Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til Akutmodtagelsens skadeafsnit

Du vil gerne være en del af en afdeling med særlig fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærernes vigtige rolle i patientforløbet og patientflowet i en travl og varieret hverdag i Akutmodtagelsens skadeafsnit på Bispebjerg Hospital.

Du er uddannet lægesekretær, er venlig, faglig dygtig, arbejder engageret og effektivt og har fokus på service, drift og kvalitet, og du sørger for at patienterne og pårørende føler sig ventet og velkomne.

Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsen består bl.a. i

  • Receptionsfunktion
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Registrering og bestilling af prøver og undersøgelser
  • Akutfunktion: Samarbejde i teams ved traume-og akutkald
  • Direkte diktering af skadestuepatienter
  • Mulighed for oplæring i CVI funktion

Vi kan tilbyde dig
  • En arbejdsplads hvor patienten er i fokus
  • En dynamisk personalegruppe med stor faglighed og lyst til udvikling
  • Grundig introduktion af alle funktioner
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
  • En spændende stilling med blandede vagter, hvor ikke to dage er ens

Stillingen er 3. hold skift med mulighed for arbejde i fast nat, hvis du er interesseret i dette.

Du har lyst og evnen til at deltage aktivt i afdelingens forandrings- og udviklingsprocesser og tager medansvar for egen faglige og personlige udvikling.

Du skal have en høj arbejdsmoral, kunne mestre forstyrrelser og fungere godt i det tværfaglige samarbejde

Primære arbejdsområder er sekretariat, behandlingsstuer, reception og eventuelt CVI.

Du kommer til at samarbejde med de øvrige 30 faglig velfunderede, ansvarsbevidste og engagerede lægesekretærer i skadeafsnittet og vi forventer, at du bidrager positivt til sekretærteamet i afdelingen.

Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår

Det er kun uddannede lægesekretærer, der kommer i betragtning til stillingen.

Stillingen er et vikariat til besættelse pr. 1. juni 2018 eller efter aftale og er som udgangspunkt på 32 timer.

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Der afholdes løbende ansættelsessamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 24. april kl. 12.00.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om os kan du læse på vores hjemmeside: https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/Sider/default.aspx

Ønsker du flere oplysninger eller ønsker du at besøge Akutmodtagelsen?

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil have en rundvisning for at se afdelingen, er du velkommen til at kontakte:

Camilla Tranberg, ledende lægesekretær, tlf. 24 64 03 38, email: camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk

Du kan få tilsendt stillingsbeskrivelsen ved henvendelse:
Gitte Leonhardt Larsen, afdelingsledelsessekretær, tlf. 51 53 79 39 eller på e-mail: akutmodtagelsen.bispebjerghospital@regionh.dk






Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329783112Phoenix-6f0fc25012018-03-24T15:00:15.507Lægesekretær til Akutmodtagelsens skadeafsnitDu vil gerne være en del af en afdeling med særlig fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærernes vigtige rolle i patientforløbet og patientflowet i en travl og varieret hverdag i Akutmodtagelsens skadeafsnit på Bispebjerg Hospital.

Du er uddannet lægesekretær, er venlig, faglig dygtig, arbejder engageret og effektivt og har fokus på service, drift og kvalitet, og du sørger for at patienterne og pårørende føler sig ventet og velkomne.

Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsen består bl.a. i
  • Receptionsfunktion
  • Kvalitetssikring af arbejdslister
  • Registrering og bestilling af prøver og undersøgelser
  • Akutfunktion: Samarbejde i teams ved traume-og akutkald
  • Direkte diktering af skadestuepatienter
  • Mulighed for oplæring i CVI funktion

Vi kan tilbyde dig
  • En arbejdsplads hvor patienten er i fokus
  • En dynamisk personalegruppe med stor faglighed og lyst til udvikling
  • Grundig introduktion af alle funktioner
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams
  • En spændende stilling med blandede vagter, hvor ikke to dage er ens

Stillingen er 3. hold skift med mulighed for arbejde i fast nat, hvis du er interesseret i dette.

Du har lyst og evnen til at deltage aktivt i afdelingens forandrings- og udviklingsprocesser og tager medansvar for egen faglige og personlige udvikling.

Du skal have en høj arbejdsmoral, kunne mestre forstyrrelser og fungere godt i det tværfaglige samarbejde

Primære arbejdsområder er sekretariat, behandlingsstuer, reception og eventuelt CVI.

Du kommer til at samarbejde med de øvrige 30 faglig velfunderede, ansvarsbevidste og engagerede lægesekretærer i skadeafsnittet og vi forventer, at du bidrager positivt til sekretærteamet i afdelingen.

Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår

Det er kun uddannede lægesekretærer, der kommer i betragtning til stillingen.

Stillingen er et vikariat til besættelse pr. 1. juni 2018 eller efter aftale og er som udgangspunkt på 32 timer.

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Der afholdes løbende ansættelsessamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 24. april kl. 12.00.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om os kan du læse på vores hjemmeside: https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/akutmodtagelse/Sider/default.aspx

Ønsker du flere oplysninger eller ønsker du at besøge Akutmodtagelsen?

Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil have en rundvisning for at se afdelingen, er du velkommen til at kontakte:

Camilla Tranberg, ledende lægesekretær, tlf. 24 64 03 38, email: camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk

Du kan få tilsendt stillingsbeskrivelsen ved henvendelse:
Gitte Leonhardt Larsen, afdelingsledelsessekretær, tlf. 51 53 79 39 eller på e-mail: akutmodtagelsen.bispebjerghospital@regionh.dk





2018-04-25T00:51:18.177 Du vil gerne være en del af en afdeling med særlig fokus på tværfaglighed, organisationsudvikling og med fokus på lægesekretærernes vigtige rolle i patientforløbet og patientflowet i en travl og varieret hverdag i Akutmodtagelsens skadeafsnit på Bispebjerg Hospital. Du er uddannet lægesekretær, er venlig, faglig dygtig, arbejder engageret og effektivt og har fokus på service, drift og kvalitet, og du sørger for at patienterne og pårørende føler sig ventet og velkomne. Arbejdsopgaverne i Akutmodtagelsen består bl.a. i Receptionsfunktion Kvalitetssikring af arbejdslister Registrering og bestilling af prøver og undersøgelser Akutfunktion: Samarbejde i teams ved traume-og akutkald Direkte diktering af skadestuepatienter Mulighed for oplæring i CVI funktion Vi kan tilbyde dig En arbejdsplads hvor patienten er i fokus En dynamisk personalegruppe med stor faglighed og lyst til udvikling Grundig introduktion af alle funktioner Mulighed for faglig og personlig udvikling Mulighed for at arbejde i flere funktioner og i tværfaglige teams En spændende stilling med blandede vagter, hvor ikke to dage er ens Stillingen er 3. hold skift med mulighed for arbejde i fast nat, hvis du er interesseret i dette. Du har lyst og evnen til at deltage aktivt i afdelingens forandrings- og udviklingsprocesser og tager medansvar for egen faglige og personlige udvikling. Du skal have en høj arbejdsmoral, kunne mestre forstyrrelser og fungere godt i det tværfaglige samarbejde Primære arbejdsområder er sekretariat, behandlingsstuer, reception og eventuelt CVI. Du kommer til at samarbejde med de øvrige 30 faglig velfunderede, ansvarsbevidste og engagerede lægesekretærer i skadeafsnittet og vi forventer, at du bidrager positivt til sekretærteamet i afdelingen. Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår Det er kun uddannede lægesekretærer, der kommer i betragtning til stillingen. Stillingen er et vikariat til besættelse pr. 1. juni 2018 eller efter aftale og er som udgangspunkt på 32 timer. Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Der afholdes løbende ansættelsessamtaler, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt og senest d. 24. april kl. 12.00. Vi glæder os til at høre fra dig. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om os kan du læse på vores hjemmeside: https: www.bispebjerghospital.dk afdelinger-og-klinikker akutmodtagelse Sider default.aspx Ønsker du flere oplysninger eller ønsker du at besøge Akutmodtagelsen? Hvis du har spørgsmål til stillingen eller vil have en rundvisning for at se afdelingen, er du velkommen til at kontakte: Camilla Tranberg, ledende lægesekretær, tlf. 24 64 03 38, email: camilla.dorte.joost.tranberg.01@regionh.dk Du kan få tilsendt stillingsbeskrivelsen ved henvendelse: Gitte Leonhardt Larsen, afdelingsledelsessekretær, tlf. 51 53 79 39 eller på e-mail: akutmodtagelsen.bispebjerghospital@regionh.dk11Jobnet6f0fc250100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=211077&DepartmentId=18516&MediaId=4714&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3195624Akut Modtageafdeling AKM11Bispebjerg Bakke 232400København NV24640338DKDanmark0
camilla.dorte.joost.tranberg@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset545470JobNet48008351000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f0fc250https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f0fc250https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f0fc250&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6f0fc250&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/5.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Sundhed?12008001Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed353931561Gittecamilla.dorte.joost.tranberg@regionh.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK