Lægesekretær søges til barselsvikariat til Plastikkirurgisk Sekretariat A670, Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling.

Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her!

I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse.

Som barselsvikar i sekretariatet bliver du en del af en gruppe på 3 sekretærer, som hører til et team af 15 dygtige lægesekretærer, der alle arbejder med en bred vifte af patientadministrative opgaver. Sekretærerne i det plastikkirurgiske team er tilknyttet faste læger samtidig med andre opgaver varetages i rul.

Dine opgaver:

Du vil primært få til opgave at varetage:

  • Diverse registreringer, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Skrivning af mindre diktater som henvisninger og breve

Du vil også få mulighed for at arbejde med fejllister, sagsbehandling for læger og med din lægesekretærfaglige viden vil du kunne bidrage med gode ideer til opgaveløsninger.

Din profil

Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, faglig dygtig og måske har nogle års erfaring. Har du samtidig interesse for IT og kendskab til Cosmic vil dette være en fordel.

Som person er du:

  • Omhyggelig og initiativrig
  • Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret
  • Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag

Afdelingen

Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb. Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarm-, bryst- og hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus` profil som Kræftsygehus.

Vi har høj arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab. 

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk.

Ansøgningsfrist 14. juli 2019.

Samtaler vil blive afholdt løbende.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030849Phoenix-d535d9be12019-05-24T11:02:51.470Lægesekretær søges til barselsvikariat til Plastikkirurgisk Sekretariat A670, Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling.

Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her!

I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse.

Som barselsvikar i sekretariatet bliver du en del af en gruppe på 3 sekretærer, som hører til et team af 15 dygtige lægesekretærer, der alle arbejder med en bred vifte af patientadministrative opgaver. Sekretærerne i det plastikkirurgiske team er tilknyttet faste læger samtidig med andre opgaver varetages i rul.

Dine opgaver:

Du vil primært få til opgave at varetage:

  • Diverse registreringer, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer
  • Booking og indkaldelse af patienter
  • Skrivning af mindre diktater som henvisninger og breve

Du vil også få mulighed for at arbejde med fejllister, sagsbehandling for læger og med din lægesekretærfaglige viden vil du kunne bidrage med gode ideer til opgaveløsninger.

Din profil

Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, faglig dygtig og måske har nogle års erfaring. Har du samtidig interesse for IT og kendskab til Cosmic vil dette være en fordel.

Som person er du:

  • Omhyggelig og initiativrig
  • Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret
  • Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag

Afdelingen

Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb. Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarm-, bryst- og hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus` profil som Kræftsygehus.

Vi har høj arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab. 

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk.

Ansøgningsfrist 14. juli 2019.

Samtaler vil blive afholdt løbende.

Er du uddannet lægesekretær og brænder du for at arbejde med kræftpakker - så er muligheden her! I vores sekretariat på A670 er et barselsvikariat på 32 timer ugentligt ledigt per 1.9.19 og 6 måneder frem med mulighed for forlængelse. Som barselsvikar i sekretariatet bliver du en del af en gruppe på 3 sekretærer, som hører til et team af 15 dygtige lægesekretærer, der alle arbejder med en bred vifte af patientadministrative opgaver. Sekretærerne i det plastikkirurgiske team er tilknyttet faste læger samtidig med andre opgaver varetages i rul. Dine opgaver: Du vil primært få til opgave at varetage: Diverse registreringer, herunder kræftpakkeregistrering og cancerregistreringer Booking og indkaldelse af patienter Skrivning af mindre diktater som henvisninger og breve Du vil også få mulighed for at arbejde med fejllister, sagsbehandling for læger og med din lægesekretærfaglige viden vil du kunne bidrage med gode ideer til opgaveløsninger. Din profil Vi forventer, at du er uddannet lægesekretær, faglig dygtig og måske har nogle års erfaring. Har du samtidig interesse for IT og kendskab til Cosmic vil dette være en fordel. Som person er du: Omhyggelig og initiativrig Ansvarsbevidst og arbejder både selvstændigt og struktureret Fleksibel og kan lide at arbejde med mange forskellige opgaver i en travl hverdag Afdelingen Organ- og Plastikkirurgisk Afdeling er en dynamisk arbejdsplads med fokus på høj kvalitet og effektive udrednings- og behandlingsforløb. Vi er en specialafdeling med særligt fokus på kræftbehandling. Blandt kerneopgaverne er udredning og kirurgisk behandling af de tre store kræftsygdomme: Tarm-, bryst- og hudkræft. Afdelingen udgør en del af Vejle Sygehus` profil som Kræftsygehus. Vi har høj arbejdstilfredshed og et godt socialt fællesskab. Hvis du vil vide mere Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sandra Grib Christiansen på telefon 7940 5625 eller sandra.grib.christiansen@rsyd.dk. Ansøgningsfrist 14. juli 2019. Samtaler vil blive afholdt løbende.10Phoenixd535d9be101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-28T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207664&DepartmentId=6727&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3534212Organkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus11Beriderbakken 47100VejleDKDanmarkORS/d535d9be_logo.pngORS/Small/d535d9be_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid47Tidsbegrænset766863RegionSyddanmarkMinimum20766400024-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d535d9behttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d535d9behttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d535d9be&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d535d9be&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361890537Sandra.Grib.Christiansen@rsyd.dkDanmarkDanmark330039946Ortopædkirurgisk Ambulatorium A510 Vejle Sygehus søger lægesekretærBasic Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019. I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte- knæalloplastikkirurgi eller håndkirurgi. Ambulatoriet har åbent alle hverdage fra kl. 8.00 15.30, dog mandage og torsdage til 18.30. Vi leverer faglige ydelser, der giver værdi for patienten Vi arbejder med forbedring kvalitetsudvikling og har pakkeforløb hvor patienten er i fokus Vi har et tæt tværfagligt samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere Vi har sekretærelever i uddannelsesforløb Vi arbejder i Cosmic med blandt andet indkaldelse af ny henviste patienter, booking ændring af ambulante tider og diverse registreringsopgaver. Vi søger en person som: Er uddannet lægesekretær Har gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner Trives i et miljø præget af mangeartede opgaver Er serviceminded og tager del i at dække patienttelefonen og skrankefunktionen Kan se muligheder og anerkender forskellighed Vi tilbyder: Et åbent, velfungerende og humørfyldt afsnit Oplæring i sekretærfunktionen af sekretærer med høj faglig ekspertise Et afsnit hvor der er fokus på arbejdsmiljøet Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680 Ansøgningsfrist den 21. juni 2019 Ansættelsessamtaler forventes afholdt i løbet af uge 26 Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenfor

Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019.

I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte-/knæalloplastikkirurgi eller håndkirurgi. Ambulatoriet har åbent alle hverdage fra kl. 8.00 – 15.30, dog mandage og torsdage til 18.30.

  • Vi leverer faglige ydelser, der giver værdi for patienten
  • Vi arbejder med forbedring/kvalitetsudvikling og har pakkeforløb hvor patienten er i fokus
  • Vi har et tæt tværfagligt samarbejde med mange forskellige samarbejdspartnere
  • Vi har sekretærelever i uddannelsesforløb

Vi arbejder i Cosmic med blandt andet indkaldelse af ny henviste patienter, booking/ændring af ambulante tider og diverse registreringsopgaver.

Vi søger en person som:

  • Er uddannet lægesekretær
  • Har gode kommunikative kompetencer og samarbejdsevner
  • Trives i et miljø præget af mangeartede opgaver
  • Er serviceminded og tager del i at dække patienttelefonen og skrankefunktionen
  • Kan se muligheder og anerkender forskellighed

Vi tilbyder:

  • Et åbent, velfungerende og humørfyldt afsnit
  • Oplæring i sekretærfunktionen af sekretærer med høj faglig ekspertise
  • Et afsnit hvor der er fokus på arbejdsmiljøet

Ved behov for uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Karen Marie Hansen på telefon 7940 6680

Ansøgningsfrist den 21. juni 2019

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i løbet af uge 26

Vi glæder os til at modtage din ansøgning som kan sendes via linket nedenfor

 

 

ORS/Small/4c833b54_logo.pngOrtopædkirurgisk Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-06-07T17:02:21.6472019-06-21T00:00:00
330046786Vikariat til uddannet lægesekretær, Høreklinikken og Øre-Næse-Halskirurgisk Afdeling, Vejle SygehusBasic Stilling mhp. evt forlængelse fastansættelse.Dygtige og engagerede kolleger søger ny kollega. Jobindhold: Vi søger en lægesekretær til et vikariat på ½ år mhp. evt. forlængelse fastansættelse. Vikariatet er 37 timer med start pr. 1. august 2019 - eller efter aftale. Kun uddannede lægesekretærer vil blive taget i betragtning. Vi forestiller os at: * Du arbejder selvstændigt i COSMIC-journal og booking, har gerne kendskab til Auditbase. * Du er glad for at have meget telefonisk kontakt med patienter og samarbejdspartnere. * Du brænder for kerneområdet registrering. * Du har evnen og lysten til at være med til at lære lægesekretærelever op i afdelingen. * Du har overblik, stor ansvarsfølelse, er fleksibel og har en høj arbejdsmoral. * Vi vægter stor loyalitet, evnen til at sige til og fra, og at vi kan stole på hinanden Vi tilbyder: En medarbejdergruppe med højt fagligt engagement. Gode kolleger, der rigtig gerne vil lære fra sig. Du vil opleve en hverdag, hvor der altid er nogle at sparre med, og spørge til råds både mono- og tværfagligt. Tonen og atmosfæren er i vores afdeling uhøjtidelig og vejen fra leder til medarbejder er kort og ligetil. Dit job: Vil primært være registreringsopgaver for Høreklinikken og Øre-Næse-Halskirurgisk Ambulatorium, med afløsning af receptionen en gang imellem. Indkaldelse af patienter. Meget telefonbetjening. Yderligere informationer Du kommer til at indgå i vort lægesekretærteam, på i alt 8 sekretærer og 1 lægesekretærelev. Funktionen vil ligge i sekretariatet. Du vil komme i en velfungerende afdeling, hvor alle faggrupper respekterer hinanden, og har et godt tværfagligt samarbejde. Afdelingen arbejder målrettet med patienten i centrum. Ansøgningsfrist er søndag d. 5. juli 2019. Hvis du ønsker yderligere oplysninger kan du kontakte: Ledende lægesekretær Tanja Terp 79 40 59 87 - mail: tanja.terp@rsyd.dk Løn-og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst mellem Regionernes lønnings- og takstnævn. Vi glæder os til at høre fra dig.Stilling mhp. evt forlængelse/fastansættelse.
Dygtige og engagerede kolleger søger ny kollega.

Jobindhold:

Vi søger en lægesekretær til et vikariat på ½ år mhp. evt. forlængelse/fastansættelse. Vikariatet er 37 timer med start pr. 1. august 2019 - eller efter aftale. Kun uddannede lægesekretærer vil blive taget i betragtning.

Vi forestiller os at:
*     Du arbejder selvstændigt i COSMIC-journal og booking, har gerne kendskab til Auditbase.
*     Du er glad for at have meget telefonisk kontakt med patienter og samarbejdspartnere.
*     Du brænder for kerneområdet registrering.
*     Du har evnen og lysten til at være med til at lære lægesekretærelever op i afdelingen.
*     Du har overblik, stor ansvarsfølelse, er fleksibel og har en høj arbejdsmoral.
*     Vi vægter stor loyalitet, evnen til at sige til og fra, og at vi kan stole på hinanden
 
Vi tilbyder:
En medarbejdergruppe med højt fagligt engagement. Gode kolleger, der rigtig gerne vil lære fra sig. Du vil opleve en hverdag, hvor der altid er nogle at sparre med, og spørge til råds både mono- og tværfagligt.
Tonen og atmosfæren er i vores afdeling uhøjtidelig og vejen fra leder til medarbejder er kort og ligetil. 

Dit job:
Vil primært være registreringsopgaver for Høreklinikken og Øre-Næse-Halskirurgisk Ambulatorium, med afløsning af receptionen en gang imellem.
Indkaldelse af patienter.
Meget telefonbetjening.

Yderligere informationer
Du kommer til at indgå i vort lægesekretærteam, på i alt 8 sekretærer og 1 lægesekretærelev. Funktionen vil ligge i sekretariatet.

Du vil komme i en velfungerende afdeling, hvor alle faggrupper respekterer hinanden, og har et godt tværfagligt samarbejde. Afdelingen arbejder målrettet med patienten i centrum.

Ansøgningsfrist er søndag d. 5. juli 2019.
Hvis du ønsker yderligere oplysninger kan du kontakte:
Ledende lægesekretær Tanja Terp 79 40 59 87 - mail: tanja.terp@rsyd.dk
Løn-og ansættelsesforhold i henhold til overenskomst mellem Regionernes lønnings- og takstnævn.

Vi glæder os til at høre fra dig.
ORS/Small/efabe72e_logo.pngØre-næse-hals Afdeling, Vejle SygehusVejle2019-06-20T14:01:45.9802019-07-05T00:00:00
330038895Uddannet lægesekretær søges til Allévia ved Privathospitalet Mølholm, VejleRobot All via har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle. De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon. Vi søger en lægesekretær der: Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbejde med patienter med kroniske smertetilstande. Formår at etablere en personlig kontakt til vores tit pressede patienter. Har en god faglig og personlig ballast samt er handlekraftig, fleksibel og i stand til at samarbejde såvel monofagligt som tværfagligt. Er fleksibel og ser muligheder fremfor begrænsninger. Du får: En spændende og varieret stilling i et udviklende firma. Et engageret og fagligt miljø Teamwork med stort T. Humoristisk stemning. 37 timers arbejdsuge. Arbejde mandag-fredag i dagtiden. Evt. mulighed for nogle hjemmearbejdsdage. Yderligere information: Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Lotte Vagn-Hansen på telefon: 61 20 40 29 eller e-mail lvh@molholm.dk. Se mere om Allevia på www.allevia.dk Ansøgningsfrist snarest muligt. Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 26. SEND ANSØGNING ... All via, ved Privathospitalet Mølholm (Vejle og Århus) tilbyder tværfaglig undersøgelse og behandling af smerteramte, således at der er kortest mulig tid før patienten kan blive hjulpet. All via tager hånd om det hele menneske og har sammensat et team, der består af speciallæger i anæstesiologi, sygeplejersker, psykologer, fysioterapeuter, socialrådgiver og lægesekretærer. Hver af disse specialisters grundige undersøgelse af den smerteramte danner grundlag for en vurdering af patientens behov for hjælp. Vi tager udgangspunkt i den enkelte smertepatients situation med fokus på individuel behandling. Det overordnede behandlings mål er, at lindre patientens smerte og at genetablere et aktivt hverdagsliv hvis det er muligt og en forbedret livskvalitet, hvor smerten fylder mindst muligt. www.allevia.dk

Allévia har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle.

De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon.

Vi søger en lægesekretær der:

  • Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbejde med patienter med kroniske smertetilstande. 
  • Formår at etablere en personlig kontakt til vores tit pressede patienter.
  • Har en god faglig og personlig ballast samt er handlekraftig, fleksibel og i stand til at samarbejde såvel monofagligt som tværfagligt.
  • Er fleksibel og ser muligheder fremfor begrænsninger.

Du får:

  • En spændende og varieret stilling i et udviklende firma.
  • Et engageret og fagligt miljø
  • Teamwork med stort T.
  • Humoristisk stemning.
  • 37 timers arbejdsuge.
  • Arbejde mandag-fredag i dagtiden.
  • Evt. mulighed for nogle hjemmearbejdsdage.

Yderligere information:

Yderligere information om stillingen kan fås ved henvendelse til Lotte Vagn-Hansen på telefon: 61 20 40 29 eller e-mail lvh@molholm.dk.

Se mere om Allevia på www.allevia.dk

Ansøgningsfrist snarest muligt.

Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 26.

SEND ANSØGNING

...

Allévia, ved Privathospitalet Mølholm (Vejle og Århus) tilbyder tværfaglig undersøgelse og behandling af smerteramte, således at der er kortest mulig tid før patienten kan blive hjulpet.

Allévia tager hånd om det hele menneske og har sammensat et team, der består af speciallæger i anæstesiologi, sygeplejersker, psykologer, fysioterapeuter, socialrådgiver og lægesekretærer. Hver af disse specialisters grundige undersøgelse af den smerteramte danner grundlag for en vurdering af patientens behov for hjælp.

Vi tager udgangspunkt i den enkelte smertepatients situation med fokus på individuel behandling. Det overordnede behandlings mål er, at lindre patientens smerte og at genetablere et aktivt hverdagsliv hvis det er muligt og en forbedret livskvalitet, hvor smerten fylder mindst muligt.

www.allevia.dk

PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/SVejle2019-06-08T00:00:002019-06-28T00:00:00
330045406Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.Robot Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01 10-2019 eller efter aftale. Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter. Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt). Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc. Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene. Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne. Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken. Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket. Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01 10-2019 eller efter aftale. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA). Ansøgningsfristen er d. 01 08-2019. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15 08-2019. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk Med venlig hilsen Lægerne Nordås Att. Læge Stina Halbirk Lægesekretær Anja Hegested Boulevarden 19G, 2. sal 7100 Vejle www.nordaas.dk

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrundlag er 6400 patienter.

Vi søger en ny og engageret medarbejder med relevant sundhedsfaglig baggrund (evt. uddannet lægesekretær, laborant, sygeplejerske eller SOSU-assistent, helst med praksiserfaring.) til en stilling på 15,5 timer (fordelt på 2 dage ugentligt).

Dine opgaver vil bestå af varetagelse af sekretærfunktioner i sekretariatet såsom telefonvisitation, skrankebetjening, tidsbestillinger, medicinhåndtering, mv., samt skal du kunne varetage laboratoriearbejde med blodprøvetagning, EKG, halspodninger, infektionsmålinger og patientkonsultationer etc.

Vores lægesystem er A-data WinPLC og er nemt at betjene.

Du vil indgå i et dynamisk tværfagligt team, hvor vi løser opgaver på tværs af faggrupperne.

Vi vægter fleksibilitet, gode samarbejdsevner, tavshedspligt og det sociale højt i klinikken.  

Vi forventer, at du kan sammen med mange mennesker og er smilende og imødekommende (også i telefonen). Det er til tider en travl hverdag med mange patienter, så du skal kunne bevare overblikket.

Arbejdstiden er 15,5 timer ugentligt (fordelt på 2 dage) med opstart d. 01/10-2019 eller efter aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst (PLA).

Ansøgningsfristen er d. 01/08-2019.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt d. 15/08-2019.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

Ansøgningen sendes til: info@nordaas.dk

 

Med venlig hilsen

Lægerne Nordås

Att. Læge Stina Halbirk /Lægesekretær Anja Hegested

Boulevarden 19G, 2. sal

7100 Vejle  

www.nordaas.dk

Lægerne NordåsVejle2019-06-20T00:00:002019-08-01T00:00:00
330040520LÆGESEKRETÆR TIL DANMARKS BEDSTE MINDRE HOSPITAL SØGESBasic Har du lyst til at arbejde som lægesekretær på Danmarks bedste Mindre Hospital, så har vi et spændende vikariat på 30 timer, vi ønsker besat fra 1. juli, eller snarest derefter og frem til 31.12.2019.Der er tale om en delestilling mellem Klinik for Medicinsk Udredning, Nyreklinikken og Hjerteklinikken.Om stillingen Vi søger en kollega, der har lyst til at medvirke til udviklingen af det gode patientforløb af høj kvalitet i et innovativt center. Klinikkerne har et sundt arbejdsklima, som er præget af en uformel omgangstone. Personalet har en positiv indstilling til arbejdet med fokus på kvalitet og god patientkontakt.Ledelsesmæssigt refererer du til ledelsen i Klinik for Medicinsk Udredning og Nyreklinikken.Lidt om klinikkerne:I Klinik for Medicinsk Udredning varetages både malign og benign udredning.I Nyreklinikken og Hjerteklinikken modtager vi patienter til udredning og behandling for henholdsvis nyremedicinske og nyrerelaterede sygdomme, og hjertesygdomme.Vi søger dig, fordi du: Er uddannet lægesekretær og stolt af dit fag Er fagligt velfunderet og bidrager med en effektiv og engageret arbejdsindsats Er fleksibel i din tilgang til opgaveløsning Er stabil i dit fremmøde og siger ja til udfordringer Har god erfaring med Midt-EPJ Evner og har lyst til - at indgå i et tværfagligt samarbejde Sætter pris på dine kolleger, har smil på læben og glimt i øjet Tænker vi og ikke jeg Vi tilbyder et job med: Med stor selvstændighed og ansvar Erfarne, dygtige og dedikerede kolleger Et godt tværfagligt samarbejde med stor vægt på et godt og positivt samspilmed vores patienter, kolleger og hinanden Kontinuerligt fokus på at optimere patientforløbene Opgaverne er blandt andet følgende: Bookingopgaver både i forhold til henviste patienter og i forhold til kontrolpatienter Specifikke opgaver ifm. koordineringen af patientforløbene Telefonpasning samt ekspedition af korrespondance og andre opfølgende opgaver Skrivning af journalnotater Registreringsmæssige opgaver i EPJ Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her.Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dkOm løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Diagnostisk Center.Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Heidi Møller på tlf.: 20 45 26 98 eller mail: heidi.moeller@rm.dkDin ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtil erfaring skal være os i hænde elektronisk senest d. 22.06.19.Ansættelsessamtaler forventes at finde sted umiddelbart herefter.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Har du lyst til at arbejde som lægesekretær på Danmarks bedste Mindre Hospital, så har vi et spændende vikariat på 30 timer, vi ønsker besat fra 1. juli, eller snarest derefter og frem til 31.12.2019.
Der er tale om en delestilling mellem Klinik for Medicinsk Udredning, Nyreklinikken og Hjerteklinikken.

Om stillingen
Vi søger en kollega, der har lyst til at medvirke til udviklingen af det gode patientforløb af høj kvalitet i et innovativt center. Klinikkerne har et sundt arbejdsklima, som er præget af en uformel omgangstone. Personalet har en positiv indstilling til arbejdet med fokus på kvalitet og god patientkontakt.

Ledelsesmæssigt refererer du til ledelsen i Klinik for Medicinsk Udredning og Nyreklinikken.
Lidt om klinikkerne:
I Klinik for Medicinsk Udredning varetages både malign og benign udredning.
I Nyreklinikken og Hjerteklinikken modtager vi patienter til udredning og behandling for henholdsvis nyremedicinske og nyrerelaterede sygdomme, og hjertesygdomme.

Vi søger dig, fordi du:
  • Er uddannet lægesekretær og stolt af dit fag
  • Er fagligt velfunderet og bidrager med en effektiv og engageret arbejdsindsats
  • Er fleksibel i din tilgang til opgaveløsning
  • Er stabil i dit fremmøde og siger ja til udfordringer
  • Har god erfaring med Midt-EPJ
  • Evner – og har lyst til - at indgå i et tværfagligt samarbejde
  • Sætter pris på dine kolleger, har smil på læben og glimt i øjet
  • Tænker "vi" og ikke "jeg"
Vi tilbyder et job med:
  • Med stor selvstændighed og ansvar
  • Erfarne, dygtige og dedikerede kolleger
  • Et godt tværfagligt samarbejde med stor vægt på et godt og positivt samspil
    med vores patienter, kolleger og hinanden
  • Kontinuerligt fokus på at optimere patientforløbene
Opgaverne er blandt andet følgende:
  • Bookingopgaver – både i forhold til henviste patienter og i forhold til kontrolpatienter
  • Specifikke opgaver ifm. koordineringen af patientforløbene
  • Telefonpasning samt ekspedition af korrespondance og andre opfølgende opgaver
  • Skrivning af journalnotater
  • Registreringsmæssige opgaver i EPJ
Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her.

Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.

De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.

Se nærmere om Hospitalsenhed Midt på www.hospitalsenhedmidt.dk

Om løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Diagnostisk Center.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerske Heidi Møller på tlf.: 20 45 26 98 eller mail: heidi.moeller@rm.dk

Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtil erfaring skal være os i hænde elektronisk senest d. 22.06.19.Ansættelsessamtaler forventes at finde sted umiddelbart herefter.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/06d0ca2c_logo.gifDiagnostisk CenterSilkeborg2019-06-11T10:00:10.7502019-06-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ortopædkirurgisk Ambulatorium A510 Vejle Sygehus søger lægesekretær

Ortopædkirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Ortopædkirurgisk Ambulatorium søger lægesekretær til en fast stilling på 37 timer om ugen til ansættelse 1. august 2019. I Ortopædkirurgisk Ambulatorium er den enkelte sekretær tilknyttet en sektor indenfor skadestueopfølgning, idrætsmedicin, hofte-...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Vikariat til uddannet lægesekretær, Høreklinikken og Øre-Næse-Halskirurgisk Afdeling, Vejle Sygehus

Øre-næse-hals Afdeling, Vejle Sygehus

Vejle
Stilling mhp. evt forlængelse fastansættelse.Dygtige og engagerede kolleger søger ny kollega. Jobindhold: Vi søger en lægesekretær til et vikariat på ½ år mhp. evt. forlængelse fastansættelse. Vikariatet er 37 timer med start pr. 1. august 2019 - el...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Uddannet lægesekretær søges til Allévia ved Privathospitalet Mølholm, Vejle

PRIVATHOSPITALET MØLHOLM P/S

Vejle
All via har to afdelinger, men dit arbejde vil være i Vejle. De primære arbejdsopgaver vil være skrivning af journaler, fakturering, indberetning i LPR og passe telefon. Vi søger en lægesekretær der: Er faglig nysgerrig og har interesse for at arbej...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær/praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01/10-2019 eller efter aftale.

Lægerne Nordås

Vejle
Lægerne Nordås i Vejle søger lægesekretær praksisassistent til 15,5 timer ugentligt pr. 01 10-2019 eller efter aftale. Vi er et lægehus bestående af 4 faste læger, 2-3 uddannelseslæger, returlæge, 2 sygeplejersker og 3 sekretærer. Vores patientgrund...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

LÆGESEKRETÆR TIL DANMARKS BEDSTE MINDRE HOSPITAL SØGES

Diagnostisk Center

Silkeborg
Har du lyst til at arbejde som lægesekretær på Danmarks bedste Mindre Hospital, så har vi et spændende vikariat på 30 timer, vi ønsker besat fra 1. juli, eller snarest derefter og frem til 31.12.2019.Der er tale om en delestilling mellem Klinik for ...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:22. juni 2019