Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.

Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.

Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, Aabenraa søger en lægesekretær fra den 1. september 2019, eller efter aftale, til en fast stilling på 37 timer/uge. 

 

Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, har sekretærfunktioner i Aabenraa, Sønderborg og Tønder. I Røntgen og Skanning udføres der konventionelle røntgenundersøgelser, CT-, Ultralyd- og MR-skanninger. I Aabenraa udføres også mammografiundersøgelser. Afdelingen anvender IT-systemet GE RIS/PACS. Der er talegenkendelse og derfor ingen journalskrivning.  

 

I booking og sekretariatet arbejder 9 sekretærer i et team med forskellige funktioner. Der arbejdes i et 12-ugers rul, mandag-fredag i tidsrummet 07.00-15.00. Der udføres ugentligt ambulante undersøgelser i aftenprogram, hvilket betyder at der skal påregnes sekretærtjeneste enkelte dage i tidsrummet 15.00-21.00. Tilrettelæggelse af arbejdsopgaver og ferie ligger i teamet. Der er et godt arbejdsmiljø i såvel teamet som i hele afsnittet.  

 

Dine primære opgaver vil være:  

  • Modtagelse af patienter i venteværelset  
  • Opsætning til konferencer  
  • Forberede ressourceprogram (mammografipatienter)  
  • Telefonpasning og tilhørende ekspeditioner  
  • Forsendelse af røntgenmateriale, digitalt og pr. post  
  • Booking  
  • Patientobservation og fjernelse af venflon.  

 

Vi forventer, at du:  

  • Er uddannet lægesekretær  
  • Har kendskab til Sygehus Sønderjyllands kliniske systemer (bl.a. Cosmic)  
  • Har let ved at tilegne dig kendskab til nye IT-systemer (RIS/PACS)  
  • Er serviceminded overfor patienter, personale og samarbejdspartnere  
  • Er ansvarsbevidst og omhyggelig i dit arbejde  
  • Kan arbejde både selvstændigt og i teams  
  • Er positiv, engageret og motiveret
  • Har lyst til at udvikle faget og dele viden med kollegaer og elever  
  • Er fleksibel og imødekommende
  • Er god til at strukturere og organisere, samt kan bevare overblikket i travle situationer.  

 

Yderligere oplysninger kan indhentes hos:

Afdelingsradiograf Mark Jensen, Røntgen og Skanning,  Aabenraa, tlf. 79976743, mail: Mark.Jensen2@rsyd.dk eller

Afdelingsradiograf Dorthe Lund Jessen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79975106, mail: Dorthe.Lund.Jessen@rsyd.dk

Løn- og ansættelsesforhold:

 Efter gældende overenskomst.  

 

Ansøgningsfrist:

18. juni 2019.  

 

Ansættelsessamtaler:

Forventes afholdt mandag den 24. juni 2019/torsdag 27.juni 2019.  

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033680Phoenix-2282d5cc12019-05-28T18:00:35.713Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.

Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, Aabenraa søger en lægesekretær fra den 1. september 2019, eller efter aftale, til en fast stilling på 37 timer/uge. 

 

Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, har sekretærfunktioner i Aabenraa, Sønderborg og Tønder. I Røntgen og Skanning udføres der konventionelle røntgenundersøgelser, CT-, Ultralyd- og MR-skanninger. I Aabenraa udføres også mammografiundersøgelser. Afdelingen anvender IT-systemet GE RIS/PACS. Der er talegenkendelse og derfor ingen journalskrivning.  

 

I booking og sekretariatet arbejder 9 sekretærer i et team med forskellige funktioner. Der arbejdes i et 12-ugers rul, mandag-fredag i tidsrummet 07.00-15.00. Der udføres ugentligt ambulante undersøgelser i aftenprogram, hvilket betyder at der skal påregnes sekretærtjeneste enkelte dage i tidsrummet 15.00-21.00. Tilrettelæggelse af arbejdsopgaver og ferie ligger i teamet. Der er et godt arbejdsmiljø i såvel teamet som i hele afsnittet.  

 

Dine primære opgaver vil være:  

  • Modtagelse af patienter i venteværelset  
  • Opsætning til konferencer  
  • Forberede ressourceprogram (mammografipatienter)  
  • Telefonpasning og tilhørende ekspeditioner  
  • Forsendelse af røntgenmateriale, digitalt og pr. post  
  • Booking  
  • Patientobservation og fjernelse af venflon.  

 

Vi forventer, at du:  

  • Er uddannet lægesekretær  
  • Har kendskab til Sygehus Sønderjyllands kliniske systemer (bl.a. Cosmic)  
  • Har let ved at tilegne dig kendskab til nye IT-systemer (RIS/PACS)  
  • Er serviceminded overfor patienter, personale og samarbejdspartnere  
  • Er ansvarsbevidst og omhyggelig i dit arbejde  
  • Kan arbejde både selvstændigt og i teams  
  • Er positiv, engageret og motiveret
  • Har lyst til at udvikle faget og dele viden med kollegaer og elever  
  • Er fleksibel og imødekommende
  • Er god til at strukturere og organisere, samt kan bevare overblikket i travle situationer.  

 

Yderligere oplysninger kan indhentes hos:

Afdelingsradiograf Mark Jensen, Røntgen og Skanning,  Aabenraa, tlf. 79976743, mail: Mark.Jensen2@rsyd.dk eller

Afdelingsradiograf Dorthe Lund Jessen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79975106, mail: Dorthe.Lund.Jessen@rsyd.dk

Løn- og ansættelsesforhold:

 Efter gældende overenskomst.  

 

Ansøgningsfrist:

18. juni 2019.  

 

Ansættelsessamtaler:

Forventes afholdt mandag den 24. juni 2019/torsdag 27.juni 2019.  

 

2019-06-19T00:52:38.307 Lægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa. Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, Aabenraa søger en lægesekretær fra den 1. september 2019, eller efter aftale, til en fast stilling på 37 timer uge. Røntgen og Skanning, Sygehus Sønderjylland, har sekretærfunktioner i Aabenraa, Sønderborg og Tønder. I Røntgen og Skanning udføres der konventionelle røntgenundersøgelser, CT-, Ultralyd- og MR-skanninger. I Aabenraa udføres også mammografiundersøgelser. Afdelingen anvender IT-systemet GE RIS PACS. Der er talegenkendelse og derfor ingen journalskrivning. I booking og sekretariatet arbejder 9 sekretærer i et team med forskellige funktioner. Der arbejdes i et 12-ugers rul, mandag-fredag i tidsrummet 07.00-15.00. Der udføres ugentligt ambulante undersøgelser i aftenprogram, hvilket betyder at der skal påregnes sekretærtjeneste enkelte dage i tidsrummet 15.00-21.00. Tilrettelæggelse af arbejdsopgaver og ferie ligger i teamet. Der er et godt arbejdsmiljø i såvel teamet som i hele afsnittet. Dine primære opgaver vil være: Modtagelse af patienter i venteværelset Opsætning til konferencer Forberede ressourceprogram (mammografipatienter) Telefonpasning og tilhørende ekspeditioner Forsendelse af røntgenmateriale, digitalt og pr. post Booking Patientobservation og fjernelse af venflon. Vi forventer, at du: Er uddannet lægesekretær Har kendskab til Sygehus Sønderjyllands kliniske systemer (bl.a. Cosmic) Har let ved at tilegne dig kendskab til nye IT-systemer (RIS PACS) Er serviceminded overfor patienter, personale og samarbejdspartnere Er ansvarsbevidst og omhyggelig i dit arbejde Kan arbejde både selvstændigt og i teams Er positiv, engageret og motiveret Har lyst til at udvikle faget og dele viden med kollegaer og elever Er fleksibel og imødekommende Er god til at strukturere og organisere, samt kan bevare overblikket i travle situationer. Yderligere oplysninger kan indhentes hos: Afdelingsradiograf Mark Jensen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79976743, mail: Mark.Jensen2@rsyd.dk eller Afdelingsradiograf Dorthe Lund Jessen, Røntgen og Skanning, Aabenraa, tlf. 79975106, mail: Dorthe.Lund.Jessen@rsyd.dk Løn- og ansættelsesforhold: Efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: 18. juni 2019. Ansættelsessamtaler: Forventes afholdt mandag den 24. juni 2019 torsdag 27.juni 2019.10Phoenix2282d5cc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207706&DepartmentId=6756&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3536827Røntgen Aabenraa11Kresten Philipsens Vej 156200AabenraaDKDanmarkORS/2282d5cc_logo.pngORS/Small/2282d5cc_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent769471RegionSyddanmarkMinimum20770600028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2282d5cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2282d5cchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2282d5cc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2282d5cc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLægesekretær, Sygehus Sønderjylland, Røntgen og Skanning, Aabenraa.1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361938038Dorthe.Lund.Jessen@rsyd.dkDanmarkDanmark330088955Lægesekretær til Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland, Sekretariat Esbjerg, fast stilling 37 timer pr. uge fra 1. december 2019 eller efter aftaleBasic Har du lyst til at bidrage med at løse lægesekretæropgaverne i et travlt ambulatorium? Du får en flok engagerede og positive kolleger, der glæder sig til at få dig med på holdet. Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland, Ambulatorium Esbjerg, er en dynamisk arbejdsplads med mange forskellige faggrupper, der er organiseret i teams. Lægesekretærerne er typisk tilknyttet et team med teamsekretærfunktion, men kan også have andre opgaver. Der er mulighed for monofaglig sparring med andre lægesekretærer, både i det daglige og på månedlige sekretærmøder. Har du lyst til at bidrage med at løse lægesekretæropgaverne i et travlt ambulatorium? Du får en flok engagerede og positive kolleger, der glæder sig til at få dig med på holdet. Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland, Ambulatorium Esbjerg, er en dynamisk arbejdsplads med mange forskellige faggrupper, der er organiseret i teams. Lægesekretærerne er typisk tilknyttet et team med teamsekretærfunktion, men kan også have andre opgaver. Der er mulighed for monofaglig sparring med andre lægesekretærer, både i det daglige og på månedlige sekretærmøder. Kvalifikationer i stillingen: Du er uddannet lægesekretær Du har kendskab til COSMIC og flair for IT Kendskab til Bookplan vil være en fordel Du bidrager til et godt arbejdsmiljø og har gode samarbejds- og kommunikationsevner Du er stabil og en god kollega Du brænder for lægesekretærfaget og trives med at skrive journalnotater Du er venlig og serviceminded i mødet med patienter, pårørende og samarbejdspartnere Vi tilbyder: Et selvstændigt job med flexaftale En spændende arbejdsplads i forandring og udvikling God og grundig oplæring En uformel omgangstone Gode kollegaer, både mono- og tværfagligt Om sekretariatet: Der er 14 lægesekretærer, som lægger stort engagement i sekretariatsarbejdet og udfører teamsekretæropgaver for ambulatoriets behandlere. Sekretariatet har en faglig koordinator, som holder trådene sammen. Det ledes af en funktionsleder, som også er leder for ambulatoriet. Om afdelingen: Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland er fysisk placeret på tre matrikler, og ud over Døgnafsnittet i Esbjerg Døgnafsnit i Aabenraa rummer afdelingen også ambulatorier i Vejle, Esbjerg og Aabenraa. Der er en funktionsleder tilknyttet hvert afsnit, som i samarbejde med de faglige ledere varetager den daglige ledelse af afsnittene. Den overordnede ledelse for de tre matrikler varetages af afdelingsledelsen, bestående af en ledende overlæge og en oversygeplejerske. Ledelsen udøves i en matrixorganisation med funktionsledere i forhold til personaleansvar og specialeansvarlige overlæger i forhold til det faglige udviklingsansvar, der i et forpligtende samarbejde understøtter medarbejderne i løsningen af kerneopgaven. Du kan læse mere om afdelingen på hjemmesiden om Psykiatrien i Syddanmark, og vil du se hvad Esbjerg kan byde på, kan du følge linket her: Esbjerg Vi vægter patientinddragelse, godt kollegialt samarbejde, godt humør og faglig dygtighed højt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt: Faglig koordinator, Gitte Amtrup Jensen, gitte.amtrup.jensen@rsyd.dk, tlf. 9944 7313 eller funktionsleder Dorthe Brodersen Hilker, dorthe.hilker@rsyd.dk , tlf. 9944 7390 Løn- og ansættelsesforhold: Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: 21. oktober kl. 8.00 Vi glæder os til at høre fra dig!Har du lyst til at bidrage med at løse lægesekretæropgaverne i et travlt ambulatorium? Du får en flok engagerede og positive kolleger, der glæder sig til at få dig med på holdet. Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland, Ambulatorium Esbjerg, er en dynamisk arbejdsplads med mange forskellige faggrupper, der er organiseret i teams. Lægesekretærerne er typisk tilknyttet et team med teamsekretærfunktion, men kan også have andre opgaver. Der er mulighed for monofaglig sparring med andre lægesekretærer, både i det daglige og på månedlige sekretærmøder.

Har du lyst til at bidrage med at løse lægesekretæropgaverne i et travlt ambulatorium? Du får en flok engagerede og positive kolleger, der glæder sig til at få dig med på holdet.

Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland, Ambulatorium Esbjerg, er en dynamisk arbejdsplads med mange forskellige faggrupper, der er organiseret i teams. Lægesekretærerne er typisk tilknyttet et team med teamsekretærfunktion, men kan også have andre opgaver. Der er mulighed for monofaglig sparring med andre lægesekretærer, både i det daglige og på månedlige sekretærmøder.

Kvalifikationer i stillingen:

  • Du er uddannet lægesekretær
  • Du har kendskab til COSMIC og flair for IT
  • Kendskab til Bookplan vil være en fordel
  • Du bidrager til et godt arbejdsmiljø og har gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • Du er stabil og en god kollega
  • Du brænder for lægesekretærfaget og trives med at skrive journalnotater
  • Du er venlig og serviceminded i mødet med patienter, pårørende og samarbejdspartnere

 Vi tilbyder:

  • Et selvstændigt job med flexaftale
  • En spændende arbejdsplads i forandring og udvikling
  • God og grundig oplæring
  • En uformel omgangstone
  • Gode kollegaer, både mono- og tværfagligt

Om sekretariatet:

Der er 14 lægesekretærer, som lægger stort engagement i sekretariatsarbejdet og udfører teamsekretæropgaver for ambulatoriets behandlere. Sekretariatet har en faglig koordinator, som holder trådene sammen. Det ledes af en funktionsleder, som også er leder for ambulatoriet.

Om afdelingen:

Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland er fysisk placeret på tre matrikler, og ud over Døgnafsnittet i Esbjerg/Døgnafsnit i Aabenraa rummer afdelingen også ambulatorier i Vejle, Esbjerg og Aabenraa. Der er en funktionsleder tilknyttet hvert afsnit, som i samarbejde med de faglige ledere varetager den daglige ledelse af afsnittene.

Den overordnede ledelse for de tre matrikler varetages af afdelingsledelsen, bestående af en ledende overlæge og en oversygeplejerske. Ledelsen udøves i en matrixorganisation med funktionsledere i forhold til personaleansvar og specialeansvarlige overlæger i forhold til det faglige udviklingsansvar, der i et forpligtende samarbejde understøtter medarbejderne i løsningen af kerneopgaven.

Du kan læse mere om afdelingen på hjemmesiden om Psykiatrien i Syddanmark, og vil du se hvad Esbjerg kan byde på, kan du følge linket her: Esbjerg

Vi vægter patientinddragelse, godt kollegialt samarbejde, godt humør og faglig dygtighed højt

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt:

Faglig koordinator, Gitte Amtrup Jensen, gitte.amtrup.jensen@rsyd.dk, tlf. 9944 7313 eller funktionsleder Dorthe Brodersen Hilker, dorthe.hilker@rsyd.dk , tlf. 9944 7390

Løn- og ansættelsesforhold:

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist: 21. oktober kl. 8.00



Vi glæder os til at høre fra dig!

ORS/Small/3483f554_logo.pngBørne- og Ungdomspsykiatri SydjyllandAabenraa2019-09-12T15:01:13.5572019-10-17T00:00:00
330102931Børne- og Ungeafdelingen søger uddannet lægesekretær til et barselsvikariatBasic Børne- og Ungeafdelingen på Kolding Sygehus har brug for dig, hvis du er en faglig dygtig uddannet lægesekretær med lyst og mulighed for at starte i et barselsvikariat på 34 timer pr. uge fra 15. december 2019. Vikariatet løber frem til 31. august 2020 forventelig med mulighed for yderlig forlængelse. Vi ønsker en lægesekretær, der mestrer at sætte vores patienter forældre i centrum og gøre en vigtig forskel fra første til sidste kontakt i et patientforløb. Du får tilknytning til vores diabetes og endokrinologiske team i Børne- og Ungeambulatoriet. Hvem er vi? Børne- og Ungeafdelingens sekretariat består af 1 sekretariatsleder og 13 dygtige og engagerede lægesekretærer samt 2 lægesekretærelever. Sekretariatet er fordelt ud på flere afsnit i Børne- og Ungeafdelingen på Kolding Sygehus. Afhængig af placering er der tilknyttet forskellige gruppevise opgaver som visitation og team-sekretariater med tilknytning til læger og sygeplejersker indenfor et specifikt speciale. I vores afdeling lægger vi stor vægt på åbenhed, gensidig respekt og tillid, god kommunikation og tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens læger, sygeplejersker, psykologer, socialrådgiver m.v. Vores mål er til stadighed at levere god service på et højt fagligt niveau, og have fokus på ordentlighed i alt hvad vi gør, og hvad vi siger. Som vores nye lægesekretær kollega skal du være uddannet lægesekretær - være faglig dygtig, serviceminded og mødestabil have stor erfaring med at arbejde i vores primære system Cosmic have lægesekretær erfaring indenfor specialerne endokrinologi og diabetes være god til at stave og formulere dig skriftligt og klar på at fungere som referent ved behov have lyst og evner til løsning af både administrative praktiske opgaver ved behov tage ansvar og udvise drive og engagement mestre at arbejde i en dynamisk og forandringsskabende afdeling, samtidig med at du altid selv bidrager til det gode arbejdsmiljø være positiv af sind og have lyst og evner til at tænke i forbedrings tiltag og løsninger Dine vigtigste arbejdsopgaver vil blive modtagelse hjælp til vores patienter i Børne- og Ungeambulatorie besvare hjælpe vores patienter pårørende ved telefoniske henvendelser diverse koordinering i forhold til patienter, personale og pårørende håndtering af besøgsbookinger, ydelsesregistreringer og rettelse af fejllister udfærdige breve, henvisninger og underretninger (Vi har talegenkendelse så journalnotater dikteres direkte af læge ind i den elektroniske patientjournal) rekvirering af tolk, befordring m.v. diverse administrative opgaver tilknyttet vores afdeling Vi tilbyder: et spændende job i en afdeling, hvor vi er sammen om at have patientens behov i fokus faglige dygtige og hjælpsomme kollegaer og et godt arbejdsmiljø gode muligheder for faglig og personlig udvikling Løn- og ansættelsesforhold Kolding sygehus er røgfrit for ansatte, og det betyder, at der ikke må ryges i arbejdstiden. Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og er omfattet af Ny Løn. Spørgsmål om stillingen kan rettes til sekretariatsleder Vicky Johansen, tlf.nr. 76 36 22 33. Ansøgning Stillingen kan søges via Søg stilling linket. Ansøgningen skal være afdelingen i hænde senest den 24. oktober 2019. Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 29. oktober 2019.

 

Børne- og Ungeafdelingen på Kolding Sygehus har brug for dig, hvis du er en faglig dygtig uddannet lægesekretær med lyst og mulighed for at starte i et barselsvikariat på 34 timer pr. uge fra 15. december 2019. Vikariatet løber frem til 31. august 2020 forventelig med mulighed for yderlig forlængelse. Vi ønsker en lægesekretær, der mestrer at sætte vores patienter/forældre i centrum og gøre en vigtig forskel fra første til sidste kontakt i et patientforløb. Du får tilknytning til vores diabetes og endokrinologiske team i Børne- og Ungeambulatoriet.

 

Hvem er vi?

Børne- og Ungeafdelingens sekretariat består af 1 sekretariatsleder og 13 dygtige og engagerede lægesekretærer samt 2 lægesekretærelever. Sekretariatet er fordelt ud på flere afsnit i Børne- og Ungeafdelingen på Kolding Sygehus. Afhængig af placering er der tilknyttet forskellige gruppevise opgaver som visitation og team-sekretariater med tilknytning til læger og sygeplejersker indenfor et specifikt speciale.

 

I vores afdeling lægger vi stor vægt på åbenhed, gensidig respekt og tillid, god kommunikation og tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens læger, sygeplejersker, psykologer, socialrådgiver m.v. Vores mål er til stadighed at levere god service på et højt fagligt niveau, og have fokus på ordentlighed i alt hvad vi gør, og hvad vi siger.

 

Som vores nye lægesekretær kollega skal du  

  • være uddannet lægesekretær - være faglig dygtig, serviceminded og mødestabil
  • have stor erfaring med at arbejde i vores primære system Cosmic
  • have lægesekretær erfaring indenfor specialerne endokrinologi og diabetes
  • være god til at stave og formulere dig skriftligt og klar på at fungere som referent ved behov
  • have lyst og evner til løsning af både administrative/praktiske opgaver ved behov
  • tage ansvar og udvise drive og engagement
  • mestre at arbejde i en dynamisk og forandringsskabende afdeling, samtidig med at du altid selv bidrager til det gode arbejdsmiljø
  • være positiv af sind og have lyst og evner til at tænke i forbedrings tiltag og løsninger

Dine vigtigste arbejdsopgaver vil blive

  • modtagelse/hjælp til vores patienter i Børne- og Ungeambulatorie
  • besvare/hjælpe vores patienter/pårørende ved telefoniske henvendelser
  • diverse koordinering i forhold til patienter, personale og pårørende
  • håndtering af besøgsbookinger, ydelsesregistreringer og rettelse af fejllister
  • udfærdige breve, henvisninger og underretninger (Vi har talegenkendelse – så journalnotater dikteres direkte af læge ind i den elektroniske patientjournal)
  • rekvirering af tolk, befordring m.v.
  • diverse administrative opgaver tilknyttet vores afdeling

Vi tilbyder:

  • et spændende job i en afdeling, hvor vi er sammen om at have patientens behov i fokus
  • faglige dygtige og hjælpsomme kollegaer og et godt arbejdsmiljø
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling

Løn- og ansættelsesforhold      

Kolding sygehus er røgfrit for ansatte, og det betyder, at der ikke må ryges i arbejdstiden. 
Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og er omfattet af Ny Løn.
Spørgsmål om stillingen kan rettes til sekretariatsleder Vicky Johansen, tlf.nr. 76 36 22 33.

 

Ansøgning

Stillingen kan søges via ”Søg stilling” linket.
Ansøgningen skal være afdelingen i hænde senest den 24. oktober 2019.
Ansættelsessamtaler afholdes tirsdag den 29. oktober 2019.   

ORS/Small/5fc88ccf_logo.pngBørne- og Ungeafdelingen , Kolding SygehusKolding2019-10-08T17:01:13.9672019-10-24T00:00:00
330099097Lægesekretær til Endokrinologisk Ambulatorium, Sydvestjysk SygehusBasic Vi søger en lægesekretær med tjeneste 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. december eller efter aftale. Så har du lyst til et spændende job i et godt miljø med dejlige kolleger hører vi gerne fra dig. Du vil blive tilknyttet et team i Endokrinologisk Ambulatorium bestående af 8 lægesekretærer (9 med dig), som har et tæt samarbejde med de øvrige faggrupper på tværs i specialet. Lægesekretærerne arbejder ud fra et fælles ansvar i teams med varieret arbejdsuge og mulighed for rotation. Desuden deltages der i vagter i FAM Fælles Akut Modtagelse og vagter i vores fælles reception. Læs mere om vores afdeling her. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: Skrivning af diverse notater ambulatorie, stuegang, akutte og FAM Registrering og kodning i Cosmic Booking af patienter i Book plan Telefonbetjening både eksternt og internt Modtagelse af patienter i receptionen Diverse korrespondancer mellem læge, patient, sygeplejersker og andre samarbejdspartnere Telefonbetjening og skrivning for Palliativt Team Ad hoc opgaver Vi forventer, at du: Er uddannet lægesekretær Er rutineret bruger af IT herunder gerne Cosmic og Book plan Er forandringsvillig, fleksibel og en god samarbejdspartner Er en person, som tager ansvar, og bevarer overblikket trods afbrydelser og et højt arbejdstempo Vi tilbyder: Et spændende og udviklende speciale, hvor du bliver en del af et tværfagligt samarbejde En selvstændig arbejdsdag, hvor du har indflydelse En arbejdsplads med faglighed og udvikling i højsæde Rotation på opgaveløsningen i form af en ugeplan med varierende arbejdsopgaver. Din ansøgning: Vi glæder os til at høre fra dig og modtage din ansøgning senest onsdag den 23.10.19 Vi forventer at afholde samtaler mandag den 28.10.19 Du kan få nærmere oplysninger om stillingen hos Lægesekretær Jane S. Ingersvang på tlf. 79182226 eller Funktionsleder Rie Møller på tlf. 79182521 Du kan også læse mere om SVS her Løn og ansættelsesforhold: Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening HK. Vi ser frem til at høre fra dig.

Vi søger en lægesekretær med tjeneste 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. december eller efter aftale.

Så har du lyst til et spændende job i et godt miljø med dejlige kolleger – hører vi gerne fra dig.

Du vil blive tilknyttet et team i Endokrinologisk Ambulatorium – bestående af 8 lægesekretærer (9 med dig), som har et tæt samarbejde med de øvrige faggrupper på tværs i specialet.

Lægesekretærerne arbejder ud fra et fælles ansvar i teams med varieret arbejdsuge og mulighed for rotation. Desuden deltages der i vagter i FAM – Fælles Akut Modtagelse og vagter i vores fælles reception.  

Læs mere om vores afdeling her.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

  • Skrivning af diverse notater – ambulatorie, stuegang, akutte og FAM
  • Registrering og kodning i Cosmic
  • Booking af patienter i Book plan
  • Telefonbetjening – både eksternt og internt
  • Modtagelse af patienter i receptionen
  • Diverse korrespondancer mellem læge, patient, sygeplejersker og andre samarbejdspartnere
  • Telefonbetjening og skrivning for Palliativt Team
  • Ad hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet lægesekretær
  • Er rutineret bruger af IT – herunder gerne Cosmic og Book plan
  • Er forandringsvillig, fleksibel og en god samarbejdspartner
  • Er en person, som tager ansvar, og bevarer overblikket trods afbrydelser og et højt arbejdstempo

Vi tilbyder:

  • Et spændende og udviklende speciale, hvor du bliver en del af et tværfagligt samarbejde
  • En selvstændig arbejdsdag, hvor du har indflydelse
  • En arbejdsplads med faglighed og udvikling i højsæde
  • Rotation på opgaveløsningen i form af en ugeplan med varierende arbejdsopgaver.

Din ansøgning:
Vi glæder os til at høre fra dig og modtage din ansøgning senest onsdag den 23.10.19

Vi forventer at afholde samtaler mandag den 28.10.19

Du kan få nærmere oplysninger om stillingen hos Lægesekretær Jane S. Ingersvang på tlf. 79182226 eller Funktionsleder Rie Møller på tlf. 79182521

Du kan også læse mere om SVS her

Løn og ansættelsesforhold:
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og Dansk Lægesekretærforening/HK.

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

ORS/Small/87abf982_logo.pngEndokrinologisk afdelingEsbjerg2019-10-02T11:00:49.2532019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær til Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland, Sekretariat Esbjerg, fast stilling 37 timer pr. uge fra 1. december 2019 eller efter aftale

Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland

Aabenraa
Har du lyst til at bidrage med at løse lægesekretæropgaverne i et travlt ambulatorium? Du får en flok engagerede og positive kolleger, der glæder sig til at få dig med på holdet. Børne- og Ungdomspsykiatri Sydjylland, Ambulatorium Esbjerg, er en dyn...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:17. oktober 2019

Børne- og Ungeafdelingen søger uddannet lægesekretær til et barselsvikariat

Børne- og Ungeafdelingen , Kolding Sygehus

Kolding
Børne- og Ungeafdelingen på Kolding Sygehus har brug for dig, hvis du er en faglig dygtig uddannet lægesekretær med lyst og mulighed for at starte i et barselsvikariat på 34 timer pr. uge fra 15. december 2019. Vikariatet løber frem til 31. august 2...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Lægesekretær til Endokrinologisk Ambulatorium, Sydvestjysk Sygehus

Endokrinologisk afdeling

Esbjerg
Vi søger en lægesekretær med tjeneste 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. december eller efter aftale. Så har du lyst til et spændende job i et godt miljø med dejlige kolleger hører vi gerne fra dig. Du vil blive tilknyttet et team i Endokrinologisk...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019