Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Akutmodtagelsen i HIL - gerne nyuddannet

Vi har brug for flere hænder i vores akutmodtagelse, da vi for nyligt har fået en ny funktion i forbindelse med vores triage samt har opstartet et kørselskontor.

Har du lyst til arbejde i en akutmodtagelse, hvor to dage ikke er ens, og kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker - så er en stilling hos os måske noget for dig.

Arbejdsopgaver i Akutmodtagelsen:

Efter en grundig introduktion til vores akutte område, vil du komme til at arbejde med følgende sekretærfunktioner:

  • Registrering og modtagelse af patienter

  • Akut visitation i samarbejde med ambulancer ved traume eller akut sygdom

  • Centralvisitation, hvor vi modtager telefoniske meldinger fra praktiserende læge og 1813

  • Behandle akutte og elektive henvisninger

  • Være en del af traumeteamet med registrering i SP ved traume eller akutkald

  • Direkte diktering af skadestuepatienter

  • Booking af ambulante tider, bestilling af blodprøver, røntgen mm.

Vi tilbyder:

  • Spændende arbejdsdage, hvor to dage ikke er ens

  • Grundig introduktion for nyansatte. Vi har vores egen udviklingssekretær til dette

  • En stor lægesekretærgruppe der har det rigtig godt sammen

  • Indflydelse på egen vagtplan

  • Fokus på personlig og faglig udvikling med mulighed for videreuddannelse. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgavevaretagelse. Forløbet tager udgangspunkt i 3 moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen

Vi lægger vægt på, at:

  • Du er uddannet lægesekretær

  • Du er forandringsparat og kan holde hovedet koldt i pressede situationer

  • Du har flair for IT og finder det naturligt at arbejde med dette

  • Du er serviceminded og omhyggelig med dit arbejde

Vi arbejder i skiftende vagter, herunder dag, aften og nattevagter samt i weekender og helligdage. Du skal arbejde 5-6 weekender på 12 uger og 5-6 nattevagter fordelt på 12 uger.

Tøv ikke med at sende en ansøgning, selvom du ikke har haft skiftende vagter før, der er stor fleksibilitet og lægesekretærgruppen er stor, så der er god mulighed for at få lagt vagterne, så det passer bedst ind i din hverdag.

Har ovenstående vakt din interesse, så send en ansøgning med CV samt dokumentation for din lægesekretæruddannelse.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen eller vagtbelastningen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Vibeke Albretsen på tlf. nr. 48 29 71 54.

Løn og ansættelsesforhold: I henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er mandag den 5. august. Ansættelsessamtaler afholdes løbende efter aftale.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047301Phoenix-a13b941f12019-06-23T00:00:00Lægesekretær til Akutmodtagelsen i HIL - gerne nyuddannetVi har brug for flere hænder i vores akutmodtagelse, da vi for nyligt har fået en ny funktion i forbindelse med vores triage samt har opstartet et kørselskontor.

Har du lyst til arbejde i en akutmodtagelse, hvor to dage ikke er ens, og kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker - så er en stilling hos os måske noget for dig.

Arbejdsopgaver i Akutmodtagelsen:

Efter en grundig introduktion til vores akutte område, vil du komme til at arbejde med følgende sekretærfunktioner:

  • Registrering og modtagelse af patienter

  • Akut visitation i samarbejde med ambulancer ved traume eller akut sygdom

  • Centralvisitation, hvor vi modtager telefoniske meldinger fra praktiserende læge og 1813

  • Behandle akutte og elektive henvisninger

  • Være en del af traumeteamet med registrering i SP ved traume eller akutkald

  • Direkte diktering af skadestuepatienter

  • Booking af ambulante tider, bestilling af blodprøver, røntgen mm.

Vi tilbyder:

  • Spændende arbejdsdage, hvor to dage ikke er ens

  • Grundig introduktion for nyansatte. Vi har vores egen udviklingssekretær til dette

  • En stor lægesekretærgruppe der har det rigtig godt sammen

  • Indflydelse på egen vagtplan

  • Fokus på personlig og faglig udvikling med mulighed for videreuddannelse. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgavevaretagelse. Forløbet tager udgangspunkt i 3 moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen

Vi lægger vægt på, at:

  • Du er uddannet lægesekretær

  • Du er forandringsparat og kan holde hovedet koldt i pressede situationer

  • Du har flair for IT og finder det naturligt at arbejde med dette

  • Du er serviceminded og omhyggelig med dit arbejde

Vi arbejder i skiftende vagter, herunder dag, aften og nattevagter samt i weekender og helligdage. Du skal arbejde 5-6 weekender på 12 uger og 5-6 nattevagter fordelt på 12 uger.

Tøv ikke med at sende en ansøgning, selvom du ikke har haft skiftende vagter før, der er stor fleksibilitet og lægesekretærgruppen er stor, så der er god mulighed for at få lagt vagterne, så det passer bedst ind i din hverdag.

Har ovenstående vakt din interesse, så send en ansøgning med CV samt dokumentation for din lægesekretæruddannelse.

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen eller vagtbelastningen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Vibeke Albretsen på tlf. nr. 48 29 71 54.

Løn og ansættelsesforhold: I henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er mandag den 5. august. Ansættelsessamtaler afholdes løbende efter aftale.


2019-08-06T00:51:47.937 Vi har brug for flere hænder i vores akutmodtagelse, da vi for nyligt har fået en ny funktion i forbindelse med vores triage samt har opstartet et kørselskontor. Har du lyst til arbejde i en akutmodtagelse, hvor to dage ikke er ens, og kan du lide at have kontakt med mange forskellige mennesker - så er en stilling hos os måske noget for dig. Arbejdsopgaver i Akutmodtagelsen: Efter en grundig introduktion til vores akutte område, vil du komme til at arbejde med følgende sekretærfunktioner: Registrering og modtagelse af patienter Akut visitation i samarbejde med ambulancer ved traume eller akut sygdom Centralvisitation, hvor vi modtager telefoniske meldinger fra praktiserende læge og 1813 Behandle akutte og elektive henvisninger Være en del af traumeteamet med registrering i SP ved traume eller akutkald Direkte diktering af skadestuepatienter Booking af ambulante tider, bestilling af blodprøver, røntgen mm. Vi tilbyder: Spændende arbejdsdage, hvor to dage ikke er ens Grundig introduktion for nyansatte. Vi har vores egen udviklingssekretær til dette En stor lægesekretærgruppe der har det rigtig godt sammen Indflydelse på egen vagtplan Fokus på personlig og faglig udvikling med mulighed for videreuddannelse. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgavevaretagelse. Forløbet tager udgangspunkt i 3 moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen Vi lægger vægt på, at: Du er uddannet lægesekretær Du er forandringsparat og kan holde hovedet koldt i pressede situationer Du har flair for IT og finder det naturligt at arbejde med dette Du er serviceminded og omhyggelig med dit arbejde Vi arbejder i skiftende vagter, herunder dag, aften og nattevagter samt i weekender og helligdage. Du skal arbejde 5-6 weekender på 12 uger og 5-6 nattevagter fordelt på 12 uger. Tøv ikke med at sende en ansøgning, selvom du ikke har haft skiftende vagter før, der er stor fleksibilitet og lægesekretærgruppen er stor, så der er god mulighed for at få lagt vagterne, så det passer bedst ind i din hverdag. Har ovenstående vakt din interesse, så send en ansøgning med CV samt dokumentation for din lægesekretæruddannelse. Hvis du ønsker at høre mere om stillingen eller vagtbelastningen er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Vibeke Albretsen på tlf. nr. 48 29 71 54. Løn og ansættelsesforhold: I henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er mandag den 5. august. Ansættelsessamtaler afholdes løbende efter aftale.11jobneta13b941f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-05T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219000&DepartmentId=18815&MediaId=4733&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3550722Nordsjællands Hospital (Hillerød)11Dyrehavevej 293400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781812JobNet5007983500798310020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a13b941fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a13b941fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a13b941f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a13b941f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgLægesekretær til Akutmodtagelsen i HIL - gerne nyuddannet12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362113738vibeke.albretsen@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330116722Ny lægesekretærkollega søges til Kardiologisk Afdeling, Nordsjællands HospitalRobot Er du vores nye kollega? Som lægesekretær i Kardiologisk Afdeling vil du indgå i et team primært med opgaver i ambulatoriet, men også med bufferfunktion i vores kardiologiske sengeafsnit. Vi har opbygget et godt sekretærsamarbejde på tværs af vores matrikler i Hillerød og Frederikssund. Sekretærerne i ambulatoriet er delt i to teams med forskellige opgaver, men de arbejder fortsat i et tæt samarbejde omkring vores kardiologiske patienter og deres forløb. Vi søger dig, som smiler med stemmen, gerne vil yde god service til patienter og kolleger og kan bevare overblikket i pressede situationer. Sekretærerne har i fællesskab arbejdet med værdier som respekt, tillid, empati, ansvar og modighed, som tilsammen er med til at højne samarbejdet. Vi tager gerne imod nye ideer, da åbenhed vægtes i forhold til nye muligheder for optimering og effektivisering i afdelingen. Det er en fordel, hvis du har kendskab til hjertespecialet. Vi forventer, at du har en professionel tilgang til faget og trives med opgaveløsning på et højt administrativt fagligt niveau med et fælles ansvar for løsningen af disse og gerne med ambulatorieerfaring. Arbejdsopgaverne består i en bred vifte af ambulatorieopgaver som telefonbetjening, patientbooking, skrankefunktion, opfølgning i henhold til arbejdslister opgavelister i Sundhedsplatformen, herunder afrund ambulant besøg . Det vægtes derfor højt, at du har kendskab til SP. Vi tester desuden forskellige arbejdsgange med henblik på at understøtte klinikernes arbejde med fx præjournalføring, digital diktering, fast track m.m. Desuden er afdelingen en del af et organisationsprojekt (LIVSKRAFT) i vores nye ambulatoriehus som en proces mod Nyt Hospital Nordsjælland i 2024. For at kunne søge stillingen skal du være uddannet lægesekretær. Vi tilbyder oplæring i de forskellige funktioner med en mentorordning, et godt og positivt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og vidensdeler med hinanden. Du bliver en del af en sekretærgruppe, bestående af 12 sekretærer fordelt på to matrikler, hvor du får mulighed for at sætte dit eget præg. Din primære placering bliver på Hillerød-matriklen, men arbejdsdage på Frederikssund kan forekomme. Timeantal og startdato iflg. aftale. Ansøgningsfrist 20. november 2019. Vi afholder samtaler løbende. Hvis ovenstående lyder interessant er du velkommen til at komme på besøg i afdelingen ved at tage kontakt til ledende lægesekretær Malene Malling Mohr, tlf. 4829 6088 eller via mail malene.malling.mohr@regionh.dkEr du vores nye kollega?

Som lægesekretær i Kardiologisk Afdeling vil du indgå i et team primært med opgaver i ambulatoriet, men også med bufferfunktion i vores kardiologiske sengeafsnit.

Vi har opbygget et godt sekretærsamarbejde på tværs af vores matrikler i Hillerød og Frederikssund. Sekretærerne i ambulatoriet er delt i to teams med forskellige opgaver, men de arbejder fortsat i et tæt samarbejde omkring vores kardiologiske patienter og deres forløb.

Vi søger dig, som smiler med stemmen, gerne vil yde god service til patienter og kolleger og kan bevare overblikket i pressede situationer. Sekretærerne har i fællesskab arbejdet med værdier som respekt, tillid, empati, ansvar og modighed, som tilsammen er med til at højne samarbejdet. Vi tager gerne imod nye ideer, da åbenhed vægtes i forhold til nye muligheder for optimering og effektivisering i afdelingen.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til hjertespecialet. Vi forventer, at du har en professionel tilgang til faget og trives med opgaveløsning på et højt administrativt fagligt niveau med et fælles ansvar for løsningen af disse og gerne med ambulatorieerfaring.

Arbejdsopgaverne består i en bred vifte af ambulatorieopgaver som telefonbetjening, patientbooking, skrankefunktion, opfølgning i henhold til arbejdslister/opgavelister i Sundhedsplatformen, herunder ”afrund ambulant besøg”. Det vægtes derfor højt, at du har kendskab til SP. Vi tester desuden forskellige arbejdsgange med henblik på at understøtte klinikernes arbejde med fx præjournalføring, digital diktering, fast track m.m. Desuden er afdelingen en del af et organisationsprojekt (LIVSKRAFT) i vores nye ambulatoriehus som en proces mod Nyt Hospital Nordsjælland i 2024.

For at kunne søge stillingen skal du være uddannet lægesekretær.

Vi tilbyder oplæring i de forskellige funktioner med en mentorordning, et godt og positivt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og vidensdeler med hinanden. Du bliver en del af en sekretærgruppe, bestående af 12 sekretærer fordelt på to matrikler, hvor du får mulighed for at sætte dit eget præg.

Din primære placering bliver på Hillerød-matriklen, men arbejdsdage på Frederikssund kan forekomme.

Timeantal og startdato iflg. aftale. Ansøgningsfrist 20. november 2019. Vi afholder samtaler løbende.

Hvis ovenstående lyder interessant er du velkommen til at komme på besøg i afdelingen ved at tage kontakt til ledende lægesekretær Malene Malling Mohr, tlf. 4829 6088 eller via mail malene.malling.mohr@regionh.dk

Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-11-01T00:00:002019-11-20T00:00:00
330114911Er du vores nye registreringskonsulent?Robot Som registreringskonsulent i Planlægning og Dataanalyse vil du indgå i enhedens registreringsteam bestående af en faglig teamleder og 3 registreringskonsulenter. Der er i alt 12 ansatte i enheden. Registreringsteamets kerneopgaver består i at understøtte og supportere klinikken ift. både kliniske og administrative arbejdsgange med henblik på fyldestgørende registrering og indberetning. Vi afholder workshops og undervisninger for afdelinger ift. både nye og eksisterende arbejdsgange og registreringskrav. Desuden arbejer vi med forbedringstiltag og test af arbejdsgange i samarbejde med kollegaer i administrationen og klinikken. Registreringsteamet bidrager til den samlede opgaveløsning i enheden, afdelingen og i administrationen generelt. Din profil Du er uddannet lægesekretær eller har anden relevant erfarings- og uddannelsesmæssig baggrund, herunder erfaring med Sundhedsplatformen. Du har lyst til en alsidig hverdag, hvor en del af arbejdet foregår kliniknært. Du er god til formidling på skrift og i tale. Du er god til at se nye muligheder, har en positiv indstilling og lyst til at lære nyt. Vi investerer i dig Som en del af jobbet bliver du grundigt introduceret til dine arbejdsopgaver. Du får store muligheder for selvstændigt at præge opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge stillingen. Løn- og ansættelsesforhold Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i regionen. Vi har til huse på matriklen i Hillerød og betjener desuden hospitalsmatriklen i Frederikssund og Sundhedshuset i Helsingør. Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte faglig teamleder, Mette Krog Andreasen tlf. 24 40 07 49 eller enhedschef Tobias De Neergaard tlf. 29 60 41 09. Ansøgningsfrist Upload din ansøgning med CV senest mandag d. 18. november 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 47. Stillingen ønskes besat snarest muligt.Som registreringskonsulent i Planlægning og Dataanalyse vil du indgå i enhedens registreringsteam bestående af en faglig teamleder og 3 registreringskonsulenter. Der er i alt 12 ansatte i enheden.

Registreringsteamets kerneopgaver består i at understøtte og supportere klinikken ift. både kliniske og administrative arbejdsgange med henblik på fyldestgørende registrering og indberetning.

Vi afholder workshops og undervisninger for afdelinger ift. både nye og eksisterende arbejdsgange og registreringskrav. Desuden arbejer vi med forbedringstiltag og test af arbejdsgange i samarbejde med kollegaer i administrationen og klinikken.

Registreringsteamet bidrager til den samlede opgaveløsning i enheden, afdelingen og i administrationen generelt.

Din profil

  • Du er uddannet lægesekretær eller har anden relevant erfarings- og uddannelsesmæssig baggrund, herunder erfaring med Sundhedsplatformen.
  • Du har lyst til en alsidig hverdag, hvor en del af arbejdet foregår kliniknært.
  • Du er god til formidling på skrift og i tale.
  • Du er god til at se nye muligheder, har en positiv indstilling og lyst til at lære nyt.
Vi investerer i dig

Som en del af jobbet bliver du grundigt introduceret til dine arbejdsopgaver. Du får store muligheder for selvstændigt at præge opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge stillingen.

Løn- og ansættelsesforhold

Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i regionen. Vi har til huse på matriklen i Hillerød og betjener desuden hospitalsmatriklen i Frederikssund og Sundhedshuset i Helsingør. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte faglig teamleder, Mette Krog Andreasen tlf. 24 40 07 49 eller enhedschef Tobias De Neergaard tlf. 29 60 41 09.

Ansøgningsfrist

Upload din ansøgning med CV senest mandag d. 18. november 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 47. Stillingen ønskes besat snarest muligt.



Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-10-30T00:00:002019-11-18T00:00:00
330124786Dygtig lægesekretær søges til spændende ortopædkirurgisk afdeling, Herlev og Gentofte Hospital, Gentofte matriklenRobot Afdeling for Led- og Knoglekirurgi søger lægesekretær til fast stilling 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale. Afdeling for Led- og Knoglekirurgi er delt på to matrikler - den akutte funktion på Herlev og den elektive kirurgi på Gentofte. Vi er 28 aktive og engageret kolleger med en spændende og udfordrende hverdag. Vi sætter en ære i at yde god service til patienterne samt til det tværfaglige personale, som vi møder i vores hverdag. Vi vægter et godt arbejdsmiljø højt. Forventningerne til dig er: Uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav), men vi kræver ikke mange års erfaring Er vant til at arbejde i Sundhedsplatformen (et ufravigeligt krav) Fagligt dygtig med relevant erfaring inden for patient- og IT-registreringssystemer En højt prioriteret professionalisme og serviceminded tilgang til vores patienter Vil det gode arbejdsmiljø er positiv og motiverende Lysten til både mono- og tværfagligt samarbejde Klar til at tage ansvar og handle derefter Vil gerne arbejde med kvalitet og udvikling Til gengæld får du: Tæt ledelsesmæssig sparring En arbejdsplads i konstant udvikling Rigtigt gode udviklingsmuligheder Dine egne ansvarsområder og mulighed for at deltage i tværfaglige teams God og grundig introduktion til afdelingen og oplæring i sekretærfunktioner Godt tværfagligt samarbejde Dagarbejdstid på hverdag indenfor tidsrummet kl. 07.30-15.30 Arbejdstid 37 timer ugentligt eller efter aftale Ansættelsesform: Fastansættelse Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst Ansøgningsfrist den 6. december 2019 OM AFDELINGEN På Afdeling for Led- og Knoglekirurgi, Herlev og Gentofte Hospital, får du 350 kolleger fordelt på to matrikler. Afdelingen har hovedfunktion indenfor traumatologi, infektionskirurgi og idrætskirurgi, regionsfunktion indenfor fod- og ankelkirurgi samt alloplastikkirurgi samt højt specialiseret funktion indenfor skulder- og albuekirurgi samt håndkirurgi samt en Garantiklinik. På Afdeling for Led- og Knoglekirurgi arbejder vi efter hospitalets ambition Godt behandlet . Ønsker du yderligere oplysning om stillingen er du velkommen til at kontakte souschef Anne-Dorte Wegener, telefon 38 67 23 86 eller på e-mail anne.dorte.wegener.01@regionh.dkAfdeling for Led- og Knoglekirurgi søger lægesekretær til fast stilling 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale.

Afdeling for Led- og Knoglekirurgi er delt på to matrikler - den akutte funktion på Herlev og den elektive kirurgi på Gentofte.

Vi er 28 aktive og engageret kolleger med en spændende og udfordrende hverdag. Vi sætter en ære i at yde god service til patienterne samt til det tværfaglige personale, som vi møder i vores hverdag. Vi vægter et godt arbejdsmiljø højt.

Forventningerne til dig er:

  • Uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav), men vi kræver ikke mange års erfaring
  • Er vant til at arbejde i Sundhedsplatformen (et ufravigeligt krav)
  • Fagligt dygtig med relevant erfaring inden for patient- og IT-registreringssystemer
  • En højt prioriteret professionalisme og serviceminded tilgang til vores patienter
  • Vil det gode arbejdsmiljø – er positiv og motiverende
  • Lysten til både mono- og tværfagligt samarbejde
  • Klar til at tage ansvar og handle derefter
  • Vil gerne arbejde med kvalitet og udvikling
Til gengæld får du:

  • Tæt ledelsesmæssig sparring
  • En arbejdsplads i konstant udvikling
  • Rigtigt gode udviklingsmuligheder
  • Dine egne ansvarsområder og mulighed for at deltage i tværfaglige teams
  • God og grundig introduktion til afdelingen og oplæring i sekretærfunktioner
  • Godt tværfagligt samarbejde
Dagarbejdstid på hverdag indenfor tidsrummet kl. 07.30-15.30

Arbejdstid 37 timer ugentligt eller efter aftale

Ansættelsesform: Fastansættelse

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst

Ansøgningsfrist den 6. december 2019

OM AFDELINGEN

På Afdeling for Led- og Knoglekirurgi, Herlev og Gentofte Hospital, får du 350 kolleger fordelt på to matrikler.

Afdelingen har hovedfunktion indenfor traumatologi, infektionskirurgi og idrætskirurgi, regionsfunktion indenfor fod- og ankelkirurgi samt alloplastikkirurgi samt højt specialiseret funktion indenfor skulder- og albuekirurgi samt håndkirurgi samt en Garantiklinik.

På Afdeling for Led- og Knoglekirurgi arbejder vi efter hospitalets ambition ”Godt behandlet”.

Ønsker du yderligere oplysning om stillingen er du velkommen til at kontakte souschef Anne-Dorte Wegener, telefon 38 67 23 86 eller på e-mail anne.dorte.wegener.01@regionh.dk

Gentofte HospitalHellerup2019-11-14T00:00:002019-12-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ny lægesekretærkollega søges til Kardiologisk Afdeling, Nordsjællands Hospital

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Er du vores nye kollega? Som lægesekretær i Kardiologisk Afdeling vil du indgå i et team primært med opgaver i ambulatoriet, men også med bufferfunktion i vores kardiologiske sengeafsnit. Vi har opbygget et godt sekretærsamarbejde på tværs af vores ...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Er du vores nye registreringskonsulent?

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Som registreringskonsulent i Planlægning og Dataanalyse vil du indgå i enhedens registreringsteam bestående af en faglig teamleder og 3 registreringskonsulenter. Der er i alt 12 ansatte i enheden. Registreringsteamets kerneopgaver består i at unders...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:18. november 2019

Dygtig lægesekretær søges til spændende ortopædkirurgisk afdeling, Herlev og Gentofte Hospital, Gentofte matriklen

Gentofte Hospital

Hellerup
Afdeling for Led- og Knoglekirurgi søger lægesekretær til fast stilling 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. januar 2020 eller efter aftale. Afdeling for Led- og Knoglekirurgi er delt på to matrikler - den akutte funktion på Herlev og den elekt...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:14. december 2019