Lægesekretær til Center for Genoptræning Vanløse

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Genopslag

Center for Genoptræning Vanløse tilbyder en 37 timers lægesekretærstilling.

Vi har vildt travlt og søger derfor en uddannet lægesekretær, gerne med erfaring fra lignede stilling eller fra fx en ortopædkirurgisk afdeling, til vores sekretariatsteam. Teamet består i dag af en fuldtidsansat lægesekretær, en sundhedsservicesekretær og en flexjobber. Sekretariatet er centralt i forhold til kommunikation med borgere, medarbejdere og samarbejdspartnere og er hovedaktør i forhold til at få driften til at fungere i hverdagen. Vi har fokus på selvstændighed, præcision i opgaveløft og løsning af mangeartede opgaver.

Center for Genoptræning Vanløse er et af Københavns Kommunes fem genoptræningscentre. Vi har i kommunen fokus på at sikre en større ensartethed og implementeringskraft på tværs af kommunens geografi og samtidig skabe større mulighed for at dele viden på tværs.

Vi er ca. 30 engagerede medarbejdere med stærke faglige kompetencer og et indbyrdes samarbejde, der er præget af gensidig tillid, som tilbyder genoptræning til borgere i alle aldre. Vi er tillige specialested for genoptræning efter benamputation samt for borgere med urologiske/gynækologiske diagnoser. Udover interne opgaver i Sundhedshuset varetager vi genoptræning på plejehjem.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: 

  • Gennemlæsning af genoptræningsplaner og matche med relevant terapeut
  • Bookning og indkaldelse af borger
  • Kommunikation med læger, hospitaler og samarbejdspartnere 
  • Administration af borgerkurser, lokaler og medarbejdere
  • Opdatering og bookning af borgere og følge op på tilmeldinger 
  • LÆ-attester og journalkopier til div. instanser
  • Koordinering af terapeutkalendere og generel systemsupport af terapeuter ved behov
  • Receptionsdækning, herunder telefonpasning 
  • Bestilling af kørsel og tolk 

Herudover andre administrative ad hoc-opgaver, som fx håndtering af udlæg, varebestilling i Kvantum (Københavns Kommunes SAP-baseret indkøbs- og regnskabssystem) og deltagelse i løbende forbedringsarbejde.  

Som vores nye kollega skal du: 

  • Være uddannet lægesekretær 
  • Være rutineret bruger af Offic- pakken og være god til IT 
  • Kunne bevare overblikket og prioritere i opgaver i en travl hverdag
  • Tage ansvar, kunne arbejde selvstændigt og udvise engagement 
  • Have en høj arbejdsmoral og trives i en travl og omskiftelig arbejdsdag
  • Kendskab til CURA er en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder: 
Et spændende og udfordrende job i en travl hverdag, hvor du har kontakt med mange mennesker. En hverdag, med stort ansvar for opgaveløsning og mulighed for indflydelse på arbejdsdagen. Trivsel, nærvær og ordentlighed prioriteres højt – ligesom et godt grin.

Løn- og ansættelsesvilkår:  
Stillingen som lægesekretær er en fastansættelse og ønskes besat 1. november 2021.

Ansættelse og aflønning vil ske efter overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentlig i tidsrummet kl. 7.30-16.30. 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos teamleder Charlotte Syvertsen på 2170 1643.

Der vil blive indhentet referencer. 

Søg via nedenstående link senest torsdag den 16. september 2021
Ansættelsessamtaler forventes at være den 22 september 2021. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Lægesekretær til Center for Genoptræning Vanløse

Genopslag

Center for Genoptræning Vanløse tilbyder en 37 timers lægesekretærstilling.

Vi har vildt travlt og søger derfor en uddannet lægesekretær, gerne med erfaring fra lignede stilling eller fra fx en ortopædkirurgisk afdeling, til vores sekretariatsteam. Teamet består i dag af en fuldtidsansat lægesekretær, en sundhedsservicesekretær og en flexjobber. Sekretariatet er centralt i forhold til kommunikation med borgere, medarbejdere og samarbejdspartnere og er hovedaktør i forhold til at få driften til at fungere i hverdagen. Vi har fokus på selvstændighed, præcision i opgaveløft og løsning af mangeartede opgaver.

Center for Genoptræning Vanløse er et af Københavns Kommunes fem genoptræningscentre. Vi har i kommunen fokus på at sikre en større ensartethed og implementeringskraft på tværs af kommunens geografi og samtidig skabe større mulighed for at dele viden på tværs.

Vi er ca. 30 engagerede medarbejdere med stærke faglige kompetencer og et indbyrdes samarbejde, der er præget af gensidig tillid, som tilbyder genoptræning til borgere i alle aldre. Vi er tillige specialested for genoptræning efter benamputation samt for borgere med urologiske/gynækologiske diagnoser. Udover interne opgaver i Sundhedshuset varetager vi genoptræning på plejehjem.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være: 

  • Gennemlæsning af genoptræningsplaner og matche med relevant terapeut
  • Bookning og indkaldelse af borger
  • Kommunikation med læger, hospitaler og samarbejdspartnere 
  • Administration af borgerkurser, lokaler og medarbejdere
  • Opdatering og bookning af borgere og følge op på tilmeldinger 
  • LÆ-attester og journalkopier til div. instanser
  • Koordinering af terapeutkalendere og generel systemsupport af terapeuter ved behov
  • Receptionsdækning, herunder telefonpasning 
  • Bestilling af kørsel og tolk 

Herudover andre administrative ad hoc-opgaver, som fx håndtering af udlæg, varebestilling i Kvantum (Københavns Kommunes SAP-baseret indkøbs- og regnskabssystem) og deltagelse i løbende forbedringsarbejde.  

Som vores nye kollega skal du: 

  • Være uddannet lægesekretær 
  • Være rutineret bruger af Offic- pakken og være god til IT 
  • Kunne bevare overblikket og prioritere i opgaver i en travl hverdag
  • Tage ansvar, kunne arbejde selvstændigt og udvise engagement 
  • Have en høj arbejdsmoral og trives i en travl og omskiftelig arbejdsdag
  • Kendskab til CURA er en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder: 
Et spændende og udfordrende job i en travl hverdag, hvor du har kontakt med mange mennesker. En hverdag, med stort ansvar for opgaveløsning og mulighed for indflydelse på arbejdsdagen. Trivsel, nærvær og ordentlighed prioriteres højt – ligesom et godt grin.

Løn- og ansættelsesvilkår:  
Stillingen som lægesekretær er en fastansættelse og ønskes besat 1. november 2021.

Ansættelse og aflønning vil ske efter overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentlig i tidsrummet kl. 7.30-16.30. 

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos teamleder Charlotte Syvertsen på 2170 1643.

Der vil blive indhentet referencer. 

Søg via nedenstående link senest torsdag den 16. september 2021
Ansættelsessamtaler forventes at være den 22 september 2021. 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.