Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lægesekretær til barselsvikariat til Allergiambulatorium, Aarhus Universitetshospital

Er du vores nye kollega?
 
Barselsvikariatet er i Lungemedicinsk Allergiambulatorium på 37 timer med besættelse snarest muligt og indtil d. 31. januar 2019 med mulighed for forlængelse. Mødetider er fleksible inden for tidsrummet 7.30 – 15.30 alle hverdage.
 
I Lungemedicinsk Afdeling er lægesekretærerne organiseret i specialiserede teams, hvor der er stor fleksibilitet i forhold til at hjælpe hinanden på tværs. Afdelingen består af forskellige afsnit, herunder fire ambulatorier, et sengeafsnit og en forskningsafdeling.
 
Teamet i Allergiambulatoriet består af fire sekretærer. Lægesekretærerne indgår i et tæt tværfagligt samarbejde med afdelingens øvrige personale og dækker de mangeartede, administrative og koordinerende opgaver i hele afdelingen, herunder planlægning og koordinering af patientforløb fra henvisning til afslutning af forløbene. Vi arbejder i ”rul”, hvilket gør vores dagligdag meget alsidig og medfører, at vi alle kan varetage samtlige funktioner i sekretærgruppen.

Vores opgaver består bl.a. i booking af tider, journalskrivning, registrering samt servicering og vejledning af det øvrige personale. Som sekretærer har vi tæt kontakt til vores patienter.
 
Vi kan tilbyde dig

  • et rummeligt og lærende miljø, hvor sekretærernes faglige- og personlige egenskaber er betydningsfulde for hele afdelingen og hvor samarbejde prioriteres højt
  • et varieret job, som foregår i ”rul”, så du vil få kendskab til alle funktioner i teamet
  • daglig kontakt til tværfaglige samarbejdspartnere, patienter og pårørende
  • engagerede kolleger
  • god introduktion og oplæring
  • faste arbejdstider, ingen vagter
  • god ledelsesopbakning
 
Vi søger sekretær som
  • er uddannet lægesekretær
  • har god indsigt i registrering og patientadministration og er erfaren bruger af Midt-EPJ
  • har gode IT-kompetencer
  • er positiv, servicemindet, fleksibel, frisk og smilende og har gode samarbejdsevner
  • har på dine forrige arbejdspladser præsteret et stabilt fremmøde
  • arbejder struktureret og forstår at prioritere opgaverne
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, der må påregnes prøvetid i de første tre måneder af ansættelsen. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
 
Flere oplysninger om afdelingen kan findes på hospitalets hjemmeside.
 
Ved spørgsmål om stillingens indhold, kan henvendelse ske til lægesekretær Lone Jakobsen på 7846 2128 eller til afdelingssygeplejerske Lotte Bloch Christensen på 2159 2027.
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 8 eller mandag i uge 9, 2018.


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her