Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit

Vil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig.

På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit.

Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019.

Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig.

Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i

  • Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Telefonbetjening
  • Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier
  • Håndtering af ordinationer og prøvesvar
  • Portørbestilling og kørsler

Vi søger en ny kollega der
  • Trives i skiftende vagter
  • Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen
  • Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service
  • Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter
  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær

Vi kan tilbyde
  • Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
  • Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
  • Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø
  • En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i ’MIN TID’

Vi forventer, at du
  • Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag
  • Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale
  • Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker
  • Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken
  • Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag

Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om os kan du læse her:
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/kontakt/Sider/medicinsk-modtageafsnit-1.aspx

Ønsker du flere oplysninger?
Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte.

Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015396Phoenix-a2cd775012019-05-02T00:00:00Lægesekretær til Akutmodtagelsens Medicinske ModtageafsnitVil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig.

På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit.

Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019.

Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig.

Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i
  • Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Telefonbetjening
  • Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier
  • Håndtering af ordinationer og prøvesvar
  • Portørbestilling og kørsler

Vi søger en ny kollega der
  • Trives i skiftende vagter
  • Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen
  • Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service
  • Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter
  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær

Vi kan tilbyde
  • Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
  • Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
  • Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø
  • En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i ’MIN TID’

Vi forventer, at du
  • Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag
  • Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale
  • Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker
  • Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken
  • Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag

Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om os kan du læse her:
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/kontakt/Sider/medicinsk-modtageafsnit-1.aspx

Ønsker du flere oplysninger?
Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte.

Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.
2019-05-21T00:50:38.343 Vil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig. På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit. Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019. Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig. Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP Kvalitetssikring af arbejdslister Telefonbetjening Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier Håndtering af ordinationer og prøvesvar Portørbestilling og kørsler Vi søger en ny kollega der Trives i skiftende vagter Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær Vi kan tilbyde Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i MIN TID Vi forventer, at du Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om os kan du læse her: https: www.bispebjerghospital.dk afdelinger-og-klinikker akutmodtagelse kontakt Sider medicinsk-modtageafsnit-1.aspx Ønsker du flere oplysninger? Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk Ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale. Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte. Ansøgningsfrist og samtaler Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobneta2cd7750100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218189&DepartmentId=18516&MediaId=4714&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518399Bispebjerg Hospital11Bispebjerg Bakke 232400København NV24640338DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752662JobNet4982141498214110002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgBrænder du for at blive Lægesekretær?12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361658874Camillanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330060190Plastikkirurgisk sengeafsnit søger nye kollegaRobot Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega. Vi søger pr. 1 oktober 2019 eller snarest derefter en ny kollega på 37 timer, i et etårigt vikariat, evt. med mulighed for forlængelse. Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling på Rigshospitalet er en stor spændende klinik. Vi arbejder dagligt med et stort speciale, hvor man får mange faglige udfordringer og stor variation i hverdagen. Klinikken består af et ambulatorie, to sengeafsnit og et stort patientvolumen. Der er ca. 100 ansatte. Sekretærgruppen består af 12 dygtige og engagerede sekretærer. Vi søger nu en ny kollega til det ene af vores sengeafsnit. På sengeafsnittene for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling arbejder sekretærerne tæt sammen. Sekretærene er en del af vores ansigt udadtil, og møder patienter, pårørende og andre faggrupper med et smil. De varetager alle indlæggelser, håndterer alle arbejdsopgaver i Sundhedsplatformen der relaterer til sengeafsnittene, og til alle operationer. Der er et tæt og godt samarbejde med både læger og sygeplejesker i klinikken. Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje. Vi tilbyder: Et godt tværfagligt samarbejde med patientforløbene som omdrejningspunkt. Forskellige spændende typer af sekretæropgaver inden for et bredt og komplekst speciale. En dynamisk og levende arbejdsplads. En samlet sekretærgruppe der sparrer, støtter og hjælper hinanden. Du har: Uddannelse som lægesekretær. Erfaring fra lignende stillinger og erfaring med tæt patientkontakt. Erfaring med Sundhedsplatformen. Kendskab til kræftpakker og kræftpakkeforløb. Kan arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for at bevare overblikket. Et glimt i øjet og har fokus på det gode samarbejde. Se mere om klinikken på vores hjemmeside: www.plastikkirurgi-brandsaar.rh.dk Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sara Elisabeth Eilsø på telefon 35 45 86 26. Stillinger i Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Løn og arbejdstid: 37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: Den 23. august 2019 kl 12:00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega.

Vi søger pr. 1 oktober 2019 eller snarest derefter en ny kollega på 37 timer, i et etårigt vikariat, evt. med mulighed for forlængelse.

Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling på Rigshospitalet er en stor spændende klinik. Vi arbejder dagligt med et stort speciale, hvor man får mange faglige udfordringer og stor variation i hverdagen.

Klinikken består af et ambulatorie, to sengeafsnit og et stort patientvolumen. Der er ca. 100 ansatte. Sekretærgruppen består af 12 dygtige og engagerede sekretærer. Vi søger nu en ny kollega til det ene af vores sengeafsnit.

På sengeafsnittene for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling arbejder sekretærerne tæt sammen. Sekretærene er en del af vores ansigt udadtil, og møder patienter, pårørende og andre faggrupper med et smil. De varetager alle indlæggelser, håndterer alle arbejdsopgaver i Sundhedsplatformen der relaterer til sengeafsnittene, og til alle operationer. Der er et tæt og godt samarbejde med både læger og sygeplejesker i klinikken.

Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje.

Vi tilbyder:

  • Et godt tværfagligt samarbejde med patientforløbene som omdrejningspunkt.
  • Forskellige spændende typer af sekretæropgaver inden for et bredt og komplekst speciale.
  • En dynamisk og levende arbejdsplads.
  • En samlet sekretærgruppe der sparrer, støtter og hjælper hinanden.
Du har:

  • Uddannelse som lægesekretær.
  • Erfaring fra lignende stillinger og erfaring med tæt patientkontakt.
  • Erfaring med Sundhedsplatformen.
  • Kendskab til kræftpakker og kræftpakkeforløb.
  • Kan arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for at bevare overblikket.
  • Et glimt i øjet og har fokus på det gode samarbejde.
Se mere om klinikken på vores hjemmeside: www.plastikkirurgi-brandsaar.rh.dk

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Sara Elisabeth Eilsø på telefon 35 45 86 26.

Stillinger i Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.

Løn og arbejdstid:

37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist:

Den 23. august 2019 kl 12:00.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 35.









RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-15T00:00:002019-08-23T00:00:00
330059904Lægesekretær med Professorsekretærfunktion søges til Plastikkirurgisk Klinik:Robot Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling søger en ny sekretærkollega pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega. Klinik for Plastikkirurgi, Brystkirurgi og Brandsårsbehandling på Rigshospitalet er en stor spændende klinik. Vi arbejder dagligt med et stort speciale, hvor man får mange faglige udfordringer og stor variation i hverdagen. Klinikken består af et ambulatorie, to sengeafsnit, der er et stort patientvolumen. Vi er ca 100 ansatte. Sekretærgruppen består af 12 dygtige og engagerede sekretærer. Stillingen indeholder en professorsekretærfunktion svarende til ca 18 timer pr uge, i de resterende timer indgår du i klinikkens sekretærgruppe, med primære arbejdsopgaver tilknyttet klinikkens ambulatorie. Da vores nye professor nyligt er tiltrådt stillingen i klinikken, vil der være tale om en ny sekretærfunktion. Der er her spændende mulighed for at være med til at opbygge funktionen og have medindflydelse på opgaver mm. Dette naturligvis i samarbejde med den ledende lægesekretær og professor. Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje. Vi tilbyder: Et godt tværfagligt samarbejde, hvor du er en væsentlig medspiller, med patientforløbene som omdrejningspunkt. Nyoprettet funktion med mulighed for medindflydelse på organiseringen af din hverdag. Forskellige spændende typer af sekretæropgaver, inden for et bredt og komplekst speciale. En dynamisk og levende arbejdsplads. En samlet sekretærgruppe der sparrer, støtter og hjælper hinanden. En sekretærgruppe med et højt fagligt niveau. Du har: Uddannelse som lægesekretær. Gerne erfaring fra lignende stilling, og erfaring med tæt patientkontakt. Gerne erfaring med Sundhedsplatformen. Et dybdegående kendskab til kræftpakker og kræftpakkeforløb. Lyst til at indgå i en teamstruktur og et samarbejde med flere forskellige faggrupper. Lyst til at arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for derved at bevare overblikket. Glimt i øjet, og har fokus på det gode samarbejde. Gerne erfaring med at kommunikere på engelsk på et højt niveau. Det siger sig selv, at du skal se tingene i det store billede, og det skal være naturligt for dig at tage medansvar for andre opgaver end dine egne. Vi løfter i flok, og gør det med et smil. Se mere om klinikken på vores hjemmeside: www.plastikkirurgi-brandsaar.rh.dk Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende Lægesekretær Sara Elisabeth Eilsø på telefon 35 45 86 26. Stillinger i Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest. Løn og arbejdstid: 37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst. Ansøgningsfrist: Ansøgningsfrist er fredag den 23. august 2019 kl. 12:00. Vi forventer at afholde samtaler medio uge 35.Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling søger en ny sekretærkollega pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega.

Klinik for Plastikkirurgi, Brystkirurgi og Brandsårsbehandling på Rigshospitalet er en stor spændende klinik. Vi arbejder dagligt med et stort speciale, hvor man får mange faglige udfordringer og stor variation i hverdagen.

Klinikken består af et ambulatorie, to sengeafsnit, der er et stort patientvolumen. Vi er ca 100 ansatte. Sekretærgruppen består af 12 dygtige og engagerede sekretærer.

Stillingen indeholder en professorsekretærfunktion svarende til ca 18 timer pr uge, i de resterende timer indgår du i klinikkens sekretærgruppe, med primære arbejdsopgaver tilknyttet klinikkens ambulatorie.

Da vores nye professor nyligt er tiltrådt stillingen i klinikken, vil der være tale om en ny sekretærfunktion. Der er her spændende mulighed for at være med til at opbygge funktionen og have medindflydelse på opgaver mm. Dette naturligvis i samarbejde med den ledende lægesekretær og professor.

Vi værdsætter et arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt, ansvarlighed og dynamik. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje.

Vi tilbyder:

  • Et godt tværfagligt samarbejde, hvor du er en væsentlig medspiller, med patientforløbene som omdrejningspunkt.
  • Nyoprettet funktion med mulighed for medindflydelse på organiseringen af din hverdag.
  • Forskellige spændende typer af sekretæropgaver, inden for et bredt og komplekst speciale.
  • En dynamisk og levende arbejdsplads.
  • En samlet sekretærgruppe der sparrer, støtter og hjælper hinanden.
  • En sekretærgruppe med et højt fagligt niveau.
Du har:

  • Uddannelse som lægesekretær.
  • Gerne erfaring fra lignende stilling, og erfaring med tæt patientkontakt.
  • Gerne erfaring med Sundhedsplatformen.
  • Et dybdegående kendskab til kræftpakker og kræftpakkeforløb.
  • Lyst til at indgå i en teamstruktur og et samarbejde med flere forskellige faggrupper.
  • Lyst til at arbejde i et hektisk miljø og er vant til at arbejde struktureret for derved at bevare overblikket.
  • Glimt i øjet, og har fokus på det gode samarbejde.
  • Gerne erfaring med at kommunikere på engelsk på et højt niveau.
Det siger sig selv, at du skal se tingene i det store billede, og det skal være naturligt for dig at tage medansvar for andre opgaver end dine egne. Vi løfter i flok, og gør det med et smil.

Se mere om klinikken på vores hjemmeside: www.plastikkirurgi-brandsaar.rh.dk

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker at besøge klinikken, er du velkommen til at kontakte ledende Lægesekretær Sara Elisabeth Eilsø på telefon 35 45 86 26.

Stillinger i Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling er omfattet af bekendtgørelse om indhentelse af børneattest. Det er derfor en forudsætning for ansættelse, at du har blank børneattest.

Løn og arbejdstid:

37 timer ugentligt. Løn efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist:

Ansøgningsfrist er fredag den 23. august 2019 kl. 12:00.

Vi forventer at afholde samtaler medio uge 35.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-07-15T00:00:002019-08-23T00:00:00
330066209Uddannet lægesekretær til Lungekræftenheden på BispebjergRobot Stillingen er på 37 timer, med forventet arbejdstid mandag til fredag. Vi er 6 sekretærer i Lungeinfiltratenheden, som søger en stabil og dygtig kollega, der har lyst til at være en del af vores team. Vi har andre kollegaer, som er fordelt på 2 sengeafsnit og et ambulatorium. Vores motto er, at vi altid hjælper hinanden, hvis det brænder på uanset hvor vi er fysisk placeret. Vi har en travl hverdag, men vi har også tid til at grine, når vi sammen løser de opgaver, der er aftalt. Vi har et tæt samarbejde med sygeplejersker, læger og andre afdelinger, og vi arbejder hele tiden på at udvikle samarbejdet til gavn for patienterne og deres forløb. Lungeinfiltratenheden udreder patienter, som er mistænkt for lungekræft. Patienterne skal have første tid indenfor 6 dage og skal være færdigudredt indenfor 30 dage dvs. vi skal være utrolig dygtige og opmærksomme for at overholde disse tider. Hele afdelingen er fokuseret på at øge samarbejdet omkring den daglige udvikling af sekretæropgaver, og vi er fleksible i forhold til arbejdsopgaverne, så vi udvikler os mest muligt. Dette har resulteret i, at vi kan overskue vores arbejdslister. Vi har mange forskelligartede opgaver, f.eks. skriver vi stadig, idet vi har MDT konferencer hver dag, som lægerne dikterer, vi går med til visitationskonferencer o.m.a. Vi søger en ny kollega som: Er uddannet lægesekretær, og som er rutineret ambulatoriesekretær Tager medansvar for, at afdelingens drift afvikles hensigtsmæssigt Er systematisk, velstruktureret og omhyggelig Har interesse for, at registreringen er på plads Har et godt drive, gå-på-mod og god humor Kan og vil samarbejde på tværs af afdelingen Listen er lang, men vi søger kort og godt en ny kollega som går glad på arbejde og som kan være med til at løfte og udvikle afdelingen. I sekretærgruppen er vores kodeord medansvar. Vi kan tilbyde vores nye kollega: Et speciale, hvor du bliver en aktiv medspiller i et velfungerende team Et ambulatorium med fokus på den daglige drift, og hvor der er travlt Mulighed for at få opdateret viden Et alsidigt arbejde med patientkontakt Gode kollegaer, som samarbejder tæt med læger og sygeplejersker En arbejdsplads, der gerne vil være med til nye initiativer Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden, når det kniber. Hvis dette har din interesse eller du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Linda Aggergaard på mobil 21147809 i perioden 1. august 16. august og herefter ledende overlæge Helle Frost Andreassen på mobil 40260865 i perioden 19. august 6. september.Stillingen er på 37 timer, med forventet arbejdstid mandag til fredag.

Vi er 6 sekretærer i Lungeinfiltratenheden, som søger en stabil og dygtig kollega, der har lyst til at være en del af vores team. Vi har andre kollegaer, som er fordelt på 2 sengeafsnit og et ambulatorium. Vores motto er, at vi altid hjælper hinanden, hvis det brænder på – uanset hvor vi er fysisk placeret. Vi har en travl hverdag, men vi har også tid til at grine, når vi sammen løser de opgaver, der er aftalt. Vi har et tæt samarbejde med sygeplejersker, læger og andre afdelinger, og vi arbejder hele tiden på at udvikle samarbejdet til gavn for patienterne og deres forløb.

Lungeinfiltratenheden udreder patienter, som er mistænkt for lungekræft. Patienterne skal have første tid indenfor 6 dage og skal være færdigudredt indenfor 30 dage – dvs. vi skal være utrolig dygtige og opmærksomme for at overholde disse tider.

Hele afdelingen er fokuseret på at øge samarbejdet omkring den daglige udvikling af sekretæropgaver, og vi er fleksible i forhold til arbejdsopgaverne, så vi udvikler os mest muligt. Dette har resulteret i, at vi kan overskue vores arbejdslister. Vi har mange forskelligartede opgaver, f.eks. skriver vi stadig, idet vi har MDT konferencer hver dag, som lægerne dikterer, vi går med til visitationskonferencer o.m.a.

Vi søger en ny kollega som:

  • Er uddannet lægesekretær, og som er rutineret ambulatoriesekretær
  • Tager medansvar for, at afdelingens drift afvikles hensigtsmæssigt
  • Er systematisk, velstruktureret og omhyggelig
  • Har interesse for, at registreringen er på plads
  • Har et godt drive, gå-på-mod og god humor
  • Kan og vil samarbejde på tværs af afdelingen
Listen er lang, men vi søger kort og godt en ny kollega som går glad på arbejde og som kan være med til at løfte og udvikle afdelingen. I sekretærgruppen er vores kodeord medansvar.

Vi kan tilbyde vores nye kollega:

  • Et speciale, hvor du bliver en aktiv medspiller i et velfungerende team
  • Et ambulatorium med fokus på den daglige drift, og hvor der er travlt
  • Mulighed for at få opdateret viden
  • Et alsidigt arbejde med patientkontakt
  • Gode kollegaer, som samarbejder tæt med læger og sygeplejersker
  • En arbejdsplads, der gerne vil være med til nye initiativer
  • Et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden, når det kniber.


Hvis dette har din interesse eller du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Linda Aggergaard på mobil 21147809 i perioden 1. august – 16. august og herefter ledende overlæge Helle Frost Andreassen på mobil 40260865 i perioden 19. august – 6. september.

Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-07-31T00:00:002019-09-08T00:00:00
330068395Engageret lægesekretær søges til Neurofysiologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup, Dansk Center for SøvnmedicinRobot Brænder du for lægesekretærfaget? Så er du måske vores nye kollega! Neurofysiologisk Klinik søger en lægesekretær pr. 1. oktober eller snarest muligt til varetagelse af opgaver i vores ambulatorium i Dansk Center for Søvnmedicin. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med dagtidsarbejde på hverdage. Stillingen er et 1-årigt vikariat, forhåbentlig med mulighed for fast ansættelse efterfølgende. I Dansk Center for Søvnmedicin er der ca. 40 ansatte. Der er professor med fagsøjleansvar, overlæge, afdelingslæger, reservelæger, neurofysiologiassistenter, bioanalytikere, sekretærer, ingeniører og hertil kommer forskningspersonale. Klinikken har højt specialiserede funktioner. Der udredes patienter for respiratoriske og neurologiske søvnsygdomme. Der undersøges bl.a. for søvnapnø, narkolepsi, REM-søvn forstyrrelser, parasomnier m.v. Vi foretager neurofysiologiske søvnundersøgelser i form af kardio-respiratorisk monitorering, polysomnografi, multipel søvnlatens test, lumbalpunktur m.v. Undersøgelserne foretages både ambulant og under indlæggelse. Indlæggelse sker i lånesenge i Neurologisk Klinik, og der er samarbejde med sekretærer på dette afsnit. Herudover har vi et ambulatorie, hvor sygeplejersker varetager behandling af søvnapnø og læger ser patienter i behandling for søvnsygdomme. Vi arbejder løbende på at udvikle vores teknikker, undersøgelsesprogrammer og faglige kvalitet. Du skal indgå i et team på 6 sekretærer, som alle er beskæftiget med opgaver der relaterer sig til undersøgelser og ambulatorie. Opgaverne består i håndtering af henvisninger, booking, telefonpasning med vejledning af patienter og samarbejdspartnere, modtagelse af patienter samt registreringsopgaver. Undersøgelsessvar håndteres i klinikkens eget program og Sundhedsplatformen. Klinikken indrapporterer til den nationale kvalitetsdatabase. Alle øvrige opgaver håndteres i Sundhedsplatformen. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale og samarbejdspartnere. Kvalifikationer Du er uddannet lægesekretær. Erfaring indenfor neurologi medicin eller tilsvarende områder og ambulatorium anses som en fordel. Rutineret i de administrative systemer som en lægesekretær anvender og herunder i Sundhedsplatformen. Interesse og lyst til at lære og videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område. Personprofil Du ventes at: kunne arbejde selvstændigt og samarbejde med forskellige faggrupper, være god til at kommunikere med patienter og kolleger, være fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver, tage ansvar og initiativ, være omhyggelig i dit arbejde, have fokus på det gode arbejdsmiljø, udvise overskud og overblik også i travle situationer. Vi tilbyder Et afvekslende arbejdsområde, hvor det tværfaglige samarbejde og det gode arbejdsmiljø er i fokus. Arbejdsplads med fokus på udvikling, samarbejde og kvalitet. Kollegaer, der gerne lærer dig op i områdets funktioner. Mulighed for faglig og personlig udvikling. Ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Karin Christiansen på telefon 3863 2567. Du kan også læse mere om vores klinik på www.rigshospitalet.dk Ansøgningsfrist søndag den 25. august 2019. Ansøgning sendes via link.Brænder du for lægesekretærfaget? Så er du måske vores nye kollega!

Neurofysiologisk Klinik søger en lægesekretær pr. 1. oktober eller snarest muligt til varetagelse af opgaver i vores ambulatorium i Dansk Center for Søvnmedicin. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt med dagtidsarbejde på hverdage. Stillingen er et 1-årigt vikariat, forhåbentlig med mulighed for fast ansættelse efterfølgende.

I Dansk Center for Søvnmedicin er der ca. 40 ansatte. Der er professor med fagsøjleansvar, overlæge, afdelingslæger, reservelæger, neurofysiologiassistenter, bioanalytikere, sekretærer, ingeniører og hertil kommer forskningspersonale.

Klinikken har højt specialiserede funktioner. Der udredes patienter for respiratoriske og neurologiske søvnsygdomme. Der undersøges bl.a. for søvnapnø, narkolepsi, REM-søvn forstyrrelser, parasomnier m.v.

Vi foretager neurofysiologiske søvnundersøgelser i form af kardio-respiratorisk monitorering, polysomnografi, multipel søvnlatens test, lumbalpunktur m.v. Undersøgelserne foretages både ambulant og under indlæggelse. Indlæggelse sker i lånesenge i Neurologisk Klinik, og der er samarbejde med sekretærer på dette afsnit.

Herudover har vi et ambulatorie, hvor sygeplejersker varetager behandling af søvnapnø og læger ser patienter i behandling for søvnsygdomme.

Vi arbejder løbende på at udvikle vores teknikker, undersøgelsesprogrammer og faglige kvalitet.

Du skal indgå i et team på 6 sekretærer, som alle er beskæftiget med opgaver der relaterer sig til undersøgelser og ambulatorie. Opgaverne består i håndtering af henvisninger, booking, telefonpasning med vejledning af patienter og samarbejdspartnere, modtagelse af patienter samt registreringsopgaver. Undersøgelsessvar håndteres i klinikkens eget program og Sundhedsplatformen. Klinikken indrapporterer til den nationale kvalitetsdatabase. Alle øvrige opgaver håndteres i Sundhedsplatformen. Arbejdet foregår i tæt samarbejde med klinikkens øvrige personale og samarbejdspartnere.

Kvalifikationer

  • Du er uddannet lægesekretær.
  • Erfaring indenfor neurologi/medicin eller tilsvarende områder og ambulatorium anses som en fordel.
  • Rutineret i de administrative systemer som en lægesekretær anvender og herunder i Sundhedsplatformen.
  • Interesse og lyst til at lære og videregive erfaringer indenfor IT og det administrative område.
Personprofil

Du ventes at:

  • kunne arbejde selvstændigt og samarbejde med forskellige faggrupper,
  • være god til at kommunikere med patienter og kolleger,
  • være fleksibel i forhold til nye arbejdsopgaver,
  • tage ansvar og initiativ,
  • være omhyggelig i dit arbejde,
  • have fokus på det gode arbejdsmiljø,
  • udvise overskud og overblik – også i travle situationer.
Vi tilbyder

  • Et afvekslende arbejdsområde, hvor det tværfaglige samarbejde og det gode arbejdsmiljø er i fokus.
  • Arbejdsplads med fokus på udvikling, samarbejde og kvalitet.
  • Kollegaer, der gerne lærer dig op i områdets funktioner.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
Ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Karin Christiansen på telefon 3863 2567.

Du kan også læse mere om vores klinik på www.rigshospitalet.dk

Ansøgningsfrist søndag den 25. august 2019.

Ansøgning sendes via link.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-08-05T00:00:002019-08-25T00:00:00
330070279Uddannet lægesekretær til fast stilling i Neurologisk AmbulatoriumRobot Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af. I Neurologisk Ambulatorium ser vi patienter med bl.a. Parkinsons sygdom, Tourette, hovedpine, hjernetumorer og andre neurologiske lidelser. Vi ser både kroniske patienter, der har lange forløb hos os og patienter med korte og hurtige forløb. Hos os får du et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for empati og overblik. Du forventes at have et højt serviceniveau overfor patienter og pårørende, men også i forhold til dine kollegaer. Vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø og er en lille gruppe på 8 lægesekretærer, der passer på hinanden og arbejder tæt sammen i hverdagen. I hele Neurologisk Afdeling er vi 21 sekretærer fordelt på tre sengeafsnit, et daghospital og tre ambulatorier. Du skal være uddannet lægesekretær og brænde for ambulatorieopgaver samt have erfaring med Sundhedsplatformen. Vi sørger selvfølgelig for god oplæring i vores arbejdsgange. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være afrunding af patientbesøg, telefonpasning, modtagelse af patienter, bestilling af undersøgelser, journalskrivning, redigering af breve til patienter samt LÆ-attester. Personlige kvalifikationer Du er fleksibel, robust og serviceminded, og samtidig god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne. Du er omhyggelig med sans for detaljer, og samtidig besidder du et godt energiniveau og overblik. Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner. Du har mod på mange faglige udfordringer og kan arbejde selvstændigt. Du er en god og loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger. Du er en teamplayer, der sætter fællesskabet højt. Vi kan tilbyde En 30-37-timers ansættelse med start den 1. september 2019 eller snarest derefter. Et spændende og alsidigt job, hvor to dage ikke er ens. Du vil komme til at indgå i et team bestående af otte lægesekretærer i et ambulatorium med mange varierende opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø. Et stærkt tværfagligt samarbejde, som vi værner om. Har vi fanget din interesse? Har du spørgsmål, og ønsker du at vide mere inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte os: Lægesekretær Gro Vejlø på telefon 3863 5236 eller via mail gro.vejloe@regionh.dk Ledende oversygeplejerske Marlene Fleischer på telefon 2448 9291 eller via mail til afdelingsledelsessekretær Lise Høyer, lise.hoyer@regionh.dk Ansøgningsfristen er fredag den 23. august 2019 kl. 08.00.Vi søger en ny kollega, der – ligesom os – er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden.

Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af.

I Neurologisk Ambulatorium ser vi patienter med bl.a. Parkinsons sygdom, Tourette, hovedpine, hjernetumorer og andre neurologiske lidelser. Vi ser både kroniske patienter, der har lange forløb hos os og patienter med korte og hurtige forløb.

Hos os får du et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for empati og overblik. Du forventes at have et højt serviceniveau overfor patienter og pårørende, men også i forhold til dine kollegaer.

Vi sætter pris på et godt arbejdsmiljø og er en lille gruppe på 8 lægesekretærer, der passer på hinanden og arbejder tæt sammen i hverdagen.

I hele Neurologisk Afdeling er vi 21 sekretærer fordelt på tre sengeafsnit, et daghospital og tre ambulatorier.

Du skal være uddannet lægesekretær og brænde for ambulatorieopgaver samt have erfaring med Sundhedsplatformen. Vi sørger selvfølgelig for god oplæring i vores arbejdsgange.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være afrunding af patientbesøg, telefonpasning, modtagelse af patienter, bestilling af undersøgelser, journalskrivning, redigering af breve til patienter samt LÆ-attester.

Personlige kvalifikationer

  • Du er fleksibel, robust og serviceminded, og samtidig god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne.
  • Du er omhyggelig med sans for detaljer, og samtidig besidder du et godt energiniveau og overblik.
  • Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner.
  • Du har mod på mange faglige udfordringer og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er en god og loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger.
  • Du er en teamplayer, der sætter fællesskabet højt.
Vi kan tilbyde

  • En 30-37-timers ansættelse med start den 1. september 2019 eller snarest derefter.
  • Et spændende og alsidigt job, hvor to dage ikke er ens.
  • Du vil komme til at indgå i et team bestående af otte lægesekretærer i et ambulatorium med mange varierende opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø.
  • Et stærkt tværfagligt samarbejde, som vi værner om.
Har vi fanget din interesse?

Har du spørgsmål, og ønsker du at vide mere inden du søger stillingen, er du velkommen til at kontakte os:

Lægesekretær Gro Vejlø på telefon 3863 5236 eller via mail gro.vejloe@regionh.dk

Ledende oversygeplejerske Marlene Fleischer på telefon 2448 9291 eller via mail til afdelingsledelsessekretær Lise Høyer, lise.hoyer@regionh.dk

Ansøgningsfristen er fredag den 23. august 2019 kl. 08.00.

Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-08-08T00:00:002019-08-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Plastikkirurgisk sengeafsnit søger nye kollega

Rigshospitalet

København Ø
Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega. Vi søger pr. 1 oktober 2019 eller snarest derefter en ny kollega på 37 timer, i et etårigt vikariat, evt. med mulighed for forl...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Lægesekretær med Professorsekretærfunktion søges til Plastikkirurgisk Klinik:

Rigshospitalet

København Ø
Klinik for Plastikkirurgi og Brandsårsbehandling søger en ny sekretærkollega pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Er du uddannet lægesekretær, smilende, engageret og har lyst til nye udfordringer, så er du måske vores kommende kollega. Klinik...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Uddannet lægesekretær til Lungekræftenheden på Bispebjerg

Bispebjerg Hospital

København NV
Stillingen er på 37 timer, med forventet arbejdstid mandag til fredag. Vi er 6 sekretærer i Lungeinfiltratenheden, som søger en stabil og dygtig kollega, der har lyst til at være en del af vores team. Vi har andre kollegaer, som er fordelt på 2 seng...
Indrykket:31. juli 2019
Udløbsdato:8. september 2019

Engageret lægesekretær søges til Neurofysiologisk Klinik, Rigshospitalet - Glostrup, Dansk Center for Søvnmedicin

Rigshospitalet

København Ø
Brænder du for lægesekretærfaget? Så er du måske vores nye kollega! Neurofysiologisk Klinik søger en lægesekretær pr. 1. oktober eller snarest muligt til varetagelse af opgaver i vores ambulatorium i Dansk Center for Søvnmedicin. Stillingen er som u...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:25. august 2019

Uddannet lægesekretær til fast stilling i Neurologisk Ambulatorium

Bispebjerg Hospital

København NV
Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter, men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er noget, som vi er meget stolte af. I Neurologisk ...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:23. august 2019