme er:



Vi er stolte af sammen at udvikle:

Værdiskabende

Rigtige

Rettidige

patientforløb for og med patienten.





Dine opgaver

Som teamleder er din opgave at:



  • Være ansvarlig for den daglige ledelse af teamet og teamets medarbejdere
  • Være medansvarlig for personaleledelsen af sekretærgruppen
  • Sørge for den daglige drift og opgaveløsningen i sekretærgruppen sker i overensstemmelse med de givne ressourcer
  • Tage medansvar for udvikling af sekretærgruppen, dennes kompetencer og arbejdsområder i takt med efterspørgsel og krav.
  • Sikre fokus på et godt arbejdsmiljø
  • Tage medansvar for gode patientforløb på tværs af faggrupper og funktioner i klinikken
  • Tage ansvar for, i samarbejde med afsnitsledelsen, at lede optimale patientforløb
  • Tage ansvar for, i samarbejde med afsnitsledelsen, at sikre at regionale og lokale kvalitetstiltag implementeres
  • Være ansvarlig for kvaliteten af sekretærarbejdet
  • Indgå i den daglige drift i en del af arbejdstiden




Vi tilbyder

  • Oplæring, så du føler dig klædt på til opgaverne
  • Supervisering i ledelsesopgaverne
  • Fokus på løbende kompetenceudvikling herunder deltagelse i relevante interne og eksterne kurser
  • Et sekretærteam med fagligt engagerede, kompetente, erfarne kollegaer i et varmt arbejdsmiljø
  • Et spændende afsnit med en varieret hverdag med mange alsidige sekretæropgaver
  • Ugentligt ledelsesmøde
  • Teamleder møder på tværs af funktioner i Videncenter for reumatologi og rygsygdomme
  • Synlig ledelse
  • Tværfaglige driftstavlemøder på henholdsvis sengeafsnittet, dagafsnit og ambulatoriet




Om dig

  • Er nysgerrig på nye opgaver og på at bidrage til arbejdet med optimering og udvikling af patientforløb og arbejdsgange
  • Måske har du erfaring fra lignende stilling
  • Du har et godt overblik
  • Du har mod på at tage ansvar og finde frem til de gode løsninger
  • Du er en dygtig kommunikator
  • Trives med mange forskellige arbejdsopgaver
  • Kan holde hovedet koldt i travle perioder
  • Har evnen til at arbejde selvstændigt samt ansvarsfuldt
  • Kender dine egne kompetencer og tør byde ind med nye idéer


Vi har 5 Reumatologiske afsnit i Region Hovedstaden fordelt på 5 matrikler, som i 2016 blev samlet i en organisation, VRR: Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme, under ledelse fra Glostrup, hvor klinikledelsen har hovedsæde. Den Højt specialiserede Reumatologi er et af de fem afsnit og ligger på Rigshospitalet, Blegdamsvej. Sekretærgruppen ledes af afsnitsledelsen og teamlederen.



Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

Timeantal er som udgangspunkt 37 timer /ugl.



Ansøgningsfrist torsdag den 08.08.2019 kl.12:00 – samtaler afholdes i uge 33.

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Ann Mosegaard Johansen Telefon: 3545-1889 eller Mail: Ann.Mosegaard.Johansen@regionh.dk eller Funktionsansvarlig overlæge, ph.d. Mikkel Faurschou Telefon: 35450642



RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-03T00:00:002019-08-08T00:00:00
330052481Lægesekretær/sundhedsservicesekretær til Karkirurgisk KlinikRobot Til Karkirurgisk Klinik Rigshospitalet søger vi en uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær til vores reception og visitation i ambulatorie. Stillingen er på 37 timer med start 1. oktober 2019 Stillingen: Stillingen er en delestilling mellem receptionsarbejde og visitation. De 2 funktioner deles mellem 2 faste sekretærer, der begge fysisk er placeret i receptionen. Opgaverne går på skift, og der kan være tidspunkter f.eks. i forbindelse med ferie og fravær, hvor man skal vikariere i receptionsfunktionen på vores sengeafdeling. Arbejdsopgaverne i receptionen: Modtagelse af patienter Booking af ambulante tider Administrativ oprettelse af akutte patienter Telefonbetjening af patienter, pårørende og interne og eksterne samarbejdspartnere Arbejdsopgaverne i visitationen: Modtagelse af henvisninger Booking af ambulante tider Indkaldelse af patienter Bestilling af kørsler Bestilling af tolke Rekvirering af røntgenbeskrivelser Telefonbetjening af patienter, pårørende og interne og eksterne samarbejdspartnere Receptionen er indgangen til afdelingen, og du får derfor en meget central og synlig rolle, med stor patientkontakt, desuden har afdelingen et stort indtag af akutte patienter, hvorfor arbejdsopgaverne er meget afvekslende og med et varieret patientflow Vi tilbyder: En god introduktion til afdelingen og dine 11 nye kollegaer i sekretærgruppen. Et team der prioriterer fagligheden højt og som værdsættes af vores kollegaer for den service vi yder til både patienter og tværfaglige samarbejdspartnere. Faglig og personlig udvikling afhængig af din faglige baggrund, erfaring og kompetencer. Vi holder sekretærmøde ugentligt og tværfaglige personalemøder 1 gang månedligt. Derudover er der mulighed for at deltage i diverse undervisning af personalet. Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø både fysisk og psykisk og arbejder tværfagligt med trivsel og samarbejde. Vi forventer af dig: At du er uddannet lægesekretær sundhedsservicesekretær eller har anden sundhedsfaglig baggrund. Hvis du har kendskab til sundhedsplatformen eller har let ved at tilegne dig et nyt IT-program, er det en fordel, men ikke et krav da oplæring finder sted. Du skal kunne arbejde i en lille selvstændig funktion med én tæt daglig kollega, men stadig med mange sekretærkollegaer i andre funktioner teams. Det er vigtigt, at du kan lide at arbejde i en funktion, hvor der er stor patientkontakt, og et til tider højt arbejdstempo. Vi lægger vægt på, at du har et godt overblik, er rummelig overfor patienterne og at du på trods af travlhed er hjælpsom og kan bevare det gode humør. Karkirurgisk Klinik, behandler patienter med sygdomme i arterie- og venesystemet . Klinikken ligger på 11. etage, hvor kontorer, ambulatorium, visitation modtagelse og sengeafsnit ligger i forlængelse af hinanden. Vores ambulatorium har årligt omkring 11.000 patientbesøg og vi har 32 indlagte patienter. Desuden ambulant udefunktion på Gentofte Hospital med fast personale. Du er velkommen til at ringe til ledende lægesekretær Susanne Bøtter tlf. 3545 2406, hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen. Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst mellem Regionernes Løn- og Takstnævn og HK-Kommunal for lægesekretærer m.fl. Ansøgningsfrist tirsdag den 13. august 2019 Samtaler afholdes i uge 34 35Til Karkirurgisk Klinik Rigshospitalet søger vi en uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær til vores reception og visitation i ambulatorie. Stillingen er på 37 timer med start 1. oktober 2019



Stillingen:

Stillingen er en delestilling mellem receptionsarbejde og visitation. De 2 funktioner deles mellem 2 faste sekretærer, der begge fysisk er placeret i receptionen. Opgaverne går på skift, og der kan være tidspunkter f.eks. i forbindelse med ferie og fravær, hvor man skal vikariere i receptionsfunktionen på vores sengeafdeling.



Arbejdsopgaverne i receptionen:

  • Modtagelse af patienter

  • Booking af ambulante tider

  • Administrativ oprettelse af akutte patienter

  • Telefonbetjening af patienter, pårørende og interne og eksterne samarbejdspartnere



Arbejdsopgaverne i visitationen:

  • Modtagelse af henvisninger

  • Booking af ambulante tider

  • Indkaldelse af patienter

  • Bestilling af kørsler

  • Bestilling af tolke

  • Rekvirering af røntgenbeskrivelser

  • Telefonbetjening af patienter, pårørende og interne og eksterne samarbejdspartnere

Receptionen er indgangen til afdelingen, og du får derfor en meget central og synlig rolle, med stor patientkontakt, desuden har afdelingen et stort indtag af akutte patienter, hvorfor arbejdsopgaverne er meget afvekslende og med et varieret patientflow



Vi tilbyder:

En god introduktion til afdelingen og dine 11 nye kollegaer i sekretærgruppen. Et team der prioriterer fagligheden højt og som værdsættes af vores kollegaer for den service vi yder til både patienter og tværfaglige samarbejdspartnere. Faglig og personlig udvikling afhængig af din faglige baggrund, erfaring og kompetencer. Vi holder sekretærmøde ugentligt og tværfaglige personalemøder 1 gang månedligt. Derudover er der mulighed for at deltage i diverse undervisning af personalet.

Vi lægger stor vægt på et godt arbejdsmiljø – både fysisk og psykisk og arbejder tværfagligt med trivsel og samarbejde.





Vi forventer af dig:

At du er uddannet lægesekretær/sundhedsservicesekretær eller har anden sundhedsfaglig baggrund. Hvis du har kendskab til sundhedsplatformen eller har let ved at tilegne dig et nyt IT-program, er det en fordel, men ikke et krav da oplæring finder sted.

Du skal kunne arbejde i en lille selvstændig funktion med én tæt daglig kollega, men stadig med mange sekretærkollegaer i andre funktioner/teams.

Det er vigtigt, at du kan lide at arbejde i en funktion, hvor der er stor patientkontakt, og et til tider højt arbejdstempo. Vi lægger vægt på, at du har et godt overblik, er rummelig overfor patienterne og at du på trods af travlhed er hjælpsom og kan bevare det gode humør.



Karkirurgisk Klinik, behandler patienter med sygdomme i arterie- og venesystemet . Klinikken ligger på 11. etage, hvor kontorer, ambulatorium, visitation/modtagelse og sengeafsnit ligger i forlængelse af hinanden.

Vores ambulatorium har årligt omkring 11.000 patientbesøg og vi har 32 indlagte patienter. Desuden ambulant udefunktion på Gentofte Hospital med fast personale.



Du er velkommen til at ringe til ledende lægesekretær Susanne Bøtter tlf. 3545 2406, hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen.



Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst mellem Regionernes Løn- og Takstnævn og HK-Kommunal for lægesekretærer m.fl.



Ansøgningsfrist tirsdag den 13. august 2019

Samtaler afholdes i uge 34/35



















RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-02T00:00:002019-08-13T00:00:00
330051562Lægesekretær 37 timer ugentligt søges til Onkologisk Klinik, afsnit for mave-tarm kræftRobot Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag. Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behandling og strålebehandling af voksne patienter med kræft. En af vores visioner er patientoplevet kvalitet, hvorfor vi i høj grad har fokus på systematisk patientinddragelse. Vi har organiseret os i 5 diagnoserelaterede teams og har 4 teams der går på tværs af diagnoser Team 3 er et integreret ambulatorie- og sengeafsnit, som behandler og plejer patienter med mave tarm kræft. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende behandlingsforløb. Du bliver en del af en integreret enhed med et godt tværfagligt samarbejde. Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative arbejdsopgaver, hvorfor du får et godt indblik i patientens forløb. Dine opgaver bliver at koordinere og sikre høj kvalitet i patientforløbet som starter med visitation af henviste patienter. Da vi indfører sporopdeling følger du egne patienter. Herudover vil du få mulighed for at blive skrivende sekretær på vores SRK-konferencer x 1 ugentligt. Det er vigtigt for os, at du vil indgå i - og være med til at udvikle vores nye arbejdsgange, hvorfor vi lægger vægt på, at du er udadvendt og imødekommende. Vi tilbyder dig: En travl og professionel arbejdsplads med optimal patientbehandling. En inspirerende hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne. Et godt tværfagligt samarbejde med humørfyldte kollegaer. Individuelt planlagt introduktion. Mulighed for faglig og personlig udvikling En samlet sekretærgruppe på ca. 35sekretærer, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i højsæde. En sekretærgruppe med en fuldtids-lægesekretær-superbruger, der afholder workshops, tilbyder individuel læring og sparring ift. SP. Vi forventer, at du: Er uddannet lægesekretær (godkendt uddannelse i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening HK) Er rutineret IT-bruger. Vi foretrækker kandidater med kendskab til sundhedsplatformen Evner at kommunikere på en anerkendende og empatisk måde Er serviceminded, engageret og tænker udvikling frem for problemer. Smiler og bevarer overblikket også når du har travlt Er ambitiøs på klinikkens vegne, og derfor optræder professionel, venlig og imødekommende. Løn og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Løn- og Takstnævn. Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 95 01 eller Teamkoordinator Marianne Hjort på telefon 35 45 18 12 for yderligere information. Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kan ikke komme i betragtning til stillingen. Du skal være indstillet på at vi trækker referencer, ligesom vi beder om indblik i din personalesag. Ansøgningsfrist: Onsdag d. 7. august 2019 kl. 23:59. Vi afholder samtaler d. 8. og 9. august 2019.Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag.

Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behandling og strålebehandling af voksne patienter med kræft. En af vores visioner er patientoplevet kvalitet, hvorfor vi i høj grad har fokus på systematisk patientinddragelse.

Vi har organiseret os i 5 diagnoserelaterede teams og har 4 teams der går på tværs af diagnoser

Team 3 er et integreret ambulatorie- og sengeafsnit, som behandler og plejer patienter med mave/tarm kræft. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig godt modtaget på klinikken, og oplever et trygt og sammenhængende behandlingsforløb.

Du bliver en del af en integreret enhed med et godt tværfagligt samarbejde. Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative arbejdsopgaver, hvorfor du får et godt indblik i patientens forløb. Dine opgaver bliver at koordinere og sikre høj kvalitet i patientforløbet som starter med visitation af henviste patienter. Da vi indfører ”sporopdeling” følger du ”egne” patienter. Herudover vil du få mulighed for at blive skrivende sekretær på vores SRK-konferencer x 1 ugentligt. Det er vigtigt for os, at du vil indgå i - og være med til at udvikle vores nye arbejdsgange, hvorfor vi lægger vægt på, at du er udadvendt og imødekommende.

Vi tilbyder dig:

  • En travl og professionel arbejdsplads med optimal patientbehandling.
  • En inspirerende hverdag hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne.
  • Et godt tværfagligt samarbejde med humørfyldte kollegaer.
  • Individuelt planlagt introduktion.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En samlet sekretærgruppe på ca. 35sekretærer, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i højsæde.
  • En sekretærgruppe med en fuldtids-lægesekretær-superbruger, der afholder workshops, tilbyder individuel læring og sparring ift. SP.
Vi forventer, at du:

  • Er uddannet lægesekretær (godkendt uddannelse i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening/HK)
  • Er rutineret IT-bruger. Vi foretrækker kandidater med kendskab til sundhedsplatformen
  • Evner at kommunikere på en anerkendende og empatisk måde
  • Er serviceminded, engageret og tænker udvikling frem for problemer.
  • Smiler og bevarer overblikket også når du har travlt
  • Er ambitiøs på klinikkens vegne, og derfor optræder professionel, venlig og imødekommende.


Løn og ansættelsesvilkår:

Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for ikke-ledende personale på Sundhedskartellets område mellem Sundhedskartellets parter, herunder Dansk Sygeplejeråd og Regionernes Løn- og Takstnævn.

Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 95 01 eller Teamkoordinator Marianne Hjort på telefon 35 45 18 12 for yderligere information.

Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kan ikke komme i betragtning til stillingen. Du skal være indstillet på at vi trækker referencer, ligesom vi beder om indblik i din personalesag.



Ansøgningsfrist: Onsdag d. 7. august 2019 kl. 23:59.

Vi afholder samtaler d. 8. og 9. august 2019.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-01T00:00:002019-08-07T00:00:00
330054636Lægesekretær søges til Onkologisk Klinik, RigshospitaletRobot Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag i vores ambulatorium for patienter med brystkræft. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og er til besættelse snarest muligt. Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behandling og strålebehandling af voksne patienter med kræft. En af vores visioner er patientoplevet kvalitet, hvorfor vi i høj grad har fokus på systematisk patientinddragelse. Vi har organiseret os i 5 diagnoserelaterede teams og har 4 teams, der går på tværs af diagnoser. Du bliver en del af et ambulatorium med godt tværfagligt samarbejde, og en sekretærgruppe der forstår at hjælpe hinanden. Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative arbejdsopgaver, hvorfor du får et godt indblik i patientens forløb. Dine opgaver bliver at koordinere og sikre høj kvalitet i patientforløbet som starter med visitation af henviste patienter. Da vi har indført sporopdeling følger du egne patienter, og indgår i et tæt samarbejde med afdelingens læger og sygeplejersker. Det er vigtigt for os, at du brænder for lægesekretærfaget, og at du har lyst til at være med til at udvikle vores arbejdsgange. Vi lægger derfor vægt på, at du har høje faglige kompetencer, er udadvendt og imødekommende. Vi tilbyder dig En travl og professionel arbejdsplads med optimal patientbehandling. En inspirerende hverdag, hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne. Et godt tværfagligt samarbejde med humørfyldte kollegaer. Individuelt planlagt introduktion. Mulighed for faglig og personlig udvikling En samlet sekretærgruppe på ca. 36 sekretærer, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i højsæde. En sekretærgruppe med en fuldtids-lægesekretær-superbruger, der afholder workshops, tilbyder individuel læring og sparring ift. SP. Vi forventer, at du Er uddannet lægesekretær (godkendt uddannelse i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening HK) Er rutineret IT-bruger. Vi foretrækker kandidater med kendskab til Sundhedsplatformen Ønsker at udvikle dig Evner at kommunikere på en anerkendende og empatisk måde Er serviceminded, engageret og tænker udvikling frem for problemer. Smiler og bevarer overblikket også når du har travlt Er ambitiøs på klinikkens vegne, og derfor optræder professionel, venlig og imødekommende. Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 80 59 for yderligere information. Ansøgningsfristen er den 2. august 2019. Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kan ikke komme i betragtning til stillingen.Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag i vores ambulatorium for patienter med brystkræft. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og er til besættelse snarest muligt.

Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behandling og strålebehandling af voksne patienter med kræft. En af vores visioner er patientoplevet kvalitet, hvorfor vi i høj grad har fokus på systematisk patientinddragelse.

Vi har organiseret os i 5 diagnoserelaterede teams og har 4 teams, der går på tværs af diagnoser.

Du bliver en del af et ambulatorium med godt tværfagligt samarbejde, og en sekretærgruppe der forstår at hjælpe hinanden. Stillingen er sammensat af en bred vifte af administrative arbejdsopgaver, hvorfor du får et godt indblik i patientens forløb. Dine opgaver bliver at koordinere og sikre høj kvalitet i patientforløbet som starter med visitation af henviste patienter. Da vi har indført ”sporopdeling” følger du ”egne” patienter, og indgår i et tæt samarbejde med afdelingens læger og sygeplejersker. Det er vigtigt for os, at du brænder for lægesekretærfaget, og at du har lyst til at være med til at udvikle vores arbejdsgange. Vi lægger derfor vægt på, at du har høje faglige kompetencer, er udadvendt og imødekommende.

Vi tilbyder dig

  • En travl og professionel arbejdsplads med optimal patientbehandling.
  • En inspirerende hverdag, hvor du er med til at gøre en forskel for patienterne.
  • Et godt tværfagligt samarbejde med humørfyldte kollegaer.
  • Individuelt planlagt introduktion.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En samlet sekretærgruppe på ca. 36 sekretærer, hvor det psykiske arbejdsmiljø er i højsæde.
  • En sekretærgruppe med en fuldtids-lægesekretær-superbruger, der afholder workshops, tilbyder individuel læring og sparring ift. SP.
Vi forventer, at du

  • Er uddannet lægesekretær
  • (godkendt uddannelse i henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening/HK)
  • Er rutineret IT-bruger. Vi foretrækker kandidater med kendskab til Sundhedsplatformen
  • Ønsker at udvikle dig
  • Evner at kommunikere på en anerkendende og empatisk måde
  • Er serviceminded, engageret og tænker udvikling frem for problemer.
  • Smiler og bevarer overblikket også når du har travlt
  • Er ambitiøs på klinikkens vegne, og derfor optræder professionel, venlig og imødekommende.
Du er velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Mie Dieringer på telefon 35 45 80 59 for yderligere information. Ansøgningsfristen er den 2. august 2019.

Ansøgere uden uddannelse som lægesekretær kan ikke komme i betragtning til stillingen.





RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-04T00:00:002019-08-02T00:00:00
330054978Lægesekretær til AkutmodtagelsenRobot Du er uddannet lægesekretær og vil gerne være en del af en afdeling med særlig fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærernes vigtige rolle i patientforløbet samt patientflowet i en travl og varieret hverdag i Akutmodtagelsens skadeafsnit på Bispebjerg Hospital. Lægesekretærerne synes, det er spændende og attraktivt at arbejde i Akutmodtagelsen fordi: Vi har fleksible arbejdstider og dermed anderledes frihed Dagene er uforudsigelige, og der er variation i dit arbejde som lægesekretær Mulighed for indflydelse på planlægning af arbejdstid Gode mono- og tværfaglige kollegaer og et socialt fællesskab Vekslende funktioner fra vagt til vagt Faglig og personlig udvikling gennem arbejdet Mulighed for indsigt i mange forskellige specialer Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsen består bl.a. i Receptionssekretær i skadestuen med modtagelse af 1813 patienter samt selvhenvender Registrering og bestilling af prøver og undersøgelser Akutfunktion: Traumesekretær i samarbejde i teams ved traume-og akutkald Direkte diktering af skadestuepatienter Kvalitetssikring af arbejdslister Mulighed for oplæring i CVI funktion Lægevagtsekretær med modtagelse og håndtering af patienter Lægesekretærerne har vekslende vagter og funktioner, da vi har gode erfaringer med vekslende arbejdsopgaver, som øger kompetencerne hos den enkelte lægesekretær og dermed de samlede kompetencer i afdelingen, og det gør det også mindre sårbart i forhold til vagtplanlægningen. Du har lyst og evnen til at deltage aktivt i afdelingens forandrings- og udviklingsprocesser og tager medansvar for egen faglige og personlige udvikling. Du skal have en høj arbejdsmoral, kunne mestre forstyrrelser og fungere godt i det tværfaglige samarbejde Du kommer til at samarbejde med de øvrige 30 faglig velfunderede, ansvarsbevidste og engagerede lægesekretærer i skadeafsnittet, og vi forventer, at du bidrager positivt til sekretærteamet i afdelingen. Vi arbejder i Min Tid med hensyn til vagtplanlægningen, hvilket betyder, du har mulighed for at se din vagtplan, ferie, afspadsering osv. på din telefon. Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår Det er kun uddannede lægesekretærer, der kommer i betragtning til stillingen. Stillingen er til besættelse pr. 01.10.2019 eller efter aftale og er som udgangspunkt på 32 timer. Arbejdstiden er 3 hold skift med fordeling af dagvagter, aftenvagter og nattevagter, men det er muligt at stillingen kan være fast nattevagt efter aftale. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Der afholdes løbende ansættelsessamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 16.08.2019 kl. 12.00. Vi glæder os til at høre fra dig. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om os kan du læse på vores hjemmeside: https: www.bispebjerghospital.dk afdelinger-og-klinikker akutmodtagelse Sider default.aspx Ønsker du flere oplysninger eller ønsker du at besøge Akutmodtagelsen? Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller du har lyst til en uforpligtigende rundvisning, er du velkommen til at kontakte: Camilla Tranberg, ledende lægesekretær, tlf. 24 64 03 38 camilla.dorte.joost.tranberg@regionh.dk Du kan få tilsendt stillingsbeskrivelsen ved henvendelse: Gitte Leonhardt Larsen, afdelingsledelsessekretær, tlf. 51 53 79 39 eller på e-mail: gitte.leonhardt.larsen@regionh.dkDu er uddannet lægesekretær og vil gerne være en del af en afdeling med særlig fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærernes vigtige rolle i patientforløbet samt patientflowet i en travl og varieret hverdag i Akutmodtagelsens skadeafsnit på Bispebjerg Hospital.

Lægesekretærerne synes, det er spændende og attraktivt at arbejde i Akutmodtagelsen fordi:

  • Vi har fleksible arbejdstider og dermed anderledes frihed
  • Dagene er uforudsigelige, og der er variation i dit arbejde som lægesekretær
  • Mulighed for indflydelse på planlægning af arbejdstid
  • Gode mono- og tværfaglige kollegaer og et socialt fællesskab
  • Vekslende funktioner fra vagt til vagt
  • Faglig og personlig udvikling gennem arbejdet
  • Mulighed for indsigt i mange forskellige specialer
Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsen består bl.a. i

  • Receptionssekretær i skadestuen med modtagelse af 1813 patienter samt selvhenvender
  • Registrering og bestilling af prøver og undersøgelser
  • Akutfunktion: Traumesekretær i samarbejde i teams ved traume-og akutkald
  • Direkte diktering af skadestuepatienter
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Mulighed for oplæring i CVI funktion
  • Lægevagtsekretær med modtagelse og håndtering af patienter
Lægesekretærerne har vekslende vagter og funktioner, da vi har gode erfaringer med vekslende arbejdsopgaver, som øger kompetencerne hos den enkelte lægesekretær og dermed de samlede kompetencer i afdelingen, og det gør det også mindre sårbart i forhold til vagtplanlægningen.

Du har lyst og evnen til at deltage aktivt i afdelingens forandrings- og udviklingsprocesser og tager medansvar for egen faglige og personlige udvikling.

Du skal have en høj arbejdsmoral, kunne mestre forstyrrelser og fungere godt i det tværfaglige samarbejde

Du kommer til at samarbejde med de øvrige 30 faglig velfunderede, ansvarsbevidste og engagerede lægesekretærer i skadeafsnittet, og vi forventer, at du bidrager positivt til sekretærteamet i afdelingen.

Vi arbejder i Min Tid med hensyn til vagtplanlægningen, hvilket betyder, du har mulighed for at se din vagtplan, ferie, afspadsering osv. på din telefon.

Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår

Det er kun uddannede lægesekretærer, der kommer i betragtning til stillingen.

Stillingen er til besættelse pr. 01.10.2019 eller efter aftale og er som udgangspunkt på 32 timer.

Arbejdstiden er 3 hold skift med fordeling af dagvagter, aftenvagter og nattevagter, men det er muligt at stillingen kan være fast nattevagt efter aftale.

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Der afholdes løbende ansættelsessamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 16.08.2019 kl. 12.00.

Vi glæder os til at høre fra dig.



Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om os kan du læse på vores hjemmeside:

https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/Sider/default.aspx

Ønsker du flere oplysninger eller ønsker du at besøge Akutmodtagelsen?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, eller du har lyst til en uforpligtigende rundvisning, er du velkommen til at kontakte:

Camilla Tranberg, ledende lægesekretær, tlf. 24 64 03 38 camilla.dorte.joost.tranberg@regionh.dk



Du kan få tilsendt stillingsbeskrivelsen ved henvendelse:

Gitte Leonhardt Larsen, afdelingsledelsessekretær, tlf. 51 53 79 39 eller på e-mail: gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk

Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-07-05T00:00:002019-08-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Uddannet lægesekretær med teamlederfunktion 0 1.09.2019 eller snarest derefter, til Videncenter for Reumatologi og Rygsygdomme, Reumatologisk Klinik, Blegdamsvej, Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Trives du med tværfaglighed, samarbejde og indflydelse? Har du en klar forståelse af at ledelse er at facilitere til …. og understøtte at..….samt en god portion vedholdenhed Har du lyst til at prøve kræfter med ledelse i en lille funktion? så er du ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Lægesekretær/sundhedsservicesekretær til Karkirurgisk Klinik

Rigshospitalet

København Ø
Til Karkirurgisk Klinik Rigshospitalet søger vi en uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær til vores reception og visitation i ambulatorie. Stillingen er på 37 timer med start 1. oktober 2019 Stillingen: Stillingen er en delestilling mel...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Lægesekretær 37 timer ugentligt søges til Onkologisk Klinik, afsnit for mave-tarm kræft

Rigshospitalet

København Ø
Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag. Onkologisk klinik er en højtspecialiseret universitetsafdeling i Region Hovedstaden, som varetager alle former for medicinsk behand...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Lægesekretær søges til Onkologisk Klinik, Rigshospitalet

Rigshospitalet

København Ø
Vi ønsker os en kollega, der arbejder målrettet og professionelt, og som kan bidrage positivt ind i en travl hverdag i vores ambulatorium for patienter med brystkræft. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og er til besættelse snarest muligt. Onkolog...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Lægesekretær til Akutmodtagelsen

Bispebjerg Hospital

København NV
Du er uddannet lægesekretær og vil gerne være en del af en afdeling med særlig fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærernes vigtige rolle i patientforløbet samt patientflowet i en travl og varieret hverdag i Akutm...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019