Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit

Vil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig.

På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit.

Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019.

Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig.

Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i

  • Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Telefonbetjening
  • Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier
  • Håndtering af ordinationer og prøvesvar
  • Portørbestilling og kørsler

Vi søger en ny kollega der
  • Trives i skiftende vagter
  • Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen
  • Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service
  • Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter
  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær

Vi kan tilbyde
  • Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
  • Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
  • Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø
  • En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i ’MIN TID’

Vi forventer, at du
  • Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag
  • Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale
  • Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker
  • Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken
  • Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag

Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om os kan du læse her:
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/kontakt/Sider/medicinsk-modtageafsnit-1.aspx

Ønsker du flere oplysninger?
Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte.

Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015396Phoenix-a2cd775012019-05-02T00:00:00Lægesekretær til Akutmodtagelsens Medicinske ModtageafsnitVil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig.

På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit.

Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019.

Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig.

Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i
  • Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Telefonbetjening
  • Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier
  • Håndtering af ordinationer og prøvesvar
  • Portørbestilling og kørsler

Vi søger en ny kollega der
  • Trives i skiftende vagter
  • Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen
  • Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service
  • Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter
  • Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær

Vi kan tilbyde
  • Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
  • Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer
  • Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø
  • En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i ’MIN TID’

Vi forventer, at du
  • Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag
  • Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale
  • Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker
  • Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken
  • Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag

Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om os kan du læse her:
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/kontakt/Sider/medicinsk-modtageafsnit-1.aspx

Ønsker du flere oplysninger?
Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale.
Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte.

Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.
2019-05-21T00:50:38.343 Vil du gerne være en del af en afdeling med særligt fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærens vigtige rolle i patientforløbet, så er stillingen som sekretær på et akut Medicinsk Modtageafsnit noget for dig. På Medicinsk Modtageafsnit indlægges akut medicinske patienter til udredning og behandlingsopstart i forskellige specialer. Vores patienter meldes via CVI eller skadestuen og modtages af sekretæren ved ankomst. Som sekretær i en samlet Akutmodtagelse, er du en del af 55 sekretærer fordelt på Bispebjerg og Frederiksberg på henholdsvis Skadestuen, Akutklinikken og Medicinsk Modtageafsnit. Som en del af fusion med Frederiksberg bliver 2 akutte medicinske sengeafsnit til 3 primo september 2019. Som sekretær på Medicinsk Modtageafsnit har du fokus på service. Det er vigtigt for os, at patienterne føler sig ventet og velkommen, når de modtages i receptionen. Du skal kunne arbejde fleksibelt, være igangsættende og mestre forstyrrelser. Vi er 12 lægesekretærer og ca. 50 sygeplejersker, 6 læger, portører samt en ledelsesstab, som glæder sig til at arbejde sammen med dig. Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsens Medicinske Modtageafsnit består bl.a. i Receptionsfunktion med modtagelse og registrering af patienter i SP Kvalitetssikring af arbejdslister Telefonbetjening Henvisninger og bookning af tider til opfølgning i speciale ambulatorier Håndtering af ordinationer og prøvesvar Portørbestilling og kørsler Vi søger en ny kollega der Trives i skiftende vagter Har gode samarbejdsevner og er engageret i afdelingen Kan lide af at have direkte patientkontakt og yde en god service Sikrer opgaverne løses til gavn for kollegaer og patienter Er uddannet lægesekretær eller sundhedsservicesekretær Vi kan tilbyde Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams Forandringsparate, selvstændige, engagerede og ansvarsbevidste kollegaer Et udfordrende job i et positivt og anerkendende arbejdsmiljø En stilling med blandede vagter og mulighed for indflydelse på og planlægning af ønsker og byt i MIN TID Vi forventer, at du Er en effektiv og stabil lægesekretær, som ønsker at bidrage positivt til sekretærteamet i en travl hverdag Mestrer en venlig, serviceminded og kompetent kontakt til sekretærteamet og til det øvrige tværfaglige personale Er god til at prioritere og værdsætter kvalitet i løsning af arbejdsopgaverne i samarbejde med læger og sygeplejersker Har godt kendskab til Sundhedsplatformen og Office-pakken Har flair for service og patientkontakt og kan bevare overblikket i en travl hverdag Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en akutfunktion, akutmodtagelse eller lignende fra en medicinsk afdeling, men ikke et krav. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om os kan du læse her: https: www.bispebjerghospital.dk afdelinger-og-klinikker akutmodtagelse kontakt Sider medicinsk-modtageafsnit-1.aspx Ønsker du flere oplysninger? Ønsker du at modtage en stillingsbeskrivelse, kan du kontakte afdelingsledelsessekretær Gitte Leonhardt Larsen gitte.leonhardt.larsen@regionh.dk , og har du spørgsmål til stillingen eller andet, kan du kontakte ledende lægesekretær Camilla Tranberg på tlf. 24 64 03 38 eller sende en mail til camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk Ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse fra 1. juli 2019 eller efter aftale. Stillingen er som udgangspunkt på 30-32 timer, men vi er åbne for andre ønsker. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte. Ansøgningsfrist og samtaler Ansøgning med dokumentation for uddannelse til lægesekretær eller sundhedsservicesekretær, og for kvalifikationer, sendes elektronisk via linket senest 20. maj 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler løbende, så send gerne din ansøgning snarest muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.11jobneta2cd7750100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218189&DepartmentId=18516&MediaId=4714&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518399Bispebjerg Hospital11Bispebjerg Bakke 232400København NV24640338DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent752662JobNet4982141498214110002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2cd7750&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgBrænder du for at blive Lægesekretær?12007991Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed361658874Camillanoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330040291Uddannet - gerne nyuddannet - lægesekretær til barselsvikariat i neurologienRobot Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af. Her på Neurologisk Akutmodtagelse N10A modtages, behandles og plejes alle akutte neurologiske patienter, som er henvist med neurologiske symptomer sygdomme enten via egen læge, vagtlæge, andre hospitaler eller skadestuer. Patienterne overflyttes herefter til vores andre neurologiske afsnit eller et hospital i deres optageområde, hvis der skulle være behov for det. Du får et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for din gode empati og overblik. Du har et højt serviceniveau overfor patienterne og deres pårørende, men også i forhold til dine kollegaer, så alle både føler sig hørt og godt behandlet. Du skal være uddannet lægesekretær, og har du kendskab til arbejdsgangen på et sengeafsnit og til Sundhedsplatformen er det at foretrække, men ikke et krav. Vi vil naturligvis sørge for god oplæring. Hvis du er nyuddannet lægesekretær, vil vi gerne være med til at kickstarte din karriere som lægesekretær med dette barselsvikariat. Dine personlige kvalifikationer Du er en fleksibel, robust og serviceminded person, der samtidig er god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne. Du er en meget omhyggelig person med sans for detaljer, der samtidig besidder et godt energiniveau og overblik. Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner. Du har mod på mange faglige udfordringer, og kan arbejde både selvstændigt og tværfagligt Du er en god, loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger. Du tilbydes Vi er fleksible angående arbejdstiden, så vi kan tilbyde dig 32-37 timers ansættelse med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Vikariatet er på 12 mdr. Et spændende, alsidigt job, hvor du virkelig kan være med til at hjælpe og gøre en forskel for mange mennesker. En stilling med mange varierede opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø. Tæt samarbejde med alle faggrupper. Yderlige oplysninger Hvis dette har fanget din interesse, og du ønsker at vide mere, er du velkommen til at komme forbi og hilse på os, inden du søger stillingen. Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk fortæller også gerne mere, hvis du ringer til hende på telefon 3863 5225 eller via email: marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk Du kan læse lidt om afdelingen på Bispebjerg Hospitals hjemmeside www.bispebjerghospital.dk Ansøgningsfristen er søndag den 30. juni 2019, kl. 12.00Vi søger en ny kollega, der – ligesom os – er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af.

Her på Neurologisk Akutmodtagelse N10A modtages, behandles og plejes alle akutte neurologiske patienter, som er henvist med neurologiske symptomer/sygdomme enten via egen læge, vagtlæge, andre hospitaler eller skadestuer.

Patienterne overflyttes herefter til vores andre neurologiske afsnit eller et hospital i deres optageområde, hvis der skulle være behov for det.

Du får et spændende arbejde med stor kontaktflade til mange forskellige mennesker i en alsidig stilling, hvor du får brug for din gode empati og overblik. Du har et højt serviceniveau overfor patienterne og deres pårørende, men også i forhold til dine kollegaer, så alle både føler sig hørt og godt behandlet.

Du skal være uddannet lægesekretær, og har du kendskab til arbejdsgangen på et sengeafsnit og til Sundhedsplatformen er det at foretrække, men ikke et krav. Vi vil naturligvis sørge for god oplæring.

Hvis du er nyuddannet lægesekretær, vil vi gerne være med til at kickstarte din karriere som lægesekretær med dette barselsvikariat.

Dine personlige kvalifikationer

  • Du er en fleksibel, robust og serviceminded person, der samtidig er god til både at prioritere og planlægge din tid, men også til selv at tage initiativ til at gå i gang med arbejdsopgaverne.
  • Du er en meget omhyggelig person med sans for detaljer, der samtidig besidder et godt energiniveau og overblik.
  • Du har gode relationelle kompetencer og samarbejdsevner.
  • Du har mod på mange faglige udfordringer, og kan arbejde både selvstændigt og tværfagligt
  • Du er en god, loyal kollega, som ser muligheder frem for begrænsninger.
Du tilbydes

  • Vi er fleksible angående arbejdstiden, så vi kan tilbyde dig 32-37 timers ansættelse med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Vikariatet er på 12 mdr.
  • Et spændende, alsidigt job, hvor du virkelig kan være med til at hjælpe og gøre en forskel for mange mennesker.
  • En stilling med mange varierede opgaver og mulighed for personlig og faglig udvikling i et uformelt, men travlt arbejdsmiljø.
  • Tæt samarbejde med alle faggrupper.
Yderlige oplysninger

Hvis dette har fanget din interesse, og du ønsker at vide mere, er du velkommen til at komme forbi og hilse på os, inden du søger stillingen.

Ledende lægesekretær Marianne Bennedbæk fortæller også gerne mere, hvis du ringer til hende på telefon 3863 5225 eller via email: marianne.ulf.bennedbaek@regionh.dk

Du kan læse lidt om afdelingen på Bispebjerg Hospitals hjemmeside – www.bispebjerghospital.dk

Ansøgningsfristen er søndag den 30. juni 2019, kl. 12.00









Bispebjerg HospitalKøbenhavn NV2019-06-08T00:00:002019-06-30T00:00:00
330036391Lægepraksis København søger hurtigst mulig 1 Lægesekretær/ SOSU assistent/klinikassistent/JordemoderRobot Vi søger en medarbejder til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. August 2019. Vi er: Et lægehus i Amager med 1 praktiserende læge, 1 uddannelseslæge og 1 klinikassistent , der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vores patienter. Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt. Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og e-mail-kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken. Dine arbejdsopgaver kan f.eks. være: Telefonvisitation, tidsbestillinger, medicinbestillinger, varebestillinger, administrative opgaver, Regnskabsopgaver, blodprøver, urinprøver, vaccinationer m.m. Du er: Du har erfaring fra et andet lægehus. Fagligt kompetent til at visitere patienter. God til at have mange bolde i luften høj stresstærskel. Omstillingsparat. God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab. Serviceminded God til IT gerne bekendt med lægesystemet NOVAX WinPLC. God til at lære nye og udvikle egne arbejdsgange. Om stillingen Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer. Men deltid kan også accepteres. Løn- og ansættelsesvilkår er efter den gældende overenskomst. Samtaler afholdes fra mandag d.15.juli 2019. Ansøgning og CV kan sendes til dr.amirshahmir@gmail.com Spørgsmål kan rettes til Amir Shahmir tlf. 60 81 32 47 Antal ledige stillinger: 1 Klinikkens adresse : Amagerbrogade 100 1.tv, 2300 København S CVR-nummer: 40558578

Vi søger en medarbejder til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. August 2019.

Vi er:

Et lægehus i Amager med 1 praktiserende læge, 1 uddannelseslæge og 1 klinikassistent , der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig standard for vores patienter.

Personalets trivsel, gensidig respekt og tillid er værdier vi sætter højt.

Vi har et stort flow i lægehuset hver dag med akutte og planlagte konsultationer, telefon- og e-mail-kontakter og patienter der henvender sig direkte i skranken.

Dine arbejdsopgaver kan f.eks. være:

Telefonvisitation, tidsbestillinger, medicinbestillinger, varebestillinger, administrative opgaver,

Regnskabsopgaver, blodprøver, urinprøver, vaccinationer m.m.

Du er:

Du har erfaring fra et andet lægehus.

  • Fagligt kompetent til at visitere patienter.
  • God til at have mange bolde i luften – høj stresstærskel.
  • Omstillingsparat.
  • God til at samarbejde og indgå i et kollegialt fællesskab.
  • Serviceminded
  • God til IT – gerne bekendt med lægesystemet NOVAX/WinPLC.
  • God til at lære nye og udvikle egne arbejdsgange.

Om stillingen

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer. Men deltid kan også accepteres.

Løn- og ansættelsesvilkår er efter den gældende overenskomst.

 

Samtaler afholdes fra mandag d.15.juli 2019.

Ansøgning og CV kan sendes til dr.amirshahmir@gmail.com

Spørgsmål kan rettes til Amir Shahmir tlf. 60 81 32 47

Antal ledige stillinger: 1

 

Klinikkens adresse : Amagerbrogade 100 1.tv, 2300 København S

CVR-nummer: 40558578

Læge Amir ShahmirKøbenhavn S2019-06-04T00:00:002019-07-12T00:00:00
330041252Gynækologisk-/Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger ledende lægesekretærRobot Gynækologisk- Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger en visionær og faglig stærk ledende lægesekretær, som brænder for personaleledelse og kan udvikle og støtte vores dygtige sekretærer i forhold til nutidens og fremtidens udfordringer. Den ledende lægesekretær refererer til afdelingsledelsen. Amager og Hvidovre Hospitals Gynækologisk- Obstetrisk Afdeling har en stor og alsidig aktivitet inden for specialet med almen gynækologi, fertilitetsbehandling, føtalmedicin samt landets største fødeafsnit. Afdelingen dækker et optageområde på knap en halv mio. borgere. Afdelingen består af ca. 550 ansatte og har årligt omkring 18.000 indlæggelser, 118.000 ambulante besøg, 6.200 operationer og 7.000 fødsler. På sekretærområdet befinder vi os i en spændende forandringsproces. Sundhedsplatformen og LPR3 har i høj grad ændret sekretæropgaverne. Opgaverne er i langt højere grad end tidligere at styrke opfølgningen på de administrative mål, koordinere den administrative patienthåndtering med det kliniske personale, sikre optimale arbejdsgange såvel som at tilpasse og udvikle den strategiske planlægning for sekretærområdet. Vores nye ledende lægesekretær skal sammen med afdelingens øvrige ledere og vores dygtige sekretærer være med til at sikre, at vi får skabt en kultur blandt sekretærerne, som afspejler afdelingens ambition om at være det foretrukne valg blandt patienter, medarbejdere og samarbejdspartnere. Her vil løbende konstante forbedringer være vejen til succes. Det kræver både mod til forandring og evnen til at tænke sekretærerne ind i en ny tværfaglig kontekst rundt om det sammenhængende patientforløb. Om jobbet Som ledende lægesekretær har du ansvaret for personaleledelsen og den faglige ledelse af de cirka 35 lægesekretærer, assistenter og sundhedsservicesekretærer, som varetager funktionerne på afdelingens kliniske afsnit. Vi søger derfor en daglig leder for sekretærgruppen, som: Vil være med til at udvikle og fastholde et højt fagligt niveau med fokus på professionel opgaveløsning og god service overfor vores patienter og personale Vil gå forrest i omlægningen af vores arbejdsgange så tidstro registrering bliver en del af hverdagen Yder faglig støtte til den koordinerende lægesekretær, som tilrettelægger det daglige arbejde Kan skabe sammenhæng mellem vagtplanlægning, kerneopgaver og ressourcer i tæt samarbejde med den koordinerende lægesekretær, som udarbejder vagtplanerne Har flair for og lyst til at arbejde med trivsel og arbejdsmiljø Kommunikerer og handler rettidigt Vil gå i dialog med afdelingens øvrige ledere om den daglige drift Om dig Du har relevant uddannelse til at varetage den faglige ledelse af sekretærområdet Du har dokumenteret ledererfaring Du brænder for personaleledelse og kan omsætte personalepolitik til praksis Du har kendskab til gældende overenskomster Du har indgående kendskab til patientadministrative systemer og arbejdsgange Du lægger vægt på tværfagligt samarbejde og kan se afdelingen som en helhed Du er selvstændig og tager ansvar for dine medarbejderes opgaveløsning og trivsel Du er god til at motivere og har en positiv indstilling til hverdagens mange udfordringer Du er robust, har gennemslagskraft og er god til at skabe overblik Du er visionær og kan se sekretærernes rolle både nu og i fremtiden Vi tilbyder et attraktivt job med gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og tilliden til den enkelte medarbejder er stor. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte indgået mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Stillingen er på fuld tid og ønsket besat snarest muligt. Yderligere oplysninger Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Morten Lehmann på telefon 22 44 11 18 eller ledende oversygeplejerske Tina Holm Nielsen på telefon 20 98 67 11. Ansøgning sendes via REGI med ansøgningsfrist 1. august kl. 12:00. Vi forventer at holde samtaler den 5. august.Gynækologisk-/Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger en visionær og faglig stærk ledende lægesekretær, som brænder for personaleledelse og kan udvikle og støtte vores dygtige sekretærer i forhold til nutidens og fremtidens udfordringer.

Den ledende lægesekretær refererer til afdelingsledelsen.

Amager og Hvidovre Hospitals Gynækologisk-/Obstetrisk Afdeling har en stor og alsidig aktivitet inden for specialet med almen gynækologi, fertilitetsbehandling, føtalmedicin samt landets største fødeafsnit. Afdelingen dækker et optageområde på knap en halv mio. borgere. Afdelingen består af ca. 550 ansatte og har årligt omkring 18.000 indlæggelser, 118.000 ambulante besøg, 6.200 operationer og 7.000 fødsler.
På sekretærområdet befinder vi os i en spændende forandringsproces. Sundhedsplatformen og LPR3 har i høj grad ændret sekretæropgaverne. Opgaverne er i langt højere grad end tidligere at styrke opfølgningen på de administrative mål, koordinere den administrative patienthåndtering med det kliniske personale, sikre optimale arbejdsgange såvel som at tilpasse og udvikle den strategiske planlægning for sekretærområdet.
Vores nye ledende lægesekretær skal sammen med afdelingens øvrige ledere og vores dygtige sekretærer være med til at sikre, at vi får skabt en kultur blandt sekretærerne, som afspejler afdelingens ambition om at være det foretrukne valg blandt patienter, medarbejdere og samarbejdspartnere. Her vil løbende konstante forbedringer være vejen til succes. Det kræver både mod til forandring og evnen til at tænke sekretærerne ind i en ny tværfaglig kontekst rundt om det sammenhængende patientforløb.

Om jobbet

Som ledende lægesekretær har du ansvaret for personaleledelsen og den faglige ledelse af de cirka 35 lægesekretærer, assistenter og sundhedsservicesekretærer, som varetager funktionerne på afdelingens kliniske afsnit. Vi søger derfor en daglig leder for sekretærgruppen, som:

  • Vil være med til at udvikle og fastholde et højt fagligt niveau med fokus på professionel opgaveløsning og god service overfor vores patienter og personale
  • Vil gå forrest i omlægningen af vores arbejdsgange så tidstro registrering bliver en del af hverdagen
  • Yder faglig støtte til den koordinerende lægesekretær, som tilrettelægger det daglige arbejde
  • Kan skabe sammenhæng mellem vagtplanlægning, kerneopgaver og ressourcer i tæt samarbejde med den koordinerende lægesekretær, som udarbejder vagtplanerne
  • Har flair for – og lyst til – at arbejde med trivsel og arbejdsmiljø
  • Kommunikerer og handler rettidigt
  • Vil gå i dialog med afdelingens øvrige ledere om den daglige drift
Om dig

  • Du har relevant uddannelse til at varetage den faglige ledelse af sekretærområdet
  • Du har dokumenteret ledererfaring
  • Du brænder for personaleledelse og kan omsætte personalepolitik til praksis
  • Du har kendskab til gældende overenskomster
  • Du har indgående kendskab til patientadministrative systemer og arbejdsgange
  • Du lægger vægt på tværfagligt samarbejde og kan se afdelingen som en helhed
  • Du er selvstændig og tager ansvar for dine medarbejderes opgaveløsning og trivsel
  • Du er god til at motivere og har en positiv indstilling til hverdagens mange udfordringer
  • Du er robust, har gennemslagskraft og er god til at skabe overblik
  • Du er visionær og kan se sekretærernes rolle både nu og i fremtiden
Vi tilbyder et attraktivt job med gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet og tilliden til den enkelte medarbejder er stor.
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for HK-ansatte indgået mellem HK/Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn. Stillingen er på fuld tid og ønsket besat snarest muligt.

Yderligere oplysninger

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Morten Lehmann på telefon 22 44 11 18 eller ledende oversygeplejerske Tina Holm Nielsen på telefon 20 98 67 11.

Ansøgning sendes via REGI med ansøgningsfrist 1. august kl. 12:00.

Vi forventer at holde samtaler den 5. august.

Hvidovre HospitalHvidovre2019-06-13T00:00:002019-08-01T00:00:00
330048365Lægesekretær til Gastroenhedens EndoskopiafsnitRobot Gastroenhedens Endoskopi søger en lægesekretær med gå-på-mod, godt humør og høj faglighed. Du skal synes, det er sjovt at arbejde med akutte opgaver i et serviceafsnit, der til tider er hektisk og være i tæt dialog med det tværfaglige personale - læger og sygeplejersker. Stillingen er 37 timer ugentligt og til besættelse pr. 1. september 2019 eller efter aftale. Endoskopiafsnittet foretager kikkertundersøgelser (gastroskopier, koloskopier og ERCP mv.), endoskopiske ultralydsundersøgelser, bronkoskopi, ballonendoskopi, kapselendoskopi samt knusning af galdesten. Afdelingen har ekspertfunktion indenfor disse områder. Personprofil Engageret og målrettet Skal kunne arbejde selvstændigt og i samarbejde med dine kollegaer Være god til at kommunikere og have overblik. Kan organisere din hverdag og være konstruktiv Fleksibel og rummelig Tage ansvar og initiativ Være imødekommende og positiv, åben og ærlig Høj faglighed Uddannet lægesekretær Vi tilbyder En selvstændig stilling Indflydelse på din hverdag En afvekslende hverdag Gode patientforløb Gode, engagerede og erfarne kollegaer. Se mere om Gastroenheden på vores hjemmeside: www.hvidovrehospital.dk Hvis du vil vide mere om stillingen og eller blot har lyst til en uformel snak, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Bettina Ramstrup på telefon 3862-2936 og fra uge 27 lægesekretær Karina Thomsen 3862-0081 Ansøgningsfrist: Søndag den 21. juli 2019 Samtaler i uge 30 31Gastroenhedens Endoskopi søger en lægesekretær med gå-på-mod, godt humør og høj faglighed. Du skal synes, det er sjovt at arbejde med akutte opgaver i et serviceafsnit, der til tider er hektisk og være i tæt dialog med det tværfaglige personale - læger og sygeplejersker.

Stillingen er 37 timer ugentligt og til besættelse pr. 1. september 2019 eller efter aftale.

Endoskopiafsnittet foretager kikkertundersøgelser (gastroskopier, koloskopier og ERCP mv.), endoskopiske ultralydsundersøgelser, bronkoskopi, ballonendoskopi, kapselendoskopi samt knusning af galdesten. Afdelingen har ekspertfunktion indenfor disse områder.

Personprofil

  • Engageret og målrettet
  • Skal kunne arbejde selvstændigt og i samarbejde med dine kollegaer
  • Være god til at kommunikere og have overblik.
  • Kan organisere din hverdag og være konstruktiv
  • Fleksibel og rummelig
  • Tage ansvar og initiativ
  • Være imødekommende og positiv, åben og ærlig
  • Høj faglighed
  • Uddannet lægesekretær
Vi tilbyder

  • En selvstændig stilling
  • Indflydelse på din hverdag
  • En afvekslende hverdag
  • Gode patientforløb
  • Gode, engagerede og erfarne kollegaer.
Se mere om Gastroenheden på vores hjemmeside: www.hvidovrehospital.dk

Hvis du vil vide mere om stillingen og/eller blot har lyst til en uformel snak, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Bettina Ramstrup på telefon 3862-2936 og fra uge 27 lægesekretær Karina Thomsen 3862-0081

Ansøgningsfrist: Søndag den 21. juli 2019

Samtaler i uge 30/31

Hvidovre HospitalHvidovre2019-06-25T00:00:002019-07-21T00:00:00
330042202Sygeplejesekretær søges til lungemedicinsk sengeafsnit på Gentofte matriklenRobot Vi søger en sygeplejesekretær til vores fantastiske afsnit. Der er tale om en stilling på 25 timer ugentlig i dagvagt fra den 1. september 2019 eller efter aftale. Hvem er vi? Vi tilbyder vi en spændende arbejdsplads med gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi lægger vægt på gensidig respekt, høj faglighed og godt samarbejde. Vi arbejder i det daglige tæt og tværfagligt sammen. Sengeafsnittet består af mere end 30 engagerede medarbejdere. Arbejdsopgaver Du bliver den første, som de pårørende møder, når de kommer til afsnittet. Derfor er det vigtigt, at du er smilende - også i telefonen. Imødekommenhed er nøgleordet. Du skal være indstillet på at kunne håndtere mange forskellige mennesker og meninger, og stadig være venlig og imødekommende. Det er vigtigt for os, at vores patienter og pårørende får et godt førstehåndsindtryk og føler sig velkomne og godt behandlet. Der er mange telefoner fra samarbejdspartnere i huset, kommuner og pårørende. Din opgave bliver at aflaste sygeplejerskerne med følgende opgaver: Besvare telefonopkald Servicere patienter og pårørende der henvender sig i receptionen Indlægge og udskrive overflytte patienterne Indsamle samtykkeerklæringer Indkalde patienter til et i forvejen planlagt program, som du har booket undersøgelse til, med fokus på minimering af ventetid mellem undersøgelserne Skaffe ambulante tider til patienter, der skal ses i et af vores mange ambulatorier således, at patienten medgives tiden inden vedkommende udskrives Bestille undersøgelser, kørsler, håndværkere, portører mm Bestille tolk Ajourføre telefonlister Lave kaffe Bestille hjælpemidler Bestille sygeplejematerialer Gennemgå og fordele post Andre ad hoc-opgaver Vi forventer, at du: Har gode kommunikationsevner, da du vil være vores stemme og ansigt udadtil Vil gå langt for vores patienter og pårørende Kan overskue flere arbejdsområder på én gang og finder det motiverende, at ikke 2 dage er ens Har evnen til at planlægge, prioritere og overholde deadlines Er fleksibel, omstillingsparat, initiativrig og loyal Er en udadvendt person, da du forventes at skulle have megen kontakt til patienter, pårørende og sundhedsfaglige personer Har et godt kendskab til og flair for IT, da du skal bestille undersøgelser, kørsler, håndværkere og portører Er ordensmenneske, der holder af systemer, som andre også forstår, er implicit. Er mødestabil Kan lide at have rent bord, når du går hjem Vægter det tværfaglige samarbejde højt Du er velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger og evt. komme og besøge afsnittet. Dette kan frem til 28. juni aftales med afdelingssygeplejerske Rikke Molin Grue på tlf. 38 67 35 19. Herefter kan afsnittets assisterende afdelingssygeplejerske Louise Lærke Hegnsbøl kontaktes på 37 67 34 90. Ansøgningen skal være os i hænde senest fredag d.12. juli 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtalerne vil finde sted løbende.Vi søger en sygeplejesekretær til vores fantastiske afsnit. Der er tale om en stilling på 25 timer ugentlig i dagvagt fra den 1. september 2019 eller efter aftale.

Hvem er vi?

Vi tilbyder vi en spændende arbejdsplads med gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
Vi lægger vægt på gensidig respekt, høj faglighed og godt samarbejde. Vi arbejder i det daglige tæt og tværfagligt sammen.
Sengeafsnittet består af mere end 30 engagerede medarbejdere.

Arbejdsopgaver

Du bliver den første, som de pårørende møder, når de kommer til afsnittet. Derfor er det vigtigt, at du er smilende - også i telefonen. Imødekommenhed er nøgleordet.
Du skal være indstillet på at kunne håndtere mange forskellige mennesker og meninger, og stadig være venlig og imødekommende. Det er vigtigt for os, at vores patienter og pårørende får et godt førstehåndsindtryk og føler sig velkomne og godt behandlet.
Der er mange telefoner fra samarbejdspartnere i huset, kommuner og pårørende. Din opgave bliver at aflaste sygeplejerskerne med følgende opgaver:

  • Besvare telefonopkald
  • Servicere patienter og pårørende der henvender sig i receptionen
  • Indlægge og udskrive / overflytte patienterne
  • Indsamle samtykkeerklæringer
  • Indkalde patienter til et i forvejen planlagt program, som du har booket undersøgelse til, med fokus på minimering af ventetid mellem undersøgelserne
  • Skaffe ambulante tider til patienter, der skal ses i et af vores mange ambulatorier således, at patienten medgives tiden inden vedkommende udskrives
  • Bestille undersøgelser, kørsler, håndværkere, portører mm
  • Bestille tolk
  • Ajourføre telefonlister
  • Lave kaffe
  • Bestille hjælpemidler
  • Bestille sygeplejematerialer
  • Gennemgå og fordele post
  • Andre ad hoc-opgaver
Vi forventer, at du:

  • Har gode kommunikationsevner, da du vil være vores stemme og ansigt udadtil
  • Vil gå langt for vores patienter og pårørende
  • Kan overskue flere arbejdsområder på én gang og finder det motiverende, at ikke 2 dage er ens
  • Har evnen til at planlægge, prioritere og overholde deadlines
  • Er fleksibel, omstillingsparat, initiativrig og loyal
  • Er en udadvendt person, da du forventes at skulle have megen kontakt til patienter, pårørende og sundhedsfaglige personer
  • Har et godt kendskab til og flair for IT, da du skal bestille undersøgelser, kørsler, håndværkere og portører
  • Er ordensmenneske, der holder af systemer, som andre også forstår, er implicit.
  • Er mødestabil
  • Kan lide at have rent bord, når du går hjem
  • Vægter det tværfaglige samarbejde højt
Du er velkommen til at kontakte os for yderligere oplysninger og evt. komme og besøge afsnittet. Dette kan frem til 28. juni aftales med afdelingssygeplejerske Rikke Molin Grue på tlf. 38 67 35 19. Herefter kan afsnittets assisterende afdelingssygeplejerske Louise Lærke Hegnsbøl kontaktes på 37 67 34 90.

Ansøgningen skal være os i hænde senest fredag d.12. juli 2019 kl. 12.00.
Ansættelsessamtalerne vil finde sted løbende.

Gentofte HospitalHellerup2019-06-14T00:00:002019-07-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Uddannet - gerne nyuddannet - lægesekretær til barselsvikariat i neurologien

Bispebjerg Hospital

København NV
Vi søger en ny kollega, der ligesom os er indstillet på at have fokus på faglighed og den gode stemning, både i forhold til vores patienter men også til hinanden. Vores gode tværfaglige samarbejde er nemlig noget, vi er meget stolte af. Her på Neuro...
Indrykket:8. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Lægepraksis København søger hurtigst mulig 1 Lægesekretær/ SOSU assistent/klinikassistent/Jordemoder

Læge Amir Shahmir

København S
Vi søger en medarbejder til dynamisk og udviklingsorienteret lægepraksis pr. 1. August 2019. Vi er: Et lægehus i Amager med 1 praktiserende læge, 1 uddannelseslæge og 1 klinikassistent , der samarbejder om at yde god service, omsorg og høj faglig st...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Gynækologisk-/Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger ledende lægesekretær

Hvidovre Hospital

Hvidovre
Gynækologisk- Obstetrisk Afdeling på Amager og Hvidovre Hospital søger en visionær og faglig stærk ledende lægesekretær, som brænder for personaleledelse og kan udvikle og støtte vores dygtige sekretærer i forhold til nutidens og fremtidens udfordri...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:1. august 2019

Lægesekretær til Gastroenhedens Endoskopiafsnit

Hvidovre Hospital

Hvidovre
Gastroenhedens Endoskopi søger en lægesekretær med gå-på-mod, godt humør og høj faglighed. Du skal synes, det er sjovt at arbejde med akutte opgaver i et serviceafsnit, der til tider er hektisk og være i tæt dialog med det tværfaglige personale - læ...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

Sygeplejesekretær søges til lungemedicinsk sengeafsnit på Gentofte matriklen

Gentofte Hospital

Hellerup
Vi søger en sygeplejesekretær til vores fantastiske afsnit. Der er tale om en stilling på 25 timer ugentlig i dagvagt fra den 1. september 2019 eller efter aftale. Hvem er vi? Vi tilbyder vi en spændende arbejdsplads med gode muligheder for faglig o...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:12. juli 2019