Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit

Vil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig.

På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit.

Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019.

Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig.

Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i

  • Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Telefonbetjening
  • Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier
  • Håndtering af ordinationer og prøvesvar
  • Portørbestilling og kørsler

Vi søger en ny kollega der
  • Trives i skiftende vagter
  • Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen
  • Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service
  • Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter
  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær

Vi kan tilbyde
  • Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
  • Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
  • Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø
  • En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i ’MIN TID’

Vi forventer, at du
  • Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag
  • Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale
  • Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker
  • Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken
  • Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag

Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om os kan du læse her:
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/kontakt/Sider/medicinsk-modtageafsnit-1.aspx

Ønsker du flere oplysninger?
Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte.

Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015396Phoenix-a2cd775012019-05-02T00:00:00Lægesekretær til Akutmodtagelsens Medicinske ModtageafsnitVil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig.

På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit.

Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019.

Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig.

Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i
  • Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Telefonbetjening
  • Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier
  • Håndtering af ordinationer og prøvesvar
  • Portørbestilling og kørsler

Vi søger en ny kollega der
  • Trives i skiftende vagter
  • Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen
  • Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service
  • Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter
  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær

Vi kan tilbyde
  • Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
  • Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
  • Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø
  • En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i ’MIN TID’

Vi forventer, at du
  • Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag
  • Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale
  • Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker
  • Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken
  • Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag

Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om os kan du læse her:
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/kontakt/Sider/medicinsk-modtageafsnit-1.aspx

Ønsker du flere oplysninger?
Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte.

Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.
2019-05-21T00:50:38.343 Vil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig. På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit. Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019. Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig. Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP Kvalitetssikring af arbejdslister Telefonbetjening Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier Håndtering af ordinationer og prøvesvar Portørbestilling og kørsler Vi søger en ny kollega der Trives i skiftende vagter Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær Vi kan tilbyde Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i MIN TID Vi forventer, at du Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om os kan du læse her: https: www.bispebjerghospital.dk afdelinger-og-klinikker akutmodtagelse kontakt Sider medicinsk-modtageafsnit-1.aspx Ønsker du flere oplysninger? Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk Ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale. Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte. Ansøgningsfrist og samtaler Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobneta2cd7750100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218189&DepartmentId=18516&MediaId=4714&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518399Bispebjerg Hospital11Bispebjerg Bakke 232400København NV24640338DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752662JobNet4982141498214110002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgBrænder du for at blive Lægesekretær?12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361658874Camillanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330015665Uddannet lægesekretær til fast stilling i Neurologisk AmbulatoriumRobot Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af. I Neurologisk Ambulatorium ser vi patienter med bl.a. Parkinsons sygdom, Tourette, hovedpine, hjernetumorer og andre neurologiske lidelser. Vi ser både kroniske patienter, der har lange forløb hos os og patienter med korte og hurtige forløb. Hos os får du et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for empati og overblik. Du forventes at have et højt serviceniveau overfor patienter og pårørende, men også i forhold til dine kollegaer. Vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø og er en lille gruppe på 8 lægesekretærer, der passer på hinanden og arbejder tæt sammen i hverdagen. I hele Neurologisk Afdeling er vi 21 sekretærer fordelt på tre sengeafsnit, et daghospital og tre ambulatorier. Du skal være uddannet lægesekretær og brænde for ambulatorieopgaver samt have erfaring med Sundhedsplatformen. Vi sørger selvfølgelig for god oplæring i vores arbejdsgange. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være afrunding af patientbesøg, telefonpasning, modtagelse af patienter, bestilling af undersøgelser, journalskrivning, redigering af breve til patienter samt LÆ-attester. Personlige kvalifikationer Du er fleksibel, robust og serviceminded, og samtidig god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne. Du er omhyggelig med sans for detaljer, og samtidig besidder et godt energiniveau og overblik. Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner. Du har mod på mange faglige udfordringer og kan arbejde selvstændigt. Du er en god og loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger. Du er en teamplayer, der sætter fællesskabet højt. Vi kan tilbyde En 30-37-timers ansættelse med start d. 1. juni 2019 eller snarest derefter. Et spændende og alsidigt job, hvor to dage ikke er ens. Du vil komme til at indgå i et team bestående af otte lægesekretærer i et ambulatorium med mange varierende opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø. Et stærkt tværfagligt samarbejde, som vi værner om. Har vi fanget din interesse? Har du spørgsmål, og ønsker du at vide mere inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte os: Lægesekretær Sidsel Küsch Nørmark på telefon 3863 5253 eller via mail sidsel.kuesch.noermark@regionh.dk Lægesekretær Gro Vejlø på telefon 3863 5238 eller via mail gro.vejloe@regionh.dk Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk på telefon 3863 5225 eller via mail marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk Ansøgningsfristen er torsdag den 23. maj 2019, kl. 12.00.Vi søger en ny kollega, der – ligesom os – er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden.
Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af.

I Neurologisk Ambulatorium ser vi patienter med bl.a. Parkinsons sygdom, Tourette, hovedpine, hjernetumorer og andre neurologiske lidelser. Vi ser både kroniske patienter, der har lange forløb hos os og patienter med korte og hurtige forløb.

Hos os får du et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for empati og overblik. Du forventes at have et højt serviceniveau overfor patienter og pårørende, men også i forhold til dine kollegaer.

Vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø og er en lille gruppe på 8 lægesekretærer, der passer på hinanden og arbejder tæt sammen i hverdagen.

I hele Neurologisk Afdeling er vi 21 sekretærer fordelt på tre sengeafsnit, et daghospital og tre ambulatorier.

Du skal være uddannet lægesekretær og brænde for ambulatorieopgaver samt have erfaring med Sundhedsplatformen. Vi sørger selvfølgelig for god oplæring i vores arbejdsgange.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være afrunding af patientbesøg, telefonpasning, modtagelse af patienter, bestilling af undersøgelser, journalskrivning, redigering af breve til patienter samt LÆ-attester.

Personlige kvalifikationer
  • Du er fleksibel, robust og serviceminded, og samtidig god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne.
  • Du er omhyggelig med sans for detaljer, og samtidig besidder et godt energiniveau og overblik.
  • Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner.
  • Du har mod på mange faglige udfordringer og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er en god og loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Du er en teamplayer, der sætter fællesskabet højt.
Vi kan tilbyde
  • En 30-37-timers ansættelse med start d. 1. juni 2019 eller snarest derefter.
  • Et spændende og alsidigt job, hvor to dage ikke er ens.
  • Du vil komme til at indgå i et team bestående af otte lægesekretærer i et ambulatorium med mange varierende opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø.
  • Et stærkt tværfagligt samarbejde, som vi værner om.
Har vi fanget din interesse?

Har du spørgsmål, og ønsker du at vide mere inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte os:
Lægesekretær Sidsel Küsch Nørmark på telefon 3863 5253 eller via mail sidsel.kuesch.noermark@regionh.dk
Lægesekretær Gro Vejlø på telefon 3863 5238 eller via mail gro.vejloe@regionh.dk
Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk på telefon 3863 5225 eller via mail marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk

Ansøgningsfristen er torsdag den 23. maj 2019, kl. 12.00.
Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-05-02T00:00:002019-05-23T00:00:00
330014561Uddannet - gerne nyuddannet - lægesekretær til barselsvikariat i neurologienRobot Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af. Her på Neurologisk Akutmodtagelse N10A modtages, behandles og plejes alle akutte neurologiske patienter, som er henvist med neurologiske symptomer sygdomme enten via egen læge, vagtlæge, andre hospitaler eller skadestuer. Patienterne overflyttes herefter til vores andre neurologiske afsnit eller et hospital i deres optageområde, hvis der skulle være behov for det. Du får et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for din gode empati og overblik. Du har et højt serviceniveau overfor patienterne og deres pårørende, men også i forhold til dine kollegaer, så alle både føler sig hørt og godt behandlet. Du skal være uddannet lægesekretær, og har du kendskab til arbejdsgangen på et sengeafsnit og til Sundhedsplatformen er det at foretrække, men ikke et krav. Vi vil naturligvis sørge for god oplæring. Hvis du er nyuddannet lægesekretær, vil vi gerne være med til at kickstarte din karriere som lægesekretær med dette barselsvikariat. Dine personlige kvalifikationer Du er en fleksibel, robust og serviceminded person, der samtidig er god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne. Du er en meget omhyggelig person med sans for detaljer, der samtidig besidder et godt energiniveau og overblik. Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner. Du har mod på mange faglige udfordringer, og kan arbejde både selvstændigt og tværfagligt Du er en god, loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger. Du tilbydes Vi er fleksible angående arbejdstiden, så vi kan tilbyde dig 32-37 timers ansættelse med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Vikariatet er på 12 mdr. Et spændende, alsidigt job, hvor du virkelig kan være med til at hjælpe og gøre en forskel for mange mennesker. En stilling med mange varierede opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø. Tæt samarbejde med alle faggrupper. Yderlige oplysninger Hvis dette har fanget din interesse, og du ønsker at vide mere, er du velkommen til at komme forbi og hilse på os, inden du søger stillingen. Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk fortæller også gerne mere, hvis du ringer til hende på telefon 3863 5225 eller via email: marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk Du kan læse lidt om afdelingen på Bispebjerg Hospitals hjemmeside www.bispebjerghospital.dk Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 12.00Vi søger en ny kollega, der – ligesom os – er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af.

Her på Neurologisk Akutmodtagelse N10A modtages, behandles og plejes alle akutte neurologiske patienter, som er henvist med neurologiske symptomer/sygdomme enten via egen læge, vagtlæge, andre hospitaler eller skadestuer.

Patienterne overflyttes herefter til vores andre neurologiske afsnit eller et hospital i deres optageområde, hvis der skulle være behov for det.

Du får et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for din gode empati og overblik. Du har et højt serviceniveau overfor patienterne og deres pårørende, men også i forhold til dine kollegaer, så alle både føler sig hørt og godt behandlet.

Du skal være uddannet lægesekretær, og har du kendskab til arbejdsgangen på et sengeafsnit og til Sundhedsplatformen er det at foretrække, men ikke et krav. Vi vil naturligvis sørge for god oplæring.

Hvis du er nyuddannet lægesekretær, vil vi gerne være med til at kickstarte din karriere som lægesekretær med dette barselsvikariat.

Dine personlige kvalifikationer
  • Du er en fleksibel, robust og serviceminded person, der samtidig er god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne.
  • Du er en meget omhyggelig person med sans for detaljer, der samtidig besidder et godt energiniveau og overblik.
  • Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner.
  • Du har mod på mange faglige udfordringer, og kan arbejde både selvstændigt og tværfagligt
  • Du er en god, loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger.
Du tilbydes
  • Vi er fleksible angående arbejdstiden, så vi kan tilbyde dig 32-37 timers ansættelse med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Vikariatet er på 12 mdr.
  • Et spændende, alsidigt job, hvor du virkelig kan være med til at hjælpe og gøre en forskel for mange mennesker.
  • En stilling med mange varierede opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø.
  • Tæt samarbejde med alle faggrupper.
Yderlige oplysninger

Hvis dette har fanget din interesse, og du ønsker at vide mere, er du velkommen til at komme forbi og hilse på os, inden du søger stillingen.

Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk fortæller også gerne mere, hvis du ringer til hende på telefon 3863 5225 eller via email: marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk

Du kan læse lidt om afdelingen på Bispebjerg Hospitals hjemmeside – www.bispebjerghospital.dk

Ansøgningsfristen er onsdag den 22. maj 2019, kl. 12.00




Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-05-01T00:00:002019-05-22T00:00:00
330022018Luftfartslæge søges til Trafik-, Bygge- og BoligstyrelsenRobot Interesserer du dig for luftfart, og fungerer du godt i krydsfeltet mellem medicin og lovgivning? Trives du i en afvekslende hverdag med fokus på medicin og sagsbehandling, så kunne du være vores nye kollega i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen. Vi søger en engageret læge med flyvemedicinsk baggrund fra enten det civile eller militære område, der har lyst til at skifte fra arbejdet med at udføre helbredsundersøgelser over til arbejdet som embedsmand på området. Vi har brug for en erfaren flyvelæge, der selvstændigt og struktureret kan understøtte udviklingen af styrelsens lægefaglige arbejde på luftfartsområdet. Vi tilbyder et spændende og fagligt udfordrende job med en bred kontaktflade og engagerede kolleger. Vi lægger herudover stor værdi i at kunne tilbyde dig en hverdag, der rummer plads til fritid og familieliv. En dynamisk hverdag med faglige udfordringer Du vil indgå i et fagligt stærkt team af læger, der udover luftfartslæger også omfatter de læger, der varetager helbredsattester og certifikater inden for styrelsens øvrige transportområder. Dine væsentligste arbejdsopgaver som vores nye luftfartslæge: • Føre tilsyn med helbredsattester og certifikater for danske piloter, flyveledere og cabin crew. • Træffe afgørelse i sager, der er henvist til styrelsen fra de danske flyvelæger. • Levere sparring til flyvelæger vedr. lægefaglige problemstillinger i forbindelse med helbredsattester. • Certificere og føre tilsyn med flyvelæger og flyvemedicinske klinikker i Danmark. • Sikre implementering af ny regulering på området i samarbejde med juristerne. • Understøtte en effektiv sagsbehandling mellem læger, jurister og assisterende personale. • Varetage generel sparring med andre læger i styrelsen om trafikmedicinske problemstillinger. • Sparring med styrelsens jurister og de tekniske kolleger i flyvelægefaglige sager. • Deltage i internationalt arbejde vedr. regulering af området (møder i EASA). • Varetage undervisning af læger på det flyvemedicinske område, herunder tilrettelæggelse af kursusaktivitet. • Samarbejde med branche og interessenter, herunder besvare forespørgsler om vurderinger og fortolkninger af reglerne på området. Jobbet indebærer nogen rejseaktivitet i forbindelse med tilsynsaktiviteten, forskellige uddannelsesaktiviteter, samt mødedeltagelse hos Europæisk Luftfarts Sikkerheds Agentur (EASA). Din profil: Vi forventer, at du: • Er læge med flyvemedicinsk baggrund og har erfaring med helbredsgodkendelse på området • Er imødekommende og interesseret i at indgå i et socialt fællesskab på tværs af fagligheder • Har stærke kommunikative kompetencer og kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i et let tilgængeligt sprog både på dansk og engelsk • Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i et lille stærkt team • Har evnen til hurtigt at sætte dig ind i nye regler på fagområdet • Er samarbejdsorienteret og har lyst til at bidrage aktivt til teamsamarbejdet Det vil være en fordel, om du har erfaring med at arbejde i en offentlig forvaltning, men det er ikke en forudsætning for stillingen. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med arbejdsplads tæt på Dybbølsbro Station. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Finansministeriet. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen hvem er vi… Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet. Vi er mange forskellige faggrupper og udgør derfor en bred vifte af specialister og generalister. Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk. Yderligere information Du kan få mere at vide om stillingen hos vicedirektør Kåre Clemmesen på telefon 25 40 88 96 eller overlæge Torben Hærslev på telefon 41 78 04 10. Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen. Der vil indgå tests i rekrutteringsforløbet. Du vil ikke kunne drive en privat flyvemedicinsk praksis ved siden af jobbet som luftfartslæge. Ansøgning Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest mandag d. 3. juni 2019 kl 9.00. Samtaler forventes afholdt den 6. og 7. juni.
Interesserer du dig for luftfart, og fungerer du godt i krydsfeltet mellem medicin og lovgivning? Trives du i en afvekslende hverdag med fokus på medicin og sagsbehandling, så kunne du være vores nye kollega i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen.

Vi søger en engageret læge med flyvemedicinsk baggrund fra enten det civile eller militære område, der har lyst til at skifte fra arbejdet med at udføre helbredsundersøgelser over til arbejdet som embedsmand på området. Vi har brug for en erfaren flyvelæge, der selvstændigt og struktureret kan understøtte udviklingen af styrelsens lægefaglige arbejde på luftfartsområdet.

Vi tilbyder et spændende og fagligt udfordrende job med en bred kontaktflade og engagerede kolleger. Vi lægger herudover stor værdi i at kunne tilbyde dig en hverdag, der rummer plads til fritid og familieliv.

En dynamisk hverdag med faglige udfordringer
Du vil indgå i et fagligt stærkt team af læger, der udover luftfartslæger også omfatter de læger, der varetager helbredsattester og certifikater inden for styrelsens øvrige transportområder.

Dine væsentligste arbejdsopgaver som vores nye luftfartslæge:

• Føre tilsyn med helbredsattester og certifikater for danske piloter, flyveledere og cabin crew.
• Træffe afgørelse i sager, der er henvist til styrelsen fra de danske flyvelæger.
• Levere sparring til flyvelæger vedr. lægefaglige problemstillinger i forbindelse med helbredsattester.
• Certificere og føre tilsyn med flyvelæger og flyvemedicinske klinikker i Danmark.
• Sikre implementering af ny regulering på området i samarbejde med juristerne.
• Understøtte en effektiv sagsbehandling mellem læger, jurister og assisterende personale.
• Varetage generel sparring med andre læger i styrelsen om trafikmedicinske problemstillinger.
• Sparring med styrelsens jurister og de tekniske kolleger i flyvelægefaglige sager.
• Deltage i internationalt arbejde vedr. regulering af området (møder i EASA).
• Varetage undervisning af læger på det flyvemedicinske område, herunder tilrettelæggelse af kursusaktivitet.
• Samarbejde med branche og interessenter, herunder besvare forespørgsler om vurderinger og fortolkninger af reglerne på området.

Jobbet indebærer nogen rejseaktivitet i forbindelse med tilsynsaktiviteten, forskellige uddannelsesaktiviteter, samt mødedeltagelse hos Europæisk Luftfarts Sikkerheds Agentur (EASA).

Din profil:
Vi forventer, at du:

• Er læge med flyvemedicinsk baggrund og har erfaring med helbredsgodkendelse på området
• Er imødekommende og interesseret i at indgå i et socialt fællesskab på tværs af fagligheder
• Har stærke kommunikative kompetencer og kan formulere dig både skriftligt og mundtligt i et let tilgængeligt sprog – både på dansk og engelsk
• Kan arbejde selvstændigt og proaktivt i et lille stærkt team
• Har evnen til hurtigt at sætte dig ind i nye regler på fagområdet
• Er samarbejdsorienteret og har lyst til at bidrage aktivt til teamsamarbejdet

Det vil være en fordel, om du har erfaring med at arbejde i en offentlig forvaltning, men det er ikke en forudsætning for stillingen.



Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med arbejdsplads tæt på Dybbølsbro Station. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst mellem relevant faglig organisation og Finansministeriet. Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet. Vi er mange forskellige faggrupper og udgør derfor en bred vifte af specialister og generalister.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos vicedirektør Kåre Clemmesen på telefon 25 40 88 96 eller overlæge Torben Hærslev på telefon 41 78 04 10.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen. Der vil indgå tests i rekrutteringsforløbet.

Du vil ikke kunne drive en privat flyvemedicinsk praksis ved siden af jobbet som luftfartslæge.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens elektroniske ansøgningsportal på www.tbst.dk senest mandag d. 3. juni 2019 kl 9.00.

Samtaler forventes afholdt den 6. og 7. juni.



    TrafikstyrelsenKøbenhavn V2019-05-10T00:00:002019-06-03T00:00:00
    330026749Psykiatrisk Center København søger 5 nye lægesekretærkollegerRobot Vi søger 5 uddannede lægesekretærer til to af vores ambulatorier, Akutmodtagelsen samt to flyverfunktioner. Psykiatrisk Center København er Danmarks største center indenfor psykiatri med en akutmodtagelse, sengeafsnit, ambulatorier, kompetencecentre, ECT-afsnit og specialambulatorier. Med baggrund i at flere af vores kolleger har valgt at fratræde arbejdsmarkedet, nogle har søgt nye udfordringer og vi henover en længere periode har friholdt vakante stillinger, søger vi 5 nye kolleger. Alle stillinger er på 32-37 timer per uge, fastansættelse og til besættelse snarest muligt. 3 af stillingerne tilknyttes henholdsvis: Akutmodtagelsen sengeafsnit på Bispebjerg Hospital Psykiatrisk Ambulatorium i Nimbusparken, Frederiksberg optageområde Psykiatrisk Ambulatorium på Strandboulevarden, Østerbro Indre by optageområde 2 flyverstillinger Begge stillinger indeholder tilknytning til 2 forskellige ambulatorier. Det vil sige, at du på ugentlig basis veksler i lokalt fremmøde på fastlagte ugedage. Der må dog forventes ændringer i fremmøde ved ferie, kurser eller fravær af anden grund. Den samlede sekretærgruppe i PC København arbejder på tværs af centret. Det vil sige, at vi løser vores administrative opgaver lokalt, men hjælper også hinanden primært langdistance med forskellige opgaver i Sundhedsplatformen. Vi udvikler os derudover løbende ift. fremmøde på andre matrikler ved behov. Det taler vi videre om ved samtalen ud fra dine ønsker og vores behov. Udover de forskellige arbejdsopgaver relateret til Sundhedsplatformen, patientforløb m.v. arbejder vi efter principperne i Ventet og Velkommen. Som faggruppe sikrer vi, at vores patienter bliver modtaget ved ankomst og vi besvarer telefonen, når de eller andre samarbejdspartnere har brug for vores hjælp. Din arbejdstid vil derfor afspejle rammerne for Ventet og Velkommen indenfor tidsrummet kl. 8-16 på hverdage. Vores center fordeler sig for nuværende på 11 matrikler. Alle vores sengeafsnit, akutmodtagelsen og en stor del af vores ambulatorier skal samles på Bispebjerg Hospital i 2022 2023. Du kan læse mere om fremtidens psykiatri i Region Hovedstaden og Ny Psykiatri Bispebjerg her. Forventninger til dig Du er uddannet lægesekretær Rutineret bruger af Region Hovedstadens IT-¬systemer herunder Sundhedsplatformen Du har stærke kompetencer og rutine i registreringspraksis og arbejdsopgaver, der relaterer sig til enten sengeafsnit, ambulatorier eller akutmodtagelse Du har rutine i arbejdet med Ventet og velkommen og trives med det Du arbejder selvstændigt, systematisk, er proaktiv med samtidig forståelse af det mono- som tværfaglige samarbejde mhp. at understøtte vores patientforløb Vi forventer, at du er fleksibel ift. vores måde at arbejde på tværs af matrikler Du har en positiv tilgang til arbejdsopgaver, patienter, kolleger og samarbejdspartnere og tager aktivt ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø Du har et stærkt fokus på, at vores fagprofil hører til i servicefaget Lægesekretærer med psykiatrierfaring foretrækkes, men er ikke et krav. Det vigtigste for os er, at du har lyst til at arbejde med psykiatrispecialet. Send en motiveret ansøgning samt CV til os via linket på denne side med beskrivelse af dine ønsker for ugentlig arbejdstid samt hvilke af de nævnte arbejdsområder du har præference for at arbejde med. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder June Mosel på mail june.mosel@regionh.dk eller telefon 30 34 49 88. Alternativt kan administrationschef Ane Broberg kontaktes på mail ane.johanne.broberg.01@regionh.dk Ansættelsesdato: Snareste muligt Ansøgningsfrist: Tirsdag d. 04.06.19 kl. 15.00. Ansættelsessamtaler: Vi indkalder løbende relevante ansøgere til samtale. Ved ansættelsessamtalen bedes oplyst 1-2 referencepersoner, som vi kan henvende os til, såfremt vi vælger at tilbyde dig en af stillingerne. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med HK og principper om Ny Løn. Læs mere om os Klik på dette link http: www.psykiatri-regionh.dk for mere information om Region Hovedstadens Psykiatri og Psykiatrisk Center København.Vi søger 5 uddannede lægesekretærer til to af vores ambulatorier, Akutmodtagelsen samt to flyverfunktioner.

    Psykiatrisk Center København er Danmarks største center indenfor psykiatri med en akutmodtagelse, sengeafsnit, ambulatorier, kompetencecentre, ECT-afsnit og specialambulatorier.

    Med baggrund i at flere af vores kolleger har valgt at fratræde arbejdsmarkedet, nogle har søgt nye udfordringer og vi henover en længere periode har friholdt vakante stillinger, søger vi 5 nye kolleger.

    Alle stillinger er på 32-37 timer per uge, fastansættelse og til besættelse snarest muligt.

    3 af stillingerne tilknyttes henholdsvis:
    • Akutmodtagelsen/sengeafsnit på Bispebjerg Hospital
    • Psykiatrisk Ambulatorium i Nimbusparken, Frederiksberg optageområde
    • Psykiatrisk Ambulatorium på Strandboulevarden, Østerbro/Indre by optageområde

    2 flyverstillinger
    Begge stillinger indeholder tilknytning til 2 forskellige ambulatorier. Det vil sige, at du på ugentlig basis veksler i lokalt fremmøde på fastlagte ugedage. Der må dog forventes ændringer i fremmøde ved ferie, kurser eller fravær af anden grund.

    Den samlede sekretærgruppe i PC København arbejder på tværs af centret. Det vil sige, at vi løser vores administrative opgaver lokalt, men hjælper også hinanden – primært langdistance med forskellige opgaver i Sundhedsplatformen. Vi udvikler os derudover løbende ift. fremmøde på andre matrikler ved behov. Det taler vi videre om ved samtalen ud fra dine ønsker og vores behov.

    Udover de forskellige arbejdsopgaver relateret til Sundhedsplatformen, patientforløb m.v. arbejder vi efter principperne i Ventet og Velkommen. Som faggruppe sikrer vi, at vores patienter bliver modtaget ved ankomst og vi besvarer telefonen, når de eller andre samarbejdspartnere har brug for vores hjælp. Din arbejdstid vil derfor afspejle rammerne for Ventet og Velkommen indenfor tidsrummet kl. 8-16 på hverdage.

    Vores center fordeler sig for nuværende på 11 matrikler. Alle vores sengeafsnit, akutmodtagelsen og en stor del af vores ambulatorier skal samles på Bispebjerg Hospital i 2022/2023. Du kan læse mere om fremtidens psykiatri i Region Hovedstaden og Ny Psykiatri Bispebjerg her.

    Forventninger til dig
    • Du er uddannet lægesekretær
    • Rutineret bruger af Region Hovedstadens IT-¬systemer – herunder Sundhedsplatformen
    • Du har stærke kompetencer og rutine i registreringspraksis og arbejdsopgaver, der relaterer sig til enten sengeafsnit, ambulatorier eller akutmodtagelse
    • Du har rutine i arbejdet med Ventet og velkommen og trives med det
    • Du arbejder selvstændigt, systematisk, er proaktiv med samtidig forståelse af det mono- som tværfaglige samarbejde mhp. at understøtte vores patientforløb
    • Vi forventer, at du er fleksibel ift. vores måde at arbejde på tværs af matrikler
    • Du har en positiv tilgang til arbejdsopgaver, patienter, kolleger og samarbejdspartnere og tager aktivt ansvar for at sikre et godt arbejdsmiljø
    • Du har et stærkt fokus på, at vores fagprofil hører til i servicefaget
    Lægesekretærer med psykiatrierfaring foretrækkes, men er ikke et krav. Det vigtigste for os er, at du har lyst til at arbejde med psykiatrispecialet.

    Send en motiveret ansøgning samt CV til os via linket på denne side med beskrivelse af dine ønsker for ugentlig arbejdstid samt hvilke af de nævnte arbejdsområder du har præference for at arbejde med.

    Kontakt
    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte teamleder June Mosel på mail june.mosel@regionh.dk eller telefon 30 34 49 88. Alternativt kan administrationschef Ane Broberg kontaktes på mail ane.johanne.broberg.01@regionh.dk

    Ansættelsesdato: Snareste muligt
    Ansøgningsfrist: Tirsdag d. 04.06.19 kl. 15.00.
    Ansættelsessamtaler: Vi indkalder løbende relevante ansøgere til samtale.

    Ved ansættelsessamtalen bedes oplyst 1-2 referencepersoner, som vi kan henvende os til, såfremt vi vælger at tilbyde dig en af stillingerne. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med HK og principper om Ny Løn.

    Læs mere om os
    Klik på dette link http://www.psykiatri-regionh.dk for mere information om Region Hovedstadens Psykiatri og Psykiatrisk Center København.


    Psykiatrisk Center KøbenhavnKøbenhavn Ø2019-05-18T00:00:002019-06-04T00:00:00
    330026934Lægesekretær - måske er det lige dig vi søger ?Robot Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet - Blegdamsvej søger pr. 1. august eller før hvis det er muligt, lægesekretær til en 30-37 timers stilling. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger. Du kommer til at indgå i et team på 5 sekretærer og 2 receptionister og i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier. Klinikprofil Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens (NVD), som er forankret i Neurologisk Klinik. NVD består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en hukommelsesklinik. I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med praktiserende læger, øvrige Hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens (www.regionh.dk til-fagfolk Sundhed kronisk-sygdom Sider Forloebsprogram-for-demens). Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer. Dine opgaver bliver f.eks.: telefonisk kontakt med patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere Visitation (håndtering af henvisninger) Booking og indkaldelse af patienter Registrerings- og kodningsopgaver Sekretær for faste læger Mange af opgaverne foregår med brug af Sundhedsplatformen. Vi tilbyder: Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov Mulighed for udvikling og diverse kursus Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer Kvalifikationer: Du er uddannet lægesekretær Har gerne erfaring fra ambulatoriefunktion og med Sundhedsplatformen Fakta Har lyst til at lære og selv videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb Er god til at kommunikerer med patienter og pårørende Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde Arbejdstider Stillingen er 30-37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst Ansøgning og Ansøgningsfrist Ansøgningen sendes via link seneste Onsdag den 19. juni 2019 kl.12 Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 08Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet - Blegdamsvej søger pr. 1. august eller før hvis det er muligt, lægesekretær til en 30-37 timers stilling. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, vi søger.

    Du kommer til at indgå i et team på 5 sekretærer og 2 receptionister og i et tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale. Der er desuden et fagligt fællesskab med sekretærerne i de andre neurologiske ambulatorier.

    Klinikprofil
    Hukommelsesklinikken er en del af Nationalt Videnscenter for Demens (NVD), som er forankret i Neurologisk Klinik. NVD består af et landsdækkende videnscenter, en forskningsenhed og en hukommelsesklinik.
    I Hukommelsesklinikken udreder og behandler vi patienter med kognitive forstyrrelser og demenssygdomme. Vi samarbejder især med praktiserende læger, øvrige Hukommelsesklinikker og kommunerne i Region Hovedstaden efter regionens forløbsprogram for demens
    (www.regionh.dk/til-fagfolk/Sundhed/kronisk-sygdom/Sider/Forloebsprogram-for-demens).

    Personalegruppen er et tværfagligt team med speciallæger i neurologi, psykiatri og geriatri, samt neuropsykologer, sygeplejersker, lægesekretærer.

    Dine opgaver bliver f.eks.:
    • telefonisk kontakt med patienter, pårørende og øvrige samarbejdspartnere
    • Visitation (håndtering af henvisninger)
    • Booking og indkaldelse af patienter
    • Registrerings- og kodningsopgaver
    • Sekretær for faste læger
    Mange af opgaverne foregår med brug af Sundhedsplatformen.

    Vi tilbyder:
    • Engagerede, erfarne og hjælpsomme kolleger
    • Et afvekslende arbejdsområde med mange forskelligartede opgaver
    • Højt fagligt niveau med fokus på den enkelte patients forløb og behov
    • Mulighed for udvikling og diverse kursus
    • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø med kolleger med mange forskellige kompetencer

    Kvalifikationer:
    • Du er uddannet lægesekretær
    • Har gerne erfaring fra ambulatoriefunktion og med Sundhedsplatformen

    Fakta
    • Har lyst til at lære og selv videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område
    • Sætter pris på at samarbejde tværfagligt om det gode patientforløb
    • Er god til at kommunikerer med patienter og pårørende
    • Er fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, da vi løbende justerer på vores opgaver
    • Tager ansvar og initiativ og er omhyggelig i dit arbejde
    Arbejdstider
    Stillingen er 30-37 timer ugentligt i dagtimerne på hverdage.

    Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst

    Ansøgning og Ansøgningsfrist
    Ansøgningen sendes via link seneste Onsdag den 19. juni 2019 kl.12

    Yderligere informationer kan fås ved henvendelse til Afdelingssygeplejerske Hanne Inge Sørensen tlf. 35 45 84 08
    RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-05-20T00:00:002019-06-19T00:00:00
    da-DK

    Andre job der matcher din søgning

    Uddannet lægesekretær til fast stilling i Neurologisk Ambulatorium

    Bispebjerg Hospital

    København NV
    Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af. I Neurologisk ...
    Indrykket:2. maj 2019
    Udløbsdato:23. maj 2019

    Uddannet - gerne nyuddannet - lægesekretær til barselsvikariat i neurologien

    Bispebjerg Hospital

    København NV
    Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af. Her på Neuro...
    Indrykket:1. maj 2019
    Udløbsdato:22. maj 2019

    Luftfartslæge søges til Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen

    Trafikstyrelsen

    København V
    Interesserer du dig for luftfart, og fungerer du godt i krydsfeltet mellem medicin og lovgivning? Trives du i en afvekslende hverdag med fokus på medicin og sagsbehandling, så kunne du være vores nye kollega i Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen. Vi s...
    Indrykket:10. maj 2019
    Udløbsdato:3. juni 2019

    Psykiatrisk Center København søger 5 nye lægesekretærkolleger

    Psykiatrisk Center København

    København Ø
    Vi søger 5 uddannede lægesekretærer til to af vores ambulatorier, Akutmodtagelsen samt to flyverfunktioner. Psykiatrisk Center København er Danmarks største center indenfor psykiatri med en akutmodtagelse, sengeafsnit, ambulatorier, kompetencecentre...
    Indrykket:18. maj 2019
    Udløbsdato:4. juni 2019

    Lægesekretær - måske er det lige dig vi søger ?

    Rigshospitalet

    København Ø
    Hukommelsesklinikken, Rigshospitalet - Blegdamsvej søger pr. 1. august eller før hvis det er muligt, lægesekretær til en 30-37 timers stilling. Vægter du det gode arbejdsmiljø, er du engageret og har en høj faglighed — er du måske den lægesekretær, ...
    Indrykket:20. maj 2019
    Udløbsdato:19. juni 2019