Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær og afdelingsledelsessekretær til AMK Vagtcentral

 
Vi søger en initiativrig og selvstændig lægesekretær, der kan varetage både lægesekretæropgaver samt supportere afdelingsledelsen i AMK Vagtcentral. Arbejder du struktureret, systematisk og er du god til at organisere og koordinere mange opgaver samtidig, så er det netop dig, vi søger.
Stillingen er på 33 – 37 timer ugentligt efter aftale.
 
Afdelingsledelsen i AMK Vagtcentral består af oversygeplejerske, vagtcentralchef og ledende overlæge. Foruden dine opgaver med at supportere afdelingsledelsen skal du varetage opgaver som lægesekretær i afdelingen. Din nærmeste kollega er AMK Vagtcentralens anden sekretær, og sammen varetager I den samlede opgaveportefølje. Du vil ligeledes indgå i gruppen af sekretærer i Præhospitalet.
 
AMK er en forkortelse for Akut Medicinsk Koordinering. AMK Vagtcentralen har i gennemsnit 615 opkald dagligt, heraf ca. 250 borgerkontakter via 1-1-2. Præhospitalet har ansvaret for den præhospitale indsats i hele regionen fra 1-1-2 opkaldet, og frem til patienten er overleveret til personalet på et hospital. Vi kan også afslutte opkaldet ved at vejlede borgeren til rette hjælp. AMK Vagtcentralen visiterer og koordinerer den præhospitale indsats, som er baseret på ambulancer, akutlægebiler, akutbiler, siddende befordring samt den landsdækkende helikopterordning. Regionens sundhedsberedskab aktiveres, når der er behov for særlig koordinering og ekstra ressourcer, dvs. hvis der sker en større ulykke eller en særlig hændelse, hvor der er mange implicerede.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:
  • Opgaverne varierer fra lavpraktiske opgaver, at administrere afdelingsledelsens aftaler, kalender og mails, til at indgå i større projekter i afdelingen
  • Ledelsessupport med sagsfremstillinger, kvalificering af ledelsesoplæg, referent til ledelsesmøder samt håndtering af henvendelser til afdelingsledelsen
  • Håndtering af epikriser, korrekturlæsning samt transskribering af lydfiler
  • Selvstændig planlægning og opfølgning på møder og kurser inkl. udfærdigelse af dagsordner og referater
  • Varetagelse af digitale løsninger samt EPJ superbruger
  • Administrator af AMK Vagtcentralens intranet
  • Lønføring i modul tjenestetid (Silkeborg Data)
  • Udfærdigelse af vagtplan for lægerne i samarbejde med skemaansvarlig læge
  • Indgå i samarbejde med sekretærer i hele Præhospitalet, herunder kendskab til de samlede sekretæropgaver 
Det er et krav, at du: 
  • Har erfaring indenfor ledelsessupport, herunder professionel formulering på skrift og i tale
  • Arbejder selvstændigt og systematisk og kan administrere en lang opgaveportefølje. Samtidig tænker du fremadrettet, koordinerer og har overblik over, hvad næste opgave kræver, således at du kommer på forkant med opgaverne
  • Anvender Office pakken på højt niveau, dels i forhold til at administrere afdelingsledelsens kalender og mails, og dels kan du fremstille professionelt udseende præsentationer for afdelingsledelsen
  • Har indgående kendskab til IT og er rutineret bruger af ESDH, E-dok og EPJ
  • Skaber gode samarbejdsrelationer eksternt og internt i afdelingen gennem dialog og gensidig respekt samt er tillidsfuld, ansvarlig og loyal
  • Er uddannet lægesekretær 
Vi tilbyder:
  • En spændende og varieret hverdag på en arbejdsplads med en uhøjtidelig atmosfære samt en hverdag, der er præget af et tæt samarbejde med afdelingens anden sekretær
  • Ca. 80 gode engagerede kolleger med forskellig faglig baggrund, herunder sygeplejerske, paramediciner, redder, speditør/logistikuddannet, læge, sekretær, adm. medarbejder socialrådgiver og socialpædagog.
  • Et team, hvor faglighed, udvikling, kvalitetssikring og godt arbejdsmiljø vægtes højt
  • Introduktionsprogram og individuel oplæring
  • En organisation, der er præget af omskiftelighed og udvikling med stor offentlig og politisk bevågenhed
  • Arbejdstiden er dagtid på hverdage. Fri i weekender og helligdage. 
Vi har lavet en film om AMK Vagtcentral, Region Midt, som findes på Youtube:

 AMK Vagtcentralen i Region Midtjylland

Ansøgningsfrist: 4. marts 2018
 
1. samtalerunde: 16. marts 2018

 
2. samtalerunde: 23. marts 2018
 
Tiltrædelse: Snarest muligt eller senest 1. maj 2018
 
Du kan sende din ansøgning ved at klikke på knappen ”send ansøgning” nedenfor.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst for området.
 
Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til oversygeplejerske Elin Høymark 2112 8879 eller AMK vagtcentralchef Kurt Kongerslev 4041 7773.
 
Du kan læse mere om Præhospitalet på vores hjemmeside: www.ph.rm.dk  
 









Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329749324Phoenix-e012868a12018-01-29T14:02:24.273Lægesekretær og afdelingsledelsessekretær til AMK Vagtcentral
 
Vi søger en initiativrig og selvstændig lægesekretær, der kan varetage både lægesekretæropgaver samt supportere afdelingsledelsen i AMK Vagtcentral. Arbejder du struktureret, systematisk og er du god til at organisere og koordinere mange opgaver samtidig, så er det netop dig, vi søger.
Stillingen er på 33 – 37 timer ugentligt efter aftale.
 
Afdelingsledelsen i AMK Vagtcentral består af oversygeplejerske, vagtcentralchef og ledende overlæge. Foruden dine opgaver med at supportere afdelingsledelsen skal du varetage opgaver som lægesekretær i afdelingen. Din nærmeste kollega er AMK Vagtcentralens anden sekretær, og sammen varetager I den samlede opgaveportefølje. Du vil ligeledes indgå i gruppen af sekretærer i Præhospitalet.
 
AMK er en forkortelse for Akut Medicinsk Koordinering. AMK Vagtcentralen har i gennemsnit 615 opkald dagligt, heraf ca. 250 borgerkontakter via 1-1-2. Præhospitalet har ansvaret for den præhospitale indsats i hele regionen fra 1-1-2 opkaldet, og frem til patienten er overleveret til personalet på et hospital. Vi kan også afslutte opkaldet ved at vejlede borgeren til rette hjælp. AMK Vagtcentralen visiterer og koordinerer den præhospitale indsats, som er baseret på ambulancer, akutlægebiler, akutbiler, siddende befordring samt den landsdækkende helikopterordning. Regionens sundhedsberedskab aktiveres, når der er behov for særlig koordinering og ekstra ressourcer, dvs. hvis der sker en større ulykke eller en særlig hændelse, hvor der er mange implicerede.

Dine arbejdsopgaver vil være følgende:
  • Opgaverne varierer fra lavpraktiske opgaver, at administrere afdelingsledelsens aftaler, kalender og mails, til at indgå i større projekter i afdelingen
  • Ledelsessupport med sagsfremstillinger, kvalificering af ledelsesoplæg, referent til ledelsesmøder samt håndtering af henvendelser til afdelingsledelsen
  • Håndtering af epikriser, korrekturlæsning samt transskribering af lydfiler
  • Selvstændig planlægning og opfølgning på møder og kurser inkl. udfærdigelse af dagsordner og referater
  • Varetagelse af digitale løsninger samt EPJ superbruger
  • Administrator af AMK Vagtcentralens intranet
  • Lønføring i modul tjenestetid (Silkeborg Data)
  • Udfærdigelse af vagtplan for lægerne i samarbejde med skemaansvarlig læge
  • Indgå i samarbejde med sekretærer i hele Præhospitalet, herunder kendskab til de samlede sekretæropgaver 
Det er et krav, at du: 
  • Har erfaring indenfor ledelsessupport, herunder professionel formulering på skrift og i tale
  • Arbejder selvstændigt og systematisk og kan administrere en lang opgaveportefølje. Samtidig tænker du fremadrettet, koordinerer og har overblik over, hvad næste opgave kræver, således at du kommer på forkant med opgaverne
  • Anvender Office pakken på højt niveau, dels i forhold til at administrere afdelingsledelsens kalender og mails, og dels kan du fremstille professionelt udseende præsentationer for afdelingsledelsen
  • Har indgående kendskab til IT og er rutineret bruger af ESDH, E-dok og EPJ
  • Skaber gode samarbejdsrelationer eksternt og internt i afdelingen gennem dialog og gensidig respekt samt er tillidsfuld, ansvarlig og loyal
  • Er uddannet lægesekretær 
Vi tilbyder:
  • En spændende og varieret hverdag på en arbejdsplads med en uhøjtidelig atmosfære samt en hverdag, der er præget af et tæt samarbejde med afdelingens anden sekretær
  • Ca. 80 gode engagerede kolleger med forskellig faglig baggrund, herunder sygeplejerske, paramediciner, redder, speditør/logistikuddannet, læge, sekretær, adm. medarbejder socialrådgiver og socialpædagog.
  • Et team, hvor faglighed, udvikling, kvalitetssikring og godt arbejdsmiljø vægtes højt
  • Introduktionsprogram og individuel oplæring
  • En organisation, der er præget af omskiftelighed og udvikling med stor offentlig og politisk bevågenhed
  • Arbejdstiden er dagtid på hverdage. Fri i weekender og helligdage. 
Vi har lavet en film om AMK Vagtcentral, Region Midt, som findes på Youtube:

 AMK Vagtcentralen i Region Midtjylland

Ansøgningsfrist: 4. marts 2018
 
1. samtalerunde: 16. marts 2018

 
2. samtalerunde: 23. marts 2018
 
Tiltrædelse: Snarest muligt eller senest 1. maj 2018
 
Du kan sende din ansøgning ved at klikke på knappen ”send ansøgning” nedenfor.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst for området.
 
Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til oversygeplejerske Elin Høymark 2112 8879 eller AMK vagtcentralchef Kurt Kongerslev 4041 7773.
 
Du kan læse mere om Præhospitalet på vores hjemmeside: www.ph.rm.dk  
 









Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
 

 
2018-03-05T01:53:14.660 Vi søger en initiativrig og selvstændig lægesekretær, der kan varetage både lægesekretæropgaver samt supportere afdelingsledelsen i AMK Vagtcentral. Arbejder du struktureret, systematisk og er du god til at organisere og koordinere mange opgaver samtidig, så er det netop dig, vi søger.Stillingen er på 33 37 timer ugentligt efter aftale. Afdelingsledelsen i AMK Vagtcentral består af oversygeplejerske, vagtcentralchef og ledende overlæge. Foruden dine opgaver med at supportere afdelingsledelsen skal du varetage opgaver som lægesekretær i afdelingen. Din nærmeste kollega er AMK Vagtcentralens anden sekretær, og sammen varetager I den samlede opgaveportefølje. Du vil ligeledes indgå i gruppen af sekretærer i Præhospitalet. AMK er en forkortelse for Akut Medicinsk Koordinering. AMK Vagtcentralen har i gennemsnit 615 opkald dagligt, heraf ca. 250 borgerkontakter via 1-1-2. Præhospitalet har ansvaret for den præhospitale indsats i hele regionen fra 1-1-2 opkaldet, og frem til patienten er overleveret til personalet på et hospital. Vi kan også afslutte opkaldet ved at vejlede borgeren til rette hjælp. AMK Vagtcentralen visiterer og koordinerer den præhospitale indsats, som er baseret på ambulancer, akutlægebiler, akutbiler, siddende befordring samt den landsdækkende helikopterordning. Regionens sundhedsberedskab aktiveres, når der er behov for særlig koordinering og ekstra ressourcer, dvs. hvis der sker en større ulykke eller en særlig hændelse, hvor der er mange implicerede.Dine arbejdsopgaver vil være følgende: Opgaverne varierer fra lavpraktiske opgaver, at administrere afdelingsledelsens aftaler, kalender og mails, til at indgå i større projekter i afdelingen Ledelsessupport med sagsfremstillinger, kvalificering af ledelsesoplæg, referent til ledelsesmøder samt håndtering af henvendelser til afdelingsledelsen Håndtering af epikriser, korrekturlæsning samt transskribering af lydfiler Selvstændig planlægning og opfølgning på møder og kurser inkl. udfærdigelse af dagsordner og referater Varetagelse af digitale løsninger samt EPJ superbruger Administrator af AMK Vagtcentralens intranet Lønføring i modul tjenestetid (Silkeborg Data) Udfærdigelse af vagtplan for lægerne i samarbejde med skemaansvarlig læge Indgå i samarbejde med sekretærer i hele Præhospitalet, herunder kendskab til de samlede sekretæropgaver Det er et krav, at du: Har erfaring indenfor ledelsessupport, herunder professionel formulering på skrift og i tale Arbejder selvstændigt og systematisk og kan administrere en lang opgaveportefølje. Samtidig tænker du fremadrettet, koordinerer og har overblik over, hvad næste opgave kræver, således at du kommer på forkant med opgaverne Anvender Office pakken på højt niveau, dels i forhold til at administrere afdelingsledelsens kalender og mails, og dels kan du fremstille professionelt udseende præsentationer for afdelingsledelsen Har indgående kendskab til IT og er rutineret bruger af ESDH, E-dok og EPJ Skaber gode samarbejdsrelationer eksternt og internt i afdelingen gennem dialog og gensidig respekt samt er tillidsfuld, ansvarlig og loyal Er uddannet lægesekretær Vi tilbyder: En spændende og varieret hverdag på en arbejdsplads med en uhøjtidelig atmosfære samt en hverdag, der er præget af et tæt samarbejde med afdelingens anden sekretær Ca. 80 gode engagerede kolleger med forskellig faglig baggrund, herunder sygeplejerske, paramediciner, redder, speditør logistikuddannet, læge, sekretær, adm. medarbejder socialrådgiver og socialpædagog. Et team, hvor faglighed, udvikling, kvalitetssikring og godt arbejdsmiljø vægtes højt Introduktionsprogram og individuel oplæring En organisation, der er præget af omskiftelighed og udvikling med stor offentlig og politisk bevågenhed Arbejdstiden er dagtid på hverdage. Fri i weekender og helligdage. Vi har lavet en film om AMK Vagtcentral, Region Midt, som findes på Youtube: AMK Vagtcentralen i Region Midtjylland Ansøgningsfrist: 4. marts 2018 1. samtalerunde: 16. marts 2018 2. samtalerunde: 23. marts 2018 Tiltrædelse: Snarest muligt eller senest 1. maj 2018 Du kan sende din ansøgning ved at klikke på knappen send ansøgning nedenfor. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst for området. Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til oversygeplejerske Elin Høymark 2112 8879 eller AMK vagtcentralchef Kurt Kongerslev 4041 7773. Du kan læse mere om Præhospitalet på vores hjemmeside: www.ph.rm.dk Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale10Phoenixe012868a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-04T00:00:000010https://rm.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=31cdc82d-8fc5-4955-bea5-79b433439c4f0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3091245AMK-vagtcentral SFV11Olof Palmes Allé 348200Aarhus NDKDanmarkORS/e012868a_logo.gifORS/Small/e012868a_logo.gif0
elinhoey@rm.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514255EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e012868ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e012868ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e012868a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e012868a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgEr du god til at planlægge? Som Lægesekretær er dette en værdsat egenskab. Søg jobbet hos AMK-vagtcentral SFV nu.12008011Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær5Kontor og administration352613507Elin Høymarkelinhoey@rm.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK